Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MAZDA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MAZDA FORUM
    • 1
    • 2
    • 137
    • 138
    • 139
    • 140
    • 141
    • 140 / 141
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    87
    2802
    78309
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kostis20 @A d P last edited by

      @a-d-p said in MAZDA FORUM:

      @super-t said in MAZDA FORUM:

      Για ατμοσφαιρικούς κινητήρες συζητάνε.
      Το Puma ST έχει πέσει στα 160 άλογα βλέπω.

      Απάντησα στον @kostis20 , που με την σειρά του απαντούσε στην αναφορά για 1,2 τουρμπακια με 180 άλογα

      Οχι,αναφερομουν στους ατμοσφαιρικούς που εβγαζαν 170 άλογα πριν 20 χρόνια.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • S
        super-t last edited by

        Ακόμα υπάρχουν αλλά είναι στην Αμερική.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          v_a last edited by v_a

          Κοίτα που μας βάζουν να τσακωνόμαστε για ποιότητα και αξιοπιστία, εμάς τους γιαπωνεζοφιλους...
          Ποιοι;
          Stellιτσες, Vagιτες και Alximisti
          Δε θα περάσει το ύπουλο σχέδιό σας κυριοι
          🇯🇵 united💪
          https://m.youtube.com/watch?v=WQ-6i7wO6zo

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • babisstinson
            babisstinson @fanis75 last edited by

            @fanis75 said in MAZDA FORUM:

            @realzeus said in MAZDA FORUM:

            Επίσης έχει και κάτι ατμοσφαιρικά 2000 κυβικά με 186 άλογα. Πως πάει αυτό Φάνη μου;

            Ααα όσα βγάζει μια σοβαρή εταιρία από 1.200αρια τουρμπάκια....καλά πάει!! Η BMW εβγαζε πριν 20 χρόνια διλιτρα με 170 και η Χόντα με 200+. Τα 8κύλινδρα περιμένω....😸

            Να το βάζουμε στην σωστή βάση: Τα 186hp στμόσφαιρα από 2000cc με κατανάλωση ίδια με τουρμπο 1200αρι που αναφερεις και ρύπους χαμηλότερους από αυτά δεν είναι engineering δηλαδή ρε συ Φάνη; Δηλαδή τι να κάνει άλλο; 😛
            Πριν 20 χρόνια το Μπεμβέ με τα 170, το μοτέρ των 320si, επειδή σε αυτό νομίζω αναφέρεσαι, δεν το έλεγες και το τοπ αξιοπιστίας. Πολλές αναφορές για σπασμένα κυλινδρομπλοκ. Ήταν αλουμινένιο αν θυμάμαι σωστά;
            Για το Type-R ok για την αξιοπιστία (Χόντα είσαι) αλλά από ρύπους/κατανάλωση ήταν αλλού. Και λογικό.
            Ας βγάλει η ToyoLexus ένα καλό μοτέρ μη-υβριδικό σε ευρείας κατανάλωσης οχήματα μήπως και σκεφτεί κανείς να το πάρει. Όχι μόνο υβριδικό και cvt. Και όχι μόνο GR εκδόσεις ειδικές.
            Μία Κορόλα με ατμοσφαιρικό μοτέρ 200 αλόγων πχ.
            Μόνο το δίλιτρο boxer με την Σουμπαρου αξιζε πρόσφατα για το GT-86, που μάλλον της Σουμπαρού ήταν το μοτέρ. Ο αρχιμηχανικός της Toyota για το προτζεκτ που διάβαζα τις συνεντεύξεις του στο σασί στεκόταν κατά βάση.

            2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
            2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

            D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • D
              dstou last edited by

              Μπλοκ και κυλινδροκεφαλές Σουμπαρού. Σύστημα άμεσου ψεκαζμού και έλεγχος εκπομπών Τουότα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                dimitrioskosmas @babisstinson last edited by

                @babisstinson said in MAZDA FORUM:

                @fanis75 said in MAZDA FORUM:

                @realzeus said in MAZDA FORUM:

                Επίσης έχει και κάτι ατμοσφαιρικά 2000 κυβικά με 186 άλογα. Πως πάει αυτό Φάνη μου;

                Ααα όσα βγάζει μια σοβαρή εταιρία από 1.200αρια τουρμπάκια....καλά πάει!! Η BMW εβγαζε πριν 20 χρόνια διλιτρα με 170 και η Χόντα με 200+. Τα 8κύλινδρα περιμένω....😸

                Να το βάζουμε στην σωστή βάση: Τα 186hp στμόσφαιρα από 2000cc με κατανάλωση ίδια με τουρμπο 1200αρι που αναφερεις και ρύπους χαμηλότερους από αυτά δεν είναι engineering δηλαδή ρε συ Φάνη; Δηλαδή τι να κάνει άλλο; 😛
                Πριν 20 χρόνια το Μπεμβέ με τα 170, το μοτέρ των 320si, επειδή σε αυτό νομίζω αναφέρεσαι, δεν το έλεγες και το τοπ αξιοπιστίας. Πολλές αναφορές για σπασμένα κυλινδρομπλοκ. Ήταν αλουμινένιο αν θυμάμαι σωστά;
                Για το Type-R ok για την αξιοπιστία (Χόντα είσαι) αλλά από ρύπους/κατανάλωση ήταν αλλού. Και λογικό.
                Ας βγάλει η ToyoLexus ένα καλό μοτέρ μη-υβριδικό σε ευρείας κατανάλωσης οχήματα μήπως και σκεφτεί κανείς να το πάρει. Όχι μόνο υβριδικό και cvt. Και όχι μόνο GR εκδόσεις ειδικές.
                Μία Κορόλα με ατμοσφαιρικό μοτέρ 200 αλόγων πχ.
                Μόνο το δίλιτρο boxer με την Σουμπαρου αξιζε πρόσφατα για το GT-86, που μάλλον της Σουμπαρού ήταν το μοτέρ. Ο αρχιμηχανικός της Toyota για το προτζεκτ που διάβαζα τις συνεντεύξεις του στο σασί στεκόταν κατά βάση.

                Η Toyota δεν ασχολείται με μη υβριδικα
                Αγαπάμε τη Mazda αλλά η επιλογή της σε σχέση με Toyota honda αποδυκνειεται υποδεέστερη σε οικονομία επιδοσεις

                Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  civil357 last edited by

                  Από τεχνολογία δε το συζητάμε όλα καλά φαίνονται, αλλά, έφτασε στο σημείο στο νέο cx 5 να χρησιμοποιεί κινητήρα 2,5 λίτρων και μόλις 140 ίππων και να τον συνδυάζει με τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο!

                  Ίσως μόνο η σουμπαρου να πετυχαίνει παρόμοια νούμερα.

                  Δε ξέρω αν θα φέρει κάποιο άλλο κινητήριο σύνολο, αλλά, όσο να πεις μοιάζει λίγο. Καλή η διαφοροποίηση αλλά δε γίνεται να θυσιάζει τα πάντα για να το πετύχει.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • Chrisk6
                    Chrisk6 @dimitrioskosmas last edited by

                    @dimitrioskosmas said in MAZDA FORUM:

                    @babisstinson said in MAZDA FORUM:

                    @fanis75 said in MAZDA FORUM:

                    @realzeus said in MAZDA FORUM:

                    Επίσης έχει και κάτι ατμοσφαιρικά 2000 κυβικά με 186 άλογα. Πως πάει αυτό Φάνη μου;

                    Ααα όσα βγάζει μια σοβαρή εταιρία από 1.200αρια τουρμπάκια....καλά πάει!! Η BMW εβγαζε πριν 20 χρόνια διλιτρα με 170 και η Χόντα με 200+. Τα 8κύλινδρα περιμένω....😸

                    Να το βάζουμε στην σωστή βάση: Τα 186hp στμόσφαιρα από 2000cc με κατανάλωση ίδια με τουρμπο 1200αρι που αναφερεις και ρύπους χαμηλότερους από αυτά δεν είναι engineering δηλαδή ρε συ Φάνη; Δηλαδή τι να κάνει άλλο; 😛
                    Πριν 20 χρόνια το Μπεμβέ με τα 170, το μοτέρ των 320si, επειδή σε αυτό νομίζω αναφέρεσαι, δεν το έλεγες και το τοπ αξιοπιστίας. Πολλές αναφορές για σπασμένα κυλινδρομπλοκ. Ήταν αλουμινένιο αν θυμάμαι σωστά;
                    Για το Type-R ok για την αξιοπιστία (Χόντα είσαι) αλλά από ρύπους/κατανάλωση ήταν αλλού. Και λογικό.
                    Ας βγάλει η ToyoLexus ένα καλό μοτέρ μη-υβριδικό σε ευρείας κατανάλωσης οχήματα μήπως και σκεφτεί κανείς να το πάρει. Όχι μόνο υβριδικό και cvt. Και όχι μόνο GR εκδόσεις ειδικές.
                    Μία Κορόλα με ατμοσφαιρικό μοτέρ 200 αλόγων πχ.
                    Μόνο το δίλιτρο boxer με την Σουμπαρου αξιζε πρόσφατα για το GT-86, που μάλλον της Σουμπαρού ήταν το μοτέρ. Ο αρχιμηχανικός της Toyota για το προτζεκτ που διάβαζα τις συνεντεύξεις του στο σασί στεκόταν κατά βάση.

                    Η Toyota δεν ασχολείται με μη υβριδικα
                    Αγαπάμε τη Mazda αλλά η επιλογή της σε σχέση με Toyota honda αποδυκνειεται υποδεέστερη σε οικονομία επιδοσεις

                    Aπο το 27 εχουν πει το υβριδικο συνολο θα ερθει.
                    Εως τοτε με ο,τι υπαρχει.
                    Εγω παντως με το δικο μου σε καταναλωση (εκει που το χρησιμοποιω (βολτες και ταξιδια)) ειμαι υπερ-ικανοποιημενος. Δε λεμε για ποιοτητα/κατασκευη και το βασικοτερο, οδηγικη ευχαριστηση.

                    Αλλα να σημειωθει οτι δεν εχω κινηση καθημερινα μεσα στην πολη σερνομενος...εκει θα ηταν δυσκολα στο θεμα καταναλωσης και δεν θα ηταν σοφη επιλογη.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • D
                      dstou last edited by

                      Aπο το 27 εχουν πει το υβριδικο συνολο θα ερθει.
                      Εως τοτε με ο,τι υπαρχει.

                      Aυτό, συν το γεγονός ότι το 50% των πωλήσεων του αυτοκινήτου αυτού είναι σε Μέχικο, Ούσα και Κάναντα, όπου εκεί θεωρείται compact suv. Ήτοι, ο βορειοαμερικάνος το παίρνει για 2ο-3ο, για οικονομία, έχει άλλο για μεγάλο, καμία σχέση με εδώ δηλαδή.

                      K 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        @dimitrioskosmas said in MAZDA FORUM:

                        τη Mazda αλλά η επιλογή της σε σχέση με Toyota honda αποδυκνειεται υποδεέστερη σε οικονομία επιδοσεις

                        Σε επιδόσεις δεν θα το έλεγα: https://zeperfs.com/en/duel9315-7902.htm

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kostis20 @dstou last edited by

                          @dstou said in MAZDA FORUM:

                          Aπο το 27 εχουν πει το υβριδικο συνολο θα ερθει.
                          Εως τοτε με ο,τι υπαρχει.

                          Aυτό, συν το γεγονός ότι το 50% των πωλήσεων του αυτοκινήτου αυτού είναι σε Μέχικο, Ούσα και Κάναντα, όπου εκεί θεωρείται compact suv. Ήτοι, ο βορειοαμερικάνος το παίρνει για 2ο-3ο, για οικονομία, έχει άλλο για μεγάλο, καμία σχέση με εδώ δηλαδή.

                          O 2.5 στο νέο cx5 μόνο στην Ευρώπη θα έχει 140ιππους..Στην Αμερική θα έχει 190 ενώ λένε ότι τελικά μπορεί να μπει και ο turbo με τα 250εκτος του υβριδικού. Οπότε ρύποι.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • georgemit
                            georgemit last edited by

                            Είπαμε, η Ε.Ε είναι μεγάλη λέρα.

                            i30 1.5 160 N line!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              super-t last edited by

                              Ας βάλουν turbo.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • K
                                kostis20 last edited by

                                Και για το υβριδικό cx5 μην ειστε και σίγουροι οτι θα ερθει Ευρώπη.Στην αντιπροσωπεία δεν εχουν καμία ενημέρωση για το υβριδικό.
                                Τα ίδια με τη subaru δηλαδή.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • babisstinson
                                  babisstinson last edited by babisstinson

                                  Αυτό στην Ευρώπη θεωρώ κάηκε από το μοτέρ του. Δηλαδή ακούγεται υπερβολικό 2.5 λίτρα 140 άλογα. Και να σου αρέσει το αυτοκίνητο δηλαδή χτυπάει άσχημα.
                                  Καλά Ελλάδα δεν θα πουλούσε τίποτε αν δεν άλλαζαν τα τεκμήρια τώρα.

                                  2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                                  2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kostis20 last edited by

                                    Ε προφσνώς.Μα θα είναι πολύ αργό.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • babisstinson
                                      babisstinson last edited by

                                      Ίσως θα είχε νόημα ένα "έξτρα" MazdaSpeed ECU , ή κάτι ανάλογο, με ψιλά γραμματάκια "not legal for road use" και να ξεκλειδώνει, να φτάνει κοντά 200 άλογα.
                                      Αλλιώς ας το έβγαζαν ντιζελάτο απευθείας με το μοτέρ του CX-60. Τι 2.5 τι 3.3 ltr.

                                      2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                                      2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        shumakos last edited by shumakos

                                        Η εγκάρσια τοποθέτηση μοτέρ είναι τσακωμένη με τους inline 6. Δε χωράνε.
                                        Πάντως αν δεν υπήρχε η γελοία νομοθεσία ειδικά στην Ελλάδα, ο 2,5 των 140 hp ήταν πολύ ενδιαφέρων στο Mazda 3. Ροπάτος, άσπαστος με αξιοπρεπή ισχύ για ένα C-hatch και οικονομία ανάλογη όσων συμβατικών 1.0-1.5 group C έχουν απομείνει στην αγορά. Θυμάμαι ξεκινούσε γύρω στα 27k. Όχι κάτι παράλογο για την τρέχουσα συγκυρία τιμών. ΟΚ ήταν μικρή η ισχύς για τον κυβισμό, αλλά αν δεν υπήρχαν τα τεκμήρια who cares;

                                        F K 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                        • F
                                          famas @shumakos last edited by

                                          @shumakos said in MAZDA FORUM:

                                          Πάντως αν δεν υπήρχε η γελοία νομοθεσία ειδικά στην Ελλάδα, ο 2,5 των 140 hp ήταν πολύ ενδιαφέρων στο Mazda 3. Ροπάτος, άσπαστος με αξιοπρεπή ισχύ για ένα C-hatch και οικονομία ανάλογη όσων συμβατικών 1.0-1.5 group C έχουν απομείνει στην αγορά.

                                          Αυτό πως προκύπτει; Όσο φτωχό μίγμα και να έχεις πρέπει να γεμίσεις χώρο 2500 κ.ε.

                                          https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                                          S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            shumakos last edited by

                                            Δεν είμαι μηχανικός να ξέρω πώς προκύπτει 🤷 . Όμως ακόμη και ο autogefuhl όταν το δοκίμασε δεν ανέφερε κάτι αρνητικό για την κατανάλωση του 3αριού 2.5. Βέβαια δεν έχει και ιδιαίτερη σημασία γιατί νομίζω ότι η Mazda απέσυρε το 3 2.5 140 από όλη την Ευρωπαϊκή αγορά και πουλάει μόνο το 2λιτρο το Skyactive X .

                                            npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 137
                                            • 138
                                            • 139
                                            • 140
                                            • 141
                                            • 140 / 141
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr