-
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Το scross είναι ότι πιο κοντινό στο ΨΨ έχει κυκλοφορήσει τα προηγούμενα χρόνια.
Έχουμε ένα scross στην οικογένεια το αυτόματο με τετρακίνηση.
Είναι πολύ πιο γεροντίστικο το εσωτερικό, θα έλεγα θυμίζει 2005-2010 με παρόμοια και ίσως πιο φτηνιάρικη ποιότητα εσωτερικού, πιο σκληρό στο δρόμο, με τίποτε δεν φτάνει την ποιότητα κύλισης του κκ. εξίσου και περισσότερο αξιόπιστο ,με ένα πολύ αργό και αδύναμο μοτέρ που σέρνεται σε βαθμό εκνευριστικό έως επικίνδυνο στις προσπεράσεις αν τολμήσεις,, αλλά με πολύ πιο καλή τετρακίνηση, κλασσική και παραδοσιακή Σουζούκι, με επιλογές και είναι 2000-3000 ευρώ φθηνότερο από το τετρακίνητο κκ, αν θυμάμαι καλά περίπου στις 32500-33000 ευρώ έκανε η μεσαία έκδοση, περίπου ίδια με το active plus...!!! -
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Οι καταναλώσεις που είδατε στα περιοδικά είναι πάντα τσιμπημένες γιατί τεστάρουν το αυτοκίνητο υπό όλες τις συνθήκες. Οπότε το 5,5λ είναι πολύ χαμηλό νούμερο για test drive σε δίλιτρο. Όταν έκανα test drive αρκετά αυτοκίνητα πριν επιλέξω το cc (compass, qq mh, tucson mh, sportage) η κατανάλωση της διαδρομής μου υπερέβη τα 8λ.(qq, compass) και σε κάποιες ήταν κοντά στα 10λ. (sportage, tucson).
Μετά από 3 έτη χρήσης και 45.000 χλμ. η μέση κατανάλωση για το δίλιτρο cc εντός Αθήνας κυμαίνεται κάτω από 5λ., ενίοτε 3,5λ, άλλες φορές 5,5λ, άλλες 4λ. και πάντοτε κινούμενος σε power mode δεδομένου ότι δεν αλλάζει στην πραγματικότητα την κατανάλωση.Εγώ έχω κάνει όλα τα χλμ, περίπου 31000 με ECO, σε τι διαφέρει, έχεις δοκιμάσει τις άλλες επιλογές και τι διαφορές βρήκες..???!!!
-
θα ήθελα ειλικρινείς γνώμες για το 1.8 active plus απο κατόχους μονο! Το προφίλ μου ειναι, 3μελης οικογένεια, κάτοικος Αθήνας με μέσο όρο 10000-12000 χλμ το χρόνο με 3-4 ταξίδια.
Αξίζει να το πάρω, τι μπορεί να μου λήψη σε αυτην την έκδοση; Κάθε γνώμη είναι καλοδεχούμενη! -
Το μόνο που θα σου πω με σιγουριά επειδή έχω δίλιτρο, είναι πως είναι πολλά τα λεφτά για το 1,8, σε σχέση με όλα αυτά που κουβαλάει..!!!
Και πως αν το αποφάσιζες, ακόμα περισσότερο δεν θα άξιζε να πας παραπάνω από την βασική έκδοση active plus, που έχει σχεδόν τα πάντα..!!!
Ήδη κι εκεί είναι πολλά τα λεφτά, περισσότερο πληρώνεις την υβριδική τεχνολογία, αν αυτό σου φτάνει, τότε πάρτο...!!! -
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Το μόνο που θα σου πω με σιγουριά επειδή έχω δίλιτρο, είναι πως είναι πολλά τα λεφτά για το 1,8, σε σχέση με όλα αυτά που κουβαλάει..!!!
Και πως αν το αποφάσιζες, ακόμα περισσότερο δεν θα άξιζε να πας παραπάνω από την βασική έκδοση active plus, που έχει σχεδόν τα πάντα..!!!
Ήδη κι εκεί είναι πολλά τα λεφτά, περισσότερο πληρώνεις την υβριδική τεχνολογία, αν αυτό σου φτάνει, τότε πάρτο...!!!Εντωμεταξύ θα υπάρχουν και άνθρωποι που θα θέλουν τετρακίνητο και θα βλέπουν ότι πρέπει να δώσουν 35 χιλιάδες τουλάχιστον για την βασική έκδοση και σχεδόν 40 για την style.
Αλλά σύμφωνα με τους περισσότερους εδώ μέσα, αξίζουν τα λεφτά για την αξιοπιστία της Toyota. Βρε τους καημένους τους πωλητές, που θα πρέπει να βρουν δικαιολογίες για να αιτιολογήσουν τα αδικαιολόγητα.
-
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
Μάλλον μόνο τα θέματα της Τογιότα διαβάζεις, γιατί αν ήσουν ελάχιστα αντικειμενικός θα έβλεπες ότι οι ίδιοι οι Τογιοταίοι γράφουν συνέχεια σε άλλα θέματα, λέγοντας πόσο καλά είναι τα τογιότα και πόσο χάλια είναι τα άλλα.
Ακόμα χειρότερα εδώ μέσα μιλώντας οι τογιοταίοι για τα τογιότα τους έκαναν αρνητική κριτική σε άλλα αυτοκίνητα, οπότε θα έπρεπε να υπάρξει απάντηση.Αγαπητέ Κρούζερ είμαι στο φόρουμ από το 2007. Δεν έχω Toyota, έχω Lexus LBX αλλά διαβάζω πολλά νήματα και ποτέ δεν έχω γράψει κάποια κριτική για κάτι χωρίς να έχω προσωπική άποψη. Δεν υπερασπίζομαι καμία μάρκα και λέω τα πράγματα όπως είναι χωρίς παρωπίδες
Σαν παλιός Mazdaκιας έχω μια προτίμηση στα νήματα των Mazda
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Και ο τρίτος τρόπος και αυτός ταχύτατος, μιλάμε για ένα λεπτό το πολύ, ξεκουμπώνουν τον προφυλακτήρα από την πλευρά του οδηγού μπροστά αριστερά, τον τραβάνε, από εκεί περνάει προφανώς κάποια φύσσα του CANbus δηλαδή του ηλεκτρονικού μηχανισμού που χειρίζεται όλο το αυτοκίνητο, κουμπώνουν κάποια γέφυρα μάλλον και το αυτοκίνητο ξεκλειδώνει και φεύγει επίσης στο λεπτό...!!
Χτες είχα συζητηση με φίλο που έχει CHR 2019 και μου έλεγε αυτό ακριβώς
@groover1972 said in Toyota Corolla Cross:
Δηλαδή εμείς με το Scross, που άσχημο το ανεβάζετε και άχρηστο το κατεβάζετε (δεν βάζω και εσένα μέσα)
Προσωπικά δεν έχω σπαμάρει σε κανένα νήμα, σέβομαι την επιλογή του καθενός και με ποιά κριτήρια επιλέγει τι αυτοκίνητο θα πάρει !
-
@spi_duster said in Toyota Corolla Cross:
@hountalas said in Toyota Corolla Cross:
@spi_duster said in Toyota Corolla Cross:
@hountalas said in Toyota Corolla Cross:
@spi_duster said in Toyota Corolla Cross:
@chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:
@cruiser Το ξέρεις όμως ότι είναι αστείο να συζητάμε για καταναλώσεις 5-6λτ σε 2 λτ κινητήρα όταν μοτεράκια 40% μικρότερα είναι τουλάχιστον 2λτ πάνω έτσι;;; Τουλάχιστον στην κατανάλωση δεν μπορείς να προσάψεις τίποτα…
. Πολυ σωστο επισης πως η τεχνολογία τους εχει φτασει σε ενα απογειο που καθιστά αμαξια 1,5 τονου με 2χιλιαρα μοτερ να εχουν καταναλωσεις ιγκνις και επιδοσεις πολυ ανω του μετριου.
Να έχουν καταναλώσεις.
Τελεία.
Τα υπόλοιπα επειδή τα λέτε εδω μέσα τα λένε και αυτοί. Μιλάω για τον μέσο οδηγό τουότα 110.
Αφού έχει hybrid, ο κινητήρας είναι εκεί για να τραβάει μέχρι τα 110! που είναι το όριο για τον μέσο οδηγό τουότα χωρίς προβλήματα ακοής. Αν ήταν 1.0/1.2 δεν θα πήγαινε βήμα και το hybrid θα πάλευε.Σχολια του καναπέ...χαχαχα
Από καρέκλα γράφω.
Αλλά είπαμε μην πούμε κακά λογάκια...Δεν εχει να κανει με αυτο αλλά με την αλήθεια. Αυτη που ποναει τοσο καποιον με σιτρονελ οσο και εναν βαζελο που εχει να δει πρωταθλημα 16 χρονια. Οσο κι αν κανει πως δε τον νοιαζει ο πονος δε κρύβεται. Τουοτα πανε πολλά χρόνια που ειχα τελευταία φορα σαν ιδιοκτητης. Αυτό που αναγνωριζω στα λόγια των κατοχων ειναι η ίδια ικανοποιηση ως προς την αξιοπιστία και την οικονομία στην μετακίνηση. Βεβαια με την ίδια ευκολία καταλαβαίνω καποιον που δεν εχει ιδεα απο τουοτα να θελει να περασει μηνύματα που δεν εχουν σχεση με την φίρμα.
Ή ο κάτοχος που εκτιμάει την οικονομία και την αξιοπιστία ή ο άσχετος ;
Που χάθηκε αυτός που το δοκίμασε και δεν του άρεσε ; -
@red_monster said in Toyota Corolla Cross:
@spi_duster said in Toyota Corolla Cross:
@hountalas said in Toyota Corolla Cross:
@spi_duster said in Toyota Corolla Cross:
@hountalas said in Toyota Corolla Cross:
@spi_duster said in Toyota Corolla Cross:
@chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:
@cruiser Το ξέρεις όμως ότι είναι αστείο να συζητάμε για καταναλώσεις 5-6λτ σε 2 λτ κινητήρα όταν μοτεράκια 40% μικρότερα είναι τουλάχιστον 2λτ πάνω έτσι;;; Τουλάχιστον στην κατανάλωση δεν μπορείς να προσάψεις τίποτα…
. Πολυ σωστο επισης πως η τεχνολογία τους εχει φτασει σε ενα απογειο που καθιστά αμαξια 1,5 τονου με 2χιλιαρα μοτερ να εχουν καταναλωσεις ιγκνις και επιδοσεις πολυ ανω του μετριου.
Να έχουν καταναλώσεις.
Τελεία.
Τα υπόλοιπα επειδή τα λέτε εδω μέσα τα λένε και αυτοί. Μιλάω για τον μέσο οδηγό τουότα 110.
Αφού έχει hybrid, ο κινητήρας είναι εκεί για να τραβάει μέχρι τα 110! που είναι το όριο για τον μέσο οδηγό τουότα χωρίς προβλήματα ακοής. Αν ήταν 1.0/1.2 δεν θα πήγαινε βήμα και το hybrid θα πάλευε.Σχολια του καναπέ...χαχαχα
Από καρέκλα γράφω.
Αλλά είπαμε μην πούμε κακά λογάκια...Δεν εχει να κανει με αυτο αλλά με την αλήθεια. Αυτη που ποναει τοσο καποιον με σιτρονελ οσο και εναν βαζελο που εχει να δει πρωταθλημα 16 χρονια. Οσο κι αν κανει πως δε τον νοιαζει ο πονος δε κρύβεται. Τουοτα πανε πολλά χρόνια που ειχα τελευταία φορα σαν ιδιοκτητης. Αυτό που αναγνωριζω στα λόγια των κατοχων ειναι η ίδια ικανοποιηση ως προς την αξιοπιστία και την οικονομία στην μετακίνηση. Βεβαια με την ίδια ευκολία καταλαβαίνω καποιον που δεν εχει ιδεα απο τουοτα να θελει να περασει μηνύματα που δεν εχουν σχεση με την φίρμα.
Ή ο κάτοχος που εκτιμάει την οικονομία και την αξιοπιστία ή ο άσχετος ;
Που χάθηκε αυτός που το δοκίμασε και δεν του άρεσε ;Οντας υιος συνεργειά οσο οδηγουσα ιαπωνικα δεν ειχα ιδεα απο αυτοκινητα. Με Γαλλικα και ιταλικα εχω αλλαξει πολλα πραγματα και μονος μου τιμωντας τον . Το πατημα μιας αλφα ρομεο ηταν παντα πολυ ανωτερο οπως και το τιμονι της σε σχεση με ενος τουοτα. Επισης οι φιλιες με τα μαστορια πολλες. Εχω δοκιμασει και θα χρειαστει ελπιζω, να δω ακομη πολλα αυτοκινητα. Υπαρχουν σχολες. Με θετικα και αρνητικα. Αυτα δε κρυβονται οσο κι αν καποιοι θελουν να τα στρογγυλευουν ή να τα χρησιμοποιουν για να σηκωσουν σκονη κατα πως τους βολευει. Αυτο λεω.
-
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Το μόνο που θα σου πω με σιγουριά επειδή έχω δίλιτρο, είναι πως είναι πολλά τα λεφτά για το 1,8, σε σχέση με όλα αυτά που κουβαλάει..!!!
Και πως αν το αποφάσιζες, ακόμα περισσότερο δεν θα άξιζε να πας παραπάνω από την βασική έκδοση active plus, που έχει σχεδόν τα πάντα..!!!
Ήδη κι εκεί είναι πολλά τα λεφτά, περισσότερο πληρώνεις την υβριδική τεχνολογία, αν αυτό σου φτάνει, τότε πάρτο...!!!Εντωμεταξύ θα υπάρχουν και άνθρωποι που θα θέλουν τετρακίνητο και θα βλέπουν ότι πρέπει να δώσουν 35 χιλιάδες τουλάχιστον για την βασική έκδοση και σχεδόν 40 για την style.
Αλλά σύμφωνα με τους περισσότερους εδώ μέσα, αξίζουν τα λεφτά για την αξιοπιστία της Toyota. Βρε τους καημένους τους πωλητές, που θα πρέπει να βρουν δικαιολογίες για να αιτιολογήσουν τα αδικαιολόγητα.
Για να βρεις όλα αυτά που διαθέτει η Τογιότα στο τετρακίνητο, επειδή το έψαξα, δεν είναι εύκολη περίπτωση με 35500 ευρώ...!!
Φθηνότερα μόνο Ντάτσια και Σουζούκι scross, το Σουζούκι 2000-2500 ευρώ σε παρόμοια έκδοση και εξοπλισμό με μοναδικό καλύτερο προσόν την τετρακίνηση του, σε όλα τα υπόλοιπα, μοτέρ, ποιότητα εσωτερικού κ.λπ..υστερεί του κκ., που παρεμπιπτόντως το corolla cross με το ξεχωριστό ηλεκτρικό μοτέρ που διαθέτει για την τετρακίνηση, η οποία εμπλέκεται ηλεκτρονικά και αυτόματα, μπορεί να μην είναι Σουζούκι, αλλά με έβγαλε τον χειμώνα στα δύσκολα μια χαρά...!!!
Το τουσόν με τον 1,6 κινητήρα ήταν 2000-2500 ευρώ επάνω, πάντα με παρόμοιο εξοπλισμό, το Σπόρτατζ ακόμα παραπάνω και φυσικά τα μοτέρ τους κατέβαζαν τα 10 λίτρα για πλάκα...!!!
Το κασκάι με τον 1,3 επίσης +2000 ευρώ περίπου..!!
Αυτές οι τιμές την άνοιξη του 2024, σήμερα 1,5 χρόνο μετά δεν ξέρω.
Επομένως δεν ήταν ακριβό, αν δε σκεφθούμε την υβριδική τεχνολογία που έχει με τα συν της , οι άλλοι όλοι σφυρίζουν κλέφτικα .
Αν όμως θέλει κάποιος εξοπλισμό πλήρη, ε τότε του φαίνεται ακριβό για Τογιότα και είναι όντως...!!!
Για να πας σε άλλη επιλογή εκτός από Τζαπάν και Κορέα πρέπει να είσαι πολύ τολμηρός κατ΄εμέ, κι εγώ δεν ήμουν...!!
Μοτέρ δυσανάλογα με τα σκάφη και τα κιλά τους που δεν ξέρουμε πως θα ανταποκρινόταν σε βάθος χρόνου.
Προσωπικά πιστεύω πως όσο καλά και να είναι σεταρισμένο και τεχνολογικά προχωρημένο ένα μοτέρ 1,2 τρικύλινδρο με τούρμπο, το οποίο πλέον είναι αξιόπιστο, αλλά δεν παύει να είναι έξτρα εξοπλισμός που θέλει τη συντήρηση του κι αυτό, που έγινε για να μειώσει την κατανάλωση και να ρίξει τους ρύπους για να μπαίνει στις πόλεις, ότι κάποια στιγμή θα βγάλει θέματα...!!! Πόσο μάλλον όταν κουβαλάει 1,5+ τόνο και ένα σκάφος με μία αεροδυναμική πολύ μέτρια, εννοείται ότι τα τζιποειδή μας προσφέρουν ευρυχωρία, καλή θέα κ.λπ., αλλά στο θέμα αυτό υστερούν.
Το επαναλαμβάνω για πολλοστή φορά, αν θέλει κάποιος Τογιότα, ας κοιτάζει την active plus, αλλιώς μπαίνει στη διαδικασία να λέει για τα πλαστικά, το λούκ του αυτοκινήτου κ.λπ...κ.λπ...!!!
Ίσως και επειδή δεν μάθαμε όλα αυτά τα χρόνια να συνδέουμε τους Ιάπωνες γενικά με τις υψηλές τιμές, διότι πάντα διέθεταν στην αγορά αυτοκίνητα για τη μεσαία τσέπη, κάτι που αναλαμβάνουν σήμερα αυτοί που κοροιδεύαμε, οι Κινέζοι, όπως ήταν οι Ιάπωνες στην αρχή κάπου στο 70...!!! -
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Το μόνο που θα σου πω με σιγουριά επειδή έχω δίλιτρο, είναι πως είναι πολλά τα λεφτά για το 1,8, σε σχέση με όλα αυτά που κουβαλάει..!!!
Και πως αν το αποφάσιζες, ακόμα περισσότερο δεν θα άξιζε να πας παραπάνω από την βασική έκδοση active plus, που έχει σχεδόν τα πάντα..!!!
Ήδη κι εκεί είναι πολλά τα λεφτά, περισσότερο πληρώνεις την υβριδική τεχνολογία, αν αυτό σου φτάνει, τότε πάρτο...!!!Εντωμεταξύ θα υπάρχουν και άνθρωποι που θα θέλουν τετρακίνητο και θα βλέπουν ότι πρέπει να δώσουν 35 χιλιάδες τουλάχιστον για την βασική έκδοση και σχεδόν 40 για την style.
Αλλά σύμφωνα με τους περισσότερους εδώ μέσα, αξίζουν τα λεφτά για την αξιοπιστία της Toyota. Βρε τους καημένους τους πωλητές, που θα πρέπει να βρουν δικαιολογίες για να αιτιολογήσουν τα αδικαιολόγητα.
Για να βρεις όλα αυτά που διαθέτει η Τογιότα στο τετρακίνητο, επειδή το έψαξα, δεν είναι εύκολη περίπτωση με 35500 ευρώ...!!
Φθηνότερα μόνο Ντάτσια και Σουζούκι scross, το Σουζούκι 2000-2500 ευρώ σε παρόμοια έκδοση και εξοπλισμό με μοναδικό καλύτερο προσόν την τετρακίνηση του, σε όλα τα υπόλοιπα, μοτέρ, ποιότητα εσωτερικού κ.λπ..υστερεί του κκ., που παρεμπιπτόντως το corolla cross με το ξεχωριστό ηλεκτρικό μοτέρ που διαθέτει για την τετρακίνηση, η οποία εμπλέκεται ηλεκτρονικά και αυτόματα, μπορεί να μην είναι Σουζούκι, αλλά με έβγαλε τον χειμώνα στα δύσκολα μια χαρά...!!!Η Suzuki μπορεί να υστερεί σε ποιότητα κλπ, αλλά μην συγκρίνεις την τέρμα έκδοση GLX. Η σωστή σύγκριση είναι με gl+ που έχει ακριβώς ό,τι και η βασική έκδοση του Corolla Cross. Επίσης, μιας και το φέρνει η κουβέντα δεν έχει φόρο πολυτελείας το Suzuki και έχει ποιοτικότερη τετρακίνηση. Επίσης, το Suzuki σου πάει η καρδιά να το ξεσκίσεις, ενώ το Corolla Cross να το προσέχεις μην σου πάθει τίποτα με τόσα που θα έχεις δώσει. Α και τέλος, και αυτός ο Ιάπωνας δίνει 10 χρόνια εγγύηση που είναι πολύ σημαντικό.
-
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Το μόνο που θα σου πω με σιγουριά επειδή έχω δίλιτρο, είναι πως είναι πολλά τα λεφτά για το 1,8, σε σχέση με όλα αυτά που κουβαλάει..!!!
Και πως αν το αποφάσιζες, ακόμα περισσότερο δεν θα άξιζε να πας παραπάνω από την βασική έκδοση active plus, που έχει σχεδόν τα πάντα..!!!
Ήδη κι εκεί είναι πολλά τα λεφτά, περισσότερο πληρώνεις την υβριδική τεχνολογία, αν αυτό σου φτάνει, τότε πάρτο...!!!Εντωμεταξύ θα υπάρχουν και άνθρωποι που θα θέλουν τετρακίνητο και θα βλέπουν ότι πρέπει να δώσουν 35 χιλιάδες τουλάχιστον για την βασική έκδοση και σχεδόν 40 για την style.
Αλλά σύμφωνα με τους περισσότερους εδώ μέσα, αξίζουν τα λεφτά για την αξιοπιστία της Toyota. Βρε τους καημένους τους πωλητές, που θα πρέπει να βρουν δικαιολογίες για να αιτιολογήσουν τα αδικαιολόγητα.
Για να βρεις όλα αυτά που διαθέτει η Τογιότα στο τετρακίνητο, επειδή το έψαξα, δεν είναι εύκολη περίπτωση με 35500 ευρώ...!!
Φθηνότερα μόνο Ντάτσια και Σουζούκι scross, το Σουζούκι 2000-2500 ευρώ σε παρόμοια έκδοση και εξοπλισμό με μοναδικό καλύτερο προσόν την τετρακίνηση του, σε όλα τα υπόλοιπα, μοτέρ, ποιότητα εσωτερικού κ.λπ..υστερεί του κκ., που παρεμπιπτόντως το corolla cross με το ξεχωριστό ηλεκτρικό μοτέρ που διαθέτει για την τετρακίνηση, η οποία εμπλέκεται ηλεκτρονικά και αυτόματα, μπορεί να μην είναι Σουζούκι, αλλά με έβγαλε τον χειμώνα στα δύσκολα μια χαρά...!!!Η Suzuki μπορεί να υστερεί σε ποιότητα κλπ, αλλά μην συγκρίνεις την τέρμα έκδοση GLX. Η σωστή σύγκριση είναι με gl+ που έχει ακριβώς ό,τι και η βασική έκδοση του Corolla Cross. Επίσης, μιας και το φέρνει η κουβέντα δεν έχει φόρο πολυτελείας το Suzuki και έχει ποιοτικότερη τετρακίνηση. Επίσης, το Suzuki σου πάει η καρδιά να το ξεσκίσεις, ενώ το Corolla Cross να το προσέχεις μην σου πάθει τίποτα με τόσα που θα έχεις δώσει. Α και τέλος, και αυτός ο Ιάπωνας δίνει 10 χρόνια εγγύηση που είναι πολύ σημαντικό.
30300 ευρώ το GL+ με τετρακίνηση και 1.4 μοτέρ και 110 άλογα που σέρνονται με το αυτόματο κιβώτιο...!!!!!
Επίσης το GLX αυτόματο 1,5 με 116 συνολικά άλογα, τιμή 35130 ευρώ με το κλειδί στο χέρι...!!!
Το γκάζι του είναι για να κλαίς..!! Πολλές φορές πρέπει να το βάλεις στα παντς , μήπως και αλλάξεις χειροκίνητα ταχύτητες και πάει λίγο καλύτερα στις επιταχύνσεις για προσπέραση, καμμιά ανηφόρα , κ.λπ....!!!
Με 100 ευρώ τέλη κυκλοφορίας, που το κκ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ,άρα ο φόρος πολυτελείας πάει αυτόματα ΣΗΜΕΡΑ στα 340 ευρώ, αν αφαιρέσεις τη διαφορά, για τα πέντε πρώτα χρόνια και αν δεις και την κατανάλωση επίσημα στο Σουζούκι, είναι στα 6+ λίτρα στα 100 χλμ....!!!
Υπολόγισε τώρα στο υβριδικό Τογιότα, πάει πλέον με ανακοίνωση επίσημη από την πολιτεία 70% ως τεκμήριο κάτω, και από 9000 ευρώ περίπου που ήταν, πάει στα 2200 ευρώ περίπου ,με αποτέλεσμα ο φόρος πολυτελείας που υπολογίζεται 5% επί των τεκμηρίων να πηγαίνει αναλογικά κι αυτός κάτω...!!!
Η Ευρώπη μας πιέζει και τα δίλιτρα επανέρχονται...
Αν περάσει αυτός ο νόμος ,όπως το εξήγγειλαν ξανά στην έκθεση φέτος, η αξία των δίλιτρων πιστεύω ότι ανεβαίνει, αν η Ελλάδα ευθυγραμμισθεί με την Ευρώπη πια, δεν θα μας αποσχολούν τα κυβικά, αλλά τα άλογα και οι ρύποι, όπως όλη την Ευρώπη σχεδόν...!!! -
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Το μόνο που θα σου πω με σιγουριά επειδή έχω δίλιτρο, είναι πως είναι πολλά τα λεφτά για το 1,8, σε σχέση με όλα αυτά που κουβαλάει..!!!
Και πως αν το αποφάσιζες, ακόμα περισσότερο δεν θα άξιζε να πας παραπάνω από την βασική έκδοση active plus, που έχει σχεδόν τα πάντα..!!!
Ήδη κι εκεί είναι πολλά τα λεφτά, περισσότερο πληρώνεις την υβριδική τεχνολογία, αν αυτό σου φτάνει, τότε πάρτο...!!!Εντωμεταξύ θα υπάρχουν και άνθρωποι που θα θέλουν τετρακίνητο και θα βλέπουν ότι πρέπει να δώσουν 35 χιλιάδες τουλάχιστον για την βασική έκδοση και σχεδόν 40 για την style.
Αλλά σύμφωνα με τους περισσότερους εδώ μέσα, αξίζουν τα λεφτά για την αξιοπιστία της Toyota. Βρε τους καημένους τους πωλητές, που θα πρέπει να βρουν δικαιολογίες για να αιτιολογήσουν τα αδικαιολόγητα.
Για να βρεις όλα αυτά που διαθέτει η Τογιότα στο τετρακίνητο, επειδή το έψαξα, δεν είναι εύκολη περίπτωση με 35500 ευρώ...!!
Φθηνότερα μόνο Ντάτσια και Σουζούκι scross, το Σουζούκι 2000-2500 ευρώ σε παρόμοια έκδοση και εξοπλισμό με μοναδικό καλύτερο προσόν την τετρακίνηση του, σε όλα τα υπόλοιπα, μοτέρ, ποιότητα εσωτερικού κ.λπ..υστερεί του κκ., που παρεμπιπτόντως το corolla cross με το ξεχωριστό ηλεκτρικό μοτέρ που διαθέτει για την τετρακίνηση, η οποία εμπλέκεται ηλεκτρονικά και αυτόματα, μπορεί να μην είναι Σουζούκι, αλλά με έβγαλε τον χειμώνα στα δύσκολα μια χαρά...!!!Η Suzuki μπορεί να υστερεί σε ποιότητα κλπ, αλλά μην συγκρίνεις την τέρμα έκδοση GLX. Η σωστή σύγκριση είναι με gl+ που έχει ακριβώς ό,τι και η βασική έκδοση του Corolla Cross. Επίσης, μιας και το φέρνει η κουβέντα δεν έχει φόρο πολυτελείας το Suzuki και έχει ποιοτικότερη τετρακίνηση. Επίσης, το Suzuki σου πάει η καρδιά να το ξεσκίσεις, ενώ το Corolla Cross να το προσέχεις μην σου πάθει τίποτα με τόσα που θα έχεις δώσει. Α και τέλος, και αυτός ο Ιάπωνας δίνει 10 χρόνια εγγύηση που είναι πολύ σημαντικό.
30300 ευρώ το GL+ με τετρακίνηση και 1.4 μοτέρ και 110 άλογα που σέρνονται με το αυτόματο κιβώτιο...!!!!!
Επίσης το GLX αυτόματο 1,5 με 116 συνολικά άλογα, τιμή 35130 ευρώ με το κλειδί στο χέρι...!!!
Το γκάζι του είναι για να κλαίς..!! Πολλές φορές πρέπει να το βάλεις στα παντς , μήπως και αλλάξεις χειροκίνητα ταχύτητες και πάει λίγο καλύτερα στις επιταχύνσεις για προσπέραση, καμμιά ανηφόρα , κ.λπ....!!!
Με 100 ευρώ τέλη κυκλοφορίας, που το κκ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ,άρα ο φόρος πολυτελείας πάει αυτόματα ΣΗΜΕΡΑ στα 340 ευρώ, αν αφαιρέσεις τη διαφορά, για τα πέντε πρώτα χρόνια και αν δεις και την κατανάλωση επίσημα στο Σουζούκι, είναι στα 6+ λίτρα στα 100 χλμ....!!!
Υπολόγισε τώρα στο υβριδικό Τογιότα, πάει πλέον με ανακοίνωση επίσημη από την πολιτεία 70% ως τεκμήριο κάτω, και από 9000 ευρώ περίπου που ήταν, πάει στα 2200 ευρώ περίπου ,με αποτέλεσμα ο φόρος πολυτελείας που υπολογίζεται 5% επί των τεκμηρίων να πηγαίνει αναλογικά κι αυτός κάτω...!!!
Η Ευρώπη μας πιέζει και τα δίλιτρα επανέρχονται...
Αν περάσει αυτός ο νόμος ,όπως το εξήγγειλαν ξανά στην έκθεση φέτος, η αξία των δίλιτρων πιστεύω ότι ανεβαίνει, αν η Ελλάδα ευθυγραμμισθεί με την Ευρώπη πια, δεν θα μας αποσχολούν τα κυβικά, αλλά τα άλογα και οι ρύποι, όπως όλη την Ευρώπη σχεδόν...!!!Προφανώς εννοείς το 4κινητο τέτοια τιμή, σωστά;
-
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Το μόνο που θα σου πω με σιγουριά επειδή έχω δίλιτρο, είναι πως είναι πολλά τα λεφτά για το 1,8, σε σχέση με όλα αυτά που κουβαλάει..!!!
Και πως αν το αποφάσιζες, ακόμα περισσότερο δεν θα άξιζε να πας παραπάνω από την βασική έκδοση active plus, που έχει σχεδόν τα πάντα..!!!
Ήδη κι εκεί είναι πολλά τα λεφτά, περισσότερο πληρώνεις την υβριδική τεχνολογία, αν αυτό σου φτάνει, τότε πάρτο...!!!Εντωμεταξύ θα υπάρχουν και άνθρωποι που θα θέλουν τετρακίνητο και θα βλέπουν ότι πρέπει να δώσουν 35 χιλιάδες τουλάχιστον για την βασική έκδοση και σχεδόν 40 για την style.
Αλλά σύμφωνα με τους περισσότερους εδώ μέσα, αξίζουν τα λεφτά για την αξιοπιστία της Toyota. Βρε τους καημένους τους πωλητές, που θα πρέπει να βρουν δικαιολογίες για να αιτιολογήσουν τα αδικαιολόγητα.
Για να βρεις όλα αυτά που διαθέτει η Τογιότα στο τετρακίνητο, επειδή το έψαξα, δεν είναι εύκολη περίπτωση με 35500 ευρώ...!!
Φθηνότερα μόνο Ντάτσια και Σουζούκι scross, το Σουζούκι 2000-2500 ευρώ σε παρόμοια έκδοση και εξοπλισμό με μοναδικό καλύτερο προσόν την τετρακίνηση του, σε όλα τα υπόλοιπα, μοτέρ, ποιότητα εσωτερικού κ.λπ..υστερεί του κκ., που παρεμπιπτόντως το corolla cross με το ξεχωριστό ηλεκτρικό μοτέρ που διαθέτει για την τετρακίνηση, η οποία εμπλέκεται ηλεκτρονικά και αυτόματα, μπορεί να μην είναι Σουζούκι, αλλά με έβγαλε τον χειμώνα στα δύσκολα μια χαρά...!!!Η Suzuki μπορεί να υστερεί σε ποιότητα κλπ, αλλά μην συγκρίνεις την τέρμα έκδοση GLX. Η σωστή σύγκριση είναι με gl+ που έχει ακριβώς ό,τι και η βασική έκδοση του Corolla Cross. Επίσης, μιας και το φέρνει η κουβέντα δεν έχει φόρο πολυτελείας το Suzuki και έχει ποιοτικότερη τετρακίνηση. Επίσης, το Suzuki σου πάει η καρδιά να το ξεσκίσεις, ενώ το Corolla Cross να το προσέχεις μην σου πάθει τίποτα με τόσα που θα έχεις δώσει. Α και τέλος, και αυτός ο Ιάπωνας δίνει 10 χρόνια εγγύηση που είναι πολύ σημαντικό.
30300 ευρώ το GL+ με τετρακίνηση και 1.4 μοτέρ και 110 άλογα που σέρνονται με το αυτόματο κιβώτιο...!!!!!
Επίσης το GLX αυτόματο 1,5 με 116 συνολικά άλογα, τιμή 35130 ευρώ με το κλειδί στο χέρι...!!!
Το γκάζι του είναι για να κλαίς..!! Πολλές φορές πρέπει να το βάλεις στα παντς , μήπως και αλλάξεις χειροκίνητα ταχύτητες και πάει λίγο καλύτερα στις επιταχύνσεις για προσπέραση, καμμιά ανηφόρα , κ.λπ....!!!
Με 100 ευρώ τέλη κυκλοφορίας, που το κκ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ,άρα ο φόρος πολυτελείας πάει αυτόματα ΣΗΜΕΡΑ στα 340 ευρώ, αν αφαιρέσεις τη διαφορά, για τα πέντε πρώτα χρόνια και αν δεις και την κατανάλωση επίσημα στο Σουζούκι, είναι στα 6+ λίτρα στα 100 χλμ....!!!
Υπολόγισε τώρα στο υβριδικό Τογιότα, πάει πλέον με ανακοίνωση επίσημη από την πολιτεία 70% ως τεκμήριο κάτω, και από 9000 ευρώ περίπου που ήταν, πάει στα 2200 ευρώ περίπου ,με αποτέλεσμα ο φόρος πολυτελείας που υπολογίζεται 5% επί των τεκμηρίων να πηγαίνει αναλογικά κι αυτός κάτω...!!!
Η Ευρώπη μας πιέζει και τα δίλιτρα επανέρχονται...
Αν περάσει αυτός ο νόμος ,όπως το εξήγγειλαν ξανά στην έκθεση φέτος, η αξία των δίλιτρων πιστεύω ότι ανεβαίνει, αν η Ελλάδα ευθυγραμμισθεί με την Ευρώπη πια, δεν θα μας αποσχολούν τα κυβικά, αλλά τα άλογα και οι ρύποι, όπως όλη την Ευρώπη σχεδόν...!!!30300 έχει η αυτόματη GL+ 4WD σε λευκή πέρλα και 35950 η active plus CC 4WD σε λευκή πέρλα, δλδ 5700€ διαφορά, δεν τα λες και λίγα. Αλλά συμφωνώ ότι η κορόλα είναι καλύτερο αυτοκίνητο.
Η v4m έκδοση είναι η δικινητη GL+ με μηχανικό κιβώτιο στα 25-26000€, απο εκεί και πάνω έχει καλύτερες επιλογες.Υπάρχει και έκδοση mhev GLX 6AT 4WD με 110 ίππους στα 33500€.
Γενικά με την μείωση της ισχύος από 129 στους 110 έχασε ένα μεγάλο πλεονέκτημα το Suzuki. -
@groover1972 said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Το μόνο που θα σου πω με σιγουριά επειδή έχω δίλιτρο, είναι πως είναι πολλά τα λεφτά για το 1,8, σε σχέση με όλα αυτά που κουβαλάει..!!!
Και πως αν το αποφάσιζες, ακόμα περισσότερο δεν θα άξιζε να πας παραπάνω από την βασική έκδοση active plus, που έχει σχεδόν τα πάντα..!!!
Ήδη κι εκεί είναι πολλά τα λεφτά, περισσότερο πληρώνεις την υβριδική τεχνολογία, αν αυτό σου φτάνει, τότε πάρτο...!!!Εντωμεταξύ θα υπάρχουν και άνθρωποι που θα θέλουν τετρακίνητο και θα βλέπουν ότι πρέπει να δώσουν 35 χιλιάδες τουλάχιστον για την βασική έκδοση και σχεδόν 40 για την style.
Αλλά σύμφωνα με τους περισσότερους εδώ μέσα, αξίζουν τα λεφτά για την αξιοπιστία της Toyota. Βρε τους καημένους τους πωλητές, που θα πρέπει να βρουν δικαιολογίες για να αιτιολογήσουν τα αδικαιολόγητα.
Για να βρεις όλα αυτά που διαθέτει η Τογιότα στο τετρακίνητο, επειδή το έψαξα, δεν είναι εύκολη περίπτωση με 35500 ευρώ...!!
Φθηνότερα μόνο Ντάτσια και Σουζούκι scross, το Σουζούκι 2000-2500 ευρώ σε παρόμοια έκδοση και εξοπλισμό με μοναδικό καλύτερο προσόν την τετρακίνηση του, σε όλα τα υπόλοιπα, μοτέρ, ποιότητα εσωτερικού κ.λπ..υστερεί του κκ., που παρεμπιπτόντως το corolla cross με το ξεχωριστό ηλεκτρικό μοτέρ που διαθέτει για την τετρακίνηση, η οποία εμπλέκεται ηλεκτρονικά και αυτόματα, μπορεί να μην είναι Σουζούκι, αλλά με έβγαλε τον χειμώνα στα δύσκολα μια χαρά...!!!Η Suzuki μπορεί να υστερεί σε ποιότητα κλπ, αλλά μην συγκρίνεις την τέρμα έκδοση GLX. Η σωστή σύγκριση είναι με gl+ που έχει ακριβώς ό,τι και η βασική έκδοση του Corolla Cross. Επίσης, μιας και το φέρνει η κουβέντα δεν έχει φόρο πολυτελείας το Suzuki και έχει ποιοτικότερη τετρακίνηση. Επίσης, το Suzuki σου πάει η καρδιά να το ξεσκίσεις, ενώ το Corolla Cross να το προσέχεις μην σου πάθει τίποτα με τόσα που θα έχεις δώσει. Α και τέλος, και αυτός ο Ιάπωνας δίνει 10 χρόνια εγγύηση που είναι πολύ σημαντικό.
30300 ευρώ το GL+ με τετρακίνηση και 1.4 μοτέρ και 110 άλογα που σέρνονται με το αυτόματο κιβώτιο...!!!!!
Επίσης το GLX αυτόματο 1,5 με 116 συνολικά άλογα, τιμή 35130 ευρώ με το κλειδί στο χέρι...!!!
Το γκάζι του είναι για να κλαίς..!! Πολλές φορές πρέπει να το βάλεις στα παντς , μήπως και αλλάξεις χειροκίνητα ταχύτητες και πάει λίγο καλύτερα στις επιταχύνσεις για προσπέραση, καμμιά ανηφόρα , κ.λπ....!!!
Με 100 ευρώ τέλη κυκλοφορίας, που το κκ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ,άρα ο φόρος πολυτελείας πάει αυτόματα ΣΗΜΕΡΑ στα 340 ευρώ, αν αφαιρέσεις τη διαφορά, για τα πέντε πρώτα χρόνια και αν δεις και την κατανάλωση επίσημα στο Σουζούκι, είναι στα 6+ λίτρα στα 100 χλμ....!!!
Υπολόγισε τώρα στο υβριδικό Τογιότα, πάει πλέον με ανακοίνωση επίσημη από την πολιτεία 70% ως τεκμήριο κάτω, και από 9000 ευρώ περίπου που ήταν, πάει στα 2200 ευρώ περίπου ,με αποτέλεσμα ο φόρος πολυτελείας που υπολογίζεται 5% επί των τεκμηρίων να πηγαίνει αναλογικά κι αυτός κάτω...!!!
Η Ευρώπη μας πιέζει και τα δίλιτρα επανέρχονται...
Αν περάσει αυτός ο νόμος ,όπως το εξήγγειλαν ξανά στην έκθεση φέτος, η αξία των δίλιτρων πιστεύω ότι ανεβαίνει, αν η Ελλάδα ευθυγραμμισθεί με την Ευρώπη πια, δεν θα μας αποσχολούν τα κυβικά, αλλά τα άλογα και οι ρύποι, όπως όλη την Ευρώπη σχεδόν...!!!Προφανώς εννοείς το 4κινητο τέτοια τιμή, σωστά;
Ναι φίλε μου για τετρακίνητα μιλάω, διότι όταν έψαχνα τετρακίνητα έβλεπα και τετρακίνητο αγόρασα.
-
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Το μόνο που θα σου πω με σιγουριά επειδή έχω δίλιτρο, είναι πως είναι πολλά τα λεφτά για το 1,8, σε σχέση με όλα αυτά που κουβαλάει..!!!
Και πως αν το αποφάσιζες, ακόμα περισσότερο δεν θα άξιζε να πας παραπάνω από την βασική έκδοση active plus, που έχει σχεδόν τα πάντα..!!!
Ήδη κι εκεί είναι πολλά τα λεφτά, περισσότερο πληρώνεις την υβριδική τεχνολογία, αν αυτό σου φτάνει, τότε πάρτο...!!!Εντωμεταξύ θα υπάρχουν και άνθρωποι που θα θέλουν τετρακίνητο και θα βλέπουν ότι πρέπει να δώσουν 35 χιλιάδες τουλάχιστον για την βασική έκδοση και σχεδόν 40 για την style.
Αλλά σύμφωνα με τους περισσότερους εδώ μέσα, αξίζουν τα λεφτά για την αξιοπιστία της Toyota. Βρε τους καημένους τους πωλητές, που θα πρέπει να βρουν δικαιολογίες για να αιτιολογήσουν τα αδικαιολόγητα.
Για να βρεις όλα αυτά που διαθέτει η Τογιότα στο τετρακίνητο, επειδή το έψαξα, δεν είναι εύκολη περίπτωση με 35500 ευρώ...!!
Φθηνότερα μόνο Ντάτσια και Σουζούκι scross, το Σουζούκι 2000-2500 ευρώ σε παρόμοια έκδοση και εξοπλισμό με μοναδικό καλύτερο προσόν την τετρακίνηση του, σε όλα τα υπόλοιπα, μοτέρ, ποιότητα εσωτερικού κ.λπ..υστερεί του κκ., που παρεμπιπτόντως το corolla cross με το ξεχωριστό ηλεκτρικό μοτέρ που διαθέτει για την τετρακίνηση, η οποία εμπλέκεται ηλεκτρονικά και αυτόματα, μπορεί να μην είναι Σουζούκι, αλλά με έβγαλε τον χειμώνα στα δύσκολα μια χαρά...!!!Η Suzuki μπορεί να υστερεί σε ποιότητα κλπ, αλλά μην συγκρίνεις την τέρμα έκδοση GLX. Η σωστή σύγκριση είναι με gl+ που έχει ακριβώς ό,τι και η βασική έκδοση του Corolla Cross. Επίσης, μιας και το φέρνει η κουβέντα δεν έχει φόρο πολυτελείας το Suzuki και έχει ποιοτικότερη τετρακίνηση. Επίσης, το Suzuki σου πάει η καρδιά να το ξεσκίσεις, ενώ το Corolla Cross να το προσέχεις μην σου πάθει τίποτα με τόσα που θα έχεις δώσει. Α και τέλος, και αυτός ο Ιάπωνας δίνει 10 χρόνια εγγύηση που είναι πολύ σημαντικό.
30300 ευρώ το GL+ με τετρακίνηση και 1.4 μοτέρ και 110 άλογα που σέρνονται με το αυτόματο κιβώτιο...!!!!!
Επίσης το GLX αυτόματο 1,5 με 116 συνολικά άλογα, τιμή 35130 ευρώ με το κλειδί στο χέρι...!!!
Το γκάζι του είναι για να κλαίς..!! Πολλές φορές πρέπει να το βάλεις στα παντς , μήπως και αλλάξεις χειροκίνητα ταχύτητες και πάει λίγο καλύτερα στις επιταχύνσεις για προσπέραση, καμμιά ανηφόρα , κ.λπ....!!!
Με 100 ευρώ τέλη κυκλοφορίας, που το κκ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ,άρα ο φόρος πολυτελείας πάει αυτόματα ΣΗΜΕΡΑ στα 340 ευρώ, αν αφαιρέσεις τη διαφορά, για τα πέντε πρώτα χρόνια και αν δεις και την κατανάλωση επίσημα στο Σουζούκι, είναι στα 6+ λίτρα στα 100 χλμ....!!!
Υπολόγισε τώρα στο υβριδικό Τογιότα, πάει πλέον με ανακοίνωση επίσημη από την πολιτεία 70% ως τεκμήριο κάτω, και από 9000 ευρώ περίπου που ήταν, πάει στα 2200 ευρώ περίπου ,με αποτέλεσμα ο φόρος πολυτελείας που υπολογίζεται 5% επί των τεκμηρίων να πηγαίνει αναλογικά κι αυτός κάτω...!!!
Η Ευρώπη μας πιέζει και τα δίλιτρα επανέρχονται...
Αν περάσει αυτός ο νόμος ,όπως το εξήγγειλαν ξανά στην έκθεση φέτος, η αξία των δίλιτρων πιστεύω ότι ανεβαίνει, αν η Ελλάδα ευθυγραμμισθεί με την Ευρώπη πια, δεν θα μας αποσχολούν τα κυβικά, αλλά τα άλογα και οι ρύποι, όπως όλη την Ευρώπη σχεδόν...!!!30300 έχει η αυτόματη GL+ 4WD σε λευκή πέρλα και 35950 η active plus CC 4WD σε λευκή πέρλα, δλδ 5700€ διαφορά, δεν τα λες και λίγα. Αλλά συμφωνώ ότι η κορόλα είναι καλύτερο αυτοκίνητο.
Η v4m έκδοση είναι η δικινητη GL+ με μηχανικό κιβώτιο στα 25-26000€, απο εκεί και πάνω έχει καλύτερες επιλογες.Υπάρχει και έκδοση mhev GLX 6AT 4WD με 110 ίππους στα 33500€.
Γενικά με την μείωση της ισχύος από 129 στους 110 έχασε ένα μεγάλο πλεονέκτημα το Suzuki.Υπάρχει και το GLX 1.5 αυτόματο με 116 άλογα, αυτό είδα και αυτό πήρε η αδερφή μου, επίσης πεθαμένο από γκάζι με παρόμοιο εξοπλισμό, ένα δύο πράγματα παραπάνω, αλλά μικρότερο σκάφος, χειρότερη πίσω ανάρτηση, σε καμμία περίπτωση δεν πάει όπως το κκ. στην άνεση στο δρόμο ,το ξέρω καλά, ποιότητα εσωτερικού δεν φτάνει στο κκ. ούτε και σχεδιαστικά, είναι πιο συντηρητικό και παλιοκαιρίσιο και κόστος στο μαύρο πέρλα όπως το corolla cross που αγόρασα, αυτό κάνει 35.130 με το κλειδί στο χέρι...!!!
Έχει καλύτερη τετρακίνηση, το έγραψα, αλλά δεν το διαπίστωσα στην πράξη πουθενά, μαζί ανεβαίναμε στο βουνό στις ίδιες κακές καιρικές συνθήκες...!!!
Δε βλέπω λοιπόν διαφορά με το κκ. μου στα χρήματα, κάποια κατοστάρικα, εννοείται με το μοτέρ στα 198 άλογα το κκ. και την υβριδική τεχνολογία που δεν μπορεί η Σουζούκι να πλησιάσει...!!!
Αυτά τα γράφω για να συγκρίνουμε σχεδόν όμοια πράγματα, μόνο ίσως δύο τρία πράγματα στον εξοπλισμό να έχει παραπάνω το Σουζούκι, αλλά μειονεκτεί σε τόσα άλλα...!!!
Είναι όντως πιο σκληρό και θα το επέλεγα, μόνο εάν το ήθελα για πιο κάντρυ καταστάσεις, αν π.χ. ζούσα στα βόρεια σε έναν νομό με πολλά χιόνια και παγωνιές...!!! -
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@groover1972 said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Το μόνο που θα σου πω με σιγουριά επειδή έχω δίλιτρο, είναι πως είναι πολλά τα λεφτά για το 1,8, σε σχέση με όλα αυτά που κουβαλάει..!!!
Και πως αν το αποφάσιζες, ακόμα περισσότερο δεν θα άξιζε να πας παραπάνω από την βασική έκδοση active plus, που έχει σχεδόν τα πάντα..!!!
Ήδη κι εκεί είναι πολλά τα λεφτά, περισσότερο πληρώνεις την υβριδική τεχνολογία, αν αυτό σου φτάνει, τότε πάρτο...!!!Εντωμεταξύ θα υπάρχουν και άνθρωποι που θα θέλουν τετρακίνητο και θα βλέπουν ότι πρέπει να δώσουν 35 χιλιάδες τουλάχιστον για την βασική έκδοση και σχεδόν 40 για την style.
Αλλά σύμφωνα με τους περισσότερους εδώ μέσα, αξίζουν τα λεφτά για την αξιοπιστία της Toyota. Βρε τους καημένους τους πωλητές, που θα πρέπει να βρουν δικαιολογίες για να αιτιολογήσουν τα αδικαιολόγητα.
Για να βρεις όλα αυτά που διαθέτει η Τογιότα στο τετρακίνητο, επειδή το έψαξα, δεν είναι εύκολη περίπτωση με 35500 ευρώ...!!
Φθηνότερα μόνο Ντάτσια και Σουζούκι scross, το Σουζούκι 2000-2500 ευρώ σε παρόμοια έκδοση και εξοπλισμό με μοναδικό καλύτερο προσόν την τετρακίνηση του, σε όλα τα υπόλοιπα, μοτέρ, ποιότητα εσωτερικού κ.λπ..υστερεί του κκ., που παρεμπιπτόντως το corolla cross με το ξεχωριστό ηλεκτρικό μοτέρ που διαθέτει για την τετρακίνηση, η οποία εμπλέκεται ηλεκτρονικά και αυτόματα, μπορεί να μην είναι Σουζούκι, αλλά με έβγαλε τον χειμώνα στα δύσκολα μια χαρά...!!!Η Suzuki μπορεί να υστερεί σε ποιότητα κλπ, αλλά μην συγκρίνεις την τέρμα έκδοση GLX. Η σωστή σύγκριση είναι με gl+ που έχει ακριβώς ό,τι και η βασική έκδοση του Corolla Cross. Επίσης, μιας και το φέρνει η κουβέντα δεν έχει φόρο πολυτελείας το Suzuki και έχει ποιοτικότερη τετρακίνηση. Επίσης, το Suzuki σου πάει η καρδιά να το ξεσκίσεις, ενώ το Corolla Cross να το προσέχεις μην σου πάθει τίποτα με τόσα που θα έχεις δώσει. Α και τέλος, και αυτός ο Ιάπωνας δίνει 10 χρόνια εγγύηση που είναι πολύ σημαντικό.
30300 ευρώ το GL+ με τετρακίνηση και 1.4 μοτέρ και 110 άλογα που σέρνονται με το αυτόματο κιβώτιο...!!!!!
Επίσης το GLX αυτόματο 1,5 με 116 συνολικά άλογα, τιμή 35130 ευρώ με το κλειδί στο χέρι...!!!
Το γκάζι του είναι για να κλαίς..!! Πολλές φορές πρέπει να το βάλεις στα παντς , μήπως και αλλάξεις χειροκίνητα ταχύτητες και πάει λίγο καλύτερα στις επιταχύνσεις για προσπέραση, καμμιά ανηφόρα , κ.λπ....!!!
Με 100 ευρώ τέλη κυκλοφορίας, που το κκ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ,άρα ο φόρος πολυτελείας πάει αυτόματα ΣΗΜΕΡΑ στα 340 ευρώ, αν αφαιρέσεις τη διαφορά, για τα πέντε πρώτα χρόνια και αν δεις και την κατανάλωση επίσημα στο Σουζούκι, είναι στα 6+ λίτρα στα 100 χλμ....!!!
Υπολόγισε τώρα στο υβριδικό Τογιότα, πάει πλέον με ανακοίνωση επίσημη από την πολιτεία 70% ως τεκμήριο κάτω, και από 9000 ευρώ περίπου που ήταν, πάει στα 2200 ευρώ περίπου ,με αποτέλεσμα ο φόρος πολυτελείας που υπολογίζεται 5% επί των τεκμηρίων να πηγαίνει αναλογικά κι αυτός κάτω...!!!
Η Ευρώπη μας πιέζει και τα δίλιτρα επανέρχονται...
Αν περάσει αυτός ο νόμος ,όπως το εξήγγειλαν ξανά στην έκθεση φέτος, η αξία των δίλιτρων πιστεύω ότι ανεβαίνει, αν η Ελλάδα ευθυγραμμισθεί με την Ευρώπη πια, δεν θα μας αποσχολούν τα κυβικά, αλλά τα άλογα και οι ρύποι, όπως όλη την Ευρώπη σχεδόν...!!!Προφανώς εννοείς το 4κινητο τέτοια τιμή, σωστά;
Ναι φίλε μου για τετρακίνητα μιλάω, διότι όταν έψαχνα τετρακίνητα έβλεπα και τετρακίνητο αγόρασα.
Παιζει να ειναι η πιο συντομη απαντηση σου εβερ!
-
Για τους έχοντες δίλιτρα, συμπεριλαμβανομένου εμού, εγκρίθηκε από του υπουργικό η τροποποίηση για τα τεκμήρια και φόρο πολυτελείας για μια δεκαετία (car and motor). Εν προκειμένω το cc λόγω ρύπων έως 122 Co2 θα έχει φόρο πολυτελείας 100 ευρώ πλέον και φυσικά εξακολουθεί η απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας.
-
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
Γενικά με την μείωση της ισχύος από 129 στους 110 έχασε ένα μεγάλο πλεονέκτημα το Suzuki.
Η ροπή πάντως έχει μείνει η ίδια! Άρα, μάλλον εξυπνάδα για τους ρύπους είναι. Δεν επηρεάζεται το αμάξι.
-
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
Γενικά με την μείωση της ισχύος από 129 στους 110 έχασε ένα μεγάλο πλεονέκτημα το Suzuki.
Η ροπή πάντως έχει μείνει η ίδια! Άρα, μάλλον εξυπνάδα για τους ρύπους είναι. Δεν επηρεάζεται το αμάξι.
Ανακοινώνει και χειρότερες επιδόσεις, 185 αντί 195 τελική (μάλλον λόγω μείωσης ορίου στροφών, όπως ανέφερε κάποιος εδώ μέσα
) και 11,4 αντί 9,5 sec για το 0-100.
-
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Το μόνο που θα σου πω με σιγουριά επειδή έχω δίλιτρο, είναι πως είναι πολλά τα λεφτά για το 1,8, σε σχέση με όλα αυτά που κουβαλάει..!!!
Και πως αν το αποφάσιζες, ακόμα περισσότερο δεν θα άξιζε να πας παραπάνω από την βασική έκδοση active plus, που έχει σχεδόν τα πάντα..!!!
Ήδη κι εκεί είναι πολλά τα λεφτά, περισσότερο πληρώνεις την υβριδική τεχνολογία, αν αυτό σου φτάνει, τότε πάρτο...!!!Εντωμεταξύ θα υπάρχουν και άνθρωποι που θα θέλουν τετρακίνητο και θα βλέπουν ότι πρέπει να δώσουν 35 χιλιάδες τουλάχιστον για την βασική έκδοση και σχεδόν 40 για την style.
Αλλά σύμφωνα με τους περισσότερους εδώ μέσα, αξίζουν τα λεφτά για την αξιοπιστία της Toyota. Βρε τους καημένους τους πωλητές, που θα πρέπει να βρουν δικαιολογίες για να αιτιολογήσουν τα αδικαιολόγητα.
Για να βρεις όλα αυτά που διαθέτει η Τογιότα στο τετρακίνητο, επειδή το έψαξα, δεν είναι εύκολη περίπτωση με 35500 ευρώ...!!
Φθηνότερα μόνο Ντάτσια και Σουζούκι scross, το Σουζούκι 2000-2500 ευρώ σε παρόμοια έκδοση και εξοπλισμό με μοναδικό καλύτερο προσόν την τετρακίνηση του, σε όλα τα υπόλοιπα, μοτέρ, ποιότητα εσωτερικού κ.λπ..υστερεί του κκ., που παρεμπιπτόντως το corolla cross με το ξεχωριστό ηλεκτρικό μοτέρ που διαθέτει για την τετρακίνηση, η οποία εμπλέκεται ηλεκτρονικά και αυτόματα, μπορεί να μην είναι Σουζούκι, αλλά με έβγαλε τον χειμώνα στα δύσκολα μια χαρά...!!!Η Suzuki μπορεί να υστερεί σε ποιότητα κλπ, αλλά μην συγκρίνεις την τέρμα έκδοση GLX. Η σωστή σύγκριση είναι με gl+ που έχει ακριβώς ό,τι και η βασική έκδοση του Corolla Cross. Επίσης, μιας και το φέρνει η κουβέντα δεν έχει φόρο πολυτελείας το Suzuki και έχει ποιοτικότερη τετρακίνηση. Επίσης, το Suzuki σου πάει η καρδιά να το ξεσκίσεις, ενώ το Corolla Cross να το προσέχεις μην σου πάθει τίποτα με τόσα που θα έχεις δώσει. Α και τέλος, και αυτός ο Ιάπωνας δίνει 10 χρόνια εγγύηση που είναι πολύ σημαντικό.
30300 ευρώ το GL+ με τετρακίνηση και 1.4 μοτέρ και 110 άλογα που σέρνονται με το αυτόματο κιβώτιο...!!!!!
Επίσης το GLX αυτόματο 1,5 με 116 συνολικά άλογα, τιμή 35130 ευρώ με το κλειδί στο χέρι...!!!
Το γκάζι του είναι για να κλαίς..!! Πολλές φορές πρέπει να το βάλεις στα παντς , μήπως και αλλάξεις χειροκίνητα ταχύτητες και πάει λίγο καλύτερα στις επιταχύνσεις για προσπέραση, καμμιά ανηφόρα , κ.λπ....!!!
Με 100 ευρώ τέλη κυκλοφορίας, που το κκ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ,άρα ο φόρος πολυτελείας πάει αυτόματα ΣΗΜΕΡΑ στα 340 ευρώ, αν αφαιρέσεις τη διαφορά, για τα πέντε πρώτα χρόνια και αν δεις και την κατανάλωση επίσημα στο Σουζούκι, είναι στα 6+ λίτρα στα 100 χλμ....!!!
Υπολόγισε τώρα στο υβριδικό Τογιότα, πάει πλέον με ανακοίνωση επίσημη από την πολιτεία 70% ως τεκμήριο κάτω, και από 9000 ευρώ περίπου που ήταν, πάει στα 2200 ευρώ περίπου ,με αποτέλεσμα ο φόρος πολυτελείας που υπολογίζεται 5% επί των τεκμηρίων να πηγαίνει αναλογικά κι αυτός κάτω...!!!
Η Ευρώπη μας πιέζει και τα δίλιτρα επανέρχονται...
Αν περάσει αυτός ο νόμος ,όπως το εξήγγειλαν ξανά στην έκθεση φέτος, η αξία των δίλιτρων πιστεύω ότι ανεβαίνει, αν η Ελλάδα ευθυγραμμισθεί με την Ευρώπη πια, δεν θα μας αποσχολούν τα κυβικά, αλλά τα άλογα και οι ρύποι, όπως όλη την Ευρώπη σχεδόν...!!!30300 έχει η αυτόματη GL+ 4WD σε λευκή πέρλα και 35950 η active plus CC 4WD σε λευκή πέρλα, δλδ 5700€ διαφορά, δεν τα λες και λίγα. Αλλά συμφωνώ ότι η κορόλα είναι καλύτερο αυτοκίνητο.
Η v4m έκδοση είναι η δικινητη GL+ με μηχανικό κιβώτιο στα 25-26000€, απο εκεί και πάνω έχει καλύτερες επιλογες.Υπάρχει και έκδοση mhev GLX 6AT 4WD με 110 ίππους στα 33500€.
Γενικά με την μείωση της ισχύος από 129 στους 110 έχασε ένα μεγάλο πλεονέκτημα το Suzuki.Υπάρχει και το GLX 1.5 αυτόματο με 116 άλογα, αυτό είδα και αυτό πήρε η αδερφή μου, επίσης πεθαμένο από γκάζι με παρόμοιο εξοπλισμό, ένα δύο πράγματα παραπάνω, αλλά μικρότερο σκάφος, χειρότερη πίσω ανάρτηση, σε καμμία περίπτωση δεν πάει όπως το κκ. στην άνεση στο δρόμο ,το ξέρω καλά, ποιότητα εσωτερικού δεν φτάνει στο κκ. ούτε και σχεδιαστικά, είναι πιο συντηρητικό και παλιοκαιρίσιο και κόστος στο μαύρο πέρλα όπως το corolla cross που αγόρασα, αυτό κάνει 35.130 με το κλειδί στο χέρι...!!!
Έχει καλύτερη τετρακίνηση, το έγραψα, αλλά δεν το διαπίστωσα στην πράξη πουθενά, μαζί ανεβαίναμε στο βουνό στις ίδιες κακές καιρικές συνθήκες...!!!
Δε βλέπω λοιπόν διαφορά με το κκ. μου στα χρήματα, κάποια κατοστάρικα, εννοείται με το μοτέρ στα 198 άλογα το κκ. και την υβριδική τεχνολογία που δεν μπορεί η Σουζούκι να πλησιάσει...!!!
Αυτά τα γράφω για να συγκρίνουμε σχεδόν όμοια πράγματα, μόνο ίσως δύο τρία πράγματα στον εξοπλισμό να έχει παραπάνω το Σουζούκι, αλλά μειονεκτεί σε τόσα άλλα...!!!
Είναι όντως πιο σκληρό και θα το επέλεγα, μόνο εάν το ήθελα για πιο κάντρυ καταστάσεις, αν π.χ. ζούσα στα βόρεια σε έναν νομό με πολλά χιόνια και παγωνιές...!!!Αν έδινε 35130€ η αδελφή μου για το S-cross strong hybrid, παίζει να μην την ξαναμιλουσα
, χίλιες φορές να πληρώνω ΦΠ.
Toyota Corolla Cross