Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Corolla Cross
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Corolla Cross
    • 1
    • 2
    • 562
    • 563
    • 564
    • 565
    • 566
    • 572
    • 573
    • 564 / 573
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    249
    11448
    659559
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikonino @dstou last edited by

      @dstou said in Toyota Corolla Cross:

      Eίναι η πρώτη φορά που διαβάζω ότι ένας λόγος απόρριψης ενός ιχ είναι τα χερούλια. Αλλά τελικά, διαψεύστηκα πριν τελειώσω το ποστ, αφού λίγους μήνες πριν στην έκθεση στο αεροδρόμιο είχε κάτι αμάξια με χωνευτά χερούλια-λάμες και είπα και εγώ το ίδιο. Ότι δεν θα το αγόραζα δηλαδή εξαιτίας τα χερούλια του.

      Εμένα ένας από τους λόγους να μην πάρω το αμάξι είναι ο πωλητής. Αν δεν μου γεμίσει το μάτι μπορεί να σηκωθώ να φύγω και να πάω σε άλλη αντιπροσωπεία πιο μακριά, μόνο και μόνο για να βρω κάποιον που να μπορώ να συννενοηθώ. 😄

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • N
        nmsm2 @ilias-a last edited by

        @ilias-a said in Toyota Corolla Cross:

        @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

        Έτσι, τώρα που τα άλογα έγιναν στραγάλια, όσοι ζήσανε τη ζωή τους με 1400 κυβικά με (75 έως και) 90 ατίθασα ή 1600cc με 110 καθαρόαιμα και 12 κιλά ροπής, πως θα κάνουν τη δουλειά τους με τα 140 ψωράλογα του ΨΨ...

        Ειδικα τωρα που θενε δε θενε θα πηγαινουν με τα ορια.😁

        Πλάκα στη πλάκα πλέον μόνο σε επαρχιακό δίκτυο πλέον μπορεί κάποιος να το ανοίξει λίγο περισσότερο. Εθνική και σε αστικό ιστό λόγω καμερών όλοι οδηγούμε στα όρια, όπως κάνουν στην υπόλοιπη Ευρώπη εδώ και αρκετά χρόνια.. Οπότε το cc με τα 200 άλογα, άλλα plug in με 250+, ηλεκτρικά με ροπή σουπερκαρ και λοιπά συναφή αυτοκίνητα για να βρουν ευκαιρία να τα ανοίξουν, σε λογικά πάντα πλαίσια, θα πρέπει να κινηθούν στην επαρχία.
        Προφανώς αυτό προέβλεψε η peugeot με τους κινητήρες 1.2 που φοράει σε σκαριά όπως το 3008 οπότε σκέφθηκε ο ceo πεταμένα λεφτά να εξελίξουμε ή να τοποθετήσουμε ισχυρότερο κινητήρα.

        A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • T
          terryp117 @andya3 last edited by

          This post is deleted!
          A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            terryp117 @nikonino last edited by

            This post is deleted!
            I N A d P npapanik 4 Replies Last reply Reply Quote 0
            • I
              ilias-a @terryp117 last edited by

              This post is deleted!
              T L 2 Replies Last reply Reply Quote 1
              • A
                Aenima @dstou last edited by

                @dstou said in Toyota Corolla Cross:

                Βασικά έγραψες σχεδόν μόνο τα μειονεκτήματα του. Εδώ έχουμε διαβάσει (από κατόχους) για κορυφαία οικονομία και ανάρτηση-σιδερώστρα. Πρόσθεσε σε αυτά την ιαπωνική αξιοπιστία, το ταυτιζμένο με τον υβριδιζμό όνομα και την εύκολη μεταπώληση (ουχί για το 2.000) και έχεις ένα αρκετά γεμάτο 'πακέτο'. Δεν το βλέπει κινέζος στο σύνολο το ψψ, μόνο με κυάλι.

                Θα γράψω και τα θετικά. Δεν υπάρχει SUV στα 31000 χιλιάρικα που να έχει υβριδικό (χαμηλή κατανάλωση) ,αυτόματο κιβώτιο, 140 ίππους, 2 μεγάλες οθόνες, ασύρματη φόρτιση, θερμαινόμενα καθίσματα, ηλεκτρικούς καθρέφτες και ολοι την ομπρέλα ασφαλείας!

                T A d P 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                • N
                  nikonino @terryp117 last edited by nikonino

                  @terryp117 said in Toyota Corolla Cross:

                  @nikonino said in Toyota Corolla Cross:

                  Οι κινητήρες είναι όλοι made in Japan και η συναρμολόγηση σε όλο τον κόσμο. Το συγκεκριμένο μοντέλο το συναρμολογούν Ιαπωνία, δεν σημαίνει κάτι αυτό σε σχέση με το chr πχ που το συναρμολογούν στην Τουρκία. Τι είναι αυτά που γράφετε ;

                  Μάλλον είσαι αδιάβαστος, σου φέρνω ένα παράδειγμα, Χόντα τρανσάλπ μηχανή το πιο δημοφιλές μοντέλο τους ,παραγωγή Ιαπωνία και Χόντα Τρανσάλπ πριν χρόνια παραγωγή Ισπανία, η μέρα με τη νύχτα, τα Ισπανικά έβγαζαν θέματα...!!!
                  Την προσήλωση ,την αφοσίωση και τον εγωισμό του Ιάπωνα για τελειότητα δεν την διαθέτει κανένας Ευρωπαίος λόγω ιδιοσυγκρασίας, πόσο μάλλον οι πρώην Ανατολικοί, που είτε ήταν γιατροί κάποτε ,είτε οδοκαθαριστές είχαν την ίδια αμοιβή...!!
                  Αυτό το πρόβλημα απαιτεί καμμιά 50-60 χρόνια για να το αποβάλλει ένας λαός και αν....!!!
                  Πριν πολλά χρόνια η Νισσάν έκανε συναρμολόγηση κάποιων μοντέλων της στο Βόλο πριν μας βαρεθούν και φύγουν λόγω των απεργιών κ.λπ...κ.λπ....
                  Έτυχε τότε να αγοράσω ένα Νισσάν Τσέρυ χιλιαράκι, συναρμολογούμενο στο Βόλο. Το μόνο που πρόσθεταν οι δικοί μας ήταν τα ηλεκτρικά, Ε αν έβλεπες το τι τσαπατσουλιά υπήρχε από την τοποθέτηση τους θα τρελαινόσουν, ήταν και το μόνο σημείο που έβγαζαν προβλήματα, λόγω πιθανόν της κακής συναρμολόγησης...!!!
                  Το corolla cross ήρθε από Ιαπωνία, ΑΨΟΓΟ...!!!
                  Οι προδιαγραφές εννοείται είναι οι ίδιες, τα εργοστάσια ξαναεννοείται έχουν τα ίδια μηχανήματα, τα ίδια ρομπότ υποθέτω, αλλά οι άνθρωποι δεν είναι ίδιοι και όσο καλά εκπαιδευμένοι και να είναι ,κουβαλάνε την κουλτούρα τους και την νοοτροπία τους και όπου παρεμβαίνουν έστω και στο ελάχιστο, αυτό μπορεί να φανεί...!!!
                  Μπορεί η Τογιότα να έχει 150 εργοστάσια, δεν ξέρω ακριβώς, σε όλον τον πλανήτη, εγώ θα προτιμούσα να πάρω αυτοκίνητο της από την Ιαπωνία...!!!

                  Η Toyota βγαίνει νούμερο 1 σε όλο τον κόσμο στην αξιοπιστία ανεξαρτήτως που συναρμολογείται το αμάξι. Το chr φτιάχνεται στην Τουρκία, το Yaris στην Γαλλία, το Corolla Cross στην Ιαπωνία. Δηλαδή, τα Chr & Yaris είναι για πέταμα, επειδή δεν τα συναρμολογούν στην Ιαπωνία; Γιατί δεν τα συναρμολογούν όλα τότε στην Ιαπωνία; Logistics είναι η απάντηση για να υποστηρίζουν όλες τις αγορές του κόσμου, βάσει ζήτησης.

                  T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    terryp117 @ilias-a last edited by terryp117

                    This post is deleted!
                    I realzeus 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      terryp117 @nikonino last edited by

                      This post is deleted!
                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        terryp117 @Aenima last edited by

                        @aenima said in Toyota Corolla Cross:

                        @dstou said in Toyota Corolla Cross:

                        Βασικά έγραψες σχεδόν μόνο τα μειονεκτήματα του. Εδώ έχουμε διαβάσει (από κατόχους) για κορυφαία οικονομία και ανάρτηση-σιδερώστρα. Πρόσθεσε σε αυτά την ιαπωνική αξιοπιστία, το ταυτιζμένο με τον υβριδιζμό όνομα και την εύκολη μεταπώληση (ουχί για το 2.000) και έχεις ένα αρκετά γεμάτο 'πακέτο'. Δεν το βλέπει κινέζος στο σύνολο το ψψ, μόνο με κυάλι.

                        Θα γράψω και τα θετικά. Δεν υπάρχει SUV στα 31000 χιλιάρικα που να έχει υβριδικό (χαμηλή κατανάλωση) ,αυτόματο κιβώτιο, 140 ίππους, 2 μεγάλες οθόνες, ασύρματη φόρτιση, θερμαινόμενα καθίσματα, ηλεκτρικούς καθρέφτες και ολοι την ομπρέλα ασφαλείας!

                        Δεν έγραψες το πιο σημαντικό, ότι είναι σούπερ αξιόπιστο με διαφορά από τον ανταγωνισμό...!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          ilias-a @terryp117 last edited by

                          This post is deleted!
                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • L
                            lap @ilias-a last edited by lap

                            This post is deleted!
                            I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              ilias-a @lap last edited by

                              This post is deleted!
                              T 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • L
                                lap last edited by lap

                                This post is deleted!
                                I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A d P
                                  A d P moderator @nikonino last edited by

                                  @nikonino said in Toyota Corolla Cross:

                                  @nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:

                                  @andya3 said in Toyota Corolla Cross:

                                  @red_monster said in Toyota Corolla Cross:

                                  @andya3 said in Toyota Corolla Cross:

                                  Μια χαρά αυτοκίνητα είναι τα Toyota για όποιον τα παίρνει συνηδειτά για τα πλεονεκτήματα τους. Έχουν ακριβύνει πολύ όμως, όπως και τα υπόλοιπα βέβαια, και οι αδυναμίες τους πλέον χτυπάνε άσχημα.

                                  Τα σύγχρονα τουοτα είναι κάτι παραπάνω από πολύ καλά, αν δε αναλογιστείς κανείς τι προσφέρουν είναι πολύ καλό ντιλ με τα συν και τα πλην τους.

                                  Είναι καλό ντιλ για όποιον ψάχνει το ντιλ που δίνει η Toyota. Χαμηλό κόστος χρήσης στην πόλη, συντήρησης και μακροχρόνια αξιοπιστία.

                                  Δεν είναι ισορροπημένα όμως σαν αυτοκίνητα, έχουν τρανταχτά + και - και αυξημένη πλέον τιμη αγοράς. Για όποιους επιζητούν τις ισορροπίες, όπως κι εγώ, δεν είναι καλό ντιλ.

                                  To πιο βασικό είναι ότι γράφεις χιλιόμετρα και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο ότι δεν θα σκάσει η βλάβη.
                                  Συνάδελφος με cooper μόλις έκλεισε διετία και έληξε η εγγύηση, δηλαδή το καλοκαίρι, του έβγαλε βλάβη (μηχανή δεν ξέρω λεπτομέρειες) αποτιμώμενη από γύρω στα 8Κ και κυκλοφορεί εδώ και ένα μήνα με το αυτοκίνητο της αδελφής του.
                                  Φίλη με το troc diesel χιλιόμετρα μόνο εθνική λόγω τόπου διαμονής, δηλαδή η ελάχιστη φθορά για ένα αυτοκίνητο, με συνολικά χλμ. 30.000, συνεργείο με ζημιά 4Κ, εκτός εγγύησης και αυτή γιατί οι εργοστασιακές στα γερμανικά ήταν διετείς.
                                  Ο κουνιάδος με το καινούργιο q3 εταιρικό leasing με το που παρέλαβε άναψε check engine, το επέστρεψε και πήρε την Χ2.
                                  Το να λειτουργεί ένα αυτοκίνητο απροβλημάτιστα και να γράφει χλμ και να μην ζητά τίποτα είναι βασικό κριτήριο επιλογής και μέχρι στιγμής το cc έχει ξεπεράσει τα 45000 χλμ σε συνθήκες αστικής κίνησης και δεν έχει ανάψει ούτε λαμπάκι, δεν έχει κάψει σταγόνα λάδι και δεν ασχολούμαι καθόλου με τα της λειτουργίας του πέραν της ετήσιας συντήρησης του.
                                  Μόνο τα ev είναι πιο απροβλημάτιστα από toyota

                                  Και εμένα το Corolla Sedan του 2003 έχει κάνει 450.000 χιλιόμετρα και ακόμα πάει. Τι σημαίνει αυτό ότι θα πρέπει να δώσουμε ένα νεφρό και κάτι ψιλά για να λέμε ότι οδηγάμε Toyota;

                                  Γιατί έχεις αποκλείσει το αντίστοιχο σημερινό sedan που ξεκινάει από τα 22000€;

                                  N 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • T
                                    terryp117 @ilias-a last edited by

                                    This post is deleted!
                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A d P
                                      A d P moderator @nmsm2 last edited by

                                      This post is deleted!
                                      T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • piliourits
                                        piliourits @stefan147 last edited by piliourits

                                        @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

                                        Αυτή η λογική θα σας φάει. Βούτυρο στο ψωμί της κάθε τουοτα για να γεμίζει τα ταμεία της.

                                        Θα μας φάει όντως! Προσωπικά έχω αποδείξει με τις αγορές μου πως δεν έχω κόλλημα με καμιά μάρκα, όπως άλλοι που δείχνουν θρησκευτική πίστη σε ένα σήμα.
                                        Οπότε ας πάμε στο τι είναι διαθέσιμο στην αγορά: το να αγοράσεις ένα αξιοπιστο αυτοματο 4κυλινδρο ηλεκτροκινούμενο 1800αρι που αποδίδει 140 ίππους, είναι κατά τη γνώμη σου χειρότερα, απ τα γαλλικά τρικύλινδρα 1200αρια τούρμπο με τα μέχρι 130 άλογα στις ακριβές εκδόσειςτης PSA ή τα τρικύλινδρα τουρμπάκια 1000αρια VAG στα φθηνότερα, καιτα 1500αρια με 150 ίππους στα ακριβότερα μοντέλα; Τα 1300αρια με 130 ίππους της Ρενω;
                                        Δεν γράφω να υπερασπιστώ την τογιότα ή το αμάξι που αγόρασα, εξηγώ ότι το μηχανικό σύνολο που αγοράζεις αξίζει τα λεφτά του μέχρι την τελευταία δεκάρα.
                                        Τώρα αν κάποιος θέλει να δώσει ένα 5χίλιαρο περισσότερα για να αγοράσει φλας με ανιμέησον και 30αρι προφίλ στα ελαστικά, με γεια του με χαρά του...
                                        Το να πει κάποιος ότι "αυτό το αμάξι είναι άσχημο, δεν μου αρέσει" το καταλαβαίνω.
                                        Το να γράφει κάποιος ότι τζάμπα λεφτά δίνετε στη τογιότα, ότι είναι ψόφιο, ότι είναι θορυβώδες, είναι ξεκάθαρα και αντικειμενικά αντίθετο στη πραγματικότητα. Για όποιον συμβιώνει με το αυτοκίνητο, διαπιστώνει πως στη καθημερινότητα είναι συνολικά το πιο ήσυχο θερμικό που έχει οδηγήσει (δεν βάζω στη σύγκριση πχ μια καινούρια Μερσεντες των 60+ χιλιαδων ευρώ, λέμε για τη κατηγορία τιμής του). Για το vfm της αγοράς του, είναι αστείο να συζητάμε το αντίθετο. Και προσωπικά με τη χρήση που κάνω βρίσκω ανόητες και φήμες που έχουν καταφέρει να διασπείρουν περί δύναμης και ταχύτητας, όταν πχ αποφεύγω να το βάζω στο Power (όπως και στο Economy) γιατί είναι περισσότερο νευρικό απ όσο πρέπει και χάνεται ο αγχολυτικός του χαρακτήρας.

                                        Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                        S 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • A d P
                                          A d P moderator @terryp117 last edited by A d P

                                          This post is deleted!
                                          T piliourits 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                          • N
                                            nikonino @A d P last edited by nikonino

                                            @a-d-p said in Toyota Corolla Cross:

                                            @nikonino said in Toyota Corolla Cross:

                                            @nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:

                                            @andya3 said in Toyota Corolla Cross:

                                            @red_monster said in Toyota Corolla Cross:

                                            @andya3 said in Toyota Corolla Cross:

                                            Μια χαρά αυτοκίνητα είναι τα Toyota για όποιον τα παίρνει συνηδειτά για τα πλεονεκτήματα τους. Έχουν ακριβύνει πολύ όμως, όπως και τα υπόλοιπα βέβαια, και οι αδυναμίες τους πλέον χτυπάνε άσχημα.

                                            Τα σύγχρονα τουοτα είναι κάτι παραπάνω από πολύ καλά, αν δε αναλογιστείς κανείς τι προσφέρουν είναι πολύ καλό ντιλ με τα συν και τα πλην τους.

                                            Είναι καλό ντιλ για όποιον ψάχνει το ντιλ που δίνει η Toyota. Χαμηλό κόστος χρήσης στην πόλη, συντήρησης και μακροχρόνια αξιοπιστία.

                                            Δεν είναι ισορροπημένα όμως σαν αυτοκίνητα, έχουν τρανταχτά + και - και αυξημένη πλέον τιμη αγοράς. Για όποιους επιζητούν τις ισορροπίες, όπως κι εγώ, δεν είναι καλό ντιλ.

                                            To πιο βασικό είναι ότι γράφεις χιλιόμετρα και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο ότι δεν θα σκάσει η βλάβη.
                                            Συνάδελφος με cooper μόλις έκλεισε διετία και έληξε η εγγύηση, δηλαδή το καλοκαίρι, του έβγαλε βλάβη (μηχανή δεν ξέρω λεπτομέρειες) αποτιμώμενη από γύρω στα 8Κ και κυκλοφορεί εδώ και ένα μήνα με το αυτοκίνητο της αδελφής του.
                                            Φίλη με το troc diesel χιλιόμετρα μόνο εθνική λόγω τόπου διαμονής, δηλαδή η ελάχιστη φθορά για ένα αυτοκίνητο, με συνολικά χλμ. 30.000, συνεργείο με ζημιά 4Κ, εκτός εγγύησης και αυτή γιατί οι εργοστασιακές στα γερμανικά ήταν διετείς.
                                            Ο κουνιάδος με το καινούργιο q3 εταιρικό leasing με το που παρέλαβε άναψε check engine, το επέστρεψε και πήρε την Χ2.
                                            Το να λειτουργεί ένα αυτοκίνητο απροβλημάτιστα και να γράφει χλμ και να μην ζητά τίποτα είναι βασικό κριτήριο επιλογής και μέχρι στιγμής το cc έχει ξεπεράσει τα 45000 χλμ σε συνθήκες αστικής κίνησης και δεν έχει ανάψει ούτε λαμπάκι, δεν έχει κάψει σταγόνα λάδι και δεν ασχολούμαι καθόλου με τα της λειτουργίας του πέραν της ετήσιας συντήρησης του.
                                            Μόνο τα ev είναι πιο απροβλημάτιστα από toyota

                                            Και εμένα το Corolla Sedan του 2003 έχει κάνει 450.000 χιλιόμετρα και ακόμα πάει. Τι σημαίνει αυτό ότι θα πρέπει να δώσουμε ένα νεφρό και κάτι ψιλά για να λέμε ότι οδηγάμε Toyota;

                                            Γιατί έχεις αποκλείσει το αντίστοιχο σημερινό sedan που ξεκινάει από τα 22000€;

                                            Βρίσκει το κεφάλι μου πίσω στην οροφή και είμαι 1.80. Που ενώ περιμένεις σε σχέση με 20 χρόνια πριν να έχουν βελτιωθεί οι χώροι... εδώ έχουν γίνει χειρότεροι. Στο hatchback η κατάσταση είναι τα ίδια χάλια. Άρα τι μένει; Το Corolla Cross που δεν έχει σχέση με το απλό Corolla αλλά οκ. Επίσης, θα ήθελα κινητήρα υβριδικό (όπως έχω στο yaris). Τα 22 που λες είναι βενζίνη. Υβριδικά πάμε +5000 ευρώ πάνω!

                                            A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 562
                                            • 563
                                            • 564
                                            • 565
                                            • 566
                                            • 572
                                            • 573
                                            • 564 / 573
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr