-
Οχι 5 αστέρια ,κάτι άλλαξε η BMW
https://www.euroncap.com/en/results/bmw/1+series/56148
EDIT : Σχετικό review
https://www.bmwblog.com/2025/09/11/2025-bmw-1-series-euroncap-crash-test/
-
Ευτυχώς εχω την προηγούμενη.
Σοβαρα τωρα, θα δω μολις μπορέσω το γιατί και πως αν και κρατω επιφυλαξη. Έχοντας το προηγουμενο (το οποιο εχω λατρέψει οδηγικα και απο καθε αποψη) εχω περιέργεια για το αποτέλεσμα. -
Πολυ ασχημο το τοσο χαμηλο ποσοστο...
-
Κάπως ίσως πρέπει να κρατηθεί χαμηλά η τιμή..
-
@babisstinson said in BMW 1 Series F70 (2024):
Κάπως ίσως πρέπει να κρατηθεί χαμηλά η τιμή..
Μόνο στην Ελλάδα είναι τόσο χαμηλή η τιμή στο εξωτερικό είναι αρκετά παραπάνω.
Απογοητευτικό για premium μάρκα. Βέβαια είναι ασφαλέστερο σε σχέση με τις προηγούμενες μετρήσεις για την f40 λόγω αυστηρότερων κριτηρίων δεν παύει ωστόσο να είναι σημαντικό για BMW.
-
Και η πλάκα είναι ότι θα είχε και το ACC στάνταρ αφού απέτυχε στους ενήλικες και πήρε 80 % στα βοηθήματα.
-
Εξαιτίας αναποτελεσματικής προστασίας του θώρακα και του αριστερού ποδιού του οδηγού, πήρε 78% στην προστασία ενηλίκων και έτσι χάνει το 5ο
. Αν είχε καταφέρει να πάρει 80%, όπως τα "επιτυχημένα" στελαντις (3008) θα έπαιρνε 5
.
Για πέταμα @criuser???
Στη δοκιμή μετωπικής πρόσκρουσης, το αυτοκίνητο συγκέντρωσε μόλις 8,9 από τους 16 πόντους.
Αντιθέτως, πέτυχε το μέγιστο 16 πόντους στην πλευρική πρόσκρουση και 3,7 από τους 4 στην οπίσθια πρόσκρουση.
Τα αποτελέσματα ήταν ισχυρότερα σε άλλες κατηγορίες:
84% για την προστασία των παιδιών επιβατών,
80% για την υποβοήθηση ασφαλείας και
85% για την προστασία των ευάλωτων χρηστών του δρόμου. -
@a-d-p said in BMW 1 Series F70 (2024):
Εξαιτίας αναποτελεσματικής προστασίας του θώρακα και του αριστερού ποδιού του οδηγού, πήρε 78% στην προστασία ενηλίκων και έτσι χάνει το 5ο
. Αν είχε καταφέρει να πάρει 80%, όπως τα "επιτυχημένα" στελαντις (3008) θα έπαιρνε 5
.
Για πέταμα @criuser???
Γενικά με την προστασία εγώ είμαι αυστηρός. Παρόλο που κι εγώ οδηγάω την προηγούμενη, πιθανότατα δεν υπήρξε και μεγάλη έρευνα/εξέλιξη της πλατφόρμας σε σχέση με την F40, μπορεί να παρέμεινε μέσες άκρες ή ίδια. Φάουλ...
-
@fiverg said in BMW 1 Series F70 (2024):
@a-d-p said in BMW 1 Series F70 (2024):
Εξαιτίας αναποτελεσματικής προστασίας του θώρακα και του αριστερού ποδιού του οδηγού, πήρε 78% στην προστασία ενηλίκων και έτσι χάνει το 5ο
. Αν είχε καταφέρει να πάρει 80%, όπως τα "επιτυχημένα" στελαντις (3008) θα έπαιρνε 5
.
Για πέταμα @criuser???
Γενικά με την προστασία εγώ είμαι αυστηρός. Παρόλο που κι εγώ οδηγάω την προηγούμενη, πιθανότατα δεν υπήρξε και μεγάλη έρευνα/εξέλιξη της πλατφόρμας σε σχέση με την F40, μπορεί να παρέμεινε μέσες άκρες ή ίδια. Φάουλ...
Truth be told, BMW didn’t develop the “F70” from the ground up. Despite its new internal codename, it’s essentially a heavily updated version of the previous “F40.” When Euro NCAP tested that model back in 2019, it earned a full five stars. But as I mentioned earlier, today’s standards are far stricter.
-
Διαβαζοντας παντως λεει οτι στην μετωπικη ειχε τα θεματα...που ηταν ιδια και το 19.
Σε καθε περιπτωση περιμενα ανω του 85% να πω την αληθεια μου. -
Εγω παντως θα ρισκαρα τη ζωη μου επιλεγοντας τη νεα σημερα. Συνηθησμενος αλλωστε απο νταστερ και gla. Να αναφερω εδω πως καλά τα adas μα πρωτη δουλεια που κανω οταν μπαινω σε ενα αυτοκινητο ειναι να απομονωνω οτι μπορω απο δαυτα ή να περιοριζω τις εξυπναδες του. Αυτοματο φρεναρισμα , υποβοηθηση λωριδας, στοπ σταρτ και ρυθμιστή ταχυτητας τα εχω σαν καινουργια. Για να πω την μαυρη αληθεια δε γνωριζω καν αν λειτουργουν οντας deactivated.
-
Δείγμα πως θεωρούν ότι απευθύνονται σε ηλίθιους.
Οταν ένα αυτοκίνητο που κοστίζει χωρίς δασμούς 10Κ λιγότερα και προσφέρει ασφάλεια επόμενης γενιάς αυτοκινήτου και αυτοί σου πουλάνε σήμα και μαλακά πλαστικά χωρίς να δίνουν σημασία στον τομέα που δίνουν οι άλλοι πιο ταπεινοί είναι για μούντζες.
-
@spi_duster said in BMW 1 Series F70 (2024):
Ευτυχώς εχω την προηγούμενη.
Σοβαρα τωρα, θα δω μολις μπορέσω το γιατί και πως αν και κρατω επιφυλαξη. Έχοντας το προηγουμενο (το οποιο εχω λατρέψει οδηγικα και απο καθε αποψη) εχω περιέργεια για το αποτέλεσμα.Δεν έχει ουσιαστικές αλλαγές σε σχέση με την f40. Η βασική αλλαγή είναι η αυστηροποίηση των δοκιμών πρόσκρουσης.
Οσοι οδηγείτε σειρά 1, καλό θα ήταν να την φάτε/φάμε από το πλάι και όχι μετωπικά
-
Θα το εχω υποψη φιλε κοκκινο τερας.
-
-
Το πρωτο ποστ ή ο παγωμενος ή ο Φανης.
-
@spi_duster said in BMW 1 Series F70 (2024):
Το πρωτο ποστ ή ο παγωμενος ή ο Φανης.
τι να πω? Γνωστό σε όλους, ότι με εξαίρεση κάποιες Πόρσε η BMW βγάζει τα καλύτερα αυτοκίνητα παγκοσμίως - όλα τα άλλα ειναι ιστορίες για αγρίους. Όποιος μπορεί παίρνει bmw και δεν ασχολείται με τίποτε άλλο. Όποιος δεν μπορεί βρίσκει 101 δικαιολογίες.
-
@fanis75 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@spi_duster said in BMW 1 Series F70 (2024):
Το πρωτο ποστ ή ο παγωμενος ή ο Φανης.
τι να πω? Γνωστό σε όλους, ότι με εξαίρεση κάποιες Πόρσε η BMW βγάζει τα καλύτερα αυτοκίνητα παγκοσμίως - όλα τα άλλα ειναι ιστορίες για αγρίους. Όποιος μπορεί παίρνει bmw και δεν ασχολείται με τίποτε άλλο. Όποιος δεν μπορεί βρίσκει 101 δικαιολογίες
Merc,lexus,honda,Alfa,Audi,alpine gia petama mono BMW
-
@dimitrioskosmas said in BMW 1 Series F70 (2024):
@fanis75 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@spi_duster said in BMW 1 Series F70 (2024):
Το πρωτο ποστ ή ο παγωμενος ή ο Φανης.
τι να πω? Γνωστό σε όλους, ότι με εξαίρεση κάποιες Πόρσε η BMW βγάζει τα καλύτερα αυτοκίνητα παγκοσμίως - όλα τα άλλα ειναι ιστορίες για αγρίους. Όποιος μπορεί παίρνει bmw και δεν ασχολείται με τίποτε άλλο. Όποιος δεν μπορεί βρίσκει 101 δικαιολογίες
Merc,lexus,honda,Alfa,Audi,alpine gia petama mono BMW
Το "καλυτερο" ειναι υποκειμενικο, ο καθενας εχει τα δικα του δεδομενα για να το κρινει, ολα δεκτα ειναι.
-
Μεγάλο troll ο fanis75!
BMW 1 Series F70 (2024)