-
@dettol said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@nmsm2 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
λαμβανομένου υπόψη ότι με τις γερμανικές επιλογές δεν κινείσαι καθόλου ηλεκτρικά το οποίο σε αστικές συνθήκες ξεκουράζει τον οδηγό και την τσέπη (χαοτική διαφορά σε κατανάλωση σε συνθήκες κίνησης 5λίτρων μεταξύ cc και λοιπών ανταγωνιστών μη υβριδικών)
@kger σε αυτο το σημειο εχει απολυτο δικιο ο @nmsm2 . Πριν αποκλεισεις το τογιοτα, πηγαινε το ενα test drive να το οδηγησεις. Μην επικεντρωθεις σε δυναμικα χαρακτηριστικα, επιταχυνσεις κτλπ, αλλα χωσε το μεσα στην κινηση και σταματα-ξεκινα.
Αν θα κινείται εντός πόλης τα υβριδικά και τα ηλεκτρικά δεν έχουν αντίπαλο.
Σε ταξίδι όμως τα δεδομένα αλλάζουν. Το ίδιο και σε ημιαστικές/επαρχιακες διαδρομές
Ειδικά ο 1,5 του γκρουπ είναι φοβερός κινητήρας. Πιο σβέλτος από τον 3κυλινδρο της bmw.
Εδώ με τον 1,0 στο κατάλληλο αμάξωμα πας πάρα πολύ άνετα και με σωστή ηχομόνωση και εσωτερική απτή ποιότητα.
Οικονομικά τα μπουρδελακια της Τογιότα αλλά σε ανοιχτό δρόμο χωλαίνουν ενώ οι ανόητες επιλογές εξοπλιστικών πακέτων σε αναγκάζουν να κυκλοφορείς με μια ατελείωτη μαυρίλα στην οροφή κάθε μέρα.
Με πανοραμική κάπως παλεύεται αυτό.
Καλά για το cc δεν χρειάζεται να το πω εγώ ότι έχει σχεδίαση από περασμένη δεκαετία ενώ και ο Stefan147 που το είχε ανοίξει είχε φρικάρει με την πλαστικιλα και την τογιοτιλα.Τογιότα παίρνεις αν σε ενδιαφέρει αποκλειστικά η οικονομία, η εγγύηση και η μεταπώληση.
Για όλα τα άλλα μακριά. Ή σε Lexus και για απτή ποιότητα.Για το θέμα sedan ή suv η απάντηση είναι απλά στις πωλήσεις.
Μακράν βολικότερα αμάξια για Ελλάδα τα suv.
Εχω σιχριτισει με το 3αρι. Ουτε σαύρα να είχα.
Ενίοτε μέχρι και το μαζντογιαρις με ζορίζει αλλά είναι ιδανικά μικρό για όλα τα άλλα που το ξεχνάω ειδικά σε σχέση με το απόλυτο μπουρδελο γιαρις κρος που είναι σαν γιαρις σε ξυλοπόδαρο. -
Το εσωτερικό και η αισθητική του CC παραπέμπουν σε αυτοκίνητο προηγούμενων 10ετιών. Αν κάποιος αντέχει να περάσει κάποια χρόνια της οδηγικής του ζωής σε τέτοιο περιβάλλον, θα κερδίσει ως αντάλλαγμα την οικονομία του υβριδικού μοτέρ.
-
@katafractos17 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Δηλαδή ριμάδι η Mercedes?
Ανώτερο το CC από την GLA?Μεταξύ των δύο όντως καλύτερο το CC. Και όλοι ξέρουμε οτι πρόκειται για τενεκε. Οποτε βαλε με το μυαλό σου πόσο κακό ειναι το GLA.
-
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Το εσωτερικό και η αισθητική του CC παραπέμπουν σε αυτοκίνητο προηγούμενων 10ετιών. Αν κάποιος αντέχει να περάσει κάποια χρόνια της οδηγικής του ζωής σε τέτοιο περιβάλλον, θα κερδίσει ως αντάλλαγμα την οικονομία του υβριδικού μοτέρ.
Πιο προχω σχεδιασμός και ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω έχει το chr.
Δυστυχώς όμως το chr είναι τόσο ιδιαίτερο.
Ειδικά το καίω μέρος του εξέχει τόσο που δεν έχεις καμία αίσθηση που είναι.
Το cc είναι πιο κοντά στα μέτρα όλων μας. Εχει τον απαραίτητο όγκο χωρίς τυφλά σημεία. Απογοητεύει η πίσω ανέμπνευστη φόρμα του και το εσωτερικό του που δείχνει τόσο outdated.
Και βέβαια στον 1,8 είναι τραγικό που δεν έχει σωστή ανάρτηση.
Εξαρχής εκτός κουβέντας για την κατηγορία και το επίπεδο τιμής. -
@iceman7 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Το εσωτερικό και η αισθητική του CC παραπέμπουν σε αυτοκίνητο προηγούμενων 10ετιών. Αν κάποιος αντέχει να περάσει κάποια χρόνια της οδηγικής του ζωής σε τέτοιο περιβάλλον, θα κερδίσει ως αντάλλαγμα την οικονομία του υβριδικού μοτέρ.
Πιο προχω σχεδιασμός και ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω έχει το chr.
Δυστυχώς όμως το chr είναι τόσο ιδιαίτερο.
Ειδικά το καίω μέρος του εξέχει τόσο που δεν έχεις καμία αίσθηση που είναι.
Το cc είναι πιο κοντά στα μέτρα όλων μας. Εχει τον απαραίτητο όγκο χωρίς τυφλά σημεία. Απογοητεύει η πίσω ανέμπνευστη φόρμα του και το εσωτερικό του που δείχνει τόσο outdated.
Και βέβαια στον 1,8 είναι τραγικό που δεν έχει σωστή ανάρτηση.
Εξαρχής εκτός κουβέντας για την κατηγορία και το επίπεδο τιμής.Το CC είναι πολύ ακριβό γι' αυτά που προσφέρει. Μεγάλο χωρίς χώρους, άσχημο, παλιακό και χαμηλής ποιότητας εσωτερικό και κατασκευή γενικά. Όποιος βάζει πάνω απ' όλα την οικονομία του μοτέρ πίνει το πικρό ποτήρι και τα σκάει.
Το Chr είναι πολύ ποιοτικότερο αυτοκίνητο αλλά έχει πολλές ιδιομορφίες, αν τις αποδέχεσαι είναι καλύτερη επιλογή.
-
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@iceman7 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Το εσωτερικό και η αισθητική του CC παραπέμπουν σε αυτοκίνητο προηγούμενων 10ετιών. Αν κάποιος αντέχει να περάσει κάποια χρόνια της οδηγικής του ζωής σε τέτοιο περιβάλλον, θα κερδίσει ως αντάλλαγμα την οικονομία του υβριδικού μοτέρ.
Πιο προχω σχεδιασμός και ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω έχει το chr.
Δυστυχώς όμως το chr είναι τόσο ιδιαίτερο.
Ειδικά το καίω μέρος του εξέχει τόσο που δεν έχεις καμία αίσθηση που είναι.
Το cc είναι πιο κοντά στα μέτρα όλων μας. Εχει τον απαραίτητο όγκο χωρίς τυφλά σημεία. Απογοητεύει η πίσω ανέμπνευστη φόρμα του και το εσωτερικό του που δείχνει τόσο outdated.
Και βέβαια στον 1,8 είναι τραγικό που δεν έχει σωστή ανάρτηση.
Εξαρχής εκτός κουβέντας για την κατηγορία και το επίπεδο τιμής.Το CC είναι πολύ ακριβό γι' αυτά που προσφέρει. Μεγάλο χωρίς χώρους, άσχημο, παλιακό και χαμηλής ποιότητας εσωτερικό και κατασκευή γενικά. Όποιος βάζει πάνω απ' όλα την οικονομία του μοτέρ πίνει το πικρό ποτήρι και τα σκάει.
Το Chr είναι πολύ ποιοτικότερο αυτοκίνητο αλλά έχει πολλές ιδιομορφίες, αν τις αποδέχεσαι είναι καλύτερη επιλογή.
Και 45κ να είχε η ακτιβ σκέτη θα το "αγοράζαμε" και θα λέγαμε και ένα τραγούδι υβριδισμού τεχνολογίας 5ης γενιάς.....
110 μόνο -
@katafractos17 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Δηλαδή ριμάδι η Mercedes?
Ανώτερο το CC από την GLA?Τι περιμένεις από αυτούς που βάζουν τις καταναλώσεις στις κατηφόρες κσι στον κύκλο της Ομόνοιας στις 4 το μεσημέρι...
-
@hountalas said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@iceman7 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Το εσωτερικό και η αισθητική του CC παραπέμπουν σε αυτοκίνητο προηγούμενων 10ετιών. Αν κάποιος αντέχει να περάσει κάποια χρόνια της οδηγικής του ζωής σε τέτοιο περιβάλλον, θα κερδίσει ως αντάλλαγμα την οικονομία του υβριδικού μοτέρ.
Πιο προχω σχεδιασμός και ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω έχει το chr.
Δυστυχώς όμως το chr είναι τόσο ιδιαίτερο.
Ειδικά το καίω μέρος του εξέχει τόσο που δεν έχεις καμία αίσθηση που είναι.
Το cc είναι πιο κοντά στα μέτρα όλων μας. Εχει τον απαραίτητο όγκο χωρίς τυφλά σημεία. Απογοητεύει η πίσω ανέμπνευστη φόρμα του και το εσωτερικό του που δείχνει τόσο outdated.
Και βέβαια στον 1,8 είναι τραγικό που δεν έχει σωστή ανάρτηση.
Εξαρχής εκτός κουβέντας για την κατηγορία και το επίπεδο τιμής.Το CC είναι πολύ ακριβό γι' αυτά που προσφέρει. Μεγάλο χωρίς χώρους, άσχημο, παλιακό και χαμηλής ποιότητας εσωτερικό και κατασκευή γενικά. Όποιος βάζει πάνω απ' όλα την οικονομία του μοτέρ πίνει το πικρό ποτήρι και τα σκάει.
Το Chr είναι πολύ ποιοτικότερο αυτοκίνητο αλλά έχει πολλές ιδιομορφίες, αν τις αποδέχεσαι είναι καλύτερη επιλογή.
Και 45κ να είχε η ακτιβ σκέτη θα το "αγοράζαμε" και θα λέγαμε και ένα τραγούδι υβριδισμού τεχνολογίας 5ης γενιάς.....
110 μόνοΥπάρχουν δύο βασικά κριτήρια επιλογής αυτοκινήτου, που κινείσαι κατά κύριο λόγο και τις προσδοκίες έχεις από το αυτοκίνητο σου. Εάν κινείσαι σε ποσοστό 70% σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, τα hev (ή ev εάν έχεις δυνατότητα οικιακής φόρτισης) είναι μονόδρομος, διότι σου παρέχουν ξεκούραστη και οικονομική οδήγηση, κινείσαι ηλεκτρικά χωρίς κομπιάσματα, ανορθόδοξα σκαμπανεβάσματα ταχυτήτων, χωρίς φθορά σε κιβώτια και χωρίς θόρυβο κινητήρα + 5λίτρα διαφορά το hev (κατηγορία c) με τα μη υβριδικά εντός πόλης και φυσικά χαοτική η διαφορά για τα ev (πάντα με οικιακή φόρτιση).
Εάν το ζουληχτό πλαστικό είναι τόσο σημαντικό για να επιλέξεις αμιγώς θερμικό αυτοκίνητο με μεγάλες φθορές σε αστική κίνηση, τότε δεν χρειάζεται άλλη επιχειρηματολογία εν έτει 2025, όταν μάλιστα σου δίνει εξαιρετική ανάρτηση, τιμόνι και adas.
Πάντα φυσικά συγκρίνουμε ίδιες κατηγορίες αυτοκινήτων.
Νομίζω ότι πλέον το έχει καταλάβει και το vag ότι το σαλόνι δεν αρκεί πλέον για να επιλέξει κάποιος αυτοκίνητο και παλεύει να εισάγει εξηλεκτρισμένα θερμικά αυτοκίνητα, όσο περνά ο χρόνος τόσο πλέον θεωρείται παρωχημένο το κινητήριο σύνολο θερμικού turbo με dsg, το πήραμε όλοι, το απολαύσαμε..., ήρθε η στιγμή για την πιο smooth εξηλεκτρισμένη κίνηση (εξάλλου τόσο τα hev, πόσο μάλλον τα ev κινούν πλέον πιο γρήγορα ένα αυτοκίνητο από τους αμιγώς θερμικούς). -
@criuser said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@katafractos17 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Δηλαδή ριμάδι η Mercedes?
Ανώτερο το CC από την GLA?Τι περιμένεις από αυτούς που βάζουν τις καταναλώσεις στις κατηφόρες κσι στον κύκλο της Ομόνοιας στις 4 το μεσημέρι...
Αλήθεια τώρα;;;
Βάζεις τον @stefan147 στην κατηγορία που βάζει τις καταναλώσεις στις κατηφόρες και τον κύκλο της Ομόνοιας;;;;
Έναν από τους πιο οδηγοκεντρικούς συμφορουμίτες;;;@katafractos17
Πέρα από τα παραπάνω αντι Toyota ξέσπασματα, η GLA ουσιαστικά δεν δίνει κάτι παραπάνω. -
@nickthetrib said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@criuser said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@katafractos17 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Δηλαδή ριμάδι η Mercedes?
Ανώτερο το CC από την GLA?Τι περιμένεις από αυτούς που βάζουν τις καταναλώσεις στις κατηφόρες κσι στον κύκλο της Ομόνοιας στις 4 το μεσημέρι...
Αλήθεια τώρα;;;
Βάζεις τον @stefan147 στην κατηγορία που βάζει τις καταναλώσεις στις κατηφόρες και τον κύκλο της Ομόνοιας;;;;
Έναν από τους πιο οδηγοκεντρικούς συμφορουμίτες;;;@katafractos17
Πέρα από τα παραπάνω αντι Toyota ξέσπασματα, η GLA ουσιαστικά δεν δίνει κάτι παραπάνω.Κάτσε στην πληροφορική γιατί ως συνήγορος θα πεινάσεις..
Η απάντηση μου στον Κατάφρακτο αφορούσε σχόλιο άλλου.
Οπως και το σχόλιο του Κατάφρακτου.
Ο Στεφαν 147 έγραψε 5-10 σχόλια μετά.
Επίσης καταναλώσεις όπως αυτές που γράφω είναι γεμάτες τα θέματα των Τογιότα.
Τώρα σύγκριση Μέρκ με Τογιότα για το 98 % του πληθυσμού, είναι σύγκριση του Στάλιν με τον Ζαχαριάδη, για να σου είναι οικεία τα παραδείγματα...
-
Κάνε quote το ποστ στο οποίο απαντάς τότε!!!
Αλλιώς κάνε συγκέντρωση των ποστ και απαντά συνολικά!Μη με προκαλείς!!!!
-
@nickthetrib said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Κάνε quote το ποστ στο οποίο απαντάς τότε!!!
Αλλιώς κάνε συγκέντρωση των ποστ και απαντά συνολικά!Μη με προκαλείς!!!!
Δεν θα το παραλείψω κύριε Πολιτικέ Επίτροπε...
Δεν σε προκαλεί κανείς..
Μόνος σου τσακώνεσαι με τον εαυτό σου.
Και αν δεν σου αρέσουν αυτά που γράφω μην μου απαντάς.
Αλλιώς θα σου απαντάω όπως ΕΓΩ νομίζω και όπως μου η επιτρέπει η ΑΣΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ που είναι το πολίτευμα μας.
Αν δεν σου αρέσει την βόλτα σου.
Αντε γιατί έχεις πει πολλά και δεν σου απαντάω.
Μην το πάρεις για αδυναμία.
Αστική Ευγένεια είναι.
Επειδή έχουμε γνωριστεί και μια φορά από κοντά.
-
Καλησπέρα, αρκετές απαντήσεις και ευχαριστώ τον καθένα που μου δίνει μια γνώμη.
Να πω ξανά γιατί το θέμα είναι και παλιό, ότι δεν κατοικώ σε μεγάλο αστικό κέντρο, ζω Αλεξανδρούπολη (τουλάχιστον προς το παρόν) και κάνω γύρω στα 65-70 χιλιόμετρα για να πηγαίνω στη δουλειά.
Η αλλαγή γίνεται για να έχουμε δεύτερο αμάξι πουλώντας το sirion της γυναίκας. Η γυναίκα επίσης θα χρηματοδοτήσει το εγχείρημα οπότε SUV ολοταχώς! Για τους λόγους άνεσης λόγω μωρού και λόγω επιλογής αυτού που πληρώνει
.
Για να το δούμε και λίγο οικονομικά, το CC για να έχει τον ίδιο ή καλύτερο εξοπλισμό από την dream του troc πόσο κάνει;
Το αντίστοιχο Qashqai κοστίζει 34 χιλιάρικα, και έχει παρόμοιο όχι ίδιο εξοπλισμό, με καποια συν και καποια πλην.
Το λέω γιατί και το troc μέχρι να βγάλει αυτές τις εκπτώσεις ήταν εκτός συζήτησης, τώρα μπήκε στο τραπέζι.Για το qashqai η εδώ αντιπροσωπεία δεν είχε test drive πρόσφατα που είχε ρωτήσει ο κουμπάρος μου, ο οποίος ψάχνεται και αυτός αλλά με άλλες ανάγκες.
Επίσης μια από τα ίδια για το CC, όπου η αντιπροσωπεία έχει το ύφος χιλίων καρδιναλίων, αφού πουλάμε βρε ή αγόρασε ή άδειασε μας την γωνία να μπει ο επόμενος. Για το symbioz νομίζω υπάρχει εδώ. Το κακό είναι ότι η γυναίκα βαριέται την όλη φάση και δεν τρέχει πολύ η διαδικασίας οχννα πάμε στην Κομοτηνή που μπορεί να έχει test drive μοντέλο.# ΤίτλοςΓια το troc έχω και εγώ πολλά ερωτηματικά, δεν θα πω ψέματα, δεν μου είναι εύκολο να ανοίξω την τσέπη και να δώσω 30 χιλιάρικα σε κανέναν. Στην γυναίκα άρεσε κυρίως γιατί είναι μαζεμένο σε διαστάσεις, θέλει το SUV της αλλά από τη μια την πάει και λίγο να... Γιατί αυτός είναι ο προβληματισμός της για το αγαπημένο της Αρκανα. Εγώ το Αρκανα το έχω ψιλοαπορηψει γιατί δεν μου φάνηκε πολύ πρακτικό το σχήμα του Πορτ παγκαζ και θεωρώ με αυτά που διάβασα ότι καιει αρκετά. Επίσης παρά το μέγεθός του μέσα δεν είναι πολύ άνετο, νομίζω πατάει σε μικρή πλατφόρμα.
Ουσιαστικά εμείς θέλουμε ένα αμάξι να βγαίνει κυρίως Εγνατία για δουλειά, και ταξίδια. Στην πόλη θα κάνει διαδρομές κάτω από 5 χιλιόμετρα για να κατέβουμε κάπου πέριξ του κέντρου ή να πάμε σούπερ μάρκετ (όπου πάει από πλευρικούς δρόμους και όχι μποτιλιαρίσματα κτλ). Πού και πάλι καινούργιο αμάξι κέντρο δεν θα πάω να το παρκάρω να πω την αλήθεια.
-
Πάρε ντίζελ το 5 αιρκρος στα 27900 και τελείωσες.
-
Παρε ότι παρεις αλλα κοιτα και την επόμενη μέρα να μην ακούς μεσα σου φωνές 'αξίζεις κατι καλυτερο απο τουοτα κακομοιρη'
Αν κάτι με χαλάει στα τουοτα ειναι η αίσθηση ανάγκης που βγάζουν, ότι τα παίρνεις κατ'αναγκη -
@kger said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Καλησπέρα, αρκετές απαντήσεις και ευχαριστώ τον καθένα που μου δίνει μια γνώμη.
Να πω ξανά γιατί το θέμα είναι και παλιό, ότι δεν κατοικώ σε μεγάλο αστικό κέντρο, ζω Αλεξανδρούπολη (τουλάχιστον προς το παρόν) και κάνω γύρω στα 65-70 χιλιόμετρα για να πηγαίνω στη δουλειά.
Η αλλαγή γίνεται για να έχουμε δεύτερο αμάξι πουλώντας το sirion της γυναίκας. Η γυναίκα επίσης θα χρηματοδοτήσει το εγχείρημα οπότε SUV ολοταχώς! Για τους λόγους άνεσης λόγω μωρού και λόγω επιλογής αυτού που πληρώνει
.
Για να το δούμε και λίγο οικονομικά, το CC για να έχει τον ίδιο ή καλύτερο εξοπλισμό από την dream του troc πόσο κάνει;
Το αντίστοιχο Qashqai κοστίζει 34 χιλιάρικα, και έχει παρόμοιο όχι ίδιο εξοπλισμό, με καποια συν και καποια πλην.
Το λέω γιατί και το troc μέχρι να βγάλει αυτές τις εκπτώσεις ήταν εκτός συζήτησης, τώρα μπήκε στο τραπέζι.Για το qashqai η εδώ αντιπροσωπεία δεν είχε test drive πρόσφατα που είχε ρωτήσει ο κουμπάρος μου, ο οποίος ψάχνεται και αυτός αλλά με άλλες ανάγκες.
Επίσης μια από τα ίδια για το CC, όπου η αντιπροσωπεία έχει το ύφος χιλίων καρδιναλίων, αφού πουλάμε βρε ή αγόρασε ή άδειασε μας την γωνία να μπει ο επόμενος. Για το symbioz νομίζω υπάρχει εδώ. Το κακό είναι ότι η γυναίκα βαριέται την όλη φάση και δεν τρέχει πολύ η διαδικασίας οχννα πάμε στην Κομοτηνή που μπορεί να έχει test drive μοντέλο.# ΤίτλοςΓια το troc έχω και εγώ πολλά ερωτηματικά, δεν θα πω ψέματα, δεν μου είναι εύκολο να ανοίξω την τσέπη και να δώσω 30 χιλιάρικα σε κανέναν. Στην γυναίκα άρεσε κυρίως γιατί είναι μαζεμένο σε διαστάσεις, θέλει το SUV της αλλά από τη μια την πάει και λίγο να... Γιατί αυτός είναι ο προβληματισμός της για το αγαπημένο της Αρκανα. Εγώ το Αρκανα το έχω ψιλοαπορηψει γιατί δεν μου φάνηκε πολύ πρακτικό το σχήμα του Πορτ παγκαζ και θεωρώ με αυτά που διάβασα ότι καιει αρκετά. Επίσης παρά το μέγεθός του μέσα δεν είναι πολύ άνετο, νομίζω πατάει σε μικρή πλατφόρμα.
Ουσιαστικά εμείς θέλουμε ένα αμάξι να βγαίνει κυρίως Εγνατία για δουλειά, και ταξίδια. Στην πόλη θα κάνει διαδρομές κάτω από 5 χιλιόμετρα για να κατέβουμε κάπου πέριξ του κέντρου ή να πάμε σούπερ μάρκετ (όπου πάει από πλευρικούς δρόμους και όχι μποτιλιαρίσματα κτλ). Πού και πάλι καινούργιο αμάξι κέντρο δεν θα πάω να το παρκάρω να πω την αλήθεια.
Σε αυτή την περίπτωση χρειάζεται ένα c suv diesel.
Ψάξε να κάνεις test drive ένα qq -
@nmsm2 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@hountalas said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@iceman7 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Το εσωτερικό και η αισθητική του CC παραπέμπουν σε αυτοκίνητο προηγούμενων 10ετιών. Αν κάποιος αντέχει να περάσει κάποια χρόνια της οδηγικής του ζωής σε τέτοιο περιβάλλον, θα κερδίσει ως αντάλλαγμα την οικονομία του υβριδικού μοτέρ.
Πιο προχω σχεδιασμός και ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω έχει το chr.
Δυστυχώς όμως το chr είναι τόσο ιδιαίτερο.
Ειδικά το καίω μέρος του εξέχει τόσο που δεν έχεις καμία αίσθηση που είναι.
Το cc είναι πιο κοντά στα μέτρα όλων μας. Εχει τον απαραίτητο όγκο χωρίς τυφλά σημεία. Απογοητεύει η πίσω ανέμπνευστη φόρμα του και το εσωτερικό του που δείχνει τόσο outdated.
Και βέβαια στον 1,8 είναι τραγικό που δεν έχει σωστή ανάρτηση.
Εξαρχής εκτός κουβέντας για την κατηγορία και το επίπεδο τιμής.Το CC είναι πολύ ακριβό γι' αυτά που προσφέρει. Μεγάλο χωρίς χώρους, άσχημο, παλιακό και χαμηλής ποιότητας εσωτερικό και κατασκευή γενικά. Όποιος βάζει πάνω απ' όλα την οικονομία του μοτέρ πίνει το πικρό ποτήρι και τα σκάει.
Το Chr είναι πολύ ποιοτικότερο αυτοκίνητο αλλά έχει πολλές ιδιομορφίες, αν τις αποδέχεσαι είναι καλύτερη επιλογή.
Και 45κ να είχε η ακτιβ σκέτη θα το "αγοράζαμε" και θα λέγαμε και ένα τραγούδι υβριδισμού τεχνολογίας 5ης γενιάς.....
110 μόνοΥπάρχουν δύο βασικά κριτήρια επιλογής αυτοκινήτου, που κινείσαι κατά κύριο λόγο και τις προσδοκίες έχεις από το αυτοκίνητο σου. Εάν κινείσαι σε ποσοστό 70% σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, τα hev (ή ev εάν έχεις δυνατότητα οικιακής φόρτισης) είναι μονόδρομος, διότι σου παρέχουν ξεκούραστη και οικονομική οδήγηση, κινείσαι ηλεκτρικά χωρίς κομπιάσματα, ανορθόδοξα σκαμπανεβάσματα ταχυτήτων, χωρίς φθορά σε κιβώτια και χωρίς θόρυβο κινητήρα + 5λίτρα διαφορά το hev (κατηγορία c) με τα μη υβριδικά εντός πόλης και φυσικά χαοτική η διαφορά για τα ev (πάντα με οικιακή φόρτιση).
Τα γράφεις ωραία δεν μπορώ να πω... αλλά μην το κάνεις να φαίνεται λες και τα υπόλοιπά οχήματα είναι τρακτέρ....
Πρώτο έως τρίτο κριτήριο αγοράς τουότα είναι το hybrid. Μετά πάμε στην αξιοπιστία και μετά πάμε στα υπόλοιπα που ο μέσος αγοραστής τα διαβάζει από χαρτάκι.
Δεν πάει κανείς στην τουότα επειδή θέλει εξαιρετική ανάρτηση, τιμόνι και adas. Και αν πάει, πάει γιατί τα διάβασε από χαρτάκι...Είναι σαν το παράδειγμα του πούμα, όλοι λένε πόσο στριφτερό και καλό τιμόνι έχει επειδή τους το είπαν. Πόσοι όντως μπορούν να το εκμεταλλευτούν; Με γιαρις κρος ένας καλός οδηγός πατάει έναν απλό οδηγό με πούμα; Ιδού η απορία.
-
@nickthetrib said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@kger said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Καλησπέρα, αρκετές απαντήσεις και ευχαριστώ τον καθένα που μου δίνει μια γνώμη.
Να πω ξανά γιατί το θέμα είναι και παλιό, ότι δεν κατοικώ σε μεγάλο αστικό κέντρο, ζω Αλεξανδρούπολη (τουλάχιστον προς το παρόν) και κάνω γύρω στα 65-70 χιλιόμετρα για να πηγαίνω στη δουλειά.
Η αλλαγή γίνεται για να έχουμε δεύτερο αμάξι πουλώντας το sirion της γυναίκας. Η γυναίκα επίσης θα χρηματοδοτήσει το εγχείρημα οπότε SUV ολοταχώς! Για τους λόγους άνεσης λόγω μωρού και λόγω επιλογής αυτού που πληρώνει
.
Για να το δούμε και λίγο οικονομικά, το CC για να έχει τον ίδιο ή καλύτερο εξοπλισμό από την dream του troc πόσο κάνει;
Το αντίστοιχο Qashqai κοστίζει 34 χιλιάρικα, και έχει παρόμοιο όχι ίδιο εξοπλισμό, με καποια συν και καποια πλην.
Το λέω γιατί και το troc μέχρι να βγάλει αυτές τις εκπτώσεις ήταν εκτός συζήτησης, τώρα μπήκε στο τραπέζι.Για το qashqai η εδώ αντιπροσωπεία δεν είχε test drive πρόσφατα που είχε ρωτήσει ο κουμπάρος μου, ο οποίος ψάχνεται και αυτός αλλά με άλλες ανάγκες.
Επίσης μια από τα ίδια για το CC, όπου η αντιπροσωπεία έχει το ύφος χιλίων καρδιναλίων, αφού πουλάμε βρε ή αγόρασε ή άδειασε μας την γωνία να μπει ο επόμενος. Για το symbioz νομίζω υπάρχει εδώ. Το κακό είναι ότι η γυναίκα βαριέται την όλη φάση και δεν τρέχει πολύ η διαδικασίας οχννα πάμε στην Κομοτηνή που μπορεί να έχει test drive μοντέλο.# ΤίτλοςΓια το troc έχω και εγώ πολλά ερωτηματικά, δεν θα πω ψέματα, δεν μου είναι εύκολο να ανοίξω την τσέπη και να δώσω 30 χιλιάρικα σε κανέναν. Στην γυναίκα άρεσε κυρίως γιατί είναι μαζεμένο σε διαστάσεις, θέλει το SUV της αλλά από τη μια την πάει και λίγο να... Γιατί αυτός είναι ο προβληματισμός της για το αγαπημένο της Αρκανα. Εγώ το Αρκανα το έχω ψιλοαπορηψει γιατί δεν μου φάνηκε πολύ πρακτικό το σχήμα του Πορτ παγκαζ και θεωρώ με αυτά που διάβασα ότι καιει αρκετά. Επίσης παρά το μέγεθός του μέσα δεν είναι πολύ άνετο, νομίζω πατάει σε μικρή πλατφόρμα.
Ουσιαστικά εμείς θέλουμε ένα αμάξι να βγαίνει κυρίως Εγνατία για δουλειά, και ταξίδια. Στην πόλη θα κάνει διαδρομές κάτω από 5 χιλιόμετρα για να κατέβουμε κάπου πέριξ του κέντρου ή να πάμε σούπερ μάρκετ (όπου πάει από πλευρικούς δρόμους και όχι μποτιλιαρίσματα κτλ). Πού και πάλι καινούργιο αμάξι κέντρο δεν θα πάω να το παρκάρω να πω την αλήθεια.
Σε αυτή την περίπτωση χρειάζεται ένα c suv diesel.
Ψάξε να κάνεις test drive ένα qqΗ σύζυγος του θέλει μαζεμένες διαστάσεις, άρα δεν υπάρχει καλύτερη επιλογή από το T-Roc, έχει από τα πιο άνετα σαλόνια στα 4,25.
-
@nickthetrib said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@katafractos17
Πέρα από τα παραπάνω αντι Toyota ξέσπασματα, η GLA ουσιαστικά δεν δίνει κάτι παραπάνω.Εγώ προσωπικά έχω αυτή τη στάση απέναντι στα Toyota περισσότερο λόγω της συμπεριφοράς ιερού τοτέμ των οπαδών της μάρκας, απ' ότι για τα ίδια τα αυτοκίνητα καθεαυτά.
Άλλωστε έχω πει ότι το C-HR, το C-HR+ και το Yaris Cross μου αρέσουν και δεν θα έλεγα όχι αν οι καταστάσεις το έφερναν έτσι που να μην είχα καλύτερη εναλλακτική. Τα υπόλοιπα στα μάτια μου δεν είναι τίποτα σπουδαίο (άντε να εξαιρέσω και το τωρινό Prius).
Εξάλλου για όσους θυμάστε, εγώ πήγα τον πεθερό μου και πήρε το Yaris Cross, όταν ο Γάτος μου έλεγα να μην κάνει το λάθος και να πάει να δει το Vitara. Και για να είμαι εντάξει τον πήγα να δει και το Vitara αλλά δεν του άρεσε καθόλου σχεδιαστικά/εμφανισιακά (εδώ που τα λέμε δεν είχε και άδικο).Όπως και να έχει όμως, μη τρελαθούμε κιόλας. Προσφέρουν υβριδική τεχνολογία με χαμηλές καταναλώσεις σε χαμηλότερες τιμές από το μεγάλο κομμάτι του ανταγωνισμού και τα συνοδεύει μια αξιοπιστία (υπάρχει ακόμη; δεν γνωρίζω αλήθεια) όπου σαν πακέτο τους έχει οδηγήσει σε τεράστιες πωλήσεις και μπράβο τους. Αυτό όμως.
Από εκεί και πέρα υπάρχουν εταιρείες παγκοσμίως που για εμένα, καθαρά αυτοκινητιστικά την κατουράνε την Toyota. Και αν μάλιστα θέλουμε να πάρουμε κάποια από το νησί, πρώτη και καλύτερη είναι η Mazda.
Όμως κάποιοι δεν βλέπουν τίποτα πέρα από το ιερό τοτέμ. Σε όποια συζήτηση και κόντρα σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο, θα υπάρχει ένα Toyota που και καλά θα είναι ανώτερο.Τη GLA την είχα δει (στατικά) όταν πρωτοβγήκε και το CC πάλι στατικά στην έκθεση πριν δυο χρόνια που πήρε το Yaris Cross ο πεθερός μου.
Σε αυτή και μόνο τη σύγκριση, καθότι κανένα από τα δύο δεν έχω οδηγήσει, ούτε είχα ποτέ στην κατοχή μου, το CC δε στέκεται μπροστά στη GLA ούτε για πλάκα.
Οπότε η ερώτηση μου δεν ήταν πλήρως ένα αντι-Toyota ξέσπασμα, αλλά περιείχε πράγματι και ενδιαφέρον για το οδηγικό κομμάτι. -
@kger said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Καλησπέρα, αρκετές απαντήσεις και ευχαριστώ τον καθένα που μου δίνει μια γνώμη.
Να πω ξανά γιατί το θέμα είναι και παλιό, ότι δεν κατοικώ σε μεγάλο αστικό κέντρο, ζω Αλεξανδρούπολη (τουλάχιστον προς το παρόν) και κάνω γύρω στα 65-70 χιλιόμετρα για να πηγαίνω στη δουλειά.
Η αλλαγή γίνεται για να έχουμε δεύτερο αμάξι πουλώντας το sirion της γυναίκας. Η γυναίκα επίσης θα χρηματοδοτήσει το εγχείρημα οπότε SUV ολοταχώς! Για τους λόγους άνεσης λόγω μωρού και λόγω επιλογής αυτού που πληρώνει
.
Για να το δούμε και λίγο οικονομικά, το CC για να έχει τον ίδιο ή καλύτερο εξοπλισμό από την dream του troc πόσο κάνει;
Το αντίστοιχο Qashqai κοστίζει 34 χιλιάρικα, και έχει παρόμοιο όχι ίδιο εξοπλισμό, με καποια συν και καποια πλην.
Το λέω γιατί και το troc μέχρι να βγάλει αυτές τις εκπτώσεις ήταν εκτός συζήτησης, τώρα μπήκε στο τραπέζι.Για το qashqai η εδώ αντιπροσωπεία δεν είχε test drive πρόσφατα που είχε ρωτήσει ο κουμπάρος μου, ο οποίος ψάχνεται και αυτός αλλά με άλλες ανάγκες.
Επίσης μια από τα ίδια για το CC, όπου η αντιπροσωπεία έχει το ύφος χιλίων καρδιναλίων, αφού πουλάμε βρε ή αγόρασε ή άδειασε μας την γωνία να μπει ο επόμενος. Για το symbioz νομίζω υπάρχει εδώ. Το κακό είναι ότι η γυναίκα βαριέται την όλη φάση και δεν τρέχει πολύ η διαδικασίας οχννα πάμε στην Κομοτηνή που μπορεί να έχει test drive μοντέλο.# ΤίτλοςΓια το troc έχω και εγώ πολλά ερωτηματικά, δεν θα πω ψέματα, δεν μου είναι εύκολο να ανοίξω την τσέπη και να δώσω 30 χιλιάρικα σε κανέναν. Στην γυναίκα άρεσε κυρίως γιατί είναι μαζεμένο σε διαστάσεις, θέλει το SUV της αλλά από τη μια την πάει και λίγο να... Γιατί αυτός είναι ο προβληματισμός της για το αγαπημένο της Αρκανα. Εγώ το Αρκανα το έχω ψιλοαπορηψει γιατί δεν μου φάνηκε πολύ πρακτικό το σχήμα του Πορτ παγκαζ και θεωρώ με αυτά που διάβασα ότι καιει αρκετά. Επίσης παρά το μέγεθός του μέσα δεν είναι πολύ άνετο, νομίζω πατάει σε μικρή πλατφόρμα.
Ουσιαστικά εμείς θέλουμε ένα αμάξι να βγαίνει κυρίως Εγνατία για δουλειά, και ταξίδια. Στην πόλη θα κάνει διαδρομές κάτω από 5 χιλιόμετρα για να κατέβουμε κάπου πέριξ του κέντρου ή να πάμε σούπερ μάρκετ (όπου πάει από πλευρικούς δρόμους και όχι μποτιλιαρίσματα κτλ). Πού και πάλι καινούργιο αμάξι κέντρο δεν θα πάω να το παρκάρω να πω την αλήθεια.
Έχεις καταλάβει ότι εμείς γνωρίζουμε καλύτερα από σένα τις ανάγκες σου;;;
Μπορεί να γράφεις.....:
- στον τίτλο "αγορά suv ...." , εμείς θα σου προτείνουμε Astra
- στο πρώτο ποστ ότι μένεις σε επαρχιακή πόλη (μετέπειτα Αλεξανδρούπολη) και κάνεις 70 χλμ Εγνατία οδό καθημερινά εμείς θα σου προτείνουμε hev για να μην καίει στη "μποτιλιαρισμενη" Λεωφόρο Δημοκρατίας
....
- έπειτα γράφεις ότι οδηγείς το Yaris cross του πεθερού και γενικά δεν ψήνεσαι για Toyota..... εμείς ξέρουμε καλύτερα από σένα...τουοτα να πάρεις
Κτλ, κτλ.....
- στον τίτλο "αγορά suv ...." , εμείς θα σου προτείνουμε Astra
Αγορά SUV για οικογένεια