-
H γενιά μας έχει μάθει σε αυτοκίνητα που είχαν τσοκ για εκκίνηση.
Δεν μας πειράζει ούτε να συμπληρώνουμε λάδια, ούτε να φιάχνουμε δρομολόγια για φόρτιση. Στα νιάτα μας πηγαίναμε στην Ευρώπη με χάρτες και με συνάλλαγμα (δεν υπηρχε το ευρώ).
-
@george1977 said in VW Tiguan 2024:
H γενιά μας έχει μάθει σε αυτοκίνητα που είχαν τσοκ για εκκίνηση.
Δεν μας πειράζει ούτε να συμπληρώνουμε λάδια, ούτε να φιάχνουμε δρομολόγια για φόρτιση. Στα νιάτα μας πηγαίναμε στην Ευρώπη με χάρτες και με συνάλλαγμα (δεν υπηρχε το ευρώ).
Ώπα ρε boomer
, του 77 είσαι (υποθέτω), όχι του 67. Ναι τις έχω ζήσει αυτές τις καταστάσεις αλλά ως παιδί που ακολουθούσε, όχι ως ενήλικας που έπαιρνε τις αποφάσεις
-
@dettol said in VW Tiguan 2024:
@george1977 said in VW Tiguan 2024:
H γενιά μας έχει μάθει σε αυτοκίνητα που είχαν τσοκ για εκκίνηση.
Δεν μας πειράζει ούτε να συμπληρώνουμε λάδια, ούτε να φιάχνουμε δρομολόγια για φόρτιση. Στα νιάτα μας πηγαίναμε στην Ευρώπη με χάρτες και με συνάλλαγμα (δεν υπηρχε το ευρώ).
Ώπα ρε boomer
, του 77 είσαι (υποθέτω), όχι του 67. Ναι τις έχω ζήσει αυτές τις καταστάσεις αλλά ως παιδί που ακολουθούσε, όχι ως ενήλικας που έπαιρνε τις αποφάσεις
το πρώτο αμάξι που έβαλα χέρι είχε τσοκ. Εννοείτε έκαιγε και λάδια. Σαν φοιτητής εχω γυρίσει την Ευρώπη με Nissan Sunny (αυτό δεν έκαψε ποτέ λάδια,). Αλλά ήταν περιπέτεια με χάρτες χωρίς gps να φτάσει Γαλλία με αυτοκίνητο (η Γιουγκοσλάβια θεοκλείστη)... οι Ιταλικοί αυτοκινητόδρομοι μας φαινότουσαν αιώνες μπροστά, βεβαία στις πολεις φοβοσουν να παρκάρεις γιατί κλέβαν ασύστολα.
-
@dettol said in VW Tiguan 2024:
Εκτός από το θεωρητικό κομμάτι, σας πειράζει ιδιαίτερα να έχετε ένα λαδακι στο πορτ μπαγαζ και να προσθέτετε αν χρειαστεί; Από τη στιγμή μάλιστα που το αναφέρει και στο manual, προσωπικά δεν με ενοχλεί καθόλου και το έκανα στο tig μου. Την πρώτη φορά θορυβήθηκα, ρώτησα την αντιπροσωπεία, μου είπαν ότι δεν είναι πρόβλημα, τέλος. Νομίζω πρόσθεσα ένα δοχείο συνολικά στα 50k km που έκανα μέχρι να το πουλήσω.
Αυτο δεν είναι κατανάλωση λαδιού.
Εδώ μιλάμε τα δικά μου έφτασαν για ένα λίτρο κάθε 3000 χμ. Το Α5 έφτασε να καίει 1 λίτρο στα 700 km.
Δηλαδή για να κάνεις Πράγα Βενετία πρέπει να συμπληρώσεις 1 λίτρο και βάλε.
Και το sunny μας του 82 είχε τσοκ λάδι δεν έκαιγε σταγόνα. -
Στο γκολφ 1.4 75ps σχεδόν εξαφάνισα την κατανάλωση , στο Audi allroad 2.7biturbo δεν καίει τίποτα απολύτως στα 200+κ χιλιόμετρα που έχει με δύο μαμά τούρμπο. Βγάζουν και καλούς κινητήρες
-
@w202-amg said in VW Tiguan 2024:
Στο γκολφ 1.4 75ps σχεδόν εξαφάνισα την κατανάλωση , στο Audi allroad 2.7biturbo δεν καίει τίποτα απολύτως στα 200+κ χιλιόμετρα που έχει με δύο μαμά τούρμπο. Βγάζουν και καλούς κινητήρες
Χαλασμενοι απο το εργοστασιο ειναι.
-
@ilias-a said in VW Tiguan 2024:
@w202-amg said in VW Tiguan 2024:
Στο γκολφ 1.4 75ps σχεδόν εξαφάνισα την κατανάλωση , στο Audi allroad 2.7biturbo δεν καίει τίποτα απολύτως στα 200+κ χιλιόμετρα που έχει με δύο μαμά τούρμπο. Βγάζουν και καλούς κινητήρες
Χαλασμενοι απο το εργοστασιο ειναι.
Είναι παραφωνία 🫣
-
Ούτε ο 2λιτρος bwa έκαιγε λάδια !
Τι να πει κανείς ! -
Πολλοί κινητήρες, ειδικά οι υψηλής απόδοσης είναι φτιαγμένοι για να καίνε λάδι ως μέρος της λίπανσης. Θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι η Ferrari δικαιολογούσε 1 λίτρο ανά 1000 χλμ για την 430. Το RX-8 ψέκαζε λάδι μέσα στον θάλαμο καύσης για να καεί. Αλλά μετά θα βρεθούν άσχετοι μπαρμπάδες με Toyota του 1970 να πούνε ότι αυτά τα σαράβαλα καίνε λάδι... Η καύση ελαίου είναι φυσιολογική, αν ο κινητήρας είναι κατασκευασμένος ώστε να λειτουργεί έτσι.
Στην αρχή πάντως όλα μου τα καινούρια αυτοκίνητα έκαιγαν λάδι, εκτός ίσως από το Xedos, αλλά τότε η πρώτη αλλαγή γίνονταν νωρίς οπότε δεν προλάβαινε να κάψει. Στο Focus όπου είχαν αλλάξει οι προδιαγραφές και προβλέπονταν αλλαγή στα 20,000 χλμ θυμάμαι ότι γυρνούσα από τον Αυλώνα, όπου υπηρετούσα, προς Θεσσαλονίκη και βάζοντας βενζίνη είπα να ελέγξω και τα λάδια. Ήταν κάτω από το MIN ενώ το αυτοκίνητο είχε κάπου 5000 χλμ. Πήρα ένα μονόλιτρο από το βενζινάδικο και λύθηκε εκεί το μεγάλο πρόβλημα... Χαχαχα.
-
Πάντος δεν είναι ούτε το ακόλουθο τυχαίο. Οι περισσότεροι που γκρινιάζουν στοχευμένα έναντι των VAG για ένα γενικότερο θέμα συνήθως οδηγάνε ή επικαλούνται έναν ατμοσφαιρικό γιαπωνέζικο κινητήρα ως μέτρο σύγκρισης.
-
Ναι δεν είναι τυχαίο. Αν έχεις φρίξει από τα τόσα προβλήματα και τα rebuild του κίνητηρα πας μετά σε ό,τι πιο αξιόπιστο υπάρχει...Προσωπικά αυτό έπαθα.
Αν και εγώ μόνο με τα vag είχα κατανάλωση λαδιού. Όπως έγραψα παραπάνω κανένα από τα πιεσμένα υπερτοφοδοτουμενα που έχουμε δε καίει λάδι. -
Και σκέψου ότι ο Κώστας20 από ότι φαίνεται έχει μια σχετική άνεση.
Ο απλός μισθωτός πόσα χρήματα να έχει να δίνει σε επισκευές κινητήρων
Και το θέμα δεν είναι μονάχα το να δίνει. Το θέμα είναι και η διαθεσιμότητα. Το πότε δηλαδή θα χαλάσει και σε ποια στιγμή που ίσως δεν θα έχει διαθεσιμα χρηματα.
-
Σχετικά με τα λάδια, δεν έχω Tiguan, αλλά ένα 15άρι Golf 8.5 τελευταίας εσοδείας με 116 hp. Το είχα παραλάβει καινούριο το Μάρτιο με την ένδειξη λαδιού ακριβώς στα μισά μεταξύ Min και Max. Μετά τις πρόσφατες διακοπές μου όπου έκανα μαζεμένα σε 10 μέρες πάνω από 1.500 km (7.500 σύνολο), μου έδειξε ένδειξη χαμηλής στάθμης λαδιού, με τη στάθμη 2 γραμμές πάνω από το Min. Επικοινωνώ με την αντιπροσωπεία, πιο πολύ γιατί παίρνει 0W-20 και δεν ήθελα να ρωτάω δεξιά και αριστερά, για να πάω να πάρω από αυτούς 1lt να συμπληρώσω λιγάκι. Την επομένη λοιπόν η ένδειξη γύρισε πάλι στα μισά μεταξύ Min και Max από μόνη της!!! Προφανώς κάποιο σφάλμα έγινε κατά την προηγούμενη μέτρηση. Από τότε έχουν περάσει καμιά 10αριά μέρες, η ένδειξη είναι σταθερή και δεν ξαναασχολήθηκα.
-
Οι σύγχρονοι tsi δεν καίνε λάδια. Υπάρχουν κάποιες σποραδικές αναφορές στα forum για καταναλώσεις μέχρι 1lt ανά 10-15k χιλ. αλλά είναι και περιορισμένες σε αριθμό και δεν είναι κάψιμο λαδιών αυτό με την κακή έννοια.
Κάποια μοτέρ στο παρελθόν έκαιγαν πράγματι λάδια και δικαίως οι ιδιοκτήτες πικράθηκαν. Κι αυτό είναι ένα άλλο θέμα συζήτησης, γιατί το πρόβλημα μπορούσε να διορθωθεί, αλλά η αντιπροσωπεία δεν φέρθηκε σωστά.
Άλλοι τα επισκεύασαν σε ελεύθερα συνεργεία που δεν είχαν τη γνώση και φυσικά η επισκευή απέτυχε, άλλοι τα επισκεύασαν στην αντιπροσωπεία και του κακοφάνηκε το υψηλό κόστος. Και στις 2 περιπτώσεις οι κάτοχοι με αρνητικές εντυπώσεις έμειναν.
Πάντως η γενίκευση ότι τα μοτέρ του vag καίνε λάδια βάσει πρότερης εμπειρίας κάπου κατόχου, είναι αυθαίρετη και εκφράζει την (δικαιολογημένη) πικρία κάποιων ιδοκτητών.
-
@andya3 said in VW Tiguan 2024:
Οι σύγχρονοι tsi δεν καίνε λάδια. Υπάρχουν κάποιες σποραδικές αναφορές στα forum για καταναλώσεις μέχρι 1lt ανά 10-15k χιλ. αλλά είναι και περιορισμένες σε αριθμό και δεν είναι κάψιμο λαδιών αυτό με την κακή έννοια.
Κάποια μοτέρ στο παρελθόν έκαιγαν πράγματι λάδια και δικαίως οι ιδιοκτήτες πικράθηκαν. Κι αυτό είναι ένα άλλο θέμα συζήτησης, γιατί το πρόβλημα μπορούσε να διορθωθεί, αλλά η αντιπροσωπεία δεν φέρθηκε σωστά.
Άλλοι τα επισκεύασαν σε ελεύθερα συνεργεία που δεν είχαν τη γνώση και φυσικά η επισκευή απέτυχε, άλλοι τα επισκεύασαν στην αντιπροσωπεία και του κακοφάνηκε το υψηλό κόστος. Και στις 2 περιπτώσεις οι κάτοχοι με αρνητικές εντυπώσεις έμειναν.
Πάντως η γενίκευση ότι τα μοτέρ του vag καίνε λάδια βάσει πρότερης εμπειρίας κάπου κατόχου, είναι αυθαίρετη και εκφράζει την (δικαιολογημένη) πικρία κάποιων ιδοκτητών.
Πιο πολύ πείραξε τον κόσμο η συμπεριφορά της αντιπροσωπείας. Είχα τοπροβλημα με audi A3 tsi από τη μέρα σχεδόν που το αγόρασα.Μετα από επισκευή σε επίσημο συνεργείο της vw, το πρόβλημα επανήλθε μετά από 50000 km.Δυστυχως το θέμα δεν ήταν τόσο απλό και η επισκευή δαπανηρή και όχι πάντα πετυχημένη, ακόμα και σε επίσημο δίκτυο vw.
-
Τι πάει να πει "η αντιπροσωπεία"? Η αντιπροσωπεία πράττει ότι της επιβάλλει το εργοστάσιο. Ο ίδιος ο κατασκευαστής είναι υπεύθυνος. Η Καρέντα και η κάθε Καρέντα είναι εκτελεστής και η μόνη ευθύνη είναι να φέρει εις πέρας με επιτυχία την όποια επισκευή (που κι αυτή με οδηγίες του κατασκευαστή γίνεται).
Εάν, λοιπόν, η αντιπροσωπεία έστελνε αιτήματα επισκευής στο εργοστάσιο για το γνωστό πρόβλημα τα ελατήρια πιστονιών και έπαιρνε αρνητική απάντηση ως προς την κάλυψη της επισκευής, τότε να κάνει τι? Να το φτιάξουν με δικό τους κόστος?
Προσωπικά μου κάλυψαν αρκετές φορές με goodwill ζημιές άνω των 10Κ (2 φορές mechatronic, το κλασικό engine rebuilt και πανοραμική ηλιοροφή). Γνωστά ζητήματα όλα τους που αρνούνταν να τα αντιμετωπίσει πλήρως και μαζικά το εργοστάσιο.
Προς υπεράσπισή τους πάντως το αμάξι (Q5 2.0TFSI S-tronic) ζει και βασιλεύει κάπου στο Αμύνταιο με πάνω από 100.000χλμ μετά το rebuilt και πάνω από 250.000χλμ η καρότσα.
-
@kozani76 said in VW Tiguan 2024:
@andya3 said in VW Tiguan 2024:
Οι σύγχρονοι tsi δεν καίνε λάδια. Υπάρχουν κάποιες σποραδικές αναφορές στα forum για καταναλώσεις μέχρι 1lt ανά 10-15k χιλ. αλλά είναι και περιορισμένες σε αριθμό και δεν είναι κάψιμο λαδιών αυτό με την κακή έννοια.
Κάποια μοτέρ στο παρελθόν έκαιγαν πράγματι λάδια και δικαίως οι ιδιοκτήτες πικράθηκαν. Κι αυτό είναι ένα άλλο θέμα συζήτησης, γιατί το πρόβλημα μπορούσε να διορθωθεί, αλλά η αντιπροσωπεία δεν φέρθηκε σωστά.
Άλλοι τα επισκεύασαν σε ελεύθερα συνεργεία που δεν είχαν τη γνώση και φυσικά η επισκευή απέτυχε, άλλοι τα επισκεύασαν στην αντιπροσωπεία και του κακοφάνηκε το υψηλό κόστος. Και στις 2 περιπτώσεις οι κάτοχοι με αρνητικές εντυπώσεις έμειναν.
Πάντως η γενίκευση ότι τα μοτέρ του vag καίνε λάδια βάσει πρότερης εμπειρίας κάπου κατόχου, είναι αυθαίρετη και εκφράζει την (δικαιολογημένη) πικρία κάποιων ιδοκτητών.
Πιο πολύ πείραξε τον κόσμο η συμπεριφορά της αντιπροσωπείας. Είχα τοπροβλημα με audi A3 tsi από τη μέρα σχεδόν που το αγόρασα.Μετα από επισκευή σε επίσημο συνεργείο της vw, το πρόβλημα επανήλθε μετά από 50000 km.Δυστυχως το θέμα δεν ήταν τόσο απλό και η επισκευή δαπανηρή και όχι πάντα πετυχημένη, ακόμα και σε επίσημο δίκτυο vw.
Έχεις δίκιο αλλά που να το βρεις.
Η vw στέλνει συγκεκριμένες οδηγίες για τα αναβάθμισμένα ανταλλακτικά και τις εργασίες επισκευής που πρέπει να γίνουν, αλλά δυσυχώς το τελικό αποτέλεσμα εξαρτάται πάντα από την επάρκεια και τις τεχνικές ικανότητες αυτών που θα κάνουν την επισκευή.
-
Δεν ήταν θέμα αντιπροσωπείας αλλά παγκόσμιο. Τα ίδια θέματα με το λάδι είχαν και στις ΗΠΑ ειδικά στο διλιτρο tfsi. Αλλά εκεί κινήθηκαν νομικά οι κάτοχοι ζητώντας απιζημιωσεις και σε πολλούς άλλαξαν ολόκληρα μοτέρ.
-
Μόλις τσέκαρα τα λάδια στο δικό μου, μετά από 11 μήνες σχεδόν και 6000χλμ από το τελευταίο service, δεν έχει κάψει σταγόνα λάδι.
Ή είμαι τυχερός η μπαίνουν σωστά λάδια. -
Δεν είναι τύχη πια. Μας αρέσει απλώς να θυμόμαστε τις προ 15ετίας αμαρτίες του group. Από τη μία πλευρά είναι λογικό γιατί και κόσμος πολλής τσουρουφλίστηκε από αυτή την ιστορία, και αρκετά δείγματα της εποχής κυκλοφορούν ανάμεσά μας και μας τη θυμίζουν.
VW Tiguan 2024