Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Tiguan 2024
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Tiguan 2024
    • 1
    • 2
    • 147
    • 148
    • 149
    • 150
    • 151
    • 155
    • 156
    • 149 / 156
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    119
    3102
    133211
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      george1977 last edited by

      H γενιά μας έχει μάθει σε αυτοκίνητα που είχαν τσοκ για εκκίνηση.

      Δεν μας πειράζει ούτε να συμπληρώνουμε λάδια, ούτε να φιάχνουμε δρομολόγια για φόρτιση. Στα νιάτα μας πηγαίναμε στην Ευρώπη με χάρτες και με συνάλλαγμα (δεν υπηρχε το ευρώ).

      D 1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • D
        dettol @george1977 last edited by

        @george1977 said in VW Tiguan 2024:

        H γενιά μας έχει μάθει σε αυτοκίνητα που είχαν τσοκ για εκκίνηση.

        Δεν μας πειράζει ούτε να συμπληρώνουμε λάδια, ούτε να φιάχνουμε δρομολόγια για φόρτιση. Στα νιάτα μας πηγαίναμε στην Ευρώπη με χάρτες και με συνάλλαγμα (δεν υπηρχε το ευρώ).

        Ώπα ρε boomer 🙂 , του 77 είσαι (υποθέτω), όχι του 67. Ναι τις έχω ζήσει αυτές τις καταστάσεις αλλά ως παιδί που ακολουθούσε, όχι ως ενήλικας που έπαιρνε τις αποφάσεις

        G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          george1977 @dettol last edited by

          @dettol said in VW Tiguan 2024:

          @george1977 said in VW Tiguan 2024:

          H γενιά μας έχει μάθει σε αυτοκίνητα που είχαν τσοκ για εκκίνηση.

          Δεν μας πειράζει ούτε να συμπληρώνουμε λάδια, ούτε να φιάχνουμε δρομολόγια για φόρτιση. Στα νιάτα μας πηγαίναμε στην Ευρώπη με χάρτες και με συνάλλαγμα (δεν υπηρχε το ευρώ).

          Ώπα ρε boomer 🙂 , του 77 είσαι (υποθέτω), όχι του 67. Ναι τις έχω ζήσει αυτές τις καταστάσεις αλλά ως παιδί που ακολουθούσε, όχι ως ενήλικας που έπαιρνε τις αποφάσεις

          το πρώτο αμάξι που έβαλα χέρι είχε τσοκ. Εννοείτε έκαιγε και λάδια. Σαν φοιτητής εχω γυρίσει την Ευρώπη με Nissan Sunny (αυτό δεν έκαψε ποτέ λάδια,). Αλλά ήταν περιπέτεια με χάρτες χωρίς gps να φτάσει Γαλλία με αυτοκίνητο (η Γιουγκοσλάβια θεοκλείστη)... οι Ιταλικοί αυτοκινητόδρομοι μας φαινότουσαν αιώνες μπροστά, βεβαία στις πολεις φοβοσουν να παρκάρεις γιατί κλέβαν ασύστολα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 6
          • K
            kostis20 @dettol last edited by kostis20

            @dettol said in VW Tiguan 2024:

            Εκτός από το θεωρητικό κομμάτι, σας πειράζει ιδιαίτερα να έχετε ένα λαδακι στο πορτ μπαγαζ και να προσθέτετε αν χρειαστεί; Από τη στιγμή μάλιστα που το αναφέρει και στο manual, προσωπικά δεν με ενοχλεί καθόλου και το έκανα στο tig μου. Την πρώτη φορά θορυβήθηκα, ρώτησα την αντιπροσωπεία, μου είπαν ότι δεν είναι πρόβλημα, τέλος. Νομίζω πρόσθεσα ένα δοχείο συνολικά στα 50k km που έκανα μέχρι να το πουλήσω.

            Αυτο δεν είναι κατανάλωση λαδιού.
            Εδώ μιλάμε τα δικά μου έφτασαν για ένα λίτρο κάθε 3000 χμ. Το Α5 έφτασε να καίει 1 λίτρο στα 700 km.
            Δηλαδή για να κάνεις Πράγα Βενετία πρέπει να συμπληρώσεις 1 λίτρο και βάλε.
            Και το sunny μας του 82 είχε τσοκ λάδι δεν έκαιγε σταγόνα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • W
              w202-amg last edited by

              Στο γκολφ 1.4 75ps σχεδόν εξαφάνισα την κατανάλωση , στο Audi allroad 2.7biturbo δεν καίει τίποτα απολύτως στα 200+κ χιλιόμετρα που έχει με δύο μαμά τούρμπο. Βγάζουν και καλούς κινητήρες

              I 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • I
                ilias-a @w202-amg last edited by

                @w202-amg said in VW Tiguan 2024:

                Στο γκολφ 1.4 75ps σχεδόν εξαφάνισα την κατανάλωση , στο Audi allroad 2.7biturbo δεν καίει τίποτα απολύτως στα 200+κ χιλιόμετρα που έχει με δύο μαμά τούρμπο. Βγάζουν και καλούς κινητήρες

                Χαλασμενοι απο το εργοστασιο ειναι.😊

                W 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • W
                  w202-amg @ilias-a last edited by

                  @ilias-a said in VW Tiguan 2024:

                  @w202-amg said in VW Tiguan 2024:

                  Στο γκολφ 1.4 75ps σχεδόν εξαφάνισα την κατανάλωση , στο Audi allroad 2.7biturbo δεν καίει τίποτα απολύτως στα 200+κ χιλιόμετρα που έχει με δύο μαμά τούρμπο. Βγάζουν και καλούς κινητήρες

                  Χαλασμενοι απο το εργοστασιο ειναι.😊

                  Είναι παραφωνία 🫣😂

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • R
                    red_monster last edited by

                    Ούτε ο 2λιτρος bwa έκαιγε λάδια !
                    Τι να πει κανείς !

                    T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • realzeus
                      realzeus last edited by realzeus

                      Πολλοί κινητήρες, ειδικά οι υψηλής απόδοσης είναι φτιαγμένοι για να καίνε λάδι ως μέρος της λίπανσης. Θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι η Ferrari δικαιολογούσε 1 λίτρο ανά 1000 χλμ για την 430. Το RX-8 ψέκαζε λάδι μέσα στον θάλαμο καύσης για να καεί. Αλλά μετά θα βρεθούν άσχετοι μπαρμπάδες με Toyota του 1970 να πούνε ότι αυτά τα σαράβαλα καίνε λάδι... Η καύση ελαίου είναι φυσιολογική, αν ο κινητήρας είναι κατασκευασμένος ώστε να λειτουργεί έτσι.

                      Στην αρχή πάντως όλα μου τα καινούρια αυτοκίνητα έκαιγαν λάδι, εκτός ίσως από το Xedos, αλλά τότε η πρώτη αλλαγή γίνονταν νωρίς οπότε δεν προλάβαινε να κάψει. Στο Focus όπου είχαν αλλάξει οι προδιαγραφές και προβλέπονταν αλλαγή στα 20,000 χλμ θυμάμαι ότι γυρνούσα από τον Αυλώνα, όπου υπηρετούσα, προς Θεσσαλονίκη και βάζοντας βενζίνη είπα να ελέγξω και τα λάδια. Ήταν κάτω από το MIN ενώ το αυτοκίνητο είχε κάπου 5000 χλμ. Πήρα ένα μονόλιτρο από το βενζινάδικο και λύθηκε εκεί το μεγάλο πρόβλημα... Χαχαχα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • S
                        sabas_thess last edited by sabas_thess

                        Πάντος δεν είναι ούτε το ακόλουθο τυχαίο. Οι περισσότεροι που γκρινιάζουν στοχευμένα έναντι των VAG για ένα γενικότερο θέμα συνήθως οδηγάνε ή επικαλούνται έναν ατμοσφαιρικό γιαπωνέζικο κινητήρα ως μέτρο σύγκρισης.

                        "I am what you made me", D.V.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kostis20 last edited by kostis20

                          Ναι δεν είναι τυχαίο. Αν έχεις φρίξει από τα τόσα προβλήματα και τα rebuild του κίνητηρα πας μετά σε ό,τι πιο αξιόπιστο υπάρχει...Προσωπικά αυτό έπαθα.
                          Αν και εγώ μόνο με τα vag είχα κατανάλωση λαδιού. Όπως έγραψα παραπάνω κανένα από τα πιεσμένα υπερτοφοδοτουμενα που έχουμε δε καίει λάδι.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • L
                            lap last edited by lap

                            Και σκέψου ότι ο Κώστας20 από ότι φαίνεται έχει μια σχετική άνεση.

                            Ο απλός μισθωτός πόσα χρήματα να έχει να δίνει σε επισκευές κινητήρων

                            Και το θέμα δεν είναι μονάχα το να δίνει. Το θέμα είναι και η διαθεσιμότητα. Το πότε δηλαδή θα χαλάσει και σε ποια στιγμή που ίσως δεν θα έχει διαθεσιμα χρηματα.

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              shumakos last edited by shumakos

                              Σχετικά με τα λάδια, δεν έχω Tiguan, αλλά ένα 15άρι Golf 8.5 τελευταίας εσοδείας με 116 hp. Το είχα παραλάβει καινούριο το Μάρτιο με την ένδειξη λαδιού ακριβώς στα μισά μεταξύ Min και Max. Μετά τις πρόσφατες διακοπές μου όπου έκανα μαζεμένα σε 10 μέρες πάνω από 1.500 km (7.500 σύνολο), μου έδειξε ένδειξη χαμηλής στάθμης λαδιού, με τη στάθμη 2 γραμμές πάνω από το Min. Επικοινωνώ με την αντιπροσωπεία, πιο πολύ γιατί παίρνει 0W-20 και δεν ήθελα να ρωτάω δεξιά και αριστερά, για να πάω να πάρω από αυτούς 1lt να συμπληρώσω λιγάκι. Την επομένη λοιπόν η ένδειξη γύρισε πάλι στα μισά μεταξύ Min και Max από μόνη της!!! Προφανώς κάποιο σφάλμα έγινε κατά την προηγούμενη μέτρηση. Από τότε έχουν περάσει καμιά 10αριά μέρες, η ένδειξη είναι σταθερή και δεν ξαναασχολήθηκα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • A
                                andya3 last edited by

                                Οι σύγχρονοι tsi δεν καίνε λάδια. Υπάρχουν κάποιες σποραδικές αναφορές στα forum για καταναλώσεις μέχρι 1lt ανά 10-15k χιλ. αλλά είναι και περιορισμένες σε αριθμό και δεν είναι κάψιμο λαδιών αυτό με την κακή έννοια.

                                Κάποια μοτέρ στο παρελθόν έκαιγαν πράγματι λάδια και δικαίως οι ιδιοκτήτες πικράθηκαν. Κι αυτό είναι ένα άλλο θέμα συζήτησης, γιατί το πρόβλημα μπορούσε να διορθωθεί, αλλά η αντιπροσωπεία δεν φέρθηκε σωστά.

                                Άλλοι τα επισκεύασαν σε ελεύθερα συνεργεία που δεν είχαν τη γνώση και φυσικά η επισκευή απέτυχε, άλλοι τα επισκεύασαν στην αντιπροσωπεία και του κακοφάνηκε το υψηλό κόστος. Και στις 2 περιπτώσεις οι κάτοχοι με αρνητικές εντυπώσεις έμειναν.

                                Πάντως η γενίκευση ότι τα μοτέρ του vag καίνε λάδια βάσει πρότερης εμπειρίας κάπου κατόχου, είναι αυθαίρετη και εκφράζει την (δικαιολογημένη) πικρία κάποιων ιδοκτητών.

                                Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                K 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • K
                                  kozani76 @andya3 last edited by

                                  @andya3 said in VW Tiguan 2024:

                                  Οι σύγχρονοι tsi δεν καίνε λάδια. Υπάρχουν κάποιες σποραδικές αναφορές στα forum για καταναλώσεις μέχρι 1lt ανά 10-15k χιλ. αλλά είναι και περιορισμένες σε αριθμό και δεν είναι κάψιμο λαδιών αυτό με την κακή έννοια.

                                  Κάποια μοτέρ στο παρελθόν έκαιγαν πράγματι λάδια και δικαίως οι ιδιοκτήτες πικράθηκαν. Κι αυτό είναι ένα άλλο θέμα συζήτησης, γιατί το πρόβλημα μπορούσε να διορθωθεί, αλλά η αντιπροσωπεία δεν φέρθηκε σωστά.

                                  Άλλοι τα επισκεύασαν σε ελεύθερα συνεργεία που δεν είχαν τη γνώση και φυσικά η επισκευή απέτυχε, άλλοι τα επισκεύασαν στην αντιπροσωπεία και του κακοφάνηκε το υψηλό κόστος. Και στις 2 περιπτώσεις οι κάτοχοι με αρνητικές εντυπώσεις έμειναν.

                                  Πάντως η γενίκευση ότι τα μοτέρ του vag καίνε λάδια βάσει πρότερης εμπειρίας κάπου κατόχου, είναι αυθαίρετη και εκφράζει την (δικαιολογημένη) πικρία κάποιων ιδοκτητών.

                                  Πιο πολύ πείραξε τον κόσμο η συμπεριφορά της αντιπροσωπείας. Είχα τοπροβλημα με audi A3 tsi από τη μέρα σχεδόν που το αγόρασα.Μετα από επισκευή σε επίσημο συνεργείο της vw, το πρόβλημα επανήλθε μετά από 50000 km.Δυστυχως το θέμα δεν ήταν τόσο απλό και η επισκευή δαπανηρή και όχι πάντα πετυχημένη, ακόμα και σε επίσημο δίκτυο vw.

                                  A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • S
                                    stefan147 last edited by

                                    Τι πάει να πει "η αντιπροσωπεία"? Η αντιπροσωπεία πράττει ότι της επιβάλλει το εργοστάσιο. Ο ίδιος ο κατασκευαστής είναι υπεύθυνος. Η Καρέντα και η κάθε Καρέντα είναι εκτελεστής και η μόνη ευθύνη είναι να φέρει εις πέρας με επιτυχία την όποια επισκευή (που κι αυτή με οδηγίες του κατασκευαστή γίνεται).

                                    Εάν, λοιπόν, η αντιπροσωπεία έστελνε αιτήματα επισκευής στο εργοστάσιο για το γνωστό πρόβλημα τα ελατήρια πιστονιών και έπαιρνε αρνητική απάντηση ως προς την κάλυψη της επισκευής, τότε να κάνει τι? Να το φτιάξουν με δικό τους κόστος?

                                    Προσωπικά μου κάλυψαν αρκετές φορές με goodwill ζημιές άνω των 10Κ (2 φορές mechatronic, το κλασικό engine rebuilt και πανοραμική ηλιοροφή). Γνωστά ζητήματα όλα τους που αρνούνταν να τα αντιμετωπίσει πλήρως και μαζικά το εργοστάσιο.

                                    Προς υπεράσπισή τους πάντως το αμάξι (Q5 2.0TFSI S-tronic) ζει και βασιλεύει κάπου στο Αμύνταιο με πάνω από 100.000χλμ μετά το rebuilt και πάνω από 250.000χλμ η καρότσα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • A
                                      andya3 @kozani76 last edited by

                                      @kozani76 said in VW Tiguan 2024:

                                      @andya3 said in VW Tiguan 2024:

                                      Οι σύγχρονοι tsi δεν καίνε λάδια. Υπάρχουν κάποιες σποραδικές αναφορές στα forum για καταναλώσεις μέχρι 1lt ανά 10-15k χιλ. αλλά είναι και περιορισμένες σε αριθμό και δεν είναι κάψιμο λαδιών αυτό με την κακή έννοια.

                                      Κάποια μοτέρ στο παρελθόν έκαιγαν πράγματι λάδια και δικαίως οι ιδιοκτήτες πικράθηκαν. Κι αυτό είναι ένα άλλο θέμα συζήτησης, γιατί το πρόβλημα μπορούσε να διορθωθεί, αλλά η αντιπροσωπεία δεν φέρθηκε σωστά.

                                      Άλλοι τα επισκεύασαν σε ελεύθερα συνεργεία που δεν είχαν τη γνώση και φυσικά η επισκευή απέτυχε, άλλοι τα επισκεύασαν στην αντιπροσωπεία και του κακοφάνηκε το υψηλό κόστος. Και στις 2 περιπτώσεις οι κάτοχοι με αρνητικές εντυπώσεις έμειναν.

                                      Πάντως η γενίκευση ότι τα μοτέρ του vag καίνε λάδια βάσει πρότερης εμπειρίας κάπου κατόχου, είναι αυθαίρετη και εκφράζει την (δικαιολογημένη) πικρία κάποιων ιδοκτητών.

                                      Πιο πολύ πείραξε τον κόσμο η συμπεριφορά της αντιπροσωπείας. Είχα τοπροβλημα με audi A3 tsi από τη μέρα σχεδόν που το αγόρασα.Μετα από επισκευή σε επίσημο συνεργείο της vw, το πρόβλημα επανήλθε μετά από 50000 km.Δυστυχως το θέμα δεν ήταν τόσο απλό και η επισκευή δαπανηρή και όχι πάντα πετυχημένη, ακόμα και σε επίσημο δίκτυο vw.

                                      Έχεις δίκιο αλλά που να το βρεις.

                                      Η vw στέλνει συγκεκριμένες οδηγίες για τα αναβάθμισμένα ανταλλακτικά και τις εργασίες επισκευής που πρέπει να γίνουν, αλλά δυσυχώς το τελικό αποτέλεσμα εξαρτάται πάντα από την επάρκεια και τις τεχνικές ικανότητες αυτών που θα κάνουν την επισκευή.

                                      Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kostis20 last edited by kostis20

                                        Δεν ήταν θέμα αντιπροσωπείας αλλά παγκόσμιο. Τα ίδια θέματα με το λάδι είχαν και στις ΗΠΑ ειδικά στο διλιτρο tfsi. Αλλά εκεί κινήθηκαν νομικά οι κάτοχοι ζητώντας απιζημιωσεις και σε πολλούς άλλαξαν ολόκληρα μοτέρ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • limited_one
                                          limited_one moderator last edited by limited_one

                                          Μόλις τσέκαρα τα λάδια στο δικό μου, μετά από 11 μήνες σχεδόν και 6000χλμ από το τελευταίο service, δεν έχει κάψει σταγόνα λάδι.
                                          Ή είμαι τυχερός η μπαίνουν σωστά λάδια.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • S
                                            shumakos last edited by

                                            Δεν είναι τύχη πια. Μας αρέσει απλώς να θυμόμαστε τις προ 15ετίας αμαρτίες του group. Από τη μία πλευρά είναι λογικό γιατί και κόσμος πολλής τσουρουφλίστηκε από αυτή την ιστορία, και αρκετά δείγματα της εποχής κυκλοφορούν ανάμεσά μας και μας τη θυμίζουν.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 147
                                            • 148
                                            • 149
                                            • 150
                                            • 151
                                            • 155
                                            • 156
                                            • 149 / 156
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr