-
@kostis20 said in VW Tiguan 2024:
Δε καίνε ολα τα αυτοκίνητα λάδι στα πρώτα χιλιόμετρα.
Η ευαισθησία που έχουν τα vag με τη κατανάλωση λαδιού είναι γνωστή. Οπότε παρακολουθήσετο να δεις πως πάει η κατανάλωση. Το αναφερεις στην αντιπροσωπεία φυσικά να είναι καταγεγραμενο και βλέπες.Ναι, είναι γνωστή ευαισθησία των TSI.
-
Όταν λέμε ότι ένα αυτοκίνητο καίει λάδι, ποια ποσότητα είναι λογική;
-
@gtsartsal said in VW Tiguan 2024:
Όταν λέμε ότι ένα αυτοκίνητο καίει λάδι, ποια ποσότητα είναι λογική;
Εξαρτάται τον κατασκευαστή….το να κάψει 250 ml μεταξύ αλλαγών είναι άνευ σημασίας αλλά βλέπεις βιβλία κατασκευαστών (vag) να σου λένε ότι και με ένα λίτρο στα 1000χλμ δεν τρέχει κάτι.
-
@kostis20 said in VW Tiguan 2024:
Δε καίνε ολα τα αυτοκίνητα λάδι στα πρώτα χιλιόμετρα.
Η ευαισθησία που έχουν τα vag με τη κατανάλωση λαδιού είναι γνωστή. Οπότε παρακολουθήσετο να δεις πως πάει η κατανάλωση. Το αναφερεις στην αντιπροσωπεία φυσικά να είναι καταγεγραμενο και βλέπες.Μήπως καίνε όλα τα σύγχρονα turbo, λίγο ή πολύ, ένεκα των γνωστών λόγων (κατέβασμα ρύπων μέσω και της μείωσης των τριβών στους θαλάμους από τα πιστόνια); Τουλάχιστον η λογική αυτό λέει. Αλλά τα διάκενα των μεγάλων ατμοσφαιρικών κυβικών. Εδώ μιλάμε για τους mainstream downsized turbo κινητήρες.
ΥΓ: Εδώ έκαιγε λάδια ο 1.8 ατμοσφαιρικός της Toyota μέχρι να τον διορθώσουν. Ναι αυτός που σήμερα εξελίχθηκε στην ασπαστη βάση όλων των hev.
-
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
@kostis20 said in VW Tiguan 2024:
Δε καίνε ολα τα αυτοκίνητα λάδι στα πρώτα χιλιόμετρα.
Η ευαισθησία που έχουν τα vag με τη κατανάλωση λαδιού είναι γνωστή. Οπότε παρακολουθήσετο να δεις πως πάει η κατανάλωση. Το αναφερεις στην αντιπροσωπεία φυσικά να είναι καταγεγραμενο και βλέπες.Μήπως καίνε όλα τα σύγχρονα turbo, λίγο ή πολύ, ένεκα των γνωστών λόγων (κατέβασμα ρύπων μέσω και της μείωσης των τριβών στους θαλάμους από τα πιστόνια); Τουλάχιστον η λογική αυτό λέει. Αλλά τα διάκενα των μεγάλων ατμοσφαιρικών κυβικών. Εδώ μιλάμε για τους mainstream downsized turbo κινητήρες.
ΥΓ: Εδώ έκαιγε λάδια ο 1.8 ατμοσφαιρικός της Toyota μέχρι να τον διορθώσουν. Ναι αυτός που σήμερα εξελίχθηκε στην ασπαστη βάση όλων των hev.
Ο 1,33 έκαιγε, για τον 1,8 πρώτη φορά το ακούω.
-
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
@kostis20 said in VW Tiguan 2024:
Δε καίνε ολα τα αυτοκίνητα λάδι στα πρώτα χιλιόμετρα.
Η ευαισθησία που έχουν τα vag με τη κατανάλωση λαδιού είναι γνωστή. Οπότε παρακολουθήσετο να δεις πως πάει η κατανάλωση. Το αναφερεις στην αντιπροσωπεία φυσικά να είναι καταγεγραμενο και βλέπες.Μήπως καίνε όλα τα σύγχρονα turbo, λίγο ή πολύ, ένεκα των γνωστών λόγων (κατέβασμα ρύπων μέσω και της μείωσης των τριβών στους θαλάμους από τα πιστόνια); Τουλάχιστον η λογική αυτό λέει. Αλλά τα διάκενα των μεγάλων ατμοσφαιρικών κυβικών. Εδώ μιλάμε για τους mainstream downsized turbo κινητήρες.
ΥΓ: Εδώ έκαιγε λάδια ο 1.8 ατμοσφαιρικός της Toyota μέχρι να τον διορθώσουν. Ναι αυτός που σήμερα εξελίχθηκε στην ασπαστη βάση όλων των hev.
Το 500x και το Χ1 της πεθεράς μου δεν καίνε σταγόνα. Καλά για το mazda φαντάζεστε....
Να πω την αλήθεια τα τελευταία χρόνια μόνο σε vag έχω ακούσει κατανάλωση λαδιού στο ευρύτερο περιβάλλον μου. -
@kkostask said in VW Tiguan 2024:
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
@kostis20 said in VW Tiguan 2024:
Δε καίνε ολα τα αυτοκίνητα λάδι στα πρώτα χιλιόμετρα.
Η ευαισθησία που έχουν τα vag με τη κατανάλωση λαδιού είναι γνωστή. Οπότε παρακολουθήσετο να δεις πως πάει η κατανάλωση. Το αναφερεις στην αντιπροσωπεία φυσικά να είναι καταγεγραμενο και βλέπες.Μήπως καίνε όλα τα σύγχρονα turbo, λίγο ή πολύ, ένεκα των γνωστών λόγων (κατέβασμα ρύπων μέσω και της μείωσης των τριβών στους θαλάμους από τα πιστόνια); Τουλάχιστον η λογική αυτό λέει. Αλλά τα διάκενα των μεγάλων ατμοσφαιρικών κυβικών. Εδώ μιλάμε για τους mainstream downsized turbo κινητήρες.
ΥΓ: Εδώ έκαιγε λάδια ο 1.8 ατμοσφαιρικός της Toyota μέχρι να τον διορθώσουν. Ναι αυτός που σήμερα εξελίχθηκε στην ασπαστη βάση όλων των hev.
Ο 1,33 έκαιγε, για τον 1,8 πρώτη φορά το ακούω.
Και ο 1.8 έκαιγε τα αντερα του
-
Έχω ξαναγράψει για τα μοτέρ του vag, χωρίς να είμαι ειδικός, αλλά από εμπειρικές παρατηρήσεις σε περιβάλλον ατόμων με αυτοκίνητα της μάρκας.
Όσοι τα χάιδευαν κυκλοφορώντας κυρίως μέσα στην πόλη και με ταχύτητες Toyota στην εθνική, ήταν θέμα χρόνου-χιλιομέτρων ν' αρχίσουν να καίνε λάδια. Αντίθετα όσοι ανά διαστήματα τα ξεκάπνιζαν οδηγώντας με υψηλές στροφές έφταναν τα 150k χωρίς πρόβλημα.
-
Δεν ισχύει αυτό. Το ibiza μου αν και ατμοσφαιρικό 1.4 16v 101psάρχισε να καίει από τις 30.000kmΤο ίδιο και πολλά 1.6FSI
To Α5 έκαιγε από καινούριο.Δύο στα δύο έχω τώρα που το σκέφτομαι. Είναι δυνατόν να ξαναπάρω Vag? -
@kostis20 said in VW Tiguan 2024:
Δει ισχύει αυτό. Το ibiza μου αν και ατμοσφαιρικό άρχισε να καίει από τις 30.000kmΤο ίδιο και πολλά 1.6FSI
To Α5 έκαιγε από καινούριο.Δύο στα δύο έχω τώρα που το σκέφτομαι. Είναι δυνατόν να ξαναπάρω Vag?Αυτό πια με τα 1.6 fsi. Δεν είμαι ο μόνος που το έφτασα 200k χιλ. χωρίς να κάψει σταγόνα. Υπάρχει ακόμα στο περιβάλλον μου άτομο με golf 5 που έχει ξεπεράσει τα 350k χιλ. και συμπληρώνει περίπου 1lt ανά κάποιες χιλιάδες. χιλιόμετρα.
Φυσικά έχω συναντήσει και άλλους μ' αυτό το μοτέρ που πράγματι έκαιγε αρκετό λάδι. Απλώς δεν πιστεύω ότι κάποιοι ήταν τυχεροί και κάποιοι άτυχοι. -
Προφανώς δεν είχαν επαρκή ποιοτικό έλεγχο.
Εγω το ibiza το έδωσα στα 45κ και έκαιγε ένα λίτρο στα 3000 km. Εκτός των αναριθμητων προβλημάτων που είχε βγάλει με τους πολλαπλασιαστες να κλέβουν τη παράσταση....
Μετά Πηρα το Α5. Λέω audi είναι κοστίζει τα διπλά λεφτά και βάλε, θα το έχουν προσέξει.... Αμ δε. -
To χειρότερο στην vag δεν είναι οτι μπορεί να εμφανιστούν προβληματα.
Σε όλες τις μαρκες λιγο πολύ θα εμφανιστουν.Ο τρόπος αντιμετώπισης του ήταν το θέμα , με νουμερο ένα τακτική να το ρίξουμε στους χρήστες , είτε γιατι το μπουκώσανε είτε για το παρακάνανε είτε γιατί κανει ζέστη στην Ελλάδα είτε τα καύσιμα μας είναι χειρότερης ποιότητας.
-
Αυτό πάντως με τα καύσιμα ισχύει. Το συγκεκριμένο μοτέρ π.χ. που συζητάμε το fsi, ήθελε 98άρα βενζίνη βάσει οδηγιών της vw. Απ' όσο θυμάμαι τη δεκαετία του 2.000 που βγήκε το μοτέρ δεν υπήρχε αυτή η βενζίνη στην Ελλάδα.
Με επιφύλαξη πάντως, γιατί τότε ήμουν Ελλάδα περιστασιακά...
-
@andya3 said in VW Tiguan 2024:
Αυτό πάντως με τα καύσιμα ισχύει. Το συγκεκριμένο μοτέρ π.χ. που συζητάμε το fsi, ήθελε 98άρα βενζίνη βάσει οδηγιών της vw. Απ' όσο θυμάμαι τη δεκαετία του 2.000 που βγήκε το μοτέρ δεν υπήρχε αυτή η βενζίνη στην Ελλάδα.
Με επιφύλαξη πάντως, γιατί τότε ήμουν Ελλάδα περιστασιακά...
True, η 98αρα δεν υπήρχε, 100αρα υπήρχε.
-
@nickthetrib said in VW Tiguan 2024:
@andya3 said in VW Tiguan 2024:
Αυτό πάντως με τα καύσιμα ισχύει. Το συγκεκριμένο μοτέρ π.χ. που συζητάμε το fsi, ήθελε 98άρα βενζίνη βάσει οδηγιών της vw. Απ' όσο θυμάμαι τη δεκαετία του 2.000 που βγήκε το μοτέρ δεν υπήρχε αυτή η βενζίνη στην Ελλάδα.
Με επιφύλαξη πάντως, γιατί τότε ήμουν Ελλάδα περιστασιακά...
True, η 98αρα δεν υπήρχε, 100αρα υπήρχε.
έστω 100άρα. Θα ήταν ακριβή υποθέτω, κανείς δεν θα την έβαζε.
-
@andya3 said in VW Tiguan 2024:
@nickthetrib said in VW Tiguan 2024:
@andya3 said in VW Tiguan 2024:
Αυτό πάντως με τα καύσιμα ισχύει. Το συγκεκριμένο μοτέρ π.χ. που συζητάμε το fsi, ήθελε 98άρα βενζίνη βάσει οδηγιών της vw. Απ' όσο θυμάμαι τη δεκαετία του 2.000 που βγήκε το μοτέρ δεν υπήρχε αυτή η βενζίνη στην Ελλάδα.
Με επιφύλαξη πάντως, γιατί τότε ήμουν Ελλάδα περιστασιακά...
True, η 98αρα δεν υπήρχε, 100αρα υπήρχε.
έστω 100άρα. Θα ήταν ακριβή υποθέτω, κανείς δεν θα την έβαζε.
Ήταν η πρώτη φάση αύξησης της βενζίνης, οπότε ναι, δεν έβαζαν!
Επίσης πολλοί δεν ήξεραν ότι έπρεπε να βάλουν!!! -
Τότε που είχαν βγει αυτοί οι κινητήρες θέλαν και καύσιμο με χαμηλό θείο. Και μόνο τα 98 οκτάνια και πάνω καύσιμα είχαν.
-
Κάτω από 1,60 ο θείος. Περνούσε απαρατήρητος
-
Εκτός από το θεωρητικό κομμάτι, σας πειράζει ιδιαίτερα να έχετε ένα λαδακι στο πορτ μπαγαζ και να προσθέτετε αν χρειαστεί; Από τη στιγμή μάλιστα που το αναφέρει και στο manual, προσωπικά δεν με ενοχλεί καθόλου και το έκανα στο tig μου. Την πρώτη φορά θορυβήθηκα, ρώτησα την αντιπροσωπεία, μου είπαν ότι δεν είναι πρόβλημα, τέλος. Νομίζω πρόσθεσα ένα δοχείο συνολικά στα 50k km που έκανα μέχρι να το πουλήσω.
-
Τι ψυχάρα είσαι βρε απολυμαντικέ...
Δεν σε νοιάζει να καίνε λάδια τα αμάξια σου...
Δεν σε νοιάζει να κάνεις ώρες να φορτίσεις στα ταξίδια σου...
Δεν σε νοιάζει να κάνεις σχέδια μάχης για το που θα φορτίσεις...
VW Tiguan 2024