Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Tiguan 2024
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Tiguan 2024
    • 1
    • 2
    • 146
    • 147
    • 148
    • 149
    • 150
    • 155
    • 156
    • 148 / 156
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    119
    3112
    133649
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A d P
      A d P moderator @kostis20 last edited by

      @kostis20 said in VW Tiguan 2024:

      Δε καίνε ολα τα αυτοκίνητα λάδι στα πρώτα χιλιόμετρα.
      Η ευαισθησία που έχουν τα vag με τη κατανάλωση λαδιού είναι γνωστή. Οπότε παρακολουθήσετο να δεις πως πάει η κατανάλωση. Το αναφερεις στην αντιπροσωπεία φυσικά να είναι καταγεγραμενο και βλέπες.

      Ναι, είναι γνωστή ευαισθησία των TSI.

      I EAT MILF AND COOKIES

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • gtsartsal
        gtsartsal last edited by

        Όταν λέμε ότι ένα αυτοκίνητο καίει λάδι, ποια ποσότητα είναι λογική;

        K 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kkostask @gtsartsal last edited by

          @gtsartsal said in VW Tiguan 2024:

          Όταν λέμε ότι ένα αυτοκίνητο καίει λάδι, ποια ποσότητα είναι λογική;

          Εξαρτάται τον κατασκευαστή….το να κάψει 250 ml μεταξύ αλλαγών είναι άνευ σημασίας αλλά βλέπεις βιβλία κατασκευαστών (vag) να σου λένε ότι και με ένα λίτρο στα 1000χλμ δεν τρέχει κάτι.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • S
            sabas_thess @kostis20 last edited by sabas_thess

            @kostis20 said in VW Tiguan 2024:

            Δε καίνε ολα τα αυτοκίνητα λάδι στα πρώτα χιλιόμετρα.
            Η ευαισθησία που έχουν τα vag με τη κατανάλωση λαδιού είναι γνωστή. Οπότε παρακολουθήσετο να δεις πως πάει η κατανάλωση. Το αναφερεις στην αντιπροσωπεία φυσικά να είναι καταγεγραμενο και βλέπες.

            Μήπως καίνε όλα τα σύγχρονα turbo, λίγο ή πολύ, ένεκα των γνωστών λόγων (κατέβασμα ρύπων μέσω και της μείωσης των τριβών στους θαλάμους από τα πιστόνια); Τουλάχιστον η λογική αυτό λέει. Αλλά τα διάκενα των μεγάλων ατμοσφαιρικών κυβικών. Εδώ μιλάμε για τους mainstream downsized turbo κινητήρες.

            ΥΓ: Εδώ έκαιγε λάδια ο 1.8 ατμοσφαιρικός της Toyota μέχρι να τον διορθώσουν. Ναι αυτός που σήμερα εξελίχθηκε στην ασπαστη βάση όλων των hev.

            "I am what you made me", D.V.

            K K 2 Replies Last reply Reply Quote 0
            • K
              kkostask @sabas_thess last edited by

              @sabas_thess said in VW Tiguan 2024:

              @kostis20 said in VW Tiguan 2024:

              Δε καίνε ολα τα αυτοκίνητα λάδι στα πρώτα χιλιόμετρα.
              Η ευαισθησία που έχουν τα vag με τη κατανάλωση λαδιού είναι γνωστή. Οπότε παρακολουθήσετο να δεις πως πάει η κατανάλωση. Το αναφερεις στην αντιπροσωπεία φυσικά να είναι καταγεγραμενο και βλέπες.

              Μήπως καίνε όλα τα σύγχρονα turbo, λίγο ή πολύ, ένεκα των γνωστών λόγων (κατέβασμα ρύπων μέσω και της μείωσης των τριβών στους θαλάμους από τα πιστόνια); Τουλάχιστον η λογική αυτό λέει. Αλλά τα διάκενα των μεγάλων ατμοσφαιρικών κυβικών. Εδώ μιλάμε για τους mainstream downsized turbo κινητήρες.

              ΥΓ: Εδώ έκαιγε λάδια ο 1.8 ατμοσφαιρικός της Toyota μέχρι να τον διορθώσουν. Ναι αυτός που σήμερα εξελίχθηκε στην ασπαστη βάση όλων των hev.

              Ο 1,33 έκαιγε, για τον 1,8 πρώτη φορά το ακούω.

              N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kostis20 @sabas_thess last edited by

                @sabas_thess said in VW Tiguan 2024:

                @kostis20 said in VW Tiguan 2024:

                Δε καίνε ολα τα αυτοκίνητα λάδι στα πρώτα χιλιόμετρα.
                Η ευαισθησία που έχουν τα vag με τη κατανάλωση λαδιού είναι γνωστή. Οπότε παρακολουθήσετο να δεις πως πάει η κατανάλωση. Το αναφερεις στην αντιπροσωπεία φυσικά να είναι καταγεγραμενο και βλέπες.

                Μήπως καίνε όλα τα σύγχρονα turbo, λίγο ή πολύ, ένεκα των γνωστών λόγων (κατέβασμα ρύπων μέσω και της μείωσης των τριβών στους θαλάμους από τα πιστόνια); Τουλάχιστον η λογική αυτό λέει. Αλλά τα διάκενα των μεγάλων ατμοσφαιρικών κυβικών. Εδώ μιλάμε για τους mainstream downsized turbo κινητήρες.

                ΥΓ: Εδώ έκαιγε λάδια ο 1.8 ατμοσφαιρικός της Toyota μέχρι να τον διορθώσουν. Ναι αυτός που σήμερα εξελίχθηκε στην ασπαστη βάση όλων των hev.

                Το 500x και το Χ1 της πεθεράς μου δεν καίνε σταγόνα. Καλά για το mazda φαντάζεστε....
                Να πω την αλήθεια τα τελευταία χρόνια μόνο σε vag έχω ακούσει κατανάλωση λαδιού στο ευρύτερο περιβάλλον μου.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • N
                  nontaskatsaras @kkostask last edited by

                  @kkostask said in VW Tiguan 2024:

                  @sabas_thess said in VW Tiguan 2024:

                  @kostis20 said in VW Tiguan 2024:

                  Δε καίνε ολα τα αυτοκίνητα λάδι στα πρώτα χιλιόμετρα.
                  Η ευαισθησία που έχουν τα vag με τη κατανάλωση λαδιού είναι γνωστή. Οπότε παρακολουθήσετο να δεις πως πάει η κατανάλωση. Το αναφερεις στην αντιπροσωπεία φυσικά να είναι καταγεγραμενο και βλέπες.

                  Μήπως καίνε όλα τα σύγχρονα turbo, λίγο ή πολύ, ένεκα των γνωστών λόγων (κατέβασμα ρύπων μέσω και της μείωσης των τριβών στους θαλάμους από τα πιστόνια); Τουλάχιστον η λογική αυτό λέει. Αλλά τα διάκενα των μεγάλων ατμοσφαιρικών κυβικών. Εδώ μιλάμε για τους mainstream downsized turbo κινητήρες.

                  ΥΓ: Εδώ έκαιγε λάδια ο 1.8 ατμοσφαιρικός της Toyota μέχρι να τον διορθώσουν. Ναι αυτός που σήμερα εξελίχθηκε στην ασπαστη βάση όλων των hev.

                  Ο 1,33 έκαιγε, για τον 1,8 πρώτη φορά το ακούω.

                  Και ο 1.8 έκαιγε τα αντερα του

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • A
                    andya3 last edited by

                    Έχω ξαναγράψει για τα μοτέρ του vag, χωρίς να είμαι ειδικός, αλλά από εμπειρικές παρατηρήσεις σε περιβάλλον ατόμων με αυτοκίνητα της μάρκας.

                    Όσοι τα χάιδευαν κυκλοφορώντας κυρίως μέσα στην πόλη και με ταχύτητες Toyota στην εθνική, ήταν θέμα χρόνου-χιλιομέτρων ν' αρχίσουν να καίνε λάδια. Αντίθετα όσοι ανά διαστήματα τα ξεκάπνιζαν οδηγώντας με υψηλές στροφές έφταναν τα 150k χωρίς πρόβλημα.

                    Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kostis20 last edited by kostis20

                      Δεν ισχύει αυτό. Το ibiza μου αν και ατμοσφαιρικό 1.4 16v 101psάρχισε να καίει από τις 30.000kmΤο ίδιο και πολλά 1.6FSI
                      To Α5 έκαιγε από καινούριο.Δύο στα δύο έχω τώρα που το σκέφτομαι. Είναι δυνατόν να ξαναπάρω Vag?

                      A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • A
                        andya3 @kostis20 last edited by

                        @kostis20 said in VW Tiguan 2024:

                        Δει ισχύει αυτό. Το ibiza μου αν και ατμοσφαιρικό άρχισε να καίει από τις 30.000kmΤο ίδιο και πολλά 1.6FSI
                        To Α5 έκαιγε από καινούριο.Δύο στα δύο έχω τώρα που το σκέφτομαι. Είναι δυνατόν να ξαναπάρω Vag?

                        Αυτό πια με τα 1.6 fsi. Δεν είμαι ο μόνος που το έφτασα 200k χιλ. χωρίς να κάψει σταγόνα. Υπάρχει ακόμα στο περιβάλλον μου άτομο με golf 5 που έχει ξεπεράσει τα 350k χιλ. και συμπληρώνει περίπου 1lt ανά κάποιες χιλιάδες. χιλιόμετρα.
                        Φυσικά έχω συναντήσει και άλλους μ' αυτό το μοτέρ που πράγματι έκαιγε αρκετό λάδι. Απλώς δεν πιστεύω ότι κάποιοι ήταν τυχεροί και κάποιοι άτυχοι.

                        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kostis20 last edited by

                          Προφανώς δεν είχαν επαρκή ποιοτικό έλεγχο.
                          Εγω το ibiza το έδωσα στα 45κ και έκαιγε ένα λίτρο στα 3000 km. Εκτός των αναριθμητων προβλημάτων που είχε βγάλει με τους πολλαπλασιαστες να κλέβουν τη παράσταση....
                          Μετά Πηρα το Α5. Λέω audi είναι κοστίζει τα διπλά λεφτά και βάλε, θα το έχουν προσέξει.... Αμ δε.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            george1977 last edited by

                            To χειρότερο στην vag δεν είναι οτι μπορεί να εμφανιστούν προβληματα.
                            Σε όλες τις μαρκες λιγο πολύ θα εμφανιστουν.

                            Ο τρόπος αντιμετώπισης του ήταν το θέμα , με νουμερο ένα τακτική να το ρίξουμε στους χρήστες , είτε γιατι το μπουκώσανε είτε για το παρακάνανε είτε γιατί κανει ζέστη στην Ελλάδα είτε τα καύσιμα μας είναι χειρότερης ποιότητας.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                            • A
                              andya3 last edited by

                              Αυτό πάντως με τα καύσιμα ισχύει. Το συγκεκριμένο μοτέρ π.χ. που συζητάμε το fsi, ήθελε 98άρα βενζίνη βάσει οδηγιών της vw. Απ' όσο θυμάμαι τη δεκαετία του 2.000 που βγήκε το μοτέρ δεν υπήρχε αυτή η βενζίνη στην Ελλάδα.

                              Με επιφύλαξη πάντως, γιατί τότε ήμουν Ελλάδα περιστασιακά...🙂

                              Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                              nickthetrib 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • nickthetrib
                                nickthetrib @andya3 last edited by

                                @andya3 said in VW Tiguan 2024:

                                Αυτό πάντως με τα καύσιμα ισχύει. Το συγκεκριμένο μοτέρ π.χ. που συζητάμε το fsi, ήθελε 98άρα βενζίνη βάσει οδηγιών της vw. Απ' όσο θυμάμαι τη δεκαετία του 2.000 που βγήκε το μοτέρ δεν υπήρχε αυτή η βενζίνη στην Ελλάδα.

                                Με επιφύλαξη πάντως, γιατί τότε ήμουν Ελλάδα περιστασιακά...🙂

                                True, η 98αρα δεν υπήρχε, 100αρα υπήρχε.

                                And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • A
                                  andya3 @nickthetrib last edited by

                                  @nickthetrib said in VW Tiguan 2024:

                                  @andya3 said in VW Tiguan 2024:

                                  Αυτό πάντως με τα καύσιμα ισχύει. Το συγκεκριμένο μοτέρ π.χ. που συζητάμε το fsi, ήθελε 98άρα βενζίνη βάσει οδηγιών της vw. Απ' όσο θυμάμαι τη δεκαετία του 2.000 που βγήκε το μοτέρ δεν υπήρχε αυτή η βενζίνη στην Ελλάδα.

                                  Με επιφύλαξη πάντως, γιατί τότε ήμουν Ελλάδα περιστασιακά...🙂

                                  True, η 98αρα δεν υπήρχε, 100αρα υπήρχε.

                                  έστω 100άρα. Θα ήταν ακριβή υποθέτω, κανείς δεν θα την έβαζε.

                                  Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                  nickthetrib 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • nickthetrib
                                    nickthetrib @andya3 last edited by

                                    @andya3 said in VW Tiguan 2024:

                                    @nickthetrib said in VW Tiguan 2024:

                                    @andya3 said in VW Tiguan 2024:

                                    Αυτό πάντως με τα καύσιμα ισχύει. Το συγκεκριμένο μοτέρ π.χ. που συζητάμε το fsi, ήθελε 98άρα βενζίνη βάσει οδηγιών της vw. Απ' όσο θυμάμαι τη δεκαετία του 2.000 που βγήκε το μοτέρ δεν υπήρχε αυτή η βενζίνη στην Ελλάδα.

                                    Με επιφύλαξη πάντως, γιατί τότε ήμουν Ελλάδα περιστασιακά...🙂

                                    True, η 98αρα δεν υπήρχε, 100αρα υπήρχε.

                                    έστω 100άρα. Θα ήταν ακριβή υποθέτω, κανείς δεν θα την έβαζε.

                                    Ήταν η πρώτη φάση αύξησης της βενζίνης, οπότε ναι, δεν έβαζαν!
                                    Επίσης πολλοί δεν ήξεραν ότι έπρεπε να βάλουν!!!

                                    And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      super-t last edited by

                                      Τότε που είχαν βγει αυτοί οι κινητήρες θέλαν και καύσιμο με χαμηλό θείο. Και μόνο τα 98 οκτάνια και πάνω καύσιμα είχαν.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lap last edited by

                                        Κάτω από 1,60 ο θείος. Περνούσε απαρατήρητος

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dettol last edited by

                                          Εκτός από το θεωρητικό κομμάτι, σας πειράζει ιδιαίτερα να έχετε ένα λαδακι στο πορτ μπαγαζ και να προσθέτετε αν χρειαστεί; Από τη στιγμή μάλιστα που το αναφέρει και στο manual, προσωπικά δεν με ενοχλεί καθόλου και το έκανα στο tig μου. Την πρώτη φορά θορυβήθηκα, ρώτησα την αντιπροσωπεία, μου είπαν ότι δεν είναι πρόβλημα, τέλος. Νομίζω πρόσθεσα ένα δοχείο συνολικά στα 50k km που έκανα μέχρι να το πουλήσω.

                                          K 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            criuser last edited by

                                            Τι ψυχάρα είσαι βρε απολυμαντικέ...😇 😁

                                            Δεν σε νοιάζει να καίνε λάδια τα αμάξια σου...

                                            Δεν σε νοιάζει να κάνεις ώρες να φορτίσεις στα ταξίδια σου...

                                            Δεν σε νοιάζει να κάνεις σχέδια μάχης για το που θα φορτίσεις...😀

                                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 146
                                            • 147
                                            • 148
                                            • 149
                                            • 150
                                            • 155
                                            • 156
                                            • 148 / 156
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr