-
Για κάποιον που ξέρει την διαδρομή είναι στην Εύβοια απο Αγία Άννα - Αμελαντες μια τελείως ανηφορική διαδρομή και ανάποδα.
-
@iceman7 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@mariolas said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@iceman7 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@mariolas said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@iceman7 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@kkostask said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Ναι,καλά….η λογική λέει απλά μακριά αν θέλεις να σου μείνει κανένα φράγκο….για τον μέσο Έλληνα πλέον η συντήρηση και οι επισκευές ενός vag είναι απλησίαστα.
Υπερβολές από όλες τις πλευρές.
Τα vw δεν είναι τόσο κακά αμάξια. Και σαφώς υπέρεχουν σε ποιότητα από τα σύγχρονα Τογιότα.
Και η Τογιότα έχει πια ετήσια σέρβις με τσιμπημένες τιμές και σε κλειδώνει στο δίκτυο της για 11 χρόνια.
Το μείζον θέμα της vw είναι ότι αντιπροσωπεύεται από έλληνα εισαγωγέα που δεν διασφαλίζει ούτε ανταλλακτικά, έχει ακριβές τιμές στα συνεργεία και της έχει βγει το όνομα.
Εμένα μου θυμίζει το Θεοχαράκη με τη Νισσαν που ορκίστηκα να μην ξανα πλησιάσω γιατί είναι παρασάγγας διαφορετική η προσέγγιση έλληνα αντιπροσώπου με θυγατρική της ξένης εταιρείαΣτο δικό μου scirocco πήρα μηχανή στα χέρια πριν κλείσει 2 χρόνια με 17000 χλμ!!!μετά καδένα... Και δεν υπολογίζω ταπετσαρίες ηλιοροφες και παράθυρα. Μιλάμε για απάτη αυτήν την ποιότητα να την φάτε παιδιά οποίος θέλει ... Προτιμώ ακόμα και Suzuki και ας είναι 20 ετιας η φάτσα του ....
Πριν πόσα χρόνια όλα αυτά ;
Γιατι το συγκεκριμένο αμάξι σταμάτησε πριν από καμιά δεκαριά+ χρόνια.
Και τα Τογιότα είχαν παλιότερα αξιοπρεπέστερα πλαστικά και συναρμογή τώρα είναι κατω του μέτριου.
Τα σημερινά είναι απλά για κλωτσιές.Αλλά το βασικό ατού των Τογιότα πέρα ότι γενικά είναι πιο αξιόπιστα γιατί αυτή ειναι η φιλοσοφια των ιαπωνων, είναι η αντιπροσωπεία που παρότι πια όχι η ίδια η Τογιότα Europe αλλά μεγαλέμπορας της, στο θέμα after sales ο κ Τάκης Αθανασόπουλος είχε βάλει απίστευτα στέρεες βάσεις και κέρδισε την εμπιστοσύνη των ελλήνων. Οταν την Τογιότα την είχε ένας έλληνας αντιπρόσωπος τα καραγκιοζιλίκια ήταν τα ίδια.
Σε κάθε περίπτωση όλα είναι θέμα αίσθησης και προτεραιοτήτων.
Οταν ταξίδεψα με το YC κοίταγα να δω αν έχω αφήσει την πόρτα ανοιχτή. Τέτοιος άθλιος ήχος κύλισης και έλλειψη οποιασδήποτε ηχομόνωσης
Και φυσικά μουγκρητό ψηλά και κατανάλωση σε εθνική 6-7.
Αντίστοιχο ταξίδι με το απλό μικρό με σκληρά πλαστικά tcross θύμισε σε ταχύτητες έως 140 τη Χ1 και με κατανάλωση στα 5,8.
Αλλά όταν ανοίξεις το καπω του Γερμανού βλέπεις αφρολέξ, μονωτικά κλπ ενώ στον Ιάπωνα σκέτη λαμαρίνα.Αδερφέ επειδή από vag ξεκίνησα και όλη η οικογένεια μου vag ακριβά έχει ξερω τι εστί vw group .Δεν έχει καλή μόνωση σε μεγάλες ταχύτητες ναι αλλά εσύ το τερματίζεις ...και 7 κατανάλωση δεν ξέρω που την έχει δει αλλά δεν ισχύει ούτε για αστείο.Μικτη κατανάλωση με 46000 χιλιόμετρα πλέον τα ποιο πολλά σε δρόμους μεγάλων ταχυτήτων η κατανάλωση μου είναι 4! Λίτρα!!Η Toyota δηλώνει 4.5 αν θυμάμαι καλά... Η group πάλι ότι δηλώνει μα όλα όμως είναι μουφα!!Ειδικά καταναλώσεις...Vw πολύ καλά αυτοκίνητα αλλά πανάκριβα για τεχνολογία 15 ετιας πανάκριβη συντήρηση και ανταλλακτικά.Ρε φίλε πραγματικά 2025 και δεν έχει ακόμα υβριδικό αυτοκίνητο!!!!Τι πουλάει?tsi με dsg? Αξιοπιστία δεν έχει ... οικονομία καυσίμου δεν έχει .... Τους ίδιους κινητήρες ουσιαστικά για 20 χρονια έχει τι σκατα πουλάει??Όταν δίνει 30 plus για ένα αμάξι της τι αγοράζεις?Την μόνωση???και το μαλακό ταμπλο???
Δεν βγάζω κατι από το μυαλό μου. Είχα ένα χρόνο YC και έχω και μαζντογιαρις για κάθε μέρα. .επίσης η γυναίκα έχει ένα 1000αρι tcross. Με όλα έχω κάνει χλμ και στην πόλη και ταξίδια. .
Τα υβριδικά τέλεια για πόλη. Ξεκουραστα και οικονομικά. 4,5 το YC, 4 το μαζντογιαρις με μετρησεις αντλίας και fuelly.
Το VW δραμα στην κίνηση με 8αρια.
Σε ταξίδι όμως μακράν καλύτερο το VW.
Ηχομόνωση, δυναμη και κατανάλωση στο 5,5-6 ενώ τα υβριδικά 6-7 και με πολύ μουγκρητό.
Ποιοτικά σαν αίσθηση καμπίνας και κύλισης υπερέχει ο Γερμανός. Είχα 7 χρόνια bmw και σε ταχύτητες μέχρι 130 εχουν ίδια αίσθηση.
Στα Τογιότα ψάχνεις να βρεις αν έχεις αφήσει πόρτα ανοιχτή.Το κάθε αμάξι έχει τα υπέρ και τα κατά του.
Δεν υπάρχει η απόλυτη αλήθεια πουθενά.
Ειλικρινά είναι βαρετό αν δεν ήταν εξοργιστικο συνάμα, να μυθοποιουμε την επιλογή μας απορρίπτοντας συλλήβδην κάτι με το οποίο είχαμε ασχημη εμπειρια.
Τέτοια καύλα οι Έλληνες με το αμάξι τους;
Αποκλειεται να είναι αντικειμενικά αψεγάδιαστα όσα οδηγάμε !
Δείτε ρε σεις συνειδητοποιημένα τα υπέρ και τα κατά !Απλά επειδή πλέον έχουν ξεφύγει εντελώς οι τιμές στα αυτοκίνητα... ο κόσμος κοιτάει να πάρει το καλύτερο πακέτο για να δικαιολογήσει τα λεφτά που θα δώσει. Για ένα αμάξι καθημερινό μπορείς να δώσεις 30 χιλιάδες και πλέον να πάρεις bmw είτε toyota yaris cross με καλό εξοπλισμό. Παράλογο, αλλά αυτή είναι η κατάσταση και για αυτό η τόσο εμμονή με τις μάρκες και τα μοντέλα.
-
Φίλος πάντως με Τογιότα Κορολλά υβριδικό ενώ προσπαθούσε 2-3 χρόνια να πείσει και να πεισθεί για την επιλογή του σχετικά με τις εγγυήσεις κτλ. Τελευταία φορά που συζητήσαμε μόνος του παραδέχτηκε ότι η εγγύηση είναι μια κοροϊδία και σε αρμεγουν κανονικά με πρόφαση αυτήν.
Το τοπικό είναι για νέα αυτοκίνητα αλλά θα το πω μπας και σώσω κανέναν..... πεταμένα λεφτά σε αυτές τις κατηγορίες αν δεν έχεις άλλα κίνητρα από πίσω. Πάρε 2-3- 4 χρόνων μεταχειρισμένο με τα ίδια ή λιγότερα χρήματα και οι επιλογές είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ σε σχέση με αυτά της λίστας.
Υ.γ. κραξτε ότι σαν το καινούριο δεν έχει -
@w202-amg said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Φίλος πάντως με Τογιότα Κορολλά υβριδικό ενώ προσπαθούσε 2-3 χρόνια να πείσει και να πεισθεί για την επιλογή του σχετικά με τις εγγυήσεις κτλ. Τελευταία φορά που συζητήσαμε μόνος του παραδέχτηκε ότι η εγγύηση είναι μια κοροϊδία και σε αρμεγουν κανονικά με πρόφαση αυτήν.
Το τοπικό είναι για νέα αυτοκίνητα αλλά θα το πω μπας και σώσω κανέναν..... πεταμένα λεφτά σε αυτές τις κατηγορίες αν δεν έχεις άλλα κίνητρα από πίσω. Πάρε 2-3- 4 χρόνων μεταχειρισμένο με τα ίδια ή λιγότερα χρήματα και οι επιλογές είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ σε σχέση με αυτά της λίστας.
Υ.γ. κραξτε ότι σαν το καινούριο δεν έχειΔυστυχώς, τα διαθέσιμα μεταχειρισμένα είναι πλέον παλιά και με πολλά χιλιόμετρα... οι σοβαροί και αξιόπιστοι «θησαυροί» έχουν εξαφανιστεί. Τώρα αν βρεις μεταχειρισμένο με λίγα χιλιόμετρα είτε θα είναι νοικιάρικο (κακοσυντηρημένο πιθανότατα) είτε λαχείο. Αλλά κρίνοντας από αυτά που βλέπω στα service & μια φορά το χρόνο λάδια, κλάμα και σε αυτά...
-
@kger said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Και λίγο εργονομικά θέματα στ αδικά μου μάτια, το προηγούεμνο μοντέλο, δνε ξέρω αν βελτίωσαν κάτι τώρα, θα το δω.
Εργονομία έχει άριστη.
@vagkirk said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Εδώ είναι ΟΛΗ Η ΟΥΣΙΑ
Όλοι ένα VW θέλουμε
Εγω BMW...φαουβε ουτ ενα τα βλέπω!!
-
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Η ποιότητα δεν είναι καθόλου σχετική. Είναι απόλυτη έννοια και σχετίζεται με το πως νοιώθεις και πως βιώνεις το αυτοκίνητο. Από τη συναρμογή και την απουσία τριγμών, μέχρι την αισθητική, την ποιότητα κύλισης, την εργονομία και την προσοχή στις λεπτομέρειες.
Αυτα ολα που περιγράφεις ειναι η απτη ποιότητα, όχι η πραγματική. Πραγματική ποιότητα είναι ο χάλυβας, η μηχανολογία, το δεσιμο, οι άξονες (π.χ να χρησιμοποιείς απο τα μεγαλύτερα μοντέλα στα μικρότερα για μεγαλύτερη αντοχή), το μοτέρ και το κιβώτιο, η αντοχή στον χρόνο, η αξιοπιστία. Αυτό σημαίνει ποιότητα και πάνω σε αυτά έχτισε το όνομα της π.χ. η Μερτσέντες - αμάξια που μετά από 1 εκατ. χιλιόμετρα λειτουργούσαν κανονικά.
-
@iceman7 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Οταν την Τογιότα την είχε ένας έλληνας αντιπρόσωπος τα καραγκιοζιλίκια ήταν τα ίδια.
Λάθος (δεν είχε γεννηθεί τότε!), ο Κασιδόπουλος ήταν εξαιρετικός - απίστευτη εξυπηρέτηση για αυτό οι Ιάπωνες τον κράτησαν, ώσπου ο άνθρωπος πέθανε και δεν είχε διάδοχη κατάσταση.
-
@fanis75 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Η ποιότητα δεν είναι καθόλου σχετική. Είναι απόλυτη έννοια και σχετίζεται με το πως νοιώθεις και πως βιώνεις το αυτοκίνητο. Από τη συναρμογή και την απουσία τριγμών, μέχρι την αισθητική, την ποιότητα κύλισης, την εργονομία και την προσοχή στις λεπτομέρειες.
Αυτα ολα που περιγράφεις ειναι η απτη ποιότητα, όχι η πραγματική. Πραγματική ποιότητα είναι ο χάλυβας, η μηχανολογία, το δεσιμο, οι άξονες (π.χ να χρησιμοποιείς απο τα μεγαλύτερα μοντέλα στα μικρότερα για μεγαλύτερη αντοχή), το μοτέρ και το κιβώτιο, η αντοχή στον χρόνο, η αξιοπιστία. Αυτό σημαίνει ποιότητα και πάνω σε αυτά έχτισε το όνομα της π.χ. η Μερτσέντες - αμάξια που μετά από 1 εκατ. χιλιόμετρα λειτουργούσαν κανονικά.
*Και δεν ετριζαν,δεν τρίζουν και δεν θα τρίζουν θα έλεγα εγω
-
@mariolas said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Όταν δίνει 30 plus για ένα αμάξι της τι αγοράζεις?Την μόνωση???και το μαλακό ταμπλο???
Αγοράζεις την σωτηρία της Γερμανικής οικονομίας.
-
Εμένα πάντως η αξίας 90000 ML του 2005 έτριζε από τους 4 μήνες, χτύπησε υδραυλικό τιμόνι στους 9 μήνες, κιβώτιο ταχυτήτων στους 20 μήνες, ενώ τα φώτα των φρένων καίγονταν ανά εβδομάδα ή 10 μέρες.
Σε άλλον με εταιρική C το τρίξιμο υπήρχε, έβαζε πρώτη και έμπαινε η όπισθεν και διάφορα άλλα τέτοια...
Για μπεμβέ Χ5, Χ3 ο χαμός από θέματα.
-
@criuser said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Εμένα πάντως η αξίας 90000 ML του 2005 έτριζε από τους 4 μήνες, χτύπησε υδραυλικό τιμόνι στους 9 μήνες, κιβώτιο ταχυτήτων στους 20 μήνες, ενώ τα φώτα των φρένων καίγονταν ανά εβδομάδα ή 10 μέρες.
Σε άλλον με εταιρική C το τρίξιμο υπήρχε, έβαζε πρώτη και έμπαινε η όπισθεν και διάφορα άλλα τέτοια...
Για μπεμβέ Χ5, Χ3 ο χαμός από θέματα.
Εσύ έκανες ακροβατικά μέσα και μετά έτριζε..... Ο μέσος όρος λέει ότι με αυτά τα αυτοκίνητα απαλλάσσεσαι από τριγμούς
-
@criuser said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Εμένα πάντως η αξίας 90000 ML του 2005 έτριζε από τους 4 μήνες, χτύπησε υδραυλικό τιμόνι στους 9 μήνες, κιβώτιο ταχυτήτων στους 20 μήνες, ενώ τα φώτα των φρένων καίγονταν ανά εβδομάδα ή 10 μέρες.
Σε άλλον με εταιρική C το τρίξιμο υπήρχε, έβαζε πρώτη και έμπαινε η όπισθεν και διάφορα άλλα τέτοια...
-
Κανείς δεν είπε ότι η ΜΛ ήταν ποιοτικό αμάξι....Αμερικανιά γαρ.
-
Προφανώς δεν ήξερε να χειριστεί το κιβώτιο αφου 1η και όπισθεν ειναι αμφότερες μπροστά αριστερά και ήταν άσχετος αυτός. Δεν φταιει το αμάξι αλλά ο οδηγός.
-
-
Αρένα μονομαχίας προσωπικών εμπειριών και υπεράσπισης αυτών έχει γίνει το φόρουμ παιδιά.
Μπαίνεις για να ψάξεις να πάρεις αμάξι και βγαίνεις με κλειδί γιαρις κρος και κορολα κορς ακτιβ σκετο και 110. -
Παράξενο τα έμβια όντα να έχουν εμπειριες και να τις αναφέρουν.
Πρέπει να ενημερωθεί ο κώδικα τους.
-
@lap said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Παράξενο τα έμβια όντα να έχουν εμπειριες και να τις αναφέρουν.
Πρέπει να ενημερωθεί ο κώδικα τους.
Δεν λεω αυτό...
Λέω ότι προσπαθούμε ο ένας να πατήσει τον άλλο...
Φυσικά και η εμπειρία όλων βοηθάει αλλά .... -
@w202-amg said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@criuser said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Εμένα πάντως η αξίας 90000 ML του 2005 έτριζε από τους 4 μήνες, χτύπησε υδραυλικό τιμόνι στους 9 μήνες, κιβώτιο ταχυτήτων στους 20 μήνες, ενώ τα φώτα των φρένων καίγονταν ανά εβδομάδα ή 10 μέρες.
Σε άλλον με εταιρική C το τρίξιμο υπήρχε, έβαζε πρώτη και έμπαινε η όπισθεν και διάφορα άλλα τέτοια...
Για μπεμβέ Χ5, Χ3 ο χαμός από θέματα.
Εσύ έκανες ακροβατικά μέσα και μετά έτριζε..... Ο μέσος όρος λέει ότι με αυτά τα αυτοκίνητα απαλλάσσεσαι από τριγμούς
Ο μέσος όρος των μετριοτήτων που φοβούνται μην χάσουν στην μεταπώληση.
Επειδή παλιά αυτά τα χρέπια είχαν μόνο 1 χρόνο εγγύηση και οι αντιπρόσωποι σου έκρυβαν τα συμπτώματα των βλαβών μέχρι να βγεις από την εγγύηση, αυτά άρχιζαν να εμφανίζονται αμέσως μετά την λήξη της αφού ήδη είχαν χειροτερέψει.
Το αποτέλεσμα ήταν ο πανικός των κατόχων, που τα έκρυβαν ώστε να μπορέσουν να τα ξεφορτωθούν.
Ταυτόχρονα οι αντιπρόσωποι είχαν εκπαιδευτεί στο θράσος που το συνεχίζουν όσοι τέτοιοι υπάρχουν μέχρι σήμερα, του τύπου δεν φταίει το αμάξι, εσύ δεν ξέρεις να οδηγείς και άλλα τέτοια γραφικά.
-
@fanis75 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@criuser said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Εμένα πάντως η αξίας 90000 ML του 2005 έτριζε από τους 4 μήνες, χτύπησε υδραυλικό τιμόνι στους 9 μήνες, κιβώτιο ταχυτήτων στους 20 μήνες, ενώ τα φώτα των φρένων καίγονταν ανά εβδομάδα ή 10 μέρες.
Σε άλλον με εταιρική C το τρίξιμο υπήρχε, έβαζε πρώτη και έμπαινε η όπισθεν και διάφορα άλλα τέτοια...
-
Κανείς δεν είπε ότι η ΜΛ ήταν ποιοτικό αμάξι....Αμερικανιά γαρ.
-
Προφανώς δεν ήξερε να χειριστεί το κιβώτιο αφου 1η και όπισθεν ειναι αμφότερες μπροστά αριστερά και ήταν άσχετος αυτός. Δεν φταιει το αμάξι αλλά ο οδηγός.
Ετσι λένε στην βάγκ μέχρι σήμερα.
-
-
@fanis75 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Η ποιότητα δεν είναι καθόλου σχετική. Είναι απόλυτη έννοια και σχετίζεται με το πως νοιώθεις και πως βιώνεις το αυτοκίνητο. Από τη συναρμογή και την απουσία τριγμών, μέχρι την αισθητική, την ποιότητα κύλισης, την εργονομία και την προσοχή στις λεπτομέρειες.
Αυτα ολα που περιγράφεις ειναι η απτη ποιότητα, όχι η πραγματική. Πραγματική ποιότητα είναι ο χάλυβας, η μηχανολογία, το δεσιμο, οι άξονες (π.χ να χρησιμοποιείς απο τα μεγαλύτερα μοντέλα στα μικρότερα για μεγαλύτερη αντοχή), το μοτέρ και το κιβώτιο, η αντοχή στον χρόνο, η αξιοπιστία. Αυτό σημαίνει ποιότητα και πάνω σε αυτά έχτισε το όνομα της π.χ. η Μερτσέντες - αμάξια που μετά από 1 εκατ. χιλιόμετρα λειτουργούσαν κανονικά.
Και ναι και όχι. Τι να το κάνεις το αξιόπιστο μοτέρ και τον καλό χάλυβα αν δεν χωράς να μπεις μέσα στο αυτοκίνητο?
Το αυτοκίνητο δεν είναι φούρνος, ούτε πλυντήριο, ζεις μ' αυτό, θες να σε γεμίζει και στο μάτι και στην αίσθηση και στη λειτουργικότητα και στην απόλαυση και συναισθηματικά και ψυχολογικά.
Όπως είπε όμως ο Παγωμένος, κάθε αυτοκίνητο και κάθε μάρκα έχει τα θετικά της και τ' αρνητικά της και κάθε αγοραστής επιλέγει με βάση τα γούστα του, τις ανάγκες του και την τσέπη του. Αν υπήρχε το απόλυτο ποιοτικό αυτοκίνητο όλοι αυτό θα έπαιρναν και τα υπόλοιπα θα είχαν εξαφανιστεί.
-
Κρουζ ,το τι έτυχε σε σένα δεν σημαίνει ότι είναι και ο μέσος όρος.
Εγώ έχω αντλία νερού στην w202 500.000km ,δεν αντέχει τόσο ο μέσος όρος...
Επίσης εγώ βλέπω στο καρ σε μερκ,αουντι,bmw αγγελίες σ αυτά τα 'ζημιάρικα' με 300-400-500κ με μεγάλους κινητήρες. -
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@fanis75 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Η ποιότητα δεν είναι καθόλου σχετική. Είναι απόλυτη έννοια και σχετίζεται με το πως νοιώθεις και πως βιώνεις το αυτοκίνητο. Από τη συναρμογή και την απουσία τριγμών, μέχρι την αισθητική, την ποιότητα κύλισης, την εργονομία και την προσοχή στις λεπτομέρειες.
Αυτα ολα που περιγράφεις ειναι η απτη ποιότητα, όχι η πραγματική. Πραγματική ποιότητα είναι ο χάλυβας, η μηχανολογία, το δεσιμο, οι άξονες (π.χ να χρησιμοποιείς απο τα μεγαλύτερα μοντέλα στα μικρότερα για μεγαλύτερη αντοχή), το μοτέρ και το κιβώτιο, η αντοχή στον χρόνο, η αξιοπιστία. Αυτό σημαίνει ποιότητα και πάνω σε αυτά έχτισε το όνομα της π.χ. η Μερτσέντες - αμάξια που μετά από 1 εκατ. χιλιόμετρα λειτουργούσαν κανονικά.
Και ναι και όχι. Τι να το κάνεις το αξιόπιστο μοτέρ και τον καλό χάλυβα αν δεν χωράς να μπεις μέσα στο αυτοκίνητο?
Το αυτοκίνητο δεν είναι φούρνος, ούτε πλυντήριο, ζεις μ' αυτό, θες να σε γεμίζει και στο μάτι και στην αίσθηση και στη λειτουργικότητα και στην απόλαυση και συναισθηματικά και ψυχολογικά.
Όπως είπε όμως ο Παγωμένος, κάθε αυτοκίνητο και κάθε μάρκα έχει τα θετικά της και τ' αρνητικά της και κάθε αγοραστής επιλέγει με βάση τα γούστα του, τις ανάγκες του και την τσέπη του. Αν υπήρχε το απόλυτο ποιοτικό αυτοκίνητο όλοι αυτό θα έπαιρναν και τα υπόλοιπα θα είχαν εξαφανιστεί.
Αυτοκίνητα υπάρχουν δύο ειδών ,τα μερσεντές και τα υπολοιπα
Αγορά SUV για οικογένεια