-
@iceman7 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@mariolas said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@iceman7 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@kkostask said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Ναι,καλά….η λογική λέει απλά μακριά αν θέλεις να σου μείνει κανένα φράγκο….για τον μέσο Έλληνα πλέον η συντήρηση και οι επισκευές ενός vag είναι απλησίαστα.
Υπερβολές από όλες τις πλευρές.
Τα vw δεν είναι τόσο κακά αμάξια. Και σαφώς υπέρεχουν σε ποιότητα από τα σύγχρονα Τογιότα.
Και η Τογιότα έχει πια ετήσια σέρβις με τσιμπημένες τιμές και σε κλειδώνει στο δίκτυο της για 11 χρόνια.
Το μείζον θέμα της vw είναι ότι αντιπροσωπεύεται από έλληνα εισαγωγέα που δεν διασφαλίζει ούτε ανταλλακτικά, έχει ακριβές τιμές στα συνεργεία και της έχει βγει το όνομα.
Εμένα μου θυμίζει το Θεοχαράκη με τη Νισσαν που ορκίστηκα να μην ξανα πλησιάσω γιατί είναι παρασάγγας διαφορετική η προσέγγιση έλληνα αντιπροσώπου με θυγατρική της ξένης εταιρείαΣτο δικό μου scirocco πήρα μηχανή στα χέρια πριν κλείσει 2 χρόνια με 17000 χλμ!!!μετά καδένα... Και δεν υπολογίζω ταπετσαρίες ηλιοροφες και παράθυρα. Μιλάμε για απάτη αυτήν την ποιότητα να την φάτε παιδιά οποίος θέλει ... Προτιμώ ακόμα και Suzuki και ας είναι 20 ετιας η φάτσα του ....
Πριν πόσα χρόνια όλα αυτά ;
Γιατι το συγκεκριμένο αμάξι σταμάτησε πριν από καμιά δεκαριά+ χρόνια.
Και τα Τογιότα είχαν παλιότερα αξιοπρεπέστερα πλαστικά και συναρμογή τώρα είναι κατω του μέτριου.
Τα σημερινά είναι απλά για κλωτσιές.Αλλά το βασικό ατού των Τογιότα πέρα ότι γενικά είναι πιο αξιόπιστα γιατί αυτή ειναι η φιλοσοφια των ιαπωνων, είναι η αντιπροσωπεία που παρότι πια όχι η ίδια η Τογιότα Europe αλλά μεγαλέμπορας της, στο θέμα after sales ο κ Τάκης Αθανασόπουλος είχε βάλει απίστευτα στέρεες βάσεις και κέρδισε την εμπιστοσύνη των ελλήνων. Οταν την Τογιότα την είχε ένας έλληνας αντιπρόσωπος τα καραγκιοζιλίκια ήταν τα ίδια.
Σε κάθε περίπτωση όλα είναι θέμα αίσθησης και προτεραιοτήτων.
Οταν ταξίδεψα με το YC κοίταγα να δω αν έχω αφήσει την πόρτα ανοιχτή. Τέτοιος άθλιος ήχος κύλισης και έλλειψη οποιασδήποτε ηχομόνωσης
Και φυσικά μουγκρητό ψηλά και κατανάλωση σε εθνική 6-7.
Αντίστοιχο ταξίδι με το απλό μικρό με σκληρά πλαστικά tcross θύμισε σε ταχύτητες έως 140 τη Χ1 και με κατανάλωση στα 5,8.
Αλλά όταν ανοίξεις το καπω του Γερμανού βλέπεις αφρολέξ, μονωτικά κλπ ενώ στον Ιάπωνα σκέτη λαμαρίνα.Αδερφέ επειδή από vag ξεκίνησα και όλη η οικογένεια μου vag ακριβά έχει ξερω τι εστί vw group .Δεν έχει καλή μόνωση σε μεγάλες ταχύτητες ναι αλλά εσύ το τερματίζεις ...και 7 κατανάλωση δεν ξέρω που την έχει δει αλλά δεν ισχύει ούτε για αστείο.Μικτη κατανάλωση με 46000 χιλιόμετρα πλέον τα ποιο πολλά σε δρόμους μεγάλων ταχυτήτων η κατανάλωση μου είναι 4! Λίτρα!!Η Toyota δηλώνει 4.5 αν θυμάμαι καλά... Η group πάλι ότι δηλώνει μα όλα όμως είναι μουφα!!Ειδικά καταναλώσεις...Vw πολύ καλά αυτοκίνητα αλλά πανάκριβα για τεχνολογία 15 ετιας πανάκριβη συντήρηση και ανταλλακτικά.Ρε φίλε πραγματικά 2025 και δεν έχει ακόμα υβριδικό αυτοκίνητο!!!!Τι πουλάει?tsi με dsg? Αξιοπιστία δεν έχει ... οικονομία καυσίμου δεν έχει .... Τους ίδιους κινητήρες ουσιαστικά για 20 χρονια έχει τι σκατα πουλάει??Όταν δίνει 30 plus για ένα αμάξι της τι αγοράζεις?Την μόνωση???και το μαλακό ταμπλο???
-
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@lap said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Εντωμεταξυ οι vaggiτες αγοράζουν τεχνολογία 15 ετιας για να τους φτάσουν τα διαθέσιμα χρήματα ώστε να αγοράσουν μαλακά πλαστικά και όταν μιλούν για την VW επικαλούνται τις πρωτοποριακές τεχνολογικές λύσεις στα μηχανικά μέρη που τολμά να κάνει πράξη......σε άλλα ομως μοντέλα και όχι στα δικά τους.
Να έλεγες πως τουλάχιστον δεν χαλούν.
20 έτη ένα κιβώτιο dsg και ακόμα το τελειοποιουν.
Σε 15 έτη συνολικά χτίστηκαν όλα τα οικοδομήματα της ακρόπολης μαζί με τον Παρθενώνα και αυτό με τα μέσα που διέθεταν ενώ ήταν το καλύτερα μελετημένο οικοδόμημα της εποχής.
Α! Πριν κάτι χιλιάδες χρόνια αυτό!Change my mind
Τον Παρθενώνα όταν τον έφτιαχναν είχαν κλέψει οι Αθηναίοι όλα τα λεφτά από το ταμείο της συμμαχίας της Δήλου γύρε.
Η vw με το dsg και η κάθε αυτοκινητοβιομηχανία θα εξελίξει ένα προϊόν μέχρι του βαθμού που συμφέρει οικονομικά να το πουλήσει. Κι αν δεν του αρέσει επειδή χαλάει πιο συχνά, ας πάρει Toyota να μουγκρίζει και να αναστενάζει μαζί με το cvt.
Δεν θα έπρεπε να λέω εγώ τέτοια πράγματα σε έναν μέγα οικονομολόγο σαν και σένα...
Και εσύ που ξέρεις ότι το κόστος να εξελίξει κάτι αξιόπιστο είναι μικρότερο από το κόστος της αρνητικής φήμης ;
-
Τα γερμανικά ανέκαθεν ήταν οβερεντζινιρινγκ ακόμα και σε πολύ απλά πράγματα. Κατά τα άλλα, όποιος αντέχει να κάνει ταξίδι με τουοτα, δεν τον ενοχλεί η αίσθηση φθηνού ταξί και δεν έχει πρόβλημα να του το κλέβουν αραιά και που, δεν μπορεί να κάνει καλύτερη επιλογή.
-
Για το Corolla cross μιλάμε ;
-
Σύμφωνα με δοκιμή του ADAC. Γερμανικό!
Θόρυβος στα 130χλμ/ωρα
VW T-Roc 1.5 TSI Style DSG : 69,7 dB
Toyota Corolla Cross 2.0 Hybrid: 69,6 dB
Για να μην αναφέρω την ισοπεδωτική ανάρτηση του Corolla cross!
Οπότε μάλλον καλό ταξίδι κάνει και ένα Toyota
-
Αμάν αυτές οι συζητήσεις με την "ποιότητα" και το τι στο καλό είναι.
-
Μια είναι η ποιότητα και άλλη καμιά!
-
@lap said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@lap said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Εντωμεταξυ οι vaggiτες αγοράζουν τεχνολογία 15 ετιας για να τους φτάσουν τα διαθέσιμα χρήματα ώστε να αγοράσουν μαλακά πλαστικά και όταν μιλούν για την VW επικαλούνται τις πρωτοποριακές τεχνολογικές λύσεις στα μηχανικά μέρη που τολμά να κάνει πράξη......σε άλλα ομως μοντέλα και όχι στα δικά τους.
Να έλεγες πως τουλάχιστον δεν χαλούν.
20 έτη ένα κιβώτιο dsg και ακόμα το τελειοποιουν.
Σε 15 έτη συνολικά χτίστηκαν όλα τα οικοδομήματα της ακρόπολης μαζί με τον Παρθενώνα και αυτό με τα μέσα που διέθεταν ενώ ήταν το καλύτερα μελετημένο οικοδόμημα της εποχής.
Α! Πριν κάτι χιλιάδες χρόνια αυτό!Change my mind
Τον Παρθενώνα όταν τον έφτιαχναν είχαν κλέψει οι Αθηναίοι όλα τα λεφτά από το ταμείο της συμμαχίας της Δήλου γύρε.
Η vw με το dsg και η κάθε αυτοκινητοβιομηχανία θα εξελίξει ένα προϊόν μέχρι του βαθμού που συμφέρει οικονομικά να το πουλήσει. Κι αν δεν του αρέσει επειδή χαλάει πιο συχνά, ας πάρει Toyota να μουγκρίζει και να αναστενάζει μαζί με το cvt.
Δεν θα έπρεπε να λέω εγώ τέτοια πράγματα σε έναν μέγα οικονομολόγο σαν και σένα...
Και εσύ που ξέρεις ότι το κόστος να εξελίξει κάτι αξιόπιστο είναι μικρότερο από το κόστος της αρνητικής φήμης ;
Την απάντηση την δίνει η ίδια η vw με τη στάση της.
Ας δούμε για παράδειγμα την περίπτωση του dsg ξηρού τύπου που είναι ο συνήθης κστηγορούμενος ότι χαλάει συχνά στα σύγχρονα vag.
Θα μπορούσαν λογικά να βάλουν το υγρού τύπου που είναι πιο αξιόπιστο και σηκώνει και μεγαλύτερη ροπή. Να δουλεύει και ξεκούραστα και να μη χαλάει (υποθέτω). Γιατί δεν το κάνουν?
Πάλι υποθέτω, αλλά με βάση τη λογική για να συγκροτήσουν το κόστος. -
@mariolas said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@iceman7 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@mariolas said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@iceman7 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@kkostask said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Ναι,καλά….η λογική λέει απλά μακριά αν θέλεις να σου μείνει κανένα φράγκο….για τον μέσο Έλληνα πλέον η συντήρηση και οι επισκευές ενός vag είναι απλησίαστα.
Υπερβολές από όλες τις πλευρές.
Τα vw δεν είναι τόσο κακά αμάξια. Και σαφώς υπέρεχουν σε ποιότητα από τα σύγχρονα Τογιότα.
Και η Τογιότα έχει πια ετήσια σέρβις με τσιμπημένες τιμές και σε κλειδώνει στο δίκτυο της για 11 χρόνια.
Το μείζον θέμα της vw είναι ότι αντιπροσωπεύεται από έλληνα εισαγωγέα που δεν διασφαλίζει ούτε ανταλλακτικά, έχει ακριβές τιμές στα συνεργεία και της έχει βγει το όνομα.
Εμένα μου θυμίζει το Θεοχαράκη με τη Νισσαν που ορκίστηκα να μην ξανα πλησιάσω γιατί είναι παρασάγγας διαφορετική η προσέγγιση έλληνα αντιπροσώπου με θυγατρική της ξένης εταιρείαΣτο δικό μου scirocco πήρα μηχανή στα χέρια πριν κλείσει 2 χρόνια με 17000 χλμ!!!μετά καδένα... Και δεν υπολογίζω ταπετσαρίες ηλιοροφες και παράθυρα. Μιλάμε για απάτη αυτήν την ποιότητα να την φάτε παιδιά οποίος θέλει ... Προτιμώ ακόμα και Suzuki και ας είναι 20 ετιας η φάτσα του ....
Πριν πόσα χρόνια όλα αυτά ;
Γιατι το συγκεκριμένο αμάξι σταμάτησε πριν από καμιά δεκαριά+ χρόνια.
Και τα Τογιότα είχαν παλιότερα αξιοπρεπέστερα πλαστικά και συναρμογή τώρα είναι κατω του μέτριου.
Τα σημερινά είναι απλά για κλωτσιές.Αλλά το βασικό ατού των Τογιότα πέρα ότι γενικά είναι πιο αξιόπιστα γιατί αυτή ειναι η φιλοσοφια των ιαπωνων, είναι η αντιπροσωπεία που παρότι πια όχι η ίδια η Τογιότα Europe αλλά μεγαλέμπορας της, στο θέμα after sales ο κ Τάκης Αθανασόπουλος είχε βάλει απίστευτα στέρεες βάσεις και κέρδισε την εμπιστοσύνη των ελλήνων. Οταν την Τογιότα την είχε ένας έλληνας αντιπρόσωπος τα καραγκιοζιλίκια ήταν τα ίδια.
Σε κάθε περίπτωση όλα είναι θέμα αίσθησης και προτεραιοτήτων.
Οταν ταξίδεψα με το YC κοίταγα να δω αν έχω αφήσει την πόρτα ανοιχτή. Τέτοιος άθλιος ήχος κύλισης και έλλειψη οποιασδήποτε ηχομόνωσης
Και φυσικά μουγκρητό ψηλά και κατανάλωση σε εθνική 6-7.
Αντίστοιχο ταξίδι με το απλό μικρό με σκληρά πλαστικά tcross θύμισε σε ταχύτητες έως 140 τη Χ1 και με κατανάλωση στα 5,8.
Αλλά όταν ανοίξεις το καπω του Γερμανού βλέπεις αφρολέξ, μονωτικά κλπ ενώ στον Ιάπωνα σκέτη λαμαρίνα.Αδερφέ επειδή από vag ξεκίνησα και όλη η οικογένεια μου vag ακριβά έχει ξερω τι εστί vw group .Δεν έχει καλή μόνωση σε μεγάλες ταχύτητες ναι αλλά εσύ το τερματίζεις ...και 7 κατανάλωση δεν ξέρω που την έχει δει αλλά δεν ισχύει ούτε για αστείο.Μικτη κατανάλωση με 46000 χιλιόμετρα πλέον τα ποιο πολλά σε δρόμους μεγάλων ταχυτήτων η κατανάλωση μου είναι 4! Λίτρα!!Η Toyota δηλώνει 4.5 αν θυμάμαι καλά... Η group πάλι ότι δηλώνει μα όλα όμως είναι μουφα!!Ειδικά καταναλώσεις...Vw πολύ καλά αυτοκίνητα αλλά πανάκριβα για τεχνολογία 15 ετιας πανάκριβη συντήρηση και ανταλλακτικά.Ρε φίλε πραγματικά 2025 και δεν έχει ακόμα υβριδικό αυτοκίνητο!!!!Τι πουλάει?tsi με dsg? Αξιοπιστία δεν έχει ... οικονομία καυσίμου δεν έχει .... Τους ίδιους κινητήρες ουσιαστικά για 20 χρονια έχει τι σκατα πουλάει??Όταν δίνει 30 plus για ένα αμάξι της τι αγοράζεις?Την μόνωση???και το μαλακό ταμπλο???
Δεν βγάζω κατι από το μυαλό μου. Είχα ένα χρόνο YC και έχω και μαζντογιαρις για κάθε μέρα. .επίσης η γυναίκα έχει ένα 1000αρι tcross. Με όλα έχω κάνει χλμ και στην πόλη και ταξίδια. .
Τα υβριδικά τέλεια για πόλη. Ξεκουραστα και οικονομικά. 4,5 το YC, 4 το μαζντογιαρις με μετρησεις αντλίας και fuelly.
Το VW δραμα στην κίνηση με 8αρια.
Σε ταξίδι όμως μακράν καλύτερο το VW.
Ηχομόνωση, δυναμη και κατανάλωση στο 5,5-6 ενώ τα υβριδικά 6-7 και με πολύ μουγκρητό.
Ποιοτικά σαν αίσθηση καμπίνας και κύλισης υπερέχει ο Γερμανός. Είχα 7 χρόνια bmw και σε ταχύτητες μέχρι 130 εχουν ίδια αίσθηση.
Στα Τογιότα ψάχνεις να βρεις αν έχεις αφήσει πόρτα ανοιχτή.Το κάθε αμάξι έχει τα υπέρ και τα κατά του.
Δεν υπάρχει η απόλυτη αλήθεια πουθενά.
Ειλικρινά είναι βαρετό αν δεν ήταν εξοργιστικο συνάμα, να μυθοποιουμε την επιλογή μας απορρίπτοντας συλλήβδην κάτι με το οποίο είχαμε ασχημη εμπειρια.
Τέτοια καύλα οι Έλληνες με το αμάξι τους;
Αποκλειεται να είναι αντικειμενικά αψεγάδιαστα όσα οδηγάμε !
Δείτε ρε σεις συνειδητοποιημένα τα υπέρ και τα κατά ! -
To t cross είναι ωραίο γενικά! Εχει εξαιρετικό σχήμα
-
Lap μην εχεις εμπιστοσύνη αυτές τις μετρήσεις .......
Το είχα πει σε άλλο τοπικ....... θα το ξαναπώ.....
Μιλάτε για αυτοκίνητα που με κλειστή τη ρημαδα την πόρτα βλέπεις το μεταλλικό πλαίσιο του παραθύρου γιατί κόστιζε το πλαστικό - μόνωση?!?!?! Τέτοιο αμάξι δεν αξίζει να μπαίνει σε σύγκριση και πολύ κουβέντα το 2020+.....( Και πιο πριν δεν άξιζε αλλά τέλος πάντων)
Μερσεντές βρέχει και δεν ακούς τίποτα σταματημένος, Audi των 90-100κ εκείνη την εποχή,... ακούγεται... Τογιότα?? Νομίζεις ότι ρίχνει χαλάζι
Για την ουσία.... συγκρίνετε μόνιμα διαφορετικής πολυπλοκότητας αυτοκίνητα . Η αξιοπιστία εξετάζεται με βάση τον βαθμό πολυπλοκότητας ειδάλλως είναι σαν τους τύπους που μιλούν για κατανάλωση καυσίμου με α τρόπο " μου καίει 10€/100κμ" β τρόπο πάω με 20€ Γιάννενα και πίσω........ -
Η ADAC έχει νομίζω πιστα δοκιμών οπου δοκιμάζει τα αυτοκίνητα! Οπότε είναι υπό ίσους ορους!
-
@lap said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Η ADAC έχει νομίζω πιστα δοκιμών οπου δοκιμάζει τα αυτοκίνητα! Οπότε είναι υπό ίσους ορους!
Lap η πίστα έχει ένα τύπο οδοστρώματος...... W203 έχει καλύτερη ηχομόνωση στα χαρτιά ( άψογο οδόστρωμα) από w202 ας πούμε. Έλα όμως που στην καθημερινή οδήγηση η ηχομόνωση είναι χάλια για την w203(έχω μπει οδηγήσει παραπάνω από μία) . Επίσης άλλο να ακούς στα 150+ χαω γουργουρητο κινητήρα και άλλο αέρα και σφυρίγματα.
-
-
Δεν μετράμε μόνο τα dB, αλλά και το φάσμα (συχνότητα) και την πηγή του θορύβου. Δύο αυτοκίνητα με την ίδια συνολική στάθμη (π.χ. 70 dB) μπορεί να δίνουν εντελώς διαφορετική “ακουστική αίσθηση”:
Πηγές θορύβου και πώς τις αντιλαμβανόμαστε
Κινητήρας (χαμηλές–μεσαίες συχνότητες, πιο “σταθερός” ήχος):
Ο εγκέφαλος το συνηθίζει πιο εύκολα γιατί είναι σταθερός σε ρυθμό (ανάλογος με στροφές κινητήρα).Μοιάζει περισσότερο με “υπόβαθρο” και λιγότερο με τυχαίο θόρυβο.
Θόρυβος δρόμου (κυρίως χαμηλομεσαίες συχνότητες, “βουητό” από λάστιχα)
Αυτός αλλάζει ανάλογα με την άσφαλτο → ο εγκέφαλος δεν τον συνηθίζει τόσο εύκολα.Συχνά γίνεται κουραστικός σε μεγάλα ταξίδια.
Αεροδυναμικός θόρυβος (ψηλές συχνότητες, “σφύριγμα”):
Ο άνθρωπος είναι πιο ευαίσθητος σε υψηλές συχνότητες, γι’ αυτό τον νιώθεις πιο ενοχλητικό από έναν μπάσο ήχο κινητήρα ακόμα κι αν τα dB είναι ίδια.
-
Για φαρμακοποιός ρεσπεκτονι
-
Μου κανουν τεράστια εντύπωση τα 6-7 λ/100 χλμ. του παγωμένου για το γιαρις κροσς και εξόχως το καρυδότσουφλο μαζντογιαρις 2. Έχω ένα πρίους μκ2 18 ετών με 150.000 χλμ . Ήρθα την προηγούμενη εβδομάδα από το χωριό, δύο άτομα, φουλ αποσκευαι (ντενεκεδες λάδια και τα συναφή) με 5,3 λ/100 χλμ και στην επιστροφή σε Αθήνα πήγαινα συνέχεια 120-140. Μιλάμε για 95αρα βενζίνη και μέτρημα σε αντλία, γιατί το γκομπιουτερ έδειχνε 5,1. Το αμάξι έχει ακόμη την ορίτζιναλ μπαταρία, είναι 1400 κιλά αποβαρο και η τεχνολογία του είναι του 2004!
-
Λίγο άσχετο με το θέμα, αλλά αφού το πιάσατε, το YC του πεθερού στην Εγνατία με 130 σίγουρα πιάνει 6άρια, μπορεί και παραπάνω, οπότε δεν μου φαίνεται υπερβολικό αυτό που λέει ο @iceman7
-
Στα 130χαω γίνονται πιο εμφανής οι διαφορές ελαστικών, πίεσης ελαστικών, προφυλακτήρων ανάλογα την έκδοση,ac. Οι sport εκδόσεις συνήθως έχουν 0,01-0,02 χειρότερο cd και οπισθέλκουσα
Το ρομπότ δίνει 7-7+ λίτρα στα 130χαω πραγματική. -
@dstou said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Μου κανουν τεράστια εντύπωση τα 6-7 λ/100 χλμ. του παγωμένου για το γιαρις κροσς και εξόχως το καρυδότσουφλο μαζντογιαρις 2. Έχω ένα πρίους μκ2 18 ετών με 150.000 χλμ . Ήρθα την προηγούμενη εβδομάδα από το χωριό, δύο άτομα, φουλ αποσκευαι (ντενεκεδες λάδια και τα συναφή) με 5,3 λ/100 χλμ και στην επιστροφή σε Αθήνα πήγαινα συνέχεια 120-140. Μιλάμε για 95αρα βενζίνη και μέτρημα σε αντλία, γιατί το γκομπιουτερ έδειχνε 5,1. Το αμάξι έχει ακόμη την ορίτζιναλ μπαταρία, είναι 1400 κιλά αποβαρο και η τεχνολογία του είναι του 2004!
Maybe the aerodynamic index of the Prius, which should be better than that of the Yaris Cross, contributes to this result.
Αγορά SUV για οικογένεια