Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά SUV για οικογένεια
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορά SUV για οικογένεια
    • 1
    • 2
    • 24
    • 25
    • 26
    • 27
    • 28
    • 35
    • 36
    • 26 / 36
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    88
    708
    27835
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mariolas @iceman7 last edited by

      @iceman7 said in Αγορά SUV για οικογένεια:

      @mariolas said in Αγορά SUV για οικογένεια:

      @iceman7 said in Αγορά SUV για οικογένεια:

      @kkostask said in Αγορά SUV για οικογένεια:

      Ναι,καλά….η λογική λέει απλά μακριά αν θέλεις να σου μείνει κανένα φράγκο….για τον μέσο Έλληνα πλέον η συντήρηση και οι επισκευές ενός vag είναι απλησίαστα.

      Υπερβολές από όλες τις πλευρές.
      Τα vw δεν είναι τόσο κακά αμάξια. Και σαφώς υπέρεχουν σε ποιότητα από τα σύγχρονα Τογιότα.
      Και η Τογιότα έχει πια ετήσια σέρβις με τσιμπημένες τιμές και σε κλειδώνει στο δίκτυο της για 11 χρόνια.
      Το μείζον θέμα της vw είναι ότι αντιπροσωπεύεται από έλληνα εισαγωγέα που δεν διασφαλίζει ούτε ανταλλακτικά, έχει ακριβές τιμές στα συνεργεία και της έχει βγει το όνομα.
      Εμένα μου θυμίζει το Θεοχαράκη με τη Νισσαν που ορκίστηκα να μην ξανα πλησιάσω γιατί είναι παρασάγγας διαφορετική η προσέγγιση έλληνα αντιπροσώπου με θυγατρική της ξένης εταιρεία

      Στο δικό μου scirocco πήρα μηχανή στα χέρια πριν κλείσει 2 χρόνια με 17000 χλμ!!!μετά καδένα... Και δεν υπολογίζω ταπετσαρίες ηλιοροφες και παράθυρα. Μιλάμε για απάτη αυτήν την ποιότητα να την φάτε παιδιά οποίος θέλει ... Προτιμώ ακόμα και Suzuki και ας είναι 20 ετιας η φάτσα του ....

      Πριν πόσα χρόνια όλα αυτά ;
      Γιατι το συγκεκριμένο αμάξι σταμάτησε πριν από καμιά δεκαριά+ χρόνια.
      Και τα Τογιότα είχαν παλιότερα αξιοπρεπέστερα πλαστικά και συναρμογή τώρα είναι κατω του μέτριου.
      Τα σημερινά είναι απλά για κλωτσιές.

      Αλλά το βασικό ατού των Τογιότα πέρα ότι γενικά είναι πιο αξιόπιστα γιατί αυτή ειναι η φιλοσοφια των ιαπωνων, είναι η αντιπροσωπεία που παρότι πια όχι η ίδια η Τογιότα Europe αλλά μεγαλέμπορας της, στο θέμα after sales ο κ Τάκης Αθανασόπουλος είχε βάλει απίστευτα στέρεες βάσεις και κέρδισε την εμπιστοσύνη των ελλήνων. Οταν την Τογιότα την είχε ένας έλληνας αντιπρόσωπος τα καραγκιοζιλίκια ήταν τα ίδια.

      Σε κάθε περίπτωση όλα είναι θέμα αίσθησης και προτεραιοτήτων.
      Οταν ταξίδεψα με το YC κοίταγα να δω αν έχω αφήσει την πόρτα ανοιχτή. Τέτοιος άθλιος ήχος κύλισης και έλλειψη οποιασδήποτε ηχομόνωσης
      Και φυσικά μουγκρητό ψηλά και κατανάλωση σε εθνική 6-7.
      Αντίστοιχο ταξίδι με το απλό μικρό με σκληρά πλαστικά tcross θύμισε σε ταχύτητες έως 140 τη Χ1 και με κατανάλωση στα 5,8.
      Αλλά όταν ανοίξεις το καπω του Γερμανού βλέπεις αφρολέξ, μονωτικά κλπ ενώ στον Ιάπωνα σκέτη λαμαρίνα.

      Αδερφέ επειδή από vag ξεκίνησα και όλη η οικογένεια μου vag ακριβά έχει ξερω τι εστί vw group .Δεν έχει καλή μόνωση σε μεγάλες ταχύτητες ναι αλλά εσύ το τερματίζεις ...και 7 κατανάλωση δεν ξέρω που την έχει δει αλλά δεν ισχύει ούτε για αστείο.Μικτη κατανάλωση με 46000 χιλιόμετρα πλέον τα ποιο πολλά σε δρόμους μεγάλων ταχυτήτων η κατανάλωση μου είναι 4! Λίτρα!!Η Toyota δηλώνει 4.5 αν θυμάμαι καλά... Η group πάλι ότι δηλώνει μα όλα όμως είναι μουφα!!Ειδικά καταναλώσεις...Vw πολύ καλά αυτοκίνητα αλλά πανάκριβα για τεχνολογία 15 ετιας πανάκριβη συντήρηση και ανταλλακτικά.Ρε φίλε πραγματικά 2025 και δεν έχει ακόμα υβριδικό αυτοκίνητο!!!!Τι πουλάει?tsi με dsg? Αξιοπιστία δεν έχει ... οικονομία καυσίμου δεν έχει .... Τους ίδιους κινητήρες ουσιαστικά για 20 χρονια έχει τι σκατα πουλάει??Όταν δίνει 30 plus για ένα αμάξι της τι αγοράζεις?Την μόνωση???και το μαλακό ταμπλο???

      I fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 0
      • L
        lap @andya3 last edited by

        @andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:

        @lap said in Αγορά SUV για οικογένεια:

        Εντωμεταξυ οι vaggiτες αγοράζουν τεχνολογία 15 ετιας για να τους φτάσουν τα διαθέσιμα χρήματα ώστε να αγοράσουν μαλακά πλαστικά και όταν μιλούν για την VW επικαλούνται τις πρωτοποριακές τεχνολογικές λύσεις στα μηχανικά μέρη που τολμά να κάνει πράξη......σε άλλα ομως μοντέλα και όχι στα δικά τους.

        Να έλεγες πως τουλάχιστον δεν χαλούν.

        20 έτη ένα κιβώτιο dsg και ακόμα το τελειοποιουν.

        Σε 15 έτη συνολικά χτίστηκαν όλα τα οικοδομήματα της ακρόπολης μαζί με τον Παρθενώνα και αυτό με τα μέσα που διέθεταν ενώ ήταν το καλύτερα μελετημένο οικοδόμημα της εποχής.
        Α! Πριν κάτι χιλιάδες χρόνια αυτό!

        😈

        Change my mind😊 😄

        Τον Παρθενώνα όταν τον έφτιαχναν είχαν κλέψει οι Αθηναίοι όλα τα λεφτά από το ταμείο της συμμαχίας της Δήλου γύρε. 😁

        Η vw με το dsg και η κάθε αυτοκινητοβιομηχανία θα εξελίξει ένα προϊόν μέχρι του βαθμού που συμφέρει οικονομικά να το πουλήσει. Κι αν δεν του αρέσει επειδή χαλάει πιο συχνά, ας πάρει Toyota να μουγκρίζει και να αναστενάζει μαζί με το cvt. 🙂

        Δεν θα έπρεπε να λέω εγώ τέτοια πράγματα σε έναν μέγα οικονομολόγο σαν και σένα...🤑

        Και εσύ που ξέρεις ότι το κόστος να εξελίξει κάτι αξιόπιστο είναι μικρότερο από το κόστος της αρνητικής φήμης ;

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • R
          red_monster last edited by red_monster

          Τα γερμανικά ανέκαθεν ήταν οβερεντζινιρινγκ ακόμα και σε πολύ απλά πράγματα. Κατά τα άλλα, όποιος αντέχει να κάνει ταξίδι με τουοτα, δεν τον ενοχλεί η αίσθηση φθηνού ταξί και δεν έχει πρόβλημα να του το κλέβουν αραιά και που, δεν μπορεί να κάνει καλύτερη επιλογή.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • L
            lap last edited by

            Για το Corolla cross μιλάμε ;

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lap last edited by lap

              Σύμφωνα με δοκιμή του ADAC. Γερμανικό!

              Θόρυβος στα 130χλμ/ωρα

              VW T-Roc 1.5 TSI Style DSG : 69,7 dB

              Toyota Corolla Cross 2.0 Hybrid: 69,6 dB

              Για να μην αναφέρω την ισοπεδωτική ανάρτηση του Corolla cross!

              Οπότε μάλλον καλό ταξίδι κάνει και ένα Toyota

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nontaskatsaras last edited by

                Αμάν αυτές οι συζητήσεις με την "ποιότητα" και το τι στο καλό είναι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • L
                  lap last edited by lap

                  Μια είναι η ποιότητα και άλλη καμιά!

                  e3414d9f-1ab8-46a7-8588-43f0f103c112-image.jpeg

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • A
                    andya3 @lap last edited by

                    @lap said in Αγορά SUV για οικογένεια:

                    @andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:

                    @lap said in Αγορά SUV για οικογένεια:

                    Εντωμεταξυ οι vaggiτες αγοράζουν τεχνολογία 15 ετιας για να τους φτάσουν τα διαθέσιμα χρήματα ώστε να αγοράσουν μαλακά πλαστικά και όταν μιλούν για την VW επικαλούνται τις πρωτοποριακές τεχνολογικές λύσεις στα μηχανικά μέρη που τολμά να κάνει πράξη......σε άλλα ομως μοντέλα και όχι στα δικά τους.

                    Να έλεγες πως τουλάχιστον δεν χαλούν.

                    20 έτη ένα κιβώτιο dsg και ακόμα το τελειοποιουν.

                    Σε 15 έτη συνολικά χτίστηκαν όλα τα οικοδομήματα της ακρόπολης μαζί με τον Παρθενώνα και αυτό με τα μέσα που διέθεταν ενώ ήταν το καλύτερα μελετημένο οικοδόμημα της εποχής.
                    Α! Πριν κάτι χιλιάδες χρόνια αυτό!

                    😈

                    Change my mind😊 😄

                    Τον Παρθενώνα όταν τον έφτιαχναν είχαν κλέψει οι Αθηναίοι όλα τα λεφτά από το ταμείο της συμμαχίας της Δήλου γύρε. 😁

                    Η vw με το dsg και η κάθε αυτοκινητοβιομηχανία θα εξελίξει ένα προϊόν μέχρι του βαθμού που συμφέρει οικονομικά να το πουλήσει. Κι αν δεν του αρέσει επειδή χαλάει πιο συχνά, ας πάρει Toyota να μουγκρίζει και να αναστενάζει μαζί με το cvt. 🙂

                    Δεν θα έπρεπε να λέω εγώ τέτοια πράγματα σε έναν μέγα οικονομολόγο σαν και σένα...🤑

                    Και εσύ που ξέρεις ότι το κόστος να εξελίξει κάτι αξιόπιστο είναι μικρότερο από το κόστος της αρνητικής φήμης ;

                    Την απάντηση την δίνει η ίδια η vw με τη στάση της.

                    Ας δούμε για παράδειγμα την περίπτωση του dsg ξηρού τύπου που είναι ο συνήθης κστηγορούμενος ότι χαλάει συχνά στα σύγχρονα vag.

                    Θα μπορούσαν λογικά να βάλουν το υγρού τύπου που είναι πιο αξιόπιστο και σηκώνει και μεγαλύτερη ροπή. Να δουλεύει και ξεκούραστα και να μη χαλάει (υποθέτω). Γιατί δεν το κάνουν?
                    Πάλι υποθέτω, αλλά με βάση τη λογική για να συγκροτήσουν το κόστος.

                    Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • I
                      iceman7 @mariolas last edited by iceman7

                      @mariolas said in Αγορά SUV για οικογένεια:

                      @iceman7 said in Αγορά SUV για οικογένεια:

                      @mariolas said in Αγορά SUV για οικογένεια:

                      @iceman7 said in Αγορά SUV για οικογένεια:

                      @kkostask said in Αγορά SUV για οικογένεια:

                      Ναι,καλά….η λογική λέει απλά μακριά αν θέλεις να σου μείνει κανένα φράγκο….για τον μέσο Έλληνα πλέον η συντήρηση και οι επισκευές ενός vag είναι απλησίαστα.

                      Υπερβολές από όλες τις πλευρές.
                      Τα vw δεν είναι τόσο κακά αμάξια. Και σαφώς υπέρεχουν σε ποιότητα από τα σύγχρονα Τογιότα.
                      Και η Τογιότα έχει πια ετήσια σέρβις με τσιμπημένες τιμές και σε κλειδώνει στο δίκτυο της για 11 χρόνια.
                      Το μείζον θέμα της vw είναι ότι αντιπροσωπεύεται από έλληνα εισαγωγέα που δεν διασφαλίζει ούτε ανταλλακτικά, έχει ακριβές τιμές στα συνεργεία και της έχει βγει το όνομα.
                      Εμένα μου θυμίζει το Θεοχαράκη με τη Νισσαν που ορκίστηκα να μην ξανα πλησιάσω γιατί είναι παρασάγγας διαφορετική η προσέγγιση έλληνα αντιπροσώπου με θυγατρική της ξένης εταιρεία

                      Στο δικό μου scirocco πήρα μηχανή στα χέρια πριν κλείσει 2 χρόνια με 17000 χλμ!!!μετά καδένα... Και δεν υπολογίζω ταπετσαρίες ηλιοροφες και παράθυρα. Μιλάμε για απάτη αυτήν την ποιότητα να την φάτε παιδιά οποίος θέλει ... Προτιμώ ακόμα και Suzuki και ας είναι 20 ετιας η φάτσα του ....

                      Πριν πόσα χρόνια όλα αυτά ;
                      Γιατι το συγκεκριμένο αμάξι σταμάτησε πριν από καμιά δεκαριά+ χρόνια.
                      Και τα Τογιότα είχαν παλιότερα αξιοπρεπέστερα πλαστικά και συναρμογή τώρα είναι κατω του μέτριου.
                      Τα σημερινά είναι απλά για κλωτσιές.

                      Αλλά το βασικό ατού των Τογιότα πέρα ότι γενικά είναι πιο αξιόπιστα γιατί αυτή ειναι η φιλοσοφια των ιαπωνων, είναι η αντιπροσωπεία που παρότι πια όχι η ίδια η Τογιότα Europe αλλά μεγαλέμπορας της, στο θέμα after sales ο κ Τάκης Αθανασόπουλος είχε βάλει απίστευτα στέρεες βάσεις και κέρδισε την εμπιστοσύνη των ελλήνων. Οταν την Τογιότα την είχε ένας έλληνας αντιπρόσωπος τα καραγκιοζιλίκια ήταν τα ίδια.

                      Σε κάθε περίπτωση όλα είναι θέμα αίσθησης και προτεραιοτήτων.
                      Οταν ταξίδεψα με το YC κοίταγα να δω αν έχω αφήσει την πόρτα ανοιχτή. Τέτοιος άθλιος ήχος κύλισης και έλλειψη οποιασδήποτε ηχομόνωσης
                      Και φυσικά μουγκρητό ψηλά και κατανάλωση σε εθνική 6-7.
                      Αντίστοιχο ταξίδι με το απλό μικρό με σκληρά πλαστικά tcross θύμισε σε ταχύτητες έως 140 τη Χ1 και με κατανάλωση στα 5,8.
                      Αλλά όταν ανοίξεις το καπω του Γερμανού βλέπεις αφρολέξ, μονωτικά κλπ ενώ στον Ιάπωνα σκέτη λαμαρίνα.

                      Αδερφέ επειδή από vag ξεκίνησα και όλη η οικογένεια μου vag ακριβά έχει ξερω τι εστί vw group .Δεν έχει καλή μόνωση σε μεγάλες ταχύτητες ναι αλλά εσύ το τερματίζεις ...και 7 κατανάλωση δεν ξέρω που την έχει δει αλλά δεν ισχύει ούτε για αστείο.Μικτη κατανάλωση με 46000 χιλιόμετρα πλέον τα ποιο πολλά σε δρόμους μεγάλων ταχυτήτων η κατανάλωση μου είναι 4! Λίτρα!!Η Toyota δηλώνει 4.5 αν θυμάμαι καλά... Η group πάλι ότι δηλώνει μα όλα όμως είναι μουφα!!Ειδικά καταναλώσεις...Vw πολύ καλά αυτοκίνητα αλλά πανάκριβα για τεχνολογία 15 ετιας πανάκριβη συντήρηση και ανταλλακτικά.Ρε φίλε πραγματικά 2025 και δεν έχει ακόμα υβριδικό αυτοκίνητο!!!!Τι πουλάει?tsi με dsg? Αξιοπιστία δεν έχει ... οικονομία καυσίμου δεν έχει .... Τους ίδιους κινητήρες ουσιαστικά για 20 χρονια έχει τι σκατα πουλάει??Όταν δίνει 30 plus για ένα αμάξι της τι αγοράζεις?Την μόνωση???και το μαλακό ταμπλο???

                      Δεν βγάζω κατι από το μυαλό μου. Είχα ένα χρόνο YC και έχω και μαζντογιαρις για κάθε μέρα. .επίσης η γυναίκα έχει ένα 1000αρι tcross. Με όλα έχω κάνει χλμ και στην πόλη και ταξίδια. .
                      Τα υβριδικά τέλεια για πόλη. Ξεκουραστα και οικονομικά. 4,5 το YC, 4 το μαζντογιαρις με μετρησεις αντλίας και fuelly.
                      Το VW δραμα στην κίνηση με 8αρια.
                      Σε ταξίδι όμως μακράν καλύτερο το VW.
                      Ηχομόνωση, δυναμη και κατανάλωση στο 5,5-6 ενώ τα υβριδικά 6-7 και με πολύ μουγκρητό.
                      Ποιοτικά σαν αίσθηση καμπίνας και κύλισης υπερέχει ο Γερμανός. Είχα 7 χρόνια bmw και σε ταχύτητες μέχρι 130 εχουν ίδια αίσθηση.
                      Στα Τογιότα ψάχνεις να βρεις αν έχεις αφήσει πόρτα ανοιχτή.

                      Το κάθε αμάξι έχει τα υπέρ και τα κατά του.
                      Δεν υπάρχει η απόλυτη αλήθεια πουθενά.
                      Ειλικρινά είναι βαρετό αν δεν ήταν εξοργιστικο συνάμα, να μυθοποιουμε την επιλογή μας απορρίπτοντας συλλήβδην κάτι με το οποίο είχαμε ασχημη εμπειρια.
                      Τέτοια καύλα οι Έλληνες με το αμάξι τους;
                      Αποκλειεται να είναι αντικειμενικά αψεγάδιαστα όσα οδηγάμε !
                      Δείτε ρε σεις συνειδητοποιημένα τα υπέρ και τα κατά !

                      N 1 Reply Last reply Reply Quote 9
                      • L
                        lap last edited by

                        To t cross είναι ωραίο γενικά! Εχει εξαιρετικό σχήμα

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • W
                          w202-amg last edited by

                          Lap μην εχεις εμπιστοσύνη αυτές τις μετρήσεις .......
                          Το είχα πει σε άλλο τοπικ....... θα το ξαναπώ.....
                          Μιλάτε για αυτοκίνητα που με κλειστή τη ρημαδα την πόρτα βλέπεις το μεταλλικό πλαίσιο του παραθύρου γιατί κόστιζε το πλαστικό - μόνωση?!?!?! Τέτοιο αμάξι δεν αξίζει να μπαίνει σε σύγκριση και πολύ κουβέντα το 2020+.....( Και πιο πριν δεν άξιζε αλλά τέλος πάντων)
                          Μερσεντές βρέχει και δεν ακούς τίποτα σταματημένος, Audi των 90-100κ εκείνη την εποχή,... ακούγεται... Τογιότα?? Νομίζεις ότι ρίχνει χαλάζι 😂
                          Για την ουσία.... συγκρίνετε μόνιμα διαφορετικής πολυπλοκότητας αυτοκίνητα . Η αξιοπιστία εξετάζεται με βάση τον βαθμό πολυπλοκότητας ειδάλλως είναι σαν τους τύπους που μιλούν για κατανάλωση καυσίμου με α τρόπο " μου καίει 10€/100κμ" β τρόπο πάω με 20€ Γιάννενα και πίσω........

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lap last edited by lap

                            Η ADAC έχει νομίζω πιστα δοκιμών οπου δοκιμάζει τα αυτοκίνητα! Οπότε είναι υπό ίσους ορους!

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • W
                              w202-amg @lap last edited by

                              @lap said in Αγορά SUV για οικογένεια:

                              Η ADAC έχει νομίζω πιστα δοκιμών οπου δοκιμάζει τα αυτοκίνητα! Οπότε είναι υπό ίσους ορους!

                              Lap η πίστα έχει ένα τύπο οδοστρώματος...... W203 έχει καλύτερη ηχομόνωση στα χαρτιά ( άψογο οδόστρωμα) από w202 ας πούμε. Έλα όμως που στην καθημερινή οδήγηση η ηχομόνωση είναι χάλια για την w203(έχω μπει οδηγήσει παραπάνω από μία) . Επίσης άλλο να ακούς στα 150+ χαω γουργουρητο κινητήρα και άλλο αέρα και σφυρίγματα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • L
                                lap last edited by

                                e28463e8-4b5a-49a1-8682-4c11e736a45a-image.jpeg

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • W
                                  w202-amg last edited by

                                  Δεν μετράμε μόνο τα dB, αλλά και το φάσμα (συχνότητα) και την πηγή του θορύβου. Δύο αυτοκίνητα με την ίδια συνολική στάθμη (π.χ. 70 dB) μπορεί να δίνουν εντελώς διαφορετική “ακουστική αίσθηση”:

                                  🔊 Πηγές θορύβου και πώς τις αντιλαμβανόμαστε
                                  Κινητήρας (χαμηλές–μεσαίες συχνότητες, πιο “σταθερός” ήχος):
                                  Ο εγκέφαλος το συνηθίζει πιο εύκολα γιατί είναι σταθερός σε ρυθμό (ανάλογος με στροφές κινητήρα).

                                  Μοιάζει περισσότερο με “υπόβαθρο” και λιγότερο με τυχαίο θόρυβο.

                                  Θόρυβος δρόμου (κυρίως χαμηλομεσαίες συχνότητες, “βουητό” από λάστιχα)
                                  Αυτός αλλάζει ανάλογα με την άσφαλτο → ο εγκέφαλος δεν τον συνηθίζει τόσο εύκολα.

                                  Συχνά γίνεται κουραστικός σε μεγάλα ταξίδια.

                                  Αεροδυναμικός θόρυβος (ψηλές συχνότητες, “σφύριγμα”):

                                  Ο άνθρωπος είναι πιο ευαίσθητος σε υψηλές συχνότητες, γι’ αυτό τον νιώθεις πιο ενοχλητικό από έναν μπάσο ήχο κινητήρα ακόμα κι αν τα dB είναι ίδια.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • L
                                    lap last edited by

                                    Για φαρμακοποιός ρεσπεκτονι

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • D
                                      dstou last edited by

                                      Μου κανουν τεράστια εντύπωση τα 6-7 λ/100 χλμ. του παγωμένου για το γιαρις κροσς και εξόχως το καρυδότσουφλο μαζντογιαρις 2. Έχω ένα πρίους μκ2 18 ετών με 150.000 χλμ . Ήρθα την προηγούμενη εβδομάδα από το χωριό, δύο άτομα, φουλ αποσκευαι (ντενεκεδες λάδια και τα συναφή) με 5,3 λ/100 χλμ και στην επιστροφή σε Αθήνα πήγαινα συνέχεια 120-140. Μιλάμε για 95αρα βενζίνη και μέτρημα σε αντλία, γιατί το γκομπιουτερ έδειχνε 5,1. Το αμάξι έχει ακόμη την ορίτζιναλ μπαταρία, είναι 1400 κιλά αποβαρο και η τεχνολογία του είναι του 2004!

                                      L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kger last edited by

                                        Λίγο άσχετο με το θέμα, αλλά αφού το πιάσατε, το YC του πεθερού στην Εγνατία με 130 σίγουρα πιάνει 6άρια, μπορεί και παραπάνω, οπότε δεν μου φαίνεται υπερβολικό αυτό που λέει ο @iceman7

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • W
                                          w202-amg last edited by w202-amg

                                          Στα 130χαω γίνονται πιο εμφανής οι διαφορές ελαστικών, πίεσης ελαστικών, προφυλακτήρων ανάλογα την έκδοση,ac. Οι sport εκδόσεις συνήθως έχουν 0,01-0,02 χειρότερο cd και οπισθέλκουσα
                                          Το ρομπότ δίνει 7-7+ λίτρα στα 130χαω πραγματική.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • L
                                            lap @dstou last edited by

                                            @dstou said in Αγορά SUV για οικογένεια:

                                            Μου κανουν τεράστια εντύπωση τα 6-7 λ/100 χλμ. του παγωμένου για το γιαρις κροσς και εξόχως το καρυδότσουφλο μαζντογιαρις 2. Έχω ένα πρίους μκ2 18 ετών με 150.000 χλμ . Ήρθα την προηγούμενη εβδομάδα από το χωριό, δύο άτομα, φουλ αποσκευαι (ντενεκεδες λάδια και τα συναφή) με 5,3 λ/100 χλμ και στην επιστροφή σε Αθήνα πήγαινα συνέχεια 120-140. Μιλάμε για 95αρα βενζίνη και μέτρημα σε αντλία, γιατί το γκομπιουτερ έδειχνε 5,1. Το αμάξι έχει ακόμη την ορίτζιναλ μπαταρία, είναι 1400 κιλά αποβαρο και η τεχνολογία του είναι του 2004!

                                            Maybe the aerodynamic index of the Prius, which should be better than that of the Yaris Cross, contributes to this result.

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 26 / 36
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr