-
@mariolas said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Σίγουρα το νέο T-Roc θα είναι αμαξάρα, δεν θα ρισκάρει η vw, είναι το μοντέλο της με τις υψηλότερες πωλήσεις. Αλλά το fh θα ξεκινάει σίγουρα από τα 32k. Οπότε αν κάποιος δεν είναι για τέτοια ποσά, δεν έχει λόγο να το περιμένει.
Υπάρχει λογικός άνθρωπος να δώσει 32 + για υβριδικό vw?
Υπάρχει λογικός άνθρωπος που δεν τον προβληματίζει να δώσει τα 32+ και θα προτιμούσε να πάρει π.χ. Toyota αντί vw?
-
Ναι….
-
@lap said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Ναι….
Ο Λαπ, προσπαθώντας να μπει στην αδελφότητα "Toyota Hybrid Orgies"
Στο συμβούλιο, θα ψηφίσω ναι(Στη φώτο, αριστερά είναι ο bill HSD, δεξιά ο monmann, τον μεσαίο δεν τον ξέρει κανείς...)
-
@v_a said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@lap said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Ναι….
Ο Λαπ, προσπαθώντας να μπει στην αδελφότητα "Toyota Hybrid Orgies"
Στο συμβούλιο, θα ψηφίσω ναι
Θα εμπαινε , αλλά δεν θελει να φανερωθει
εκτος αν φορανε συνεχεια κουκουλα -
Μη πειτε ποιος ειναι ο Φανης, γιατι τον κυνηγανε απο την αδερφοτητα της Βmw. Νεκρο ή ζωντανο
-
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@mariolas said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Σίγουρα το νέο T-Roc θα είναι αμαξάρα, δεν θα ρισκάρει η vw, είναι το μοντέλο της με τις υψηλότερες πωλήσεις. Αλλά το fh θα ξεκινάει σίγουρα από τα 32k. Οπότε αν κάποιος δεν είναι για τέτοια ποσά, δεν έχει λόγο να το περιμένει.
Υπάρχει λογικός άνθρωπος να δώσει 32 + για υβριδικό vw?
Υπάρχει λογικός άνθρωπος που δεν τον προβληματίζει να δώσει τα 32+ και θα προτιμούσε να πάρει π.χ. Toyota αντί vw?
Αν έχει χρήμα να αλλάζεις αυτοκίνητα φίλε μου κάθε 3-5 χρόνια να το πάρεις.Αν πάλι όχι όταν δώσεις τα 30 φεύγα για vw βάλε στην άκρη ακόμα 15 για να το συντηρήσεις.
-
@mariolas said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@mariolas said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Σίγουρα το νέο T-Roc θα είναι αμαξάρα, δεν θα ρισκάρει η vw, είναι το μοντέλο της με τις υψηλότερες πωλήσεις. Αλλά το fh θα ξεκινάει σίγουρα από τα 32k. Οπότε αν κάποιος δεν είναι για τέτοια ποσά, δεν έχει λόγο να το περιμένει.
Υπάρχει λογικός άνθρωπος να δώσει 32 + για υβριδικό vw?
Υπάρχει λογικός άνθρωπος που δεν τον προβληματίζει να δώσει τα 32+ και θα προτιμούσε να πάρει π.χ. Toyota αντί vw?
Αν έχει χρήμα να αλλάζεις αυτοκίνητα φίλε μου κάθε 3-5 χρόνια να το πάρεις.Αν πάλι όχι όταν δώσεις τα 30 φεύγα για vw βάλε στην άκρη ακόμα 15 για να το συντηρήσεις.
Δε χρειάζονται υπερβολές ότι χρειάζεσαι 15k για να συντηρήσεις ένα vw. Δεν είναι και μάρκα για πλούσιους. Αλλά ούτε και για όσους τους βγαίνουν τα κουκιά με το ζόρι.
Απλώς μην μπερδεύουμε τη λογική με την οικονομική δυνατότητα. -
Ναι,καλά….η λογική λέει απλά μακριά αν θέλεις να σου μείνει κανένα φράγκο….για τον μέσο Έλληνα πλέον η συντήρηση και οι επισκευές ενός vag είναι απλησίαστα.
-
@kkostask said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Ναι,καλά….η λογική λέει απλά μακριά αν θέλεις να σου μείνει κανένα φράγκο….για τον μέσο Έλληνα πλέον η συντήρηση και οι επισκευές ενός vag είναι απλησίαστα.
Είπαμε τα vag γενικά δεν ανήκουν στα οικονομικά και vfm συτοκίνητα. Αλλά εσείς έχετε μετατρέψει τους ταρίφες με τα Octavia σε οικονομικά προνομιούχους
-
@kkostask said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Ναι,καλά….η λογική λέει απλά μακριά αν θέλεις να σου μείνει κανένα φράγκο….για τον μέσο Έλληνα πλέον η συντήρηση και οι επισκευές ενός vag είναι απλησίαστα.
Υπερβολές από όλες τις πλευρές.
Τα vw δεν είναι τόσο κακά αμάξια. Και σαφώς υπέρεχουν σε ποιότητα από τα σύγχρονα Τογιότα.
Και η Τογιότα έχει πια ετήσια σέρβις με τσιμπημένες τιμές και σε κλειδώνει στο δίκτυο της για 11 χρόνια.
Το μείζον θέμα της vw είναι ότι αντιπροσωπεύεται από έλληνα εισαγωγέα που δεν διασφαλίζει ούτε ανταλλακτικά, έχει ακριβές τιμές στα συνεργεία και της έχει βγει το όνομα.
Εμένα μου θυμίζει το Θεοχαράκη με τη Νισσαν που ορκίστηκα να μην ξανα πλησιάσω γιατί είναι παρασάγγας διαφορετική η προσέγγιση έλληνα αντιπροσώπου με θυγατρική της ξένης εταιρείας. -
@iceman7 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Τα vw δεν είναι τόσο κακά αμάξια. Και σαφώς υπέρεχουν σε ποιότητα από τα σύγχρονα Τογιότα.
Δεν θέλω να "υπερασπιστώ" τα τογιότα, αλλά αυτή την ευρεία έννοια της "ποιότητας" την έχουμε κακοποιήσει πολύ.
Και ναι, μπορεί ο καθένας μέχρι ένα σημείο να την ορίζει αυθαίρετα, αλλά τα συνώνυμα της "ποιότητας" ΔΕΝ είναι η "πολυτέλεια" ή "εργονομία" ή "ευρυχωρια" ή κάποια άλλη μεμονωμένη ιδιότητα, στην οποία γενικά τα VW ίσως συνήθως υπερέχουν από τα τογιότα.Τα VW είναι κατά γενική παραδοχή ίσως τα περισσότερο ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΑ οχήματα που κυκλοφορούν στη χώρα μας, όσον αφορά στα ηλεκτρομηχανικα τους μέρη και χρήζουν επισκευών και διορθώσεων στη διάρκεια χρήσης τους, περισσότερο από όλες σχεδόν τις μάρκες που αγοράζουμε, σε μηχανές, σαλόνια, κιβώτια, κλειδαριές, παράθυρα, ηλεκτρολογικα κλπ.
Τα τογιότα είναι ακριβώς το αντίθετο, είναι κατά γενική ομολογία τα οχήματα που όλα τα τμήματα τους φθείρονται και χαλάνε λιγότερο απ όλες τις υπόλοιπες μάρκες. -
@iceman7 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@kkostask said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Ναι,καλά….η λογική λέει απλά μακριά αν θέλεις να σου μείνει κανένα φράγκο….για τον μέσο Έλληνα πλέον η συντήρηση και οι επισκευές ενός vag είναι απλησίαστα.
Υπερβολές από όλες τις πλευρές.
Τα vw δεν είναι τόσο κακά αμάξια. Και σαφώς υπέρεχουν σε ποιότητα από τα σύγχρονα Τογιότα.
Και η Τογιότα έχει πια ετήσια σέρβις με τσιμπημένες τιμές και σε κλειδώνει στο δίκτυο της για 11 χρόνια.
Το μείζον θέμα της vw είναι ότι αντιπροσωπεύεται από έλληνα εισαγωγέα που δεν διασφαλίζει ούτε ανταλλακτικά, έχει ακριβές τιμές στα συνεργεία και της έχει βγει το όνομα.
Εμένα μου θυμίζει το Θεοχαράκη με τη Νισσαν που ορκίστηκα να μην ξανα πλησιάσω γιατί είναι παρασάγγας διαφορετική η προσέγγιση έλληνα αντιπροσώπου με θυγατρική της ξένης εταιρείας.Σε ποιότητα κατασκευής το δέχομαι…ωραία ζουληχτά πλαστικούλια αλλά εδώ κολλάει το από έξω κούκλα και από μέσα πανούκλα….για πες, τι να πω στον φίλο με το scirocco που του έσπασε η καδένα στα 30κ και η αντιπροσωπεία του λέει πως είναι αναλώσιμο?
-
@piliourits said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@iceman7 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Τα vw δεν είναι τόσο κακά αμάξια. Και σαφώς υπέρεχουν σε ποιότητα από τα σύγχρονα Τογιότα.
Δεν θέλω να "υπερασπιστώ" τα τογιότα, αλλά αυτή την ευρεία έννοια της "ποιότητας" την έχουμε κακοποιήσει πολύ.
Και ναι, μπορεί ο καθένας μέχρι ένα σημείο να την ορίζει αυθαίρετα, αλλά τα συνώνυμα της "ποιότητας" ΔΕΝ είναι η "πολυτέλεια" ή "εργονομία" ή "ευρυχωρια" ή κάποια άλλη μεμονωμένη ιδιότητα, στην οποία γενικά τα VW ίσως συνήθως υπερέχουν από τα τογιότα.Τα VW είναι κατά γενική παραδοχή ίσως τα περισσότερο ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΑ οχήματα που κυκλοφορούν στη χώρα μας, όσον αφορά στα ηλεκτρομηχανικα τους μέρη και χρήζουν επισκευών και διορθώσεων στη διάρκεια χρήσης τους, περισσότερο από όλες σχεδόν τις μάρκες που αγοράζουμε, σε μηχανές, σαλόνια, κιβώτια, κλειδαριές, παράθυρα, ηλεκτρολογικα κλπ.
Τα τογιότα είναι ακριβώς το αντίθετο, είναι κατά γενική ομολογία τα οχήματα που όλα τα τμήματα τους φθείρονται και χαλάνε λιγότερο απ όλες τις υπόλοιπες μάρκες.Τα vw είναι όσο αξιόπιστα είναι όλα τα ευρωπαικά αυτοκίνητα κι ακόμα περισσότερο.
Η ποιότητα δεν είναι καθόλου σχετική. Είναι απόλυτη έννοια και σχετίζεται με το πως νοιώθεις και πως βιώνεις το αυτοκίνητο. Από τη συναρμογή και την απουσία τριγμών, μέχρι την αισθητική, την ποιότητα κύλισης, την εργονομία και την προσοχή στις λεπτομέρειες.
Αυτό που είναι σχετικό είναι τι ψάχνει ο καθένας από ένα αυτοκίνητο, ποιές είναι οι προτεραιότητές του και τι χρήματα προτίθεται να διαθέσει. Εδώ η Toyota στη χώρα μας αλλά και σε άλλες χώρες τικάρει περισσότερα κουτάκια.
Γενικά πάντως και πάνω κάτω ότι πληρώνεις παίρνεις. Κανείς και τίποτα δεν κατάφερε να ξεφύγει απ' αυτό τον κανόνα.
-
@iceman7 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@kkostask said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Ναι,καλά….η λογική λέει απλά μακριά αν θέλεις να σου μείνει κανένα φράγκο….για τον μέσο Έλληνα πλέον η συντήρηση και οι επισκευές ενός vag είναι απλησίαστα.
Υπερβολές από όλες τις πλευρές.
Τα vw δεν είναι τόσο κακά αμάξια. Και σαφώς υπέρεχουν σε ποιότητα από τα σύγχρονα Τογιότα.
Και η Τογιότα έχει πια ετήσια σέρβις με τσιμπημένες τιμές και σε κλειδώνει στο δίκτυο της για 11 χρόνια.
Το μείζον θέμα της vw είναι ότι αντιπροσωπεύεται από έλληνα εισαγωγέα που δεν διασφαλίζει ούτε ανταλλακτικά, έχει ακριβές τιμές στα συνεργεία και της έχει βγει το όνομα.
Εμένα μου θυμίζει το Θεοχαράκη με τη Νισσαν που ορκίστηκα να μην ξανα πλησιάσω γιατί είναι παρασάγγας διαφορετική η προσέγγιση έλληνα αντιπροσώπου με θυγατρική της ξένης εταιρείαΣτο δικό μου scirocco πήρα μηχανή στα χέρια πριν κλείσει 2 χρόνια με 17000 χλμ!!!μετά καδένα... Και δεν υπολογίζω ταπετσαρίες ηλιοροφες και παράθυρα. Μιλάμε για απάτη αυτήν την ποιότητα να την φάτε παιδιά οποίος θέλει ... Προτιμώ ακόμα και Suzuki και ας είναι 20 ετιας η φάτσα του ....
-
@piliourits said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@iceman7 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Τα vw δεν είναι τόσο κακά αμάξια. Και σαφώς υπέρεχουν σε ποιότητα από τα σύγχρονα Τογιότα.
Δεν θέλω να "υπερασπιστώ" τα τογιότα, αλλά αυτή την ευρεία έννοια της "ποιότητας" την έχουμε κακοποιήσει πολύ.
Και ναι, μπορεί ο καθένας μέχρι ένα σημείο να την ορίζει αυθαίρετα, αλλά τα συνώνυμα της "ποιότητας" ΔΕΝ είναι η "πολυτέλεια" ή "εργονομία" ή "ευρυχωρια" ή κάποια άλλη μεμονωμένη ιδιότητα, στην οποία γενικά τα VW ίσως συνήθως υπερέχουν από τα τογιότα.Τα VW είναι κατά γενική παραδοχή ίσως τα περισσότερο ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΑ οχήματα που κυκλοφορούν στη χώρα μας, όσον αφορά στα ηλεκτρομηχανικα τους μέρη και χρήζουν επισκευών και διορθώσεων στη διάρκεια χρήσης τους, περισσότερο από όλες σχεδόν τις μάρκες που αγοράζουμε, σε μηχανές, σαλόνια, κιβώτια, κλειδαριές, παράθυρα, ηλεκτρολογικα κλπ.
Τα τογιότα είναι ακριβώς το αντίθετο, είναι κατά γενική ομολογία τα οχήματα που όλα τα τμήματα τους φθείρονται και χαλάνε λιγότερο απ όλες τις υπόλοιπες μάρκες.Πιο αναξιοποίητα θα έλεγα τα stellantis γενικά.
-
@mariolas said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@iceman7 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@kkostask said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Ναι,καλά….η λογική λέει απλά μακριά αν θέλεις να σου μείνει κανένα φράγκο….για τον μέσο Έλληνα πλέον η συντήρηση και οι επισκευές ενός vag είναι απλησίαστα.
Υπερβολές από όλες τις πλευρές.
Τα vw δεν είναι τόσο κακά αμάξια. Και σαφώς υπέρεχουν σε ποιότητα από τα σύγχρονα Τογιότα.
Και η Τογιότα έχει πια ετήσια σέρβις με τσιμπημένες τιμές και σε κλειδώνει στο δίκτυο της για 11 χρόνια.
Το μείζον θέμα της vw είναι ότι αντιπροσωπεύεται από έλληνα εισαγωγέα που δεν διασφαλίζει ούτε ανταλλακτικά, έχει ακριβές τιμές στα συνεργεία και της έχει βγει το όνομα.
Εμένα μου θυμίζει το Θεοχαράκη με τη Νισσαν που ορκίστηκα να μην ξανα πλησιάσω γιατί είναι παρασάγγας διαφορετική η προσέγγιση έλληνα αντιπροσώπου με θυγατρική της ξένης εταιρείαΣτο δικό μου scirocco πήρα μηχανή στα χέρια πριν κλείσει 2 χρόνια με 17000 χλμ!!!μετά καδένα... Και δεν υπολογίζω ταπετσαρίες ηλιοροφες και παράθυρα. Μιλάμε για απάτη αυτήν την ποιότητα να την φάτε παιδιά οποίος θέλει ... Προτιμώ ακόμα και Suzuki και ας είναι 20 ετιας η φάτσα του ....
Ναι, αλλά είχες αγοράσει ΠΟΙΟΤΗΤΑ, μην τα θέλουμε όλα δικά μας...
-
Εντωμεταξυ οι vaggiτες αγοράζουν τεχνολογία 15 ετιας για να τους φτάσουν τα διαθέσιμα χρήματα ώστε να αγοράσουν μαλακά πλαστικά και όταν μιλούν για την VW επικαλούνται τις πρωτοποριακές τεχνολογικές λύσεις στα μηχανικά μέρη που τολμά να κάνει πράξη......σε άλλα ομως μοντέλα και όχι στα δικά τους.
Να έλεγες πως τουλάχιστον δεν χαλούν.
20 έτη ένα κιβώτιο dsg και ακόμα το τελειοποιουν.
Σε 15 έτη συνολικά χτίστηκαν όλα τα οικοδομήματα της ακρόπολης μαζί με τον Παρθενώνα και αυτό με τα μέσα που διέθεταν ενώ ήταν το καλύτερα μελετημένο οικοδόμημα της εποχής.
Α! Πριν κάτι χιλιάδες χρόνια αυτό!Change my mind
-
@mariolas said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@iceman7 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@kkostask said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Ναι,καλά….η λογική λέει απλά μακριά αν θέλεις να σου μείνει κανένα φράγκο….για τον μέσο Έλληνα πλέον η συντήρηση και οι επισκευές ενός vag είναι απλησίαστα.
Υπερβολές από όλες τις πλευρές.
Τα vw δεν είναι τόσο κακά αμάξια. Και σαφώς υπέρεχουν σε ποιότητα από τα σύγχρονα Τογιότα.
Και η Τογιότα έχει πια ετήσια σέρβις με τσιμπημένες τιμές και σε κλειδώνει στο δίκτυο της για 11 χρόνια.
Το μείζον θέμα της vw είναι ότι αντιπροσωπεύεται από έλληνα εισαγωγέα που δεν διασφαλίζει ούτε ανταλλακτικά, έχει ακριβές τιμές στα συνεργεία και της έχει βγει το όνομα.
Εμένα μου θυμίζει το Θεοχαράκη με τη Νισσαν που ορκίστηκα να μην ξανα πλησιάσω γιατί είναι παρασάγγας διαφορετική η προσέγγιση έλληνα αντιπροσώπου με θυγατρική της ξένης εταιρείαΣτο δικό μου scirocco πήρα μηχανή στα χέρια πριν κλείσει 2 χρόνια με 17000 χλμ!!!μετά καδένα... Και δεν υπολογίζω ταπετσαρίες ηλιοροφες και παράθυρα. Μιλάμε για απάτη αυτήν την ποιότητα να την φάτε παιδιά οποίος θέλει ... Προτιμώ ακόμα και Suzuki και ας είναι 20 ετιας η φάτσα του ....
Πριν πόσα χρόνια όλα αυτά ;
Γιατι το συγκεκριμένο αμάξι σταμάτησε πριν από καμιά δεκαριά+ χρόνια.
Και τα Τογιότα είχαν παλιότερα αξιοπρεπέστερα πλαστικά και συναρμογή τώρα είναι κατω του μέτριου.
Τα σημερινά είναι απλά για κλωτσιές.Αλλά το βασικό ατού των Τογιότα πέρα ότι γενικά είναι πιο αξιόπιστα γιατί αυτή ειναι η φιλοσοφια των ιαπωνων, είναι η αντιπροσωπεία που παρότι πια όχι η ίδια η Τογιότα Europe αλλά μεγαλέμπορας της, στο θέμα after sales ο κ Τάκης Αθανασόπουλος είχε βάλει απίστευτα στέρεες βάσεις και κέρδισε την εμπιστοσύνη των ελλήνων. Οταν την Τογιότα την είχε ένας έλληνας αντιπρόσωπος τα καραγκιοζιλίκια ήταν τα ίδια.
Σε κάθε περίπτωση όλα είναι θέμα αίσθησης και προτεραιοτήτων.
Οταν ταξίδεψα με το YC κοίταγα να δω αν έχω αφήσει την πόρτα ανοιχτή. Τέτοιος άθλιος ήχος κύλισης και έλλειψη οποιασδήποτε ηχομόνωσης
Και φυσικά μουγκρητό ψηλά και κατανάλωση σε εθνική 6-7.
Αντίστοιχο ταξίδι με το απλό μικρό με σκληρά πλαστικά tcross θύμισε σε ταχύτητες έως 140 τη Χ1 και με κατανάλωση στα 5,8.
Αλλά όταν ανοίξεις το καπω του Γερμανού βλέπεις αφρολέξ, μονωτικά κλπ ενώ στον Ιάπωνα σκέτη λαμαρίνα. -
Βρε παγωμένε μπήκες σε ένα αυτοκίνητο με ταμπλό από αυτοκίνητο πόλης των 14-15Κ πριν τον πληθωρισμό!
Προφανώς θα ναι κουβαδάκι και δεν θα ναι σαν τις ΒΜW των 40 Κ πριν το πληθωρισμό!
-
@lap said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Εντωμεταξυ οι vaggiτες αγοράζουν τεχνολογία 15 ετιας για να τους φτάσουν τα διαθέσιμα χρήματα ώστε να αγοράσουν μαλακά πλαστικά και όταν μιλούν για την VW επικαλούνται τις πρωτοποριακές τεχνολογικές λύσεις στα μηχανικά μέρη που τολμά να κάνει πράξη......σε άλλα ομως μοντέλα και όχι στα δικά τους.
Να έλεγες πως τουλάχιστον δεν χαλούν.
20 έτη ένα κιβώτιο dsg και ακόμα το τελειοποιουν.
Σε 15 έτη συνολικά χτίστηκαν όλα τα οικοδομήματα της ακρόπολης μαζί με τον Παρθενώνα και αυτό με τα μέσα που διέθεταν ενώ ήταν το καλύτερα μελετημένο οικοδόμημα της εποχής.
Α! Πριν κάτι χιλιάδες χρόνια αυτό!Change my mind
Τον Παρθενώνα όταν τον έφτιαχναν είχαν κλέψει οι Αθηναίοι όλα τα λεφτά από το ταμείο της συμμαχίας της Δήλου γύρε.
Η vw με το dsg και η κάθε αυτοκινητοβιομηχανία θα εξελίξει ένα προϊόν μέχρι του βαθμού που συμφέρει οικονομικά να το πουλήσει. Κι αν δεν του αρέσει επειδή χαλάει πιο συχνά, ας πάρει Toyota να μουγκρίζει και να αναστενάζει μαζί με το cvt.
Δεν θα έπρεπε να λέω εγώ τέτοια πράγματα σε έναν μέγα οικονομολόγο σαν και σένα...
Αγορά SUV για οικογένεια