-
Εσείς πιστεύετε πως πλέον όταν μόνο εκεί υπάρχει η τεχνογνωσία και τα μέσα να κατασκευάζουν αηφονια και Τέσλα σε λογικό κόστος, ότι "δεν μπορούν" και να σχεδιάσουν αντίστοιχα προϊόντα;
Τα "κινεζικα" έχουν "κινέζικο" σχεδιασμό επειδή απευθύνονται πρώτα σε μια εσωτερική αγορά δισεκατομμυρίου πελατών με διαφορετικές προτεραιότητες, και μετά στα οποία εκατομμύρια πιθανών πελατών εκτός Κίνας, για τους οποίους έτσι κι αλλιώς κατασκευάζουν τα "Δυτικού" σχεδιασμού προϊόντα. -
@dettol said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@monman2 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
O Ξαφνικός Θάνατος των (μικρών) εκτρωμάτων της ηλεκτροκίνησης έεεεεερχεται!
όμορφος εκτελεστής
η αισθητικη ειναι κατι πολυ υποκειμενικο. Πολλα πραγματα το λες, οικονομικο, πρακτικο, ευελικτο, αλλα ομορφο θα δυσκολευομουν να το χαρακτηρισω!
Πανέμορφο ειναι, το πιο ωραιο Α seg. Θα μου πεις εσένα σου αρέσει το Ινστερ....οπότε πάω πάσσο...
-
@andya3 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Σύρε είπαμε, από έφηβος και πάνω δεν μπαίνει στα πίσω καθίσματα του αυγού. Όποιος αμφιβάλλει ας πάει να το δοκιμάσει.
50 αισίως (αρα δεν με λες έφηβο) και μια χαρά μπήκα πίσω. Στριμωχτά ναι, αλλά μπήκα δεν είχα κάποιο θέμα.
Σε κάθε περίπτωση αμάξι πόλης ειναι για νεαρούς και άντε και κάνα μωρό πίσω στο τσακίρ κέφι - δεν ειναι οικογενειακό αμάξι.
-
@dettol said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
το aygo x ειναι 3.70 με πισω παραθυρα που δεν ανοιγουν και ελαχιστους χωρους για τους πισω επιβατες. Το inster ειναι ελαχιστα μεγαλυτερο (3.82) με κανονικα πισω παραθυρα και εξαιρετικους χωρους για τους πισω επιβατες. Το μικρο τογιοτα σιγουρα εχει χωρο στην αγορα, ειδικα τωρα που θα ερθει και υβριδικο, αλλα νομιζω οτι τα μικρα ηλεκτρικα δεν τρεμουν απο τον φοβο τους
σιγα που θα τρεμουν αφού ειναι πολύ καλύτερα.
Ομως το aygo απευθυνεται σε πολύ περισσότερους και αντιστοιχα θα έχει πολύ περισσότερες πωλήσεις απο οποιοδήπωτε ηλεκτρικο.
Αν δεν είχα πάρκινγκ και γω αντι για φτηνο ηλεκτρικο για δευτερο, το αυγο θα αγόραζα.
-
Σε γενικές γραμμές, στα τεστ παθητικής ασφάλειας, πως τα πάνε;
-
@sarantism said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Σε γενικές γραμμές, στα τεστ παθητικής ασφάλειας, πως τα πάνε;
γενικα γιατι ειναι παρα πολλες οι μάρκες, αριστεύουν , σχεδον όλες oι μάρκες 5στερες βγαίνουν
Six out of the 10 cars assessed as the safest on Europe’s roads are from Chinese manufacturers
Chinese automakers are increasingly focused on safety, with many models achieving top scores in international crash tests like Euro NCAP. Brands like BYD, NIO, and XPeng have received five-star ratings in these tests, demonstrating their commitment to occupant protection and advanced safety technologies. While some concerns have been raised about specific models, overall, Chinese car manufacturers are demonstrating a significant improvement in safety standards.
-
@fanis75 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@andya3 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Σύρε είπαμε, από έφηβος και πάνω δεν μπαίνει στα πίσω καθίσματα του αυγού. Όποιος αμφιβάλλει ας πάει να το δοκιμάσει.
50 αισίως (αρα δεν με λες έφηβο) και μια χαρά μπήκα πίσω. Στριμωχτά ναι, αλλά μπήκα δεν είχα κάποιο θέμα.
Αν υπονοείς ότι είμαι χοντρός, δεν είμαι!
Αν άνοιγε περισσότερο η πίσω πόρτα μπορεί να τα κατάφερνα.
Μπορεί εσείς οι Toyotaίοι να έχετε μάθει στο στρίμωγμα και να έχετε αναπτύξει ειδικές τεχνικές... -
@andya3 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Αν υπονοείς ότι είμαι χοντρός, δεν είμαι!
Αν άνοιγε περισσότερο η πίσω πόρτα μπορεί να τα κατάφερνα.
Μπορεί εσείς οι Toyotaίοι να έχετε μάθει στο στρίμωγμα και να έχετε αναπτύξει ειδικές τεχνικές...Δεν υπονοώ τίποτα! Απλά λέω, ότι μαθημένος από BMW 20 χρόνια, μια χαρά κατάφερα να μπω στο Αυγό. Τογγιοταίος ειμαι τα τελευταία 4 χρόνια, ποτέ δεν τα συμπαθούσα. Δεν τα απεχθάνομαι όπως τα vag, αλλά δεν μου άρεσαν.
-
Αυτό με την πίσω πόρτα που δεν ανοίγει κατά 90 μοίρες και μάλλον έχει και ολίγον στενό άνοιγμα το είδα και στο Γιάρις.
-
No problem. Απλά ανοίγεις λίγο παραπάνω, ίσως με κάποιες ταναλιες, το άνοιγμα!!!
-
Βγαίνουν 5στερα τα κινέζικα γιατί έχουν στάνταρ όλα τα βοηθήματα, ενώ οι Ευρωπαίοι δεν τα έχουν στις βασικές και δεύτερες εκδόσεις.
-
@criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Βγαίνουν 5στερα τα κινέζικα γιατί έχουν στάνταρ όλα τα βοηθήματα, ενώ οι Ευρωπαίοι δεν τα έχουν στις βασικές και δεύτερες εκδόσεις.
το κανεις να ακουγεται λες και μιλαμε για δερματινα καθισματα, φρουφρου και αρωματα, ενω ειναι συστηματα ασφαλειας.
-
@criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Βγαίνουν 5στερα τα κινέζικα γιατί έχουν στάνταρ όλα τα βοηθήματα, ενώ οι Ευρωπαίοι δεν τα έχουν στις βασικές και δεύτερες εκδόσεις.
Αυτό γιατί ακριβώς μας νοιάζει ειπαμε???
Αν τα βάζουν όλα στάνταρ με μικρή τιμή δεν είναι πάλι πλεονέκτημα ???
Ας τα βάλουν και οι άλλοι από την πρώτη έκδοση , χεστηκαμε
-
@dettol said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Βγαίνουν 5στερα τα κινέζικα γιατί έχουν στάνταρ όλα τα βοηθήματα, ενώ οι Ευρωπαίοι δεν τα έχουν στις βασικές και δεύτερες εκδόσεις.
το κανεις να ακουγεται λες και μιλαμε για δερματινα καθισματα, φρουφρου και αρωματα, ενω ειναι συστηματα ασφαλειας.
Ναι είναι τόσο σοβαρά που έχουν βάλει συστήματα απενεργοποίησης και γράφουν στα τέστ πόσο τους ενοχλούν και είναι καλό που υπάρχει το σύστημα απενεργοποίησης...
Καραγκιοζιλίκια ολκής.
-
@criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@dettol said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Βγαίνουν 5στερα τα κινέζικα γιατί έχουν στάνταρ όλα τα βοηθήματα, ενώ οι Ευρωπαίοι δεν τα έχουν στις βασικές και δεύτερες εκδόσεις.
το κανεις να ακουγεται λες και μιλαμε για δερματινα καθισματα, φρουφρου και αρωματα, ενω ειναι συστηματα ασφαλειας.
Ναι είναι τόσο σοβαρά που έχουν βάλει συστήματα απενεργοποίησης και γράφουν στα τέστ πόσο τους ενοχλούν και είναι καλό που υπάρχει το σύστημα απενεργοποίησης...
Καραγκιοζιλίκια ολκής.
Κάποια ναι, κάποια όχι.
-
Όχι ταξιδευτή, η πρώτη βαθμολογία που βλέπεις στην λίστα έχει να κάνει ξεκάθαρα με την παθητική ασφάλεια και προστασία των επιβατών.
Η τελευταία έχει να κάνει με τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας
-
@criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Βγαίνουν 5στερα τα κινέζικα γιατί έχουν στάνταρ όλα τα βοηθήματα, ενώ οι Ευρωπαίοι δεν τα έχουν στις βασικές και δεύτερες εκδόσεις.
Όχι, τα ευρωπαϊκά παίρνουν χαμηλότερη βαθμολογία και στους άλλους τομείς πχ
Renault 5 E-Tech Electric
Adult Occupant 80%
Child Occupant 80%
Vulnerable Road Users 76%Jeep Avenger
Adult Occupant 79%
Child Occupant 70%
Vulnerable Road Users 59%Peugeot 3008
Adult Occupant 82%
Child Occupant 85%
Vulnerable Road Users 79%Opel Grandland
Adult Occupant 82%
Child Occupant 85%
Vulnerable Road Users 79%ενω ένα απεχθές κινέζικο πχ
BYD Dolphin
Adult Occupant 89%
Child Occupant 87%
Vulnerable Road Users 85% -
@dg79 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Βγαίνουν 5στερα τα κινέζικα γιατί έχουν στάνταρ όλα τα βοηθήματα, ενώ οι Ευρωπαίοι δεν τα έχουν στις βασικές και δεύτερες εκδόσεις.
Όχι, τα ευρωπαϊκά παίρνουν χαμηλότερη βαθμολογία και στους άλλους τομείς πχ
Renault 5 E-Tech Electric
Adult Occupant 80%
Child Occupant 80%
Vulnerable Road Users 76%Jeep Avenger
Adult Occupant 79%
Child Occupant 70%
Vulnerable Road Users 59%Peugeot 3008
Adult Occupant 82%
Child Occupant 85%
Vulnerable Road Users 79%Opel Grandland
Adult Occupant 82%
Child Occupant 85%
Vulnerable Road Users 79%ενω ένα απεχθές κινέζικο πχ
BYD Dolphin
Adult Occupant 89%
Child Occupant 87%
Vulnerable Road Users 85%Το dolphin όσο πάει δείχνει ακόμα καλύτερο. Τα crash test είναι άψογα, και η ποιότητα κύλισης επίσης καλή.
Πρώτη φορά έκατσα χτες πίσω από τον οδηγό, για να δω πως είναι, και μπόρεσα και έκατσα σταυροπόδι λες και ήμουν σε bentley.
Επίσης παρατήρησα ότι έχει και θήκες στις πλάτες των καθισμάτων! Τόσο βιαστικά το πήρα, λόγω της υπερπροσφοράς, που δεν είχα χρόνο να δω τίποτα "περιττό" -
Εάν το βγάλουν σε dm-i θα έχει θέμα το yaris.
-
Hλεκτροκίνηση: H Ευρωπαϊκή Ένωση είναι η πιο κερδοφόρα αγορά για την Κίνα
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/hlektrokinisi-h-eyropaiki-enosi-einai-i-pio-kerdofora-agora-gia-tin-kina/?_gl=11q9xe6z_upMQ.._gaMTU2MjQ0MjA4Ny4xNzU0OTgxMjEy_ga_KLL52BLFZ7*czE3NTQ5ODEyMTEkbzEkZzEkdDE3NTQ5ODIxMDAkajYwJGwwJGgw
Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα