Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα
    • 1
    • 2
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 25
    • 26
    • 11 / 26
    Περί αυτοκίνησης
    45
    504
    12091
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser last edited by

      Στα δίκυκλα τα κινέζικα μηχανάκια υπάρχουν εδώ και πολλά χρόνια, ενώ υπάρχουν λίγες ευρωπαϊκές εταιρείες με μικρή γκάμα μοντέλων.

      Το Αιγκο αν κρατηθεί αρκετά κάτω από τα 20000 και έχει κάποιο χώρο, όντως θα παίξει πολύ σε σχέση με τα ηλεκτρικά.

      Αν είναι κοντά στο υβριδικό γιάρις, θα έχει θέμα...

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
      Εμαθα...

      A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • piliourits
        piliourits last edited by

        Είπαμε, Απέχθεια για τα Κινέζικα, τι γίνεται όμως με τους Ευρωπαίους κατασκευαστές, τους αγαπάμε ακόμα;

        Youtube Video

        Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A d P
          A d P moderator @criuser last edited by A d P

          @criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

          Στα δίκυκλα τα κινέζικα μηχανάκια υπάρχουν εδώ και πολλά χρόνια, ενώ υπάρχουν λίγες ευρωπαϊκές εταιρείες με μικρή γκάμα μοντέλων.

          Το Αιγκο αν κρατηθεί αρκετά κάτω από τα 20000 και έχει κάποιο χώρο, όντως θα παίξει πολύ σε σχέση με τα ηλεκτρικά.

          Αν είναι κοντά στο υβριδικό γιάρις, θα έχει θέμα...

          Πέρυσι ήρθαν Ελλάδα κ τα δίκυκλα κ τα ίδια που λες και εσύ λέγανε κάποιοι και φέτος έχουν μπει στη δεκάδα 3 εταιρείες 😁. Ίσως επειδή είναι φθηνότερα, σαν αγορά, τα δίκυκλα, το ρισκάρουν πιο εύκολα οι αγοραστές

          I EAT MILF AND COOKIES

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • cirus
            cirus @monman2 last edited by cirus

            @monman2 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

            O Ξαφνικός Θάνατος των (μικρών) εκτρωμάτων της ηλεκτροκίνησης έεεεεερχεται!

            όμορφος εκτελεστής 😀

            ενα μικρο ηλεκτρικο πόλης είναι πολυ καλύτερο από δαύτο αν εχεις να το φορτιζεις.

            αλλα συμφωνω οτι αυτό ειναι πολύ καλύτερο και πολύ πιο εξυπηρετικο γιαυτους που δεν εχουν δικό τους παρκινγκ σπίτι που βεβαια ειναι και περισσότεροι. εξαιρετικη κίνηση της toyota.

            Cirus the virus

            A 1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • A
              andya3 @cirus last edited by

              @cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

              @monman2 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

              O Ξαφνικός Θάνατος των (μικρών) εκτρωμάτων της ηλεκτροκίνησης έεεεεερχεται!

              όμορφος εκτελεστής 😀

              ενα μικρο ηλεκτρικο πόλης είναι πολυ καλύτερο από δαύτο αν εχεις να το φορτιζεις.

              αλλα συμφωνω οτι αυτό ειναι πολύ καλύτερο και πολύ πιο εξυπηρετικο γιαυτους που δεν εχουν δικό τους παρκινγκ σπίτι που βεβαια ειναι και περισσότεροι. εξαιρετικη κίνηση της toyota.

              Αρκεί να χωράς στο aygo, δυστυχώς και παρά τα ακροβατικά που έκανα, ήταν ανεπιτυχής η προσπάθειά μου να μπω από την πίσω πόρτα. Και το εννοώ, δεν το λέω για πλάκα.

              @monman2 η πατέντα σου για τις πόρτες μπορεί ν' αποδειχτεί σωτήρια για όποιον το αγοράσει χωρίς να το δοκιμάσει 😁

              Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

              L cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 0
              • L
                lap @andya3 last edited by

                @andya3 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                δυστυχώς και παρά τα ακροβατικά που έκανα, ήταν ανεπιτυχής η προσπάθειά μου να μπω από την πίσω πόρτα

                Δοκίμασες από τις πόρτες που έχει στα πλάγια;;;

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                A 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • cirus
                  cirus @andya3 last edited by cirus

                  @andya3 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                  @cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                  @monman2 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                  O Ξαφνικός Θάνατος των (μικρών) εκτρωμάτων της ηλεκτροκίνησης έεεεεερχεται!

                  όμορφος εκτελεστής 😀

                  ενα μικρο ηλεκτρικο πόλης είναι πολυ καλύτερο από δαύτο αν εχεις να το φορτιζεις.

                  αλλα συμφωνω οτι αυτό ειναι πολύ καλύτερο και πολύ πιο εξυπηρετικο γιαυτους που δεν εχουν δικό τους παρκινγκ σπίτι που βεβαια ειναι και περισσότεροι. εξαιρετικη κίνηση της toyota.

                  Αρκεί να χωράς στο aygo, δυστυχώς και παρά τα ακροβατικά που έκανα, ήταν ανεπιτυχής η προσπάθειά μου να μπω από την πίσω πόρτα. Και το εννοώ, δεν το λέω για πλάκα.

                  @monman2 η πατέντα σου για τις πόρτες μπορεί ν' αποδειχτεί σωτήρια για όποιον το αγοράσει χωρίς να το δοκιμάσει 😁

                  τοσο μικρα αμαξακια ουσιαστικα ειναι διθέσια και οι πισω θέσεις ειναι για παιδια ή για μεγαλους που θα στριμωχθουν αρκετα ως πολύ για μικρές αποστάσεις. κατα 90% χρησιμοποιουνται με 1 ή 2 ατομα και πολύ σπανια μπαινουν αλλοι.

                  Ειναι δευτερο αυτοκίνητο για την πόλη και για νεους φοιτητες κτλ.

                  Το παιρνεις και πας για ψωνια ή κέντρο ή βολτα κοντινη και παρκαρει παντου

                  αυτη ειναι η χρήση του.

                  Αν θες για 4-5 θεσεις δεν θα πας να παρεις το αβγό ή παρομοιο τοσο μικρό αμαξακι

                  Cirus the virus

                  A 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • A
                    andya3 @lap last edited by

                    @lap said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                    @andya3 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                    δυστυχώς και παρά τα ακροβατικά που έκανα, ήταν ανεπιτυχής η προσπάθειά μου να μπω από την πίσω πόρτα

                    Δοκίμασες από τις πόρτες που έχει στα πλάγια;;;

                    Μη μου το θυμίζεις καθόλου, έτσι όπως προσπαθούσα να στρίψω το κορμί μου για να μπω, στο τσακ τα γλύτωσα τα φάρμακα για τη μέση. Ευτυχώς κιόλας που δεν τα κατάφερα, να δω πως θα έβγαινα μετά...😬

                    Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      andya3 @cirus last edited by

                      @cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                      @andya3 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                      @cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                      @monman2 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                      O Ξαφνικός Θάνατος των (μικρών) εκτρωμάτων της ηλεκτροκίνησης έεεεεερχεται!

                      όμορφος εκτελεστής 😀

                      ενα μικρο ηλεκτρικο πόλης είναι πολυ καλύτερο από δαύτο αν εχεις να το φορτιζεις.

                      αλλα συμφωνω οτι αυτό ειναι πολύ καλύτερο και πολύ πιο εξυπηρετικο γιαυτους που δεν εχουν δικό τους παρκινγκ σπίτι που βεβαια ειναι και περισσότεροι. εξαιρετικη κίνηση της toyota.

                      Αρκεί να χωράς στο aygo, δυστυχώς και παρά τα ακροβατικά που έκανα, ήταν ανεπιτυχής η προσπάθειά μου να μπω από την πίσω πόρτα. Και το εννοώ, δεν το λέω για πλάκα.

                      @monman2 η πατέντα σου για τις πόρτες μπορεί ν' αποδειχτεί σωτήρια για όποιον το αγοράσει χωρίς να το δοκιμάσει 😁

                      τοσο μικρα αμαξακια ουσιαστικα ειναι διθέσια και οι πισω θέσεις ειναι για παιδια ή για μεγαλους που θα στριμωχθουν αρκετα ως πολύ για μικρές αποστάσεις. κατα 90% χρησιμοποιουνται με 1 ή 2 ατομα και πολύ σπανια μπαινουν αλλοι.

                      Ειναι δευτερο αυτοκίνητο για την πόλη και για νεους φοιτητες κτλ.

                      Το παιρνεις και πας για ψωνια ή κέντρο ή βολτα κοντινη και παρκαρει παντου

                      αυτη ειναι η χρήση του.

                      Αν θες για 4-5 θεσεις δεν θα πας να παρεις το αβγό ή παρομοιο τοσο μικρό αμαξακι

                      Σύρε είπαμε, από έφηβος και πάνω δεν μπαίνει στα πίσω καθίσματα του αυγού. Όποιος αμφιβάλλει ας πάει να το δοκιμάσει.

                      Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dettol last edited by

                        το aygo x ειναι 3.70 με πισω παραθυρα που δεν ανοιγουν και ελαχιστους χωρους για τους πισω επιβατες. Το inster ειναι ελαχιστα μεγαλυτερο (3.82) με κανονικα πισω παραθυρα και εξαιρετικους χωρους για τους πισω επιβατες. Το μικρο τογιοτα σιγουρα εχει χωρο στην αγορα, ειδικα τωρα που θα ερθει και υβριδικο, αλλα νομιζω οτι τα μικρα ηλεκτρικα δεν τρεμουν απο τον φοβο τους 🙂

                        A I cirus 3 Replies Last reply Reply Quote 3
                        • A
                          azmo @dettol last edited by azmo

                          @dettol said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                          το aygo x ειναι 3.70 με πισω παραθυρα που δεν ανοιγουν και ελαχιστους χωρους για τους πισω επιβατες. Το inster ειναι ελαχιστα μεγαλυτερο (3.82) με κανονικα πισω παραθυρα και εξαιρετικους χωρους για τους πισω επιβατες. Το μικρο τογιοτα σιγουρα εχει χωρο στην αγορα, ειδικα τωρα που θα ερθει και υβριδικο, αλλα νομιζω οτι τα μικρα ηλεκτρικα δεν τρεμουν απο τον φοβο τους 🙂

                          Διάβασα κάπου ότι η βασική έκδοση του Aygo X Hybrid θα ξεκινά απο 20 χιλιάρικα. Αν αληθεύει δεν ξέρω τι χώρο θα έχει στην αγορά όταν με εναμισο χιλιάρικο παραπάνω ανεβαίνεις κατηγορία σε supermini (Yaris) και έχεις αμάξι που μπορούν να καθίσουν ενήλικες πισω , έχει σοβαρό πορτμπαγκάζ και μπορεί να πάει και ταξίδι.

                          I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            iceman7 @dettol last edited by

                            @dettol said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                            το aygo x ειναι 3.70 με πισω παραθυρα που δεν ανοιγουν και ελαχιστους χωρους για τους πισω επιβατες. Το inster ειναι ελαχιστα μεγαλυτερο (3.82) με κανονικα πισω παραθυρα και εξαιρετικους χωρους για τους πισω επιβατες. Το μικρο τογιοτα σιγουρα εχει χωρο στην αγορα, ειδικα τωρα που θα ερθει και υβριδικο, αλλα νομιζω οτι τα μικρα ηλεκτρικα δεν τρεμουν απο τον φοβο τους 🙂

                            Ανάλογα το κοινό που απευθύνεσαι.
                            Κάποιος που θα έχει το ινστερ για 2ο-3ο αμάξι οικογένειας οκ.
                            Αν όμως ένας μπορεί να αντέξει ένα αυτοκινήτο μόνο θα πάει στο υβριδικό.
                            Γιατί με αυτό θα ταξιδέψει μακριά κιόλας.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              iceman7 @azmo last edited by

                              @azmo said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                              @dettol said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                              το aygo x ειναι 3.70 με πισω παραθυρα που δεν ανοιγουν και ελαχιστους χωρους για τους πισω επιβατες. Το inster ειναι ελαχιστα μεγαλυτερο (3.82) με κανονικα πισω παραθυρα και εξαιρετικους χωρους για τους πισω επιβατες. Το μικρο τογιοτα σιγουρα εχει χωρο στην αγορα, ειδικα τωρα που θα ερθει και υβριδικο, αλλα νομιζω οτι τα μικρα ηλεκτρικα δεν τρεμουν απο τον φοβο τους 🙂

                              Διάβασα κάπου ότι η βασική έκδοση του Aygo X Hybrid θα ξεκινά απο 20 χιλιάρικα. Αν αληθεύει δεν ξέρω τι χώρο θα έχει στην αγορά όταν με εναμισο χιλιάρικο παραπάνω ανεβαίνεις κατηγορία σε supermini (Yaris) και έχεις αμάξι που μπορούν να καθίσουν ενήλικες πισω , έχει σοβαρό πορτμπαγκάζ και μπορεί να πάει και ταξίδι.

                              Δεν θα έχει χώρο αν βγει σε τέτοια τιμή.
                              Δεν το αποκλείω όμως γιατί η Τογιότα έχει ακριβύνει τρελά

                              A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • A
                                azmo @iceman7 last edited by

                                @iceman7 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                @azmo said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                @dettol said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                το aygo x ειναι 3.70 με πισω παραθυρα που δεν ανοιγουν και ελαχιστους χωρους για τους πισω επιβατες. Το inster ειναι ελαχιστα μεγαλυτερο (3.82) με κανονικα πισω παραθυρα και εξαιρετικους χωρους για τους πισω επιβατες. Το μικρο τογιοτα σιγουρα εχει χωρο στην αγορα, ειδικα τωρα που θα ερθει και υβριδικο, αλλα νομιζω οτι τα μικρα ηλεκτρικα δεν τρεμουν απο τον φοβο τους 🙂

                                Διάβασα κάπου ότι η βασική έκδοση του Aygo X Hybrid θα ξεκινά απο 20 χιλιάρικα. Αν αληθεύει δεν ξέρω τι χώρο θα έχει στην αγορά όταν με εναμισο χιλιάρικο παραπάνω ανεβαίνεις κατηγορία σε supermini (Yaris) και έχεις αμάξι που μπορούν να καθίσουν ενήλικες πισω , έχει σοβαρό πορτμπαγκάζ και μπορεί να πάει και ταξίδι.

                                Δεν θα έχει χώρο αν βγει σε τέτοια τιμή.
                                Δεν το αποκλείω όμως γιατί η Τογιότα έχει ακριβύνει τρελά

                                Ναι έχει ακριβύνει αλλά την παίρνει να ζητάει τις αυξήσεις. Που αλλου θα βρεις 11 χρόνια εγγύηση και την νούμερο 1 παγκοσμίως αξιοπιστία. Παίζει μπάλα χωρίς αντίπαλο.

                                I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  iceman7 @azmo last edited by

                                  @azmo said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                  @iceman7 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                  @azmo said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                  @dettol said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                  το aygo x ειναι 3.70 με πισω παραθυρα που δεν ανοιγουν και ελαχιστους χωρους για τους πισω επιβατες. Το inster ειναι ελαχιστα μεγαλυτερο (3.82) με κανονικα πισω παραθυρα και εξαιρετικους χωρους για τους πισω επιβατες. Το μικρο τογιοτα σιγουρα εχει χωρο στην αγορα, ειδικα τωρα που θα ερθει και υβριδικο, αλλα νομιζω οτι τα μικρα ηλεκτρικα δεν τρεμουν απο τον φοβο τους 🙂

                                  Διάβασα κάπου ότι η βασική έκδοση του Aygo X Hybrid θα ξεκινά απο 20 χιλιάρικα. Αν αληθεύει δεν ξέρω τι χώρο θα έχει στην αγορά όταν με εναμισο χιλιάρικο παραπάνω ανεβαίνεις κατηγορία σε supermini (Yaris) και έχεις αμάξι που μπορούν να καθίσουν ενήλικες πισω , έχει σοβαρό πορτμπαγκάζ και μπορεί να πάει και ταξίδι.

                                  Δεν θα έχει χώρο αν βγει σε τέτοια τιμή.
                                  Δεν το αποκλείω όμως γιατί η Τογιότα έχει ακριβύνει τρελά

                                  Ναι έχει ακριβύνει αλλά την παίρνει να ζητάει τις αυξήσεις. Που αλλου θα βρεις 11 χρόνια εγγύηση και την νούμερο 1 παγκοσμίως αξιοπιστία. Παίζει μπάλα χωρίς αντίπαλο.

                                  Οριακά είναι.
                                  Εχει φθηνηνει πολύ τα υλικά, κάνει τσιγκουνιές κλπ.
                                  Γενικά αν έχεις οδηγήσει ένα έστω αξιοπρεπές ποιοτικά αμάξι στη ζωή σου βρίσκεις την απτή ποιότητα στην κάτω γκάμα της Τογιότα εντελώς γύφτικη.

                                  A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • A
                                    azmo @iceman7 last edited by azmo

                                    @iceman7 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                    @azmo said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                    @iceman7 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                    @azmo said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                    @dettol said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                    το aygo x ειναι 3.70 με πισω παραθυρα που δεν ανοιγουν και ελαχιστους χωρους για τους πισω επιβατες. Το inster ειναι ελαχιστα μεγαλυτερο (3.82) με κανονικα πισω παραθυρα και εξαιρετικους χωρους για τους πισω επιβατες. Το μικρο τογιοτα σιγουρα εχει χωρο στην αγορα, ειδικα τωρα που θα ερθει και υβριδικο, αλλα νομιζω οτι τα μικρα ηλεκτρικα δεν τρεμουν απο τον φοβο τους 🙂

                                    Διάβασα κάπου ότι η βασική έκδοση του Aygo X Hybrid θα ξεκινά απο 20 χιλιάρικα. Αν αληθεύει δεν ξέρω τι χώρο θα έχει στην αγορά όταν με εναμισο χιλιάρικο παραπάνω ανεβαίνεις κατηγορία σε supermini (Yaris) και έχεις αμάξι που μπορούν να καθίσουν ενήλικες πισω , έχει σοβαρό πορτμπαγκάζ και μπορεί να πάει και ταξίδι.

                                    Δεν θα έχει χώρο αν βγει σε τέτοια τιμή.
                                    Δεν το αποκλείω όμως γιατί η Τογιότα έχει ακριβύνει τρελά

                                    Ναι έχει ακριβύνει αλλά την παίρνει να ζητάει τις αυξήσεις. Που αλλου θα βρεις 11 χρόνια εγγύηση και την νούμερο 1 παγκοσμίως αξιοπιστία. Παίζει μπάλα χωρίς αντίπαλο.

                                    Οριακά είναι.
                                    Εχει φθηνηνει πολύ τα υλικά, κάνει τσιγκουνιές κλπ.
                                    Γενικά αν έχεις οδηγήσει ένα έστω αξιοπρεπές ποιοτικά αμάξι στη ζωή σου βρίσκεις την απτή ποιότητα στην κάτω γκάμα της Τογιότα εντελώς γύφτικη.

                                    Ναι είχα BMW κάποτε, και χαιρόμουν με την απτή ποιότητα των υλικών, αλλά περισσότερο από εμένα χαιρονταν στην αντιπροσωπεία με την απτή ποιότητα του πωπου μου, τον οποίο έπιαναν συχνά γιατί έβγαζε όλων των ειδών τα περίεργα και ακριβά προβλήματα, και όλα μετά την λήξη της εγγύησης, λες και το είχαν σχεδιάσει. Χίλιες φορές σκληρό πλαστικό και τρίξιμο, αλλά αθάνατη κατασκευή, παρά να σκάω διχίλιαρα στο σέρβις.

                                    A I 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                    • A
                                      azmo @azmo last edited by

                                      This post is deleted!
                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        iceman7 @azmo last edited by

                                        @azmo said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                        @iceman7 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                        @azmo said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                        @iceman7 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                        @azmo said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                        @dettol said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                        το aygo x ειναι 3.70 με πισω παραθυρα που δεν ανοιγουν και ελαχιστους χωρους για τους πισω επιβατες. Το inster ειναι ελαχιστα μεγαλυτερο (3.82) με κανονικα πισω παραθυρα και εξαιρετικους χωρους για τους πισω επιβατες. Το μικρο τογιοτα σιγουρα εχει χωρο στην αγορα, ειδικα τωρα που θα ερθει και υβριδικο, αλλα νομιζω οτι τα μικρα ηλεκτρικα δεν τρεμουν απο τον φοβο τους 🙂

                                        Διάβασα κάπου ότι η βασική έκδοση του Aygo X Hybrid θα ξεκινά απο 20 χιλιάρικα. Αν αληθεύει δεν ξέρω τι χώρο θα έχει στην αγορά όταν με εναμισο χιλιάρικο παραπάνω ανεβαίνεις κατηγορία σε supermini (Yaris) και έχεις αμάξι που μπορούν να καθίσουν ενήλικες πισω , έχει σοβαρό πορτμπαγκάζ και μπορεί να πάει και ταξίδι.

                                        Δεν θα έχει χώρο αν βγει σε τέτοια τιμή.
                                        Δεν το αποκλείω όμως γιατί η Τογιότα έχει ακριβύνει τρελά

                                        Ναι έχει ακριβύνει αλλά την παίρνει να ζητάει τις αυξήσεις. Που αλλου θα βρεις 11 χρόνια εγγύηση και την νούμερο 1 παγκοσμίως αξιοπιστία. Παίζει μπάλα χωρίς αντίπαλο.

                                        Οριακά είναι.
                                        Εχει φθηνηνει πολύ τα υλικά, κάνει τσιγκουνιές κλπ.
                                        Γενικά αν έχεις οδηγήσει ένα έστω αξιοπρεπές ποιοτικά αμάξι στη ζωή σου βρίσκεις την απτή ποιότητα στην κάτω γκάμα της Τογιότα εντελώς γύφτικη.

                                        Ναι είχα BMW κάποτε, και χαιρόμουν με την απτή ποιότητα των υλικών, αλλά περισσότερο από εμένα χαιρονταν στην αντιπροσωπεία με την απτή ποιότητα του πωπου μου, τον οποίο έπιαναν συχνά γιατί έβγαζε όλων των ειδών τα περίεργα και ακριβά προβλήματα, και όλα μετά την λήξη της εγγύησης, λες και το είχαν σχεδιάσει. Χίλιες φορές σκληρό πλαστικό και τρίξιμο, αλλά αθάνατη κατασκευή, παρά να σκάω διχίλιαρα στο σέρβις.

                                        Δεν τα παντρεύεσαι τα αμάξια. Τα δίνεις μετά την εγγύηση
                                        7 χρόνια είχα BMW και μόνο τα σέρβις έκανα.
                                        Τογιότα έχει ακριβά σέρβις οια κάθε χρόνο και δυστυχώς τα άθλια πλαστικά, τα τριξίματα κλπ χαλάνε πολύ από την εμπειρία

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          Καμία απέχθεια δεν τρέφω για τα Κινέζικα. Άλλωστε, Τάσο φίλε μου, τα αγαπημένα σου Tesla στην Κίνα κατασκευάζονται...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • R
                                            red_monster last edited by

                                            Οταν λέμε κινέζικα, εννοούμε σχεδίασης, όχι κατασκευής ! Εκτός αν θεωρείτε και το ιφονι κινέζικο !

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 11 / 26
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr