-
Στα δίκυκλα τα κινέζικα μηχανάκια υπάρχουν εδώ και πολλά χρόνια, ενώ υπάρχουν λίγες ευρωπαϊκές εταιρείες με μικρή γκάμα μοντέλων.
Το Αιγκο αν κρατηθεί αρκετά κάτω από τα 20000 και έχει κάποιο χώρο, όντως θα παίξει πολύ σε σχέση με τα ηλεκτρικά.
Αν είναι κοντά στο υβριδικό γιάρις, θα έχει θέμα...
-
Είπαμε, Απέχθεια για τα Κινέζικα, τι γίνεται όμως με τους Ευρωπαίους κατασκευαστές, τους αγαπάμε ακόμα;
-
@criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Στα δίκυκλα τα κινέζικα μηχανάκια υπάρχουν εδώ και πολλά χρόνια, ενώ υπάρχουν λίγες ευρωπαϊκές εταιρείες με μικρή γκάμα μοντέλων.
Το Αιγκο αν κρατηθεί αρκετά κάτω από τα 20000 και έχει κάποιο χώρο, όντως θα παίξει πολύ σε σχέση με τα ηλεκτρικά.
Αν είναι κοντά στο υβριδικό γιάρις, θα έχει θέμα...
Πέρυσι ήρθαν Ελλάδα κ τα δίκυκλα κ τα ίδια που λες και εσύ λέγανε κάποιοι και φέτος έχουν μπει στη δεκάδα 3 εταιρείες
. Ίσως επειδή είναι φθηνότερα, σαν αγορά, τα δίκυκλα, το ρισκάρουν πιο εύκολα οι αγοραστές -
@monman2 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
O Ξαφνικός Θάνατος των (μικρών) εκτρωμάτων της ηλεκτροκίνησης έεεεεερχεται!
όμορφος εκτελεστής

ενα μικρο ηλεκτρικο πόλης είναι πολυ καλύτερο από δαύτο αν εχεις να το φορτιζεις.
αλλα συμφωνω οτι αυτό ειναι πολύ καλύτερο και πολύ πιο εξυπηρετικο γιαυτους που δεν εχουν δικό τους παρκινγκ σπίτι που βεβαια ειναι και περισσότεροι. εξαιρετικη κίνηση της toyota.
-
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@monman2 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
O Ξαφνικός Θάνατος των (μικρών) εκτρωμάτων της ηλεκτροκίνησης έεεεεερχεται!
όμορφος εκτελεστής

ενα μικρο ηλεκτρικο πόλης είναι πολυ καλύτερο από δαύτο αν εχεις να το φορτιζεις.
αλλα συμφωνω οτι αυτό ειναι πολύ καλύτερο και πολύ πιο εξυπηρετικο γιαυτους που δεν εχουν δικό τους παρκινγκ σπίτι που βεβαια ειναι και περισσότεροι. εξαιρετικη κίνηση της toyota.
Αρκεί να χωράς στο aygo, δυστυχώς και παρά τα ακροβατικά που έκανα, ήταν ανεπιτυχής η προσπάθειά μου να μπω από την πίσω πόρτα. Και το εννοώ, δεν το λέω για πλάκα.
@monman2 η πατέντα σου για τις πόρτες μπορεί ν' αποδειχτεί σωτήρια για όποιον το αγοράσει χωρίς να το δοκιμάσει

-
@andya3 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
δυστυχώς και παρά τα ακροβατικά που έκανα, ήταν ανεπιτυχής η προσπάθειά μου να μπω από την πίσω πόρτα
Δοκίμασες από τις πόρτες που έχει στα πλάγια;;;
-
@andya3 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@monman2 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
O Ξαφνικός Θάνατος των (μικρών) εκτρωμάτων της ηλεκτροκίνησης έεεεεερχεται!
όμορφος εκτελεστής

ενα μικρο ηλεκτρικο πόλης είναι πολυ καλύτερο από δαύτο αν εχεις να το φορτιζεις.
αλλα συμφωνω οτι αυτό ειναι πολύ καλύτερο και πολύ πιο εξυπηρετικο γιαυτους που δεν εχουν δικό τους παρκινγκ σπίτι που βεβαια ειναι και περισσότεροι. εξαιρετικη κίνηση της toyota.
Αρκεί να χωράς στο aygo, δυστυχώς και παρά τα ακροβατικά που έκανα, ήταν ανεπιτυχής η προσπάθειά μου να μπω από την πίσω πόρτα. Και το εννοώ, δεν το λέω για πλάκα.
@monman2 η πατέντα σου για τις πόρτες μπορεί ν' αποδειχτεί σωτήρια για όποιον το αγοράσει χωρίς να το δοκιμάσει

τοσο μικρα αμαξακια ουσιαστικα ειναι διθέσια και οι πισω θέσεις ειναι για παιδια ή για μεγαλους που θα στριμωχθουν αρκετα ως πολύ για μικρές αποστάσεις. κατα 90% χρησιμοποιουνται με 1 ή 2 ατομα και πολύ σπανια μπαινουν αλλοι.
Ειναι δευτερο αυτοκίνητο για την πόλη και για νεους φοιτητες κτλ.
Το παιρνεις και πας για ψωνια ή κέντρο ή βολτα κοντινη και παρκαρει παντου
αυτη ειναι η χρήση του.
Αν θες για 4-5 θεσεις δεν θα πας να παρεις το αβγό ή παρομοιο τοσο μικρό αμαξακι
-
@lap said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@andya3 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
δυστυχώς και παρά τα ακροβατικά που έκανα, ήταν ανεπιτυχής η προσπάθειά μου να μπω από την πίσω πόρτα
Δοκίμασες από τις πόρτες που έχει στα πλάγια;;;
Μη μου το θυμίζεις καθόλου, έτσι όπως προσπαθούσα να στρίψω το κορμί μου για να μπω, στο τσακ τα γλύτωσα τα φάρμακα για τη μέση. Ευτυχώς κιόλας που δεν τα κατάφερα, να δω πως θα έβγαινα μετά...

-
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@andya3 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@monman2 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
O Ξαφνικός Θάνατος των (μικρών) εκτρωμάτων της ηλεκτροκίνησης έεεεεερχεται!
όμορφος εκτελεστής

ενα μικρο ηλεκτρικο πόλης είναι πολυ καλύτερο από δαύτο αν εχεις να το φορτιζεις.
αλλα συμφωνω οτι αυτό ειναι πολύ καλύτερο και πολύ πιο εξυπηρετικο γιαυτους που δεν εχουν δικό τους παρκινγκ σπίτι που βεβαια ειναι και περισσότεροι. εξαιρετικη κίνηση της toyota.
Αρκεί να χωράς στο aygo, δυστυχώς και παρά τα ακροβατικά που έκανα, ήταν ανεπιτυχής η προσπάθειά μου να μπω από την πίσω πόρτα. Και το εννοώ, δεν το λέω για πλάκα.
@monman2 η πατέντα σου για τις πόρτες μπορεί ν' αποδειχτεί σωτήρια για όποιον το αγοράσει χωρίς να το δοκιμάσει

τοσο μικρα αμαξακια ουσιαστικα ειναι διθέσια και οι πισω θέσεις ειναι για παιδια ή για μεγαλους που θα στριμωχθουν αρκετα ως πολύ για μικρές αποστάσεις. κατα 90% χρησιμοποιουνται με 1 ή 2 ατομα και πολύ σπανια μπαινουν αλλοι.
Ειναι δευτερο αυτοκίνητο για την πόλη και για νεους φοιτητες κτλ.
Το παιρνεις και πας για ψωνια ή κέντρο ή βολτα κοντινη και παρκαρει παντου
αυτη ειναι η χρήση του.
Αν θες για 4-5 θεσεις δεν θα πας να παρεις το αβγό ή παρομοιο τοσο μικρό αμαξακι
Σύρε είπαμε, από έφηβος και πάνω δεν μπαίνει στα πίσω καθίσματα του αυγού. Όποιος αμφιβάλλει ας πάει να το δοκιμάσει.
-
το aygo x ειναι 3.70 με πισω παραθυρα που δεν ανοιγουν και ελαχιστους χωρους για τους πισω επιβατες. Το inster ειναι ελαχιστα μεγαλυτερο (3.82) με κανονικα πισω παραθυρα και εξαιρετικους χωρους για τους πισω επιβατες. Το μικρο τογιοτα σιγουρα εχει χωρο στην αγορα, ειδικα τωρα που θα ερθει και υβριδικο, αλλα νομιζω οτι τα μικρα ηλεκτρικα δεν τρεμουν απο τον φοβο τους

-
@dettol said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
το aygo x ειναι 3.70 με πισω παραθυρα που δεν ανοιγουν και ελαχιστους χωρους για τους πισω επιβατες. Το inster ειναι ελαχιστα μεγαλυτερο (3.82) με κανονικα πισω παραθυρα και εξαιρετικους χωρους για τους πισω επιβατες. Το μικρο τογιοτα σιγουρα εχει χωρο στην αγορα, ειδικα τωρα που θα ερθει και υβριδικο, αλλα νομιζω οτι τα μικρα ηλεκτρικα δεν τρεμουν απο τον φοβο τους

Διάβασα κάπου ότι η βασική έκδοση του Aygo X Hybrid θα ξεκινά απο 20 χιλιάρικα. Αν αληθεύει δεν ξέρω τι χώρο θα έχει στην αγορά όταν με εναμισο χιλιάρικο παραπάνω ανεβαίνεις κατηγορία σε supermini (Yaris) και έχεις αμάξι που μπορούν να καθίσουν ενήλικες πισω , έχει σοβαρό πορτμπαγκάζ και μπορεί να πάει και ταξίδι.
-
@dettol said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
το aygo x ειναι 3.70 με πισω παραθυρα που δεν ανοιγουν και ελαχιστους χωρους για τους πισω επιβατες. Το inster ειναι ελαχιστα μεγαλυτερο (3.82) με κανονικα πισω παραθυρα και εξαιρετικους χωρους για τους πισω επιβατες. Το μικρο τογιοτα σιγουρα εχει χωρο στην αγορα, ειδικα τωρα που θα ερθει και υβριδικο, αλλα νομιζω οτι τα μικρα ηλεκτρικα δεν τρεμουν απο τον φοβο τους

Ανάλογα το κοινό που απευθύνεσαι.
Κάποιος που θα έχει το ινστερ για 2ο-3ο αμάξι οικογένειας οκ.
Αν όμως ένας μπορεί να αντέξει ένα αυτοκινήτο μόνο θα πάει στο υβριδικό.
Γιατί με αυτό θα ταξιδέψει μακριά κιόλας. -
@azmo said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@dettol said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
το aygo x ειναι 3.70 με πισω παραθυρα που δεν ανοιγουν και ελαχιστους χωρους για τους πισω επιβατες. Το inster ειναι ελαχιστα μεγαλυτερο (3.82) με κανονικα πισω παραθυρα και εξαιρετικους χωρους για τους πισω επιβατες. Το μικρο τογιοτα σιγουρα εχει χωρο στην αγορα, ειδικα τωρα που θα ερθει και υβριδικο, αλλα νομιζω οτι τα μικρα ηλεκτρικα δεν τρεμουν απο τον φοβο τους

Διάβασα κάπου ότι η βασική έκδοση του Aygo X Hybrid θα ξεκινά απο 20 χιλιάρικα. Αν αληθεύει δεν ξέρω τι χώρο θα έχει στην αγορά όταν με εναμισο χιλιάρικο παραπάνω ανεβαίνεις κατηγορία σε supermini (Yaris) και έχεις αμάξι που μπορούν να καθίσουν ενήλικες πισω , έχει σοβαρό πορτμπαγκάζ και μπορεί να πάει και ταξίδι.
Δεν θα έχει χώρο αν βγει σε τέτοια τιμή.
Δεν το αποκλείω όμως γιατί η Τογιότα έχει ακριβύνει τρελά -
@iceman7 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@azmo said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@dettol said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
το aygo x ειναι 3.70 με πισω παραθυρα που δεν ανοιγουν και ελαχιστους χωρους για τους πισω επιβατες. Το inster ειναι ελαχιστα μεγαλυτερο (3.82) με κανονικα πισω παραθυρα και εξαιρετικους χωρους για τους πισω επιβατες. Το μικρο τογιοτα σιγουρα εχει χωρο στην αγορα, ειδικα τωρα που θα ερθει και υβριδικο, αλλα νομιζω οτι τα μικρα ηλεκτρικα δεν τρεμουν απο τον φοβο τους

Διάβασα κάπου ότι η βασική έκδοση του Aygo X Hybrid θα ξεκινά απο 20 χιλιάρικα. Αν αληθεύει δεν ξέρω τι χώρο θα έχει στην αγορά όταν με εναμισο χιλιάρικο παραπάνω ανεβαίνεις κατηγορία σε supermini (Yaris) και έχεις αμάξι που μπορούν να καθίσουν ενήλικες πισω , έχει σοβαρό πορτμπαγκάζ και μπορεί να πάει και ταξίδι.
Δεν θα έχει χώρο αν βγει σε τέτοια τιμή.
Δεν το αποκλείω όμως γιατί η Τογιότα έχει ακριβύνει τρελάΝαι έχει ακριβύνει αλλά την παίρνει να ζητάει τις αυξήσεις. Που αλλου θα βρεις 11 χρόνια εγγύηση και την νούμερο 1 παγκοσμίως αξιοπιστία. Παίζει μπάλα χωρίς αντίπαλο.
-
@azmo said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@iceman7 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@azmo said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@dettol said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
το aygo x ειναι 3.70 με πισω παραθυρα που δεν ανοιγουν και ελαχιστους χωρους για τους πισω επιβατες. Το inster ειναι ελαχιστα μεγαλυτερο (3.82) με κανονικα πισω παραθυρα και εξαιρετικους χωρους για τους πισω επιβατες. Το μικρο τογιοτα σιγουρα εχει χωρο στην αγορα, ειδικα τωρα που θα ερθει και υβριδικο, αλλα νομιζω οτι τα μικρα ηλεκτρικα δεν τρεμουν απο τον φοβο τους

Διάβασα κάπου ότι η βασική έκδοση του Aygo X Hybrid θα ξεκινά απο 20 χιλιάρικα. Αν αληθεύει δεν ξέρω τι χώρο θα έχει στην αγορά όταν με εναμισο χιλιάρικο παραπάνω ανεβαίνεις κατηγορία σε supermini (Yaris) και έχεις αμάξι που μπορούν να καθίσουν ενήλικες πισω , έχει σοβαρό πορτμπαγκάζ και μπορεί να πάει και ταξίδι.
Δεν θα έχει χώρο αν βγει σε τέτοια τιμή.
Δεν το αποκλείω όμως γιατί η Τογιότα έχει ακριβύνει τρελάΝαι έχει ακριβύνει αλλά την παίρνει να ζητάει τις αυξήσεις. Που αλλου θα βρεις 11 χρόνια εγγύηση και την νούμερο 1 παγκοσμίως αξιοπιστία. Παίζει μπάλα χωρίς αντίπαλο.
Οριακά είναι.
Εχει φθηνηνει πολύ τα υλικά, κάνει τσιγκουνιές κλπ.
Γενικά αν έχεις οδηγήσει ένα έστω αξιοπρεπές ποιοτικά αμάξι στη ζωή σου βρίσκεις την απτή ποιότητα στην κάτω γκάμα της Τογιότα εντελώς γύφτικη. -
@iceman7 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@azmo said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@iceman7 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@azmo said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@dettol said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
το aygo x ειναι 3.70 με πισω παραθυρα που δεν ανοιγουν και ελαχιστους χωρους για τους πισω επιβατες. Το inster ειναι ελαχιστα μεγαλυτερο (3.82) με κανονικα πισω παραθυρα και εξαιρετικους χωρους για τους πισω επιβατες. Το μικρο τογιοτα σιγουρα εχει χωρο στην αγορα, ειδικα τωρα που θα ερθει και υβριδικο, αλλα νομιζω οτι τα μικρα ηλεκτρικα δεν τρεμουν απο τον φοβο τους

Διάβασα κάπου ότι η βασική έκδοση του Aygo X Hybrid θα ξεκινά απο 20 χιλιάρικα. Αν αληθεύει δεν ξέρω τι χώρο θα έχει στην αγορά όταν με εναμισο χιλιάρικο παραπάνω ανεβαίνεις κατηγορία σε supermini (Yaris) και έχεις αμάξι που μπορούν να καθίσουν ενήλικες πισω , έχει σοβαρό πορτμπαγκάζ και μπορεί να πάει και ταξίδι.
Δεν θα έχει χώρο αν βγει σε τέτοια τιμή.
Δεν το αποκλείω όμως γιατί η Τογιότα έχει ακριβύνει τρελάΝαι έχει ακριβύνει αλλά την παίρνει να ζητάει τις αυξήσεις. Που αλλου θα βρεις 11 χρόνια εγγύηση και την νούμερο 1 παγκοσμίως αξιοπιστία. Παίζει μπάλα χωρίς αντίπαλο.
Οριακά είναι.
Εχει φθηνηνει πολύ τα υλικά, κάνει τσιγκουνιές κλπ.
Γενικά αν έχεις οδηγήσει ένα έστω αξιοπρεπές ποιοτικά αμάξι στη ζωή σου βρίσκεις την απτή ποιότητα στην κάτω γκάμα της Τογιότα εντελώς γύφτικη.Ναι είχα BMW κάποτε, και χαιρόμουν με την απτή ποιότητα των υλικών, αλλά περισσότερο από εμένα χαιρονταν στην αντιπροσωπεία με την απτή ποιότητα του πωπου μου, τον οποίο έπιαναν συχνά γιατί έβγαζε όλων των ειδών τα περίεργα και ακριβά προβλήματα, και όλα μετά την λήξη της εγγύησης, λες και το είχαν σχεδιάσει. Χίλιες φορές σκληρό πλαστικό και τρίξιμο, αλλά αθάνατη κατασκευή, παρά να σκάω διχίλιαρα στο σέρβις.
-
This post is deleted! -
@azmo said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@iceman7 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@azmo said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@iceman7 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@azmo said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@dettol said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
το aygo x ειναι 3.70 με πισω παραθυρα που δεν ανοιγουν και ελαχιστους χωρους για τους πισω επιβατες. Το inster ειναι ελαχιστα μεγαλυτερο (3.82) με κανονικα πισω παραθυρα και εξαιρετικους χωρους για τους πισω επιβατες. Το μικρο τογιοτα σιγουρα εχει χωρο στην αγορα, ειδικα τωρα που θα ερθει και υβριδικο, αλλα νομιζω οτι τα μικρα ηλεκτρικα δεν τρεμουν απο τον φοβο τους

Διάβασα κάπου ότι η βασική έκδοση του Aygo X Hybrid θα ξεκινά απο 20 χιλιάρικα. Αν αληθεύει δεν ξέρω τι χώρο θα έχει στην αγορά όταν με εναμισο χιλιάρικο παραπάνω ανεβαίνεις κατηγορία σε supermini (Yaris) και έχεις αμάξι που μπορούν να καθίσουν ενήλικες πισω , έχει σοβαρό πορτμπαγκάζ και μπορεί να πάει και ταξίδι.
Δεν θα έχει χώρο αν βγει σε τέτοια τιμή.
Δεν το αποκλείω όμως γιατί η Τογιότα έχει ακριβύνει τρελάΝαι έχει ακριβύνει αλλά την παίρνει να ζητάει τις αυξήσεις. Που αλλου θα βρεις 11 χρόνια εγγύηση και την νούμερο 1 παγκοσμίως αξιοπιστία. Παίζει μπάλα χωρίς αντίπαλο.
Οριακά είναι.
Εχει φθηνηνει πολύ τα υλικά, κάνει τσιγκουνιές κλπ.
Γενικά αν έχεις οδηγήσει ένα έστω αξιοπρεπές ποιοτικά αμάξι στη ζωή σου βρίσκεις την απτή ποιότητα στην κάτω γκάμα της Τογιότα εντελώς γύφτικη.Ναι είχα BMW κάποτε, και χαιρόμουν με την απτή ποιότητα των υλικών, αλλά περισσότερο από εμένα χαιρονταν στην αντιπροσωπεία με την απτή ποιότητα του πωπου μου, τον οποίο έπιαναν συχνά γιατί έβγαζε όλων των ειδών τα περίεργα και ακριβά προβλήματα, και όλα μετά την λήξη της εγγύησης, λες και το είχαν σχεδιάσει. Χίλιες φορές σκληρό πλαστικό και τρίξιμο, αλλά αθάνατη κατασκευή, παρά να σκάω διχίλιαρα στο σέρβις.
Δεν τα παντρεύεσαι τα αμάξια. Τα δίνεις μετά την εγγύηση
7 χρόνια είχα BMW και μόνο τα σέρβις έκανα.
Τογιότα έχει ακριβά σέρβις οια κάθε χρόνο και δυστυχώς τα άθλια πλαστικά, τα τριξίματα κλπ χαλάνε πολύ από την εμπειρία -
Καμία απέχθεια δεν τρέφω για τα Κινέζικα. Άλλωστε, Τάσο φίλε μου, τα αγαπημένα σου Tesla στην Κίνα κατασκευάζονται...
-
Οταν λέμε κινέζικα, εννοούμε σχεδίασης, όχι κατασκευής ! Εκτός αν θεωρείτε και το ιφονι κινέζικο !
Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα