-
Με εκπλήσει πάντως που στη χώρα της αρπαχτής γίνονται ανεπιφύλακτα δηλώσεις θαυμασμού για τις Κινέζικες μάρκες που ξαφνικά γεμίζουν την αγορά από το πουθενά.
Εποχές χρηματιστηρίου μου θυμίζει το θέμα, μακάρι να βγω ψεύτης, αλλά θα κλάψουν κάμποσα πορτοφόλια.
Βέβαια το τραβάει και του Έλληνα ο κω..., πιστεύει στο εύκολο και γρήγορο κέρδος, στα φτηνά και super τεχνολογικά Κινέζικα αυτοκίνητα κλπ.
Κάντε και λίγο κράτει βρε παιδιά, εδώ η Hyundai είναι δεκαετίες στην Ευρώπη κι άμα χρειαστείς κανένα προφυλακτήρα σου λένε σε 3 μήνες! Έχω τώρα γνωστό με το αυτοκίνητο ακινητοποιημένο 2 μήνες ήδη!
-
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Να τα θαψετε όσο θέλετε τα κινέζικα . Να πω ότι και γω για τα περισσότερα δεν έχω την καλύτερη γνώμη όσον αφορά την εμφάνιση τους. Τα ευρωπαϊκά είναι συνήθως πολύ πιο όμορφα και στυλατα. Βέβαια μέχρι εκεί ........
Όμως
Σκεφτείτε λίγο ότι τα υπόλοιπα πλην κινεζικών έχουν inverter και μπαταρίες από τους Κινέζους!!!!!
Άρα απεχθανεστε τα απολύτως κινέζικα αλλά γουστάρετε τα μισά κινέζικα ? Πώς γκεγκεν αυτό ???
Έτσι όπως έχει γίνει η κατάσταση σχεδόν τα πάντα προέρχονται από Κίνα αλλά είναι αλλά είναι διαφορετικό το ένα με το άλλο γιατί μιλάμε για πολυσύνθετη κατασκευή. Οι Κινέζοι μπορεί να είναι κάπου καλοί αλλά όχι παντού καλύτεροι.
-
@andya3 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Η Κίνα έχει μια υπεροχή στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην παρούσα φάση. Αν θα μπορέσει να την κρατήσει, είναι περισσότερο κοινωνικό θέμα και σχετίζεται με τη δομή της χώρας.
Δεν είναι τυχαίο ότι στα πολύπλοκα βιομηχανικά προϊόντα όπως τα αυτοκίνητα κυριαρχούν οι Γερμανοί και οι Ιάπωνες. Είναι πολύ οργανωμένες και πειθαρχημένες κοινωνίες, με ισχυρές βάσεις, υποδομές και παράδοση σε τεχνικά και εμπορικά θέματα.
Η Κίνα αναπτύχθηκε απότομα από αγροτική κοινωνία σε βιομηχανική δύναμη. Αν μπορέσει να οργανωθεί σωστά σαν χώρα και αρπάξει την ευκαιρία, θα εξελιχθεί καλά.
Αλλιώς μου θυμίζει λίγο Ελντοράντο η κατάσταση. Ανακάλυψε τη βιομηχανία όπως οι άλλοι παλιότερα το χρυσό. Και όπως γρήγορα ανέβηκε, εξίσου γρήγορα θα καταρρεύσει.Πάντα εμπεριστατωμένος, αναλυτικός και με άποψη που ισχύει σε ένα άλλο παράλληλο σύμπαν όπου η Κίνα δεν είναι ο κυριάρχος των επόμενων 2 αιώνων, μέχρι να τους φτάσουν τεχνολογικά και να τους ξεπεράσουν αριθμητικά οι Ινδοί.
Κατά βάθος πιστεύεις πως η ανερχόμενη δύναμη του μέλλοντος ίσως είναι η ...Γερμανία.
Όσο για τους Ιάπωνες, σε 50 χρόνια που δεν θα υπάρχουν πλέον, θα υπάρχουν ακόμη αυτοκίνητα τους να μας τους θυμίζουν. -
@andya3 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Με εκπλήσει πάντως που στη χώρα της αρπαχτής γίνονται ανεπιφύλακτα δηλώσεις θαυμασμού για τις Κινέζικες μάρκες που ξαφνικά γεμίζουν την αγορά από το πουθενά.
Εποχές χρηματιστηρίου μου θυμίζει το θέμα, μακάρι να βγω ψεύτης, αλλά θα κλάψουν κάμποσα πορτοφόλια.
Βέβαια το τραβάει και του Έλληνα ο κω..., πιστεύει στο εύκολο και γρήγορο κέρδος, στα φτηνά και super τεχνολογικά Κινέζικα αυτοκίνητα κλπ.
Κάντε και λίγο κράτει βρε παιδιά, εδώ η Hyundai είναι δεκαετίες στην Ευρώπη κι άμα χρειαστείς κανένα προφυλακτήρα σου λένε σε 3 μήνες! Έχω τώρα γνωστό με το αυτοκίνητο ακινητοποιημένο 2 μήνες ήδη!
Σε φίλο πάντως που το κοστολόγιο σε Doplhin (από στούκα) ήταν στο 10άρικο, σε δύο μήνες και δύο μέρες έχει το αυτοκίνητο στα χέρια του. Αν παρακολουθείς το CarTalk στο ΦΒ, θα θυμάσαι την περίπτωση που είχε τρακάρει με ένα Accent στη Χαλκιδική.
-
Την εβδομάδα που μας πέρασε, είχα την χαρά να συναντηθώ με κάποιους φίλους.
Στην ομήγυρη ήταν μαζί μας και ένας αριστερός προβεβλημένος πολιτικός, που έκανε πολύ πιο ενδιαφέρουσα την συνάντηση.
Η συζήτηση σε αυτή την συνάντηση, είναι λογικό ότι κινήθηκε γύρω από τα τρέχοντα θέματα: Ισραήλ - Παλαιστίνη Ρωσία - Ουκρανία, Ελληνοτουρκικά, ΟΠΕΚΕΠΕ, Τέμπη, ακρίβεια.
Όταν η συζήτηση έφτασε στα εργασιακά και το νέο νομοσχέδιο της Κεραμέως, τους ανέφερα τον τρόπο, που κάποιος συνεργάτης μου, κάνει πλέον την επιλογή προσωπικού.
Ο συγκεκριμένος συνεργάτης, έχει τα τελευταία χρόνια, στα επαγγελματικά αυτοκίνητα του που χρησιμοποιεί για διανομή, μόνο Ινδούς οδηγούς.
Όταν το πρωτοέμαθα, τον είχα ρωτήσει αν τους έχει εμπιστοσύνη και μου απάντησε: είναι τυπικότατοι στην δουλειά τους, ευγενέστατοι, δεν κάνουν τροχαίες παραβάσεις, προσέχουν τα αυτοκίνητα, δεν ζητάνε υπερωρίες, άδειες ή ρεπό, δεν κάνουν απεργία και κάθε τέλος του μήνα που πληρώνονται, (με τον απολύτως βασικό μισθό του οδηγού), μου φιλάνε τα χέρια.
Έχει αλλάξει ένα μεγάλο μέρος των υπαλλήλων του, με αλλοδαπούς και θα το συνεχίσει γιατί τον συμφέρει.
Είναι λογικό ότι όλοι ξαφνιάστηκαν όταν άκουσαν το γεγονός, ο αριστερός πολιτικός ήταν: ήξεις αφήξεις , ναι μεν αλλά, η εργατική τάξη, μπλα μπλα μπλα................
Έτσι και εγώ για το επόμενο αυτοκίνητο μου, η επιλογή θα είναι Κινέζικο, τόσα χρόνια μας εκμεταλλεύονταν οι Ευρωπαίοι, Ιάπωνες αλλά και Νοτιοκορεάτες κατασκευαστές, με υψηλές τιμές αγοράς, πανάκριβο έξτρα εξοπλισμό, αδικαιολόγητα υψηλά κόστη για τα σέρβις και ανταλλακτικά στα ύψη.
Πλέον μόνο Κινέζικα αυτοκίνητα και Ινδούς υπαλλήλους (και ότι υπάρχει σε αλλοδαπούς), δεν αξίζει να πετάς τα χρήματα σου δεξιά και αριστερά.
-
@piliourits said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@andya3 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Η Κίνα έχει μια υπεροχή στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην παρούσα φάση. Αν θα μπορέσει να την κρατήσει, είναι περισσότερο κοινωνικό θέμα και σχετίζεται με τη δομή της χώρας.
Δεν είναι τυχαίο ότι στα πολύπλοκα βιομηχανικά προϊόντα όπως τα αυτοκίνητα κυριαρχούν οι Γερμανοί και οι Ιάπωνες. Είναι πολύ οργανωμένες και πειθαρχημένες κοινωνίες, με ισχυρές βάσεις, υποδομές και παράδοση σε τεχνικά και εμπορικά θέματα.
Η Κίνα αναπτύχθηκε απότομα από αγροτική κοινωνία σε βιομηχανική δύναμη. Αν μπορέσει να οργανωθεί σωστά σαν χώρα και αρπάξει την ευκαιρία, θα εξελιχθεί καλά.
Αλλιώς μου θυμίζει λίγο Ελντοράντο η κατάσταση. Ανακάλυψε τη βιομηχανία όπως οι άλλοι παλιότερα το χρυσό. Και όπως γρήγορα ανέβηκε, εξίσου γρήγορα θα καταρρεύσει.Πάντα εμπεριστατωμένος, αναλυτικός και με άποψη που ισχύει σε ένα άλλο παράλληλο σύμπαν όπου η Κίνα δεν είναι ο κυριάρχος των επόμενων 2 αιώνων, μέχρι να τους φτάσουν τεχνολογικά και να τους ξεπεράσουν αριθμητικά οι Ινδοί.
Κατά βάθος πιστεύεις πως η ανερχόμενη δύναμη του μέλλοντος ίσως είναι η ...Γερμανία.
Όσο για τους Ιάπωνες, σε 50 χρόνια που δεν θα υπάρχουν πλέον, θα υπάρχουν ακόμη αυτοκίνητα τους να μας τους θυμίζουν.Για να το συσχετίσω και με τον τίτλο του νήματος, είναι γνωστή η "απέχθεια σου" για το Δυτικό καπιταλισμό. Σου εύχομαι να βρεις την παρηγοριά που ψάχνεις στον Κινέζικο. Στον οποίο κιόλας κανείς δεν ξέρει τι γίνεται κατά βάθος.
Απ' όσα δημοσιεύονται πάντως κατά καιρούς, η κτηματαγορά τους κατέρρευσε, μαστίζονται από υπογεννητικότητα, οι εγχώριες αυτοκινητοβιομηχανίες παρά τις γενναίες κρατικές επιδοτήσεις "σκοτώνονται" μεταξύ τους με πόλεμο τιμών και είναι ζημιογόνες, από την υπερπαραγωγή δεν έχουν τι να κάνουν τ' αυτοκίνητα.
Έχουν "πηδήξει" όλες τις χώρες της Ασίας (βλέπε Βιετνάμ, Ινδονησία κλπ) με αντίστοιχες τακτικές φτηνών προϊόντων που προκαλούν και το θαυμασμό των εδώ Ελληναράδων που επιτέλους νομίζουν ότι βρήκαν ευκαιρία ν΄αγοράσουν φτηνά super αυτοκίνητα.
Ότι λάμπει δεν είναι χρυσός, η ακμή της Κίνας και στα αυτοκίνητα θα φανεί στο μέλλον.
-
@andya3 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Με εκπλήσει πάντως που στη χώρα της αρπαχτής γίνονται ανεπιφύλακτα δηλώσεις θαυμασμού για τις Κινέζικες μάρκες που ξαφνικά γεμίζουν την αγορά από το πουθενά.
Εποχές χρηματιστηρίου μου θυμίζει το θέμα, μακάρι να βγω ψεύτης, αλλά θα κλάψουν κάμποσα πορτοφόλια.
Βέβαια το τραβάει και του Έλληνα ο κω..., πιστεύει στο εύκολο και γρήγορο κέρδος, στα φτηνά και super τεχνολογικά Κινέζικα αυτοκίνητα κλπ.
Κάντε και λίγο κράτει βρε παιδιά, εδώ η Hyundai είναι δεκαετίες στην Ευρώπη κι άμα χρειαστείς κανένα προφυλακτήρα σου λένε σε 3 μήνες! Έχω τώρα γνωστό με το αυτοκίνητο ακινητοποιημένο 2 μήνες ήδη!
Δε μιλάμε για κινέζικες μικροσυσκευές του τύπου πιστολάκια μαλλιών που είναι απλά κακής αντιγραφής από δυτικά.
Δε μιλάμε καν για αντιγραφα συμβατικών αυτοκινήτων.
Αλλά νέα και ανώτερη τεχνολογία που, οι παραδοσιακοί κατασυευαστές κοιτάνε με τα κυάλια. -
@andya3 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@piliourits said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@andya3 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Η Κίνα έχει μια υπεροχή στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην παρούσα φάση. Αν θα μπορέσει να την κρατήσει, είναι περισσότερο κοινωνικό θέμα και σχετίζεται με τη δομή της χώρας.
Δεν είναι τυχαίο ότι στα πολύπλοκα βιομηχανικά προϊόντα όπως τα αυτοκίνητα κυριαρχούν οι Γερμανοί και οι Ιάπωνες. Είναι πολύ οργανωμένες και πειθαρχημένες κοινωνίες, με ισχυρές βάσεις, υποδομές και παράδοση σε τεχνικά και εμπορικά θέματα.
Η Κίνα αναπτύχθηκε απότομα από αγροτική κοινωνία σε βιομηχανική δύναμη. Αν μπορέσει να οργανωθεί σωστά σαν χώρα και αρπάξει την ευκαιρία, θα εξελιχθεί καλά.
Αλλιώς μου θυμίζει λίγο Ελντοράντο η κατάσταση. Ανακάλυψε τη βιομηχανία όπως οι άλλοι παλιότερα το χρυσό. Και όπως γρήγορα ανέβηκε, εξίσου γρήγορα θα καταρρεύσει.Πάντα εμπεριστατωμένος, αναλυτικός και με άποψη που ισχύει σε ένα άλλο παράλληλο σύμπαν όπου η Κίνα δεν είναι ο κυριάρχος των επόμενων 2 αιώνων, μέχρι να τους φτάσουν τεχνολογικά και να τους ξεπεράσουν αριθμητικά οι Ινδοί.
Κατά βάθος πιστεύεις πως η ανερχόμενη δύναμη του μέλλοντος ίσως είναι η ...Γερμανία.
Όσο για τους Ιάπωνες, σε 50 χρόνια που δεν θα υπάρχουν πλέον, θα υπάρχουν ακόμη αυτοκίνητα τους να μας τους θυμίζουν.Για να το συσχετίσω και με τον τίτλο του νήματος, είναι γνωστή η "απέχθεια σου" για το Δυτικό καπιταλισμό. Σου εύχομαι να βρεις την παρηγοριά που ψάχνεις στον Κινέζικο. Στον οποίο κιόλας κανείς δεν ξέρει τι γίνεται κατά βάθος.
Απ' όσα δημοσιεύονται πάντως κατά καιρούς, η κτηματαγορά τους κατέρρευσε, μαστίζονται από υπογεννητικότητα, οι εγχώριες αυτοκινητοβιομηχανίες παρά τις γενναίες κρατικές επιδοτήσεις "σκοτώνονται" μεταξύ τους με πόλεμο τιμών και είναι ζημιογόνες, από την υπερπαραγωγή δεν έχουν τι να κάνουν τ' αυτοκίνητα.
Έχουν "πηδήξει" όλες τις χώρες της Ασίας (βλέπε Βιετνάμ, Ινδονησία κλπ) με αντίστοιχες τακτικές φτηνών προϊόντων που προκαλούν και το θαυμασμό των εδώ Ελληναράδων που επιτέλους νομίζουν ότι βρήκαν ευκαιρία ν΄αγοράσουν φτηνά super αυτοκίνητα.
Ότι λάμπει δεν είναι χρυσός, η ακμή της Κίνας και στα αυτοκίνητα θα φανεί στο μέλλον.
εγω ακουω αλλα παντως. δεν εισαι ενημερωμένος
-
Δεν είναι ανάγκη να ανάγονται ΟΛΑ σε πολιτική συζήτηση. Ούτε είναι όλες οι αποφάσεις μας έκφραση των πολιτικών πεποιθήσεων μας. Αν αγοράσουμε ένα byd δεν θα φέρουμε το τέλος του δεξιού πολιτισμού και ούτε αντίστοιχα θα ανοίξουμε τις πόρτες για την έλευση του κομμουνιστικού παραδείσου.
-
@ntinaras said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@andya3 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Με εκπλήσει πάντως που στη χώρα της αρπαχτής γίνονται ανεπιφύλακτα δηλώσεις θαυμασμού για τις Κινέζικες μάρκες που ξαφνικά γεμίζουν την αγορά από το πουθενά.
Εποχές χρηματιστηρίου μου θυμίζει το θέμα, μακάρι να βγω ψεύτης, αλλά θα κλάψουν κάμποσα πορτοφόλια.
Βέβαια το τραβάει και του Έλληνα ο κω..., πιστεύει στο εύκολο και γρήγορο κέρδος, στα φτηνά και super τεχνολογικά Κινέζικα αυτοκίνητα κλπ.
Κάντε και λίγο κράτει βρε παιδιά, εδώ η Hyundai είναι δεκαετίες στην Ευρώπη κι άμα χρειαστείς κανένα προφυλακτήρα σου λένε σε 3 μήνες! Έχω τώρα γνωστό με το αυτοκίνητο ακινητοποιημένο 2 μήνες ήδη!
Δε μιλάμε για κινέζικες μικροσυσκευές του τύπου πιστολάκια μαλλιών που είναι απλά κακής αντιγραφής από δυτικά.
Δε μιλάμε καν για αντιγραφα συμβατικών αυτοκινήτων.
Αλλά νέα και ανώτερη τεχνολογία που, οι παραδοσιακοί κατασυευαστές κοιτάνε με τα κυάλια.Έχουν τεχνολογική ανωτερότητα στις μπαταρίες οι Κινέζοι και μάλλον θα την κρατήσουν. Αλλά νομίζω ότι ο ενθουσιασμός για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα αφορά τη χαμηλότερη τιμή τους, όχι την τεχνολογική υπεροχή τους.
-
Βρε συ Αντυ, αυτά που γράφεις ίσως μπορούσαν να είναι πιθανότητες για το μέλλον, κάπου μεταξύ 1995 και 2005.
Τώρα, 20-30 χρόνια αργότερα, έχοντας λύσει προβλήματα απ τα οποία θα κετερρεε οποιαδήποτε άλλη δυνατή χώρα, οι κινέζοι απλά δεν έχουν αντίπαλο στη βιομηχανική παραγωγή και την καινοτομία.
Στα οχήματα, παράγουν τεράστιες ποσότητες αυτοκινήτων με διπλάσιες χωρητικότητες μπαταριών κι επιδόσεις στο εν τριτο του κόστους των ευρωπαϊκών, και συ θεωρείς π.χ. την υπερπαραγωγή ως πρόβλημα, επειδή ετσι είπε για να μαζέψει κλικ ένας αεργος γιουτουμπερ με μεταχειρισμένο σιροκο που κάνει βιντεακια στη σοφίτα της μάνας του...
Κι αν μια κινεζική εταιρεία που πχ υπάρχει 5 χρόνια δεν έχει τέλειο ADAS, δηλαδή το έχει στο επίπεδο που το χουν κι η εκατονταετης Μερσεντες και η WV, αλλά της κοστίζει της κινέζικης το αμάξι με κινέζικες μπαταρίες 10 χιλιάρικα αντί για τα τριπλά που κοστίζει στους Ευρωπαίους, θα καταρρεύσει η Κίνα;
Το πρόβλημα με τον "δυτικό καπιταλισμό" δεν ειναι πως δεν μου αρέσει, αλλά είναι πως λόγω του ανταγωνισμού που πρεσβεύει, τον έχουν καταβροχθισει ήδη οι Ασιάτες.
Όχι μόνο επειδή υπερτερούν πλέον οι Ασιάτες στην έρευνα και την παραγωγή σε κάθε τομέα κι επιστήμη, αλλά κι επειδή αυτοί προερχόμενοι από σπουδαίους πολιτισμούς χιλιετιών έχουν άλλες μεθόδους, κι έχουν για παράδειγμα ήδη "κατακτήσει" ειρηνικά τεράστιο κομμάτι της Αφρικής ή Λατινικής Αμερικής, όταν οι βορειοευρωπαίοι απόγονοι βανδάλων πλιατσικολόγων επιδρομεων που λίγδωσε το άντερό τους πριν μερικές δεκαετίες, ως κύκνειο άσμα τους ετοιμάζουν έναν ακόμη πόλεμο, μετά τους δύο παγκόσμιους που έκαναν τον προηγούμενο αιώνα.
Δηλαδή πιο κουτσό άλογο δεν έχει υπάρξει στην ιστορία για να ποντάρει κάποιος, απ τους Ευρωπαίους εναντίον Κινέζων... -
@piliourits said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Βρε συ Αντυ, αυτά που γράφεις ίσως μπορούσαν να είναι πιθανότητες για το μέλλον, κάπου μεταξύ 1995 και 2005.
Τώρα, 20-30 χρόνια αργότερα, έχοντας λύσει προβλήματα απ τα οποία θα κετερρεε οποιαδήποτε άλλη δυνατή χώρα, οι κινέζοι απλά δεν έχουν αντίπαλο στη βιομηχανική παραγωγή και την καινοτομία.
Στα οχήματα, παράγουν τεράστιες ποσότητες αυτοκινήτων με διπλάσιες χωρητικότητες μπαταριών κι επιδόσεις στο εν τριτο του κόστους των ευρωπαϊκών, και συ θεωρείς π.χ. την υπερπαραγωγή ως πρόβλημα, επειδή ετσι είπε για να μαζέψει κλικ ένας αεργος γιουτουμπερ με μεταχειρισμένο σιροκο που κάνει βιντεακια στη σοφίτα της μάνας του...
Κι αν μια κινεζική εταιρεία που πχ υπάρχει 5 χρόνια δεν έχει τέλειο ADAS, δηλαδή το έχει στο επίπεδο που το χουν κι η εκατονταετης Μερσεντες και η WV, αλλά της κοστίζει της κινέζικης το αμάξι με κινέζικες μπαταρίες 10 χιλιάρικα αντί για τα τριπλά που κοστίζει στους Ευρωπαίους, θα καταρρεύσει η Κίνα;
Το πρόβλημα με τον "δυτικό καπιταλισμό" δεν ειναι πως δεν μου αρέσει, αλλά είναι πως λόγω του ανταγωνισμού που πρεσβεύει, τον έχουν καταβροχθισει ήδη οι Ασιάτες.
Όχι μόνο επειδή υπερτερούν πλέον οι Ασιάτες στην έρευνα και την παραγωγή σε κάθε τομέα κι επιστήμη, αλλά κι επειδή αυτοί προερχόμενοι από σπουδαίους πολιτισμούς χιλιετιών έχουν άλλες μεθόδους, κι έχουν για παράδειγμα ήδη "κατακτήσει" ειρηνικά τεράστιο κομμάτι της Αφρικής ή Λατινικής Αμερικής, όταν οι βορειοευρωπαίοι απόγονοι βανδάλων πλιατσικολόγων επιδρομεων που λίγδωσε το άντερό τους πριν μερικές δεκαετίες, ως κύκνειο άσμα τους ετοιμάζουν έναν ακόμη πόλεμο, μετά τους δύο παγκόσμιους που έκαναν τον προηγούμενο αιώνα.
Δηλαδή πιο κουτσό άλογο δεν έχει υπάρξει στην ιστορία για να ποντάρει κάποιος, απ τους Ευρωπαίους εναντίον Κινέζων...Τη Δύση παγκοσμίως την εκπροσωπούν οι ΗΠΑ. Μ' αυτή θα συγκρίνουμε τους Κινέζους. Η Ευρώπη με εξαίρεση τη Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία είναι κατά βάση "τόπος πολιτισμού, ευζωίας και διακοπών".
-
@andya3 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@piliourits said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Βρε συ Αντυ, αυτά που γράφεις ίσως μπορούσαν να είναι πιθανότητες για το μέλλον, κάπου μεταξύ 1995 και 2005.
Τώρα, 20-30 χρόνια αργότερα, έχοντας λύσει προβλήματα απ τα οποία θα κετερρεε οποιαδήποτε άλλη δυνατή χώρα, οι κινέζοι απλά δεν έχουν αντίπαλο στη βιομηχανική παραγωγή και την καινοτομία.
Στα οχήματα, παράγουν τεράστιες ποσότητες αυτοκινήτων με διπλάσιες χωρητικότητες μπαταριών κι επιδόσεις στο εν τριτο του κόστους των ευρωπαϊκών, και συ θεωρείς π.χ. την υπερπαραγωγή ως πρόβλημα, επειδή ετσι είπε για να μαζέψει κλικ ένας αεργος γιουτουμπερ με μεταχειρισμένο σιροκο που κάνει βιντεακια στη σοφίτα της μάνας του...
Κι αν μια κινεζική εταιρεία που πχ υπάρχει 5 χρόνια δεν έχει τέλειο ADAS, δηλαδή το έχει στο επίπεδο που το χουν κι η εκατονταετης Μερσεντες και η WV, αλλά της κοστίζει της κινέζικης το αμάξι με κινέζικες μπαταρίες 10 χιλιάρικα αντί για τα τριπλά που κοστίζει στους Ευρωπαίους, θα καταρρεύσει η Κίνα;
Το πρόβλημα με τον "δυτικό καπιταλισμό" δεν ειναι πως δεν μου αρέσει, αλλά είναι πως λόγω του ανταγωνισμού που πρεσβεύει, τον έχουν καταβροχθισει ήδη οι Ασιάτες.
Όχι μόνο επειδή υπερτερούν πλέον οι Ασιάτες στην έρευνα και την παραγωγή σε κάθε τομέα κι επιστήμη, αλλά κι επειδή αυτοί προερχόμενοι από σπουδαίους πολιτισμούς χιλιετιών έχουν άλλες μεθόδους, κι έχουν για παράδειγμα ήδη "κατακτήσει" ειρηνικά τεράστιο κομμάτι της Αφρικής ή Λατινικής Αμερικής, όταν οι βορειοευρωπαίοι απόγονοι βανδάλων πλιατσικολόγων επιδρομεων που λίγδωσε το άντερό τους πριν μερικές δεκαετίες, ως κύκνειο άσμα τους ετοιμάζουν έναν ακόμη πόλεμο, μετά τους δύο παγκόσμιους που έκαναν τον προηγούμενο αιώνα.
Δηλαδή πιο κουτσό άλογο δεν έχει υπάρξει στην ιστορία για να ποντάρει κάποιος, απ τους Ευρωπαίους εναντίον Κινέζων...Τη Δύση παγκοσμίως την εκπροσωπούν οι ΗΠΑ. Μ' αυτή θα συγκρίνουμε τους Κινέζους. Η Ευρώπη με εξαίρεση τη Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία είναι κατά βάση "τόπος πολιτισμού, ευζωίας και διακοπών".
Οι ΗΠΑ πήγαν να γίνουν σπουδαίες επειδή για ένα διάστημα που ο υπόλοιπος πλανήτης ήταν κατεστραμένος απ τους πολέμους των βανδάλων που λέγαμε προηγουμένως, αυτές τότε αλώβητες απ τον πόλεμο κι έχοντας βάλει χέρι στα παγκόσμια αποθέματα ενέργειας, συγκεντρωσαν στο έδαφός τους την αφρόκρεμα απ τα καλύτερα μυαλά του πλανήτη, κι έτσι κατάφεραν να προοδευσουν.
Δυστυχώς (ίσως) αυτό έχει ανατραπεί, δεν έχουν πλέον τα καλύτερα ταλέντα και στους κρίσιμους τομείς επιστήμης και τεχνολογίας υστερούν κι έρχονται δεύτερες και τρίτες, και όπως το πάνε με τον αμόρφωτο πορτοκαλί βαψομαλλιά, ο κατήφορος θα μεγαλώσει.
Γι αυτό κι ο βαψομαλλιάς εκλέγεται διηγώντας κλαίγοντας τα περασμένα μεγαλεία τους, κι αφού οι ΗΠΑ είναι ο εκπρόσωπος, αυτο που λες "δυτικό καπιταλισμό" είναι ήδη χαμένο από χέρι.
Γι αυτό, μην απεχθανεστε και τόσο πολύ τα κινεζικα Αυτοκίνητα, γιατί όταν είστε συνταξιούχοι, μόνο αυτά θα υπάρχουν, κι ας υπάρχει πχ. το μπραντ Volvo όπως ακόμη υπάρχει και το μπραντ Panasonic... -
Oι κινέζοι είναι νεοφερμένοι στα αυτοκίνητα. Κάτι σαν τους Ιάπωνες ή τους κορεάτες, αλλά στο πολύ μεγαλύτερο και ορμητικότερο.
Πριν από τα αμάξια όμως, είχαν διεισδύσει σε ένα σωρό άλλους τομείς, και μάλιστα με μεγάλη επιτυχία. Και δεν έχουν κάνει πίσω πουθενά έκτοτε.
Διερωτώμαι λοιπόν, τι κάνει τον άντυα3 να πιστεύει ότι σε μερικά χρονάκια οι κινέζοι θα περιοριστούν στον ρόλο των προμηθευτών μπαταριών και λοιπών υποστυστημάτων, και ουχί πλήρως αυτοκινήτων?
Από εκεί και πέρα, πιθανόν και εγώ να περιμένω μερικά χρονάκια μέχρι να ψωνίσω. Να δω 'που θα κάτσει η μπίλια', τι συγχνωνεύσεις και συμπράξεις θα γίνουν (υπάρχουν 100 διαφορετικοί κατασκευαστές στην Κίνα!), τι προβλήματα βγούνε στο μέλλον, πως πάνε τα μετάχειρα, τι υποστήριξη προσφέρουν, κοκ. -
@dstou said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Oι κινέζοι είναι νεοφερμένοι στα αυτοκίνητα. Κάτι σαν τους Ιάπωνες ή τους κορεάτες, αλλά στο πολύ μεγαλύτερο και ορμητικότερο.
Πριν από τα αμάξια όμως, είχαν διεισδύσει σε ένα σωρό άλλους τομείς, και μάλιστα με μεγάλη επιτυχία. Και δεν έχουν κάνει πίσω πουθενά έκτοτε.
Διερωτώμαι λοιπόν, τι κάνει τον άντυα3 να πιστεύει ότι σε μερικά χρονάκια οι κινέζοι θα περιοριστούν στον ρόλο των προμηθευτών μπαταριών και λοιπών υποστυστημάτων, και ουχί πλήρως αυτοκινήτων?
Από εκεί και πέρα, πιθανόν και εγώ να περιμένω μερικά χρονάκια μέχρι να ψωνίσω. Να δω 'που θα κάτσει η μπίλια', τι συγχνωνεύσεις και συμπράξεις θα γίνουν (υπάρχουν 100 διαφορετικοί κατασκευαστές στην Κίνα!), τι προβλήματα βγούνε στο μέλλον, πως πάνε τα μετάχειρα, τι υποστήριξη προσφέρουν, κοκ.Σωστός! Ελεύθερη αγορά είναι. Αν κάτι με εξυπηρετεί θα το πάρω (βέβαια εδώ είναι τα μεγάλα ποσά οπότε και ανάλογο ρίσκο). Έτσι στα κινητά θα πάρω OnePlus ή Xiaomi με 400€ και όχι Samsung ή αιφονια αν με εξυπηρετεί και δε θέλω να κάνω φλεξ. Έτσι και κάποιος μπορεί να πάρει ένα ταπεινό lynk & co με γκατζετs και να αγνοήσει ένα wv π.χ.
-
@wantone said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@andya3 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@andya3 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Η Κίνα έχει μια υπεροχή στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην παρούσα φάση. Αν θα μπορέσει να την κρατήσει, είναι περισσότερο κοινωνικό θέμα και σχετίζεται με τη δομή της χώρας.
Δεν είναι τυχαίο ότι στα πολύπλοκα βιομηχανικά προϊόντα όπως τα αυτοκίνητα κυριαρχούν οι Γερμανοί και οι Ιάπωνες. Είναι πολύ οργανωμένες και πειθαρχημένες κοινωνίες, με ισχυρές βάσεις, υποδομές και παράδοση σε τεχνικά και εμπορικά θέματα.
Η Κίνα αναπτύχθηκε απότομα από αγροτική κοινωνία σε βιομηχανική δύναμη. Αν μπορέσει να οργανωθεί σωστά σαν χώρα και αρπάξει την ευκαιρία, θα εξελιχθεί καλά.
Αλλιώς μου θυμίζει λίγο Ελντοράντο η κατάσταση. Ανακάλυψε τη βιομηχανία όπως οι άλλοι παλιότερα το χρυσό. Και όπως γρήγορα ανέβηκε, εξίσου γρήγορα θα καταρρεύσει.Για την παρούσα φάση λέμε αφού δεν είμαστε προφήτες να μιλήσουμε για το μέλλον. Πολλά μπορούν να αλλάξουν. Πάντως προς τον παρόν οι Γερμανοί το φυσάνε και το(ν) ρουφάνε. Οι Ιάπωνες παραμένουν πρώτοι σε πωλήσεις στον κόσμο με την Toyota , δεν έχουν κανένα θέμα
Εγώ πάντως πιο πιθανό βλέπω να καταρρεύσουν οι Ευρωπαίοι πάρα οι κινεζοι. Οι Ιάπωνες δεν θεωρώ ότι κινδυνεύουν καθόλου καθώς σε ποιότητα συνεχίζουν να υπερέχουν έναντι όλων και έχουν και τα hybrid πολύ εξελιγμένα
Έχω τελείως αντίθετη άποψη. Οι Κινέζοι θα καταλήξουν προμηθευτές και ανακυκλωτές μπαταριών. Αναλογικά Θα αντικαταστήσουν τις σημερινές πετρελαιοπαραγωγές χώρες.
Θα δούμε όμως, κανείς δεν έχει μαγική σφαίρα να προβλέπει το μέλλον
τι σχεση εχει το ενα με το αλλο; οι μπαταριες ειναι σαν τους κινητηρες δηλ ενα προιον που φτιαχνεται απο πρωτες υλες.
το κυριως καυσιμο εναι λιγνιτης στην κινα
το πετρελαιο περα απο μεταφορες το χρησιμοποιουν και στην βιομηχανια.
Τι λιγνίτης ρε wantone????? έχουν τις περισσότερες ανεμογεννήτριες , μακράν τα περισσότερα φωτοβολταϊκά στον κόσμο και πυρηνικη ενέργεια , τι λιγνίτης μου λες
Αυτά ήταν πολύ παλιά, αλλάζει τώρα. Παραμένει ο μεγαλύτερος λυπαντης στον κόσμο λόγω των περισσότερων εργοστασίων φυσικα
-
@panos2171 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Να τα θαψετε όσο θέλετε τα κινέζικα . Να πω ότι και γω για τα περισσότερα δεν έχω την καλύτερη γνώμη όσον αφορά την εμφάνιση τους. Τα ευρωπαϊκά είναι συνήθως πολύ πιο όμορφα και στυλατα. Βέβαια μέχρι εκεί ........
Όμως
Σκεφτείτε λίγο ότι τα υπόλοιπα πλην κινεζικών έχουν inverter και μπαταρίες από τους Κινέζους!!!!!
Άρα απεχθανεστε τα απολύτως κινέζικα αλλά γουστάρετε τα μισά κινέζικα ? Πώς γκεγκεν αυτό ???
Έτσι όπως έχει γίνει η κατάσταση σχεδόν τα πάντα προέρχονται από Κίνα αλλά είναι αλλά είναι διαφορετικό το ένα με το άλλο γιατί μιλάμε για πολυσύνθετη κατασκευή. Οι Κινέζοι μπορεί να είναι κάπου καλοί αλλά όχι παντού καλύτεροι.
Δεν χρειάζεται να είναι οι καλύτεροι. Αρκεί να είναι οι φτηνοτεροι και οι πιο vfm. Αυτό δείχνει η αγορά ότι πουλάει . Χέστηκαν να είναι οι καλύτεροι
-
@andya3 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@andya3 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Η Κίνα έχει μια υπεροχή στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην παρούσα φάση. Αν θα μπορέσει να την κρατήσει, είναι περισσότερο κοινωνικό θέμα και σχετίζεται με τη δομή της χώρας.
Δεν είναι τυχαίο ότι στα πολύπλοκα βιομηχανικά προϊόντα όπως τα αυτοκίνητα κυριαρχούν οι Γερμανοί και οι Ιάπωνες. Είναι πολύ οργανωμένες και πειθαρχημένες κοινωνίες, με ισχυρές βάσεις, υποδομές και παράδοση σε τεχνικά και εμπορικά θέματα.
Η Κίνα αναπτύχθηκε απότομα από αγροτική κοινωνία σε βιομηχανική δύναμη. Αν μπορέσει να οργανωθεί σωστά σαν χώρα και αρπάξει την ευκαιρία, θα εξελιχθεί καλά.
Αλλιώς μου θυμίζει λίγο Ελντοράντο η κατάσταση. Ανακάλυψε τη βιομηχανία όπως οι άλλοι παλιότερα το χρυσό. Και όπως γρήγορα ανέβηκε, εξίσου γρήγορα θα καταρρεύσει.Για την παρούσα φάση λέμε αφού δεν είμαστε προφήτες να μιλήσουμε για το μέλλον. Πολλά μπορούν να αλλάξουν. Πάντως προς τον παρόν οι Γερμανοί το φυσάνε και το(ν) ρουφάνε. Οι Ιάπωνες παραμένουν πρώτοι σε πωλήσεις στον κόσμο με την Toyota , δεν έχουν κανένα θέμα
Εγώ πάντως πιο πιθανό βλέπω να καταρρεύσουν οι Ευρωπαίοι πάρα οι κινεζοι. Οι Ιάπωνες δεν θεωρώ ότι κινδυνεύουν καθόλου καθώς σε ποιότητα συνεχίζουν να υπερέχουν έναντι όλων και έχουν και τα hybrid πολύ εξελιγμένα
Έχω τελείως αντίθετη άποψη. Οι Κινέζοι θα καταλήξουν προμηθευτές και ανακυκλωτές μπαταριών. Αναλογικά Θα αντικαταστήσουν τις σημερινές πετρελαιοπαραγωγές χώρες.
Θα δούμε όμως, κανείς δεν έχει μαγική σφαίρα να προβλέπει το μέλλον
Κανείς δεν έχει μαγικη σφαίρα συμφωνώ , θα δούμε
Απλά νομίζω ότι ποντάρεις σε κουτσό άλογο , στον Αστραχάν !!!
-
@spi_duster said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Να τα θαψετε όσο θέλετε τα κινέζικα . Να πω ότι και γω για τα περισσότερα δεν έχω την καλύτερη γνώμη όσον αφορά την εμφάνιση τους. Τα ευρωπαϊκά είναι συνήθως πολύ πιο όμορφα και στυλατα. Βέβαια μέχρι εκεί ........
Όμως
Σκεφτείτε λίγο ότι τα υπόλοιπα πλην κινεζικών έχουν inverter και μπαταρίες από τους Κινέζους!!!!!
Άρα απεχθανεστε τα απολύτως κινέζικα αλλά γουστάρετε τα μισά κινέζικα ? Πώς γκεγκεν αυτό ???
Υπαρχουν προιοντα που συναρμολογουνται στην Κινα με υψηλες προδιαγραφες δυτικου τυπου. Υπαρχουν και προιοντα που κατασκευαζονται στην Κινα με προδιαγραφες στα Δυτικα προτυπα. Απο την πειρα μου υπαρχει μεγαλη διαφορα σε συγκεκριμενες κατηγοριες προιοντων. Δεν περιμενω στα αμαξια τους κατι διαφορετικο.
Τα ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ (όχι τα θερμικά) είναι πιο πολύ σαν κινητά τηλέφωνα και όπως διαπρέπουν οι κινεζικές μάρκες στα κινητά (OnePlus, oppo, Xiaomi κτλ) έτσι θα διαπρέψουν και στα αυτοκινητα
Μπορείς να έχεις ότι άποψη θες, δημοκρατία έχουμε . Αλλά νομίζω κάνεις λάθος για αυτοκίνητα , δεν μιλάω για άλλα προϊόντα
-
@ntinaras said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Επειδή γράφτηκε ότι κάποιος που έχει να δώσει 60-70000 για αυτοκίνητο θα πάρει κινεζιά...
Δηλαδή θα απαντήσει στην ερώτηση τι αμάξι έχει και θα το δείξει λέγοντας : το αυτοκίνητο ΜΟΥ ΝΙΟ
Προφανώς όλοι οι άλλοι λεφτάδες θα μπουν σε καθεστώς γενικής θυμηδίας...
Ο Jim Farley, CEO of Ford Motor Company πάντως, αφού δοκίμασε την απόλυτη κινεζιά : Xiaomi SU7 ενθουσιάστηκε και το κράτησε για τη πάρτη του αφού το εκθείασε.
Λογικά δεν έχει λεφτά να πάρει Bentley και Rolls Royce...Είναι ένας απλός υπαλληλίσκος όχι επιχειρηματίας.
Σήμερα είναι τσέος, αύριο είναι χρέος...
Επίσης μιλάμε για την Ελλάδα που το σήμα έχει ακόμα μεγάλη ισχύ όχι για χώρες που αλλάζουν τα αμάξια στα 2 χρόνια.
Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα