-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Ο φίλος Έλον έχει καταλάβει ότι ο μέσος Τεσλίστας έχει IQ ανάλογο με αυτό ενός αβοκάντο και έβαλε ειδοποίηση για ανίχνευση παιδιού ανευ επίβλεψη στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.
Τι άλλο να σας κάνει βρε χαβάνια ?
μου φαινεται αδιανοητο αλλα υπαρχουν αρκετες περιπτωσεις τοσο ευρωπη οσο και αμερικη με βρεφη/νηπια που εχουν πεθανει ξεχασμενα μεσα στο αυτοκινητο. Μαλιστα μου κανει εντυπωση που κατι τοσο απλο δεν το ειχαν ενεργοποιησει ως feature εδω και καιρο, εστω και με τους αισθητηρες βαρους στις θεσεις και οχι με το cabin radar που εχει η τεσλα (και η τογιοτα το εχει αυτο νομιζω)
Σου φαίνεται αδιανόητο γιατί δεν έχεις εντρυφήσει επαρκώς στο μεγαλείο της ανθρώπινης ηλιθιότητας !
Ντισκλειμερ:
Η έκφραση "της ανθρώπινης ηλιθιότητας !" είναι γενική και αόριστη και δεν απευθύνεται σε συγκεκριμένο -μονίμως θιγόμενο- χρήστη του διαδικτυακού μας καφενείου !Σου φαίνεται αδιανόητο αλλά δυστυχώς συνεβει σε γνωστό γνωστού. Άνθρωπος απόλυτα φυσιολογικός που απλά γ@μηθηκε η ζωή του από μια απερισκεψια / κακή στιγμή. Γιαυτό κρίνε μεν αλλά ποτέ δεν ξέρεις στα σίγουρα τι έχει συμβεί...
Ειδικά με την τρέλα και τους ρυθμούς της ζωής μας μπορεί να συμβεί στον οποιονδήποτε...
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@fanis75 said in TESLA FORUM:
- Από μόνη της είναι θεότητα!
- ΔΕΝ έχουν μειονεκτήματα τα Τέσλα, τόσο απλά - τελεία και παύλα!
- ΔΕΝ υπάρχει ανταγωνισμός στα ηλεκτριά. Όταν λέμε ηλεκτρικό αμάξι (μπαταριοκίνητο για την ακρίβεια), τότε εννοούμε ΤΕΣΛΑ ΜΟΝΟ. όλα τα άλλα ειναι οδοντόκρεμες.
οι πωλήσεις σε διαψεύδουν όμως. Όσο για τις οδοντόκρεμες, είσαι υπερβολικός, ο ανταγωνισμός έχει φτάσει πολύ κοντά. Έχεις Tesla?
@lap said in TESLA FORUM:
Ο Φάνης πρέπει να ήταν περιζήτητος γαμπρός.
Οι γυναίκες θέλουν σίγουρες απαντήσεις ακόμα και αν είναι ψέμα
το μόνο σίγουρο.
Καλή φάση να ξεκινήσει άλλη ένα αλισβερίσι επι των πωλήσεων !
-
@nascar1 said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Ο φίλος Έλον έχει καταλάβει ότι ο μέσος Τεσλίστας έχει IQ ανάλογο με αυτό ενός αβοκάντο και έβαλε ειδοποίηση για ανίχνευση παιδιού ανευ επίβλεψη στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.
Τι άλλο να σας κάνει βρε χαβάνια ?
μου φαινεται αδιανοητο αλλα υπαρχουν αρκετες περιπτωσεις τοσο ευρωπη οσο και αμερικη με βρεφη/νηπια που εχουν πεθανει ξεχασμενα μεσα στο αυτοκινητο. Μαλιστα μου κανει εντυπωση που κατι τοσο απλο δεν το ειχαν ενεργοποιησει ως feature εδω και καιρο, εστω και με τους αισθητηρες βαρους στις θεσεις και οχι με το cabin radar που εχει η τεσλα (και η τογιοτα το εχει αυτο νομιζω)
Σου φαίνεται αδιανόητο γιατί δεν έχεις εντρυφήσει επαρκώς στο μεγαλείο της ανθρώπινης ηλιθιότητας !
Ντισκλειμερ:
Η έκφραση "της ανθρώπινης ηλιθιότητας !" είναι γενική και αόριστη και δεν απευθύνεται σε συγκεκριμένο -μονίμως θιγόμενο- χρήστη του διαδικτυακού μας καφενείου !Σου φαίνεται αδιανόητο αλλά δυστυχώς συνεβει σε γνωστό γνωστού. Άνθρωπος απόλυτα φυσιολογικός που απλά γ@μηθηκε η ζωή του από μια απερισκεψια / κακή στιγμή. Γιαυτό κρίνε μεν αλλά ποτέ δεν ξέρεις στα σίγουρα τι έχει συμβεί...
Ειδικά με την τρέλα και τους ρυθμούς της ζωής μας μπορεί να συμβεί στον οποιονδήποτε...
Ούτε αδιανότητο μου φαίνεται ούτε μπορώ να κρίνω τον οποιοδήποτε για οτιδήποτε. Κανείς δεν ξέρει τον Γολγοθά που ανεβαίνει ο απέναντί του. Η ανάρτηση είχε καθαρά χιουμοριστικό χαρακτήρα
-
M3 LR RWD
συνθηκες 21C χωρις βροχη.
15.89kwh/100km το οποιο μεταφραζεται σε 470km στα 120km/h (πραγματικα gps. 122km/h στο κοντερ). Πρακτικα οι καταναλωσεις σε ταξιδι θα ειναι χαμηλοτερες, διοτι οι μεσες ωριαιες ειναι συνηθως χαμηλοτερες, ακομα και αν πηγαινεις σε καποια τμηματα με 130-140km/h -
@dettol said in TESLA FORUM:
M3 LR RWD
συνθηκες 21C χωρις βροχη.
15.89kwh/100km το οποιο μεταφραζεται σε 470km στα 120km/h (πραγματικα gps. 122km/h στο κοντερ). Πρακτικα οι καταναλωσεις σε ταξιδι θα ειναι χαμηλοτερες, διοτι οι μεσες ωριαιες ειναι συνηθως χαμηλοτερες, ακομα και αν πηγαινεις σε καποια τμηματα με 130-140km/hΠολύ καλές καταναλώσεις.
Δεν ξέρω αν είναι φλαταδουρα βέβαια και δεν έχει πολλά υψομετρικά αλλά για σταθερά 122 είναι αρκετά καλά τα νούμερα. Αν με κάνα 135-140αρι σταθερά είναι γύρω στο 20 είναι τζετ.
Λογικά το Υ λόγω όγκου θα καταναλώνει κάτι παραπάνω. -
@chrisk6 said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
M3 LR RWD
συνθηκες 21C χωρις βροχη.
15.89kwh/100km το οποιο μεταφραζεται σε 470km στα 120km/h (πραγματικα gps. 122km/h στο κοντερ). Πρακτικα οι καταναλωσεις σε ταξιδι θα ειναι χαμηλοτερες, διοτι οι μεσες ωριαιες ειναι συνηθως χαμηλοτερες, ακομα και αν πηγαινεις σε καποια τμηματα με 130-140km/hΠολύ καλές καταναλώσεις.
Δεν ξέρω αν είναι φλαταδουρα βέβαια και δεν έχει πολλά υψομετρικά αλλά για σταθερά 122 είναι αρκετά καλά τα νούμερα. Αν με κάνα 135-140αρι σταθερά είναι γύρω στο 20 είναι τζετ.
Λογικά το Υ λόγω όγκου θα καταναλώνει κάτι παραπάνω.Τις ανηφόρες ακολουθούν οι κατηφόρες. Για να δεις 20αρια πρέπει να πηγαίνεις με τελικές επι μακρον
-
@chrisk6 said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
M3 LR RWD
συνθηκες 21C χωρις βροχη.
15.89kwh/100km το οποιο μεταφραζεται σε 470km στα 120km/h (πραγματικα gps. 122km/h στο κοντερ). Πρακτικα οι καταναλωσεις σε ταξιδι θα ειναι χαμηλοτερες, διοτι οι μεσες ωριαιες ειναι συνηθως χαμηλοτερες, ακομα και αν πηγαινεις σε καποια τμηματα με 130-140km/hΠολύ καλές καταναλώσεις.
Δεν ξέρω αν είναι φλαταδουρα βέβαια και δεν έχει πολλά υψομετρικά αλλά για σταθερά 122 είναι αρκετά καλά τα νούμερα. Αν με κάνα 135-140αρι σταθερά είναι γύρω στο 20 είναι τζετ.
Λογικά το Υ λόγω όγκου θα καταναλώνει κάτι παραπάνω.Τις μετρήσεις του τις κάνει πάντα σε κυκλική διαδρομή
-
Κάνει κύκλους για 100 χλμ?
Δεν βρίσκει την έξοδο ε;;; Το έχω πάθει και εγώ.
-
-
Ντεμπούτο «ναυάγιο» για τα ρομπότ-ταξί της Tesla – Αυτόνομη οδήγηση στο… αντίθετο ρεύμα
Δεν πήγε καλά η πρώτη δοκιμή των ρομπότ-ταξί της Tesla στους δρόμους του Τέξας. Τα «fails» που καταγράφηκαν.
-
Μετά από το σπασμένο παρμπρίζ ακολούθησε επαφή με ελάφι
θέλει να το πουλήσει... -
@limited_one said in TESLA FORUM:
Μετά από το σπασμένο παρμπρίζ ακολούθησε επαφή με ελάφι
θέλει να το πουλήσει...Για όνομα του θεού !!
Που βρέθηκε το αναθεματισμένο ; -
@limited_one said in TESLA FORUM:
Μετά από το σπασμένο παρμπρίζ ακολούθησε επαφή με ελάφι
θέλει να το πουλήσει...Το ζωάκι είναι καλά ;
-
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@limited_one said in TESLA FORUM:
Μετά από το σπασμένο παρμπρίζ ακολούθησε επαφή με ελάφι
θέλει να το πουλήσει...Για όνομα του θεού !!
Που βρέθηκε το αναθεματισμένο ;Η Ρόδος είναι γεμάτη ελάφια dama dama, είναι προστατευόμενο γιατί την δεκαετία του 80 παραλίγο να εξαφανιστούν.
Πετάχτηκε πάνω του την ώρα που πήγαινε σπίτι όταν σχόλασε.
@red_monster Ευτυχώς έπεσε στο πλάι και το ελάφι την γλύτωσε. -
Για ότι αξία μπορεί να έχει, βιντεάκι αντιδράσεων στην μαγεία του M3 LR AWD από θεσσαλονικιούς γκαζόκαβλους (χομπίστες και επαγγελματίες) με ΠΟΛΛΑ κιλά γνώση και μεράκι για αναπαλαιώσεις και ανακατασκευές θερμικών (μεταξύ πολλών άλλων: σούπρες, σκαϊλάνια, ροτόρια, ότι πισωκούνα περνάει από το μυαλό σας, 6κύλινδρα+, τουρμπάτα υβρίδια, big turbo κτλ κτλ τσεκάρετε το κανάλι).
Όσοι ορκισμένοι εχθροί των ηλεκτρικών αξίζει να το δούν καθότι οι αντιδράσεις δεν είναι καθόλου θεατράλε και προέρχονται απευθείας από το στρατόπεδο θερμικών γκαζόκαβλων που έχουν γράψει 10δες χιλιάδες ώρες αθροιστικά μουτζουρομένοι κάτω από ράμπες συνεργείων.
-
Σε καμία περίπτωση δεν έχει 450 άλογα και απορώ γιατί το αναπαράγουν διαρκώς !
Κατά δήλωση της εταιρείας, το ευρωπαϊκό PERF έχει 460 ! -
Ναι, έχει και άλλες ανακρίβειες πχ ύπαρξη LIDAR, όμως μην ξεχνάς ότι οι τύποι πλην του ιδιοκτήτη είναι τουρίστες στον ηλεκτρικό κόσμο. Και αυτή ακριβώς είναι η αξία του βίντεο: Η αυθεντική πρώτη αντίδραση μιας χαβαλετζιδικης παρέας τρελαμένων θερμικών στην εμπειρία του αντιπάλου ηλεκτρικού δέους.
-
Δεν το λέω για αυτούς, αλίμονο, το λέω για τους δεκάδες που συνεχίζουν να το αναπαράγουν χωρίς καμία τεκμηρίωση ειδικά όταν κυκλοφορεί ήδη το μεγάλο με δηλωμένα 460άτια !
-
-
@argyn said in TESLA FORUM:
Για ότι αξία μπορεί να έχει, βιντεάκι αντιδράσεων στην μαγεία του M3 LR AWD από θεσσαλονικιούς γκαζόκαβλους (χομπίστες και επαγγελματίες) με ΠΟΛΛΑ κιλά γνώση και μεράκι για αναπαλαιώσεις και ανακατασκευές θερμικών (μεταξύ πολλών άλλων: σούπρες, σκαϊλάνια, ροτόρια, ότι πισωκούνα περνάει από το μυαλό σας, 6κύλινδρα+, τουρμπάτα υβρίδια, big turbo κτλ κτλ τσεκάρετε το κανάλι).
Όσοι ορκισμένοι εχθροί των ηλεκτρικών αξίζει να το δούν καθότι οι αντιδράσεις δεν είναι καθόλου θεατράλε και προέρχονται απευθείας από το στρατόπεδο θερμικών γκαζόκαβλων που έχουν γράψει 10δες χιλιάδες ώρες αθροιστικά μουτζουρομένοι κάτω από ράμπες συνεργείων.
Παρα πολυ διασκεδαστικο βιντεο, αλλα προσωπικα δεν πειστηκα οτι οδηγουσε τεσλα πρωτη φορα. Οσοι ξερω που οδηγησαν ηλεκτρικο οχημα με ισχυρο regen, τις πρωτες 2-3 φορες που πηγαν να φρεναρουν εκαναν το "καγκουρο". Ενστικτωδως οταν ερχεσαι απο θερμικο και θες να φρεναρεις, σηκωνεις εντελως το ποδι απο το γκαζι. Ειδικα σε χαμηλες ταχυτητες, τα τεσλα φρεναρου ΠΟΛΥ οταν το κανεις αυτο. Στο 21:00 ο "κωστας" καταφερε και σταματησε ομορφα και ομαλα σε κοκκινο φαναρι ακριβως στο σημειο που ηθελε.
Θεωρω οτι ειναι κατι που συνηθιζεται πολυ ευκολα, πανω στο 5'. Απλα το πρωτο φρεναρισμα, δεν θεωρω οτι ειναι ετσι για καποιον που δεν το εχει ξανα οδηγησει...
TESLA FORUM