-
@chrisk6 said in Toyota C-HR 2023:
@fanis75 said in Toyota C-HR 2023:
@nascar1 said in Toyota C-HR 2023:
Σιγά το csuv. Bsuv θα έλεγα
C suv ειναι το CHR.
Crossover ναι. SUV δεν το λες.
μωρε δεν υπάρχει κατηγορία C-crossover, μπαινουν και αυτά μαζι με τα suv για ευκολία αλλα ναι crossover είναι
-
@chrisk6 said in Toyota C-HR 2023:
Crossover ναι. SUV δεν το λες.
Δεν θα διαφωνήσω ούτες όμως θα συμφωνήσω, αφού δεν υπάρχει σαφής ορισμός (και διαχωρισμός) μεταξύ αυτών των 2. Εαν το αναλύσουμε: Sport ειναι (σε εμφάνιση και επιδόσεις το 2λιτρο), Utility δεν ειναι και Vehicle ειναι.
Πάντως η toyota ως σουβ το αναφέρει.
-
@chrisk6 said in Toyota C-HR 2023:
Καθε αυτοκινητο απευθυνεται σε διαφορετικες χρησεις, κατηγοριες ανθρωπων κλπ κλπ.
πχ για 2 ατομα τα 400λτ ειναι λιγα? Εδω κοντα φτανουν για οικογενεια, μιλωντας σε περιπτωσεις ταξιδιων. Οχι καθημερινοτητας.
Το Yudo δεν μπορει να συγκριθει. Αλλη η χρηση του. Και 500λτ να ειχε αν δεν κανει για ταξιδι τι να το κανεις.
Ειναι τοσα πολλα τα μοντελα που ο καθενας αναλογως τις αναγκες του θα βρει κατι να του ταιριαζει. Ολα με ενα μονο μοντελο δυσκολα θα τα κανεις.
Πρεπει να κανεις πολλες υποχωρησεις.το yudo και λιγοτερο να είχε δεν πειράζει για μεσα στην πόλη, μπήκε στην κουβεντα μονο για συγκριση οτι ειναι μολις 4 μετρα και εχει τοσο
Βρε ναι ο καθενας με τις ανάγκες του αλλα τώρα να έχεις αρκετα μακρυ αμάξωμα ωστε να πέρνει ανετα τις αποσκευες 4 ατομων και να μπορεις να πάρει μονο των 2 το λες και χαζομάρα. Τουλάχιστον εγω έτσι το βλέπω. Δεν ειναι κακο αυτοκίνητο αλλα ειναι μεγαλο μειον αυτό και δεν καταλαβαινω γιατι δεν πρέπει να το αναφέρουμε. Οπως αναφερουμε τα καλά του (εκπληκτικη οικονομία, ομορφο) θα λέμε και τα άσχημα. και το στενοχωρο πίσω με πορτες που δεν εχουν κλίση να μπαινεις/βγαινεις ευκολα δεν με πειραζει τοσο. Αλλα ο χωρος αποσκευών ειναι απογοητευτικός
-
@cirus said in Toyota C-HR 2023:
Οπως αναφερουμε τα καλά του (εκπληκτικη οικονομία, ομορφο)
To μεγαλύτερο θετικό ειναι η ανάρτηση, περισσότερο από οικονομία και εμφάνιση! Έχει εκπληκτική ανάρητηση, τόσο σε οδική συμπεριφορά όσο και σε άνεση/ποιότητα κύλισης.
-
@fanis75 said in Toyota C-HR 2023:
@chrisk6 said in Toyota C-HR 2023:
Crossover ναι. SUV δεν το λες.
Δεν θα διαφωνήσω ούτες όμως θα συμφωνήσω, αφού δεν υπάρχει σαφής ορισμός (και διαχωρισμός) μεταξύ αυτών των 2. Εαν το αναλύσουμε: Sport ειναι (σε εμφάνιση και επιδόσεις το 2λιτρο), Utility δεν ειναι και Vehicle ειναι.
Πάντως η toyota ως σουβ το αναφέρει.
Θα μας βλεπουν οι Αμερικανοι να λεμε SUV το CHR και αντιστοιχα crossovers (κατ εμε τουλαχιστον) και θα μας παρουν με τις ντοματες.
Τα βαλανε ολα σε μια κατηγορια και τα λενε SUV...που θα επρεπε να ειναι ψηλοτερο, να εχει χωρος μεγαλυτερους απο hatch κλπ κλπ.@cirus said in Toyota C-HR 2023:
@chrisk6 said in Toyota C-HR 2023:
Καθε αυτοκινητο απευθυνεται σε διαφορετικες χρησεις, κατηγοριες ανθρωπων κλπ κλπ.
πχ για 2 ατομα τα 400λτ ειναι λιγα? Εδω κοντα φτανουν για οικογενεια, μιλωντας σε περιπτωσεις ταξιδιων. Οχι καθημερινοτητας.
Το Yudo δεν μπορει να συγκριθει. Αλλη η χρηση του. Και 500λτ να ειχε αν δεν κανει για ταξιδι τι να το κανεις.
Ειναι τοσα πολλα τα μοντελα που ο καθενας αναλογως τις αναγκες του θα βρει κατι να του ταιριαζει. Ολα με ενα μονο μοντελο δυσκολα θα τα κανεις.
Πρεπει να κανεις πολλες υποχωρησεις.το yudo και λιγοτερο να είχε δεν πειράζει για μεσα στην πόλη, μπήκε στην κουβεντα μονο για συγκριση οτι ειναι μολις 4 μετρα και εχει τοσο
Βρε ναι ο καθενας με τις ανάγκες του αλλα τώρα να έχεις αρκετα μακρυ αμάξωμα ωστε να πέρνει ανετα τις αποσκευες 4 ατομων και να μπορεις να πάρει μονο των 2 το λες και χαζομάρα. Τουλάχιστον εγω έτσι το βλέπω. Δεν ειναι κακο αυτοκίνητο αλλα ειναι μεγαλο μειον αυτό και δεν καταλαβαινω γιατι δεν πρέπει να το αναφέρουμε. Οπως αναφερουμε τα καλά του (εκπληκτικη οικονομία, ομορφο) θα λέμε και τα άσχημα. και το στενοχωρο πίσω με πορτες που δεν εχουν κλίση να μπαινεις/βγαινεις ευκολα δεν με πειραζει τοσο. Αλλα ο χωρος αποσκευών ειναι απογοητευτικός
Ανετα χωραει αποσκευες 4 ατομων. Εκτος και αν ο καθενας θελει 2 βαλιτσες μεγαλες αεροδρομιου ξερω γω. Λες και 4 μεγαλοι σακοι δεν θα μπουν.
Τεσπα λεπτομερειες...εγω απλα το αναφερω γιατι στα 400λτ θεωρω ειναι οκ.
Εδω ο ασσος και εχει 300λτ. Αν σου κανει το αυτοκινητο και το γουσταρεις στην χειροτερη βαζεις μπαγκαζιερα απο πανω και οταν θες να κανεις ταξιδι παρε οτι εχεις!!!
Τωρα ο καθενας εχει μαθει να ταξιδευει αλλιως, να θελει αλλα πραγματα μεσα στο αυτοκινητο οποτε δυσκολα θα ταιριαξει σε ολους. Ειπαμε υποχωρησεις...απο χωρο πισω, μικρα παραθυρα κ.ο.κ. -
@chrisk6 said in Toyota C-HR 2023:
Θα μας βλεπουν οι Αμερικανοι να λεμε SUV το CHR και αντιστοιχα crossovers (κατ εμε τουλαχιστον) και θα μας παρουν με τις ντοματες.
Για αυτό η Τογιότα τα λέει σωστά και αναφέρει ξεκάθαρα "European Segment". Γιατί στην Αμερική ούτε για πόλης δεν κάνει!!
-
@chrisk6 said in Toyota C-HR 2023:
@fanis75 said in Toyota C-HR 2023:
@chrisk6 said in Toyota C-HR 2023:
Crossover ναι. SUV δεν το λες.
Δεν θα διαφωνήσω ούτες όμως θα συμφωνήσω, αφού δεν υπάρχει σαφής ορισμός (και διαχωρισμός) μεταξύ αυτών των 2. Εαν το αναλύσουμε: Sport ειναι (σε εμφάνιση και επιδόσεις το 2λιτρο), Utility δεν ειναι και Vehicle ειναι.
Πάντως η toyota ως σουβ το αναφέρει.
@cirus said in Toyota C-HR 2023:
@chrisk6 said in Toyota C-HR 2023:
Καθε αυτοκινητο απευθυνεται σε διαφορετικες χρησεις, κατηγοριες ανθρωπων κλπ κλπ.
πχ για 2 ατομα τα 400λτ ειναι λιγα? Εδω κοντα φτανουν για οικογενεια, μιλωντας σε περιπτωσεις ταξιδιων. Οχι καθημερινοτητας.
Το Yudo δεν μπορει να συγκριθει. Αλλη η χρηση του. Και 500λτ να ειχε αν δεν κανει για ταξιδι τι να το κανεις.
Ειναι τοσα πολλα τα μοντελα που ο καθενας αναλογως τις αναγκες του θα βρει κατι να του ταιριαζει. Ολα με ενα μονο μοντελο δυσκολα θα τα κανεις.
Πρεπει να κανεις πολλες υποχωρησεις.το yudo και λιγοτερο να είχε δεν πειράζει για μεσα στην πόλη, μπήκε στην κουβεντα μονο για συγκριση οτι ειναι μολις 4 μετρα και εχει τοσο
Βρε ναι ο καθενας με τις ανάγκες του αλλα τώρα να έχεις αρκετα μακρυ αμάξωμα ωστε να πέρνει ανετα τις αποσκευες 4 ατομων και να μπορεις να πάρει μονο των 2 το λες και χαζομάρα. Τουλάχιστον εγω έτσι το βλέπω. Δεν ειναι κακο αυτοκίνητο αλλα ειναι μεγαλο μειον αυτό και δεν καταλαβαινω γιατι δεν πρέπει να το αναφέρουμε. Οπως αναφερουμε τα καλά του (εκπληκτικη οικονομία, ομορφο) θα λέμε και τα άσχημα. και το στενοχωρο πίσω με πορτες που δεν εχουν κλίση να μπαινεις/βγαινεις ευκολα δεν με πειραζει τοσο. Αλλα ο χωρος αποσκευών ειναι απογοητευτικός
Ανετα χωραει αποσκευες 4 ατομων. Εκτος και αν ο καθενας θελει 2 βαλιτσες μεγαλες αεροδρομιου ξερω γω. Λες και 4 μεγαλοι σακοι δεν θα μπουν.
Τεσπα λεπτομερειες...εγω απλα το αναφερω γιατι στα 400λτ θεωρω ειναι οκ.
Εδω ο ασσος και εχει 300λτ. Αν σου κανει το αυτοκινητο και το γουσταρεις στην χειροτερη βαζεις μπαγκαζιερα απο πανω και οταν θες να κανεις ταξιδι παρε οτι εχεις!!!
Τωρα ο καθενας εχει μαθει να ταξιδευει αλλιως, να θελει αλλα πραγματα μεσα στο αυτοκινητο οποτε δυσκολα θα ταιριαξει σε ολους. Ειπαμε υποχωρησεις...απο χωρο πισω, μικρα παραθυρα κ.ο.κ.@@ χωραει. 2 και με παραχωρήσεις (εξαρταται την γυναικα σου) εμενα σε εκδρομη κάνει μετακόμιση
και ο ασσος και αυτό εχουν μικρό χωρο απόσκευών. Ο άσσος συγχωρείται γιατι είναι χαμηλό και είναι πολύ καλό σε ολους τους αλλους τομεις
το CHR δεν το δικαιολογω γιατι ειναι πιο ψηλο αρα και θα έπρεπε να έχει μεγαλύτερο χώρο. Τωρα το τι σου ειναι αρκετο εσενα ή εμενα είναι σχετικό. Καποιου μπορει να είναι αρκετο να εχει 20 λίτρα να περνει μονο ενα βρακί και ενα σορτσακι μαζί του και μια οδοντοβουρτσα.
Αντικειμενικά ομως οταν βαζεις τα ανταγωνιστικα C-suv σε κατηγορία απέναντι του και βγαινει τελευταίο, βάζεις διπλα του και όλα τα B-suv και χάνει από τα περισσότερα δεν μπορω να καταλάβω γιατι το συζητάμε οταν είναι πασιφανές ότι ειναι χαλια σε αυτό τον τομέα αντικειμενικά.
Μπακαζιερα δεν βάζω ούτε θα βάλω σε κανενα αυτοκίνητο ποτε. Εκτος οτι είναι ασχημο, εκτος οτι αλλαζει η γεωμετρια του αυτοκινητου, βαριεμαι και το βαζε βγαλε. Εξαλου γιατι να κάνω κάτι τέτοιο οταν υπάρχουν αλλες ανταγωνιστικές επιλογες σαν πελατης που μπορω να πάρω και να μου τα χωράει όλα χωρις μπακαζιέρα?
-
@chrisk6 said in Toyota C-HR 2023:
@fanis75 said in Toyota C-HR 2023:
@chrisk6 said in Toyota C-HR 2023:
Crossover ναι. SUV δεν το λες.
Δεν θα διαφωνήσω ούτες όμως θα συμφωνήσω, αφού δεν υπάρχει σαφής ορισμός (και διαχωρισμός) μεταξύ αυτών των 2. Εαν το αναλύσουμε: Sport ειναι (σε εμφάνιση και επιδόσεις το 2λιτρο), Utility δεν ειναι και Vehicle ειναι.
Πάντως η toyota ως σουβ το αναφέρει.
Θα μας βλεπουν οι Αμερικανοι να λεμε SUV το CHR και αντιστοιχα crossovers (κατ εμε τουλαχιστον) και θα μας παρουν με τις ντοματες.
.
Καλά βλέπεις αμερικανικά reviews πχ για το RAV4 ή το CRV και τα αναφέρουν ως μεσαία ή και μικρομεσαία. Γελάνε με κάτι Yaris Cross.
-
@supergeorge said in Toyota C-HR 2023:
Καλά βλέπεις αμερικανικά reviews πχ για το RAV4 ή το CRV και τα αναφέρουν ως μεσαία ή και μικρομεσαία. Γελάνε με κάτι Yaris Cross.
Είπαμε, είναι σοβαρή χώρα με σοβαρούς καταναλωτές. Αυτοκίνητα κάτω από 4.5 μέτρα ειναι κουβάδες, όχι αμάξια! Ένα Τέσλα 3/Υ για την Πόλη και ένα S/X για οικογενειακό, αυτα ειναι σωστά αμάξια. ή μια bmw 7αρα.
-
@cirus said in Toyota C-HR 2023:
@chrisk6 said in Toyota C-HR 2023:
@fanis75 said in Toyota C-HR 2023:
@chrisk6 said in Toyota C-HR 2023:
Crossover ναι. SUV δεν το λες.
Δεν θα διαφωνήσω ούτες όμως θα συμφωνήσω, αφού δεν υπάρχει σαφής ορισμός (και διαχωρισμός) μεταξύ αυτών των 2. Εαν το αναλύσουμε: Sport ειναι (σε εμφάνιση και επιδόσεις το 2λιτρο), Utility δεν ειναι και Vehicle ειναι.
Πάντως η toyota ως σουβ το αναφέρει.
@cirus said in Toyota C-HR 2023:
@chrisk6 said in Toyota C-HR 2023:
Καθε αυτοκινητο απευθυνεται σε διαφορετικες χρησεις, κατηγοριες ανθρωπων κλπ κλπ.
πχ για 2 ατομα τα 400λτ ειναι λιγα? Εδω κοντα φτανουν για οικογενεια, μιλωντας σε περιπτωσεις ταξιδιων. Οχι καθημερινοτητας.
Το Yudo δεν μπορει να συγκριθει. Αλλη η χρηση του. Και 500λτ να ειχε αν δεν κανει για ταξιδι τι να το κανεις.
Ειναι τοσα πολλα τα μοντελα που ο καθενας αναλογως τις αναγκες του θα βρει κατι να του ταιριαζει. Ολα με ενα μονο μοντελο δυσκολα θα τα κανεις.
Πρεπει να κανεις πολλες υποχωρησεις.το yudo και λιγοτερο να είχε δεν πειράζει για μεσα στην πόλη, μπήκε στην κουβεντα μονο για συγκριση οτι ειναι μολις 4 μετρα και εχει τοσο
Βρε ναι ο καθενας με τις ανάγκες του αλλα τώρα να έχεις αρκετα μακρυ αμάξωμα ωστε να πέρνει ανετα τις αποσκευες 4 ατομων και να μπορεις να πάρει μονο των 2 το λες και χαζομάρα. Τουλάχιστον εγω έτσι το βλέπω. Δεν ειναι κακο αυτοκίνητο αλλα ειναι μεγαλο μειον αυτό και δεν καταλαβαινω γιατι δεν πρέπει να το αναφέρουμε. Οπως αναφερουμε τα καλά του (εκπληκτικη οικονομία, ομορφο) θα λέμε και τα άσχημα. και το στενοχωρο πίσω με πορτες που δεν εχουν κλίση να μπαινεις/βγαινεις ευκολα δεν με πειραζει τοσο. Αλλα ο χωρος αποσκευών ειναι απογοητευτικός
Ανετα χωραει αποσκευες 4 ατομων. Εκτος και αν ο καθενας θελει 2 βαλιτσες μεγαλες αεροδρομιου ξερω γω. Λες και 4 μεγαλοι σακοι δεν θα μπουν.
Τεσπα λεπτομερειες...εγω απλα το αναφερω γιατι στα 400λτ θεωρω ειναι οκ.
Εδω ο ασσος και εχει 300λτ. Αν σου κανει το αυτοκινητο και το γουσταρεις στην χειροτερη βαζεις μπαγκαζιερα απο πανω και οταν θες να κανεις ταξιδι παρε οτι εχεις!!!
Τωρα ο καθενας εχει μαθει να ταξιδευει αλλιως, να θελει αλλα πραγματα μεσα στο αυτοκινητο οποτε δυσκολα θα ταιριαξει σε ολους. Ειπαμε υποχωρησεις...απο χωρο πισω, μικρα παραθυρα κ.ο.κ.@@ χωραει. 2 και με παραχωρήσεις (εξαρταται την γυναικα σου) εμενα σε εκδρομη κάνει μετακόμιση
και ο ασσος και αυτό εχουν μικρό χωρο απόσκευών. Ο άσσος συγχωρείται γιατι είναι χαμηλό και είναι πολύ καλό σε ολους τους αλλους τομεις
το CHR δεν το δικαιολογω γιατι ειναι πιο ψηλο αρα και θα έπρεπε να έχει μεγαλύτερο χώρο. Τωρα το τι σου ειναι αρκετο εσενα ή εμενα είναι σχετικό. Καποιου μπορει να είναι αρκετο να εχει 20 λίτρα να περνει μονο ενα βρακί και ενα σορτσακι μαζί του και μια οδοντοβουρτσα.
Αντικειμενικά ομως οταν βαζεις τα ανταγωνιστικα C-suv σε κατηγορία απέναντι του και βγαινει τελευταίο, βάζεις διπλα του και όλα τα B-suv και χάνει από τα περισσότερα δεν μπορω να καταλάβω γιατι το συζητάμε οταν είναι πασιφανές ότι ειναι χαλια σε αυτό τον τομέα αντικειμενικά.
Μπακαζιερα δεν βάζω ούτε θα βάλω σε κανενα αυτοκίνητο ποτε. Εκτος οτι είναι ασχημο, εκτος οτι αλλαζει η γεωμετρια του αυτοκινητου, βαριεμαι και το βαζε βγαλε. Εξαλου γιατι να κάνω κάτι τέτοιο οταν υπάρχουν αλλες ανταγωνιστικές επιλογες σαν πελατης που μπορω να πάρω και να μου τα χωράει όλα χωρις μπακαζιέρα?
Με 2 ατομα και θεμα στα 400λτ ειναι ενα ζητημα.
Με παιδια μετα πρεπει να πας σε κατι 600λτ+ σιγουρα.
Εγω την εχω εκπαιδευσει λογω μοτο που ταξιδευαμε παντα light με τα βασικα.
Οποτε τα 400λτ του αυτοκινητου φανταζουν transit.
Αλλα οπως ειπαμε ο καθενας εχει διαφορετικες αναγκες.
Εγω προσωπικα να αγοραζα αλλο αυτοκινητο για ~100λτ χωρου αποσκευων παραπανω αντι του μοντελου που θα ηθελα δεν θα το εκανα. Αλλα αυτος ειμαι εγω...
Πλεον οι μπαγκαζιερες ειναι μια χαρα. Μπαμ μπαμ τα κανεις ολα δεν ειναι τοσο ταλαιπωρια. -
@chrisk6 said in Toyota C-HR 2023:
@cirus said in Toyota C-HR 2023:
@chrisk6 said in Toyota C-HR 2023:
@fanis75 said in Toyota C-HR 2023:
@chrisk6 said in Toyota C-HR 2023:
Crossover ναι. SUV δεν το λες.
Δεν θα διαφωνήσω ούτες όμως θα συμφωνήσω, αφού δεν υπάρχει σαφής ορισμός (και διαχωρισμός) μεταξύ αυτών των 2. Εαν το αναλύσουμε: Sport ειναι (σε εμφάνιση και επιδόσεις το 2λιτρο), Utility δεν ειναι και Vehicle ειναι.
Πάντως η toyota ως σουβ το αναφέρει.
@cirus said in Toyota C-HR 2023:
@chrisk6 said in Toyota C-HR 2023:
Καθε αυτοκινητο απευθυνεται σε διαφορετικες χρησεις, κατηγοριες ανθρωπων κλπ κλπ.
πχ για 2 ατομα τα 400λτ ειναι λιγα? Εδω κοντα φτανουν για οικογενεια, μιλωντας σε περιπτωσεις ταξιδιων. Οχι καθημερινοτητας.
Το Yudo δεν μπορει να συγκριθει. Αλλη η χρηση του. Και 500λτ να ειχε αν δεν κανει για ταξιδι τι να το κανεις.
Ειναι τοσα πολλα τα μοντελα που ο καθενας αναλογως τις αναγκες του θα βρει κατι να του ταιριαζει. Ολα με ενα μονο μοντελο δυσκολα θα τα κανεις.
Πρεπει να κανεις πολλες υποχωρησεις.το yudo και λιγοτερο να είχε δεν πειράζει για μεσα στην πόλη, μπήκε στην κουβεντα μονο για συγκριση οτι ειναι μολις 4 μετρα και εχει τοσο
Βρε ναι ο καθενας με τις ανάγκες του αλλα τώρα να έχεις αρκετα μακρυ αμάξωμα ωστε να πέρνει ανετα τις αποσκευες 4 ατομων και να μπορεις να πάρει μονο των 2 το λες και χαζομάρα. Τουλάχιστον εγω έτσι το βλέπω. Δεν ειναι κακο αυτοκίνητο αλλα ειναι μεγαλο μειον αυτό και δεν καταλαβαινω γιατι δεν πρέπει να το αναφέρουμε. Οπως αναφερουμε τα καλά του (εκπληκτικη οικονομία, ομορφο) θα λέμε και τα άσχημα. και το στενοχωρο πίσω με πορτες που δεν εχουν κλίση να μπαινεις/βγαινεις ευκολα δεν με πειραζει τοσο. Αλλα ο χωρος αποσκευών ειναι απογοητευτικός
Ανετα χωραει αποσκευες 4 ατομων. Εκτος και αν ο καθενας θελει 2 βαλιτσες μεγαλες αεροδρομιου ξερω γω. Λες και 4 μεγαλοι σακοι δεν θα μπουν.
Τεσπα λεπτομερειες...εγω απλα το αναφερω γιατι στα 400λτ θεωρω ειναι οκ.
Εδω ο ασσος και εχει 300λτ. Αν σου κανει το αυτοκινητο και το γουσταρεις στην χειροτερη βαζεις μπαγκαζιερα απο πανω και οταν θες να κανεις ταξιδι παρε οτι εχεις!!!
Τωρα ο καθενας εχει μαθει να ταξιδευει αλλιως, να θελει αλλα πραγματα μεσα στο αυτοκινητο οποτε δυσκολα θα ταιριαξει σε ολους. Ειπαμε υποχωρησεις...απο χωρο πισω, μικρα παραθυρα κ.ο.κ.@@ χωραει. 2 και με παραχωρήσεις (εξαρταται την γυναικα σου) εμενα σε εκδρομη κάνει μετακόμιση
και ο ασσος και αυτό εχουν μικρό χωρο απόσκευών. Ο άσσος συγχωρείται γιατι είναι χαμηλό και είναι πολύ καλό σε ολους τους αλλους τομεις
το CHR δεν το δικαιολογω γιατι ειναι πιο ψηλο αρα και θα έπρεπε να έχει μεγαλύτερο χώρο. Τωρα το τι σου ειναι αρκετο εσενα ή εμενα είναι σχετικό. Καποιου μπορει να είναι αρκετο να εχει 20 λίτρα να περνει μονο ενα βρακί και ενα σορτσακι μαζί του και μια οδοντοβουρτσα.
Αντικειμενικά ομως οταν βαζεις τα ανταγωνιστικα C-suv σε κατηγορία απέναντι του και βγαινει τελευταίο, βάζεις διπλα του και όλα τα B-suv και χάνει από τα περισσότερα δεν μπορω να καταλάβω γιατι το συζητάμε οταν είναι πασιφανές ότι ειναι χαλια σε αυτό τον τομέα αντικειμενικά.
Μπακαζιερα δεν βάζω ούτε θα βάλω σε κανενα αυτοκίνητο ποτε. Εκτος οτι είναι ασχημο, εκτος οτι αλλαζει η γεωμετρια του αυτοκινητου, βαριεμαι και το βαζε βγαλε. Εξαλου γιατι να κάνω κάτι τέτοιο οταν υπάρχουν αλλες ανταγωνιστικές επιλογες σαν πελατης που μπορω να πάρω και να μου τα χωράει όλα χωρις μπακαζιέρα?
Με 2 ατομα και θεμα στα 400λτ ειναι ενα ζητημα.
Με παιδια μετα πρεπει να πας σε κατι 600λτ+ σιγουρα.
Εγω την εχω εκπαιδευσει λογω μοτο που ταξιδευαμε παντα light με τα βασικα.
Οποτε τα 400λτ του αυτοκινητου φανταζουν transit.
Αλλα οπως ειπαμε ο καθενας εχει διαφορετικες αναγκες.
Εγω προσωπικα να αγοραζα αλλο αυτοκινητο για ~100λτ χωρου αποσκευων παραπανω αντι του μοντελου που θα ηθελα δεν θα το εκανα. Αλλα αυτος ειμαι εγω...
Πλεον οι μπαγκαζιερες ειναι μια χαρα. Μπαμ μπαμ τα κανεις ολα δεν ειναι τοσο ταλαιπωρια.οταν την είχα με μηχανη την βγαζαμε με τριβαλιτσο και tankpad. (προφανώς εγω βολευόμουν με το tankpad)
μετά ομως πήραμε ενα octavia και η άτιμη ξεσαλωσε. επαιρνε μαζι τα πάντα. Την περιόρισα φαντασου και λίγο με το puma που έχει τεραστιο χωρο σε σχεση με το μεγεθος του αλλα είναι πλέον καλομαθημένη
ουτε εγω αν εχω ερωτευτει ενα αμαξι θα τα χαλάσω για 100 λίτρα αλλα μιλάμε για το CHR ετσι. Ειναι στα υποψηφιά μου αλλα εχει και αλλα μειονεκτηματα εκτος απο προτερήματα και σιγουρα δεν το βάζω στα ερωτεύσιμα
-
edit: Άκυρο cirus, τώρα μπήκα σε άλλο θέμα, και μου λύθηκε η απορία.
-
@sargus said in Toyota C-HR 2023:
@cirus said in Toyota C-HR 2023:
Εσύ πας για αλλαγή; Είδα πουλάς το Puma. Τι έγινε;
Το πουλάω γιατι κάθεται και δεν το χρησιμοποιώ
Δεν θα πάρω τιποτα ακόμα να το αντικαταστήσω αλλα......
στα σχεδια για αργοτερα είναι να πάρει η γυναικα το yudo που της αρεσει πολύ και με εχει φαει να της το δώσω και να πουλησουμε το corsa της. Και έπειτα να πάρουμε ενα μεγαλο ηλεκτρικο ή plugin hybrid για μενα
Εγώ θέλω ηλεκτρικο αλλα με εχει πετσοκόψει οτι δεν θα σταματαει και θα ταλαιπωρείται σε ταξίδια γιατι θέλω εγω ηλεκτρικο. Ασε που εχει τσαντιστει και με τον Μασκ
και μου λέει ξεχνα τα τεσλα την τυχη μου μέσα.
Οποτε μάλλον για plug in το βλέπω αλλα θα έρθουν σύντομα και άλλα μοντέλα από ανατολας και περιμενω πρώτα να δω Cherry και συναφη που θα έρθουν
μεσα σε αυτά ειναι και τα Toyota CHR και prius που ειναι πολύ καλα μεν σε κάποιους τομεις (ποιοτητα, αξιοπιστια). Αλλα εχουν τραγικούς χώρους αποσκευων που με χαλάει πολύ
με το Plug in και θα εκμεταλεύομαι το τσαμπα ρεύμα πηγαινε ελα στην δουλεια αλλα θα έχω και κινητηρα βενζινης για τα 2-4 ταξίδια το χρόνο που κάνω. Σε συνδιασμό με το yudo που θα έχει η γυναικα τα εξοδα μας σε βενζίνες το χρόνο θα είναι ΑΠΕΙΡΟΕΛΑΧΙΣΤΑ
ΥΓ θα μου λειψει η σπορ συμπεριφορά του Puma και τα χαμογελα στα ταξίδια αλλα ενταξει εκανα το κομματι μου και τωρα ήρθε το πλήρωμα του χρόνου να πάω σε κάτι πιο ορθολογικο και μη διασκεδαστικό. Εξαλου μονο σε ταξιδια το χρησιμοποιουσα πλέον. Μεγαλώνουμε
-
Να τα πάρουμε με τη σειρά;
1.Όπως εχει αναλυθεί επανειλημμένως, το C-HR (είτε θεωρηθεί SUV, είτε Crossover), με μήκος 4,36m έως 4,40m αναλόγως γενιας και μεταξόνιο σταθερά στα 2,64m, ανήκει στην καρδιά της κατηγορίας C.
Ενδεικτικά και για να έχουμε μια τάξη μεγεθους, αναφέρω οτι το RR Evoque έχει μήκος 4,36m και μεταξόνιο 2,68m. Nα το κατατάξουμε στα B-SUV κι αυτο;
2.Εχω γυρίσει ολη την Ελλάδα με 4μελή οικογένεια και, πέραν του άνετου ταξιδιού με πολύ καλές μωτ και κατανάλωση που ποτε δεν υπερέβη τα 7lt/100 km (για όσους λενε οτι τα υβριδικά δήθεν δεν κάνουν για ταξίδια), ποτέ δεν στριμωχθήκαμε παρά τα "μόλις" 377 πραγματικά λίτρα του πορτ-παγκαζ (θεωρώ υπερβολικά τα λιτρα χώρου αποσκευών που ανακοινώνονται για κάποια αλλα μοντέλα και δεν μου "βγαίνουν" με το μάτι, ίσως συνυπολογίζονται και κρυφοί αποθηκευτικοί χωροι - megabox κλπ.).
Χωράει 4 μακρόστενα σακβουαγιαζ χαμηλά (βοηθαει το τετραγωνισμένο σχημα) και απο πάνω παίζεις Tetris και χωράνε όλα μια χαρά χωρίς να βγάλεις την εταζέρα. Mιλάμε για αποσκευές διακοπών 1 μήνα.
Αν ξέρεις να φορτώσεις και αποφεύγεις τις κλασικές ογκώδεις βαλίτσες, δεν έχεις κανένα θέμα.
3.Το C-HR πουλάει 3000+ μονάδες καθε χρόνο και είναι σταθερά στο top 5 των SUV. Αν δεν ήταν (και) πρακτικό, νομίζω ότι δεν θα είχε τέτοιες πωλήσεις.
@cirus Καλοπούλητο το Puma κι εύχομαι σύντομα το nickname να γίνει chrus... Δεν θα το μετανιώσεις -
@bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:
Να τα πάρουμε με τη σειρά;
@cirus Καλοπούλητο το Puma κι εύχομαι σύντομα το nickname να γίνει chrus... Δεν θα το μετανιώσεις
Ευχαριστώ πολύ αν και δύσκολο το βλέπω γιατι ειναι ο συναγωνισμός με αλλα πολύ εντονος και αν και σε αξιοπιστια και ποιοτητα ιαπωνεζικη ειναι δυνατο, σε χώρους και τιμη για οτι δίνει ειναι κακο (310 λίτρα!!!) και με αλμυρη τιμη . Το πολύ δυνατο σημειο του στα hybrid δεν ισχύει και πάρα πολύ στα plug in γιατι και τα ανταγωνιστικα και αυτό τσαμπα θα κινουνται μεσα στην πόλη με μπαταρια. Ειναι ομως πολύ ομορφο . Τουλάχιστον οι χώροι για τους πίσω δεν με ενδιαφέρουν πολύ οποτε σε αυτό δεν χανει πολύ
Θα δουμε
-
@cirus said in Toyota C-HR 2023:
Ευχαριστώ πολύ αν και δύσκολο το βλέπω γιατι ειναι ο συναγωνισμός με αλλα πολύ εντονος και αν και σε αξιοπιστια και ποιοτητα ιαπωνεζικη ειναι δυνατο, σε χώρους και τιμη για οτι δίνει ειναι κακο (310 λίτρα!!!)
Δεν νομίζω να είναι τόσα λίγα λίτρα, πρόσφατα φίλος αγόρασε το CHR και από όσο είδα το πορτμπαγκάζ μου φάνηκε κάτι παραπάνω από ικανοποιητικό με μεγάλο άνοιγμα και τετράγωνο σχήμα, αν με ρωτούσε κάποιος θα έλεγα πως είναι περίπου 500 λίτρα.
Θεωρώ πως παρά το μέγα μποξ του πούμα θα είναι πολύ καλύτερο από αυτό αφού μιλάμε για κατηγορία C αυτοκίνητο με μεγαλύτερο πλάτος και βάθος λόγω διαστάσεων.
Ίσως πρέπει να το δεις από κοντά για να είσαι σίγουρος.
Το πρόβλημα με το CHR γιατί είναι και πάρα πάρα πολύ καλό οδηγικά είναι άλλο...
Για κάποιο λόγο σε βάζει σε μια θρησκευτικού περιεχομένου σχεδόν σέχτα οικονομικής οδήγησης η οποία αγγίζει την σφαίρα της ψυχιατρικής επιστήμης.
Ο φίλος έχει γίνει αρρωστακι με αυτό πλέον , για να καταλάβετε δεν το έχει βάλει στο sport mode 2 -3 εβδομάδες που έχουν περάσει από την αγορά του ...
-
@vagkirk said in Toyota C-HR 2023:
@cirus said in Toyota C-HR 2023:
Ευχαριστώ πολύ αν και δύσκολο το βλέπω γιατι ειναι ο συναγωνισμός με αλλα πολύ εντονος και αν και σε αξιοπιστια και ποιοτητα ιαπωνεζικη ειναι δυνατο, σε χώρους και τιμη για οτι δίνει ειναι κακο (310 λίτρα!!!)
Δεν νομίζω να είναι τόσα λίγα λίτρα, πρόσφατα φίλος αγόρασε το CHR και από όσο είδα το πορτμπαγκάζ μου φάνηκε κάτι παραπάνω από ικανοποιητικό με μεγάλο άνοιγμα και τετράγωνο σχήμα, αν με ρωτούσε κάποιος θα έλεγα πως είναι περίπου 500 λίτρα.
Θεωρώ πως παρά το μέγα μποξ του πούμα θα είναι πολύ καλύτερο από αυτό αφού μιλάμε για κατηγορία C αυτοκίνητο με μεγαλύτερο πλάτος και βάθος λόγω διαστάσεων.
Ίσως πρέπει να το δεις από κοντά για να είσαι σίγουρος.
Το πρόβλημα με το CHR γιατί είναι και πάρα πάρα πολύ καλό οδηγικά είναι άλλο...
Για κάποιο λόγο σε βάζει σε μια θρησκευτικού περιεχομένου σχεδόν σέχτα οικονομικής οδήγησης η οποία αγγίζει την σφαίρα της ψυχιατρικής επιστήμης.
Ο φίλος έχει γίνει αρρωστακι με αυτό πλέον , για να καταλάβετε δεν το έχει βάλει στο sport mode 2 -3 εβδομάδες που έχουν περάσει από την αγορά του ...
Toyota C‑HR Plug‑in Hybrid (PHEV) διαθέτει χώρο αποσκευών 310 λίτρα όταν τα πίσω καθίσματα είναι στην κανονική τους θέση
Για σύγκριση:
Η συμβατική υβριδική έκδοση (1.8 HEV) έχει 388 λίτρα.
Η υβριδική έκδοση των 2.0 λίτρων διαθέτει 364 λίτρα
Η μείωση στα 310 λίτρα οφείλεται στη χωροθέτηση της μπαταρίας κάτω από το δάπεδο του πορτ‑μπαγκάζ.
Το PUMA εχει φανταστικο χώρο αποσκευων για το μεγεθος του, αστο , καμια συγκριση με το CHR που εχει πολύ μικρό μπροστα του. Το έχω δει από κοντα απορω πως σου φανηκαν 500λιτρα!!!!!!
-
@fanis75 said in Toyota C-HR 2023:
@cirus said in Toyota C-HR 2023:
Είναι πολύ μικρός ο χώρος αποσκευών για csuv πραγματικά χώρος ίχνος Έιρωνειας .
Μια χαρά ειναι, στα 443 λίτρα το hev. Το Πούμα ειναι ειδική περίπτωση λόγω του πατώματος, τα υπολοιπα ειναι αρκετά μικρότερα στην κατηγορία. Οπότε μια χαρά ειναι το chr, για τον τύπο του οχήματος.
Ποια 443;;
Λιγότερο από 400λτ έχει το 1.8. Για την ακρίβεια 388 και 364 το 2λιτρο.
Κι εγώ δεν έχω θέμα με το πορτ μπαγκάζ, αλλά να αναφέρουμε τα σωστά νούμερα.
-
-
Η αισιόδοξη μέτρηση έχει να κάνει με φόρτωση μέχρι οροφή και ειδικό διαχωριστικό για ασφάλεια. Η πραγματική χωρητικότητα είναι όντως 377 lt.
Toyota C-HR 2023