Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota C-HR 2023
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota C-HR 2023
    • 1
    • 2
    • 108
    • 109
    • 110
    • 111
    • 112
    • 113
    • 110 / 113
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    109
    2252
    112671
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • cirus
      cirus @Chrisk6 last edited by

      @chrisk6 said in Toyota C-HR 2023:

      @fanis75 said in Toyota C-HR 2023:

      @nascar1 said in Toyota C-HR 2023:

      Σιγά το csuv. Bsuv θα έλεγα

      C suv ειναι το CHR.

      Crossover ναι. SUV δεν το λες.

      μωρε δεν υπάρχει κατηγορία C-crossover, μπαινουν και αυτά μαζι με τα suv για ευκολία αλλα ναι crossover είναι

      Cirus the virus

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • fanis75
        fanis75 moderator @Chrisk6 last edited by

        @chrisk6 said in Toyota C-HR 2023:

        Crossover ναι. SUV δεν το λες.

        Δεν θα διαφωνήσω ούτες όμως θα συμφωνήσω, αφού δεν υπάρχει σαφής ορισμός (και διαχωρισμός) μεταξύ αυτών των 2. Εαν το αναλύσουμε: Sport ειναι (σε εμφάνιση και επιδόσεις το 2λιτρο), Utility δεν ειναι και Vehicle ειναι.

        Πάντως η toyota ως σουβ το αναφέρει.

        19f7dd72-64e9-49b8-8bbc-71bb28cbdb87-image.png

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • cirus
          cirus @Chrisk6 last edited by cirus

          @chrisk6 said in Toyota C-HR 2023:

          Καθε αυτοκινητο απευθυνεται σε διαφορετικες χρησεις, κατηγοριες ανθρωπων κλπ κλπ.
          πχ για 2 ατομα τα 400λτ ειναι λιγα? Εδω κοντα φτανουν για οικογενεια, μιλωντας σε περιπτωσεις ταξιδιων. Οχι καθημερινοτητας.
          Το Yudo δεν μπορει να συγκριθει. Αλλη η χρηση του. Και 500λτ να ειχε αν δεν κανει για ταξιδι τι να το κανεις.
          Ειναι τοσα πολλα τα μοντελα που ο καθενας αναλογως τις αναγκες του θα βρει κατι να του ταιριαζει. Ολα με ενα μονο μοντελο δυσκολα θα τα κανεις.
          Πρεπει να κανεις πολλες υποχωρησεις.

          το yudo και λιγοτερο να είχε δεν πειράζει για μεσα στην πόλη, μπήκε στην κουβεντα μονο για συγκριση οτι ειναι μολις 4 μετρα και εχει τοσο

          Βρε ναι ο καθενας με τις ανάγκες του αλλα τώρα να έχεις αρκετα μακρυ αμάξωμα ωστε να πέρνει ανετα τις αποσκευες 4 ατομων και να μπορεις να πάρει μονο των 2 το λες και χαζομάρα. Τουλάχιστον εγω έτσι το βλέπω. Δεν ειναι κακο αυτοκίνητο αλλα ειναι μεγαλο μειον αυτό και δεν καταλαβαινω γιατι δεν πρέπει να το αναφέρουμε. Οπως αναφερουμε τα καλά του (εκπληκτικη οικονομία, ομορφο) θα λέμε και τα άσχημα. και το στενοχωρο πίσω με πορτες που δεν εχουν κλίση να μπαινεις/βγαινεις ευκολα δεν με πειραζει τοσο. Αλλα ο χωρος αποσκευών ειναι απογοητευτικός

          Cirus the virus

          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • fanis75
            fanis75 moderator @cirus last edited by

            @cirus said in Toyota C-HR 2023:

            Οπως αναφερουμε τα καλά του (εκπληκτικη οικονομία, ομορφο)

            To μεγαλύτερο θετικό ειναι η ανάρτηση, περισσότερο από οικονομία και εμφάνιση! Έχει εκπληκτική ανάρητηση, τόσο σε οδική συμπεριφορά όσο και σε άνεση/ποιότητα κύλισης.

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Chrisk6
              Chrisk6 @fanis75 last edited by

              @fanis75 said in Toyota C-HR 2023:

              @chrisk6 said in Toyota C-HR 2023:

              Crossover ναι. SUV δεν το λες.

              Δεν θα διαφωνήσω ούτες όμως θα συμφωνήσω, αφού δεν υπάρχει σαφής ορισμός (και διαχωρισμός) μεταξύ αυτών των 2. Εαν το αναλύσουμε: Sport ειναι (σε εμφάνιση και επιδόσεις το 2λιτρο), Utility δεν ειναι και Vehicle ειναι.

              Πάντως η toyota ως σουβ το αναφέρει.

              19f7dd72-64e9-49b8-8bbc-71bb28cbdb87-image.png

              Θα μας βλεπουν οι Αμερικανοι να λεμε SUV το CHR και αντιστοιχα crossovers (κατ εμε τουλαχιστον) και θα μας παρουν με τις ντοματες. 😂
              Τα βαλανε ολα σε μια κατηγορια και τα λενε SUV...που θα επρεπε να ειναι ψηλοτερο, να εχει χωρος μεγαλυτερους απο hatch κλπ κλπ.

              @cirus said in Toyota C-HR 2023:

              @chrisk6 said in Toyota C-HR 2023:

              Καθε αυτοκινητο απευθυνεται σε διαφορετικες χρησεις, κατηγοριες ανθρωπων κλπ κλπ.
              πχ για 2 ατομα τα 400λτ ειναι λιγα? Εδω κοντα φτανουν για οικογενεια, μιλωντας σε περιπτωσεις ταξιδιων. Οχι καθημερινοτητας.
              Το Yudo δεν μπορει να συγκριθει. Αλλη η χρηση του. Και 500λτ να ειχε αν δεν κανει για ταξιδι τι να το κανεις.
              Ειναι τοσα πολλα τα μοντελα που ο καθενας αναλογως τις αναγκες του θα βρει κατι να του ταιριαζει. Ολα με ενα μονο μοντελο δυσκολα θα τα κανεις.
              Πρεπει να κανεις πολλες υποχωρησεις.

              το yudo και λιγοτερο να είχε δεν πειράζει για μεσα στην πόλη, μπήκε στην κουβεντα μονο για συγκριση οτι ειναι μολις 4 μετρα και εχει τοσο

              Βρε ναι ο καθενας με τις ανάγκες του αλλα τώρα να έχεις αρκετα μακρυ αμάξωμα ωστε να πέρνει ανετα τις αποσκευες 4 ατομων και να μπορεις να πάρει μονο των 2 το λες και χαζομάρα. Τουλάχιστον εγω έτσι το βλέπω. Δεν ειναι κακο αυτοκίνητο αλλα ειναι μεγαλο μειον αυτό και δεν καταλαβαινω γιατι δεν πρέπει να το αναφέρουμε. Οπως αναφερουμε τα καλά του (εκπληκτικη οικονομία, ομορφο) θα λέμε και τα άσχημα. και το στενοχωρο πίσω με πορτες που δεν εχουν κλίση να μπαινεις/βγαινεις ευκολα δεν με πειραζει τοσο. Αλλα ο χωρος αποσκευών ειναι απογοητευτικός

              Ανετα χωραει αποσκευες 4 ατομων. Εκτος και αν ο καθενας θελει 2 βαλιτσες μεγαλες αεροδρομιου ξερω γω. Λες και 4 μεγαλοι σακοι δεν θα μπουν.
              Τεσπα λεπτομερειες...εγω απλα το αναφερω γιατι στα 400λτ θεωρω ειναι οκ.
              Εδω ο ασσος και εχει 300λτ. Αν σου κανει το αυτοκινητο και το γουσταρεις στην χειροτερη βαζεις μπαγκαζιερα απο πανω και οταν θες να κανεις ταξιδι παρε οτι εχεις!!! 😂
              Τωρα ο καθενας εχει μαθει να ταξιδευει αλλιως, να θελει αλλα πραγματα μεσα στο αυτοκινητο οποτε δυσκολα θα ταιριαξει σε ολους. Ειπαμε υποχωρησεις...απο χωρο πισω, μικρα παραθυρα κ.ο.κ.

              fanis75 cirus S 3 Replies Last reply Reply Quote 0
              • fanis75
                fanis75 moderator @Chrisk6 last edited by

                @chrisk6 said in Toyota C-HR 2023:

                Θα μας βλεπουν οι Αμερικανοι να λεμε SUV το CHR και αντιστοιχα crossovers (κατ εμε τουλαχιστον) και θα μας παρουν με τις ντοματες. 😂

                Για αυτό η Τογιότα τα λέει σωστά και αναφέρει ξεκάθαρα "European Segment". Γιατί στην Αμερική ούτε για πόλης δεν κάνει!!

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • cirus
                  cirus @Chrisk6 last edited by cirus

                  @chrisk6 said in Toyota C-HR 2023:

                  @fanis75 said in Toyota C-HR 2023:

                  @chrisk6 said in Toyota C-HR 2023:

                  Crossover ναι. SUV δεν το λες.

                  Δεν θα διαφωνήσω ούτες όμως θα συμφωνήσω, αφού δεν υπάρχει σαφής ορισμός (και διαχωρισμός) μεταξύ αυτών των 2. Εαν το αναλύσουμε: Sport ειναι (σε εμφάνιση και επιδόσεις το 2λιτρο), Utility δεν ειναι και Vehicle ειναι.

                  Πάντως η toyota ως σουβ το αναφέρει.

                  19f7dd72-64e9-49b8-8bbc-71bb28cbdb87-image.png

                  @cirus said in Toyota C-HR 2023:

                  @chrisk6 said in Toyota C-HR 2023:

                  Καθε αυτοκινητο απευθυνεται σε διαφορετικες χρησεις, κατηγοριες ανθρωπων κλπ κλπ.
                  πχ για 2 ατομα τα 400λτ ειναι λιγα? Εδω κοντα φτανουν για οικογενεια, μιλωντας σε περιπτωσεις ταξιδιων. Οχι καθημερινοτητας.
                  Το Yudo δεν μπορει να συγκριθει. Αλλη η χρηση του. Και 500λτ να ειχε αν δεν κανει για ταξιδι τι να το κανεις.
                  Ειναι τοσα πολλα τα μοντελα που ο καθενας αναλογως τις αναγκες του θα βρει κατι να του ταιριαζει. Ολα με ενα μονο μοντελο δυσκολα θα τα κανεις.
                  Πρεπει να κανεις πολλες υποχωρησεις.

                  το yudo και λιγοτερο να είχε δεν πειράζει για μεσα στην πόλη, μπήκε στην κουβεντα μονο για συγκριση οτι ειναι μολις 4 μετρα και εχει τοσο

                  Βρε ναι ο καθενας με τις ανάγκες του αλλα τώρα να έχεις αρκετα μακρυ αμάξωμα ωστε να πέρνει ανετα τις αποσκευες 4 ατομων και να μπορεις να πάρει μονο των 2 το λες και χαζομάρα. Τουλάχιστον εγω έτσι το βλέπω. Δεν ειναι κακο αυτοκίνητο αλλα ειναι μεγαλο μειον αυτό και δεν καταλαβαινω γιατι δεν πρέπει να το αναφέρουμε. Οπως αναφερουμε τα καλά του (εκπληκτικη οικονομία, ομορφο) θα λέμε και τα άσχημα. και το στενοχωρο πίσω με πορτες που δεν εχουν κλίση να μπαινεις/βγαινεις ευκολα δεν με πειραζει τοσο. Αλλα ο χωρος αποσκευών ειναι απογοητευτικός

                  Ανετα χωραει αποσκευες 4 ατομων. Εκτος και αν ο καθενας θελει 2 βαλιτσες μεγαλες αεροδρομιου ξερω γω. Λες και 4 μεγαλοι σακοι δεν θα μπουν.
                  Τεσπα λεπτομερειες...εγω απλα το αναφερω γιατι στα 400λτ θεωρω ειναι οκ.
                  Εδω ο ασσος και εχει 300λτ. Αν σου κανει το αυτοκινητο και το γουσταρεις στην χειροτερη βαζεις μπαγκαζιερα απο πανω και οταν θες να κανεις ταξιδι παρε οτι εχεις!!! 😂
                  Τωρα ο καθενας εχει μαθει να ταξιδευει αλλιως, να θελει αλλα πραγματα μεσα στο αυτοκινητο οποτε δυσκολα θα ταιριαξει σε ολους. Ειπαμε υποχωρησεις...απο χωρο πισω, μικρα παραθυρα κ.ο.κ.

                  @@ χωραει. 2 και με παραχωρήσεις (εξαρταται την γυναικα σου) εμενα σε εκδρομη κάνει μετακόμιση

                  και ο ασσος και αυτό εχουν μικρό χωρο απόσκευών. Ο άσσος συγχωρείται γιατι είναι χαμηλό και είναι πολύ καλό σε ολους τους αλλους τομεις

                  το CHR δεν το δικαιολογω γιατι ειναι πιο ψηλο αρα και θα έπρεπε να έχει μεγαλύτερο χώρο. Τωρα το τι σου ειναι αρκετο εσενα ή εμενα είναι σχετικό. Καποιου μπορει να είναι αρκετο να εχει 20 λίτρα να περνει μονο ενα βρακί και ενα σορτσακι μαζί του και μια οδοντοβουρτσα.

                  Αντικειμενικά ομως οταν βαζεις τα ανταγωνιστικα C-suv σε κατηγορία απέναντι του και βγαινει τελευταίο, βάζεις διπλα του και όλα τα B-suv και χάνει από τα περισσότερα δεν μπορω να καταλάβω γιατι το συζητάμε οταν είναι πασιφανές ότι ειναι χαλια σε αυτό τον τομέα αντικειμενικά.

                  Μπακαζιερα δεν βάζω ούτε θα βάλω σε κανενα αυτοκίνητο ποτε. Εκτος οτι είναι ασχημο, εκτος οτι αλλαζει η γεωμετρια του αυτοκινητου, βαριεμαι και το βαζε βγαλε. Εξαλου γιατι να κάνω κάτι τέτοιο οταν υπάρχουν αλλες ανταγωνιστικές επιλογες σαν πελατης που μπορω να πάρω και να μου τα χωράει όλα χωρις μπακαζιέρα?

                  Cirus the virus

                  Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • S
                    supergeorge @Chrisk6 last edited by

                    @chrisk6 said in Toyota C-HR 2023:

                    @fanis75 said in Toyota C-HR 2023:

                    @chrisk6 said in Toyota C-HR 2023:

                    Crossover ναι. SUV δεν το λες.

                    Δεν θα διαφωνήσω ούτες όμως θα συμφωνήσω, αφού δεν υπάρχει σαφής ορισμός (και διαχωρισμός) μεταξύ αυτών των 2. Εαν το αναλύσουμε: Sport ειναι (σε εμφάνιση και επιδόσεις το 2λιτρο), Utility δεν ειναι και Vehicle ειναι.

                    Πάντως η toyota ως σουβ το αναφέρει.

                    19f7dd72-64e9-49b8-8bbc-71bb28cbdb87-image.png

                    Θα μας βλεπουν οι Αμερικανοι να λεμε SUV το CHR και αντιστοιχα crossovers (κατ εμε τουλαχιστον) και θα μας παρουν με τις ντοματες. 😂.

                    Καλά βλέπεις αμερικανικά reviews πχ για το RAV4 ή το CRV και τα αναφέρουν ως μεσαία ή και μικρομεσαία. Γελάνε με κάτι Yaris Cross.

                    fanis75 A 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                    • fanis75
                      fanis75 moderator @supergeorge last edited by

                      @supergeorge said in Toyota C-HR 2023:

                      Καλά βλέπεις αμερικανικά reviews πχ για το RAV4 ή το CRV και τα αναφέρουν ως μεσαία ή και μικρομεσαία. Γελάνε με κάτι Yaris Cross.

                      Είπαμε, είναι σοβαρή χώρα με σοβαρούς καταναλωτές. Αυτοκίνητα κάτω από 4.5 μέτρα ειναι κουβάδες, όχι αμάξια! Ένα Τέσλα 3/Υ για την Πόλη και ένα S/X για οικογενειακό, αυτα ειναι σωστά αμάξια. ή μια bmw 7αρα.

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Chrisk6
                        Chrisk6 @cirus last edited by

                        @cirus said in Toyota C-HR 2023:

                        @chrisk6 said in Toyota C-HR 2023:

                        @fanis75 said in Toyota C-HR 2023:

                        @chrisk6 said in Toyota C-HR 2023:

                        Crossover ναι. SUV δεν το λες.

                        Δεν θα διαφωνήσω ούτες όμως θα συμφωνήσω, αφού δεν υπάρχει σαφής ορισμός (και διαχωρισμός) μεταξύ αυτών των 2. Εαν το αναλύσουμε: Sport ειναι (σε εμφάνιση και επιδόσεις το 2λιτρο), Utility δεν ειναι και Vehicle ειναι.

                        Πάντως η toyota ως σουβ το αναφέρει.

                        19f7dd72-64e9-49b8-8bbc-71bb28cbdb87-image.png

                        @cirus said in Toyota C-HR 2023:

                        @chrisk6 said in Toyota C-HR 2023:

                        Καθε αυτοκινητο απευθυνεται σε διαφορετικες χρησεις, κατηγοριες ανθρωπων κλπ κλπ.
                        πχ για 2 ατομα τα 400λτ ειναι λιγα? Εδω κοντα φτανουν για οικογενεια, μιλωντας σε περιπτωσεις ταξιδιων. Οχι καθημερινοτητας.
                        Το Yudo δεν μπορει να συγκριθει. Αλλη η χρηση του. Και 500λτ να ειχε αν δεν κανει για ταξιδι τι να το κανεις.
                        Ειναι τοσα πολλα τα μοντελα που ο καθενας αναλογως τις αναγκες του θα βρει κατι να του ταιριαζει. Ολα με ενα μονο μοντελο δυσκολα θα τα κανεις.
                        Πρεπει να κανεις πολλες υποχωρησεις.

                        το yudo και λιγοτερο να είχε δεν πειράζει για μεσα στην πόλη, μπήκε στην κουβεντα μονο για συγκριση οτι ειναι μολις 4 μετρα και εχει τοσο

                        Βρε ναι ο καθενας με τις ανάγκες του αλλα τώρα να έχεις αρκετα μακρυ αμάξωμα ωστε να πέρνει ανετα τις αποσκευες 4 ατομων και να μπορεις να πάρει μονο των 2 το λες και χαζομάρα. Τουλάχιστον εγω έτσι το βλέπω. Δεν ειναι κακο αυτοκίνητο αλλα ειναι μεγαλο μειον αυτό και δεν καταλαβαινω γιατι δεν πρέπει να το αναφέρουμε. Οπως αναφερουμε τα καλά του (εκπληκτικη οικονομία, ομορφο) θα λέμε και τα άσχημα. και το στενοχωρο πίσω με πορτες που δεν εχουν κλίση να μπαινεις/βγαινεις ευκολα δεν με πειραζει τοσο. Αλλα ο χωρος αποσκευών ειναι απογοητευτικός

                        Ανετα χωραει αποσκευες 4 ατομων. Εκτος και αν ο καθενας θελει 2 βαλιτσες μεγαλες αεροδρομιου ξερω γω. Λες και 4 μεγαλοι σακοι δεν θα μπουν.
                        Τεσπα λεπτομερειες...εγω απλα το αναφερω γιατι στα 400λτ θεωρω ειναι οκ.
                        Εδω ο ασσος και εχει 300λτ. Αν σου κανει το αυτοκινητο και το γουσταρεις στην χειροτερη βαζεις μπαγκαζιερα απο πανω και οταν θες να κανεις ταξιδι παρε οτι εχεις!!! 😂
                        Τωρα ο καθενας εχει μαθει να ταξιδευει αλλιως, να θελει αλλα πραγματα μεσα στο αυτοκινητο οποτε δυσκολα θα ταιριαξει σε ολους. Ειπαμε υποχωρησεις...απο χωρο πισω, μικρα παραθυρα κ.ο.κ.

                        @@ χωραει. 2 και με παραχωρήσεις (εξαρταται την γυναικα σου) εμενα σε εκδρομη κάνει μετακόμιση

                        και ο ασσος και αυτό εχουν μικρό χωρο απόσκευών. Ο άσσος συγχωρείται γιατι είναι χαμηλό και είναι πολύ καλό σε ολους τους αλλους τομεις

                        το CHR δεν το δικαιολογω γιατι ειναι πιο ψηλο αρα και θα έπρεπε να έχει μεγαλύτερο χώρο. Τωρα το τι σου ειναι αρκετο εσενα ή εμενα είναι σχετικό. Καποιου μπορει να είναι αρκετο να εχει 20 λίτρα να περνει μονο ενα βρακί και ενα σορτσακι μαζί του και μια οδοντοβουρτσα.

                        Αντικειμενικά ομως οταν βαζεις τα ανταγωνιστικα C-suv σε κατηγορία απέναντι του και βγαινει τελευταίο, βάζεις διπλα του και όλα τα B-suv και χάνει από τα περισσότερα δεν μπορω να καταλάβω γιατι το συζητάμε οταν είναι πασιφανές ότι ειναι χαλια σε αυτό τον τομέα αντικειμενικά.

                        Μπακαζιερα δεν βάζω ούτε θα βάλω σε κανενα αυτοκίνητο ποτε. Εκτος οτι είναι ασχημο, εκτος οτι αλλαζει η γεωμετρια του αυτοκινητου, βαριεμαι και το βαζε βγαλε. Εξαλου γιατι να κάνω κάτι τέτοιο οταν υπάρχουν αλλες ανταγωνιστικές επιλογες σαν πελατης που μπορω να πάρω και να μου τα χωράει όλα χωρις μπακαζιέρα?

                        Με 2 ατομα και θεμα στα 400λτ ειναι ενα ζητημα.
                        Με παιδια μετα πρεπει να πας σε κατι 600λτ+ σιγουρα.
                        Εγω την εχω εκπαιδευσει λογω μοτο που ταξιδευαμε παντα light με τα βασικα.
                        Οποτε τα 400λτ του αυτοκινητου φανταζουν transit. 😁
                        Αλλα οπως ειπαμε ο καθενας εχει διαφορετικες αναγκες.
                        Εγω προσωπικα να αγοραζα αλλο αυτοκινητο για ~100λτ χωρου αποσκευων παραπανω αντι του μοντελου που θα ηθελα δεν θα το εκανα. Αλλα αυτος ειμαι εγω...
                        Πλεον οι μπαγκαζιερες ειναι μια χαρα. Μπαμ μπαμ τα κανεις ολα δεν ειναι τοσο ταλαιπωρια.

                        cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • cirus
                          cirus @Chrisk6 last edited by

                          @chrisk6 said in Toyota C-HR 2023:

                          @cirus said in Toyota C-HR 2023:

                          @chrisk6 said in Toyota C-HR 2023:

                          @fanis75 said in Toyota C-HR 2023:

                          @chrisk6 said in Toyota C-HR 2023:

                          Crossover ναι. SUV δεν το λες.

                          Δεν θα διαφωνήσω ούτες όμως θα συμφωνήσω, αφού δεν υπάρχει σαφής ορισμός (και διαχωρισμός) μεταξύ αυτών των 2. Εαν το αναλύσουμε: Sport ειναι (σε εμφάνιση και επιδόσεις το 2λιτρο), Utility δεν ειναι και Vehicle ειναι.

                          Πάντως η toyota ως σουβ το αναφέρει.

                          19f7dd72-64e9-49b8-8bbc-71bb28cbdb87-image.png

                          @cirus said in Toyota C-HR 2023:

                          @chrisk6 said in Toyota C-HR 2023:

                          Καθε αυτοκινητο απευθυνεται σε διαφορετικες χρησεις, κατηγοριες ανθρωπων κλπ κλπ.
                          πχ για 2 ατομα τα 400λτ ειναι λιγα? Εδω κοντα φτανουν για οικογενεια, μιλωντας σε περιπτωσεις ταξιδιων. Οχι καθημερινοτητας.
                          Το Yudo δεν μπορει να συγκριθει. Αλλη η χρηση του. Και 500λτ να ειχε αν δεν κανει για ταξιδι τι να το κανεις.
                          Ειναι τοσα πολλα τα μοντελα που ο καθενας αναλογως τις αναγκες του θα βρει κατι να του ταιριαζει. Ολα με ενα μονο μοντελο δυσκολα θα τα κανεις.
                          Πρεπει να κανεις πολλες υποχωρησεις.

                          το yudo και λιγοτερο να είχε δεν πειράζει για μεσα στην πόλη, μπήκε στην κουβεντα μονο για συγκριση οτι ειναι μολις 4 μετρα και εχει τοσο

                          Βρε ναι ο καθενας με τις ανάγκες του αλλα τώρα να έχεις αρκετα μακρυ αμάξωμα ωστε να πέρνει ανετα τις αποσκευες 4 ατομων και να μπορεις να πάρει μονο των 2 το λες και χαζομάρα. Τουλάχιστον εγω έτσι το βλέπω. Δεν ειναι κακο αυτοκίνητο αλλα ειναι μεγαλο μειον αυτό και δεν καταλαβαινω γιατι δεν πρέπει να το αναφέρουμε. Οπως αναφερουμε τα καλά του (εκπληκτικη οικονομία, ομορφο) θα λέμε και τα άσχημα. και το στενοχωρο πίσω με πορτες που δεν εχουν κλίση να μπαινεις/βγαινεις ευκολα δεν με πειραζει τοσο. Αλλα ο χωρος αποσκευών ειναι απογοητευτικός

                          Ανετα χωραει αποσκευες 4 ατομων. Εκτος και αν ο καθενας θελει 2 βαλιτσες μεγαλες αεροδρομιου ξερω γω. Λες και 4 μεγαλοι σακοι δεν θα μπουν.
                          Τεσπα λεπτομερειες...εγω απλα το αναφερω γιατι στα 400λτ θεωρω ειναι οκ.
                          Εδω ο ασσος και εχει 300λτ. Αν σου κανει το αυτοκινητο και το γουσταρεις στην χειροτερη βαζεις μπαγκαζιερα απο πανω και οταν θες να κανεις ταξιδι παρε οτι εχεις!!! 😂
                          Τωρα ο καθενας εχει μαθει να ταξιδευει αλλιως, να θελει αλλα πραγματα μεσα στο αυτοκινητο οποτε δυσκολα θα ταιριαξει σε ολους. Ειπαμε υποχωρησεις...απο χωρο πισω, μικρα παραθυρα κ.ο.κ.

                          @@ χωραει. 2 και με παραχωρήσεις (εξαρταται την γυναικα σου) εμενα σε εκδρομη κάνει μετακόμιση

                          και ο ασσος και αυτό εχουν μικρό χωρο απόσκευών. Ο άσσος συγχωρείται γιατι είναι χαμηλό και είναι πολύ καλό σε ολους τους αλλους τομεις

                          το CHR δεν το δικαιολογω γιατι ειναι πιο ψηλο αρα και θα έπρεπε να έχει μεγαλύτερο χώρο. Τωρα το τι σου ειναι αρκετο εσενα ή εμενα είναι σχετικό. Καποιου μπορει να είναι αρκετο να εχει 20 λίτρα να περνει μονο ενα βρακί και ενα σορτσακι μαζί του και μια οδοντοβουρτσα.

                          Αντικειμενικά ομως οταν βαζεις τα ανταγωνιστικα C-suv σε κατηγορία απέναντι του και βγαινει τελευταίο, βάζεις διπλα του και όλα τα B-suv και χάνει από τα περισσότερα δεν μπορω να καταλάβω γιατι το συζητάμε οταν είναι πασιφανές ότι ειναι χαλια σε αυτό τον τομέα αντικειμενικά.

                          Μπακαζιερα δεν βάζω ούτε θα βάλω σε κανενα αυτοκίνητο ποτε. Εκτος οτι είναι ασχημο, εκτος οτι αλλαζει η γεωμετρια του αυτοκινητου, βαριεμαι και το βαζε βγαλε. Εξαλου γιατι να κάνω κάτι τέτοιο οταν υπάρχουν αλλες ανταγωνιστικές επιλογες σαν πελατης που μπορω να πάρω και να μου τα χωράει όλα χωρις μπακαζιέρα?

                          Με 2 ατομα και θεμα στα 400λτ ειναι ενα ζητημα.
                          Με παιδια μετα πρεπει να πας σε κατι 600λτ+ σιγουρα.
                          Εγω την εχω εκπαιδευσει λογω μοτο που ταξιδευαμε παντα light με τα βασικα.
                          Οποτε τα 400λτ του αυτοκινητου φανταζουν transit. 😁
                          Αλλα οπως ειπαμε ο καθενας εχει διαφορετικες αναγκες.
                          Εγω προσωπικα να αγοραζα αλλο αυτοκινητο για ~100λτ χωρου αποσκευων παραπανω αντι του μοντελου που θα ηθελα δεν θα το εκανα. Αλλα αυτος ειμαι εγω...
                          Πλεον οι μπαγκαζιερες ειναι μια χαρα. Μπαμ μπαμ τα κανεις ολα δεν ειναι τοσο ταλαιπωρια.

                          οταν την είχα με μηχανη την βγαζαμε με τριβαλιτσο και tankpad. (προφανώς εγω βολευόμουν με το tankpad)

                          μετά ομως πήραμε ενα octavia και η άτιμη ξεσαλωσε. επαιρνε μαζι τα πάντα. Την περιόρισα φαντασου και λίγο με το puma που έχει τεραστιο χωρο σε σχεση με το μεγεθος του αλλα είναι πλέον καλομαθημένη

                          ουτε εγω αν εχω ερωτευτει ενα αμαξι θα τα χαλάσω για 100 λίτρα αλλα μιλάμε για το CHR ετσι. Ειναι στα υποψηφιά μου αλλα εχει και αλλα μειονεκτηματα εκτος απο προτερήματα και σιγουρα δεν το βάζω στα ερωτεύσιμα

                          Cirus the virus

                          sargus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • sargus
                            sargus @cirus last edited by sargus

                            edit: Άκυρο cirus, τώρα μπήκα σε άλλο θέμα, και μου λύθηκε η απορία.

                            cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • cirus
                              cirus @sargus last edited by cirus

                              @sargus said in Toyota C-HR 2023:

                              @cirus said in Toyota C-HR 2023:

                              Εσύ πας για αλλαγή; Είδα πουλάς το Puma. Τι έγινε;

                              Το πουλάω γιατι κάθεται και δεν το χρησιμοποιώ

                              Δεν θα πάρω τιποτα ακόμα να το αντικαταστήσω αλλα......

                              στα σχεδια για αργοτερα είναι να πάρει η γυναικα το yudo που της αρεσει πολύ και με εχει φαει να της το δώσω και να πουλησουμε το corsa της. Και έπειτα να πάρουμε ενα μεγαλο ηλεκτρικο ή plugin hybrid για μενα

                              Εγώ θέλω ηλεκτρικο αλλα με εχει πετσοκόψει οτι δεν θα σταματαει και θα ταλαιπωρείται σε ταξίδια γιατι θέλω εγω ηλεκτρικο. Ασε που εχει τσαντιστει και με τον Μασκ 😄 🤣 🤣 και μου λέει ξεχνα τα τεσλα την τυχη μου μέσα.

                              Οποτε μάλλον για plug in το βλέπω αλλα θα έρθουν σύντομα και άλλα μοντέλα από ανατολας και περιμενω πρώτα να δω Cherry και συναφη που θα έρθουν

                              μεσα σε αυτά ειναι και τα Toyota CHR και prius που ειναι πολύ καλα μεν σε κάποιους τομεις (ποιοτητα, αξιοπιστια). Αλλα εχουν τραγικούς χώρους αποσκευων που με χαλάει πολύ

                              με το Plug in και θα εκμεταλεύομαι το τσαμπα ρεύμα πηγαινε ελα στην δουλεια αλλα θα έχω και κινητηρα βενζινης για τα 2-4 ταξίδια το χρόνο που κάνω. Σε συνδιασμό με το yudo που θα έχει η γυναικα τα εξοδα μας σε βενζίνες το χρόνο θα είναι ΑΠΕΙΡΟΕΛΑΧΙΣΤΑ

                              ΥΓ θα μου λειψει η σπορ συμπεριφορά του Puma και τα χαμογελα στα ταξίδια αλλα ενταξει εκανα το κομματι μου και τωρα ήρθε το πλήρωμα του χρόνου να πάω σε κάτι πιο ορθολογικο και μη διασκεδαστικό. Εξαλου μονο σε ταξιδια το χρησιμοποιουσα πλέον. Μεγαλώνουμε

                              Cirus the virus

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • B
                                bill_hsd last edited by bill_hsd

                                Να τα πάρουμε με τη σειρά;
                                1.Όπως εχει αναλυθεί επανειλημμένως, το C-HR (είτε θεωρηθεί SUV, είτε Crossover), με μήκος 4,36m έως 4,40m αναλόγως γενιας και μεταξόνιο σταθερά στα 2,64m, ανήκει στην καρδιά της κατηγορίας C.
                                Ενδεικτικά και για να έχουμε μια τάξη μεγεθους, αναφέρω οτι το RR Evoque έχει μήκος 4,36m και μεταξόνιο 2,68m. Nα το κατατάξουμε στα B-SUV κι αυτο;
                                2.Εχω γυρίσει ολη την Ελλάδα με 4μελή οικογένεια και, πέραν του άνετου ταξιδιού με πολύ καλές μωτ και κατανάλωση που ποτε δεν υπερέβη τα 7lt/100 km (για όσους λενε οτι τα υβριδικά δήθεν δεν κάνουν για ταξίδια), ποτέ δεν στριμωχθήκαμε παρά τα "μόλις" 377 πραγματικά λίτρα του πορτ-παγκαζ (θεωρώ υπερβολικά τα λιτρα χώρου αποσκευών που ανακοινώνονται για κάποια αλλα μοντέλα και δεν μου "βγαίνουν" με το μάτι, ίσως συνυπολογίζονται και κρυφοί αποθηκευτικοί χωροι - megabox κλπ.).
                                Χωράει 4 μακρόστενα σακβουαγιαζ χαμηλά (βοηθαει το τετραγωνισμένο σχημα) και απο πάνω παίζεις Tetris και χωράνε όλα μια χαρά χωρίς να βγάλεις την εταζέρα. Mιλάμε για αποσκευές διακοπών 1 μήνα.
                                Αν ξέρεις να φορτώσεις και αποφεύγεις τις κλασικές ογκώδεις βαλίτσες, δεν έχεις κανένα θέμα.
                                3.Το C-HR πουλάει 3000+ μονάδες καθε χρόνο και είναι σταθερά στο top 5 των SUV. Αν δεν ήταν (και) πρακτικό, νομίζω ότι δεν θα είχε τέτοιες πωλήσεις.
                                @cirus Καλοπούλητο το Puma κι εύχομαι σύντομα το nickname να γίνει chrus... Δεν θα το μετανιώσεις 😜

                                cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • cirus
                                  cirus @bill_hsd last edited by cirus

                                  @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

                                  Να τα πάρουμε με τη σειρά;

                                  @cirus Καλοπούλητο το Puma κι εύχομαι σύντομα το nickname να γίνει chrus... Δεν θα το μετανιώσεις 😜

                                  Ευχαριστώ πολύ αν και δύσκολο το βλέπω γιατι ειναι ο συναγωνισμός με αλλα πολύ εντονος και αν και σε αξιοπιστια και ποιοτητα ιαπωνεζικη ειναι δυνατο, σε χώρους και τιμη για οτι δίνει ειναι κακο (310 λίτρα!!!) και με αλμυρη τιμη . Το πολύ δυνατο σημειο του στα hybrid δεν ισχύει και πάρα πολύ στα plug in γιατι και τα ανταγωνιστικα και αυτό τσαμπα θα κινουνται μεσα στην πόλη με μπαταρια. Ειναι ομως πολύ ομορφο . Τουλάχιστον οι χώροι για τους πίσω δεν με ενδιαφέρουν πολύ οποτε σε αυτό δεν χανει πολύ

                                  Θα δουμε

                                  Cirus the virus

                                  S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • V
                                    vagkirk last edited by

                                    @cirus said in Toyota C-HR 2023:

                                    Ευχαριστώ πολύ αν και δύσκολο το βλέπω γιατι ειναι ο συναγωνισμός με αλλα πολύ εντονος και αν και σε αξιοπιστια και ποιοτητα ιαπωνεζικη ειναι δυνατο, σε χώρους και τιμη για οτι δίνει ειναι κακο (310 λίτρα!!!)

                                    Δεν νομίζω να είναι τόσα λίγα λίτρα, πρόσφατα φίλος αγόρασε το CHR και από όσο είδα το πορτμπαγκάζ μου φάνηκε κάτι παραπάνω από ικανοποιητικό με μεγάλο άνοιγμα και τετράγωνο σχήμα, αν με ρωτούσε κάποιος θα έλεγα πως είναι περίπου 500 λίτρα.

                                    Θεωρώ πως παρά το μέγα μποξ του πούμα θα είναι πολύ καλύτερο από αυτό αφού μιλάμε για κατηγορία C αυτοκίνητο με μεγαλύτερο πλάτος και βάθος λόγω διαστάσεων.

                                    Ίσως πρέπει να το δεις από κοντά για να είσαι σίγουρος.

                                    Το πρόβλημα με το CHR γιατί είναι και πάρα πάρα πολύ καλό οδηγικά είναι άλλο...

                                    Για κάποιο λόγο σε βάζει σε μια θρησκευτικού περιεχομένου σχεδόν σέχτα οικονομικής οδήγησης η οποία αγγίζει την σφαίρα της ψυχιατρικής επιστήμης.

                                    Ο φίλος έχει γίνει αρρωστακι με αυτό πλέον , για να καταλάβετε δεν το έχει βάλει στο sport mode 2 -3 εβδομάδες που έχουν περάσει από την αγορά του ...

                                    cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • cirus
                                      cirus @vagkirk last edited by cirus

                                      @vagkirk said in Toyota C-HR 2023:

                                      @cirus said in Toyota C-HR 2023:

                                      Ευχαριστώ πολύ αν και δύσκολο το βλέπω γιατι ειναι ο συναγωνισμός με αλλα πολύ εντονος και αν και σε αξιοπιστια και ποιοτητα ιαπωνεζικη ειναι δυνατο, σε χώρους και τιμη για οτι δίνει ειναι κακο (310 λίτρα!!!)

                                      Δεν νομίζω να είναι τόσα λίγα λίτρα, πρόσφατα φίλος αγόρασε το CHR και από όσο είδα το πορτμπαγκάζ μου φάνηκε κάτι παραπάνω από ικανοποιητικό με μεγάλο άνοιγμα και τετράγωνο σχήμα, αν με ρωτούσε κάποιος θα έλεγα πως είναι περίπου 500 λίτρα.

                                      Θεωρώ πως παρά το μέγα μποξ του πούμα θα είναι πολύ καλύτερο από αυτό αφού μιλάμε για κατηγορία C αυτοκίνητο με μεγαλύτερο πλάτος και βάθος λόγω διαστάσεων.

                                      Ίσως πρέπει να το δεις από κοντά για να είσαι σίγουρος.

                                      Το πρόβλημα με το CHR γιατί είναι και πάρα πάρα πολύ καλό οδηγικά είναι άλλο...

                                      Για κάποιο λόγο σε βάζει σε μια θρησκευτικού περιεχομένου σχεδόν σέχτα οικονομικής οδήγησης η οποία αγγίζει την σφαίρα της ψυχιατρικής επιστήμης.

                                      Ο φίλος έχει γίνει αρρωστακι με αυτό πλέον , για να καταλάβετε δεν το έχει βάλει στο sport mode 2 -3 εβδομάδες που έχουν περάσει από την αγορά του ...

                                      Toyota C‑HR Plug‑in Hybrid (PHEV) διαθέτει χώρο αποσκευών 310 λίτρα όταν τα πίσω καθίσματα είναι στην κανονική τους θέση

                                      Για σύγκριση:

                                      Η συμβατική υβριδική έκδοση (1.8 HEV) έχει 388 λίτρα.

                                      Η υβριδική έκδοση των 2.0 λίτρων διαθέτει 364 λίτρα

                                      Η μείωση στα 310 λίτρα οφείλεται στη χωροθέτηση της μπαταρίας κάτω από το δάπεδο του πορτ‑μπαγκάζ.

                                      Το PUMA εχει φανταστικο χώρο αποσκευων για το μεγεθος του, αστο , καμια συγκριση με το CHR που εχει πολύ μικρό μπροστα του. Το έχω δει από κοντα απορω πως σου φανηκαν 500λιτρα!!!!!!

                                      Cirus the virus

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        panormus772 @fanis75 last edited by panormus772

                                        @fanis75 said in Toyota C-HR 2023:

                                        @cirus said in Toyota C-HR 2023:

                                        Είναι πολύ μικρός ο χώρος αποσκευών για csuv πραγματικά χώρος ίχνος Έιρωνειας .

                                        Μια χαρά ειναι, στα 443 λίτρα το hev. Το Πούμα ειναι ειδική περίπτωση λόγω του πατώματος, τα υπολοιπα ειναι αρκετά μικρότερα στην κατηγορία. Οπότε μια χαρά ειναι το chr, για τον τύπο του οχήματος.

                                        Ποια 443;;

                                        Λιγότερο από 400λτ έχει το 1.8. Για την ακρίβεια 388 και 364 το 2λιτρο.

                                        Κι εγώ δεν έχω θέμα με το πορτ μπαγκάζ, αλλά να αναφέρουμε τα σωστά νούμερα.

                                        fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator @panormus772 last edited by

                                          @panormus772 said in Toyota C-HR 2023:

                                          Ποια 443;;

                                          7eea21ce-4fe4-46db-a3d5-259ef6a6da74-image.png

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kozani76 last edited by

                                            chr_load.png

                                            Η αισιόδοξη μέτρηση έχει να κάνει με φόρτωση μέχρι οροφή και ειδικό διαχωριστικό για ασφάλεια. Η πραγματική χωρητικότητα είναι όντως 377 lt.

                                            P fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 108
                                            • 109
                                            • 110
                                            • 111
                                            • 112
                                            • 113
                                            • 110 / 113
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr