-
@cirus said in Toyota C-HR 2023:
@bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:
Να τα πάρουμε με τη σειρά;
@cirus Καλοπούλητο το Puma κι εύχομαι σύντομα το nickname να γίνει chrus... Δεν θα το μετανιώσεις
Ευχαριστώ πολύ αν και δύσκολο το βλέπω γιατι ειναι ο συναγωνισμός με αλλα πολύ εντονος και αν και σε αξιοπιστια και ποιοτητα ιαπωνεζικη ειναι δυνατο, σε χώρους και τιμη για οτι δίνει ειναι κακο (310 λίτρα!!!) και με αλμυρη τιμη . Το πολύ δυνατο σημειο του στα hybrid δεν ισχύει και πάρα πολύ στα plug in γιατι και τα ανταγωνιστικα και αυτό τσαμπα θα κινουνται μεσα στην πόλη με μπαταρια. Ειναι ομως πολύ ομορφο . Τουλάχιστον οι χώροι για τους πίσω δεν με ενδιαφέρουν πολύ οποτε σε αυτό δεν χανει πολύ
Θα δουμε
Το καλό με τα PHEV της Toyota είναι ότι με άδεια μπαταρία δουλεύουν ακριβώς όπως τα HEV της. Ίδια συμπεριφορά και κατανάλωση. Δε κουβαλάς δηλαδή απλά το επιπλέον βάρος των μπαταριών.
Δεν έχω διαβάσει να το κάνει αυτό άλλη εταιρεία.
-
Ολα τα phev της τελευταίας 5ετιας (πάνω-κατω) το κάνουν αυτό. Ενίοτε και με μεγαλύτερη επιτυχία απ το αντίστοιχο hev Τουοτα.
-
@stefan147 said in Toyota C-HR 2023:
Ολα τα phev της τελευταίας 5ετιας (πάνω-κατω) το κάνουν αυτό. Ενίοτε και με μεγαλύτερη επιτυχία απ το αντίστοιχο hev Τουοτα.
Στον 1001cars μου βλέπω στο YouTube όλα τα PHEVs με άδεια μπαταρία είναι στα 8-9-10 L/100 km και το CHR για παράδειγμα στα 3,5 L/100 km (οδήγηση μέσα στην πόλη).
Βέβαια είναι όλα μεγαλύτερα και βαρύτερα, αλλά η διαφορά στην κατανάλωση είναι τεράστια.
edit Το golf βλέπω ότι είναι στο 4,2 και το Arteon 4,7. Οπότε της VW δουλεύει κλαι αυτό σχετικά αποδοτικά, αλλά όχι σαν της Toyota. To 508 είναι στα 5,9.
-
@kozani76 said in Toyota C-HR 2023:
Η αισιόδοξη μέτρηση έχει να κάνει με φόρτωση μέχρι οροφή και ειδικό διαχωριστικό για ασφάλεια. Η πραγματική χωρητικότητα είναι όντως 377 lt.
Έτσι είναι.
Πάντως κι αυτός ο πίνακας πρέπει να είναι απ'το προηγ. μοντέλο γιατί στο νέο είναι ελαφρώς αυξημένο +11lt, 388.
-
@supergeorge said in Toyota C-HR 2023:
Το καλό με τα PHEV της Toyota είναι ότι με άδεια μπαταρία δουλεύουν ακριβώς όπως τα HEV της. Ίδια συμπεριφορά και κατανάλωση. Δε κουβαλάς δηλαδή απλά το επιπλέον βάρος των μπαταριών.
Δεν έχω διαβάσει να το κάνει αυτό άλλη εταιρεία.
Όλες.
-
@kozani76 said in Toyota C-HR 2023:
Η αισιόδοξη μέτρηση έχει να κάνει με φόρτωση μέχρι οροφή και ειδικό διαχωριστικό για ασφάλεια. Η πραγματική χωρητικότητα είναι όντως 377 lt.
Αφορά το CHR 1ης γενιά.
-
@supergeorge said in Toyota C-HR 2023:
@chrisk6 said in Toyota C-HR 2023:
@fanis75 said in Toyota C-HR 2023:
@chrisk6 said in Toyota C-HR 2023:
Crossover ναι. SUV δεν το λες.
Δεν θα διαφωνήσω ούτες όμως θα συμφωνήσω, αφού δεν υπάρχει σαφής ορισμός (και διαχωρισμός) μεταξύ αυτών των 2. Εαν το αναλύσουμε: Sport ειναι (σε εμφάνιση και επιδόσεις το 2λιτρο), Utility δεν ειναι και Vehicle ειναι.
Πάντως η toyota ως σουβ το αναφέρει.
Θα μας βλεπουν οι Αμερικανοι να λεμε SUV το CHR και αντιστοιχα crossovers (κατ εμε τουλαχιστον) και θα μας παρουν με τις ντοματες.
.
Καλά βλέπεις αμερικανικά reviews πχ για το RAV4 ή το CRV και τα αναφέρουν ως μεσαία ή και μικρομεσαία. Γελάνε με κάτι Yaris Cross.
Τώρα που είχαμε τους Αμερικανούς για την άσκηση κάτι μικρά τύπου 108-C1 συναδέλφων τα έβγαζαν φωτό, δεν είχαν ξαναδεί τόσο μικρά αυτοκίνητα( αν και το Smart έκανε κάποια χρόνια θραύση και εκεί). Όπως επίσης με τα scooter..Τελείως διαφορετική φιλοσοφία...Η πλειοψηφία τους βέβαια ήταν Τεξανοί, όπου κυριαρχούν τα ημιφορτηγά...
-
@supergeorge said in Toyota C-HR 2023:
@cirus said in Toyota C-HR 2023:
@bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:
Να τα πάρουμε με τη σειρά;
@cirus Καλοπούλητο το Puma κι εύχομαι σύντομα το nickname να γίνει chrus... Δεν θα το μετανιώσεις
Ευχαριστώ πολύ αν και δύσκολο το βλέπω γιατι ειναι ο συναγωνισμός με αλλα πολύ εντονος και αν και σε αξιοπιστια και ποιοτητα ιαπωνεζικη ειναι δυνατο, σε χώρους και τιμη για οτι δίνει ειναι κακο (310 λίτρα!!!) και με αλμυρη τιμη . Το πολύ δυνατο σημειο του στα hybrid δεν ισχύει και πάρα πολύ στα plug in γιατι και τα ανταγωνιστικα και αυτό τσαμπα θα κινουνται μεσα στην πόλη με μπαταρια. Ειναι ομως πολύ ομορφο . Τουλάχιστον οι χώροι για τους πίσω δεν με ενδιαφέρουν πολύ οποτε σε αυτό δεν χανει πολύ
Θα δουμε
Το καλό με τα PHEV της Toyota είναι ότι με άδεια μπαταρία δουλεύουν ακριβώς όπως τα HEV της. Ίδια συμπεριφορά και κατανάλωση. Δε κουβαλάς δηλαδή απλά το επιπλέον βάρος των μπαταριών.
Δεν έχω διαβάσει να το κάνει αυτό άλλη εταιρεία.
Αδιάφορο τελείως για μένα. Δεν με ενδιαφέρει καθόλου πόσο θα καίει σε ταξίδι 3-4 φορές τον χρόνο . Μέσα στην πόλη αν βγάζει 60-80 χλμ ηλεκτρικά μόνο είμαι καλυμμένος. Τα πολλά χλμ γίνονται στο κάθε μέρα οχιβσε ταξίδια . Και 10 και 13 λίτρα να καίει σε ταξίδι σιγά . Πόσα χλμ θα κάνει σε ταξίδι ας τα πληρώσω παραπάνω αυτά δεν με νοιάζει
-
@cirus said in Toyota C-HR 2023:
@supergeorge said in Toyota C-HR 2023:
@cirus said in Toyota C-HR 2023:
@bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:
Να τα πάρουμε με τη σειρά;
@cirus Καλοπούλητο το Puma κι εύχομαι σύντομα το nickname να γίνει chrus... Δεν θα το μετανιώσεις
Ευχαριστώ πολύ αν και δύσκολο το βλέπω γιατι ειναι ο συναγωνισμός με αλλα πολύ εντονος και αν και σε αξιοπιστια και ποιοτητα ιαπωνεζικη ειναι δυνατο, σε χώρους και τιμη για οτι δίνει ειναι κακο (310 λίτρα!!!) και με αλμυρη τιμη . Το πολύ δυνατο σημειο του στα hybrid δεν ισχύει και πάρα πολύ στα plug in γιατι και τα ανταγωνιστικα και αυτό τσαμπα θα κινουνται μεσα στην πόλη με μπαταρια. Ειναι ομως πολύ ομορφο . Τουλάχιστον οι χώροι για τους πίσω δεν με ενδιαφέρουν πολύ οποτε σε αυτό δεν χανει πολύ
Θα δουμε
Το καλό με τα PHEV της Toyota είναι ότι με άδεια μπαταρία δουλεύουν ακριβώς όπως τα HEV της. Ίδια συμπεριφορά και κατανάλωση. Δε κουβαλάς δηλαδή απλά το επιπλέον βάρος των μπαταριών.
Δεν έχω διαβάσει να το κάνει αυτό άλλη εταιρεία.
Αδιάφορο τελείως για μένα. Δεν με ενδιαφέρει καθόλου πόσο θα καίει σε ταξίδι 3-4 φορές τον χρόνο . Μέσα στην πόλη αν βγάζει 60-80 χλμ ηλεκτρικά μόνο είμαι καλυμμένος
εγω ξερω οχι τι να σου να παρεις ΑΛΛΑ τι να μην παρεις
στη λιστα των μη, ειμαστε ηδη σε ενα νημα της. επεκτεινεται και στο μπραντ. τρομαρα του. σιγα μην ειναι μπραντ. σαν ενσημο του τεβε ακουγεται
το ιδια ξερεις για ποια. μακρυα. αλλιως θα σε αφησουν αυτα. μακρυα. σε καποιο δρομο. με την οικογενεια και γεματος αποσκευες. -
@gatoz said in Toyota C-HR 2023:
@cirus said in Toyota C-HR 2023:
@supergeorge said in Toyota C-HR 2023:
@cirus said in Toyota C-HR 2023:
@bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:
Να τα πάρουμε με τη σειρά;
@cirus Καλοπούλητο το Puma κι εύχομαι σύντομα το nickname να γίνει chrus... Δεν θα το μετανιώσεις
Ευχαριστώ πολύ αν και δύσκολο το βλέπω γιατι ειναι ο συναγωνισμός με αλλα πολύ εντονος και αν και σε αξιοπιστια και ποιοτητα ιαπωνεζικη ειναι δυνατο, σε χώρους και τιμη για οτι δίνει ειναι κακο (310 λίτρα!!!) και με αλμυρη τιμη . Το πολύ δυνατο σημειο του στα hybrid δεν ισχύει και πάρα πολύ στα plug in γιατι και τα ανταγωνιστικα και αυτό τσαμπα θα κινουνται μεσα στην πόλη με μπαταρια. Ειναι ομως πολύ ομορφο . Τουλάχιστον οι χώροι για τους πίσω δεν με ενδιαφέρουν πολύ οποτε σε αυτό δεν χανει πολύ
Θα δουμε
Το καλό με τα PHEV της Toyota είναι ότι με άδεια μπαταρία δουλεύουν ακριβώς όπως τα HEV της. Ίδια συμπεριφορά και κατανάλωση. Δε κουβαλάς δηλαδή απλά το επιπλέον βάρος των μπαταριών.
Δεν έχω διαβάσει να το κάνει αυτό άλλη εταιρεία.
Αδιάφορο τελείως για μένα. Δεν με ενδιαφέρει καθόλου πόσο θα καίει σε ταξίδι 3-4 φορές τον χρόνο . Μέσα στην πόλη αν βγάζει 60-80 χλμ ηλεκτρικά μόνο είμαι καλυμμένος
εγω ξερω οχι τι να σου να παρεις ΑΛΛΑ τι να μην παρεις
στη λιστα των μη, ειμαστε ηδη σε ενα νημα της. επεκτεινεται και στο μπραντ. τρομαρα του. σιγα μην ειναι μπραντ. σαν ενσημο του τεβε ακουγεται
το ιδια ξερεις για ποια. μακρυα. αλλιως θα σε αφησουν αυτα. μακρυα. με την οικογενεια και γεματος αποσκευες.Stellantis και plug in είναι ξεκομενα για μένα. Ουτε μια στο εκατομμύριο. Χίλιες φορές ένα άγνωστο Κινέζο από τα γνωστά stellantis
-
Για εδω εισαι @cirus
Το μονο που διαφερει απ τα θελω σου ειναι οτι δεν ειναι αδιαφορο.. -
@tolisk20 said in Toyota C-HR 2023:
Για εδω εισαι @cirus
Το μονο που διαφερει απ τα θελω σου ειναι οτι δεν ειναι αδιαφορο..!ειναι στα υποψιν αν και περιμενω το νεο μοντελο με την μεγαλύτερη αυτονομια και τον 4κιλυνδρο ποιο δυνατο κινητηρα αντι τρικυλινδρο. Βεβαια ειναι στα υποψιν και σε μεταχειρεσμενο αυτο. Θα δουμε. Εχω και αλλα στα υποψιν
-
Επειδη γενικά κοιτάω το CH-R αναρωτιέμαι πόσο νόημα έχει η αγορά του plugin σε σχεση με το απλό
Εστω οτι συγκρίνουμε το HEV 1.8 με το plug in (που ειναι 2λιτρο -εφόσον μονο διλιτρο βγαινει)
Εστω ότι καποιος κάνει το χρόνο 7.500 μεσα στην πολη
- Με HEV πχ με 4-4.5lt/100km της υβριδικης εκδοσης, τα 66 km κοστιζουν περιπου 4,6-5.2 ευρώ, αρα τα 7500 χλμ κοστίζουν 525-590 ευρω (τιμή βενζινης 1.750)
- Επειδή δεν τα εχω ψαξει, πόσο είναι το κοστος σε ευρώ για φόρτιση σε σπίτι της μπαταρίας του CH-R που δινει 66 χλμ όπως λέει - και αντιστοιχα για τα 7500 χλμ ενος ετους στην πολη;
Η ηλεκτρική ενέργεια αποθηκεύεται σε μία μπαταρία 13,6 kWh, που σύμφωνα με την Toyota μπορεί να εξασφαλίσει αυτονομία για έως και 66 χλμ., την ώρα που για μία πλήρη φόρτισή της (μέσω onboard φορτιστή 3,5 kW) χρειάζονται περίπου 4 ώρες.
Με το δεδομένο ότι το συγκεκριμενο εχει και φορο πολυτελείας 440 ευρω το χρόνο αν δεν κανω λαθος (που το 1.8 HEV δεν εχει) πόσο πιο συμφέρον είναι (αν είναι);
(επισης έχει διαφορά και στην τιμή αλλα ας το αφήσουμε αυτο)
-
@george-y said in Toyota C-HR 2023:
Επειδη γενικά κοιτάω το CH-R αναρωτιέμαι πόσο νόημα έχει η αγορά του plugin σε σχεση με το απλό
Έχει τεράστιο νόημα, αφού ειναι ένα συνολικά πολύ καλύτερο αυτοκίνητο. Δεν έχει κανένα νόημα με οικονομικά κριτήρια και μόνο. Τόσο απλά! Ποτέ δεν έχει νόημα η αγορά ενός καλού αυτοκινήτου με οικονομικά κριτήρια - τα κριτήρια ειναι άλλα και κυρίως ότι θέλει κάποιος να οδηγεί ό,τι καλύτερο μπορεί να αγοράσει με τα χρήματά του.
-
@fanis75 said in Toyota C-HR 2023:
@george-y said in Toyota C-HR 2023:
Επειδη γενικά κοιτάω το CH-R αναρωτιέμαι πόσο νόημα έχει η αγορά του plugin σε σχεση με το απλό
Έχει τεράστιο νόημα, αφού ειναι ένα συνολικά πολύ καλύτερο αυτοκίνητο. Δεν έχει κανένα νόημα με οικονομικά κριτήρια και μόνο. Τόσο απλά! Ποτέ δεν έχει νόημα η αγορά ενός καλού αυτοκινήτου με οικονομικά κριτήρια - τα κριτήρια ειναι άλλα και κυρίως ότι θέλει κάποιος να οδηγεί ό,τι καλύτερο μπορεί να αγοράσει με τα χρήματά του.
Οκ ίσως δεν το τόνισα αρκετα, η ερώτηση αφορά καθαρά το οικονομικό, το οτι είναι καλύτερο αυτοκίνητο είναι δεδομένο και κατανοητό
-
Εντελώς μπακαλίστικα, αν το βάλουμε με 0,18 την kWh για να καλύψουμε και τις ρυθμιζόμενες χρεώσεις, μια πλήρης φόρτιση κοστίζει 0,18×13,6=2,44€.
Τα 66χλμ που λέει το εργοστάσιο δεν θα τα βγάλει ποτέ σε πραγματικές συνθήκες, αλλά ένα μέσω όρο 50χλμ θα βγάζει.
Οπότε έχουμε 2,44÷50=0,044€ το χιλιόμετρο.
0,044€×7500χλμ=330€. -
@george-y said in Toyota C-HR 2023:
@fanis75 said in Toyota C-HR 2023:
@george-y said in Toyota C-HR 2023:
Επειδη γενικά κοιτάω το CH-R αναρωτιέμαι πόσο νόημα έχει η αγορά του plugin σε σχεση με το απλό
Έχει τεράστιο νόημα, αφού ειναι ένα συνολικά πολύ καλύτερο αυτοκίνητο. Δεν έχει κανένα νόημα με οικονομικά κριτήρια και μόνο. Τόσο απλά! Ποτέ δεν έχει νόημα η αγορά ενός καλού αυτοκινήτου με οικονομικά κριτήρια - τα κριτήρια ειναι άλλα και κυρίως ότι θέλει κάποιος να οδηγεί ό,τι καλύτερο μπορεί να αγοράσει με τα χρήματά του.
Οκ ίσως δεν το τόνισα αρκετα, η ερώτηση αφορά καθαρά το οικονομικό, το οτι είναι καλύτερο αυτοκίνητο είναι δεδομένο και κατανοητό
αν έχεις φβ σπίτι και ειναι δωρεαν το ρευμα υπάρχει περιπτωση και να συμφερει. αλλα μαλλον μικρο οφελος και θα πάρει και πολύ να φανει.
Μια σκεψη ειναι η εξης:
"Αλλα επειδη εχεις δικιο οτι στην toyota παρα ειναι μεγαλη η διαφορά σε τιμη και πληρώνεις και φορο πολυτελειας........καλύτερα σε κάνα κινεζο που πληρωνεις plug in οσο πληρώνεις για το Full hybrid toyota και βαζουν 1.5 turbo κινητηρες συνηθως χωρις φορο πολυτελειας. "
-
-
2 παρατηρησεις για το αρθρο που παραθετω απο κατω και σε σχεση με τη συζητηση στις προηγουμενες σελιδες..
1)γραφει για 100χλμ στο περιπου ηλεκτρικη αυτονομια μεσα στη πολη
2)το 310L πορτ παγκαζ αν δειτε και στις φωτογραφιες δεν φαινεται κακο..προφανως και δεν ειναι μεγαλο..
το ιδιο εχω παρατηρησει και στο δικο μου οπου η lexus δινει 317l και σε συγκριση με του κουμπαρου μου που εχει audi q2 (405l) και τα βαλαμε διπλα διπλα και φορτωσαμε..ειδαμε οτι του lexus ειναι στην χειροτερη το ιδιο αν οχι λιγο μεγαλυτερο..το δε μπροστινοκινητο lbx με τα 400 δεν συγκρινετε με το audi των 405
Οποτε τα νουμερα αυτα παιζουν -
@tolisk20 said in Toyota C-HR 2023:
2 παρατηρησεις για το αρθρο που παραθετω απο κατω και σε σχεση με τη συζητηση στις προηγουμενες σελιδες..
1)γραφει για 100χλμ στο περιπου ηλεκτρικη αυτονομια μεσα στη πολη
2)το 310L πορτ παγκαζ αν δειτε και στις φωτογραφιες δεν φαινεται κακο..προφανως και δεν ειναι μεγαλο..
το ιδιο εχω παρατηρησει και στο δικο μου οπου η lexus δινει 317l και σε συγκριση με του κουμπαρου μου που εχει audi q2 (405l) και τα βαλαμε διπλα διπλα και φορτωσαμε..ειδαμε οτι του lexus ειναι στην χειροτερη το ιδιο αν οχι λιγο μεγαλυτερο..το δε μπροστινοκινητο lbx με τα 400 δεν συγκρινετε με το audi των 405
Οποτε τα νουμερα αυτα παιζουνΑυτό εδώ:
που ειναι 310 λίτρα φαίνεται οσο λέει, δηλαδή πάρα πολύ μικρό για c-suv
κοιτα του puma σε αντιστοιχια που είναι στην bsuv κατηγορία σε αντιπαράθεση:
δηλαδη αυτό που είναι 456 λίτρα πόσο φαίνεται ? 800?
φαντασου οτι εκει μεσα (στο megabox που ειναι 80 λιτρα) σε μεγαλο ταξίδι βάζω ρεζέρβα και εχει και αλλο χώρο να βάλεις πραγματα
Toyota C-HR 2023