Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota C-HR 2023
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota C-HR 2023
    • 1
    • 2
    • 109
    • 110
    • 111
    • 112
    • 113
    • 111 / 113
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    109
    2252
    112516
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      supergeorge @cirus last edited by

      @cirus said in Toyota C-HR 2023:

      @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

      Να τα πάρουμε με τη σειρά;

      @cirus Καλοπούλητο το Puma κι εύχομαι σύντομα το nickname να γίνει chrus... Δεν θα το μετανιώσεις 😜

      Ευχαριστώ πολύ αν και δύσκολο το βλέπω γιατι ειναι ο συναγωνισμός με αλλα πολύ εντονος και αν και σε αξιοπιστια και ποιοτητα ιαπωνεζικη ειναι δυνατο, σε χώρους και τιμη για οτι δίνει ειναι κακο (310 λίτρα!!!) και με αλμυρη τιμη . Το πολύ δυνατο σημειο του στα hybrid δεν ισχύει και πάρα πολύ στα plug in γιατι και τα ανταγωνιστικα και αυτό τσαμπα θα κινουνται μεσα στην πόλη με μπαταρια. Ειναι ομως πολύ ομορφο . Τουλάχιστον οι χώροι για τους πίσω δεν με ενδιαφέρουν πολύ οποτε σε αυτό δεν χανει πολύ

      Θα δουμε

      Το καλό με τα PHEV της Toyota είναι ότι με άδεια μπαταρία δουλεύουν ακριβώς όπως τα HEV της. Ίδια συμπεριφορά και κατανάλωση. Δε κουβαλάς δηλαδή απλά το επιπλέον βάρος των μπαταριών.

      Δεν έχω διαβάσει να το κάνει αυτό άλλη εταιρεία.

      katafractos17 cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 0
      • S
        stefan147 last edited by

        Ολα τα phev της τελευταίας 5ετιας (πάνω-κατω) το κάνουν αυτό. Ενίοτε και με μεγαλύτερη επιτυχία απ το αντίστοιχο hev Τουοτα.

        S 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • S
          supergeorge @stefan147 last edited by supergeorge

          @stefan147 said in Toyota C-HR 2023:

          Ολα τα phev της τελευταίας 5ετιας (πάνω-κατω) το κάνουν αυτό. Ενίοτε και με μεγαλύτερη επιτυχία απ το αντίστοιχο hev Τουοτα.

          Στον 1001cars μου βλέπω στο YouTube όλα τα PHEVs με άδεια μπαταρία είναι στα 8-9-10 L/100 km και το CHR για παράδειγμα στα 3,5 L/100 km (οδήγηση μέσα στην πόλη).

          Βέβαια είναι όλα μεγαλύτερα και βαρύτερα, αλλά η διαφορά στην κατανάλωση είναι τεράστια.

          edit Το golf βλέπω ότι είναι στο 4,2 και το Arteon 4,7. Οπότε της VW δουλεύει κλαι αυτό σχετικά αποδοτικά, αλλά όχι σαν της Toyota. To 508 είναι στα 5,9.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • P
            panormus772 @kozani76 last edited by

            @kozani76 said in Toyota C-HR 2023:

            chr_load.png

            Η αισιόδοξη μέτρηση έχει να κάνει με φόρτωση μέχρι οροφή και ειδικό διαχωριστικό για ασφάλεια. Η πραγματική χωρητικότητα είναι όντως 377 lt.

            Έτσι είναι.

            Πάντως κι αυτός ο πίνακας πρέπει να είναι απ'το προηγ. μοντέλο γιατί στο νέο είναι ελαφρώς αυξημένο +11lt, 388.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • katafractos17
              katafractos17 @supergeorge last edited by

              @supergeorge said in Toyota C-HR 2023:

              Το καλό με τα PHEV της Toyota είναι ότι με άδεια μπαταρία δουλεύουν ακριβώς όπως τα HEV της. Ίδια συμπεριφορά και κατανάλωση. Δε κουβαλάς δηλαδή απλά το επιπλέον βάρος των μπαταριών.

              Δεν έχω διαβάσει να το κάνει αυτό άλλη εταιρεία.

              Όλες.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • fanis75
                fanis75 moderator @kozani76 last edited by

                @kozani76 said in Toyota C-HR 2023:

                Η αισιόδοξη μέτρηση έχει να κάνει με φόρτωση μέχρι οροφή και ειδικό διαχωριστικό για ασφάλεια. Η πραγματική χωρητικότητα είναι όντως 377 lt.

                Αφορά το CHR 1ης γενιά.

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  araxnis @supergeorge last edited by

                  @supergeorge said in Toyota C-HR 2023:

                  @chrisk6 said in Toyota C-HR 2023:

                  @fanis75 said in Toyota C-HR 2023:

                  @chrisk6 said in Toyota C-HR 2023:

                  Crossover ναι. SUV δεν το λες.

                  Δεν θα διαφωνήσω ούτες όμως θα συμφωνήσω, αφού δεν υπάρχει σαφής ορισμός (και διαχωρισμός) μεταξύ αυτών των 2. Εαν το αναλύσουμε: Sport ειναι (σε εμφάνιση και επιδόσεις το 2λιτρο), Utility δεν ειναι και Vehicle ειναι.

                  Πάντως η toyota ως σουβ το αναφέρει.

                  19f7dd72-64e9-49b8-8bbc-71bb28cbdb87-image.png

                  Θα μας βλεπουν οι Αμερικανοι να λεμε SUV το CHR και αντιστοιχα crossovers (κατ εμε τουλαχιστον) και θα μας παρουν με τις ντοματες. 😂.

                  Καλά βλέπεις αμερικανικά reviews πχ για το RAV4 ή το CRV και τα αναφέρουν ως μεσαία ή και μικρομεσαία. Γελάνε με κάτι Yaris Cross.

                  Τώρα που είχαμε τους Αμερικανούς για την άσκηση κάτι μικρά τύπου 108-C1 συναδέλφων τα έβγαζαν φωτό, δεν είχαν ξαναδεί τόσο μικρά αυτοκίνητα( αν και το Smart έκανε κάποια χρόνια θραύση και εκεί). Όπως επίσης με τα scooter..Τελείως διαφορετική φιλοσοφία...Η πλειοψηφία τους βέβαια ήταν Τεξανοί, όπου κυριαρχούν τα ημιφορτηγά...

                  If in doubt...flat out!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • cirus
                    cirus @supergeorge last edited by cirus

                    @supergeorge said in Toyota C-HR 2023:

                    @cirus said in Toyota C-HR 2023:

                    @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

                    Να τα πάρουμε με τη σειρά;

                    @cirus Καλοπούλητο το Puma κι εύχομαι σύντομα το nickname να γίνει chrus... Δεν θα το μετανιώσεις 😜

                    Ευχαριστώ πολύ αν και δύσκολο το βλέπω γιατι ειναι ο συναγωνισμός με αλλα πολύ εντονος και αν και σε αξιοπιστια και ποιοτητα ιαπωνεζικη ειναι δυνατο, σε χώρους και τιμη για οτι δίνει ειναι κακο (310 λίτρα!!!) και με αλμυρη τιμη . Το πολύ δυνατο σημειο του στα hybrid δεν ισχύει και πάρα πολύ στα plug in γιατι και τα ανταγωνιστικα και αυτό τσαμπα θα κινουνται μεσα στην πόλη με μπαταρια. Ειναι ομως πολύ ομορφο . Τουλάχιστον οι χώροι για τους πίσω δεν με ενδιαφέρουν πολύ οποτε σε αυτό δεν χανει πολύ

                    Θα δουμε

                    Το καλό με τα PHEV της Toyota είναι ότι με άδεια μπαταρία δουλεύουν ακριβώς όπως τα HEV της. Ίδια συμπεριφορά και κατανάλωση. Δε κουβαλάς δηλαδή απλά το επιπλέον βάρος των μπαταριών.

                    Δεν έχω διαβάσει να το κάνει αυτό άλλη εταιρεία.

                    Αδιάφορο τελείως για μένα. Δεν με ενδιαφέρει καθόλου πόσο θα καίει σε ταξίδι 3-4 φορές τον χρόνο . Μέσα στην πόλη αν βγάζει 60-80 χλμ ηλεκτρικά μόνο είμαι καλυμμένος. Τα πολλά χλμ γίνονται στο κάθε μέρα οχιβσε ταξίδια . Και 10 και 13 λίτρα να καίει σε ταξίδι σιγά . Πόσα χλμ θα κάνει σε ταξίδι ας τα πληρώσω παραπάνω αυτά δεν με νοιάζει

                    Cirus the virus

                    gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • gatoz
                      gatoz @cirus last edited by gatoz

                      @cirus said in Toyota C-HR 2023:

                      @supergeorge said in Toyota C-HR 2023:

                      @cirus said in Toyota C-HR 2023:

                      @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

                      Να τα πάρουμε με τη σειρά;

                      @cirus Καλοπούλητο το Puma κι εύχομαι σύντομα το nickname να γίνει chrus... Δεν θα το μετανιώσεις 😜

                      Ευχαριστώ πολύ αν και δύσκολο το βλέπω γιατι ειναι ο συναγωνισμός με αλλα πολύ εντονος και αν και σε αξιοπιστια και ποιοτητα ιαπωνεζικη ειναι δυνατο, σε χώρους και τιμη για οτι δίνει ειναι κακο (310 λίτρα!!!) και με αλμυρη τιμη . Το πολύ δυνατο σημειο του στα hybrid δεν ισχύει και πάρα πολύ στα plug in γιατι και τα ανταγωνιστικα και αυτό τσαμπα θα κινουνται μεσα στην πόλη με μπαταρια. Ειναι ομως πολύ ομορφο . Τουλάχιστον οι χώροι για τους πίσω δεν με ενδιαφέρουν πολύ οποτε σε αυτό δεν χανει πολύ

                      Θα δουμε

                      Το καλό με τα PHEV της Toyota είναι ότι με άδεια μπαταρία δουλεύουν ακριβώς όπως τα HEV της. Ίδια συμπεριφορά και κατανάλωση. Δε κουβαλάς δηλαδή απλά το επιπλέον βάρος των μπαταριών.

                      Δεν έχω διαβάσει να το κάνει αυτό άλλη εταιρεία.

                      Αδιάφορο τελείως για μένα. Δεν με ενδιαφέρει καθόλου πόσο θα καίει σε ταξίδι 3-4 φορές τον χρόνο . Μέσα στην πόλη αν βγάζει 60-80 χλμ ηλεκτρικά μόνο είμαι καλυμμένος

                      εγω ξερω οχι τι να σου να παρεις ΑΛΛΑ τι να μην παρεις
                      στη λιστα των μη, ειμαστε ηδη σε ενα νημα της. επεκτεινεται και στο μπραντ. τρομαρα του. σιγα μην ειναι μπραντ. σαν ενσημο του τεβε ακουγεται
                      το ιδια ξερεις για ποια. μακρυα. αλλιως θα σε αφησουν αυτα. μακρυα. σε καποιο δρομο. με την οικογενεια και γεματος αποσκευες.

                      #milf-a-man

                      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • cirus
                        cirus @gatoz last edited by cirus

                        @gatoz said in Toyota C-HR 2023:

                        @cirus said in Toyota C-HR 2023:

                        @supergeorge said in Toyota C-HR 2023:

                        @cirus said in Toyota C-HR 2023:

                        @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

                        Να τα πάρουμε με τη σειρά;

                        @cirus Καλοπούλητο το Puma κι εύχομαι σύντομα το nickname να γίνει chrus... Δεν θα το μετανιώσεις 😜

                        Ευχαριστώ πολύ αν και δύσκολο το βλέπω γιατι ειναι ο συναγωνισμός με αλλα πολύ εντονος και αν και σε αξιοπιστια και ποιοτητα ιαπωνεζικη ειναι δυνατο, σε χώρους και τιμη για οτι δίνει ειναι κακο (310 λίτρα!!!) και με αλμυρη τιμη . Το πολύ δυνατο σημειο του στα hybrid δεν ισχύει και πάρα πολύ στα plug in γιατι και τα ανταγωνιστικα και αυτό τσαμπα θα κινουνται μεσα στην πόλη με μπαταρια. Ειναι ομως πολύ ομορφο . Τουλάχιστον οι χώροι για τους πίσω δεν με ενδιαφέρουν πολύ οποτε σε αυτό δεν χανει πολύ

                        Θα δουμε

                        Το καλό με τα PHEV της Toyota είναι ότι με άδεια μπαταρία δουλεύουν ακριβώς όπως τα HEV της. Ίδια συμπεριφορά και κατανάλωση. Δε κουβαλάς δηλαδή απλά το επιπλέον βάρος των μπαταριών.

                        Δεν έχω διαβάσει να το κάνει αυτό άλλη εταιρεία.

                        Αδιάφορο τελείως για μένα. Δεν με ενδιαφέρει καθόλου πόσο θα καίει σε ταξίδι 3-4 φορές τον χρόνο . Μέσα στην πόλη αν βγάζει 60-80 χλμ ηλεκτρικά μόνο είμαι καλυμμένος

                        εγω ξερω οχι τι να σου να παρεις ΑΛΛΑ τι να μην παρεις
                        στη λιστα των μη, ειμαστε ηδη σε ενα νημα της. επεκτεινεται και στο μπραντ. τρομαρα του. σιγα μην ειναι μπραντ. σαν ενσημο του τεβε ακουγεται
                        το ιδια ξερεις για ποια. μακρυα. αλλιως θα σε αφησουν αυτα. μακρυα. με την οικογενεια και γεματος αποσκευες.

                        Stellantis και plug in είναι ξεκομενα για μένα. Ουτε μια στο εκατομμύριο. Χίλιες φορές ένα άγνωστο Κινέζο από τα γνωστά stellantis

                        Cirus the virus

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          tolisk20 last edited by

                          Για εδω εισαι @cirus
                          Το μονο που διαφερει απ τα θελω σου ειναι οτι δεν ειναι αδιαφορο..xedoisong_lynk_and_co_01-2.jpg

                          cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • cirus
                            cirus @tolisk20 last edited by cirus

                            @tolisk20 said in Toyota C-HR 2023:

                            Για εδω εισαι @cirus
                            Το μονο που διαφερει απ τα θελω σου ειναι οτι δεν ειναι αδιαφορο..!

                            ειναι στα υποψιν αν και περιμενω το νεο μοντελο με την μεγαλύτερη αυτονομια και τον 4κιλυνδρο ποιο δυνατο κινητηρα αντι τρικυλινδρο. Βεβαια ειναι στα υποψιν και σε μεταχειρεσμενο αυτο. Θα δουμε. Εχω και αλλα στα υποψιν

                            Cirus the virus

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • G
                              george.y last edited by george.y

                              Επειδη γενικά κοιτάω το CH-R αναρωτιέμαι πόσο νόημα έχει η αγορά του plugin σε σχεση με το απλό

                              Εστω οτι συγκρίνουμε το HEV 1.8 με το plug in (που ειναι 2λιτρο -εφόσον μονο διλιτρο βγαινει)

                              Εστω ότι καποιος κάνει το χρόνο 7.500 μεσα στην πολη

                              • Με HEV πχ με 4-4.5lt/100km της υβριδικης εκδοσης, τα 66 km κοστιζουν περιπου 4,6-5.2 ευρώ, αρα τα 7500 χλμ κοστίζουν 525-590 ευρω (τιμή βενζινης 1.750)
                              • Επειδή δεν τα εχω ψαξει, πόσο είναι το κοστος σε ευρώ για φόρτιση σε σπίτι της μπαταρίας του CH-R που δινει 66 χλμ όπως λέει - και αντιστοιχα για τα 7500 χλμ ενος ετους στην πολη;

                              Η ηλεκτρική ενέργεια αποθηκεύεται σε μία μπαταρία 13,6 kWh, που σύμφωνα με την Toyota μπορεί να εξασφαλίσει αυτονομία για έως και 66 χλμ., την ώρα που για μία πλήρη φόρτισή της (μέσω onboard φορτιστή 3,5 kW) χρειάζονται περίπου 4 ώρες.

                              Με το δεδομένο ότι το συγκεκριμενο εχει και φορο πολυτελείας 440 ευρω το χρόνο αν δεν κανω λαθος (που το 1.8 HEV δεν εχει) πόσο πιο συμφέρον είναι (αν είναι);

                              (επισης έχει διαφορά και στην τιμή αλλα ας το αφήσουμε αυτο)

                              fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • fanis75
                                fanis75 moderator @george.y last edited by

                                @george-y said in Toyota C-HR 2023:

                                Επειδη γενικά κοιτάω το CH-R αναρωτιέμαι πόσο νόημα έχει η αγορά του plugin σε σχεση με το απλό

                                Έχει τεράστιο νόημα, αφού ειναι ένα συνολικά πολύ καλύτερο αυτοκίνητο. Δεν έχει κανένα νόημα με οικονομικά κριτήρια και μόνο. Τόσο απλά! Ποτέ δεν έχει νόημα η αγορά ενός καλού αυτοκινήτου με οικονομικά κριτήρια - τα κριτήρια ειναι άλλα και κυρίως ότι θέλει κάποιος να οδηγεί ό,τι καλύτερο μπορεί να αγοράσει με τα χρήματά του.

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                G 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • G
                                  george.y @fanis75 last edited by

                                  @fanis75 said in Toyota C-HR 2023:

                                  @george-y said in Toyota C-HR 2023:

                                  Επειδη γενικά κοιτάω το CH-R αναρωτιέμαι πόσο νόημα έχει η αγορά του plugin σε σχεση με το απλό

                                  Έχει τεράστιο νόημα, αφού ειναι ένα συνολικά πολύ καλύτερο αυτοκίνητο. Δεν έχει κανένα νόημα με οικονομικά κριτήρια και μόνο. Τόσο απλά! Ποτέ δεν έχει νόημα η αγορά ενός καλού αυτοκινήτου με οικονομικά κριτήρια - τα κριτήρια ειναι άλλα και κυρίως ότι θέλει κάποιος να οδηγεί ό,τι καλύτερο μπορεί να αγοράσει με τα χρήματά του.

                                  Οκ ίσως δεν το τόνισα αρκετα, η ερώτηση αφορά καθαρά το οικονομικό, το οτι είναι καλύτερο αυτοκίνητο είναι δεδομένο και κατανοητό

                                  cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • katafractos17
                                    katafractos17 last edited by

                                    Εντελώς μπακαλίστικα, αν το βάλουμε με 0,18 την kWh για να καλύψουμε και τις ρυθμιζόμενες χρεώσεις, μια πλήρης φόρτιση κοστίζει 0,18×13,6=2,44€.
                                    Τα 66χλμ που λέει το εργοστάσιο δεν θα τα βγάλει ποτέ σε πραγματικές συνθήκες, αλλά ένα μέσω όρο 50χλμ θα βγάζει.
                                    Οπότε έχουμε 2,44÷50=0,044€ το χιλιόμετρο.
                                    0,044€×7500χλμ=330€.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • cirus
                                      cirus @george.y last edited by

                                      @george-y said in Toyota C-HR 2023:

                                      @fanis75 said in Toyota C-HR 2023:

                                      @george-y said in Toyota C-HR 2023:

                                      Επειδη γενικά κοιτάω το CH-R αναρωτιέμαι πόσο νόημα έχει η αγορά του plugin σε σχεση με το απλό

                                      Έχει τεράστιο νόημα, αφού ειναι ένα συνολικά πολύ καλύτερο αυτοκίνητο. Δεν έχει κανένα νόημα με οικονομικά κριτήρια και μόνο. Τόσο απλά! Ποτέ δεν έχει νόημα η αγορά ενός καλού αυτοκινήτου με οικονομικά κριτήρια - τα κριτήρια ειναι άλλα και κυρίως ότι θέλει κάποιος να οδηγεί ό,τι καλύτερο μπορεί να αγοράσει με τα χρήματά του.

                                      Οκ ίσως δεν το τόνισα αρκετα, η ερώτηση αφορά καθαρά το οικονομικό, το οτι είναι καλύτερο αυτοκίνητο είναι δεδομένο και κατανοητό

                                      αν έχεις φβ σπίτι και ειναι δωρεαν το ρευμα υπάρχει περιπτωση και να συμφερει. αλλα μαλλον μικρο οφελος και θα πάρει και πολύ να φανει.

                                      Μια σκεψη ειναι η εξης:
                                      "Αλλα επειδη εχεις δικιο οτι στην toyota παρα ειναι μεγαλη η διαφορά σε τιμη και πληρώνεις και φορο πολυτελειας........

                                      καλύτερα σε κάνα κινεζο που πληρωνεις plug in οσο πληρώνεις για το Full hybrid toyota και βαζουν 1.5 turbo κινητηρες συνηθως χωρις φορο πολυτελειας. "

                                      Cirus the virus

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • moysatos
                                        moysatos last edited by

                                        Youtube Video

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tolisk20 last edited by tolisk20

                                          2 παρατηρησεις για το αρθρο που παραθετω απο κατω και σε σχεση με τη συζητηση στις προηγουμενες σελιδες..
                                          1)γραφει για 100χλμ στο περιπου ηλεκτρικη αυτονομια μεσα στη πολη
                                          2)το 310L πορτ παγκαζ αν δειτε και στις φωτογραφιες δεν φαινεται κακο..προφανως και δεν ειναι μεγαλο..
                                          το ιδιο εχω παρατηρησει και στο δικο μου οπου η lexus δινει 317l και σε συγκριση με του κουμπαρου μου που εχει audi q2 (405l) και τα βαλαμε διπλα διπλα και φορτωσαμε..ειδαμε οτι του lexus ειναι στην χειροτερη το ιδιο αν οχι λιγο μεγαλυτερο..το δε μπροστινοκινητο lbx με τα 400 δεν συγκρινετε με το audi των 405
                                          Οποτε τα νουμερα αυτα παιζουν

                                          https://www.caranddriver.gr/review/arthro/test_drive_toyota_c_hr_plug_in_hybrid_220_spor_panisxyro_kai_gr-7843718/

                                          cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • cirus
                                            cirus @tolisk20 last edited by cirus

                                            @tolisk20 said in Toyota C-HR 2023:

                                            2 παρατηρησεις για το αρθρο που παραθετω απο κατω και σε σχεση με τη συζητηση στις προηγουμενες σελιδες..
                                            1)γραφει για 100χλμ στο περιπου ηλεκτρικη αυτονομια μεσα στη πολη
                                            2)το 310L πορτ παγκαζ αν δειτε και στις φωτογραφιες δεν φαινεται κακο..προφανως και δεν ειναι μεγαλο..
                                            το ιδιο εχω παρατηρησει και στο δικο μου οπου η lexus δινει 317l και σε συγκριση με του κουμπαρου μου που εχει audi q2 (405l) και τα βαλαμε διπλα διπλα και φορτωσαμε..ειδαμε οτι του lexus ειναι στην χειροτερη το ιδιο αν οχι λιγο μεγαλυτερο..το δε μπροστινοκινητο lbx με τα 400 δεν συγκρινετε με το audi των 405
                                            Οποτε τα νουμερα αυτα παιζουν

                                            https://www.caranddriver.gr/review/arthro/test_drive_toyota_c_hr_plug_in_hybrid_220_spor_panisxyro_kai_gr-7843718/

                                            Αυτό εδώ:

                                            de7f0018-4b99-4b0a-8548-966c2705b7e4-image.png

                                            που ειναι 310 λίτρα φαίνεται οσο λέει, δηλαδή πάρα πολύ μικρό για c-suv

                                            κοιτα του puma σε αντιστοιχια που είναι στην bsuv κατηγορία σε αντιπαράθεση:

                                            09a4766b-0555-4f73-9937-de39066f8b3c-image.png

                                            δηλαδη αυτό που είναι 456 λίτρα πόσο φαίνεται ? 800?
                                            φαντασου οτι εκει μεσα (στο megabox που ειναι 80 λιτρα) σε μεγαλο ταξίδι βάζω ρεζέρβα και εχει και αλλο χώρο να βάλεις πραγματα

                                            Cirus the virus

                                            fanis75 T 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 109
                                            • 110
                                            • 111
                                            • 112
                                            • 113
                                            • 111 / 113
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr