Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Symbioz 2024
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Symbioz 2024
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 5 / 9
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    34
    167
    12313
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ataim
      ataim last edited by

      Γράφω μια μικρή ανάλυση για το πως αντιλαμβάνομαι οτι λειτουργεί η μετάδοση στο symbioz και στα renault γενικότερα σε σχέση με το mg zs που είναι ανταγωνιστικό μοντέλο. Το zs έχει τρεις σχέσεις που αντιστοιχούν σε 2α/4η/6η ενός συμβατικού, αντίστοιχα το symbioz έχει τέσσερις που είναι πιο κοντά σε 3η/4η/5η/6η, με τις δύο πρώτες σχέσεις να καλύπτονται από τον ηλεκτροκινητήρα.
      Κατά την πλήρη επιτάχυνση και τα δύο σύνολα χρησιμοποιούν τις δύο πρώτες σχέσεις με την αλλαγή στο zs να γίνεται λίγο πάνω από τα 100kph ενώ το symbioz αλλάζει σχέση στα 120kph, από εκεί και πέρα μέχρι να φτάσουν στην τελική ταχύτητα χρησιμοποιούν και τα δύο την "4η" σχέση. Αυτό σημαίνει ότι το renault έχει δύο τύπου overdrive σχέσεις ενώ το zs έχει μία. Όταν λοιπόν κινούνται στην εθνική χωρίς ιδιαίτερο φορτίο πηγαίνουν και τα δύο πολύ οικονομικά με "6η" σχέση στο κιβώτιο και χαμηλές σαλ στον θερμικό, όταν υπάρξει απαίτηση φορτίου σε μια ανηφόρα το zs θα αναγκαστεί να κατεβάσει 4η και να ανέβουν αρκετά οι σαλ, ο θόρυβος και η κατανάλωση, αντίθετα το symbioz μπορεί να βάλει 5η η οποία θα ανταπεξέλθει στο φορτίο της ανηφόρας.
      Επίσης η χρήση ουσιαστικά πιο μακριών σχέσεων από την renault και στις χαμηλές ταχύτητες (η πρώτη σχέση που εμπλέκεται φτάνει μέχρι τα 120kph) δίνει ισχυρό πλεονέκτημα σε θέματα κατανάλωσης και θορύβου, με μοναδικό μειονέκτημα την απόδοση, η οποία όμως είναι υπερ αρκετή.

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • T
        tkin73 last edited by

        Κοιτούσα εσωτερικές διαστάσεις και μεταξόνιο του symbioz σε σχέση με captur και βλέπω ότι έχουν ιδιο μεταξόνιο , ίδιο φάρδος εσωτερικό μπροστά και πίσω και το captur κερδίζει σε ύψος για τα κεφάλια μπροστά και πίσω.
        Δλδ ενώ είναι πάνω από 10εκ μακρύτερο και δίνει την αίσθηση μεγαλύτερου οχήματος , εσωτερικά συνολικά το καπτουρ είναι πιο άνετο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • Arkoudas 0
          Arkoudas 0 last edited by Arkoudas 0

          Πηγα να το πλυνω αλλα η ουρα ειχε τον ατελειωτο
          Οποτε σκονισμενο στις πρωτες φωτο 😊
          test2.jpg test.jpg

          Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 13
          • Chrisk6
            Chrisk6 @Arkoudas 0 last edited by

            @arkoudas-0 said in Renault Symbioz 2024:

            Πηγα να το πλυνω αλλα η ουρα ειχε τον ατελειωτο
            Οποτε σκονισμενο στις πρωτες φωτο 😊

            Καλοταξιδο να ειναι και απροβληματιστο!!
            Καλα χλμ να εχετε!!
            Θηριο λεμε!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • cirus
              cirus last edited by

              Πολύ ωραιο, καλοριζικο, να σας ταξιδεψει ανετα παντού

              Cirus the virus

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • M
                mariolas last edited by

                Μουναρα το άτιμο.Καλοριζικο αδερφέ να το χαίρεσαι!!!!Περιμένουμε στην συνέχεια εντυπώσεις για ταξίδια κυρίως!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • A d P
                  A d P moderator last edited by

                  Youtube Video

                  I EAT MILF AND COOKIES

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • C
                    criuser last edited by

                    Καλοτάξιδο να είναι...

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • I
                      ilias-a last edited by

                      Καλα και ασφαλη χιλιομετρα να εχετε.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        tolisk20 last edited by

                        Πολυ ομορφο με ιδανικο μεγεθος..καλοταξιδο!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • S
                          sabas_thess last edited by

                          Μπράβο φίλε να το χαρείς, είναι κουκλάκι!

                          Άσχετο με το συγκεκριμένο αλλά ρε παιδιά το γ@μημενο το μαύρο πως γίνεται να ανεβάζει όλα τα αυτοκίνητα. Προχθές πέτυχα σε πάρκιν ξενοδοχείου το δικό μου μαύρο γυαλισμένο (R-line) και εσταξα. Και το Symbioz σε εκείνο το ξενερωτο γκρι-γαλάζιο του promo με αφήνει αδιάφορο ενώ σε μαύρο όταν είδα του φίλου είπα "Ωπ, τι έχουμε εδώ; ^^"....!

                          "I am what you made me", D.V.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • L
                            lap last edited by lap

                            Ακριβώς. Υπάρχει άραγε τίποτα ως προστασία που να κάνει το μαύρο να μην σκονιζεται;;;😊

                            Όλα τα αυτοκίνητα είναι άγρια με μαύρο

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • fanis75
                              fanis75 moderator @tkin73 last edited by

                              @tkin73 said in Renault Symbioz 2024:

                              Τόσα χρόνια εξέλιξης των υβριδικών και μόνο σε χαμηλες ταχύτητες και αυτές υπό συνθήκες φόρτισης της μπαταρίας φαίνεται να κερδίζεις κάτι σε κατανάλωση για να κάνεις απόσβεση την ακριβή τεχνολογία που πωλούν.

                              Εδώ κάνεις λάθος! Τα χρόνια εξέλιξηςτων υβριδικών, ειναι μόνο για τα Τογιότα και σε αυτά οι καταναλώσεις ειναι όντως πολύ χαμηλές (για όποιον ενδιαφέρεται). Όλα τα άλλα υβριδικά έχουν 2-3 χρόνια εξέλιξεις, άρα ειναι σε εμβρυακό στάδιο και λογικό να μην αποδίδουν.

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              D C 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                              • D
                                dimitrioskosmas @fanis75 last edited by

                                @fanis75 said in Renault Symbioz 2024:

                                @tkin73 said in Renault Symbioz 2024:

                                Τόσα χρόνια εξέλιξης των υβριδικών και μόνο σε χαμηλες ταχύτητες και αυτές υπό συνθήκες φόρτισης της μπαταρίας φαίνεται να κερδίζεις κάτι σε κατανάλωση για να κάνεις απόσβεση την ακριβή τεχνολογία που πωλούν.

                                Εδώ κάνεις λάθος! Τα χρόνια εξέλιξηςτων υβριδικών, ειναι μόνο για τα Τογιότα και σε αυτά οι καταναλώσεις ειναι όντως πολύ χαμηλές (για όποιον ενδιαφέρεται). Όλα τα άλλα υβριδικά έχουν 2-3 χρόνια εξέλιξεις, άρα ειναι σε εμβρυακό στάδιο και λογικό να μην αποδίδουν.

                                να συμπληρωσω και για τα honda

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • C
                                  criuser @fanis75 last edited by

                                  @fanis75 said in Renault Symbioz 2024:

                                  @tkin73 said in Renault Symbioz 2024:

                                  Τόσα χρόνια εξέλιξης των υβριδικών και μόνο σε χαμηλες ταχύτητες και αυτές υπό συνθήκες φόρτισης της μπαταρίας φαίνεται να κερδίζεις κάτι σε κατανάλωση για να κάνεις απόσβεση την ακριβή τεχνολογία που πωλούν.

                                  Εδώ κάνεις λάθος! Τα χρόνια εξέλιξηςτων υβριδικών, ειναι μόνο για τα Τογιότα και σε αυτά οι καταναλώσεις ειναι όντως πολύ χαμηλές (για όποιον ενδιαφέρεται). Όλα τα άλλα υβριδικά έχουν 2-3 χρόνια εξέλιξεις, άρα ειναι σε εμβρυακό στάδιο και λογικό να μην αποδίδουν.

                                  Σιγά είδαμε την εξέλιξη με το πόσο ψοφίμια είναι, όπως δήλωσε και ο κάτοχος του γιάρις κρος σε σύγκριση με το ντίζελ γιάρις που είχε και άρα ως τογιοτάκιας, η μαρτυρία του είναι θέσφατο...😊

                                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mariolas last edited by mariolas

                                    Τι σχέση έχει το πετρέλαιο με το υβριδικό?Αν θες δύναμη ροπή ταχύτητα και πάρεις υβριδικό είσαι χαμηλής νοημοσύνης.Το Πετρέλαιο είναι για ταξίδι και άνεση εκτός.Ενα ενήλικας μπορεί να ξεχωρζει.Ειναι σαν λες πήρα polo και δεν κάνει για αγροτικό...Είναι και σαν ψηφίζεις ΝΔ ΠΑΣΟΚ ΣΥΡΙΖΑ ΚΚΕ ΚΛΠ και αναρωτιέσαι τι δεν πάει καλά....

                                    G 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • C
                                      criuser last edited by

                                      @mariolas said in Renault Symbioz 2024:

                                      Τι σχέση έχει το πετρέλαιο με το υβριδικό?Αν θες δύναμη ροπή ταχύτητα και πάρεις υβριδικό είσαι χαμηλής νοημοσύνης.Το Πετρέλαιο είναι για ταξίδι και άνεση εκτός.Ενα ενήλικας μπορεί να ξεχωρζει.Ειναι σαν λες πήρα polo και δεν κάνει για αγροτικό...Είναι και σαν ψηφίζεις ΝΔ ΠΑΣΟΚ ΣΥΡΙΖΑ ΚΚΕ ΚΛΠ και αναρωτιέσαι τι δεν πάει καλά....

                                      Ο κάτοχος είναι τογιοτάκιας όπως διαβάσαμε.

                                      Είχε γιάρις ντίζελ. Νομίζω 90 άλογα. Και πήρε γιάρις κρος και δεν μπορεί να προσπεράσει κατά δήλωση του.

                                      Αυτή είναι η αλήθεια.

                                      Οσα αναφέρεις είναι υπεκφυγές γιατί σε ενόχλησε η αλήθεια, ότι τα υβριδικά τογιότα είναι ψοφίμια στο ταξίδι.

                                      Και βέβαια δεν είπε κανείς στην Τογιότα, πάρτε τα υβριδικά μας, μόνο αν είστε 10-20 χλμ μποτιλιαρισμένοι στις πόλεις μας κάθε μέρα, αλλά αν θέλετε ταξίδια, να έχετε άλλο αμάξι, όχι τογιότα.

                                      Ανάλογα ισχύουν και για τα Ρενώ - Ντάστερ, να δούμε τώρα με τον νέο κινητήρα 1,8 πως θα πάνε τα πράγματα.

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • babisstinson
                                        babisstinson last edited by

                                        @criuser said in Renault Symbioz 2024:

                                        πως

                                        Νταστερ με αέριο, το προηγούμενο έχει ο κουμπάρος μου. 3 παιδιά και φορτωμένος δεν έχει θέμα ποτέ με προσπεράσεις κλπ. Ευθύνεται η τουρμπίνα προφανώς.
                                        Προφανώς όλοι περιμένουν και καλύτερες επιδόσεις με το νέο μοτέρ με τα 140 άλογα LPG, αλλά και με οτ υπάρχον δεν έχει θέμα.

                                        2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                                        2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mariolas last edited by

                                          Όταν πήρα και εγώ Yaris cross δεν το πήρα για γκάζι και ταξίδι!Το πήρα για πρακτικότητα άνεση σε καθημερινή χρήση! Καταλαβαίνεις τι διαφορά νομίζω?.Το υβριδικό δεν είναι μέχρι 10 - 20 που λες... Είναι πολύ άνετο και για επαρχίακους δρόμους αλλά μέχρι εκεί!Νομίζω είναι απλό.Εγω που τώρα κοιτάω να πάρω ένα ακόμα αυτοκίνητο για ταξίδια δεν θα κοιτάξω προς υβριδικό.... Νομίζω καταλαβαίνουμε τι διαφορά παιδιά .... Αν θέλω ταξίδι έχει αλλά

                                          cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • cirus
                                            cirus @mariolas last edited by

                                            @mariolas said in Renault Symbioz 2024:

                                            Όταν πήρα και εγώ Yaris cross δεν το πήρα για γκάζι και ταξίδι!Το πήρα για πρακτικότητα άνεση σε καθημερινή χρήση! Καταλαβαίνεις τι διαφορά νομίζω?.Το υβριδικό δεν είναι μέχρι 10 - 20 που λες... Είναι πολύ άνετο και για επαρχίακους δρόμους αλλά μέχρι εκεί!Νομίζω είναι απλό.Εγω που τώρα κοιτάω να πάρω ένα ακόμα αυτοκίνητο για ταξίδια δεν θα κοιτάξω προς υβριδικό.... Νομίζω καταλαβαίνουμε τι διαφορά παιδιά .... Αν θέλω ταξίδι έχει αλλά

                                            μια χαρα πολύ καλό ειναι το yaris cross για μεσα στην πολή και καλή αγορα εκανες για μεταφορικο μεσο πόλης

                                            Τωρα για ταξιδια οπως πολύ σωστα λες παρε ενα αυτοκινητο, αρα οχι toyota

                                            Cirus the virus

                                            M 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 5 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr