-
Γράφω μια μικρή ανάλυση για το πως αντιλαμβάνομαι οτι λειτουργεί η μετάδοση στο symbioz και στα renault γενικότερα σε σχέση με το mg zs που είναι ανταγωνιστικό μοντέλο. Το zs έχει τρεις σχέσεις που αντιστοιχούν σε 2α/4η/6η ενός συμβατικού, αντίστοιχα το symbioz έχει τέσσερις που είναι πιο κοντά σε 3η/4η/5η/6η, με τις δύο πρώτες σχέσεις να καλύπτονται από τον ηλεκτροκινητήρα.
Κατά την πλήρη επιτάχυνση και τα δύο σύνολα χρησιμοποιούν τις δύο πρώτες σχέσεις με την αλλαγή στο zs να γίνεται λίγο πάνω από τα 100kph ενώ το symbioz αλλάζει σχέση στα 120kph, από εκεί και πέρα μέχρι να φτάσουν στην τελική ταχύτητα χρησιμοποιούν και τα δύο την "4η" σχέση. Αυτό σημαίνει ότι το renault έχει δύο τύπου overdrive σχέσεις ενώ το zs έχει μία. Όταν λοιπόν κινούνται στην εθνική χωρίς ιδιαίτερο φορτίο πηγαίνουν και τα δύο πολύ οικονομικά με "6η" σχέση στο κιβώτιο και χαμηλές σαλ στον θερμικό, όταν υπάρξει απαίτηση φορτίου σε μια ανηφόρα το zs θα αναγκαστεί να κατεβάσει 4η και να ανέβουν αρκετά οι σαλ, ο θόρυβος και η κατανάλωση, αντίθετα το symbioz μπορεί να βάλει 5η η οποία θα ανταπεξέλθει στο φορτίο της ανηφόρας.
Επίσης η χρήση ουσιαστικά πιο μακριών σχέσεων από την renault και στις χαμηλές ταχύτητες (η πρώτη σχέση που εμπλέκεται φτάνει μέχρι τα 120kph) δίνει ισχυρό πλεονέκτημα σε θέματα κατανάλωσης και θορύβου, με μοναδικό μειονέκτημα την απόδοση, η οποία όμως είναι υπερ αρκετή. -
Κοιτούσα εσωτερικές διαστάσεις και μεταξόνιο του symbioz σε σχέση με captur και βλέπω ότι έχουν ιδιο μεταξόνιο , ίδιο φάρδος εσωτερικό μπροστά και πίσω και το captur κερδίζει σε ύψος για τα κεφάλια μπροστά και πίσω.
Δλδ ενώ είναι πάνω από 10εκ μακρύτερο και δίνει την αίσθηση μεγαλύτερου οχήματος , εσωτερικά συνολικά το καπτουρ είναι πιο άνετο. -
Πηγα να το πλυνω αλλα η ουρα ειχε τον ατελειωτο
Οποτε σκονισμενο στις πρωτες φωτο
-
@arkoudas-0 said in Renault Symbioz 2024:
Πηγα να το πλυνω αλλα η ουρα ειχε τον ατελειωτο
Οποτε σκονισμενο στις πρωτες φωτοΚαλοταξιδο να ειναι και απροβληματιστο!!
Καλα χλμ να εχετε!!
Θηριο λεμε!! -
Πολύ ωραιο, καλοριζικο, να σας ταξιδεψει ανετα παντού
-
Μουναρα το άτιμο.Καλοριζικο αδερφέ να το χαίρεσαι!!!!Περιμένουμε στην συνέχεια εντυπώσεις για ταξίδια κυρίως!!!
-
-
Καλοτάξιδο να είναι...
-
Καλα και ασφαλη χιλιομετρα να εχετε.
-
Πολυ ομορφο με ιδανικο μεγεθος..καλοταξιδο!!
-
Μπράβο φίλε να το χαρείς, είναι κουκλάκι!
Άσχετο με το συγκεκριμένο αλλά ρε παιδιά το γ@μημενο το μαύρο πως γίνεται να ανεβάζει όλα τα αυτοκίνητα. Προχθές πέτυχα σε πάρκιν ξενοδοχείου το δικό μου μαύρο γυαλισμένο (R-line) και εσταξα. Και το Symbioz σε εκείνο το ξενερωτο γκρι-γαλάζιο του promo με αφήνει αδιάφορο ενώ σε μαύρο όταν είδα του φίλου είπα "Ωπ, τι έχουμε εδώ; ^^"....!
-
Ακριβώς. Υπάρχει άραγε τίποτα ως προστασία που να κάνει το μαύρο να μην σκονιζεται;;;
Όλα τα αυτοκίνητα είναι άγρια με μαύρο
-
@tkin73 said in Renault Symbioz 2024:
Τόσα χρόνια εξέλιξης των υβριδικών και μόνο σε χαμηλες ταχύτητες και αυτές υπό συνθήκες φόρτισης της μπαταρίας φαίνεται να κερδίζεις κάτι σε κατανάλωση για να κάνεις απόσβεση την ακριβή τεχνολογία που πωλούν.
Εδώ κάνεις λάθος! Τα χρόνια εξέλιξηςτων υβριδικών, ειναι μόνο για τα Τογιότα και σε αυτά οι καταναλώσεις ειναι όντως πολύ χαμηλές (για όποιον ενδιαφέρεται). Όλα τα άλλα υβριδικά έχουν 2-3 χρόνια εξέλιξεις, άρα ειναι σε εμβρυακό στάδιο και λογικό να μην αποδίδουν.
-
@fanis75 said in Renault Symbioz 2024:
@tkin73 said in Renault Symbioz 2024:
Τόσα χρόνια εξέλιξης των υβριδικών και μόνο σε χαμηλες ταχύτητες και αυτές υπό συνθήκες φόρτισης της μπαταρίας φαίνεται να κερδίζεις κάτι σε κατανάλωση για να κάνεις απόσβεση την ακριβή τεχνολογία που πωλούν.
Εδώ κάνεις λάθος! Τα χρόνια εξέλιξηςτων υβριδικών, ειναι μόνο για τα Τογιότα και σε αυτά οι καταναλώσεις ειναι όντως πολύ χαμηλές (για όποιον ενδιαφέρεται). Όλα τα άλλα υβριδικά έχουν 2-3 χρόνια εξέλιξεις, άρα ειναι σε εμβρυακό στάδιο και λογικό να μην αποδίδουν.
να συμπληρωσω και για τα honda
-
@fanis75 said in Renault Symbioz 2024:
@tkin73 said in Renault Symbioz 2024:
Τόσα χρόνια εξέλιξης των υβριδικών και μόνο σε χαμηλες ταχύτητες και αυτές υπό συνθήκες φόρτισης της μπαταρίας φαίνεται να κερδίζεις κάτι σε κατανάλωση για να κάνεις απόσβεση την ακριβή τεχνολογία που πωλούν.
Εδώ κάνεις λάθος! Τα χρόνια εξέλιξηςτων υβριδικών, ειναι μόνο για τα Τογιότα και σε αυτά οι καταναλώσεις ειναι όντως πολύ χαμηλές (για όποιον ενδιαφέρεται). Όλα τα άλλα υβριδικά έχουν 2-3 χρόνια εξέλιξεις, άρα ειναι σε εμβρυακό στάδιο και λογικό να μην αποδίδουν.
Σιγά είδαμε την εξέλιξη με το πόσο ψοφίμια είναι, όπως δήλωσε και ο κάτοχος του γιάρις κρος σε σύγκριση με το ντίζελ γιάρις που είχε και άρα ως τογιοτάκιας, η μαρτυρία του είναι θέσφατο...
-
Τι σχέση έχει το πετρέλαιο με το υβριδικό?Αν θες δύναμη ροπή ταχύτητα και πάρεις υβριδικό είσαι χαμηλής νοημοσύνης.Το Πετρέλαιο είναι για ταξίδι και άνεση εκτός.Ενα ενήλικας μπορεί να ξεχωρζει.Ειναι σαν λες πήρα polo και δεν κάνει για αγροτικό...Είναι και σαν ψηφίζεις ΝΔ ΠΑΣΟΚ ΣΥΡΙΖΑ ΚΚΕ ΚΛΠ και αναρωτιέσαι τι δεν πάει καλά....
-
@mariolas said in Renault Symbioz 2024:
Τι σχέση έχει το πετρέλαιο με το υβριδικό?Αν θες δύναμη ροπή ταχύτητα και πάρεις υβριδικό είσαι χαμηλής νοημοσύνης.Το Πετρέλαιο είναι για ταξίδι και άνεση εκτός.Ενα ενήλικας μπορεί να ξεχωρζει.Ειναι σαν λες πήρα polo και δεν κάνει για αγροτικό...Είναι και σαν ψηφίζεις ΝΔ ΠΑΣΟΚ ΣΥΡΙΖΑ ΚΚΕ ΚΛΠ και αναρωτιέσαι τι δεν πάει καλά....
Ο κάτοχος είναι τογιοτάκιας όπως διαβάσαμε.
Είχε γιάρις ντίζελ. Νομίζω 90 άλογα. Και πήρε γιάρις κρος και δεν μπορεί να προσπεράσει κατά δήλωση του.
Αυτή είναι η αλήθεια.
Οσα αναφέρεις είναι υπεκφυγές γιατί σε ενόχλησε η αλήθεια, ότι τα υβριδικά τογιότα είναι ψοφίμια στο ταξίδι.
Και βέβαια δεν είπε κανείς στην Τογιότα, πάρτε τα υβριδικά μας, μόνο αν είστε 10-20 χλμ μποτιλιαρισμένοι στις πόλεις μας κάθε μέρα, αλλά αν θέλετε ταξίδια, να έχετε άλλο αμάξι, όχι τογιότα.
Ανάλογα ισχύουν και για τα Ρενώ - Ντάστερ, να δούμε τώρα με τον νέο κινητήρα 1,8 πως θα πάνε τα πράγματα.
-
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
πως
Νταστερ με αέριο, το προηγούμενο έχει ο κουμπάρος μου. 3 παιδιά και φορτωμένος δεν έχει θέμα ποτέ με προσπεράσεις κλπ. Ευθύνεται η τουρμπίνα προφανώς.
Προφανώς όλοι περιμένουν και καλύτερες επιδόσεις με το νέο μοτέρ με τα 140 άλογα LPG, αλλά και με οτ υπάρχον δεν έχει θέμα. -
Όταν πήρα και εγώ Yaris cross δεν το πήρα για γκάζι και ταξίδι!Το πήρα για πρακτικότητα άνεση σε καθημερινή χρήση! Καταλαβαίνεις τι διαφορά νομίζω?.Το υβριδικό δεν είναι μέχρι 10 - 20 που λες... Είναι πολύ άνετο και για επαρχίακους δρόμους αλλά μέχρι εκεί!Νομίζω είναι απλό.Εγω που τώρα κοιτάω να πάρω ένα ακόμα αυτοκίνητο για ταξίδια δεν θα κοιτάξω προς υβριδικό.... Νομίζω καταλαβαίνουμε τι διαφορά παιδιά .... Αν θέλω ταξίδι έχει αλλά
-
@mariolas said in Renault Symbioz 2024:
Όταν πήρα και εγώ Yaris cross δεν το πήρα για γκάζι και ταξίδι!Το πήρα για πρακτικότητα άνεση σε καθημερινή χρήση! Καταλαβαίνεις τι διαφορά νομίζω?.Το υβριδικό δεν είναι μέχρι 10 - 20 που λες... Είναι πολύ άνετο και για επαρχίακους δρόμους αλλά μέχρι εκεί!Νομίζω είναι απλό.Εγω που τώρα κοιτάω να πάρω ένα ακόμα αυτοκίνητο για ταξίδια δεν θα κοιτάξω προς υβριδικό.... Νομίζω καταλαβαίνουμε τι διαφορά παιδιά .... Αν θέλω ταξίδι έχει αλλά
μια χαρα πολύ καλό ειναι το yaris cross για μεσα στην πολή και καλή αγορα εκανες για μεταφορικο μεσο πόλης
Τωρα για ταξιδια οπως πολύ σωστα λες παρε ενα αυτοκινητο, αρα οχι toyota
Renault Symbioz 2024