-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
οριστε! Μια χαρα παιρνεις MY
Το πιο λυπηρο ειναι οτι μειωσαν την επιδοτηση για αποσυρση.
Οντώς, βέβαια το θέλω σε κόκκινο με άσπρα καθίσματα, άρα πάω στα 57 με σημερινές τιμές, λογικά ειμαι εντός ορίου. Κοίταξε, η μείωση ειναι 500 ευρώ για τις αποσύρσεις, θεωρώ και πάλι οτι ειναι λογική αναλογικά- κάθε μείωση ειανι μείωση ομως.
-
Γίνεται ακόμα πιο λογικό να πάρεις υβριδικό, εκτός αν έχεις δικό σου χώρο για φόρτιση και κυρίως πάρεις αμάξι πόλης που τα 3000 θα είναι ένα ποσό πάνω από 10 % της αξίας του.
Ισως έχουμε και κάποιες εκπτώσεις από τις εταιρείες.
Τα μεγαλύτερα μόνο εταιρικά πλέον.
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
«Κινούμαι Ηλεκτρικά»: Τα ποσά της νέας επιδότησης και τα… μπόνους
την γλίτωσαν τα Tesla - 3.000 ευρώ βασική επιδότηση για κάθε φυσικό πρόσωπο που αγοράζει ή μισθώνει αμιγώς ηλεκτρικό ΙΧ αξίας έως 50.000 ευρώ (ΛΤΠΦ).
οριστε! Μια χαρα παιρνεις MY
Το πιο λυπηρο ειναι οτι μειωσαν την επιδοτηση για αποσυρση.
Νομιζω οτι ειναι η πρωτη φορα που βλεπουμε τοσες λεπτομερειες οποτε θελω να πιστευω οτι ειναι ακριβεις οι πληροφοριες
Μακάρι απλά να μπορούν και όσοι έχουν μείνει προς το παρόν απέξω να μπορέσουν να πάρουν έστω το 3χιλιαρο.
Ισως γι αυτό θα συνεχίσουν να το λένε ΚΗ3 -
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Γίνεται ακόμα πιο λογικό να πάρεις υβριδικό, εκτός αν έχεις δικό σου χώρο για φόρτιση και κυρίως πάρεις αμάξι πόλης που τα 3000 θα είναι ένα ποσό πάνω από 10 % της αξίας του.
Ισως έχουμε και κάποιες εκπτώσεις από τις εταιρείες.
Τα μεγαλύτερα μόνο εταιρικά πλέον.
Συμφωνώ, εκτός αν κάποιος κάνει πάρα πολλά χιλιόμετρα, τα οφέλη ειναι μικρά πλέον (σε πιο ακριβά οχήματα) και οι μπελάδες με τα ταξίδια αυξάνονται, καλύτερα είναι υβριδικό . η μικρό πόλης για δεύτερο όχημα
-
Να λέμε την αλήθεια, αυτά που αποσύρονται είναι όσα δεν πιάνουν ούτε 500άρικο στην αγορά. Οπότε, ας είναι.
-
Μια από τα ίδια δηλαδή. Το μόνο θετικό ότι θα αυξηθούν οι δικαιούχοι τίποτα παραπάνω.
-
Το θέμα είναι, θα προλάβω το Ρενώ 4; Ή θα πρέπει να αγοράσω ό,τι είναι ετοιμοπαράδοτο;
-
3.000 επιδότηση ειναι για γέλια. Καλοδεχούμενη για όποιον έχει τα 50Κ, αλλά δεν είναι κίνητρο. Γιατι όποιος έχει τα 50Κ, μια χαρά να πάρει και 3Κ έκπτωση αλλά οποιος εν τα έχει και περίμενε 9-10Κ έκπτωση για να πάρει αμάξι έκατσε στον αξόμα. Οπότε εγώ δεν το βλέπω ως κίνητρο για αγορά ηλεκτρικού, απλά ένα δωράκι για όποιον ήδη είναι αποφασισμένος, αλλά δεν πρόκεται να αλλάξει γνώμη (όπως γινόταν μέχρι τώρα) στον αναποφάσιστο.
Προσωπικά, πλέον αποκλείστηκε κάθε ηλεκτρικό αμάξι, μέχρι να πέσουν πολύ οι τιμές. Πλέον για επόμενο κοιτάω μόνο υβριδικό.
-
Το Ρενώ 4 στην Γαλλία ανακοινώθηκε στα 26 και 29 στην βασική έκδοση με μικρή και μεγάλη μπαταρία αντίστοιχα. Μια χαρά αυτοκίνητο πόλης, αλλά πάει και για τα μπάνια και μέχρι την πεθερά. Για Αθήνα βέβαια δεν το κόβω να φτάνει.
Αν πρέπει να βιαστώ, το BYD Dolphin παίζει (το έχει και γείτονας), αλλά είναι μεγαλύτερο απ' ότι θέλω. Ιδανικά θα προτιμούσα κάτι κάτω από 4m μήκος. -
Ότι πρέπει επιδότηση....για αυτοκίνητα πόλης. Ουσιαστικά ισως ψιλοριξουν τις τιμές με δικές τους επιδοτήσεις για τα αυτοκίνητα μαούνες οι εταιρείες όπως κάνουν σήμερα κάποιες. Κρίμα που δεν έδωσαν καμία έκπτωση για Phev.
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
3.000 επιδότηση ειναι για γέλια. Καλοδεχούμενη για όποιον έχει τα 50Κ, αλλά δεν είναι κίνητρο. Γιατι όποιος έχει τα 50Κ, μια χαρά να πάρει και 3Κ έκπτωση αλλά οποιος εν τα έχει και περίμενε 9-10Κ έκπτωση για να πάρει αμάξι έκατσε στον αξόμα. Οπότε εγώ δεν το βλέπω ως κίνητρο για αγορά ηλεκτρικού, απλά ένα δωράκι για όποιον ήδη είναι αποφασισμένος, αλλά δεν πρόκεται να αλλάξει γνώμη (όπως γινόταν μέχρι τώρα) στον αναποφάσιστο.
Προσωπικά, πλέον αποκλείστηκε κάθε ηλεκτρικό αμάξι, μέχρι να πέσουν πολύ οι τιμές. Πλέον για επόμενο κοιτάω μόνο υβριδικό.
Περιέγραψες ακριβώς την κατάσταση στην οποία βρίσκομαι.
Έχω παραγγείλει Corolla Cross, αν συνέχιζε στα ίδια χρήματα θα το είχα ήδη παραγγείλει τώρα και θα ακύρωνα το Toyota. -
@savas89 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ότι πρέπει επιδότηση....για αυτοκίνητα πόλης. Ουσιαστικά ισως ψιλοριξουν τις τιμές με δικές τους επιδοτήσεις για τα αυτοκίνητα μαούνες οι εταιρείες όπως κάνουν σήμερα κάποιες. Κρίμα που δεν έδωσαν καμία έκπτωση για Phev.
το πιο πιθανό ειναι αυτό, να δούμε κάποιες εκπτωσούλες απο τις εταιρίες σε πιο μεγάλα -ας ελπίσουμε τουλάχιστον.
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Προσωπικά, πλέον αποκλείστηκε κάθε ηλεκτρικό αμάξι, μέχρι να πέσουν πολύ οι τιμές. Πλέον για επόμενο κοιτάω μόνο υβριδικό.
νομιζω πολύς κόσμος πλέον θα επανασχεδιάσει, δεν συμφέρει οικονομικά να πάει πλέον κάποιος σε μεγάλο ηλεκτρικό αν κάνει νορμαλ χιλιόμετρα μέσα στην πόλη, ίσως ένα μικρό ως δεύτερο αλλά ως εκεί.
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
3.000 επιδότηση ειναι για γέλια. Καλοδεχούμενη για όποιον έχει τα 50Κ, αλλά δεν είναι κίνητρο. Γιατι όποιος έχει τα 50Κ, μια χαρά να πάρει και 3Κ έκπτωση αλλά οποιος εν τα έχει και περίμενε 9-10Κ έκπτωση για να πάρει αμάξι έκατσε στον αξόμα. Οπότε εγώ δεν το βλέπω ως κίνητρο για αγορά ηλεκτρικού, απλά ένα δωράκι για όποιον ήδη είναι αποφασισμένος, αλλά δεν πρόκεται να αλλάξει γνώμη (όπως γινόταν μέχρι τώρα) στον αναποφάσιστο.
Προσωπικά, πλέον αποκλείστηκε κάθε ηλεκτρικό αμάξι, μέχρι να πέσουν πολύ οι τιμές. Πλέον για επόμενο κοιτάω μόνο υβριδικό.
Αν κάνεις λίγο υπομονή …. Εσένα που σου αρέσουν οι μαούνες
Παντως παρότι άδικο ίσως η μείωση της επιδότησης εξορθολογίσει την αγορά, δείξει ποιοι είναι πραγματικά αποφασισμένοι για ηλεκτρικό και ενισχύσει την ηλεκτροκίνηση εκεί που πραγματικά χρειάζεται για την ποιότητα της ζωής μας. Δηλαδή εντός πόλης -
@supergeorge said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
3.000 επιδότηση ειναι για γέλια. Καλοδεχούμενη για όποιον έχει τα 50Κ, αλλά δεν είναι κίνητρο. Γιατι όποιος έχει τα 50Κ, μια χαρά να πάρει και 3Κ έκπτωση αλλά οποιος εν τα έχει και περίμενε 9-10Κ έκπτωση για να πάρει αμάξι έκατσε στον αξόμα. Οπότε εγώ δεν το βλέπω ως κίνητρο για αγορά ηλεκτρικού, απλά ένα δωράκι για όποιον ήδη είναι αποφασισμένος, αλλά δεν πρόκεται να αλλάξει γνώμη (όπως γινόταν μέχρι τώρα) στον αναποφάσιστο.
Προσωπικά, πλέον αποκλείστηκε κάθε ηλεκτρικό αμάξι, μέχρι να πέσουν πολύ οι τιμές. Πλέον για επόμενο κοιτάω μόνο υβριδικό.
Περιέγραψες ακριβώς την κατάσταση στην οποία βρίσκομαι.
Έχω παραγγείλει Corolla Cross, αν συνέχιζε στα ίδια χρήματα θα το είχα ήδη παραγγείλει τώρα και θα ακύρωνα το Toyota.Κορολα κρος vs ποιο αμάξι ;
-
@savas89 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ότι πρέπει επιδότηση....για αυτοκίνητα πόλης. Ουσιαστικά ισως ψιλοριξουν τις τιμές με δικές τους επιδοτήσεις για τα αυτοκίνητα μαούνες οι εταιρείες όπως κάνουν σήμερα κάποιες. Κρίμα που δεν έδωσαν καμία έκπτωση για Phev.
Αφού δίνουν τόσο μικρή επιδότηση θα μπορούσαν κάλλιστα να βάλουν μέσα και τα phev, ίσως με ένα κατώτερο όριο ηλεκτρικής αυτονομίας, κρίμα γιατί έτσι απευθύνονται μόνο στα μικρά ev και σε τίποτα άλλο. Ποσοστιαία δηλαδή η επιδότηση είναι κίνητρο αγοράς μόνο για κάποιο μικρό ηλεκτρικό οχημα
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Προσωπικά, πλέον αποκλείστηκε κάθε ηλεκτρικό αμάξι, μέχρι να πέσουν πολύ οι τιμές. Πλέον για επόμενο κοιτάω μόνο υβριδικό.
Πολύ σωστό το σκεπτικό σου.
Ακόμη και τα μικρά ηλεκτρικά μετά την επιδότηση πάλι ασύμφορα θα παραμένουν.
Στα 27.000 που θα βγαίνουν τα αστεία ηλεκτρικά της Stellantis δεν υπάρχει κανένας λόγος να ασχοληθεί κάποιος.
Δεν ξέρω ίσως μόνο το Dolphin αν αξίζει ακόμη λόγω ποιότητας - εξοπλισμού - αυτονομίας.
Εκείνο το ηλεκτρικό "Golf" των 25.000€ ακόμη περιμένουμε να το δούμε.
Μικρόμεσαίο Tesla δεν υπάρχει στον ορίζοντα.
Οπότε και εδώ η μόνη λύση είναι υβριδικό Toyota, ακόμη και το επερχόμενο Aygo X με ας πουμε 22.000€ σε μεσαία έκδοση θα είναι το καλύτερο και πιο οικονομικό αυτοκινητάκι πόλης.
-
Σας διαβαζω να λετε οτι δεν αξιζει η επιδοτηση των τριων χιλιαδων και μου δημιουργειται ενα ερωτημα. Σε ενα αυτοκινητο των 40.000 (Μ3, skoda elroq και αλλα "οικογενειακα" οχηματα), οι 3.000 ειναι 7.5% εκπτωση. ΣΑΣ ΧΑΛΑΕΙ; Το ρωταω διοτι ξερουμε πολυ καλα οτι υπαρχει κοσμος που φερνει βολτα ΟΛΕΣ τις αντιπροσωπειες σε ακτινα 50 χιλιομετρων για να τσιμπησει κατι εκπτωσεις ή δωρα της πλακας, αξιας 500 και αν, ευρω.
Προφανως και θα ηταν καλυτερα να ειναι υψηλοτερα η επιδοτηση, αλλα νομοτελειακα θα συνεβαινε αυτη η μειωση, οπως και σε αλλες χωρες. Ετσι και αλλιως, ο σκοπος της επιδοτησης παντα, ηταν να βοηθησει στην εξισωση του κοστους μεταξυ ηλεκτρικων και θερμικων. -
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σας διαβαζω να λετε οτι δεν αξιζει η επιδοτηση των τριων χιλιαδων και μου δημιουργειται ενα ερωτημα. Σε ενα αυτοκινητο των 40.000 (Μ3, skoda elroq και αλλα "οικογενειακα" οχηματα), οι 3.000 ειναι 7.5% εκπτωση. ΣΑΣ ΧΑΛΑΕΙ; Το ρωταω διοτι ξερουμε πολυ καλα οτι υπαρχει κοσμος που φερνει βολτα ΟΛΕΣ τις αντιπροσωπειες σε ακτινα 50 χιλιομετρων για να τσιμπησει κατι εκπτωσεις ή δωρα της πλακας, αξιας 500 και αν, ευρω.
Προφανως και θα ηταν καλυτερα να ειναι υψηλοτερα η επιδοτηση, αλλα νομοτελειακα θα συνεβαινε αυτη η μειωση, οπως και σε αλλες χωρες. Ετσι και αλλιως, ο σκοπος της επιδοτησης παντα, ηταν να βοηθησει στην εξισωση του κοστους μεταξυ ηλεκτρικων και θερμικων.Καποιανου του χαριζανε γαιδαρο και τον κοιταγε στα δοντια, αρκετοι για να γλυτωσουν 3000 αγοραζαν το προηγουμενο μοντελο, αλλοι για λιγοτερα το εκθεσιακο τεστ ντραιβ, αυτους δεν τους κακολογω ηταν η επιλογη τους, κακολογω αυτους που απαξιωνουν τα 3 χιλιαρικα.
-
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@supergeorge said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
3.000 επιδότηση ειναι για γέλια. Καλοδεχούμενη για όποιον έχει τα 50Κ, αλλά δεν είναι κίνητρο. Γιατι όποιος έχει τα 50Κ, μια χαρά να πάρει και 3Κ έκπτωση αλλά οποιος εν τα έχει και περίμενε 9-10Κ έκπτωση για να πάρει αμάξι έκατσε στον αξόμα. Οπότε εγώ δεν το βλέπω ως κίνητρο για αγορά ηλεκτρικού, απλά ένα δωράκι για όποιον ήδη είναι αποφασισμένος, αλλά δεν πρόκεται να αλλάξει γνώμη (όπως γινόταν μέχρι τώρα) στον αναποφάσιστο.
Προσωπικά, πλέον αποκλείστηκε κάθε ηλεκτρικό αμάξι, μέχρι να πέσουν πολύ οι τιμές. Πλέον για επόμενο κοιτάω μόνο υβριδικό.
Περιέγραψες ακριβώς την κατάσταση στην οποία βρίσκομαι.
Έχω παραγγείλει Corolla Cross, αν συνέχιζε στα ίδια χρήματα θα το είχα ήδη παραγγείλει τώρα και θα ακύρωνα το Toyota.Κορολα κρος vs ποιο αμάξι ;
Ξέχασα να το γράψω, Μ3 RWD LR .
-
@ilias-a said in [Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης]
Καποιανου του χαριζανε γαιδαρο και τον κοιταγε στα δοντια, αρκετοι για να γλυτωσουν 3000 αγοραζαν το προηγουμενο μοντελο, αλλοι για λιγοτερα το εκθεσιακο τεστ ντραιβ, αυτους δεν τους κακολογω ηταν η επιλογη τους, κακολογω αυτους που απαξιωνουν τα 3 χιλιαρικα.
δεν απαξιώνουμε τα 3 χιλιάρικα ούτε τα πετάμε ούτε είμαστε πλούσιοι. Απλά με την νέα κατάσταση που διαμορφώνεται, αν δεν έχεις και λίγο την τρέλα του ηλεκτρικού (όπως εγώ), τα οφέλη δεν είναι και τόσο μεγάλα, και είναι αρκετά λογικό να κοιτάξει κάποιος και ένα υβριδικό πχ toyota που εχει καλή κατανάλωση.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης