Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 9 / 14
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    45
    264
    6759
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser last edited by

      Στην Ευρώπη πουλάει χαμηλά καμία σχέση με Ελλάδα.

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • fanis75
        fanis75 moderator @criuser last edited by

        @criuser said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

        Και όπως και να το κάνουμε 25000 για την βασική του γιαρις Κρος με 2,54 μεταξόνιο

        Η τιμή δεν πάει με το μέτρο, δεν ειναι πίτσα! Για την τεχνολογία που έχει και όλα αυτά που προσφέρει, μια χαρά ειναι η τιμή!

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        L 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • L
          lap @fanis75 last edited by lap

          @fanis75 said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

          @criuser said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

          Και όπως και να το κάνουμε 25000 για την βασική του γιαρις Κρος με 2,54 μεταξόνιο

          Η τιμή δεν πάει με το μέτρο, δεν ειναι πίτσα!

          Πάλι καλά…. είχα ένα άγχος πως θα το γράψεις.😁

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • fanis75
            fanis75 moderator @criuser last edited by fanis75

            @criuser said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

            Στην Ευρώπη πουλάει χαμηλά καμία σχέση με Ελλάδα.

            Μόνο χαμηλά δεν πουλάει....7ο ειναι στις πωλήσεις και πρώτο στην κατηγορία του, μπροστά από 2008 και καπτούρ!

            1. Dacia Sandero - 268,101
            2. Renault Clio - 216,317
            3. VW Golf - 215,715
            4. Tesla Model Y - 209,214
            5. VW T-Roc - 202,840
            6. Peugeot 208 - 199,909
            7. Toyota Yaris Cross - 194,006
            8. Skoda Octavia - 180,607
            9. Dacia Duster - 175,213
            10. Toyota Yaris - 174,042
            11. Kia Sportage - 168,017
            12. Volkswagen Tiguan - 164,604
            13. Opel/Vauxhall - 162,103
            14. Peugeot 2008 - 162,028
            15. Citroen C3 - 160,583
            16. Hyundai Tucson - 154,717
            17. Ford Puma - 149,112
            18. Renault Captur - 147,178
            19. Nissan Qashqai - 140,330
            20. VW Polo - 135,303

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • I
              iceman7 last edited by iceman7

              Βρωμάει χαλια ποιότητα μέσα. Τι να κάνουμε.
              Αν το 2025 μπορεί κάποιος να ανεχθεί τόσο ανεμπνευστο και άθλια ποιοτικά εσωτερικό, πάσο!
              Κάνει μπαμ το ποσό φθηνιαρικο είναι με γυμνό μάτι.
              Άθλια πλαστικά που γρατσουνιουνται με το κουμπί του πουκάμισου στο μανίκι, καθίσματα που οδηγείς 1 ώρα και βγαίνεις με πονους. .πολλά αδικαιολόγητα τσίκι τσικι και συντονισμους. .
              Τα έχω ζήσει και τα ζω ακόμα με το μαζντογιαρις.
              Έπρεπε να ντρέπονται που βγάζουν σε τέτοια τιμή αυτο το αμάξι. ....
              Οκ οικονομικό, αξιόπιστo, με εξοπλισμό ασφαλείας αλλά βρωμάει τσαπατσουλια.
              Επρεπε να κοστίζει 10Κ πιο φθηνά.
              Το προηγούμενο γιαρις ήταν πιο προσεγμένο μέσα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • George 0
                George 0 last edited by

                Σοβαρα τωρα, με οτι εχει για κινητηρα και μπαταρια επρεπε να κοστιζει 10.000 λιγοτερο επειδη δεν σου αρεσει η ποιοτητα?

                We declare our right on this earth to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day

                I 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • B
                  bill_hsd last edited by bill_hsd

                  Είτε σας αρέσει, είτε όχι, η αγορά εχει απαντήσει ήδη και τα νούμερα πωλήσεων είναι σαφή και μη επιδεχόμενα παρερμηνειών:
                  https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/H-xronia-twn-rekor-Pws-h-Toyota-sarwse-stis-pwlhseis-gia-to-2024_270603.asp

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • G
                    groover1972 @lobo last edited by

                    @lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

                    @jamesd said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

                    @lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

                    Καλησπέρα στη παρέα! Είμαι σε διαδικασία πώλησης του προηγούμενου αυτοκινήτου μου (Ford Focus 1.0 ecoboost 125hp 2014) και σε αναζήτηση καινούργιου αυτοκινήτου. Το Φόκους μου έβγαλε αρκετά προβλήματα αυτά τα 11 χρόνια με μεγαλύτερο τη μηχανή που αναγκάστηκα να επισκευάσω πρόσφατα και μου κόστισε γύρω στο τριχίλιαρο. Αυτός είναι και ο λόγος που άρχισα να μπαίνω σε σκέψεις για αγορά νέου αυτοκινήτου αλλά μη όντας γνώστης του αντικειμένου έρχομαι να ζητήσω τη βοήθειά σας.
                    Κοιτάζω κατά προτίμηση SUV full hybrid αυτόματα.
                    Λόγω περιορισμένου χρόνου το μόνο που έχω καταφέρει να κοιτάξω από κοντά σε αντιπροσωπεία ήταν το Yaris Cross Hybrid (130hp) το οποίο ναι μεν μου άρεσε αλλά οι χώροι του, όντας μικρότεροι από το focus, με προβλημάτισαν ελαφρώς. Η αλήθεια είναι ότι ακόμα και τα 25.000 μου φαίνονται πολλά για να τα διαθέσω στη παρούσα φάση και αν δεν κάνω λάθος είναι ένα από τα φθηνότερα που μπορώ να βρω. Τα 30.000 σίγουρα για εμένα θα είναι τεράστια οικονομική υπέρβαση αλλά δεν θα ήθελα να πάω σε μεταχειρισμένο που σύντομα μπορεί να μου βγάλει προβλήματα που έχω ήδη στο τωρινό μου αμάξι. Πριν παραθέσω κάποιες επιλογές που έχω εντοπίσει θα ήθελα να αναφέρω ότι εγώ και η οικογένειά μου (τετραμελής οικογένεια, δύο κορίτσια 9 και 11 ετών) κάνουμε γύρω στα 8.000-10.000 χιλιόμετρα τον χρόνο και κινούμαστε κατά κύριο λόγο εντός πόλης (Θεσσαλονίκης). Ψάχνω ένα αυτοκίνητο που να έχει τα πάντα σε έναν μέτριο βαθμό. Να έχει μια κάποια αξιοπιστία για να μην είμαι κάθε λίγο και λιγάκι στα συνεργεία, να μου δίνει μια κάποια δύναμη στα ταξίδια μου, να μας χωράει σχετικά άνετα κλπ. Όχι όλα αυτά στον ακραίο βαθμό προφανώς αλλιώς αντιλαμβάνομαι πως θα έπρεπε να έχω τελείως διαφορετικό μπάτζετ.
                    Θα ήθελα τη γνώμη σας με τα συν τους και τα πλην τους για τα παρακάτω ή για οτιδήποτε άλλο έχετε να προτείνετε αντί αυτών και μου διαφεύγει.

                    Toyota Yaris Cross, Toyota C-HR, Hyundai Kona,
                    Peugeot 2008, Renault Captur, Skoda Kamiq, Kia Stonic, Suzuki Vitara 4x2, Suzuki S-Cross 4x2, Dacia Duster, Opel Mokka και αν και όχι ακριβώς SUV, πρόσφατα είδα και μου άρεσε πολύ εμφανισιακά και το νέο Citroen C4 (σε αντίθεση με το C3 aircross).
                    Υπενθυμίζω ότι με ενδιαφέρει full hybrid και αυτόματο κατά κύριο λόγο.
                    Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγγνώμη για το μέγεθος του κειμένου, οποιαδήποτε άποψη ευπρόσδεκτη.

                    Τα υβριδικά σε συνδυασμό με το budget περιορίζουν σημαντικά τις επιλογές σου.

                    Δεν κάνεις και πολλά χλμ. και ούτε κινείσαι στο κέντρο των Αθηνών να πω ότι θα κάνεις φοβερή εξοικονομιση με ένα hev. Απο αυτά που γράφεις απορρίπτονται ως μη hev τα Peugeot 2008, Skoda Kamiq, Kia stonic, Opel Mokka & Citroen c4. Τα strong hybrid της Suzuki είναι τόσο αργά που για μένα δεν αξίζουν. Τι μένει: captur, duster, και Toyota. Δεδομένης και της προηγούμενης κακής εμπειρίας σου από βλάβες διάλεξες κάποιο Toyota εντός του budget σου.

                    Τα υπόλοιπα δηλαδή είναι ήπια υβριδικά;
                    Διάβασα ότι τα ήπια υβριδικά είναι κατά κάποιον τρόπο κοροϊδία, δεν κάνουν τρελή εξοικονόμηση και στην ουσία το Φόκους που είχα με σύστημα start/stop είναι κατά μία έννοια ήπια υβριδικό ήδη. Γι' αυτό και ανέφερα το full hybrid. Τα έχω λίγο μπερδεμένα ακόμα στο μυαλό μου όμως.

                    Μάλλον δεν πρέπει να διαβάζεις, αυτά που διαβάζεις. Επίσης και πολύ το κράτησες το Ford. 3κ γιατί έδωσες για νέο μοτέρ;

                    L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      vagkirk @criuser last edited by

                      @criuser said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

                      θα τα πάρω πίσω στα άλλα 2000 χλμ σε ανοικτό δρόμο, που μπορεί να είναι και παραπάνω,

                      Γιατί να τα πάρεις πίσω και με το παραπάνω;
                      Σε επαρχιακό δρόμο αποκλείεται, σίγουρα θα είναι πιο οικονομικό το Yaris Cross
                      Σε ΕΟ θα είναι ακριβώς στα ίδια σε ταχύτητες με 120-140χλμ
                      Μάλιστα αν μιλάμε για το CHR με 140 άλογα που ρίχνει στις 1500 στροφές τον κινητήρα το κιβώτιο του σε ευθείες και κατηφόρες με 120-140 σε ΕΟ θα είναι και λίγο πιο κάτω σε σχέση με το Peugeot.

                      @criuser said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

                      Ακόμα λοιπόν και αν δεχτούμε μεγάλες εγγυήσεις των 10-11 χρόνων που λέει η Τογιότα, σκέψου σαν αγοραστής μτχ Τογιότα 10ετίας που η μπαταρία θα έχει ακόμα λίγους μήνες εγγύηση και το κόστος της είναι σημαντικό.
                      Δεν θα θεωρούσες λογικό να υπάρξει μείωση τιμής για το ρίσκο αυτό, τουλάχιστον το μισό κόστος της μπαταρίας ?

                      Για το Peugeot όμως το ίδιο ρίσκο είναι πολύ μεγαλύτερο αφού το ερώτημα αυτό θα έρθει στην 5ετια που λήγει η εγγύηση του και εκτός από τις μπαταρίες επιπλέον και για τον ηλεκτροκινητήρα , inverter , ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου, που είναι μέσα στο κιβώτιο κάτι που είναι εντελώς άγνωστη ποσότητα αυτή την στιγμή ως προς την αξιοπιστία του.

                      Ένα Toyota στα 5-6-7 χρόνια θα το πουλήσεις βελούδινα, ένα Peugeot πως θα το δώσεις ειδικά αν έχει αλλαξει μια δυο φορές κιβώτιο στον Ρεμούνδο του γάτου;

                      C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • Chrisk6
                        Chrisk6 last edited by

                        Yaris Cross για οικογενειακο...? Αυτο συζηταμε τωρα?
                        Περα απο τον οδηγικο ευνουχισμο...νταξει γουστα ειναι αυτα.
                        Αν το απολυτο κριτηριο ειναι η καταναλωση πρωτα διαλεγει απο Τουοτα προφανως.
                        Χιλιες φορες CHR εναντι του YC.

                        Παντως εξωτερικο που κινηθηκα περισυ με το αυτοκινητο δεν εβλεπα Yaris Cross.
                        Εξω που δεν ειναι στη μοιρα την δικη μας που μετρανε τα ml της βενζινης κυκλοφορουν αυτοκινηταρες!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • V
                          vagkirk last edited by vagkirk

                          Σύμφωνω και εγώ για το YC , με τίποτα, και ο κύριος λόγος είναι η τιμή του.

                          Όταν κυκλοφόρησε στα 20-23 χιλιάδες η μεσαία έκδοση ήταν κορυφαίο VFM

                          Τώρα αυτά που ζητάει , και το μαμημενο μάλιστα το βλέπω στο δρόμο κυρίως στις εκδόσεις των 27-28 χιλιάδων , είναι ένα μεγαλο όχι , με το σκεπτικό πως τους ανοίγουμε την όρεξη να έχουν εκεί τις τιμές, και το χειρότερο όλων είναι πως τίθεται και ως benchmark στην κατηγορία για τους υπόλοιπους.

                          Δεν βλέπετε την αισχοτητα ακόμη και του Duster, ακόμη και του MG ZS hybrid που θα έπρεπε ουσιαστικά να σβήσει από την αγορά το YC ;

                          Τα ίδια φυσικά και για το 2008 , αν είχε από 22κ το YC θα πούλαγε ο Συγγελίδης το Peugeot σε τιμές BMW σειρά 1 ;

                          Και για τον λόγο αυτό προτείνω μόνο το CHR που για κάποιο λόγο είναι το πιο συμφέρον Toyota αυτή την στιγμή ακόμη και στα 33.000+ στην Club έκδοση.

                          Ούτε Corolla hatchback, ούτε Corolla Cross,
                          πανάκριβα και αυτά σχετικά.

                          L 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • L
                            lobo @groover1972 last edited by

                            @groover1972 said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

                            @lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

                            @jamesd said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

                            @lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

                            Καλησπέρα στη παρέα! Είμαι σε διαδικασία πώλησης του προηγούμενου αυτοκινήτου μου (Ford Focus 1.0 ecoboost 125hp 2014) και σε αναζήτηση καινούργιου αυτοκινήτου. Το Φόκους μου έβγαλε αρκετά προβλήματα αυτά τα 11 χρόνια με μεγαλύτερο τη μηχανή που αναγκάστηκα να επισκευάσω πρόσφατα και μου κόστισε γύρω στο τριχίλιαρο. Αυτός είναι και ο λόγος που άρχισα να μπαίνω σε σκέψεις για αγορά νέου αυτοκινήτου αλλά μη όντας γνώστης του αντικειμένου έρχομαι να ζητήσω τη βοήθειά σας.
                            Κοιτάζω κατά προτίμηση SUV full hybrid αυτόματα.
                            Λόγω περιορισμένου χρόνου το μόνο που έχω καταφέρει να κοιτάξω από κοντά σε αντιπροσωπεία ήταν το Yaris Cross Hybrid (130hp) το οποίο ναι μεν μου άρεσε αλλά οι χώροι του, όντας μικρότεροι από το focus, με προβλημάτισαν ελαφρώς. Η αλήθεια είναι ότι ακόμα και τα 25.000 μου φαίνονται πολλά για να τα διαθέσω στη παρούσα φάση και αν δεν κάνω λάθος είναι ένα από τα φθηνότερα που μπορώ να βρω. Τα 30.000 σίγουρα για εμένα θα είναι τεράστια οικονομική υπέρβαση αλλά δεν θα ήθελα να πάω σε μεταχειρισμένο που σύντομα μπορεί να μου βγάλει προβλήματα που έχω ήδη στο τωρινό μου αμάξι. Πριν παραθέσω κάποιες επιλογές που έχω εντοπίσει θα ήθελα να αναφέρω ότι εγώ και η οικογένειά μου (τετραμελής οικογένεια, δύο κορίτσια 9 και 11 ετών) κάνουμε γύρω στα 8.000-10.000 χιλιόμετρα τον χρόνο και κινούμαστε κατά κύριο λόγο εντός πόλης (Θεσσαλονίκης). Ψάχνω ένα αυτοκίνητο που να έχει τα πάντα σε έναν μέτριο βαθμό. Να έχει μια κάποια αξιοπιστία για να μην είμαι κάθε λίγο και λιγάκι στα συνεργεία, να μου δίνει μια κάποια δύναμη στα ταξίδια μου, να μας χωράει σχετικά άνετα κλπ. Όχι όλα αυτά στον ακραίο βαθμό προφανώς αλλιώς αντιλαμβάνομαι πως θα έπρεπε να έχω τελείως διαφορετικό μπάτζετ.
                            Θα ήθελα τη γνώμη σας με τα συν τους και τα πλην τους για τα παρακάτω ή για οτιδήποτε άλλο έχετε να προτείνετε αντί αυτών και μου διαφεύγει.

                            Toyota Yaris Cross, Toyota C-HR, Hyundai Kona,
                            Peugeot 2008, Renault Captur, Skoda Kamiq, Kia Stonic, Suzuki Vitara 4x2, Suzuki S-Cross 4x2, Dacia Duster, Opel Mokka και αν και όχι ακριβώς SUV, πρόσφατα είδα και μου άρεσε πολύ εμφανισιακά και το νέο Citroen C4 (σε αντίθεση με το C3 aircross).
                            Υπενθυμίζω ότι με ενδιαφέρει full hybrid και αυτόματο κατά κύριο λόγο.
                            Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγγνώμη για το μέγεθος του κειμένου, οποιαδήποτε άποψη ευπρόσδεκτη.

                            Τα υβριδικά σε συνδυασμό με το budget περιορίζουν σημαντικά τις επιλογές σου.

                            Δεν κάνεις και πολλά χλμ. και ούτε κινείσαι στο κέντρο των Αθηνών να πω ότι θα κάνεις φοβερή εξοικονομιση με ένα hev. Απο αυτά που γράφεις απορρίπτονται ως μη hev τα Peugeot 2008, Skoda Kamiq, Kia stonic, Opel Mokka & Citroen c4. Τα strong hybrid της Suzuki είναι τόσο αργά που για μένα δεν αξίζουν. Τι μένει: captur, duster, και Toyota. Δεδομένης και της προηγούμενης κακής εμπειρίας σου από βλάβες διάλεξες κάποιο Toyota εντός του budget σου.

                            Τα υπόλοιπα δηλαδή είναι ήπια υβριδικά;
                            Διάβασα ότι τα ήπια υβριδικά είναι κατά κάποιον τρόπο κοροϊδία, δεν κάνουν τρελή εξοικονόμηση και στην ουσία το Φόκους που είχα με σύστημα start/stop είναι κατά μία έννοια ήπια υβριδικό ήδη. Γι' αυτό και ανέφερα το full hybrid. Τα έχω λίγο μπερδεμένα ακόμα στο μυαλό μου όμως.

                            Μάλλον δεν πρέπει να διαβάζεις, αυτά που διαβάζεις. Επίσης και πολύ το κράτησες το Ford. 3κ γιατί έδωσες για νέο μοτέρ;

                            σπασμένη κεφαλή είχε και μέσα όλα χρειάζονταν αλλαγή. Πετούσε λάδια παντού και μου έριχνε τη θερμοκρασία. Μετά από λίγες μέρες χάλασε ο συμπιεστής/κομπρεσέρ και πετούσε βενζίνη στο καπό και την επόμενη εβδομάδα το δυναμό και όλα τα ηλεκτρολογικά του αυτοκινήτου (τιμόνι. φρένο) κλπ σταμάτησαν να λειτουργούν. Σύμφωνα με το συνεργείο το ένα δεν επηρεάζει το άλλο και απλώς ήμουν άτυχος που συνέπεσαν όλα μαζί την ίδια περίοδο.

                            Δεν ισχύει το κομμάτι με το mild ότι δεν κάνει μεγάλη διαφορά με το 8.0λ που καίω τώρα ή δεν ισχύει ότι το start/stop είναι κατά κάποιον τρόπο σαν mild? Ή και τα δύο;

                            Δυστυχώς ναι, το κράτησα αρκετά, το ανέφερα και σε ένα σχόλιο ότι τα 11 χρόνια ήταν πολλά και ότι θα έπρεπε να το δώσω νωρίτερα πριν προκύψουν οι χοντρές ζημιές. Αλλά σαν χώροι, δύναμη, οδηγική αίσθηση κλπ μου έκανε τη δουλειά μου και πριν προκύψουν οι ζημιές που θεωρώ ότι είναι πολλές για αυτοκίνητο με 85.000 χλμ (είχα κι άλλο πρόβλημα πριν δύο χρόνια με τρόμπα/φούσκα πώς λέγεται του συμπλέκτη κι έδωσα κι εκεί ένα καλό ποσό) τολμώ να πω ότι ήμουν ικανοποιημένος με το αυτοκίνητο.

                            W C G 3 Replies Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              Green Power last edited by Green Power

                              Πολύ κρίμα για όσα πέρασες. Ακόμα θυμάμαι κάτι πηχυαίους τίτλους για τον πολυβραβευμένο ecoboost όπως και για τον puretech δεν διευκρίνιζαν όμως ότι αναφερόταν στην απόδοση του κινητήρα. Τελικά ότι βραβεύεται πρέπει να το βλέπουμε με επιφύλαξη.

                              L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                criuser @vagkirk last edited by criuser

                                @vagkirk said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

                                @criuser said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

                                θα τα πάρω πίσω στα άλλα 2000 χλμ σε ανοικτό δρόμο, που μπορεί να είναι και παραπάνω,

                                Γιατί να τα πάρεις πίσω και με το παραπάνω;
                                Σε επαρχιακό δρόμο αποκλείεται, σίγουρα θα είναι πιο οικονομικό το Yaris Cross
                                Σε ΕΟ θα είναι ακριβώς στα ίδια σε ταχύτητες με 120-140χλμ
                                Μάλιστα αν μιλάμε για το CHR με 140 άλογα που ρίχνει στις 1500 στροφές τον κινητήρα το κιβώτιο του σε ευθείες και κατηφόρες με 120-140 σε ΕΟ θα είναι και λίγο πιο κάτω σε σχέση με το Peugeot.

                                @criuser said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

                                Ακόμα λοιπόν και αν δεχτούμε μεγάλες εγγυήσεις των 10-11 χρόνων που λέει η Τογιότα, σκέψου σαν αγοραστής μτχ Τογιότα 10ετίας που η μπαταρία θα έχει ακόμα λίγους μήνες εγγύηση και το κόστος της είναι σημαντικό.
                                Δεν θα θεωρούσες λογικό να υπάρξει μείωση τιμής για το ρίσκο αυτό, τουλάχιστον το μισό κόστος της μπαταρίας ?

                                Για το Peugeot όμως το ίδιο ρίσκο είναι πολύ μεγαλύτερο αφού το ερώτημα αυτό θα έρθει στην 5ετια που λήγει η εγγύηση του και εκτός από τις μπαταρίες επιπλέον και για τον ηλεκτροκινητήρα , inverter , ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου, που είναι μέσα στο κιβώτιο κάτι που είναι εντελώς άγνωστη ποσότητα αυτή την στιγμή ως προς την αξιοπιστία του.

                                Ένα Toyota στα 5-6-7 χρόνια θα το πουλήσεις βελούδινα, ένα Peugeot πως θα το δώσεις ειδικά αν έχει αλλαξει μια δυο φορές κιβώτιο στον Ρεμούνδο του γάτου;

                                Εχουν γίνει πολλά τέστ με το υβριδικό φουλ Ντάστερ και το Συμπιόζ έξω με το 3 αιρκρος και αναφέρουν ότι όλα τα φουλ υβριδικά είναι πνιγμένα στον ανοικτό δρόμο και σε προσπεράσματα και σε κατανάλωση, ενώ αντίθετα το μεσαίο υβριδικό της Στελλάντις είναι εξαιρετικό εκεί γιατί συμπεριφέρεται ως τούρμπο θερμικό, με βοήθειες στο προσπέρασμα από τον ηλεκτρικό.

                                Δεν τα γράφω εγώ. Τα διαβάζω. Εννοείται ότι δεν μπορούμε να πιστέψουμε τους Τογιοταίους, γιατί και εγώ έχω κατανάλωση 1,5 λίτρα σε ειδικές διαδρομές.

                                Επειδή έχω δικά μου γαλλικά, 4 αυτήν την στιγμή και δεν μου τα πληρώνουν οι φορολογούμενοι όπως του γάτου, μου είναι παντελώς αδιάφορη η άποψη του, όπως και όσων την αναπαράγουν, γιατί αν είχε πάει πάνω στα βουνά τα δικά τους χρέπια, θα γύρναγε μόνο με το τιμόνι πίσω και με το ΚΤΕΛ, όπως γύρισε ο έρημος που του είχε πουλήσει το βιτάρα.

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                R 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  lobo @vagkirk last edited by

                                  @vagkirk said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

                                  Σύμφωνω και εγώ για το YC , με τίποτα, και ο κύριος λόγος είναι η τιμή του.

                                  Όταν κυκλοφόρησε στα 20-23 χιλιάδες η μεσαία έκδοση ήταν κορυφαίο VFM

                                  Τώρα αυτά που ζητάει , και το μαμημενο μάλιστα το βλέπω στο δρόμο κυρίως στις εκδόσεις των 27-28 χιλιάδων , είναι ένα μεγαλο όχι , με το σκεπτικό πως τους ανοίγουμε την όρεξη να έχουν εκεί τις τιμές, και το χειρότερο όλων είναι πως τίθεται και ως benchmark στην κατηγορία για τους υπόλοιπους.

                                  Δεν βλέπετε την αισχοτητα ακόμη και του Duster, ακόμη και του MG ZS hybrid που θα έπρεπε ουσιαστικά να σβήσει από την αγορά το YC ;

                                  Τα ίδια φυσικά και για το 2008 , αν είχε από 22κ το YC θα πούλαγε ο Συγγελίδης το Peugeot σε τιμές BMW σειρά 1 ;

                                  Και για τον λόγο αυτό προτείνω μόνο το CHR που για κάποιο λόγο είναι το πιο συμφέρον Toyota αυτή την στιγμή ακόμη και στα 33.000+ στην Club έκδοση.

                                  Ούτε Corolla hatchback, ούτε Corolla Cross,
                                  πανάκριβα και αυτά σχετικά.

                                  Συμφέρον μπορεί να είναι αλλά το 33.000 είναι και 8.000 πάνω από αυτά που με πολύ πίεση μπορώ να φτάσω. Εδώ και τα 29.000 του c-enter, θα ήλπιζα να μπορώ να τα φτάσω αλλά δεν με βλέπω εδώ που τα λέμε..Καμιά προσφορά προωθητική στο μέλλον δεν παίζει να βγάλει όπως έβγαλε το 2008 πχ κι από 30 πήγε 27 το allure?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    red_monster @criuser last edited by

                                    @criuser said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

                                    Γιατρέ είναι δεδομένο ότι τα καινούργια θα έχουν ανακλήσεις αλλά το έχουμε παραξηλωσει εδώ μέσα όταν υπάρχουν πολλά προβλήματα σε όλες τις μάρκες.

                                    Και όπως και να το κάνουμε 25000 για την βασική του γιαρις Κρος με 2,54 μεταξόνιο και φτηνή κατασκευή είναι πολλά.

                                    Είναι πολύ διαφορετικό να λέμε ότι δεν μας αρέσει το ανέμπνευστο ντιζαιν του, η αίσθηση ψαροκασέλας στο εσωτερικό του, η ηχομόνωση που έκανε το Δημητρούλα της GA Ferries να μοιάζει με Μπέντλι κληρονόμου μπροστά του από να λέμε οτι είναι φθηνή κατασκευή ! Τουναντίον, κρύβει (η αλήθεια είναι ότι το κρύβει αρκετά καλά) πολύ σοβαρό engineering κάτω από τα μόλις 50 μικρά του χρώματός του !

                                    C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • W
                                      w202-amg @lobo last edited by

                                      @lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

                                      @groover1972 said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

                                      @lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

                                      @jamesd said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

                                      @lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

                                      Καλησπέρα στη παρέα! Είμαι σε διαδικασία πώλησης του προηγούμενου αυτοκινήτου μου (Ford Focus 1.0 ecoboost 125hp 2014) και σε αναζήτηση καινούργιου αυτοκινήτου. Το Φόκους μου έβγαλε αρκετά προβλήματα αυτά τα 11 χρόνια με μεγαλύτερο τη μηχανή που αναγκάστηκα να επισκευάσω πρόσφατα και μου κόστισε γύρω στο τριχίλιαρο. Αυτός είναι και ο λόγος που άρχισα να μπαίνω σε σκέψεις για αγορά νέου αυτοκινήτου αλλά μη όντας γνώστης του αντικειμένου έρχομαι να ζητήσω τη βοήθειά σας.
                                      Κοιτάζω κατά προτίμηση SUV full hybrid αυτόματα.
                                      Λόγω περιορισμένου χρόνου το μόνο που έχω καταφέρει να κοιτάξω από κοντά σε αντιπροσωπεία ήταν το Yaris Cross Hybrid (130hp) το οποίο ναι μεν μου άρεσε αλλά οι χώροι του, όντας μικρότεροι από το focus, με προβλημάτισαν ελαφρώς. Η αλήθεια είναι ότι ακόμα και τα 25.000 μου φαίνονται πολλά για να τα διαθέσω στη παρούσα φάση και αν δεν κάνω λάθος είναι ένα από τα φθηνότερα που μπορώ να βρω. Τα 30.000 σίγουρα για εμένα θα είναι τεράστια οικονομική υπέρβαση αλλά δεν θα ήθελα να πάω σε μεταχειρισμένο που σύντομα μπορεί να μου βγάλει προβλήματα που έχω ήδη στο τωρινό μου αμάξι. Πριν παραθέσω κάποιες επιλογές που έχω εντοπίσει θα ήθελα να αναφέρω ότι εγώ και η οικογένειά μου (τετραμελής οικογένεια, δύο κορίτσια 9 και 11 ετών) κάνουμε γύρω στα 8.000-10.000 χιλιόμετρα τον χρόνο και κινούμαστε κατά κύριο λόγο εντός πόλης (Θεσσαλονίκης). Ψάχνω ένα αυτοκίνητο που να έχει τα πάντα σε έναν μέτριο βαθμό. Να έχει μια κάποια αξιοπιστία για να μην είμαι κάθε λίγο και λιγάκι στα συνεργεία, να μου δίνει μια κάποια δύναμη στα ταξίδια μου, να μας χωράει σχετικά άνετα κλπ. Όχι όλα αυτά στον ακραίο βαθμό προφανώς αλλιώς αντιλαμβάνομαι πως θα έπρεπε να έχω τελείως διαφορετικό μπάτζετ.
                                      Θα ήθελα τη γνώμη σας με τα συν τους και τα πλην τους για τα παρακάτω ή για οτιδήποτε άλλο έχετε να προτείνετε αντί αυτών και μου διαφεύγει.

                                      Toyota Yaris Cross, Toyota C-HR, Hyundai Kona,
                                      Peugeot 2008, Renault Captur, Skoda Kamiq, Kia Stonic, Suzuki Vitara 4x2, Suzuki S-Cross 4x2, Dacia Duster, Opel Mokka και αν και όχι ακριβώς SUV, πρόσφατα είδα και μου άρεσε πολύ εμφανισιακά και το νέο Citroen C4 (σε αντίθεση με το C3 aircross).
                                      Υπενθυμίζω ότι με ενδιαφέρει full hybrid και αυτόματο κατά κύριο λόγο.
                                      Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγγνώμη για το μέγεθος του κειμένου, οποιαδήποτε άποψη ευπρόσδεκτη.

                                      Τα υβριδικά σε συνδυασμό με το budget περιορίζουν σημαντικά τις επιλογές σου.

                                      Δεν κάνεις και πολλά χλμ. και ούτε κινείσαι στο κέντρο των Αθηνών να πω ότι θα κάνεις φοβερή εξοικονομιση με ένα hev. Απο αυτά που γράφεις απορρίπτονται ως μη hev τα Peugeot 2008, Skoda Kamiq, Kia stonic, Opel Mokka & Citroen c4. Τα strong hybrid της Suzuki είναι τόσο αργά που για μένα δεν αξίζουν. Τι μένει: captur, duster, και Toyota. Δεδομένης και της προηγούμενης κακής εμπειρίας σου από βλάβες διάλεξες κάποιο Toyota εντός του budget σου.

                                      Τα υπόλοιπα δηλαδή είναι ήπια υβριδικά;
                                      Διάβασα ότι τα ήπια υβριδικά είναι κατά κάποιον τρόπο κοροϊδία, δεν κάνουν τρελή εξοικονόμηση και στην ουσία το Φόκους που είχα με σύστημα start/stop είναι κατά μία έννοια ήπια υβριδικό ήδη. Γι' αυτό και ανέφερα το full hybrid. Τα έχω λίγο μπερδεμένα ακόμα στο μυαλό μου όμως.

                                      Μάλλον δεν πρέπει να διαβάζεις, αυτά που διαβάζεις. Επίσης και πολύ το κράτησες το Ford. 3κ γιατί έδωσες για νέο μοτέρ;

                                      σπασμένη κεφαλή είχε και μέσα όλα χρειάζονταν αλλαγή. Πετούσε λάδια παντού και μου έριχνε τη θερμοκρασία. Μετά από λίγες μέρες χάλασε ο συμπιεστής/κομπρεσέρ και πετούσε βενζίνη στο καπό και την επόμενη εβδομάδα το δυναμό και όλα τα ηλεκτρολογικά του αυτοκινήτου (τιμόνι. φρένο) κλπ σταμάτησαν να λειτουργούν. Σύμφωνα με το συνεργείο το ένα δεν επηρεάζει το άλλο και απλώς ήμουν άτυχος που συνέπεσαν όλα μαζί την ίδια περίοδο.

                                      Δεν ισχύει το κομμάτι με το mild ότι δεν κάνει μεγάλη διαφορά με το 8.0λ που καίω τώρα ή δεν ισχύει ότι το start/stop είναι κατά κάποιον τρόπο σαν mild? Ή και τα δύο;

                                      Δυστυχώς ναι, το κράτησα αρκετά, το ανέφερα και σε ένα σχόλιο ότι τα 11 χρόνια ήταν πολλά και ότι θα έπρεπε να το δώσω νωρίτερα πριν προκύψουν οι χοντρές ζημιές. Αλλά σαν χώροι, δύναμη, οδηγική αίσθηση κλπ μου έκανε τη δουλειά μου και πριν προκύψουν οι ζημιές που θεωρώ ότι είναι πολλές για αυτοκίνητο με 85.000 χλμ (είχα κι άλλο πρόβλημα πριν δύο χρόνια με τρόμπα/φούσκα πώς λέγεται του συμπλέκτη κι έδωσα κι εκεί ένα καλό ποσό) τολμώ να πω ότι ήμουν ικανοποιημένος με το αυτοκίνητο.

                                      Μου θυμίζει έναν πελάτη μου με golf mk4 1,4 ....2,500€. Σόρρυ φίλε αλλά το πρόβλημα σου δεν είναι η Φορντ,το συνεργείο είναι.....η εγγύηση θα σε σώσει προσωρινά από αυτό το συνεργείο. Ένα μεταχειρισμένο και αλλαγή συνεργείου θα σε σώσει γενικά και κυρίως τη τσέπη σου.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        criuser @lobo last edited by

                                        @lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

                                        @groover1972 said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

                                        @lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

                                        @jamesd said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

                                        @lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

                                        Καλησπέρα στη παρέα! Είμαι σε διαδικασία πώλησης του προηγούμενου αυτοκινήτου μου (Ford Focus 1.0 ecoboost 125hp 2014) και σε αναζήτηση καινούργιου αυτοκινήτου. Το Φόκους μου έβγαλε αρκετά προβλήματα αυτά τα 11 χρόνια με μεγαλύτερο τη μηχανή που αναγκάστηκα να επισκευάσω πρόσφατα και μου κόστισε γύρω στο τριχίλιαρο. Αυτός είναι και ο λόγος που άρχισα να μπαίνω σε σκέψεις για αγορά νέου αυτοκινήτου αλλά μη όντας γνώστης του αντικειμένου έρχομαι να ζητήσω τη βοήθειά σας.
                                        Κοιτάζω κατά προτίμηση SUV full hybrid αυτόματα.
                                        Λόγω περιορισμένου χρόνου το μόνο που έχω καταφέρει να κοιτάξω από κοντά σε αντιπροσωπεία ήταν το Yaris Cross Hybrid (130hp) το οποίο ναι μεν μου άρεσε αλλά οι χώροι του, όντας μικρότεροι από το focus, με προβλημάτισαν ελαφρώς. Η αλήθεια είναι ότι ακόμα και τα 25.000 μου φαίνονται πολλά για να τα διαθέσω στη παρούσα φάση και αν δεν κάνω λάθος είναι ένα από τα φθηνότερα που μπορώ να βρω. Τα 30.000 σίγουρα για εμένα θα είναι τεράστια οικονομική υπέρβαση αλλά δεν θα ήθελα να πάω σε μεταχειρισμένο που σύντομα μπορεί να μου βγάλει προβλήματα που έχω ήδη στο τωρινό μου αμάξι. Πριν παραθέσω κάποιες επιλογές που έχω εντοπίσει θα ήθελα να αναφέρω ότι εγώ και η οικογένειά μου (τετραμελής οικογένεια, δύο κορίτσια 9 και 11 ετών) κάνουμε γύρω στα 8.000-10.000 χιλιόμετρα τον χρόνο και κινούμαστε κατά κύριο λόγο εντός πόλης (Θεσσαλονίκης). Ψάχνω ένα αυτοκίνητο που να έχει τα πάντα σε έναν μέτριο βαθμό. Να έχει μια κάποια αξιοπιστία για να μην είμαι κάθε λίγο και λιγάκι στα συνεργεία, να μου δίνει μια κάποια δύναμη στα ταξίδια μου, να μας χωράει σχετικά άνετα κλπ. Όχι όλα αυτά στον ακραίο βαθμό προφανώς αλλιώς αντιλαμβάνομαι πως θα έπρεπε να έχω τελείως διαφορετικό μπάτζετ.
                                        Θα ήθελα τη γνώμη σας με τα συν τους και τα πλην τους για τα παρακάτω ή για οτιδήποτε άλλο έχετε να προτείνετε αντί αυτών και μου διαφεύγει.

                                        Toyota Yaris Cross, Toyota C-HR, Hyundai Kona,
                                        Peugeot 2008, Renault Captur, Skoda Kamiq, Kia Stonic, Suzuki Vitara 4x2, Suzuki S-Cross 4x2, Dacia Duster, Opel Mokka και αν και όχι ακριβώς SUV, πρόσφατα είδα και μου άρεσε πολύ εμφανισιακά και το νέο Citroen C4 (σε αντίθεση με το C3 aircross).
                                        Υπενθυμίζω ότι με ενδιαφέρει full hybrid και αυτόματο κατά κύριο λόγο.
                                        Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγγνώμη για το μέγεθος του κειμένου, οποιαδήποτε άποψη ευπρόσδεκτη.

                                        Τα υβριδικά σε συνδυασμό με το budget περιορίζουν σημαντικά τις επιλογές σου.

                                        Δεν κάνεις και πολλά χλμ. και ούτε κινείσαι στο κέντρο των Αθηνών να πω ότι θα κάνεις φοβερή εξοικονομιση με ένα hev. Απο αυτά που γράφεις απορρίπτονται ως μη hev τα Peugeot 2008, Skoda Kamiq, Kia stonic, Opel Mokka & Citroen c4. Τα strong hybrid της Suzuki είναι τόσο αργά που για μένα δεν αξίζουν. Τι μένει: captur, duster, και Toyota. Δεδομένης και της προηγούμενης κακής εμπειρίας σου από βλάβες διάλεξες κάποιο Toyota εντός του budget σου.

                                        Τα υπόλοιπα δηλαδή είναι ήπια υβριδικά;
                                        Διάβασα ότι τα ήπια υβριδικά είναι κατά κάποιον τρόπο κοροϊδία, δεν κάνουν τρελή εξοικονόμηση και στην ουσία το Φόκους που είχα με σύστημα start/stop είναι κατά μία έννοια ήπια υβριδικό ήδη. Γι' αυτό και ανέφερα το full hybrid. Τα έχω λίγο μπερδεμένα ακόμα στο μυαλό μου όμως.

                                        Μάλλον δεν πρέπει να διαβάζεις, αυτά που διαβάζεις. Επίσης και πολύ το κράτησες το Ford. 3κ γιατί έδωσες για νέο μοτέρ;

                                        σπασμένη κεφαλή είχε και μέσα όλα χρειάζονταν αλλαγή. Πετούσε λάδια παντού και μου έριχνε τη θερμοκρασία. Μετά από λίγες μέρες χάλασε ο συμπιεστής/κομπρεσέρ και πετούσε βενζίνη στο καπό και την επόμενη εβδομάδα το δυναμό και όλα τα ηλεκτρολογικά του αυτοκινήτου (τιμόνι. φρένο) κλπ σταμάτησαν να λειτουργούν. Σύμφωνα με το συνεργείο το ένα δεν επηρεάζει το άλλο και απλώς ήμουν άτυχος που συνέπεσαν όλα μαζί την ίδια περίοδο.

                                        Δεν ισχύει το κομμάτι με το mild ότι δεν κάνει μεγάλη διαφορά με το 8.0λ που καίω τώρα ή δεν ισχύει ότι το start/stop είναι κατά κάποιον τρόπο σαν mild? Ή και τα δύο;

                                        Δυστυχώς ναι, το κράτησα αρκετά, το ανέφερα και σε ένα σχόλιο ότι τα 11 χρόνια ήταν πολλά και ότι θα έπρεπε να το δώσω νωρίτερα πριν προκύψουν οι χοντρές ζημιές. Αλλά σαν χώροι, δύναμη, οδηγική αίσθηση κλπ μου έκανε τη δουλειά μου και πριν προκύψουν οι ζημιές που θεωρώ ότι είναι πολλές για αυτοκίνητο με 85.000 χλμ (είχα κι άλλο πρόβλημα πριν δύο χρόνια με τρόμπα/φούσκα πώς λέγεται του συμπλέκτη κι έδωσα κι εκεί ένα καλό ποσό) τολμώ να πω ότι ήμουν ικανοποιημένος με το αυτοκίνητο.

                                        Οχι τα μάιλντ δεν είναι ουσιαστικά υβριδικά, ενώ το στάρτ στοπ, δεν είπε ποτέ ότι είναι κάτι περισσότερο από αυτό που είναι και στο μποτιλιάρισμα μπορεί να ρίξει μισό λίτρο την κατανάλωση.

                                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                        L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lobo @Green Power last edited by

                                          @green-power said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

                                          Πολύ κρίμα για όσα πέρασες. Ακόμα θυμάμαι κάτι πηχυαίους τίτλους για τον πολυβραβευμένο ecoboost όπως και για τον puretech δεν διευκρίνιζαν όμως ότι αναφερόταν στην απόδοση του κινητήρα. Τελικά ότι βραβεύεται πρέπει να το βλέπουμε με επιφύλαξη.

                                          Ναι η αλήθεια είναι όταν το πήρα έλεγαν παντού πόσο υπέροχος κινητήρας είναι και πόσο τοπ επιλογή είναι το focus σε σχέση με τα αντίστοιχα. Δυστυχώς φαίνεται ότι ήταν ένας μη δοκιμασμένος κινητήρας κι έβγαλε τα προβλήματα του. Αν δεν κάνω λάθος μετά από κάποια χρόνια σταμάτησαν και να τους βγάζουν τους ecoboost 1.0 125hp

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • C
                                            criuser @red_monster last edited by

                                            @red_monster said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

                                            @criuser said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

                                            Γιατρέ είναι δεδομένο ότι τα καινούργια θα έχουν ανακλήσεις αλλά το έχουμε παραξηλωσει εδώ μέσα όταν υπάρχουν πολλά προβλήματα σε όλες τις μάρκες.

                                            Και όπως και να το κάνουμε 25000 για την βασική του γιαρις Κρος με 2,54 μεταξόνιο και φτηνή κατασκευή είναι πολλά.

                                            Είναι πολύ διαφορετικό να λέμε ότι δεν μας αρέσει το ανέμπνευστο ντιζαιν του, η αίσθηση ψαροκασέλας στο εσωτερικό του, η ηχομόνωση που έκανε το Δημητρούλα της GA Ferries να μοιάζει με Μπέντλι κληρονόμου μπροστά του από να λέμε οτι είναι φθηνή κατασκευή ! Τουναντίον, κρύβει (η αλήθεια είναι ότι το κρύβει αρκετά καλά) πολύ σοβαρό engineering κάτω από τα μόλις 50 μικρά του χρώματός του !

                                            Σύμφωνα με τον παγωμένο, αλλά και με ένα κοίταγμα μέσα είναι φτηνή κατασκευή ώς προς αυτό που βλέπεις. Δεν είπα για κινητήρα.

                                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 9 / 14
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr