-
Εγώ , παρά τα αναγραφόμενα στο άρθρο πιστεύω ότι θα τοποθετηθεί μία λύση παρόμοια με τις λύσεις της στελάντις με ηλεκτροκινητήρα μέσα στο κιβώτιο. Τα νούμερα της ιπποδύναμης καθώς και η διατήρηση και περαιτέρω βελτίωση των μπριζάτων εκδόσεων του γκρούπ , μάλλον προς τα εκεί δείχνουν.
Πιθανότατα βέβαια να πέφτω έξω. -
Πόσο θα κάνει όμως το υβριδικό Τιγκουάν, όχι το μούφα που έχει τώρα ?
Αν ξεκινάει από 40000 δεν βλέπω το Τ-ροκ κάτω από 33000.
Νέο Troc με HEV κινητήρα, στη βασική έκδοση με 204ps, μην περιμένετε κάτω από 40.000€.
Ο κατά προσέγγιση υπολογισμός της τιμής δεν είναι τόσο δύσκολος όταν το Formentor στη βασική PHEV έκδοση με 204ps ξεκινάει στα 44.500€...
Σκεφτείτε μόνο ότι τα PHEV έχουν ευνοϊκότερη φορολογική μεταχείριση στα τέλη ταξινόμησης στην Ελλάδα, από τα αντίστοιχα HEV, λόγω χαμηλότερων εκπομπών ρύπων. Οπότε το όποιο όφελος από τη μείωση του κόστους κατασκευής λόγω της αφαίρεσης του συστήματος επαναφόρτισης και της λίγο μικρότερης μπαταρίας αντισταθμίζεται από τη φορολογική επιβάρυνση και την ούτως ή άλλως ακριβότερη εργοστασιακή τιμή που συνοδεύει ένα νέο μοντέλο. -
Τα site ανέφεραν πως υπήρχε στα σκαριά συμφωνία για το υβριδικό σύστημα είναι της MG. Μιας και η μαμά εταιρία της MG είναι η κατασκευάστρια των VW και Audi Skoda για την δική τους αγορά.
VW FORUM