Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 897
    • 898
    • 899
    • 900
    • 901
    • 900 / 901
    Περί αυτοκίνησης
    161
    18008
    407668
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • mesastou
      mesastou @red_monster last edited by

      @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
      ...

      Τα του «σεξ στα μουγκά» λόγω ανυπαρξίας ηχητικών εφέ των ηλεκτρικών τα ακούω βερεσέ εκτός εάν μιλάμε για πολύ ειδικά θερμικά μοτορια με χαρακτηριστικότατη και μοναδική ηχητική ταυτότητα (wankel, boxer, υψηλού κυβισμού πολύκύλινδροι κτλ)

      Το πρόβλημα είναι το βάρος, πάντα το πρόβλημα ήταν το βάρος, light is right!

      ηχητική ταυτότητα βρήκα προσωπικά και στο ταπεινό Panda με τον twinair που είχα μέχρι πρόσφατα ... σίγουρα μια εξαίρεση στον κανόνα... κατά τα άλλα δύσκολος κινητήρας για να κινείσαι με χαμηλές στροφές μέσα
      στην πόλη, κάτω από τις 2000 στροφές δράμα ...

      mouths are for eating, noses for breathing.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dimsabas last edited by

        Ο Όμιλος Autohellas-Βασιλάκη φέρνει στην Ελλάδα την CHANGAN των 26 εκατομμυρίων πωλήσεων.

        https://cartalk.gr/

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          danis last edited by danis

          ΚΗ4
          Δεν ξέρω πόσο ισχύει:

          1. 3.500 η επιδότηση
          2. Μέγιστη αξία αυτοκινήτου (λιανική): 35.000

          Φαίνεται να κινείται σε πιο σωστά πλαίσια για την ενίσχυση κυρίως των πιο οικονομικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

          https://www.carandmotor.gr/nea/apokalypsi-erhetai-kinoymai-ilektrika-4

          antonakis R 2 Replies Last reply Reply Quote 1
          • babisstinson
            babisstinson last edited by

            Τώρα θα έχει ενδιαφέρον να δούμε τις πωλήσεις ηλεκτρικών 1 χρόνο μετά την έναρξη του ΚΗ4.

            2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
            2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • antonakis
              antonakis @danis last edited by

              @danis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              Φαίνεται να κινείται σε πιο σωστά πλαίσια για την ενίσχυση κυρίως των πιο οικονομικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

              Και σε άλλες χώρες ακολουθείται η ίδια λογική.

              Moments before detonation...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dettol last edited by

                δεν καταλαβαινω αυτην την λογικη. Ας κατεβαζαν το ποσο της επιδοτησης χωρις να ασχοληθουν την αξια του αυτοκινητου. Παλι περισσοτεροι ανθρωποι θα ηταν ωφελουμενοι.
                Τεσπα, ας το δουμε επισημα και το κρινουμε τοτε.
                Με αυτα τα κριτηρια παντως, η byd θα κανει παρτι 🙂

                C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • antonakis
                  antonakis last edited by antonakis

                  Να και άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

                  https://www.acea.auto/files/Electric-cars-Tax-benefits-purchase-incentives-2025.pdf

                  Βέβαια με τους φόρους Ελλάδας, η τελική λιανική τιμή <35 είναι δύσκολο κριτήριο.

                  Moments before detonation...

                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dettol @antonakis last edited by

                    @antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    Να και άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

                    https://www.acea.auto/files/Electric-cars-Tax-benefits-purchase-incentives-2025.pdf

                    Βέβαια με τους φόρους Ελλάδας, η τελική λιανική τιμή <35 είναι δύσκολο κριτήριο.

                    το ΤΤ στα ηλεκτρικα, που ανεβαζει πολυ την τιμη στην ελλαδα, δεν υπαρχει. Η μονη διαφοροποιηση ειναι το φπα σε σχεση με αλλες ευρωπαικες. Ολοι εχουν φπα, απλα το υψος του αλλαζει, επομενως μιλαμε για διαφορες της ταξης του 5% που δεν ειναι πολυ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • A d P
                      A d P moderator last edited by

                      Δηλαδή το όριο είναι το byd atto 3

                      λογικό μου φαίνεται, ας προσπαθήσουν και οι άλλοι να προσφέρουν κάτι ανάλογο σε αυτά τα χρήματα.

                      δεν βλέπω την ανάγκη να επιδοτεί με 3500 ευρώ, κάποιον που διαθέτει 50-70000 για αυτοκίνητο.
                      ενώ στα 35000 τα 3500 είναι 10%, αξιόλογο κίνητρο.

                      λογικά θα αναγκαστούν και οι άλλοι εισαγωγείς να πέσουν στα 35000, αν θέλουν να πουλήσουν. κάτι stellantis θα πέσουν αυτόματα από τα 37000 στα 35000 😁😁

                      R-LINE

                      C 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • R
                        red_monster @danis last edited by

                        @danis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        ΚΗ4
                        Δεν ξέρω πόσο ισχύει:

                        1. 3.500 η επιδότηση
                        2. Μέγιστη αξία αυτοκινήτου (λιανική): 35.000

                        Φαίνεται να κινείται σε πιο σωστά πλαίσια για την ενίσχυση κυρίως των πιο οικονομικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

                        https://www.carandmotor.gr/nea/apokalypsi-erhetai-kinoymai-ilektrika-4

                        Αν έβαζαν και όριο στο μήκος του οχήματος (μιας και σκοπός της ηλεκτροκίνησης είναι προπάντων ή αποσυμφόρηση των αστικών κέντρων) θα ήταν ακόμα ορθότερο. Σε γενικές γραμμές, φαίνεται να είναι πιο λογική η προσέγγιση.

                        argyn 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • A d P
                          A d P moderator last edited by

                          σαν βάση καλή επιδότηση των 3500, αλλά πρέπει να προβλεφθεί κάποια προσαύξηση για ειδικές κατηγορίες, πχ ανάπηροι +3000, πολύτεκνοι +2000, τριτεκνοι +1000 κτλ.

                          R-LINE

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • argyn
                            argyn @red_monster last edited by

                            @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            @danis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            ΚΗ4
                            Δεν ξέρω πόσο ισχύει:

                            1. 3.500 η επιδότηση
                            2. Μέγιστη αξία αυτοκινήτου (λιανική): 35.000

                            Φαίνεται να κινείται σε πιο σωστά πλαίσια για την ενίσχυση κυρίως των πιο οικονομικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

                            https://www.carandmotor.gr/nea/apokalypsi-erhetai-kinoymai-ilektrika-4

                            Αν έβαζαν και όριο στο μήκος του οχήματος (μιας και σκοπός της ηλεκτροκίνησης είναι προπάντων ή αποσυμφόρηση των αστικών κέντρων) θα ήταν ακόμα ορθότερο. Σε γενικές γραμμές, φαίνεται να είναι πιο λογική η προσέγγιση.

                            Βεβαίως, επιτέλους ξεκινάνε να εξορθολογίζουν τις επιδοτήσεις. Το ζήτημα είναι η προαγωγή της αστικής μικροκινητικοτητας και των κοινόχρηστων ατομικών μέσων μεταφοράς, με κόψιμο όλων των προνομίων κίνησης στα κέντρα των πόλεων από τις μαούνες ανεξαρτήτως τεχνολογίας μοτέρ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • C
                              criuser @dettol last edited by

                              @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              δεν καταλαβαινω αυτην την λογικη. Ας κατεβαζαν το ποσο της επιδοτησης χωρις να ασχοληθουν την αξια του αυτοκινητου. Παλι περισσοτεροι ανθρωποι θα ηταν ωφελουμενοι.
                              Τεσπα, ας το δουμε επισημα και το κρινουμε τοτε.
                              Με αυτα τα κριτηρια παντως, η byd θα κανει παρτι 🙂

                              Εχουμε προβλέψει και για αυτήν...👼 😁

                              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                criuser @A d P last edited by

                                @a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                Δηλαδή το όριο είναι το byd atto 3

                                λογικό μου φαίνεται, ας προσπαθήσουν και οι άλλοι να προσφέρουν κάτι ανάλογο σε αυτά τα χρήματα.

                                δεν βλέπω την ανάγκη να επιδοτεί με 3500 ευρώ, κάποιον που διαθέτει 50-70000 για αυτοκίνητο.
                                ενώ στα 35000 τα 3500 είναι 10%, αξιόλογο κίνητρο.

                                λογικά θα αναγκαστούν και οι άλλοι εισαγωγείς να πέσουν στα 35000, αν θέλουν να πουλήσουν. κάτι stellantis θα πέσουν αυτόματα από τα 37000 στα 35000 😁😁

                                Η στελλάντις έχει τουλάχιστον 30 μοντέλα/εκδόσεις κάτω από τα 35000 λιανική.

                                5 το C3 και 5 το αιρκρος, 5 το γκράντε πάντα, 5 το φροντέρα και κάτι θα γίνει με το C4, το 208, το μόκκα και το κόρσα, βάλε 500, 600, αβέντζερ, μούλτιπλα, ενώ έχουμε και την Ρενώ με το 4 και το 5.

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  danis @criuser last edited by danis

                                  @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  @a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  Δηλαδή το όριο είναι το byd atto 3

                                  λογικό μου φαίνεται, ας προσπαθήσουν και οι άλλοι να προσφέρουν κάτι ανάλογο σε αυτά τα χρήματα.

                                  δεν βλέπω την ανάγκη να επιδοτεί με 3500 ευρώ, κάποιον που διαθέτει 50-70000 για αυτοκίνητο.
                                  ενώ στα 35000 τα 3500 είναι 10%, αξιόλογο κίνητρο.

                                  λογικά θα αναγκαστούν και οι άλλοι εισαγωγείς να πέσουν στα 35000, αν θέλουν να πουλήσουν. κάτι stellantis θα πέσουν αυτόματα από τα 37000 στα 35000 😁😁

                                  Η στελλάντις έχει τουλάχιστον 30 μοντέλα/εκδόσεις κάτω από τα 35000 λιανική.

                                  5 το C3 και 5 το αιρκρος, 5 το γκράντε πάντα, 5 το φροντέρα και κάτι θα γίνει με το C4, το 208, το μόκκα και το κόρσα, βάλε 500, 600, αβέντζερ, μούλτιπλα, ενώ έχουμε και την Ρενώ με το 4 και το 5.

                                  Επίσης μέσα στο 2026 θα έχουμε και αρκετές ακόμη επιλογές καθώς θα μπει στο παιχνίδι η νέα γενιά των VAG (Raval, ID1, ID2, ID2X, Epiq) ενώ υποθέτω οτι και οι βασικές (τουλάχιστον) εκδόσεις των eVitara και Urban Cruiser θα φροντίσουν να είναι κάτω από το όριο των 35κ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • T
                                    tgd last edited by

                                    Το Ρενώ 4 φημολογείται ότι θα ξεκινά στα 32, οπότε μόνο η φτηνή έκδοση θα επιδοτείται.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lap last edited by lap

                                      Εντωμεταξύ κάπου διάβασα, δεν θυμάμαι που, πως πλέον πέρασε ένα νέο πρότυπο ασφαλείας για τις μπαταρίες στην δική τους αγορά. Ενα πρότυπο που επιβάλει τις μπαταρίες να μην αναφλέγονται με τίποτα και κάτω από οποιαδήποτε συνθήκη.

                                      Μέχρι στιγμής μονάχα μια εταιρία μπορεί να παραδώσει τέτοιες μπαταρίες αλλά δεν θυμάμαι πια.

                                      Ψάξτε το λίγο. Εχω κουραστεί να ψάχνω.

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator last edited by

                                        €3.500 ειναι μ@λακία, δεν ειναι επιδότηση. Σιγά μην ψωνίσει ο κόσμος ηλεκτρικό με ψίχουλα. Εκτός εαν είναι 3.500 για όλα, οπότε αυτά μέχρι 20.000 γίνουν ελαφρώς θελκτικά. Εγώ θελω SUV ηλεκτρικό με μαξ 25.000 τελική τιμή. Εαν βγει, το πήρα.

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        D R 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lap last edited by

                                          alt text

                                          https://www.metal-powder.tech/rho-motion-reports-record-year-with-global-ev-sales-up-25/

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            danis @fanis75 last edited by danis

                                            @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            €3.500 ειναι μ@λακία, δεν ειναι επιδότηση. Σιγά μην ψωνίσει ο κόσμος ηλεκτρικό με ψίχουλα. Εκτός εαν είναι 3.500 για όλα, οπότε αυτά μέχρι 20.000 γίνουν ελαφρώς θελκτικά. Εγώ θελω SUV ηλεκτρικό με μαξ 25.000 τελική τιμή. Εαν βγει, το πήρα.

                                            Εαν είναι 3.500 για όλα, θα είναι όντως εξαιρετικό για τα πολύ φτηνά ηλεκτρικά.
                                            Ακόμα όμως και αν πάει στη λογική του 10% δεν είναι κακό. Οι τιμές έχουν αρχίσει να πέφτουν και γι' αυτούς που καλύπτουν τις προϋποθέσεις (πχ δυνατότητα φόρτισης σπίτι, πολλές μετακινήσεις μεταξύ 20-100 χλμ, κτλ) είναι αρκετό για να "ισορροπήσει" το συνολικό κόστος* μεταξύ θερμικών και ηλεκτρικών.

                                            *Συνολικό κόστος = κόστος αγοράς + κόστος χρήσης (καύσιμα, συντήρηση) - αξία μεταπώλησης

                                            Αυτό που ζητάς με τα 25κ, ειδικά αν θες εμβέλεια πάνω από 400 χλμ, θα πάρει μερικά (όχι πολλά όμως) χρόνια ακόμη.

                                            fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 897
                                            • 898
                                            • 899
                                            • 900
                                            • 901
                                            • 900 / 901
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr