Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    PEUGEOT FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. PEUGEOT FORUM
    • 1
    • 2
    • 654
    • 655
    • 656
    • 657
    • 658
    • 663
    • 664
    • 656 / 664
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    112
    13270
    151589
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      ilias-a @lap last edited by

      @lap said in PEUGEOT FORUM:

      @ilias-a said in PEUGEOT FORUM:

      @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

      @ilias-a said in PEUGEOT FORUM:

      @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

      @nickthetrib said in PEUGEOT FORUM:

      @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

      @criuser said in PEUGEOT FORUM:

      Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...

      Η πλακα ειναι οτι δεν ειχαν ποτέ PSA οι περισσοτεροι απο αυτους

      Είχα βαρεθεί να πηγαίνω το αίσθημα σε συνεργείο για το 106 που είχε καβατζώσει από τον πατέρα της στην αρχή της φοιτητικής μας ζωής.
      Βέβαια όταν δούλευε ήταν σαφέστατα καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από την κορόλα που είχα. Και βέβαια πολύ πιο εύκολο για κυκλοφορία στην πόλη.
      Αν θεωρουμαι χέητερ επειδή θέλω το αυτοκίνητο να λειτουργεί οπότε το χρειάζομαι και ανεξάρτητα χρήσης, τότε είμαι χέητερ!!!

      Μιλας για πριν 25 χρονια. Και παλι δεν ηταν δικο σου 😜 . Ουτε ξερουμε τι χρηση του ειχε γινει . Τα rallye ουτε χαλαγανε , ουτε τα εφτανε κανενα αλλο της κατηγοριας στις στροφες . Και ηταν και τζαμπα.
      Εμεις θελουμε να οδηγουμε αμαξι με χαρακτηρα, οχι επικαθημενο. Κι αν χαλαει καμια φορα του το συγχωρουμε, γιατι μας αποζημιωνει οδηγικα. Αν θελεμε κατι σιγουρο για μετακινησεις τοτε ΚΤΕΛ ή ταξι , ειναι πιο σιγουρο απ ολα

      Αλεξανδρε, τα 106 ραλλυ 1.600, 16βαλβιδες, οσα ειχαν περμανιτενια φλαντζα στα 80-120.000 χιλιομετρα την εκαιγαν, την 5η ταχυτητα οταν το κυνηγαγες την αλλαζες πριν αλλαξεις βαλβολινες, ο μονοφυσος εγκεφαλος ειχε αρκετα θεματα, αν εκανες το λαθος και αφηνες το γκαζι στη στροφη ο κωλος ξεπερναγε τη μουρη.
      Και τα χειροτερα, 1. το καθισμα του οδηγου ηταν πολυ κοντα στην πορτα και το τιμονι με τα πεταλια ηταν δεξια σου, 2. οι καθρεπτες πολυ μικροι και με μικρη δυνατοτητα ρυθμισης για να τους φερεις εκει που ηθελες.

      Αυτο για την 5η δεν το εχω ακουσει . Για φλατζα το ξερω . Δεν ειπα οτι ηταν Japan, αλλά δεν εβγαζαν γενικα πολλες βλαβες. Ηταν αμαξακια που τα εσκιζαν ολη μερα . Και τιμη τζαμπα. Μη τα θελουμε ολα δικα μας .

      Το 205 1,9 GTI ναι ηταν κορυφαιο στο στριψιμο και καλο γκαζι.

      Βαρύ μπροστά.

      Εστριβε ομως.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A d P
        A d P moderator @lap last edited by

        @lap said in PEUGEOT FORUM:

        @ilias-a said in PEUGEOT FORUM:

        @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

        @ilias-a said in PEUGEOT FORUM:

        @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

        @nickthetrib said in PEUGEOT FORUM:

        @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

        @criuser said in PEUGEOT FORUM:

        Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...

        Η πλακα ειναι οτι δεν ειχαν ποτέ PSA οι περισσοτεροι απο αυτους

        Είχα βαρεθεί να πηγαίνω το αίσθημα σε συνεργείο για το 106 που είχε καβατζώσει από τον πατέρα της στην αρχή της φοιτητικής μας ζωής.
        Βέβαια όταν δούλευε ήταν σαφέστατα καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από την κορόλα που είχα. Και βέβαια πολύ πιο εύκολο για κυκλοφορία στην πόλη.
        Αν θεωρουμαι χέητερ επειδή θέλω το αυτοκίνητο να λειτουργεί οπότε το χρειάζομαι και ανεξάρτητα χρήσης, τότε είμαι χέητερ!!!

        Μιλας για πριν 25 χρονια. Και παλι δεν ηταν δικο σου 😜 . Ουτε ξερουμε τι χρηση του ειχε γινει . Τα rallye ουτε χαλαγανε , ουτε τα εφτανε κανενα αλλο της κατηγοριας στις στροφες . Και ηταν και τζαμπα.
        Εμεις θελουμε να οδηγουμε αμαξι με χαρακτηρα, οχι επικαθημενο. Κι αν χαλαει καμια φορα του το συγχωρουμε, γιατι μας αποζημιωνει οδηγικα. Αν θελεμε κατι σιγουρο για μετακινησεις τοτε ΚΤΕΛ ή ταξι , ειναι πιο σιγουρο απ ολα

        Αλεξανδρε, τα 106 ραλλυ 1.600, 16βαλβιδες, οσα ειχαν περμανιτενια φλαντζα στα 80-120.000 χιλιομετρα την εκαιγαν, την 5η ταχυτητα οταν το κυνηγαγες την αλλαζες πριν αλλαξεις βαλβολινες, ο μονοφυσος εγκεφαλος ειχε αρκετα θεματα, αν εκανες το λαθος και αφηνες το γκαζι στη στροφη ο κωλος ξεπερναγε τη μουρη.
        Και τα χειροτερα, 1. το καθισμα του οδηγου ηταν πολυ κοντα στην πορτα και το τιμονι με τα πεταλια ηταν δεξια σου, 2. οι καθρεπτες πολυ μικροι και με μικρη δυνατοτητα ρυθμισης για να τους φερεις εκει που ηθελες.

        Αυτο για την 5η δεν το εχω ακουσει . Για φλατζα το ξερω . Δεν ειπα οτι ηταν Japan, αλλά δεν εβγαζαν γενικα πολλες βλαβες. Ηταν αμαξακια που τα εσκιζαν ολη μερα . Και τιμη τζαμπα. Μη τα θελουμε ολα δικα μας .

        Το 205 1,9 GTI ναι ηταν κορυφαιο στο στριψιμο και καλο γκαζι.

        Βαρύ μπροστά.

        Είχες γεννηθεί όταν κυκλοφορούσαν; Εγώ κάτι παλιά πρόλαβα 😁😁

        R-LINE

        I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lap last edited by

          Είχα γνωρίσει ένα, καλό συντηρημένο. Δεν το οδήγησα εγώ αλλά μεταφέρω εμπειρίες αυτών που το οδήγησαν.

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            ilias-a @A d P last edited by

            @a-d-p said in PEUGEOT FORUM:

            @lap said in PEUGEOT FORUM:

            @ilias-a said in PEUGEOT FORUM:

            @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

            @ilias-a said in PEUGEOT FORUM:

            @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

            @nickthetrib said in PEUGEOT FORUM:

            @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

            @criuser said in PEUGEOT FORUM:

            Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...

            Η πλακα ειναι οτι δεν ειχαν ποτέ PSA οι περισσοτεροι απο αυτους

            Είχα βαρεθεί να πηγαίνω το αίσθημα σε συνεργείο για το 106 που είχε καβατζώσει από τον πατέρα της στην αρχή της φοιτητικής μας ζωής.
            Βέβαια όταν δούλευε ήταν σαφέστατα καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από την κορόλα που είχα. Και βέβαια πολύ πιο εύκολο για κυκλοφορία στην πόλη.
            Αν θεωρουμαι χέητερ επειδή θέλω το αυτοκίνητο να λειτουργεί οπότε το χρειάζομαι και ανεξάρτητα χρήσης, τότε είμαι χέητερ!!!

            Μιλας για πριν 25 χρονια. Και παλι δεν ηταν δικο σου 😜 . Ουτε ξερουμε τι χρηση του ειχε γινει . Τα rallye ουτε χαλαγανε , ουτε τα εφτανε κανενα αλλο της κατηγοριας στις στροφες . Και ηταν και τζαμπα.
            Εμεις θελουμε να οδηγουμε αμαξι με χαρακτηρα, οχι επικαθημενο. Κι αν χαλαει καμια φορα του το συγχωρουμε, γιατι μας αποζημιωνει οδηγικα. Αν θελεμε κατι σιγουρο για μετακινησεις τοτε ΚΤΕΛ ή ταξι , ειναι πιο σιγουρο απ ολα

            Αλεξανδρε, τα 106 ραλλυ 1.600, 16βαλβιδες, οσα ειχαν περμανιτενια φλαντζα στα 80-120.000 χιλιομετρα την εκαιγαν, την 5η ταχυτητα οταν το κυνηγαγες την αλλαζες πριν αλλαξεις βαλβολινες, ο μονοφυσος εγκεφαλος ειχε αρκετα θεματα, αν εκανες το λαθος και αφηνες το γκαζι στη στροφη ο κωλος ξεπερναγε τη μουρη.
            Και τα χειροτερα, 1. το καθισμα του οδηγου ηταν πολυ κοντα στην πορτα και το τιμονι με τα πεταλια ηταν δεξια σου, 2. οι καθρεπτες πολυ μικροι και με μικρη δυνατοτητα ρυθμισης για να τους φερεις εκει που ηθελες.

            Αυτο για την 5η δεν το εχω ακουσει . Για φλατζα το ξερω . Δεν ειπα οτι ηταν Japan, αλλά δεν εβγαζαν γενικα πολλες βλαβες. Ηταν αμαξακια που τα εσκιζαν ολη μερα . Και τιμη τζαμπα. Μη τα θελουμε ολα δικα μας .

            Το 205 1,9 GTI ναι ηταν κορυφαιο στο στριψιμο και καλο γκαζι.

            Βαρύ μπροστά.

            Είχες γεννηθεί όταν κυκλοφορούσαν; Εγώ κάτι παλιά πρόλαβα 😁😁

            Ναι βρε συ, 56 ειμαι.

            realzeus A d P 2 Replies Last reply Reply Quote 1
            • realzeus
              realzeus @ilias-a last edited by

              @ilias-a said in PEUGEOT FORUM:

              @a-d-p said in PEUGEOT FORUM:

              @lap said in PEUGEOT FORUM:

              @ilias-a said in PEUGEOT FORUM:

              @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

              @ilias-a said in PEUGEOT FORUM:

              @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

              @nickthetrib said in PEUGEOT FORUM:

              @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

              @criuser said in PEUGEOT FORUM:

              Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...

              Η πλακα ειναι οτι δεν ειχαν ποτέ PSA οι περισσοτεροι απο αυτους

              Είχα βαρεθεί να πηγαίνω το αίσθημα σε συνεργείο για το 106 που είχε καβατζώσει από τον πατέρα της στην αρχή της φοιτητικής μας ζωής.
              Βέβαια όταν δούλευε ήταν σαφέστατα καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από την κορόλα που είχα. Και βέβαια πολύ πιο εύκολο για κυκλοφορία στην πόλη.
              Αν θεωρουμαι χέητερ επειδή θέλω το αυτοκίνητο να λειτουργεί οπότε το χρειάζομαι και ανεξάρτητα χρήσης, τότε είμαι χέητερ!!!

              Μιλας για πριν 25 χρονια. Και παλι δεν ηταν δικο σου 😜 . Ουτε ξερουμε τι χρηση του ειχε γινει . Τα rallye ουτε χαλαγανε , ουτε τα εφτανε κανενα αλλο της κατηγοριας στις στροφες . Και ηταν και τζαμπα.
              Εμεις θελουμε να οδηγουμε αμαξι με χαρακτηρα, οχι επικαθημενο. Κι αν χαλαει καμια φορα του το συγχωρουμε, γιατι μας αποζημιωνει οδηγικα. Αν θελεμε κατι σιγουρο για μετακινησεις τοτε ΚΤΕΛ ή ταξι , ειναι πιο σιγουρο απ ολα

              Αλεξανδρε, τα 106 ραλλυ 1.600, 16βαλβιδες, οσα ειχαν περμανιτενια φλαντζα στα 80-120.000 χιλιομετρα την εκαιγαν, την 5η ταχυτητα οταν το κυνηγαγες την αλλαζες πριν αλλαξεις βαλβολινες, ο μονοφυσος εγκεφαλος ειχε αρκετα θεματα, αν εκανες το λαθος και αφηνες το γκαζι στη στροφη ο κωλος ξεπερναγε τη μουρη.
              Και τα χειροτερα, 1. το καθισμα του οδηγου ηταν πολυ κοντα στην πορτα και το τιμονι με τα πεταλια ηταν δεξια σου, 2. οι καθρεπτες πολυ μικροι και με μικρη δυνατοτητα ρυθμισης για να τους φερεις εκει που ηθελες.

              Αυτο για την 5η δεν το εχω ακουσει . Για φλατζα το ξερω . Δεν ειπα οτι ηταν Japan, αλλά δεν εβγαζαν γενικα πολλες βλαβες. Ηταν αμαξακια που τα εσκιζαν ολη μερα . Και τιμη τζαμπα. Μη τα θελουμε ολα δικα μας .

              Το 205 1,9 GTI ναι ηταν κορυφαιο στο στριψιμο και καλο γκαζι.

              Βαρύ μπροστά.

              Είχες γεννηθεί όταν κυκλοφορούσαν; Εγώ κάτι παλιά πρόλαβα 😁😁

              Ναι βρε συ, 56 ειμαι.

              Νομίζω ότι η απάντηση σε τέτοιες ερωτήσεις είναι ότι προλάβαμε ταξί Datsun Bluebird. 😄

              I 1 Reply Last reply Reply Quote 10
              • I
                ilias-a @realzeus last edited by

                @realzeus said in PEUGEOT FORUM:

                @ilias-a said in PEUGEOT FORUM:

                @a-d-p said in PEUGEOT FORUM:

                @lap said in PEUGEOT FORUM:

                @ilias-a said in PEUGEOT FORUM:

                @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                @ilias-a said in PEUGEOT FORUM:

                @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                @nickthetrib said in PEUGEOT FORUM:

                @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                @criuser said in PEUGEOT FORUM:

                Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...

                Η πλακα ειναι οτι δεν ειχαν ποτέ PSA οι περισσοτεροι απο αυτους

                Είχα βαρεθεί να πηγαίνω το αίσθημα σε συνεργείο για το 106 που είχε καβατζώσει από τον πατέρα της στην αρχή της φοιτητικής μας ζωής.
                Βέβαια όταν δούλευε ήταν σαφέστατα καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από την κορόλα που είχα. Και βέβαια πολύ πιο εύκολο για κυκλοφορία στην πόλη.
                Αν θεωρουμαι χέητερ επειδή θέλω το αυτοκίνητο να λειτουργεί οπότε το χρειάζομαι και ανεξάρτητα χρήσης, τότε είμαι χέητερ!!!

                Μιλας για πριν 25 χρονια. Και παλι δεν ηταν δικο σου 😜 . Ουτε ξερουμε τι χρηση του ειχε γινει . Τα rallye ουτε χαλαγανε , ουτε τα εφτανε κανενα αλλο της κατηγοριας στις στροφες . Και ηταν και τζαμπα.
                Εμεις θελουμε να οδηγουμε αμαξι με χαρακτηρα, οχι επικαθημενο. Κι αν χαλαει καμια φορα του το συγχωρουμε, γιατι μας αποζημιωνει οδηγικα. Αν θελεμε κατι σιγουρο για μετακινησεις τοτε ΚΤΕΛ ή ταξι , ειναι πιο σιγουρο απ ολα

                Αλεξανδρε, τα 106 ραλλυ 1.600, 16βαλβιδες, οσα ειχαν περμανιτενια φλαντζα στα 80-120.000 χιλιομετρα την εκαιγαν, την 5η ταχυτητα οταν το κυνηγαγες την αλλαζες πριν αλλαξεις βαλβολινες, ο μονοφυσος εγκεφαλος ειχε αρκετα θεματα, αν εκανες το λαθος και αφηνες το γκαζι στη στροφη ο κωλος ξεπερναγε τη μουρη.
                Και τα χειροτερα, 1. το καθισμα του οδηγου ηταν πολυ κοντα στην πορτα και το τιμονι με τα πεταλια ηταν δεξια σου, 2. οι καθρεπτες πολυ μικροι και με μικρη δυνατοτητα ρυθμισης για να τους φερεις εκει που ηθελες.

                Αυτο για την 5η δεν το εχω ακουσει . Για φλατζα το ξερω . Δεν ειπα οτι ηταν Japan, αλλά δεν εβγαζαν γενικα πολλες βλαβες. Ηταν αμαξακια που τα εσκιζαν ολη μερα . Και τιμη τζαμπα. Μη τα θελουμε ολα δικα μας .

                Το 205 1,9 GTI ναι ηταν κορυφαιο στο στριψιμο και καλο γκαζι.

                Βαρύ μπροστά.

                Είχες γεννηθεί όταν κυκλοφορούσαν; Εγώ κάτι παλιά πρόλαβα 😁😁

                Ναι βρε συ, 56 ειμαι.

                Νομίζω ότι η απάντηση σε τέτοιες ερωτήσεις είναι ότι προλάβαμε ταξί Datsun Bluebird. 😄

                😀 😀 😀

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • georgemit
                  georgemit @alexandros-k last edited by

                  @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                  @ilias-a said in PEUGEOT FORUM:

                  @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                  @ilias-a said in PEUGEOT FORUM:

                  @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                  @nickthetrib said in PEUGEOT FORUM:

                  @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                  @criuser said in PEUGEOT FORUM:

                  Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...

                  Η πλακα ειναι οτι δεν ειχαν ποτέ PSA οι περισσοτεροι απο αυτους

                  Είχα βαρεθεί να πηγαίνω το αίσθημα σε συνεργείο για το 106 που είχε καβατζώσει από τον πατέρα της στην αρχή της φοιτητικής μας ζωής.
                  Βέβαια όταν δούλευε ήταν σαφέστατα καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από την κορόλα που είχα. Και βέβαια πολύ πιο εύκολο για κυκλοφορία στην πόλη.
                  Αν θεωρουμαι χέητερ επειδή θέλω το αυτοκίνητο να λειτουργεί οπότε το χρειάζομαι και ανεξάρτητα χρήσης, τότε είμαι χέητερ!!!

                  Μιλας για πριν 25 χρονια. Και παλι δεν ηταν δικο σου 😜 . Ουτε ξερουμε τι χρηση του ειχε γινει . Τα rallye ουτε χαλαγανε , ουτε τα εφτανε κανενα αλλο της κατηγοριας στις στροφες . Και ηταν και τζαμπα.
                  Εμεις θελουμε να οδηγουμε αμαξι με χαρακτηρα, οχι επικαθημενο. Κι αν χαλαει καμια φορα του το συγχωρουμε, γιατι μας αποζημιωνει οδηγικα. Αν θελεμε κατι σιγουρο για μετακινησεις τοτε ΚΤΕΛ ή ταξι , ειναι πιο σιγουρο απ ολα

                  Αλεξανδρε, τα 106 ραλλυ 1.600, 16βαλβιδες, οσα ειχαν περμανιτενια φλαντζα στα 80-120.000 χιλιομετρα την εκαιγαν, την 5η ταχυτητα οταν το κυνηγαγες την αλλαζες πριν αλλαξεις βαλβολινες, ο μονοφυσος εγκεφαλος ειχε αρκετα θεματα, αν εκανες το λαθος και αφηνες το γκαζι στη στροφη ο κωλος ξεπερναγε τη μουρη.
                  Και τα χειροτερα, 1. το καθισμα του οδηγου ηταν πολυ κοντα στην πορτα και το τιμονι με τα πεταλια ηταν δεξια σου, 2. οι καθρεπτες πολυ μικροι και με μικρη δυνατοτητα ρυθμισης για να τους φερεις εκει που ηθελες.

                  Αυτο για την 5η δεν το εχω ακουσει . Για φλατζα το ξερω . Δεν ειπα οτι ηταν Japan, αλλά δεν εβγαζαν γενικα πολλες βλαβες. Ηταν αμαξακια που τα εσκιζαν ολη μερα . Και τιμη τζαμπα. Μη τα θελουμε ολα δικα μας .

                  Το 205 1,9 GTI ναι ηταν κορυφαιο στο στριψιμο και καλο γκαζι.

                  Και το 106 ηταν , αλλά ηθελε προσοχη . Να το μαθεις πριν το πας ταπα
                  Αλλο κορυφαιο ηταν το 306 gti/rallye

                  306 rallye κυκλοφόρησε μόνο Ην. Βασίλειο.
                  Θυμάμαι ότι μετά την έλευση του 106 rallye 16V με τα 120, όλος ο ειδικός τύπος θεωρούσε σχεδόν σίγουρη την έλευση ενός 306 rallye με τον 1.6 120. Τελικά δεν έγινε ποτέ. Αντί αυτού το 306 συνέχισε να διατίθεται με τους παρωχημένους 8βάλβιδους. Εξαίρεση οι 2.0 με τα 155 και 167 (μουσαντένια) άλογα. Φήμες λένε ότι δεν ήταν πάνω από 135 - 140.
                  Ο 1.6 120 μπήκε βέβαια σε πολλά 306 από κάγκουρες. Θυμάμαι ότι ήθελα να κάνω μετατροπή τη ΖΧ 1.6 του φάδερ σε 1.6 120 αλλά δε με άφησε.
                  Θεωρώ το 306 fl ένα από τα ομορφότερα αυτοκίνητα που βγήκαν ποτέ.

                  i30 160 N line!

                  alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • A d P
                    A d P moderator @ilias-a last edited by

                    @ilias-a said in PEUGEOT FORUM:

                    @a-d-p said in PEUGEOT FORUM:

                    @lap said in PEUGEOT FORUM:

                    @ilias-a said in PEUGEOT FORUM:

                    @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                    @ilias-a said in PEUGEOT FORUM:

                    @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                    @nickthetrib said in PEUGEOT FORUM:

                    @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                    @criuser said in PEUGEOT FORUM:

                    Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...

                    Η πλακα ειναι οτι δεν ειχαν ποτέ PSA οι περισσοτεροι απο αυτους

                    Είχα βαρεθεί να πηγαίνω το αίσθημα σε συνεργείο για το 106 που είχε καβατζώσει από τον πατέρα της στην αρχή της φοιτητικής μας ζωής.
                    Βέβαια όταν δούλευε ήταν σαφέστατα καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από την κορόλα που είχα. Και βέβαια πολύ πιο εύκολο για κυκλοφορία στην πόλη.
                    Αν θεωρουμαι χέητερ επειδή θέλω το αυτοκίνητο να λειτουργεί οπότε το χρειάζομαι και ανεξάρτητα χρήσης, τότε είμαι χέητερ!!!

                    Μιλας για πριν 25 χρονια. Και παλι δεν ηταν δικο σου 😜 . Ουτε ξερουμε τι χρηση του ειχε γινει . Τα rallye ουτε χαλαγανε , ουτε τα εφτανε κανενα αλλο της κατηγοριας στις στροφες . Και ηταν και τζαμπα.
                    Εμεις θελουμε να οδηγουμε αμαξι με χαρακτηρα, οχι επικαθημενο. Κι αν χαλαει καμια φορα του το συγχωρουμε, γιατι μας αποζημιωνει οδηγικα. Αν θελεμε κατι σιγουρο για μετακινησεις τοτε ΚΤΕΛ ή ταξι , ειναι πιο σιγουρο απ ολα

                    Αλεξανδρε, τα 106 ραλλυ 1.600, 16βαλβιδες, οσα ειχαν περμανιτενια φλαντζα στα 80-120.000 χιλιομετρα την εκαιγαν, την 5η ταχυτητα οταν το κυνηγαγες την αλλαζες πριν αλλαξεις βαλβολινες, ο μονοφυσος εγκεφαλος ειχε αρκετα θεματα, αν εκανες το λαθος και αφηνες το γκαζι στη στροφη ο κωλος ξεπερναγε τη μουρη.
                    Και τα χειροτερα, 1. το καθισμα του οδηγου ηταν πολυ κοντα στην πορτα και το τιμονι με τα πεταλια ηταν δεξια σου, 2. οι καθρεπτες πολυ μικροι και με μικρη δυνατοτητα ρυθμισης για να τους φερεις εκει που ηθελες.

                    Αυτο για την 5η δεν το εχω ακουσει . Για φλατζα το ξερω . Δεν ειπα οτι ηταν Japan, αλλά δεν εβγαζαν γενικα πολλες βλαβες. Ηταν αμαξακια που τα εσκιζαν ολη μερα . Και τιμη τζαμπα. Μη τα θελουμε ολα δικα μας .

                    Το 205 1,9 GTI ναι ηταν κορυφαιο στο στριψιμο και καλο γκαζι.

                    Βαρύ μπροστά.

                    Είχες γεννηθεί όταν κυκλοφορούσαν; Εγώ κάτι παλιά πρόλαβα 😁😁

                    Ναι βρε συ, 56 ειμαι.

                    για σένα το ξέρω, για τον @lap έχω αμφιβολίες 😁😁

                    R-LINE

                    O 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • O
                      otso @A d P last edited by

                      @a-d-p said in PEUGEOT FORUM:

                      @ilias-a said in PEUGEOT FORUM:

                      @a-d-p said in PEUGEOT FORUM:

                      @lap said in PEUGEOT FORUM:

                      @ilias-a said in PEUGEOT FORUM:

                      @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                      @ilias-a said in PEUGEOT FORUM:

                      @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                      @nickthetrib said in PEUGEOT FORUM:

                      @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                      @criuser said in PEUGEOT FORUM:

                      Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...

                      Η πλακα ειναι οτι δεν ειχαν ποτέ PSA οι περισσοτεροι απο αυτους

                      Είχα βαρεθεί να πηγαίνω το αίσθημα σε συνεργείο για το 106 που είχε καβατζώσει από τον πατέρα της στην αρχή της φοιτητικής μας ζωής.
                      Βέβαια όταν δούλευε ήταν σαφέστατα καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από την κορόλα που είχα. Και βέβαια πολύ πιο εύκολο για κυκλοφορία στην πόλη.
                      Αν θεωρουμαι χέητερ επειδή θέλω το αυτοκίνητο να λειτουργεί οπότε το χρειάζομαι και ανεξάρτητα χρήσης, τότε είμαι χέητερ!!!

                      Μιλας για πριν 25 χρονια. Και παλι δεν ηταν δικο σου 😜 . Ουτε ξερουμε τι χρηση του ειχε γινει . Τα rallye ουτε χαλαγανε , ουτε τα εφτανε κανενα αλλο της κατηγοριας στις στροφες . Και ηταν και τζαμπα.
                      Εμεις θελουμε να οδηγουμε αμαξι με χαρακτηρα, οχι επικαθημενο. Κι αν χαλαει καμια φορα του το συγχωρουμε, γιατι μας αποζημιωνει οδηγικα. Αν θελεμε κατι σιγουρο για μετακινησεις τοτε ΚΤΕΛ ή ταξι , ειναι πιο σιγουρο απ ολα

                      Αλεξανδρε, τα 106 ραλλυ 1.600, 16βαλβιδες, οσα ειχαν περμανιτενια φλαντζα στα 80-120.000 χιλιομετρα την εκαιγαν, την 5η ταχυτητα οταν το κυνηγαγες την αλλαζες πριν αλλαξεις βαλβολινες, ο μονοφυσος εγκεφαλος ειχε αρκετα θεματα, αν εκανες το λαθος και αφηνες το γκαζι στη στροφη ο κωλος ξεπερναγε τη μουρη.
                      Και τα χειροτερα, 1. το καθισμα του οδηγου ηταν πολυ κοντα στην πορτα και το τιμονι με τα πεταλια ηταν δεξια σου, 2. οι καθρεπτες πολυ μικροι και με μικρη δυνατοτητα ρυθμισης για να τους φερεις εκει που ηθελες.

                      Αυτο για την 5η δεν το εχω ακουσει . Για φλατζα το ξερω . Δεν ειπα οτι ηταν Japan, αλλά δεν εβγαζαν γενικα πολλες βλαβες. Ηταν αμαξακια που τα εσκιζαν ολη μερα . Και τιμη τζαμπα. Μη τα θελουμε ολα δικα μας .

                      Το 205 1,9 GTI ναι ηταν κορυφαιο στο στριψιμο και καλο γκαζι.

                      Βαρύ μπροστά.

                      Είχες γεννηθεί όταν κυκλοφορούσαν; Εγώ κάτι παλιά πρόλαβα 😁😁

                      Ναι βρε συ, 56 ειμαι.

                      για σένα το ξέρω, για τον @lap έχω αμφιβολίες 😁😁

                      Eχουν τα ΑΙ ηλικια ;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • C
                        criuser last edited by

                        Εγώ έχω μπει σε αγοραία τέτοια...

                        03989ff3-52ef-4a97-9ca2-7fd209db3b60-image.png

                        6964793c-6c45-4d6f-8135-0a812fa222e5-image.png

                        5da21636-f79c-4cb1-ba8f-cde767d92eb7-image.png

                        Η τελευταία υπάρχει μέχρι σήμερα...

                        271f2e97-75a9-48ac-842e-ca57630a052e-image.png

                        Ανάμεσα στις μπροστά και πίσω θέσεις είχε και δύο ανακλινόμενα σκαμπώ που για εμάς τα παιδιά με πλάτη τα μπροστινά καθίσματα, ήταν η χαρά μας να καθόμαστε σε αυτά.

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • alexandros-k
                          alexandros-k @georgemit last edited by alexandros-k

                          @georgemit said in PEUGEOT FORUM:

                          @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                          @ilias-a said in PEUGEOT FORUM:

                          @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                          @ilias-a said in PEUGEOT FORUM:

                          @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                          @nickthetrib said in PEUGEOT FORUM:

                          @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                          @criuser said in PEUGEOT FORUM:

                          Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...

                          Η πλακα ειναι οτι δεν ειχαν ποτέ PSA οι περισσοτεροι απο αυτους

                          Είχα βαρεθεί να πηγαίνω το αίσθημα σε συνεργείο για το 106 που είχε καβατζώσει από τον πατέρα της στην αρχή της φοιτητικής μας ζωής.
                          Βέβαια όταν δούλευε ήταν σαφέστατα καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από την κορόλα που είχα. Και βέβαια πολύ πιο εύκολο για κυκλοφορία στην πόλη.
                          Αν θεωρουμαι χέητερ επειδή θέλω το αυτοκίνητο να λειτουργεί οπότε το χρειάζομαι και ανεξάρτητα χρήσης, τότε είμαι χέητερ!!!

                          Μιλας για πριν 25 χρονια. Και παλι δεν ηταν δικο σου 😜 . Ουτε ξερουμε τι χρηση του ειχε γινει . Τα rallye ουτε χαλαγανε , ουτε τα εφτανε κανενα αλλο της κατηγοριας στις στροφες . Και ηταν και τζαμπα.
                          Εμεις θελουμε να οδηγουμε αμαξι με χαρακτηρα, οχι επικαθημενο. Κι αν χαλαει καμια φορα του το συγχωρουμε, γιατι μας αποζημιωνει οδηγικα. Αν θελεμε κατι σιγουρο για μετακινησεις τοτε ΚΤΕΛ ή ταξι , ειναι πιο σιγουρο απ ολα

                          Αλεξανδρε, τα 106 ραλλυ 1.600, 16βαλβιδες, οσα ειχαν περμανιτενια φλαντζα στα 80-120.000 χιλιομετρα την εκαιγαν, την 5η ταχυτητα οταν το κυνηγαγες την αλλαζες πριν αλλαξεις βαλβολινες, ο μονοφυσος εγκεφαλος ειχε αρκετα θεματα, αν εκανες το λαθος και αφηνες το γκαζι στη στροφη ο κωλος ξεπερναγε τη μουρη.
                          Και τα χειροτερα, 1. το καθισμα του οδηγου ηταν πολυ κοντα στην πορτα και το τιμονι με τα πεταλια ηταν δεξια σου, 2. οι καθρεπτες πολυ μικροι και με μικρη δυνατοτητα ρυθμισης για να τους φερεις εκει που ηθελες.

                          Αυτο για την 5η δεν το εχω ακουσει . Για φλατζα το ξερω . Δεν ειπα οτι ηταν Japan, αλλά δεν εβγαζαν γενικα πολλες βλαβες. Ηταν αμαξακια που τα εσκιζαν ολη μερα . Και τιμη τζαμπα. Μη τα θελουμε ολα δικα μας .

                          Το 205 1,9 GTI ναι ηταν κορυφαιο στο στριψιμο και καλο γκαζι.

                          Και το 106 ηταν , αλλά ηθελε προσοχη . Να το μαθεις πριν το πας ταπα
                          Αλλο κορυφαιο ηταν το 306 gti/rallye

                          306 rallye κυκλοφόρησε μόνο Ην. Βασίλειο.
                          Θυμάμαι ότι μετά την έλευση του 106 rallye 16V με τα 120, όλος ο ειδικός τύπος θεωρούσε σχεδόν σίγουρη την έλευση ενός 306 rallye με τον 1.6 120. Τελικά δεν έγινε ποτέ. Αντί αυτού το 306 συνέχισε να διατίθεται με τους παρωχημένους 8βάλβιδους. Εξαίρεση οι 2.0 με τα 155 και 167 (μουσαντένια) άλογα. Φήμες λένε ότι δεν ήταν πάνω από 135 - 140.
                          Ο 1.6 120 μπήκε βέβαια σε πολλά 306 από κάγκουρες. Θυμάμαι ότι ήθελα να κάνω μετατροπή τη ΖΧ 1.6 του φάδερ σε 1.6 120 αλλά δε με άφησε.
                          Θεωρώ το 306 fl ένα από τα ομορφότερα αυτοκίνητα που βγήκαν ποτέ.

                          Εδω κυκλοφόρησε ως Race . Κι ολα αυτα ηταν 2λιτρα 16v . Τα απλά (1,4 1,6 ) ναι ηταν 8βαλβιδα

                          georgekn georgemit 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                          • georgekn
                            georgekn @alexandros-k last edited by

                            @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                            @georgemit said in PEUGEOT FORUM:

                            @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                            @ilias-a said in PEUGEOT FORUM:

                            @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                            @ilias-a said in PEUGEOT FORUM:

                            @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                            @nickthetrib said in PEUGEOT FORUM:

                            @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                            @criuser said in PEUGEOT FORUM:

                            Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...

                            Η πλακα ειναι οτι δεν ειχαν ποτέ PSA οι περισσοτεροι απο αυτους

                            Είχα βαρεθεί να πηγαίνω το αίσθημα σε συνεργείο για το 106 που είχε καβατζώσει από τον πατέρα της στην αρχή της φοιτητικής μας ζωής.
                            Βέβαια όταν δούλευε ήταν σαφέστατα καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από την κορόλα που είχα. Και βέβαια πολύ πιο εύκολο για κυκλοφορία στην πόλη.
                            Αν θεωρουμαι χέητερ επειδή θέλω το αυτοκίνητο να λειτουργεί οπότε το χρειάζομαι και ανεξάρτητα χρήσης, τότε είμαι χέητερ!!!

                            Μιλας για πριν 25 χρονια. Και παλι δεν ηταν δικο σου 😜 . Ουτε ξερουμε τι χρηση του ειχε γινει . Τα rallye ουτε χαλαγανε , ουτε τα εφτανε κανενα αλλο της κατηγοριας στις στροφες . Και ηταν και τζαμπα.
                            Εμεις θελουμε να οδηγουμε αμαξι με χαρακτηρα, οχι επικαθημενο. Κι αν χαλαει καμια φορα του το συγχωρουμε, γιατι μας αποζημιωνει οδηγικα. Αν θελεμε κατι σιγουρο για μετακινησεις τοτε ΚΤΕΛ ή ταξι , ειναι πιο σιγουρο απ ολα

                            Αλεξανδρε, τα 106 ραλλυ 1.600, 16βαλβιδες, οσα ειχαν περμανιτενια φλαντζα στα 80-120.000 χιλιομετρα την εκαιγαν, την 5η ταχυτητα οταν το κυνηγαγες την αλλαζες πριν αλλαξεις βαλβολινες, ο μονοφυσος εγκεφαλος ειχε αρκετα θεματα, αν εκανες το λαθος και αφηνες το γκαζι στη στροφη ο κωλος ξεπερναγε τη μουρη.
                            Και τα χειροτερα, 1. το καθισμα του οδηγου ηταν πολυ κοντα στην πορτα και το τιμονι με τα πεταλια ηταν δεξια σου, 2. οι καθρεπτες πολυ μικροι και με μικρη δυνατοτητα ρυθμισης για να τους φερεις εκει που ηθελες.

                            Αυτο για την 5η δεν το εχω ακουσει . Για φλατζα το ξερω . Δεν ειπα οτι ηταν Japan, αλλά δεν εβγαζαν γενικα πολλες βλαβες. Ηταν αμαξακια που τα εσκιζαν ολη μερα . Και τιμη τζαμπα. Μη τα θελουμε ολα δικα μας .

                            Το 205 1,9 GTI ναι ηταν κορυφαιο στο στριψιμο και καλο γκαζι.

                            Και το 106 ηταν , αλλά ηθελε προσοχη . Να το μαθεις πριν το πας ταπα
                            Αλλο κορυφαιο ηταν το 306 gti/rallye

                            306 rallye κυκλοφόρησε μόνο Ην. Βασίλειο.
                            Θυμάμαι ότι μετά την έλευση του 106 rallye 16V με τα 120, όλος ο ειδικός τύπος θεωρούσε σχεδόν σίγουρη την έλευση ενός 306 rallye με τον 1.6 120. Τελικά δεν έγινε ποτέ. Αντί αυτού το 306 συνέχισε να διατίθεται με τους παρωχημένους 8βάλβιδους. Εξαίρεση οι 2.0 με τα 155 και 167 (μουσαντένια) άλογα. Φήμες λένε ότι δεν ήταν πάνω από 135 - 140.
                            Ο 1.6 120 μπήκε βέβαια σε πολλά 306 από κάγκουρες. Θυμάμαι ότι ήθελα να κάνω μετατροπή τη ΖΧ 1.6 του φάδερ σε 1.6 120 αλλά δε με άφησε.
                            Θεωρώ το 306 fl ένα από τα ομορφότερα αυτοκίνητα που βγήκαν ποτέ.

                            Εδω κυκλοφόρησε ως Race . Κι ολα αυτα ηταν 2λιτρα 16v . Τα απλά (1,4 1,6 ) ναι ηταν 8βαλβιδα

                            Σωστά...

                            https://www.4troxoi.gr/4tlibrary/article.php?year=1999&month=1&issue=47&cat=Δοκιμές&number=431

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • georgekn
                              georgekn last edited by georgekn

                              Καταγραφήp.JPG

                              Να και το δίκο μου ταπεινό Champion 1.4...πέρασε ΚΤΕΟ με μηδέν παρατηρήσεις...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 8
                              • C
                                criuser last edited by

                                Εγώ τότε είχα ΖΧ και ΒΧ...

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                georgekn 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • georgekn
                                  georgekn @criuser last edited by

                                  @criuser said in PEUGEOT FORUM:

                                  Εγώ τότε είχα ΖΧ και ΒΧ...

                                  Εγώ το έχω ακομή σαν 3ο όχημα...σε δυο χρόνια θα αποφασίσω εαν θα μείνει μαζί μας, αφού πρώτα κάνει μια ελαφριά ανακατασκευή ή εαν θα αντικατασταθεί απο κάτι νεότερο...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • georgemit
                                    georgemit @alexandros-k last edited by

                                    @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                                    @georgemit said in PEUGEOT FORUM:

                                    @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                                    @ilias-a said in PEUGEOT FORUM:

                                    @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                                    @ilias-a said in PEUGEOT FORUM:

                                    @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                                    @nickthetrib said in PEUGEOT FORUM:

                                    @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                                    @criuser said in PEUGEOT FORUM:

                                    Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...

                                    Η πλακα ειναι οτι δεν ειχαν ποτέ PSA οι περισσοτεροι απο αυτους

                                    Είχα βαρεθεί να πηγαίνω το αίσθημα σε συνεργείο για το 106 που είχε καβατζώσει από τον πατέρα της στην αρχή της φοιτητικής μας ζωής.
                                    Βέβαια όταν δούλευε ήταν σαφέστατα καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από την κορόλα που είχα. Και βέβαια πολύ πιο εύκολο για κυκλοφορία στην πόλη.
                                    Αν θεωρουμαι χέητερ επειδή θέλω το αυτοκίνητο να λειτουργεί οπότε το χρειάζομαι και ανεξάρτητα χρήσης, τότε είμαι χέητερ!!!

                                    Μιλας για πριν 25 χρονια. Και παλι δεν ηταν δικο σου 😜 . Ουτε ξερουμε τι χρηση του ειχε γινει . Τα rallye ουτε χαλαγανε , ουτε τα εφτανε κανενα αλλο της κατηγοριας στις στροφες . Και ηταν και τζαμπα.
                                    Εμεις θελουμε να οδηγουμε αμαξι με χαρακτηρα, οχι επικαθημενο. Κι αν χαλαει καμια φορα του το συγχωρουμε, γιατι μας αποζημιωνει οδηγικα. Αν θελεμε κατι σιγουρο για μετακινησεις τοτε ΚΤΕΛ ή ταξι , ειναι πιο σιγουρο απ ολα

                                    Αλεξανδρε, τα 106 ραλλυ 1.600, 16βαλβιδες, οσα ειχαν περμανιτενια φλαντζα στα 80-120.000 χιλιομετρα την εκαιγαν, την 5η ταχυτητα οταν το κυνηγαγες την αλλαζες πριν αλλαξεις βαλβολινες, ο μονοφυσος εγκεφαλος ειχε αρκετα θεματα, αν εκανες το λαθος και αφηνες το γκαζι στη στροφη ο κωλος ξεπερναγε τη μουρη.
                                    Και τα χειροτερα, 1. το καθισμα του οδηγου ηταν πολυ κοντα στην πορτα και το τιμονι με τα πεταλια ηταν δεξια σου, 2. οι καθρεπτες πολυ μικροι και με μικρη δυνατοτητα ρυθμισης για να τους φερεις εκει που ηθελες.

                                    Αυτο για την 5η δεν το εχω ακουσει . Για φλατζα το ξερω . Δεν ειπα οτι ηταν Japan, αλλά δεν εβγαζαν γενικα πολλες βλαβες. Ηταν αμαξακια που τα εσκιζαν ολη μερα . Και τιμη τζαμπα. Μη τα θελουμε ολα δικα μας .

                                    Το 205 1,9 GTI ναι ηταν κορυφαιο στο στριψιμο και καλο γκαζι.

                                    Και το 106 ηταν , αλλά ηθελε προσοχη . Να το μαθεις πριν το πας ταπα
                                    Αλλο κορυφαιο ηταν το 306 gti/rallye

                                    306 rallye κυκλοφόρησε μόνο Ην. Βασίλειο.
                                    Θυμάμαι ότι μετά την έλευση του 106 rallye 16V με τα 120, όλος ο ειδικός τύπος θεωρούσε σχεδόν σίγουρη την έλευση ενός 306 rallye με τον 1.6 120. Τελικά δεν έγινε ποτέ. Αντί αυτού το 306 συνέχισε να διατίθεται με τους παρωχημένους 8βάλβιδους. Εξαίρεση οι 2.0 με τα 155 και 167 (μουσαντένια) άλογα. Φήμες λένε ότι δεν ήταν πάνω από 135 - 140.
                                    Ο 1.6 120 μπήκε βέβαια σε πολλά 306 από κάγκουρες. Θυμάμαι ότι ήθελα να κάνω μετατροπή τη ΖΧ 1.6 του φάδερ σε 1.6 120 αλλά δε με άφησε.
                                    Θεωρώ το 306 fl ένα από τα ομορφότερα αυτοκίνητα που βγήκαν ποτέ.

                                    Εδω κυκλοφόρησε ως Race . Κι ολα αυτα ηταν 2λιτρα 16v . Τα απλά (1,4 1,6 ) ναι ηταν 8βαλβιδα

                                    Και ο 1.8 ήταν 8V, αργότερα στο fl τοποθέτησαν τον 1.8 16v.
                                    Τα πρώτα χρόνια κυκλοφόρησε και 2.0 XT 8V, τα υπόλοιπα δίλιτρα ναι ήταν 16V.

                                    i30 160 N line!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • D
                                      dimclio last edited by

                                      @alexandros-k said in

                                      Θεωρώ το 306 fl ένα από τα ομορφότερα αυτοκίνητα που βγήκαν ποτέ.

                                      Εδω κυκλοφόρησε ως Race .

                                      σωστα,Μαλιστα υπηρξε και race 2 οπου ειχε παραθυρα ηλεκτρικα,προβολακια ερκοντισιον και κατι αλλα ψιλα.

                                      alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • alexandros-k
                                        alexandros-k @dimclio last edited by

                                        @dimclio said in PEUGEOT FORUM:

                                        @alexandros-k said in

                                        Θεωρώ το 306 fl ένα από τα ομορφότερα αυτοκίνητα που βγήκαν ποτέ.

                                        Εδω κυκλοφόρησε ως Race .

                                        σωστα,Μαλιστα υπηρξε και race 2 οπου ειχε παραθυρα ηλεκτρικα,προβολακια ερκοντισιον και κατι αλλα ψιλα.

                                        Εσυ ποιο ειχες ?
                                        Σε καταλαβα ☺

                                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • D
                                          dimclio @alexandros-k last edited by

                                          @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                                          @dimclio said in PEUGEOT FORUM:

                                          @alexandros-k said in

                                          Θεωρώ το 306 fl ένα από τα ομορφότερα αυτοκίνητα που βγήκαν ποτέ.

                                          Εδω κυκλοφόρησε ως Race .

                                          σωστα,Μαλιστα υπηρξε και race 2 οπου ειχε παραθυρα ηλεκτρικα,προβολακια ερκοντισιον και κατι αλλα ψιλα.

                                          Εσυ ποιο ειχες ?
                                          Σε καταλαβα ☺

                                          μαυρο race 2 Αυτοκινηταρα στην εποχη του,απιστευτο σασι/ρυθμιση αναρτησης,αν και οπως σωστα αναφερθηκε τα αλογα ηταν λιγο μουσαντενια,οχι πως ηταν αργο παντως.Εκανα 75κ χλμ μαζι του.

                                          alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • alexandros-k
                                            alexandros-k @dimclio last edited by

                                            @dimclio said in PEUGEOT FORUM:

                                            @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                                            @dimclio said in PEUGEOT FORUM:

                                            @alexandros-k said in

                                            Θεωρώ το 306 fl ένα από τα ομορφότερα αυτοκίνητα που βγήκαν ποτέ.

                                            Εδω κυκλοφόρησε ως Race .

                                            σωστα,Μαλιστα υπηρξε και race 2 οπου ειχε παραθυρα ηλεκτρικα,προβολακια ερκοντισιον και κατι αλλα ψιλα.

                                            Εσυ ποιο ειχες ?
                                            Σε καταλαβα ☺

                                            μαυρο race 2 Αυτοκινηταρα στην εποχη του,απιστευτο σασι/ρυθμιση αναρτησης,αν και οπως σωστα αναφερθηκε τα αλογα ηταν λιγο μουσαντενια,οχι πως ηταν αργο παντως.Εκανα 75κ χλμ μαζι του.

                                            Tα καλυτερα της εποχης ειχες παντα 😍

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 654
                                            • 655
                                            • 656
                                            • 657
                                            • 658
                                            • 663
                                            • 664
                                            • 656 / 664
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr