Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    PEUGEOT FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. PEUGEOT FORUM
    • 1
    • 2
    • 653
    • 654
    • 655
    • 656
    • 657
    • 678
    • 679
    • 655 / 679
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    119
    13563
    162676
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      george1977 last edited by

      @gatoz έαν είχες πάρει ηλεκτρικό , δεν θα γκρίνιαζες 🙂

      Peugeot μόνο ηλεκτρικό.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dstou last edited by

        Πεζώ μόνο πιπερόμυλους!

        743dbfc0-56c6-48ea-9f48-6e961ece32b5-image.png

        G 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • J
          jamesd last edited by

          Και ποδήλατα έχει πολύ καλά αλλά τα φοβάμαι για βλάβες 😀
          https://cycles.peugeot.gr/

          G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            george1977 @jamesd last edited by

            @jamesd said in PEUGEOT FORUM:

            Και ποδήλατα έχει πολύ καλά αλλά τα φοβάμαι για βλάβες 😀
            https://cycles.peugeot.gr/

            ούτε για αστείο 🙂

            Ποδήλατα μόνο από Ιταλούς ή Ελβετούς.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              criuser last edited by criuser

              Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...😊

              Η μήπως είναι πεταλουδίτσες ?

              Της νύχτας...😇

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

              alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • alexandros-k
                alexandros-k @criuser last edited by

                @criuser said in PEUGEOT FORUM:

                Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...

                Η πλακα ειναι οτι δεν ειχαν ποτέ PSA οι περισσοτεροι απο αυτους

                nickthetrib 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • nickthetrib
                  nickthetrib @alexandros-k last edited by

                  @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                  @criuser said in PEUGEOT FORUM:

                  Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...

                  Η πλακα ειναι οτι δεν ειχαν ποτέ PSA οι περισσοτεροι απο αυτους

                  Είχα βαρεθεί να πηγαίνω το αίσθημα σε συνεργείο για το 106 που είχε καβατζώσει από τον πατέρα της στην αρχή της φοιτητικής μας ζωής.
                  Βέβαια όταν δούλευε ήταν σαφέστατα καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από την κορόλα που είχα. Και βέβαια πολύ πιο εύκολο για κυκλοφορία στην πόλη.
                  Αν θεωρουμαι χέητερ επειδή θέλω το αυτοκίνητο να λειτουργεί οπότε το χρειάζομαι και ανεξάρτητα χρήσης, τότε είμαι χέητερ!!!

                  And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                  alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • alexandros-k
                    alexandros-k @nickthetrib last edited by alexandros-k

                    @nickthetrib said in PEUGEOT FORUM:

                    @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                    @criuser said in PEUGEOT FORUM:

                    Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...

                    Η πλακα ειναι οτι δεν ειχαν ποτέ PSA οι περισσοτεροι απο αυτους

                    Είχα βαρεθεί να πηγαίνω το αίσθημα σε συνεργείο για το 106 που είχε καβατζώσει από τον πατέρα της στην αρχή της φοιτητικής μας ζωής.
                    Βέβαια όταν δούλευε ήταν σαφέστατα καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από την κορόλα που είχα. Και βέβαια πολύ πιο εύκολο για κυκλοφορία στην πόλη.
                    Αν θεωρουμαι χέητερ επειδή θέλω το αυτοκίνητο να λειτουργεί οπότε το χρειάζομαι και ανεξάρτητα χρήσης, τότε είμαι χέητερ!!!

                    Μιλας για πριν 25 χρονια. Και παλι δεν ηταν δικο σου 😜 . Ουτε ξερουμε τι χρηση του ειχε γινει . Τα rallye ουτε χαλαγανε , ουτε τα εφτανε κανενα αλλο της κατηγοριας στις στροφες . Και ηταν και τζαμπα.
                    Εμεις θελουμε να οδηγουμε αμαξι με χαρακτηρα, οχι επικαθημενο. Κι αν χαλαει καμια φορα του το συγχωρουμε, γιατι μας αποζημιωνει οδηγικα. Αν θελεμε κατι σιγουρο για μετακινησεις τοτε ΚΤΕΛ ή ταξι , ειναι πιο σιγουρο απ ολα

                    gatoz I elvet 3 Replies Last reply Reply Quote 1
                    • gatoz
                      gatoz @alexandros-k last edited by gatoz

                      @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                      @nickthetrib said in PEUGEOT FORUM:

                      @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                      @criuser said in PEUGEOT FORUM:

                      Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...

                      Η πλακα ειναι οτι δεν ειχαν ποτέ PSA οι περισσοτεροι απο αυτους

                      Είχα βαρεθεί να πηγαίνω το αίσθημα σε συνεργείο για το 106 που είχε καβατζώσει από τον πατέρα της στην αρχή της φοιτητικής μας ζωής.
                      Βέβαια όταν δούλευε ήταν σαφέστατα καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από την κορόλα που είχα. Και βέβαια πολύ πιο εύκολο για κυκλοφορία στην πόλη.
                      Αν θεωρουμαι χέητερ επειδή θέλω το αυτοκίνητο να λειτουργεί οπότε το χρειάζομαι και ανεξάρτητα χρήσης, τότε είμαι χέητερ!!!

                      Μιλας για πριν 25 χρονια. Και παλι δεν ηταν δικο σου 😜 . Ουτε ξερουμε τι χρηση του ειχε γινει . Τα rallye ουτε χαλαγανε , ουτε τα εφτανε κανενα αλλο της κατηγοριας στις στροφες . Και ηταν και τζαμπα.
                      Εμεις θελουμε να οδηγουμε αμαξι με χαρακτηρα, οχι επικαθημενο. Κι αν χαλαει καμια φορα του το συγχωρουμε, γιατι μας αποζημιωνει οδηγικα. Αν θελεμε κατι σιγουρο για μετακινησεις τοτε ΚΤΕΛ ή ταξι , ειναι πιο σιγουρο απ ολα

                      πλεον τα γαλλοχρεπα δεν εχουν κανενα χαρακτηρα, κρατησαν ομως τις βλαβες
                      αντι για κινητηρες με ενδιαφερον εχουν ψοφιους με μαρκετινιστικα αλογα (βλεπε σε ενα βραδυ τα 136 εγιναν 145) και κυριως αναλωσιμους!!! απο κρατηματα το γυρισαν σε ημιακαμπτους και γενικα μιλαμε πλεον για σουργελα στους δρομους. στο ντιζαιν, δες πως γερασανε της προτελευταιας γενιας και δες εσωτερικα με πλαστικα μπετονιερας 4χρονου απο τα τζαμπο.
                      επειδη καποτε υπηρξε μια ιστορια, δεν δικαιωνει τις επιλογες των απατεωνων

                      #milf-a-man

                      alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • alexandros-k
                        alexandros-k @gatoz last edited by

                        @gatoz said in PEUGEOT FORUM:

                        @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                        @nickthetrib said in PEUGEOT FORUM:

                        @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                        @criuser said in PEUGEOT FORUM:

                        Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...

                        Η πλακα ειναι οτι δεν ειχαν ποτέ PSA οι περισσοτεροι απο αυτους

                        Είχα βαρεθεί να πηγαίνω το αίσθημα σε συνεργείο για το 106 που είχε καβατζώσει από τον πατέρα της στην αρχή της φοιτητικής μας ζωής.
                        Βέβαια όταν δούλευε ήταν σαφέστατα καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από την κορόλα που είχα. Και βέβαια πολύ πιο εύκολο για κυκλοφορία στην πόλη.
                        Αν θεωρουμαι χέητερ επειδή θέλω το αυτοκίνητο να λειτουργεί οπότε το χρειάζομαι και ανεξάρτητα χρήσης, τότε είμαι χέητερ!!!

                        Μιλας για πριν 25 χρονια. Και παλι δεν ηταν δικο σου 😜 . Ουτε ξερουμε τι χρηση του ειχε γινει . Τα rallye ουτε χαλαγανε , ουτε τα εφτανε κανενα αλλο της κατηγοριας στις στροφες . Και ηταν και τζαμπα.
                        Εμεις θελουμε να οδηγουμε αμαξι με χαρακτηρα, οχι επικαθημενο. Κι αν χαλαει καμια φορα του το συγχωρουμε, γιατι μας αποζημιωνει οδηγικα. Αν θελεμε κατι σιγουρο για μετακινησεις τοτε ΚΤΕΛ ή ταξι , ειναι πιο σιγουρο απ ολα

                        πλεον τα γαλλοχρεπα δεν εχουν κανενα χαρακτηρα, κρατησαν ομως τις βλαβες
                        αντι για κινητηρες με ενδιαφερον εχουν ψοφιους με μαρκετινιστικα αλογα (βλεπε σε ενα βραδυ τα 136 εγιναν 145) και κυριως αναλωσιμους!!! απο κρατηματα το γυρισαν σε ημιακαμπτους και γενικα μιλαμε πλεον για σουργελα στους δρομους. στο ντιζαιν, δες πως γερασανε της προτελευταιας γενιας και δες εσωτερικα με πλαστικα μπετονιερας 4χρονου απο τα τζαμπο.
                        επειδη καποτε υπηρξε μια ιστορια, δεν δικαιωνει τις επιλογες των απατεωνων

                        Κι εσυ εχει πει οτι το 3008 σου , στο δρομο ειναι πολυ καλο . Τωρα για βλαβες τα εχουμε πει 100 φορες . Ελπιζω το 1,2 να ειναι οκ τωρα με την καδενα. Για τον ντιζελ δεν εχω ιδεα . Πλεον κι εμενα δεν με ικανοποιουν τα Πεζω γιατι δεν βγαζουν κανενα σπορ αμαξακι οπως εβγαζαν . Δυσκολα θα αγοραζα, οχι γιατι φοβαμαι βλαβες, αλλά γιατι δεν με καλυπτουν οδηγικα .

                        gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • I
                          ilias-a @alexandros-k last edited by ilias-a

                          @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                          @nickthetrib said in PEUGEOT FORUM:

                          @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                          @criuser said in PEUGEOT FORUM:

                          Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...

                          Η πλακα ειναι οτι δεν ειχαν ποτέ PSA οι περισσοτεροι απο αυτους

                          Είχα βαρεθεί να πηγαίνω το αίσθημα σε συνεργείο για το 106 που είχε καβατζώσει από τον πατέρα της στην αρχή της φοιτητικής μας ζωής.
                          Βέβαια όταν δούλευε ήταν σαφέστατα καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από την κορόλα που είχα. Και βέβαια πολύ πιο εύκολο για κυκλοφορία στην πόλη.
                          Αν θεωρουμαι χέητερ επειδή θέλω το αυτοκίνητο να λειτουργεί οπότε το χρειάζομαι και ανεξάρτητα χρήσης, τότε είμαι χέητερ!!!

                          Μιλας για πριν 25 χρονια. Και παλι δεν ηταν δικο σου 😜 . Ουτε ξερουμε τι χρηση του ειχε γινει . Τα rallye ουτε χαλαγανε , ουτε τα εφτανε κανενα αλλο της κατηγοριας στις στροφες . Και ηταν και τζαμπα.
                          Εμεις θελουμε να οδηγουμε αμαξι με χαρακτηρα, οχι επικαθημενο. Κι αν χαλαει καμια φορα του το συγχωρουμε, γιατι μας αποζημιωνει οδηγικα. Αν θελεμε κατι σιγουρο για μετακινησεις τοτε ΚΤΕΛ ή ταξι , ειναι πιο σιγουρο απ ολα

                          Αλεξανδρε, τα 106 ραλλυ 1.600, 16βαλβιδες, οσα ειχαν περμανιτενια φλαντζα στα 80-120.000 χιλιομετρα την εκαιγαν, την 5η ταχυτητα οταν το κυνηγαγες την αλλαζες πριν αλλαξεις βαλβολινες, ο μονοφυσος εγκεφαλος ειχε αρκετα θεματα, αν εκανες το λαθος και αφηνες το γκαζι στη στροφη ο κωλος ξεπερναγε τη μουρη.
                          Και τα χειροτερα, 1. το καθισμα του οδηγου ηταν πολυ κοντα στην πορτα και το τιμονι με τα πεταλια ηταν δεξια σου, 2. οι καθρεπτες πολυ μικροι και με μικρη δυνατοτητα ρυθμισης για να τους φερεις εκει που ηθελες.

                          alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lap last edited by

                            Αυτά τα είχαν τα 8v

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • gatoz
                              gatoz @alexandros-k last edited by

                              @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                              @gatoz said in PEUGEOT FORUM:

                              @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                              @nickthetrib said in PEUGEOT FORUM:

                              @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                              @criuser said in PEUGEOT FORUM:

                              Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...

                              Η πλακα ειναι οτι δεν ειχαν ποτέ PSA οι περισσοτεροι απο αυτους

                              Είχα βαρεθεί να πηγαίνω το αίσθημα σε συνεργείο για το 106 που είχε καβατζώσει από τον πατέρα της στην αρχή της φοιτητικής μας ζωής.
                              Βέβαια όταν δούλευε ήταν σαφέστατα καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από την κορόλα που είχα. Και βέβαια πολύ πιο εύκολο για κυκλοφορία στην πόλη.
                              Αν θεωρουμαι χέητερ επειδή θέλω το αυτοκίνητο να λειτουργεί οπότε το χρειάζομαι και ανεξάρτητα χρήσης, τότε είμαι χέητερ!!!

                              Μιλας για πριν 25 χρονια. Και παλι δεν ηταν δικο σου 😜 . Ουτε ξερουμε τι χρηση του ειχε γινει . Τα rallye ουτε χαλαγανε , ουτε τα εφτανε κανενα αλλο της κατηγοριας στις στροφες . Και ηταν και τζαμπα.
                              Εμεις θελουμε να οδηγουμε αμαξι με χαρακτηρα, οχι επικαθημενο. Κι αν χαλαει καμια φορα του το συγχωρουμε, γιατι μας αποζημιωνει οδηγικα. Αν θελεμε κατι σιγουρο για μετακινησεις τοτε ΚΤΕΛ ή ταξι , ειναι πιο σιγουρο απ ολα

                              πλεον τα γαλλοχρεπα δεν εχουν κανενα χαρακτηρα, κρατησαν ομως τις βλαβες
                              αντι για κινητηρες με ενδιαφερον εχουν ψοφιους με μαρκετινιστικα αλογα (βλεπε σε ενα βραδυ τα 136 εγιναν 145) και κυριως αναλωσιμους!!! απο κρατηματα το γυρισαν σε ημιακαμπτους και γενικα μιλαμε πλεον για σουργελα στους δρομους. στο ντιζαιν, δες πως γερασανε της προτελευταιας γενιας και δες εσωτερικα με πλαστικα μπετονιερας 4χρονου απο τα τζαμπο.
                              επειδη καποτε υπηρξε μια ιστορια, δεν δικαιωνει τις επιλογες των απατεωνων

                              Κι εσυ εχει πει οτι το 3008 σου , στο δρομο ειναι πολυ καλο . Τωρα για βλαβες τα εχουμε πει 100 φορες . Ελπιζω το 1,2 να ειναι οκ τωρα με την καδενα. Για τον ντιζελ δεν εχω ιδεα . Πλεον κι εμενα δεν με ικανοποιουν τα Πεζω γιατι δεν βγαζουν κανενα σπορ αμαξακι οπως εβγαζαν . Δυσκολα θα αγοραζα, οχι γιατι φοβαμαι βλαβες, αλλά γιατι δεν με καλυπτουν οδηγικα .

                              μιλας για ενα βάριαντ 'καλο στο δρομο' στην κορυφη της γκαμας και μονο!
                              ηταν το μοναδικο με πολλαπλων συνδεσμων πισω!!!
                              σου φαινεται οκ αυτο?
                              επισης μην ξεχνας οτι στα νεα με τη καδενα, να ξερεις οι ντηζελ τους την καδενα κοβανε, καταργησαν τα aisin και εβαλαν ενα διπλοσυμπλεχτο. ντι χρεπί ντι στελαντί καταντησαν

                              #milf-a-man

                              alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • alexandros-k
                                alexandros-k @gatoz last edited by

                                @gatoz said in PEUGEOT FORUM:

                                @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                                @gatoz said in PEUGEOT FORUM:

                                @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                                @nickthetrib said in PEUGEOT FORUM:

                                @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                                @criuser said in PEUGEOT FORUM:

                                Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...

                                Η πλακα ειναι οτι δεν ειχαν ποτέ PSA οι περισσοτεροι απο αυτους

                                Είχα βαρεθεί να πηγαίνω το αίσθημα σε συνεργείο για το 106 που είχε καβατζώσει από τον πατέρα της στην αρχή της φοιτητικής μας ζωής.
                                Βέβαια όταν δούλευε ήταν σαφέστατα καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από την κορόλα που είχα. Και βέβαια πολύ πιο εύκολο για κυκλοφορία στην πόλη.
                                Αν θεωρουμαι χέητερ επειδή θέλω το αυτοκίνητο να λειτουργεί οπότε το χρειάζομαι και ανεξάρτητα χρήσης, τότε είμαι χέητερ!!!

                                Μιλας για πριν 25 χρονια. Και παλι δεν ηταν δικο σου 😜 . Ουτε ξερουμε τι χρηση του ειχε γινει . Τα rallye ουτε χαλαγανε , ουτε τα εφτανε κανενα αλλο της κατηγοριας στις στροφες . Και ηταν και τζαμπα.
                                Εμεις θελουμε να οδηγουμε αμαξι με χαρακτηρα, οχι επικαθημενο. Κι αν χαλαει καμια φορα του το συγχωρουμε, γιατι μας αποζημιωνει οδηγικα. Αν θελεμε κατι σιγουρο για μετακινησεις τοτε ΚΤΕΛ ή ταξι , ειναι πιο σιγουρο απ ολα

                                πλεον τα γαλλοχρεπα δεν εχουν κανενα χαρακτηρα, κρατησαν ομως τις βλαβες
                                αντι για κινητηρες με ενδιαφερον εχουν ψοφιους με μαρκετινιστικα αλογα (βλεπε σε ενα βραδυ τα 136 εγιναν 145) και κυριως αναλωσιμους!!! απο κρατηματα το γυρισαν σε ημιακαμπτους και γενικα μιλαμε πλεον για σουργελα στους δρομους. στο ντιζαιν, δες πως γερασανε της προτελευταιας γενιας και δες εσωτερικα με πλαστικα μπετονιερας 4χρονου απο τα τζαμπο.
                                επειδη καποτε υπηρξε μια ιστορια, δεν δικαιωνει τις επιλογες των απατεωνων

                                Κι εσυ εχει πει οτι το 3008 σου , στο δρομο ειναι πολυ καλο . Τωρα για βλαβες τα εχουμε πει 100 φορες . Ελπιζω το 1,2 να ειναι οκ τωρα με την καδενα. Για τον ντιζελ δεν εχω ιδεα . Πλεον κι εμενα δεν με ικανοποιουν τα Πεζω γιατι δεν βγαζουν κανενα σπορ αμαξακι οπως εβγαζαν . Δυσκολα θα αγοραζα, οχι γιατι φοβαμαι βλαβες, αλλά γιατι δεν με καλυπτουν οδηγικα .

                                μιλας για ενα βάριαντ 'καλο στο δρομο' στην κορυφη της γκαμας και μονο!
                                ηταν το μοναδικο με πολλαπλων συνδεσμων πισω!!!
                                σου φαινεται οκ αυτο?
                                επισης μην ξεχνας οτι στα νεα με τη καδενα, να ξερεις οι ντηζελ τους την καδενα κοβανε, καταργησαν τα aisin και εβαλαν ενα διπλοσυμπλεχτο. ντι χρεπί ντι στελαντί καταντησαν

                                Καλα να ηξερες ποσα αμαξια ειχαν θεματα με καδενες.... Δεν ειναι μονο τα PSA. To aisin βγηκε μαλλον για ρυπους . Εστω και 2 γραμμαρια παιζουν ρολο.
                                Ο ημιακαμπτος υπαρχει σε πολλά μοντελα, ακομα και στα Mazda που αγαπας. Τι να κανουμε ?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • alexandros-k
                                  alexandros-k @ilias-a last edited by

                                  @ilias-a said in PEUGEOT FORUM:

                                  @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                                  @nickthetrib said in PEUGEOT FORUM:

                                  @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                                  @criuser said in PEUGEOT FORUM:

                                  Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...

                                  Η πλακα ειναι οτι δεν ειχαν ποτέ PSA οι περισσοτεροι απο αυτους

                                  Είχα βαρεθεί να πηγαίνω το αίσθημα σε συνεργείο για το 106 που είχε καβατζώσει από τον πατέρα της στην αρχή της φοιτητικής μας ζωής.
                                  Βέβαια όταν δούλευε ήταν σαφέστατα καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από την κορόλα που είχα. Και βέβαια πολύ πιο εύκολο για κυκλοφορία στην πόλη.
                                  Αν θεωρουμαι χέητερ επειδή θέλω το αυτοκίνητο να λειτουργεί οπότε το χρειάζομαι και ανεξάρτητα χρήσης, τότε είμαι χέητερ!!!

                                  Μιλας για πριν 25 χρονια. Και παλι δεν ηταν δικο σου 😜 . Ουτε ξερουμε τι χρηση του ειχε γινει . Τα rallye ουτε χαλαγανε , ουτε τα εφτανε κανενα αλλο της κατηγοριας στις στροφες . Και ηταν και τζαμπα.
                                  Εμεις θελουμε να οδηγουμε αμαξι με χαρακτηρα, οχι επικαθημενο. Κι αν χαλαει καμια φορα του το συγχωρουμε, γιατι μας αποζημιωνει οδηγικα. Αν θελεμε κατι σιγουρο για μετακινησεις τοτε ΚΤΕΛ ή ταξι , ειναι πιο σιγουρο απ ολα

                                  Αλεξανδρε, τα 106 ραλλυ 1.600, 16βαλβιδες, οσα ειχαν περμανιτενια φλαντζα στα 80-120.000 χιλιομετρα την εκαιγαν, την 5η ταχυτητα οταν το κυνηγαγες την αλλαζες πριν αλλαξεις βαλβολινες, ο μονοφυσος εγκεφαλος ειχε αρκετα θεματα, αν εκανες το λαθος και αφηνες το γκαζι στη στροφη ο κωλος ξεπερναγε τη μουρη.
                                  Και τα χειροτερα, 1. το καθισμα του οδηγου ηταν πολυ κοντα στην πορτα και το τιμονι με τα πεταλια ηταν δεξια σου, 2. οι καθρεπτες πολυ μικροι και με μικρη δυνατοτητα ρυθμισης για να τους φερεις εκει που ηθελες.

                                  Αυτο για την 5η δεν το εχω ακουσει . Για φλατζα το ξερω . Δεν ειπα οτι ηταν Japan, αλλά δεν εβγαζαν γενικα πολλες βλαβες. Ηταν αμαξακια που τα εσκιζαν ολη μερα . Και τιμη τζαμπα. Μη τα θελουμε ολα δικα μας .

                                  I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    ilias-a @alexandros-k last edited by

                                    @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                                    @ilias-a said in PEUGEOT FORUM:

                                    @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                                    @nickthetrib said in PEUGEOT FORUM:

                                    @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                                    @criuser said in PEUGEOT FORUM:

                                    Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...

                                    Η πλακα ειναι οτι δεν ειχαν ποτέ PSA οι περισσοτεροι απο αυτους

                                    Είχα βαρεθεί να πηγαίνω το αίσθημα σε συνεργείο για το 106 που είχε καβατζώσει από τον πατέρα της στην αρχή της φοιτητικής μας ζωής.
                                    Βέβαια όταν δούλευε ήταν σαφέστατα καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από την κορόλα που είχα. Και βέβαια πολύ πιο εύκολο για κυκλοφορία στην πόλη.
                                    Αν θεωρουμαι χέητερ επειδή θέλω το αυτοκίνητο να λειτουργεί οπότε το χρειάζομαι και ανεξάρτητα χρήσης, τότε είμαι χέητερ!!!

                                    Μιλας για πριν 25 χρονια. Και παλι δεν ηταν δικο σου 😜 . Ουτε ξερουμε τι χρηση του ειχε γινει . Τα rallye ουτε χαλαγανε , ουτε τα εφτανε κανενα αλλο της κατηγοριας στις στροφες . Και ηταν και τζαμπα.
                                    Εμεις θελουμε να οδηγουμε αμαξι με χαρακτηρα, οχι επικαθημενο. Κι αν χαλαει καμια φορα του το συγχωρουμε, γιατι μας αποζημιωνει οδηγικα. Αν θελεμε κατι σιγουρο για μετακινησεις τοτε ΚΤΕΛ ή ταξι , ειναι πιο σιγουρο απ ολα

                                    Αλεξανδρε, τα 106 ραλλυ 1.600, 16βαλβιδες, οσα ειχαν περμανιτενια φλαντζα στα 80-120.000 χιλιομετρα την εκαιγαν, την 5η ταχυτητα οταν το κυνηγαγες την αλλαζες πριν αλλαξεις βαλβολινες, ο μονοφυσος εγκεφαλος ειχε αρκετα θεματα, αν εκανες το λαθος και αφηνες το γκαζι στη στροφη ο κωλος ξεπερναγε τη μουρη.
                                    Και τα χειροτερα, 1. το καθισμα του οδηγου ηταν πολυ κοντα στην πορτα και το τιμονι με τα πεταλια ηταν δεξια σου, 2. οι καθρεπτες πολυ μικροι και με μικρη δυνατοτητα ρυθμισης για να τους φερεις εκει που ηθελες.

                                    Αυτο για την 5η δεν το εχω ακουσει . Για φλατζα το ξερω . Δεν ειπα οτι ηταν Japan, αλλά δεν εβγαζαν γενικα πολλες βλαβες. Ηταν αμαξακια που τα εσκιζαν ολη μερα . Και τιμη τζαμπα. Μη τα θελουμε ολα δικα μας .

                                    Το 205 1,9 GTI ναι ηταν κορυφαιο στο στριψιμο και καλο γκαζι.

                                    alexandros-k L 2 Replies Last reply Reply Quote 4
                                    • alexandros-k
                                      alexandros-k @ilias-a last edited by

                                      @ilias-a said in PEUGEOT FORUM:

                                      @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                                      @ilias-a said in PEUGEOT FORUM:

                                      @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                                      @nickthetrib said in PEUGEOT FORUM:

                                      @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                                      @criuser said in PEUGEOT FORUM:

                                      Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...

                                      Η πλακα ειναι οτι δεν ειχαν ποτέ PSA οι περισσοτεροι απο αυτους

                                      Είχα βαρεθεί να πηγαίνω το αίσθημα σε συνεργείο για το 106 που είχε καβατζώσει από τον πατέρα της στην αρχή της φοιτητικής μας ζωής.
                                      Βέβαια όταν δούλευε ήταν σαφέστατα καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από την κορόλα που είχα. Και βέβαια πολύ πιο εύκολο για κυκλοφορία στην πόλη.
                                      Αν θεωρουμαι χέητερ επειδή θέλω το αυτοκίνητο να λειτουργεί οπότε το χρειάζομαι και ανεξάρτητα χρήσης, τότε είμαι χέητερ!!!

                                      Μιλας για πριν 25 χρονια. Και παλι δεν ηταν δικο σου 😜 . Ουτε ξερουμε τι χρηση του ειχε γινει . Τα rallye ουτε χαλαγανε , ουτε τα εφτανε κανενα αλλο της κατηγοριας στις στροφες . Και ηταν και τζαμπα.
                                      Εμεις θελουμε να οδηγουμε αμαξι με χαρακτηρα, οχι επικαθημενο. Κι αν χαλαει καμια φορα του το συγχωρουμε, γιατι μας αποζημιωνει οδηγικα. Αν θελεμε κατι σιγουρο για μετακινησεις τοτε ΚΤΕΛ ή ταξι , ειναι πιο σιγουρο απ ολα

                                      Αλεξανδρε, τα 106 ραλλυ 1.600, 16βαλβιδες, οσα ειχαν περμανιτενια φλαντζα στα 80-120.000 χιλιομετρα την εκαιγαν, την 5η ταχυτητα οταν το κυνηγαγες την αλλαζες πριν αλλαξεις βαλβολινες, ο μονοφυσος εγκεφαλος ειχε αρκετα θεματα, αν εκανες το λαθος και αφηνες το γκαζι στη στροφη ο κωλος ξεπερναγε τη μουρη.
                                      Και τα χειροτερα, 1. το καθισμα του οδηγου ηταν πολυ κοντα στην πορτα και το τιμονι με τα πεταλια ηταν δεξια σου, 2. οι καθρεπτες πολυ μικροι και με μικρη δυνατοτητα ρυθμισης για να τους φερεις εκει που ηθελες.

                                      Αυτο για την 5η δεν το εχω ακουσει . Για φλατζα το ξερω . Δεν ειπα οτι ηταν Japan, αλλά δεν εβγαζαν γενικα πολλες βλαβες. Ηταν αμαξακια που τα εσκιζαν ολη μερα . Και τιμη τζαμπα. Μη τα θελουμε ολα δικα μας .

                                      Το 205 1,9 GTI ναι ηταν κορυφαιο στο στριψιμο και καλο γκαζι.

                                      Και το 106 ηταν , αλλά ηθελε προσοχη . Να το μαθεις πριν το πας ταπα
                                      Αλλο κορυφαιο ηταν το 306 gti/rallye

                                      I georgemit 2 Replies Last reply Reply Quote 6
                                      • I
                                        ilias-a @alexandros-k last edited by

                                        @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                                        @ilias-a said in PEUGEOT FORUM:

                                        @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                                        @ilias-a said in PEUGEOT FORUM:

                                        @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                                        @nickthetrib said in PEUGEOT FORUM:

                                        @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                                        @criuser said in PEUGEOT FORUM:

                                        Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...

                                        Η πλακα ειναι οτι δεν ειχαν ποτέ PSA οι περισσοτεροι απο αυτους

                                        Είχα βαρεθεί να πηγαίνω το αίσθημα σε συνεργείο για το 106 που είχε καβατζώσει από τον πατέρα της στην αρχή της φοιτητικής μας ζωής.
                                        Βέβαια όταν δούλευε ήταν σαφέστατα καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από την κορόλα που είχα. Και βέβαια πολύ πιο εύκολο για κυκλοφορία στην πόλη.
                                        Αν θεωρουμαι χέητερ επειδή θέλω το αυτοκίνητο να λειτουργεί οπότε το χρειάζομαι και ανεξάρτητα χρήσης, τότε είμαι χέητερ!!!

                                        Μιλας για πριν 25 χρονια. Και παλι δεν ηταν δικο σου 😜 . Ουτε ξερουμε τι χρηση του ειχε γινει . Τα rallye ουτε χαλαγανε , ουτε τα εφτανε κανενα αλλο της κατηγοριας στις στροφες . Και ηταν και τζαμπα.
                                        Εμεις θελουμε να οδηγουμε αμαξι με χαρακτηρα, οχι επικαθημενο. Κι αν χαλαει καμια φορα του το συγχωρουμε, γιατι μας αποζημιωνει οδηγικα. Αν θελεμε κατι σιγουρο για μετακινησεις τοτε ΚΤΕΛ ή ταξι , ειναι πιο σιγουρο απ ολα

                                        Αλεξανδρε, τα 106 ραλλυ 1.600, 16βαλβιδες, οσα ειχαν περμανιτενια φλαντζα στα 80-120.000 χιλιομετρα την εκαιγαν, την 5η ταχυτητα οταν το κυνηγαγες την αλλαζες πριν αλλαξεις βαλβολινες, ο μονοφυσος εγκεφαλος ειχε αρκετα θεματα, αν εκανες το λαθος και αφηνες το γκαζι στη στροφη ο κωλος ξεπερναγε τη μουρη.
                                        Και τα χειροτερα, 1. το καθισμα του οδηγου ηταν πολυ κοντα στην πορτα και το τιμονι με τα πεταλια ηταν δεξια σου, 2. οι καθρεπτες πολυ μικροι και με μικρη δυνατοτητα ρυθμισης για να τους φερεις εκει που ηθελες.

                                        Αυτο για την 5η δεν το εχω ακουσει . Για φλατζα το ξερω . Δεν ειπα οτι ηταν Japan, αλλά δεν εβγαζαν γενικα πολλες βλαβες. Ηταν αμαξακια που τα εσκιζαν ολη μερα . Και τιμη τζαμπα. Μη τα θελουμε ολα δικα μας .

                                        Το 205 1,9 GTI ναι ηταν κορυφαιο στο στριψιμο και καλο γκαζι.

                                        Και το 106 ηταν , αλλά ηθελε προσοχη . Να το μαθεις πριν το πας ταπα
                                        Αλλο κορυφαιο ηταν το 306 gti/rallye

                                        Δεν ειχα την ευκαιρια να το "στραμπουληξω" σε αυτη την εκδοση.

                                        alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lap @ilias-a last edited by

                                          @ilias-a said in PEUGEOT FORUM:

                                          @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                                          @ilias-a said in PEUGEOT FORUM:

                                          @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                                          @nickthetrib said in PEUGEOT FORUM:

                                          @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                                          @criuser said in PEUGEOT FORUM:

                                          Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...

                                          Η πλακα ειναι οτι δεν ειχαν ποτέ PSA οι περισσοτεροι απο αυτους

                                          Είχα βαρεθεί να πηγαίνω το αίσθημα σε συνεργείο για το 106 που είχε καβατζώσει από τον πατέρα της στην αρχή της φοιτητικής μας ζωής.
                                          Βέβαια όταν δούλευε ήταν σαφέστατα καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από την κορόλα που είχα. Και βέβαια πολύ πιο εύκολο για κυκλοφορία στην πόλη.
                                          Αν θεωρουμαι χέητερ επειδή θέλω το αυτοκίνητο να λειτουργεί οπότε το χρειάζομαι και ανεξάρτητα χρήσης, τότε είμαι χέητερ!!!

                                          Μιλας για πριν 25 χρονια. Και παλι δεν ηταν δικο σου 😜 . Ουτε ξερουμε τι χρηση του ειχε γινει . Τα rallye ουτε χαλαγανε , ουτε τα εφτανε κανενα αλλο της κατηγοριας στις στροφες . Και ηταν και τζαμπα.
                                          Εμεις θελουμε να οδηγουμε αμαξι με χαρακτηρα, οχι επικαθημενο. Κι αν χαλαει καμια φορα του το συγχωρουμε, γιατι μας αποζημιωνει οδηγικα. Αν θελεμε κατι σιγουρο για μετακινησεις τοτε ΚΤΕΛ ή ταξι , ειναι πιο σιγουρο απ ολα

                                          Αλεξανδρε, τα 106 ραλλυ 1.600, 16βαλβιδες, οσα ειχαν περμανιτενια φλαντζα στα 80-120.000 χιλιομετρα την εκαιγαν, την 5η ταχυτητα οταν το κυνηγαγες την αλλαζες πριν αλλαξεις βαλβολινες, ο μονοφυσος εγκεφαλος ειχε αρκετα θεματα, αν εκανες το λαθος και αφηνες το γκαζι στη στροφη ο κωλος ξεπερναγε τη μουρη.
                                          Και τα χειροτερα, 1. το καθισμα του οδηγου ηταν πολυ κοντα στην πορτα και το τιμονι με τα πεταλια ηταν δεξια σου, 2. οι καθρεπτες πολυ μικροι και με μικρη δυνατοτητα ρυθμισης για να τους φερεις εκει που ηθελες.

                                          Αυτο για την 5η δεν το εχω ακουσει . Για φλατζα το ξερω . Δεν ειπα οτι ηταν Japan, αλλά δεν εβγαζαν γενικα πολλες βλαβες. Ηταν αμαξακια που τα εσκιζαν ολη μερα . Και τιμη τζαμπα. Μη τα θελουμε ολα δικα μας .

                                          Το 205 1,9 GTI ναι ηταν κορυφαιο στο στριψιμο και καλο γκαζι.

                                          Βαρύ μπροστά.

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          I A d P 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                          • alexandros-k
                                            alexandros-k @ilias-a last edited by

                                            @ilias-a said in PEUGEOT FORUM:

                                            @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                                            @ilias-a said in PEUGEOT FORUM:

                                            @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                                            @ilias-a said in PEUGEOT FORUM:

                                            @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                                            @nickthetrib said in PEUGEOT FORUM:

                                            @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                                            @criuser said in PEUGEOT FORUM:

                                            Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...

                                            Η πλακα ειναι οτι δεν ειχαν ποτέ PSA οι περισσοτεροι απο αυτους

                                            Είχα βαρεθεί να πηγαίνω το αίσθημα σε συνεργείο για το 106 που είχε καβατζώσει από τον πατέρα της στην αρχή της φοιτητικής μας ζωής.
                                            Βέβαια όταν δούλευε ήταν σαφέστατα καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από την κορόλα που είχα. Και βέβαια πολύ πιο εύκολο για κυκλοφορία στην πόλη.
                                            Αν θεωρουμαι χέητερ επειδή θέλω το αυτοκίνητο να λειτουργεί οπότε το χρειάζομαι και ανεξάρτητα χρήσης, τότε είμαι χέητερ!!!

                                            Μιλας για πριν 25 χρονια. Και παλι δεν ηταν δικο σου 😜 . Ουτε ξερουμε τι χρηση του ειχε γινει . Τα rallye ουτε χαλαγανε , ουτε τα εφτανε κανενα αλλο της κατηγοριας στις στροφες . Και ηταν και τζαμπα.
                                            Εμεις θελουμε να οδηγουμε αμαξι με χαρακτηρα, οχι επικαθημενο. Κι αν χαλαει καμια φορα του το συγχωρουμε, γιατι μας αποζημιωνει οδηγικα. Αν θελεμε κατι σιγουρο για μετακινησεις τοτε ΚΤΕΛ ή ταξι , ειναι πιο σιγουρο απ ολα

                                            Αλεξανδρε, τα 106 ραλλυ 1.600, 16βαλβιδες, οσα ειχαν περμανιτενια φλαντζα στα 80-120.000 χιλιομετρα την εκαιγαν, την 5η ταχυτητα οταν το κυνηγαγες την αλλαζες πριν αλλαξεις βαλβολινες, ο μονοφυσος εγκεφαλος ειχε αρκετα θεματα, αν εκανες το λαθος και αφηνες το γκαζι στη στροφη ο κωλος ξεπερναγε τη μουρη.
                                            Και τα χειροτερα, 1. το καθισμα του οδηγου ηταν πολυ κοντα στην πορτα και το τιμονι με τα πεταλια ηταν δεξια σου, 2. οι καθρεπτες πολυ μικροι και με μικρη δυνατοτητα ρυθμισης για να τους φερεις εκει που ηθελες.

                                            Αυτο για την 5η δεν το εχω ακουσει . Για φλατζα το ξερω . Δεν ειπα οτι ηταν Japan, αλλά δεν εβγαζαν γενικα πολλες βλαβες. Ηταν αμαξακια που τα εσκιζαν ολη μερα . Και τιμη τζαμπα. Μη τα θελουμε ολα δικα μας .

                                            Το 205 1,9 GTI ναι ηταν κορυφαιο στο στριψιμο και καλο γκαζι.

                                            Και το 106 ηταν , αλλά ηθελε προσοχη . Να το μαθεις πριν το πας ταπα
                                            Αλλο κορυφαιο ηταν το 306 gti/rallye

                                            Δεν ειχα την ευκαιρια να το "στραμπουληξω" σε αυτη την εκδοση.

                                            Oυτε εγω. Αλλά εχω ακουσει τα καλυτερα, απο εναν κατοχο κι εναν ευκαιριακο οδηγο

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 653
                                            • 654
                                            • 655
                                            • 656
                                            • 657
                                            • 678
                                            • 679
                                            • 655 / 679
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr