-
Μπήκα και εγω να διαβάσω για κομμενες καδενες και καρφωμένες βαλβίδες και το κάνατε φόρουμ για λογιστες.
-
Καλύτερα να το συζητήσουμε στο σχετικό θέμα. Γατοζ λυπάμαι που δεν έμεινες ευχαριστημένος από το 5008.
-
Fun fact μιας και είμαστε στο λήμμα αυτό οδηγούσε ο Bernard Arnault. Έχει βέβαια και RR και Bugatti...
https://supercarblondie.com/billionaire-bernard-arnault-denied-entry-in-peugeot-205-gt/
-
@george-0 said in PEUGEOT FORUM:
Καλύτερα να το συζητήσουμε στο σχετικό θέμα. Γατοζ λυπάμαι που δεν έμεινες ευχαριστημένος από το 5008.
μην μπερδευεσαι
3008 ειναι
αλλα δεν ειναι μονο αυτο που πληρωσα με προβλημα
αλλα ολα τα στελαντι, 208D, corsa 1.5d, 2x c4d
ολα χρεπια, ολα προβληματικα, ολα για πεταμα
εμενα ειναι φιλος μου, δεν θα τον βαρεσω, αλλος δεν ξερω τι θα κανει.... -
τελειώσατε με τα λήζινγκ;
επειδή θα βάλω σκούπα 🧹
Τα μετέφερα εδώ
https://forum.4troxoi.gr/topic/51005/node-51005 -
@gatoz έαν είχες πάρει ηλεκτρικό , δεν θα γκρίνιαζες
Peugeot μόνο ηλεκτρικό.
-
Πεζώ μόνο πιπερόμυλους!
-
Και ποδήλατα έχει πολύ καλά αλλά τα φοβάμαι για βλάβες
https://cycles.peugeot.gr/ -
@jamesd said in PEUGEOT FORUM:
Και ποδήλατα έχει πολύ καλά αλλά τα φοβάμαι για βλάβες
https://cycles.peugeot.gr/ούτε για αστείο
Ποδήλατα μόνο από Ιταλούς ή Ελβετούς.
-
Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...
Η μήπως είναι πεταλουδίτσες ?
Της νύχτας...
-
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...
Η πλακα ειναι οτι δεν ειχαν ποτέ PSA οι περισσοτεροι απο αυτους
-
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...
Η πλακα ειναι οτι δεν ειχαν ποτέ PSA οι περισσοτεροι απο αυτους
Είχα βαρεθεί να πηγαίνω το αίσθημα σε συνεργείο για το 106 που είχε καβατζώσει από τον πατέρα της στην αρχή της φοιτητικής μας ζωής.
Βέβαια όταν δούλευε ήταν σαφέστατα καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από την κορόλα που είχα. Και βέβαια πολύ πιο εύκολο για κυκλοφορία στην πόλη.
Αν θεωρουμαι χέητερ επειδή θέλω το αυτοκίνητο να λειτουργεί οπότε το χρειάζομαι και ανεξάρτητα χρήσης, τότε είμαι χέητερ!!! -
@nickthetrib said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...
Η πλακα ειναι οτι δεν ειχαν ποτέ PSA οι περισσοτεροι απο αυτους
Είχα βαρεθεί να πηγαίνω το αίσθημα σε συνεργείο για το 106 που είχε καβατζώσει από τον πατέρα της στην αρχή της φοιτητικής μας ζωής.
Βέβαια όταν δούλευε ήταν σαφέστατα καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από την κορόλα που είχα. Και βέβαια πολύ πιο εύκολο για κυκλοφορία στην πόλη.
Αν θεωρουμαι χέητερ επειδή θέλω το αυτοκίνητο να λειτουργεί οπότε το χρειάζομαι και ανεξάρτητα χρήσης, τότε είμαι χέητερ!!!Μιλας για πριν 25 χρονια. Και παλι δεν ηταν δικο σου
. Ουτε ξερουμε τι χρηση του ειχε γινει . Τα rallye ουτε χαλαγανε , ουτε τα εφτανε κανενα αλλο της κατηγοριας στις στροφες . Και ηταν και τζαμπα.
Εμεις θελουμε να οδηγουμε αμαξι με χαρακτηρα, οχι επικαθημενο. Κι αν χαλαει καμια φορα του το συγχωρουμε, γιατι μας αποζημιωνει οδηγικα. Αν θελεμε κατι σιγουρο για μετακινησεις τοτε ΚΤΕΛ ή ταξι , ειναι πιο σιγουρο απ ολα -
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@nickthetrib said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...
Η πλακα ειναι οτι δεν ειχαν ποτέ PSA οι περισσοτεροι απο αυτους
Είχα βαρεθεί να πηγαίνω το αίσθημα σε συνεργείο για το 106 που είχε καβατζώσει από τον πατέρα της στην αρχή της φοιτητικής μας ζωής.
Βέβαια όταν δούλευε ήταν σαφέστατα καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από την κορόλα που είχα. Και βέβαια πολύ πιο εύκολο για κυκλοφορία στην πόλη.
Αν θεωρουμαι χέητερ επειδή θέλω το αυτοκίνητο να λειτουργεί οπότε το χρειάζομαι και ανεξάρτητα χρήσης, τότε είμαι χέητερ!!!Μιλας για πριν 25 χρονια. Και παλι δεν ηταν δικο σου
. Ουτε ξερουμε τι χρηση του ειχε γινει . Τα rallye ουτε χαλαγανε , ουτε τα εφτανε κανενα αλλο της κατηγοριας στις στροφες . Και ηταν και τζαμπα.
Εμεις θελουμε να οδηγουμε αμαξι με χαρακτηρα, οχι επικαθημενο. Κι αν χαλαει καμια φορα του το συγχωρουμε, γιατι μας αποζημιωνει οδηγικα. Αν θελεμε κατι σιγουρο για μετακινησεις τοτε ΚΤΕΛ ή ταξι , ειναι πιο σιγουρο απ ολαπλεον τα γαλλοχρεπα δεν εχουν κανενα χαρακτηρα, κρατησαν ομως τις βλαβες
αντι για κινητηρες με ενδιαφερον εχουν ψοφιους με μαρκετινιστικα αλογα (βλεπε σε ενα βραδυ τα 136 εγιναν 145) και κυριως αναλωσιμους!!! απο κρατηματα το γυρισαν σε ημιακαμπτους και γενικα μιλαμε πλεον για σουργελα στους δρομους. στο ντιζαιν, δες πως γερασανε της προτελευταιας γενιας και δες εσωτερικα με πλαστικα μπετονιερας 4χρονου απο τα τζαμπο.
επειδη καποτε υπηρξε μια ιστορια, δεν δικαιωνει τις επιλογες των απατεωνων -
@gatoz said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@nickthetrib said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...
Η πλακα ειναι οτι δεν ειχαν ποτέ PSA οι περισσοτεροι απο αυτους
Είχα βαρεθεί να πηγαίνω το αίσθημα σε συνεργείο για το 106 που είχε καβατζώσει από τον πατέρα της στην αρχή της φοιτητικής μας ζωής.
Βέβαια όταν δούλευε ήταν σαφέστατα καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από την κορόλα που είχα. Και βέβαια πολύ πιο εύκολο για κυκλοφορία στην πόλη.
Αν θεωρουμαι χέητερ επειδή θέλω το αυτοκίνητο να λειτουργεί οπότε το χρειάζομαι και ανεξάρτητα χρήσης, τότε είμαι χέητερ!!!Μιλας για πριν 25 χρονια. Και παλι δεν ηταν δικο σου
. Ουτε ξερουμε τι χρηση του ειχε γινει . Τα rallye ουτε χαλαγανε , ουτε τα εφτανε κανενα αλλο της κατηγοριας στις στροφες . Και ηταν και τζαμπα.
Εμεις θελουμε να οδηγουμε αμαξι με χαρακτηρα, οχι επικαθημενο. Κι αν χαλαει καμια φορα του το συγχωρουμε, γιατι μας αποζημιωνει οδηγικα. Αν θελεμε κατι σιγουρο για μετακινησεις τοτε ΚΤΕΛ ή ταξι , ειναι πιο σιγουρο απ ολαπλεον τα γαλλοχρεπα δεν εχουν κανενα χαρακτηρα, κρατησαν ομως τις βλαβες
αντι για κινητηρες με ενδιαφερον εχουν ψοφιους με μαρκετινιστικα αλογα (βλεπε σε ενα βραδυ τα 136 εγιναν 145) και κυριως αναλωσιμους!!! απο κρατηματα το γυρισαν σε ημιακαμπτους και γενικα μιλαμε πλεον για σουργελα στους δρομους. στο ντιζαιν, δες πως γερασανε της προτελευταιας γενιας και δες εσωτερικα με πλαστικα μπετονιερας 4χρονου απο τα τζαμπο.
επειδη καποτε υπηρξε μια ιστορια, δεν δικαιωνει τις επιλογες των απατεωνωνΚι εσυ εχει πει οτι το 3008 σου , στο δρομο ειναι πολυ καλο . Τωρα για βλαβες τα εχουμε πει 100 φορες . Ελπιζω το 1,2 να ειναι οκ τωρα με την καδενα. Για τον ντιζελ δεν εχω ιδεα . Πλεον κι εμενα δεν με ικανοποιουν τα Πεζω γιατι δεν βγαζουν κανενα σπορ αμαξακι οπως εβγαζαν . Δυσκολα θα αγοραζα, οχι γιατι φοβαμαι βλαβες, αλλά γιατι δεν με καλυπτουν οδηγικα .
-
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@nickthetrib said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...
Η πλακα ειναι οτι δεν ειχαν ποτέ PSA οι περισσοτεροι απο αυτους
Είχα βαρεθεί να πηγαίνω το αίσθημα σε συνεργείο για το 106 που είχε καβατζώσει από τον πατέρα της στην αρχή της φοιτητικής μας ζωής.
Βέβαια όταν δούλευε ήταν σαφέστατα καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από την κορόλα που είχα. Και βέβαια πολύ πιο εύκολο για κυκλοφορία στην πόλη.
Αν θεωρουμαι χέητερ επειδή θέλω το αυτοκίνητο να λειτουργεί οπότε το χρειάζομαι και ανεξάρτητα χρήσης, τότε είμαι χέητερ!!!Μιλας για πριν 25 χρονια. Και παλι δεν ηταν δικο σου
. Ουτε ξερουμε τι χρηση του ειχε γινει . Τα rallye ουτε χαλαγανε , ουτε τα εφτανε κανενα αλλο της κατηγοριας στις στροφες . Και ηταν και τζαμπα.
Εμεις θελουμε να οδηγουμε αμαξι με χαρακτηρα, οχι επικαθημενο. Κι αν χαλαει καμια φορα του το συγχωρουμε, γιατι μας αποζημιωνει οδηγικα. Αν θελεμε κατι σιγουρο για μετακινησεις τοτε ΚΤΕΛ ή ταξι , ειναι πιο σιγουρο απ ολαΑλεξανδρε, τα 106 ραλλυ 1.600, 16βαλβιδες, οσα ειχαν περμανιτενια φλαντζα στα 80-120.000 χιλιομετρα την εκαιγαν, την 5η ταχυτητα οταν το κυνηγαγες την αλλαζες πριν αλλαξεις βαλβολινες, ο μονοφυσος εγκεφαλος ειχε αρκετα θεματα, αν εκανες το λαθος και αφηνες το γκαζι στη στροφη ο κωλος ξεπερναγε τη μουρη.
Και τα χειροτερα, 1. το καθισμα του οδηγου ηταν πολυ κοντα στην πορτα και το τιμονι με τα πεταλια ηταν δεξια σου, 2. οι καθρεπτες πολυ μικροι και με μικρη δυνατοτητα ρυθμισης για να τους φερεις εκει που ηθελες. -
Αυτά τα είχαν τα 8v
-
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@gatoz said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@nickthetrib said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...
Η πλακα ειναι οτι δεν ειχαν ποτέ PSA οι περισσοτεροι απο αυτους
Είχα βαρεθεί να πηγαίνω το αίσθημα σε συνεργείο για το 106 που είχε καβατζώσει από τον πατέρα της στην αρχή της φοιτητικής μας ζωής.
Βέβαια όταν δούλευε ήταν σαφέστατα καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από την κορόλα που είχα. Και βέβαια πολύ πιο εύκολο για κυκλοφορία στην πόλη.
Αν θεωρουμαι χέητερ επειδή θέλω το αυτοκίνητο να λειτουργεί οπότε το χρειάζομαι και ανεξάρτητα χρήσης, τότε είμαι χέητερ!!!Μιλας για πριν 25 χρονια. Και παλι δεν ηταν δικο σου
. Ουτε ξερουμε τι χρηση του ειχε γινει . Τα rallye ουτε χαλαγανε , ουτε τα εφτανε κανενα αλλο της κατηγοριας στις στροφες . Και ηταν και τζαμπα.
Εμεις θελουμε να οδηγουμε αμαξι με χαρακτηρα, οχι επικαθημενο. Κι αν χαλαει καμια φορα του το συγχωρουμε, γιατι μας αποζημιωνει οδηγικα. Αν θελεμε κατι σιγουρο για μετακινησεις τοτε ΚΤΕΛ ή ταξι , ειναι πιο σιγουρο απ ολαπλεον τα γαλλοχρεπα δεν εχουν κανενα χαρακτηρα, κρατησαν ομως τις βλαβες
αντι για κινητηρες με ενδιαφερον εχουν ψοφιους με μαρκετινιστικα αλογα (βλεπε σε ενα βραδυ τα 136 εγιναν 145) και κυριως αναλωσιμους!!! απο κρατηματα το γυρισαν σε ημιακαμπτους και γενικα μιλαμε πλεον για σουργελα στους δρομους. στο ντιζαιν, δες πως γερασανε της προτελευταιας γενιας και δες εσωτερικα με πλαστικα μπετονιερας 4χρονου απο τα τζαμπο.
επειδη καποτε υπηρξε μια ιστορια, δεν δικαιωνει τις επιλογες των απατεωνωνΚι εσυ εχει πει οτι το 3008 σου , στο δρομο ειναι πολυ καλο . Τωρα για βλαβες τα εχουμε πει 100 φορες . Ελπιζω το 1,2 να ειναι οκ τωρα με την καδενα. Για τον ντιζελ δεν εχω ιδεα . Πλεον κι εμενα δεν με ικανοποιουν τα Πεζω γιατι δεν βγαζουν κανενα σπορ αμαξακι οπως εβγαζαν . Δυσκολα θα αγοραζα, οχι γιατι φοβαμαι βλαβες, αλλά γιατι δεν με καλυπτουν οδηγικα .
μιλας για ενα βάριαντ 'καλο στο δρομο' στην κορυφη της γκαμας και μονο!
ηταν το μοναδικο με πολλαπλων συνδεσμων πισω!!!
σου φαινεται οκ αυτο?
επισης μην ξεχνας οτι στα νεα με τη καδενα, να ξερεις οι ντηζελ τους την καδενα κοβανε, καταργησαν τα aisin και εβαλαν ενα διπλοσυμπλεχτο. ντι χρεπί ντι στελαντί καταντησαν -
@gatoz said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@gatoz said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@nickthetrib said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...
Η πλακα ειναι οτι δεν ειχαν ποτέ PSA οι περισσοτεροι απο αυτους
Είχα βαρεθεί να πηγαίνω το αίσθημα σε συνεργείο για το 106 που είχε καβατζώσει από τον πατέρα της στην αρχή της φοιτητικής μας ζωής.
Βέβαια όταν δούλευε ήταν σαφέστατα καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από την κορόλα που είχα. Και βέβαια πολύ πιο εύκολο για κυκλοφορία στην πόλη.
Αν θεωρουμαι χέητερ επειδή θέλω το αυτοκίνητο να λειτουργεί οπότε το χρειάζομαι και ανεξάρτητα χρήσης, τότε είμαι χέητερ!!!Μιλας για πριν 25 χρονια. Και παλι δεν ηταν δικο σου
. Ουτε ξερουμε τι χρηση του ειχε γινει . Τα rallye ουτε χαλαγανε , ουτε τα εφτανε κανενα αλλο της κατηγοριας στις στροφες . Και ηταν και τζαμπα.
Εμεις θελουμε να οδηγουμε αμαξι με χαρακτηρα, οχι επικαθημενο. Κι αν χαλαει καμια φορα του το συγχωρουμε, γιατι μας αποζημιωνει οδηγικα. Αν θελεμε κατι σιγουρο για μετακινησεις τοτε ΚΤΕΛ ή ταξι , ειναι πιο σιγουρο απ ολαπλεον τα γαλλοχρεπα δεν εχουν κανενα χαρακτηρα, κρατησαν ομως τις βλαβες
αντι για κινητηρες με ενδιαφερον εχουν ψοφιους με μαρκετινιστικα αλογα (βλεπε σε ενα βραδυ τα 136 εγιναν 145) και κυριως αναλωσιμους!!! απο κρατηματα το γυρισαν σε ημιακαμπτους και γενικα μιλαμε πλεον για σουργελα στους δρομους. στο ντιζαιν, δες πως γερασανε της προτελευταιας γενιας και δες εσωτερικα με πλαστικα μπετονιερας 4χρονου απο τα τζαμπο.
επειδη καποτε υπηρξε μια ιστορια, δεν δικαιωνει τις επιλογες των απατεωνωνΚι εσυ εχει πει οτι το 3008 σου , στο δρομο ειναι πολυ καλο . Τωρα για βλαβες τα εχουμε πει 100 φορες . Ελπιζω το 1,2 να ειναι οκ τωρα με την καδενα. Για τον ντιζελ δεν εχω ιδεα . Πλεον κι εμενα δεν με ικανοποιουν τα Πεζω γιατι δεν βγαζουν κανενα σπορ αμαξακι οπως εβγαζαν . Δυσκολα θα αγοραζα, οχι γιατι φοβαμαι βλαβες, αλλά γιατι δεν με καλυπτουν οδηγικα .
μιλας για ενα βάριαντ 'καλο στο δρομο' στην κορυφη της γκαμας και μονο!
ηταν το μοναδικο με πολλαπλων συνδεσμων πισω!!!
σου φαινεται οκ αυτο?
επισης μην ξεχνας οτι στα νεα με τη καδενα, να ξερεις οι ντηζελ τους την καδενα κοβανε, καταργησαν τα aisin και εβαλαν ενα διπλοσυμπλεχτο. ντι χρεπί ντι στελαντί καταντησανΚαλα να ηξερες ποσα αμαξια ειχαν θεματα με καδενες.... Δεν ειναι μονο τα PSA. To aisin βγηκε μαλλον για ρυπους . Εστω και 2 γραμμαρια παιζουν ρολο.
Ο ημιακαμπτος υπαρχει σε πολλά μοντελα, ακομα και στα Mazda που αγαπας. Τι να κανουμε ? -
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@nickthetrib said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...
Η πλακα ειναι οτι δεν ειχαν ποτέ PSA οι περισσοτεροι απο αυτους
Είχα βαρεθεί να πηγαίνω το αίσθημα σε συνεργείο για το 106 που είχε καβατζώσει από τον πατέρα της στην αρχή της φοιτητικής μας ζωής.
Βέβαια όταν δούλευε ήταν σαφέστατα καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από την κορόλα που είχα. Και βέβαια πολύ πιο εύκολο για κυκλοφορία στην πόλη.
Αν θεωρουμαι χέητερ επειδή θέλω το αυτοκίνητο να λειτουργεί οπότε το χρειάζομαι και ανεξάρτητα χρήσης, τότε είμαι χέητερ!!!Μιλας για πριν 25 χρονια. Και παλι δεν ηταν δικο σου
. Ουτε ξερουμε τι χρηση του ειχε γινει . Τα rallye ουτε χαλαγανε , ουτε τα εφτανε κανενα αλλο της κατηγοριας στις στροφες . Και ηταν και τζαμπα.
Εμεις θελουμε να οδηγουμε αμαξι με χαρακτηρα, οχι επικαθημενο. Κι αν χαλαει καμια φορα του το συγχωρουμε, γιατι μας αποζημιωνει οδηγικα. Αν θελεμε κατι σιγουρο για μετακινησεις τοτε ΚΤΕΛ ή ταξι , ειναι πιο σιγουρο απ ολαΑλεξανδρε, τα 106 ραλλυ 1.600, 16βαλβιδες, οσα ειχαν περμανιτενια φλαντζα στα 80-120.000 χιλιομετρα την εκαιγαν, την 5η ταχυτητα οταν το κυνηγαγες την αλλαζες πριν αλλαξεις βαλβολινες, ο μονοφυσος εγκεφαλος ειχε αρκετα θεματα, αν εκανες το λαθος και αφηνες το γκαζι στη στροφη ο κωλος ξεπερναγε τη μουρη.
Και τα χειροτερα, 1. το καθισμα του οδηγου ηταν πολυ κοντα στην πορτα και το τιμονι με τα πεταλια ηταν δεξια σου, 2. οι καθρεπτες πολυ μικροι και με μικρη δυνατοτητα ρυθμισης για να τους φερεις εκει που ηθελες.Αυτο για την 5η δεν το εχω ακουσει . Για φλατζα το ξερω . Δεν ειπα οτι ηταν Japan, αλλά δεν εβγαζαν γενικα πολλες βλαβες. Ηταν αμαξακια που τα εσκιζαν ολη μερα . Και τιμη τζαμπα. Μη τα θελουμε ολα δικα μας .
PEUGEOT FORUM