-
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@nickthetrib said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...
Η πλακα ειναι οτι δεν ειχαν ποτέ PSA οι περισσοτεροι απο αυτους
Είχα βαρεθεί να πηγαίνω το αίσθημα σε συνεργείο για το 106 που είχε καβατζώσει από τον πατέρα της στην αρχή της φοιτητικής μας ζωής.
Βέβαια όταν δούλευε ήταν σαφέστατα καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από την κορόλα που είχα. Και βέβαια πολύ πιο εύκολο για κυκλοφορία στην πόλη.
Αν θεωρουμαι χέητερ επειδή θέλω το αυτοκίνητο να λειτουργεί οπότε το χρειάζομαι και ανεξάρτητα χρήσης, τότε είμαι χέητερ!!!Μιλας για πριν 25 χρονια. Και παλι δεν ηταν δικο σου
. Ουτε ξερουμε τι χρηση του ειχε γινει . Τα rallye ουτε χαλαγανε , ουτε τα εφτανε κανενα αλλο της κατηγοριας στις στροφες . Και ηταν και τζαμπα.
Εμεις θελουμε να οδηγουμε αμαξι με χαρακτηρα, οχι επικαθημενο. Κι αν χαλαει καμια φορα του το συγχωρουμε, γιατι μας αποζημιωνει οδηγικα. Αν θελεμε κατι σιγουρο για μετακινησεις τοτε ΚΤΕΛ ή ταξι , ειναι πιο σιγουρο απ ολαΑλεξανδρε, τα 106 ραλλυ 1.600, 16βαλβιδες, οσα ειχαν περμανιτενια φλαντζα στα 80-120.000 χιλιομετρα την εκαιγαν, την 5η ταχυτητα οταν το κυνηγαγες την αλλαζες πριν αλλαξεις βαλβολινες, ο μονοφυσος εγκεφαλος ειχε αρκετα θεματα, αν εκανες το λαθος και αφηνες το γκαζι στη στροφη ο κωλος ξεπερναγε τη μουρη.
Και τα χειροτερα, 1. το καθισμα του οδηγου ηταν πολυ κοντα στην πορτα και το τιμονι με τα πεταλια ηταν δεξια σου, 2. οι καθρεπτες πολυ μικροι και με μικρη δυνατοτητα ρυθμισης για να τους φερεις εκει που ηθελες.Αυτο για την 5η δεν το εχω ακουσει . Για φλατζα το ξερω . Δεν ειπα οτι ηταν Japan, αλλά δεν εβγαζαν γενικα πολλες βλαβες. Ηταν αμαξακια που τα εσκιζαν ολη μερα . Και τιμη τζαμπα. Μη τα θελουμε ολα δικα μας .
Το 205 1,9 GTI ναι ηταν κορυφαιο στο στριψιμο και καλο γκαζι.
-
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@nickthetrib said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...
Η πλακα ειναι οτι δεν ειχαν ποτέ PSA οι περισσοτεροι απο αυτους
Είχα βαρεθεί να πηγαίνω το αίσθημα σε συνεργείο για το 106 που είχε καβατζώσει από τον πατέρα της στην αρχή της φοιτητικής μας ζωής.
Βέβαια όταν δούλευε ήταν σαφέστατα καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από την κορόλα που είχα. Και βέβαια πολύ πιο εύκολο για κυκλοφορία στην πόλη.
Αν θεωρουμαι χέητερ επειδή θέλω το αυτοκίνητο να λειτουργεί οπότε το χρειάζομαι και ανεξάρτητα χρήσης, τότε είμαι χέητερ!!!Μιλας για πριν 25 χρονια. Και παλι δεν ηταν δικο σου
. Ουτε ξερουμε τι χρηση του ειχε γινει . Τα rallye ουτε χαλαγανε , ουτε τα εφτανε κανενα αλλο της κατηγοριας στις στροφες . Και ηταν και τζαμπα.
Εμεις θελουμε να οδηγουμε αμαξι με χαρακτηρα, οχι επικαθημενο. Κι αν χαλαει καμια φορα του το συγχωρουμε, γιατι μας αποζημιωνει οδηγικα. Αν θελεμε κατι σιγουρο για μετακινησεις τοτε ΚΤΕΛ ή ταξι , ειναι πιο σιγουρο απ ολαΑλεξανδρε, τα 106 ραλλυ 1.600, 16βαλβιδες, οσα ειχαν περμανιτενια φλαντζα στα 80-120.000 χιλιομετρα την εκαιγαν, την 5η ταχυτητα οταν το κυνηγαγες την αλλαζες πριν αλλαξεις βαλβολινες, ο μονοφυσος εγκεφαλος ειχε αρκετα θεματα, αν εκανες το λαθος και αφηνες το γκαζι στη στροφη ο κωλος ξεπερναγε τη μουρη.
Και τα χειροτερα, 1. το καθισμα του οδηγου ηταν πολυ κοντα στην πορτα και το τιμονι με τα πεταλια ηταν δεξια σου, 2. οι καθρεπτες πολυ μικροι και με μικρη δυνατοτητα ρυθμισης για να τους φερεις εκει που ηθελες.Αυτο για την 5η δεν το εχω ακουσει . Για φλατζα το ξερω . Δεν ειπα οτι ηταν Japan, αλλά δεν εβγαζαν γενικα πολλες βλαβες. Ηταν αμαξακια που τα εσκιζαν ολη μερα . Και τιμη τζαμπα. Μη τα θελουμε ολα δικα μας .
Το 205 1,9 GTI ναι ηταν κορυφαιο στο στριψιμο και καλο γκαζι.
Και το 106 ηταν , αλλά ηθελε προσοχη . Να το μαθεις πριν το πας ταπα
Αλλο κορυφαιο ηταν το 306 gti/rallye -
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@nickthetrib said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...
Η πλακα ειναι οτι δεν ειχαν ποτέ PSA οι περισσοτεροι απο αυτους
Είχα βαρεθεί να πηγαίνω το αίσθημα σε συνεργείο για το 106 που είχε καβατζώσει από τον πατέρα της στην αρχή της φοιτητικής μας ζωής.
Βέβαια όταν δούλευε ήταν σαφέστατα καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από την κορόλα που είχα. Και βέβαια πολύ πιο εύκολο για κυκλοφορία στην πόλη.
Αν θεωρουμαι χέητερ επειδή θέλω το αυτοκίνητο να λειτουργεί οπότε το χρειάζομαι και ανεξάρτητα χρήσης, τότε είμαι χέητερ!!!Μιλας για πριν 25 χρονια. Και παλι δεν ηταν δικο σου
. Ουτε ξερουμε τι χρηση του ειχε γινει . Τα rallye ουτε χαλαγανε , ουτε τα εφτανε κανενα αλλο της κατηγοριας στις στροφες . Και ηταν και τζαμπα.
Εμεις θελουμε να οδηγουμε αμαξι με χαρακτηρα, οχι επικαθημενο. Κι αν χαλαει καμια φορα του το συγχωρουμε, γιατι μας αποζημιωνει οδηγικα. Αν θελεμε κατι σιγουρο για μετακινησεις τοτε ΚΤΕΛ ή ταξι , ειναι πιο σιγουρο απ ολαΑλεξανδρε, τα 106 ραλλυ 1.600, 16βαλβιδες, οσα ειχαν περμανιτενια φλαντζα στα 80-120.000 χιλιομετρα την εκαιγαν, την 5η ταχυτητα οταν το κυνηγαγες την αλλαζες πριν αλλαξεις βαλβολινες, ο μονοφυσος εγκεφαλος ειχε αρκετα θεματα, αν εκανες το λαθος και αφηνες το γκαζι στη στροφη ο κωλος ξεπερναγε τη μουρη.
Και τα χειροτερα, 1. το καθισμα του οδηγου ηταν πολυ κοντα στην πορτα και το τιμονι με τα πεταλια ηταν δεξια σου, 2. οι καθρεπτες πολυ μικροι και με μικρη δυνατοτητα ρυθμισης για να τους φερεις εκει που ηθελες.Αυτο για την 5η δεν το εχω ακουσει . Για φλατζα το ξερω . Δεν ειπα οτι ηταν Japan, αλλά δεν εβγαζαν γενικα πολλες βλαβες. Ηταν αμαξακια που τα εσκιζαν ολη μερα . Και τιμη τζαμπα. Μη τα θελουμε ολα δικα μας .
Το 205 1,9 GTI ναι ηταν κορυφαιο στο στριψιμο και καλο γκαζι.
Και το 106 ηταν , αλλά ηθελε προσοχη . Να το μαθεις πριν το πας ταπα
Αλλο κορυφαιο ηταν το 306 gti/rallyeΔεν ειχα την ευκαιρια να το "στραμπουληξω" σε αυτη την εκδοση.
-
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@nickthetrib said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...
Η πλακα ειναι οτι δεν ειχαν ποτέ PSA οι περισσοτεροι απο αυτους
Είχα βαρεθεί να πηγαίνω το αίσθημα σε συνεργείο για το 106 που είχε καβατζώσει από τον πατέρα της στην αρχή της φοιτητικής μας ζωής.
Βέβαια όταν δούλευε ήταν σαφέστατα καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από την κορόλα που είχα. Και βέβαια πολύ πιο εύκολο για κυκλοφορία στην πόλη.
Αν θεωρουμαι χέητερ επειδή θέλω το αυτοκίνητο να λειτουργεί οπότε το χρειάζομαι και ανεξάρτητα χρήσης, τότε είμαι χέητερ!!!Μιλας για πριν 25 χρονια. Και παλι δεν ηταν δικο σου
. Ουτε ξερουμε τι χρηση του ειχε γινει . Τα rallye ουτε χαλαγανε , ουτε τα εφτανε κανενα αλλο της κατηγοριας στις στροφες . Και ηταν και τζαμπα.
Εμεις θελουμε να οδηγουμε αμαξι με χαρακτηρα, οχι επικαθημενο. Κι αν χαλαει καμια φορα του το συγχωρουμε, γιατι μας αποζημιωνει οδηγικα. Αν θελεμε κατι σιγουρο για μετακινησεις τοτε ΚΤΕΛ ή ταξι , ειναι πιο σιγουρο απ ολαΑλεξανδρε, τα 106 ραλλυ 1.600, 16βαλβιδες, οσα ειχαν περμανιτενια φλαντζα στα 80-120.000 χιλιομετρα την εκαιγαν, την 5η ταχυτητα οταν το κυνηγαγες την αλλαζες πριν αλλαξεις βαλβολινες, ο μονοφυσος εγκεφαλος ειχε αρκετα θεματα, αν εκανες το λαθος και αφηνες το γκαζι στη στροφη ο κωλος ξεπερναγε τη μουρη.
Και τα χειροτερα, 1. το καθισμα του οδηγου ηταν πολυ κοντα στην πορτα και το τιμονι με τα πεταλια ηταν δεξια σου, 2. οι καθρεπτες πολυ μικροι και με μικρη δυνατοτητα ρυθμισης για να τους φερεις εκει που ηθελες.Αυτο για την 5η δεν το εχω ακουσει . Για φλατζα το ξερω . Δεν ειπα οτι ηταν Japan, αλλά δεν εβγαζαν γενικα πολλες βλαβες. Ηταν αμαξακια που τα εσκιζαν ολη μερα . Και τιμη τζαμπα. Μη τα θελουμε ολα δικα μας .
Το 205 1,9 GTI ναι ηταν κορυφαιο στο στριψιμο και καλο γκαζι.
Βαρύ μπροστά.
-
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@nickthetrib said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...
Η πλακα ειναι οτι δεν ειχαν ποτέ PSA οι περισσοτεροι απο αυτους
Είχα βαρεθεί να πηγαίνω το αίσθημα σε συνεργείο για το 106 που είχε καβατζώσει από τον πατέρα της στην αρχή της φοιτητικής μας ζωής.
Βέβαια όταν δούλευε ήταν σαφέστατα καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από την κορόλα που είχα. Και βέβαια πολύ πιο εύκολο για κυκλοφορία στην πόλη.
Αν θεωρουμαι χέητερ επειδή θέλω το αυτοκίνητο να λειτουργεί οπότε το χρειάζομαι και ανεξάρτητα χρήσης, τότε είμαι χέητερ!!!Μιλας για πριν 25 χρονια. Και παλι δεν ηταν δικο σου
. Ουτε ξερουμε τι χρηση του ειχε γινει . Τα rallye ουτε χαλαγανε , ουτε τα εφτανε κανενα αλλο της κατηγοριας στις στροφες . Και ηταν και τζαμπα.
Εμεις θελουμε να οδηγουμε αμαξι με χαρακτηρα, οχι επικαθημενο. Κι αν χαλαει καμια φορα του το συγχωρουμε, γιατι μας αποζημιωνει οδηγικα. Αν θελεμε κατι σιγουρο για μετακινησεις τοτε ΚΤΕΛ ή ταξι , ειναι πιο σιγουρο απ ολαΑλεξανδρε, τα 106 ραλλυ 1.600, 16βαλβιδες, οσα ειχαν περμανιτενια φλαντζα στα 80-120.000 χιλιομετρα την εκαιγαν, την 5η ταχυτητα οταν το κυνηγαγες την αλλαζες πριν αλλαξεις βαλβολινες, ο μονοφυσος εγκεφαλος ειχε αρκετα θεματα, αν εκανες το λαθος και αφηνες το γκαζι στη στροφη ο κωλος ξεπερναγε τη μουρη.
Και τα χειροτερα, 1. το καθισμα του οδηγου ηταν πολυ κοντα στην πορτα και το τιμονι με τα πεταλια ηταν δεξια σου, 2. οι καθρεπτες πολυ μικροι και με μικρη δυνατοτητα ρυθμισης για να τους φερεις εκει που ηθελες.Αυτο για την 5η δεν το εχω ακουσει . Για φλατζα το ξερω . Δεν ειπα οτι ηταν Japan, αλλά δεν εβγαζαν γενικα πολλες βλαβες. Ηταν αμαξακια που τα εσκιζαν ολη μερα . Και τιμη τζαμπα. Μη τα θελουμε ολα δικα μας .
Το 205 1,9 GTI ναι ηταν κορυφαιο στο στριψιμο και καλο γκαζι.
Και το 106 ηταν , αλλά ηθελε προσοχη . Να το μαθεις πριν το πας ταπα
Αλλο κορυφαιο ηταν το 306 gti/rallyeΔεν ειχα την ευκαιρια να το "στραμπουληξω" σε αυτη την εκδοση.
Oυτε εγω. Αλλά εχω ακουσει τα καλυτερα, απο εναν κατοχο κι εναν ευκαιριακο οδηγο
-
@lap said in PEUGEOT FORUM:
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@nickthetrib said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...
Η πλακα ειναι οτι δεν ειχαν ποτέ PSA οι περισσοτεροι απο αυτους
Είχα βαρεθεί να πηγαίνω το αίσθημα σε συνεργείο για το 106 που είχε καβατζώσει από τον πατέρα της στην αρχή της φοιτητικής μας ζωής.
Βέβαια όταν δούλευε ήταν σαφέστατα καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από την κορόλα που είχα. Και βέβαια πολύ πιο εύκολο για κυκλοφορία στην πόλη.
Αν θεωρουμαι χέητερ επειδή θέλω το αυτοκίνητο να λειτουργεί οπότε το χρειάζομαι και ανεξάρτητα χρήσης, τότε είμαι χέητερ!!!Μιλας για πριν 25 χρονια. Και παλι δεν ηταν δικο σου
. Ουτε ξερουμε τι χρηση του ειχε γινει . Τα rallye ουτε χαλαγανε , ουτε τα εφτανε κανενα αλλο της κατηγοριας στις στροφες . Και ηταν και τζαμπα.
Εμεις θελουμε να οδηγουμε αμαξι με χαρακτηρα, οχι επικαθημενο. Κι αν χαλαει καμια φορα του το συγχωρουμε, γιατι μας αποζημιωνει οδηγικα. Αν θελεμε κατι σιγουρο για μετακινησεις τοτε ΚΤΕΛ ή ταξι , ειναι πιο σιγουρο απ ολαΑλεξανδρε, τα 106 ραλλυ 1.600, 16βαλβιδες, οσα ειχαν περμανιτενια φλαντζα στα 80-120.000 χιλιομετρα την εκαιγαν, την 5η ταχυτητα οταν το κυνηγαγες την αλλαζες πριν αλλαξεις βαλβολινες, ο μονοφυσος εγκεφαλος ειχε αρκετα θεματα, αν εκανες το λαθος και αφηνες το γκαζι στη στροφη ο κωλος ξεπερναγε τη μουρη.
Και τα χειροτερα, 1. το καθισμα του οδηγου ηταν πολυ κοντα στην πορτα και το τιμονι με τα πεταλια ηταν δεξια σου, 2. οι καθρεπτες πολυ μικροι και με μικρη δυνατοτητα ρυθμισης για να τους φερεις εκει που ηθελες.Αυτο για την 5η δεν το εχω ακουσει . Για φλατζα το ξερω . Δεν ειπα οτι ηταν Japan, αλλά δεν εβγαζαν γενικα πολλες βλαβες. Ηταν αμαξακια που τα εσκιζαν ολη μερα . Και τιμη τζαμπα. Μη τα θελουμε ολα δικα μας .
Το 205 1,9 GTI ναι ηταν κορυφαιο στο στριψιμο και καλο γκαζι.
Βαρύ μπροστά.
Εστριβε ομως.
-
@lap said in PEUGEOT FORUM:
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@nickthetrib said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...
Η πλακα ειναι οτι δεν ειχαν ποτέ PSA οι περισσοτεροι απο αυτους
Είχα βαρεθεί να πηγαίνω το αίσθημα σε συνεργείο για το 106 που είχε καβατζώσει από τον πατέρα της στην αρχή της φοιτητικής μας ζωής.
Βέβαια όταν δούλευε ήταν σαφέστατα καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από την κορόλα που είχα. Και βέβαια πολύ πιο εύκολο για κυκλοφορία στην πόλη.
Αν θεωρουμαι χέητερ επειδή θέλω το αυτοκίνητο να λειτουργεί οπότε το χρειάζομαι και ανεξάρτητα χρήσης, τότε είμαι χέητερ!!!Μιλας για πριν 25 χρονια. Και παλι δεν ηταν δικο σου
. Ουτε ξερουμε τι χρηση του ειχε γινει . Τα rallye ουτε χαλαγανε , ουτε τα εφτανε κανενα αλλο της κατηγοριας στις στροφες . Και ηταν και τζαμπα.
Εμεις θελουμε να οδηγουμε αμαξι με χαρακτηρα, οχι επικαθημενο. Κι αν χαλαει καμια φορα του το συγχωρουμε, γιατι μας αποζημιωνει οδηγικα. Αν θελεμε κατι σιγουρο για μετακινησεις τοτε ΚΤΕΛ ή ταξι , ειναι πιο σιγουρο απ ολαΑλεξανδρε, τα 106 ραλλυ 1.600, 16βαλβιδες, οσα ειχαν περμανιτενια φλαντζα στα 80-120.000 χιλιομετρα την εκαιγαν, την 5η ταχυτητα οταν το κυνηγαγες την αλλαζες πριν αλλαξεις βαλβολινες, ο μονοφυσος εγκεφαλος ειχε αρκετα θεματα, αν εκανες το λαθος και αφηνες το γκαζι στη στροφη ο κωλος ξεπερναγε τη μουρη.
Και τα χειροτερα, 1. το καθισμα του οδηγου ηταν πολυ κοντα στην πορτα και το τιμονι με τα πεταλια ηταν δεξια σου, 2. οι καθρεπτες πολυ μικροι και με μικρη δυνατοτητα ρυθμισης για να τους φερεις εκει που ηθελες.Αυτο για την 5η δεν το εχω ακουσει . Για φλατζα το ξερω . Δεν ειπα οτι ηταν Japan, αλλά δεν εβγαζαν γενικα πολλες βλαβες. Ηταν αμαξακια που τα εσκιζαν ολη μερα . Και τιμη τζαμπα. Μη τα θελουμε ολα δικα μας .
Το 205 1,9 GTI ναι ηταν κορυφαιο στο στριψιμο και καλο γκαζι.
Βαρύ μπροστά.
Είχες γεννηθεί όταν κυκλοφορούσαν; Εγώ κάτι παλιά πρόλαβα
-
Είχα γνωρίσει ένα, καλό συντηρημένο. Δεν το οδήγησα εγώ αλλά μεταφέρω εμπειρίες αυτών που το οδήγησαν.
-
@a-d-p said in PEUGEOT FORUM:
@lap said in PEUGEOT FORUM:
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@nickthetrib said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...
Η πλακα ειναι οτι δεν ειχαν ποτέ PSA οι περισσοτεροι απο αυτους
Είχα βαρεθεί να πηγαίνω το αίσθημα σε συνεργείο για το 106 που είχε καβατζώσει από τον πατέρα της στην αρχή της φοιτητικής μας ζωής.
Βέβαια όταν δούλευε ήταν σαφέστατα καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από την κορόλα που είχα. Και βέβαια πολύ πιο εύκολο για κυκλοφορία στην πόλη.
Αν θεωρουμαι χέητερ επειδή θέλω το αυτοκίνητο να λειτουργεί οπότε το χρειάζομαι και ανεξάρτητα χρήσης, τότε είμαι χέητερ!!!Μιλας για πριν 25 χρονια. Και παλι δεν ηταν δικο σου
. Ουτε ξερουμε τι χρηση του ειχε γινει . Τα rallye ουτε χαλαγανε , ουτε τα εφτανε κανενα αλλο της κατηγοριας στις στροφες . Και ηταν και τζαμπα.
Εμεις θελουμε να οδηγουμε αμαξι με χαρακτηρα, οχι επικαθημενο. Κι αν χαλαει καμια φορα του το συγχωρουμε, γιατι μας αποζημιωνει οδηγικα. Αν θελεμε κατι σιγουρο για μετακινησεις τοτε ΚΤΕΛ ή ταξι , ειναι πιο σιγουρο απ ολαΑλεξανδρε, τα 106 ραλλυ 1.600, 16βαλβιδες, οσα ειχαν περμανιτενια φλαντζα στα 80-120.000 χιλιομετρα την εκαιγαν, την 5η ταχυτητα οταν το κυνηγαγες την αλλαζες πριν αλλαξεις βαλβολινες, ο μονοφυσος εγκεφαλος ειχε αρκετα θεματα, αν εκανες το λαθος και αφηνες το γκαζι στη στροφη ο κωλος ξεπερναγε τη μουρη.
Και τα χειροτερα, 1. το καθισμα του οδηγου ηταν πολυ κοντα στην πορτα και το τιμονι με τα πεταλια ηταν δεξια σου, 2. οι καθρεπτες πολυ μικροι και με μικρη δυνατοτητα ρυθμισης για να τους φερεις εκει που ηθελες.Αυτο για την 5η δεν το εχω ακουσει . Για φλατζα το ξερω . Δεν ειπα οτι ηταν Japan, αλλά δεν εβγαζαν γενικα πολλες βλαβες. Ηταν αμαξακια που τα εσκιζαν ολη μερα . Και τιμη τζαμπα. Μη τα θελουμε ολα δικα μας .
Το 205 1,9 GTI ναι ηταν κορυφαιο στο στριψιμο και καλο γκαζι.
Βαρύ μπροστά.
Είχες γεννηθεί όταν κυκλοφορούσαν; Εγώ κάτι παλιά πρόλαβα
Ναι βρε συ, 56 ειμαι.
-
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
@a-d-p said in PEUGEOT FORUM:
@lap said in PEUGEOT FORUM:
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@nickthetrib said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...
Η πλακα ειναι οτι δεν ειχαν ποτέ PSA οι περισσοτεροι απο αυτους
Είχα βαρεθεί να πηγαίνω το αίσθημα σε συνεργείο για το 106 που είχε καβατζώσει από τον πατέρα της στην αρχή της φοιτητικής μας ζωής.
Βέβαια όταν δούλευε ήταν σαφέστατα καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από την κορόλα που είχα. Και βέβαια πολύ πιο εύκολο για κυκλοφορία στην πόλη.
Αν θεωρουμαι χέητερ επειδή θέλω το αυτοκίνητο να λειτουργεί οπότε το χρειάζομαι και ανεξάρτητα χρήσης, τότε είμαι χέητερ!!!Μιλας για πριν 25 χρονια. Και παλι δεν ηταν δικο σου
. Ουτε ξερουμε τι χρηση του ειχε γινει . Τα rallye ουτε χαλαγανε , ουτε τα εφτανε κανενα αλλο της κατηγοριας στις στροφες . Και ηταν και τζαμπα.
Εμεις θελουμε να οδηγουμε αμαξι με χαρακτηρα, οχι επικαθημενο. Κι αν χαλαει καμια φορα του το συγχωρουμε, γιατι μας αποζημιωνει οδηγικα. Αν θελεμε κατι σιγουρο για μετακινησεις τοτε ΚΤΕΛ ή ταξι , ειναι πιο σιγουρο απ ολαΑλεξανδρε, τα 106 ραλλυ 1.600, 16βαλβιδες, οσα ειχαν περμανιτενια φλαντζα στα 80-120.000 χιλιομετρα την εκαιγαν, την 5η ταχυτητα οταν το κυνηγαγες την αλλαζες πριν αλλαξεις βαλβολινες, ο μονοφυσος εγκεφαλος ειχε αρκετα θεματα, αν εκανες το λαθος και αφηνες το γκαζι στη στροφη ο κωλος ξεπερναγε τη μουρη.
Και τα χειροτερα, 1. το καθισμα του οδηγου ηταν πολυ κοντα στην πορτα και το τιμονι με τα πεταλια ηταν δεξια σου, 2. οι καθρεπτες πολυ μικροι και με μικρη δυνατοτητα ρυθμισης για να τους φερεις εκει που ηθελες.Αυτο για την 5η δεν το εχω ακουσει . Για φλατζα το ξερω . Δεν ειπα οτι ηταν Japan, αλλά δεν εβγαζαν γενικα πολλες βλαβες. Ηταν αμαξακια που τα εσκιζαν ολη μερα . Και τιμη τζαμπα. Μη τα θελουμε ολα δικα μας .
Το 205 1,9 GTI ναι ηταν κορυφαιο στο στριψιμο και καλο γκαζι.
Βαρύ μπροστά.
Είχες γεννηθεί όταν κυκλοφορούσαν; Εγώ κάτι παλιά πρόλαβα
Ναι βρε συ, 56 ειμαι.
Νομίζω ότι η απάντηση σε τέτοιες ερωτήσεις είναι ότι προλάβαμε ταξί Datsun Bluebird.
-
@realzeus said in PEUGEOT FORUM:
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
@a-d-p said in PEUGEOT FORUM:
@lap said in PEUGEOT FORUM:
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@nickthetrib said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...
Η πλακα ειναι οτι δεν ειχαν ποτέ PSA οι περισσοτεροι απο αυτους
Είχα βαρεθεί να πηγαίνω το αίσθημα σε συνεργείο για το 106 που είχε καβατζώσει από τον πατέρα της στην αρχή της φοιτητικής μας ζωής.
Βέβαια όταν δούλευε ήταν σαφέστατα καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από την κορόλα που είχα. Και βέβαια πολύ πιο εύκολο για κυκλοφορία στην πόλη.
Αν θεωρουμαι χέητερ επειδή θέλω το αυτοκίνητο να λειτουργεί οπότε το χρειάζομαι και ανεξάρτητα χρήσης, τότε είμαι χέητερ!!!Μιλας για πριν 25 χρονια. Και παλι δεν ηταν δικο σου
. Ουτε ξερουμε τι χρηση του ειχε γινει . Τα rallye ουτε χαλαγανε , ουτε τα εφτανε κανενα αλλο της κατηγοριας στις στροφες . Και ηταν και τζαμπα.
Εμεις θελουμε να οδηγουμε αμαξι με χαρακτηρα, οχι επικαθημενο. Κι αν χαλαει καμια φορα του το συγχωρουμε, γιατι μας αποζημιωνει οδηγικα. Αν θελεμε κατι σιγουρο για μετακινησεις τοτε ΚΤΕΛ ή ταξι , ειναι πιο σιγουρο απ ολαΑλεξανδρε, τα 106 ραλλυ 1.600, 16βαλβιδες, οσα ειχαν περμανιτενια φλαντζα στα 80-120.000 χιλιομετρα την εκαιγαν, την 5η ταχυτητα οταν το κυνηγαγες την αλλαζες πριν αλλαξεις βαλβολινες, ο μονοφυσος εγκεφαλος ειχε αρκετα θεματα, αν εκανες το λαθος και αφηνες το γκαζι στη στροφη ο κωλος ξεπερναγε τη μουρη.
Και τα χειροτερα, 1. το καθισμα του οδηγου ηταν πολυ κοντα στην πορτα και το τιμονι με τα πεταλια ηταν δεξια σου, 2. οι καθρεπτες πολυ μικροι και με μικρη δυνατοτητα ρυθμισης για να τους φερεις εκει που ηθελες.Αυτο για την 5η δεν το εχω ακουσει . Για φλατζα το ξερω . Δεν ειπα οτι ηταν Japan, αλλά δεν εβγαζαν γενικα πολλες βλαβες. Ηταν αμαξακια που τα εσκιζαν ολη μερα . Και τιμη τζαμπα. Μη τα θελουμε ολα δικα μας .
Το 205 1,9 GTI ναι ηταν κορυφαιο στο στριψιμο και καλο γκαζι.
Βαρύ μπροστά.
Είχες γεννηθεί όταν κυκλοφορούσαν; Εγώ κάτι παλιά πρόλαβα
Ναι βρε συ, 56 ειμαι.
Νομίζω ότι η απάντηση σε τέτοιες ερωτήσεις είναι ότι προλάβαμε ταξί Datsun Bluebird.
-
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@nickthetrib said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...
Η πλακα ειναι οτι δεν ειχαν ποτέ PSA οι περισσοτεροι απο αυτους
Είχα βαρεθεί να πηγαίνω το αίσθημα σε συνεργείο για το 106 που είχε καβατζώσει από τον πατέρα της στην αρχή της φοιτητικής μας ζωής.
Βέβαια όταν δούλευε ήταν σαφέστατα καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από την κορόλα που είχα. Και βέβαια πολύ πιο εύκολο για κυκλοφορία στην πόλη.
Αν θεωρουμαι χέητερ επειδή θέλω το αυτοκίνητο να λειτουργεί οπότε το χρειάζομαι και ανεξάρτητα χρήσης, τότε είμαι χέητερ!!!Μιλας για πριν 25 χρονια. Και παλι δεν ηταν δικο σου
. Ουτε ξερουμε τι χρηση του ειχε γινει . Τα rallye ουτε χαλαγανε , ουτε τα εφτανε κανενα αλλο της κατηγοριας στις στροφες . Και ηταν και τζαμπα.
Εμεις θελουμε να οδηγουμε αμαξι με χαρακτηρα, οχι επικαθημενο. Κι αν χαλαει καμια φορα του το συγχωρουμε, γιατι μας αποζημιωνει οδηγικα. Αν θελεμε κατι σιγουρο για μετακινησεις τοτε ΚΤΕΛ ή ταξι , ειναι πιο σιγουρο απ ολαΑλεξανδρε, τα 106 ραλλυ 1.600, 16βαλβιδες, οσα ειχαν περμανιτενια φλαντζα στα 80-120.000 χιλιομετρα την εκαιγαν, την 5η ταχυτητα οταν το κυνηγαγες την αλλαζες πριν αλλαξεις βαλβολινες, ο μονοφυσος εγκεφαλος ειχε αρκετα θεματα, αν εκανες το λαθος και αφηνες το γκαζι στη στροφη ο κωλος ξεπερναγε τη μουρη.
Και τα χειροτερα, 1. το καθισμα του οδηγου ηταν πολυ κοντα στην πορτα και το τιμονι με τα πεταλια ηταν δεξια σου, 2. οι καθρεπτες πολυ μικροι και με μικρη δυνατοτητα ρυθμισης για να τους φερεις εκει που ηθελες.Αυτο για την 5η δεν το εχω ακουσει . Για φλατζα το ξερω . Δεν ειπα οτι ηταν Japan, αλλά δεν εβγαζαν γενικα πολλες βλαβες. Ηταν αμαξακια που τα εσκιζαν ολη μερα . Και τιμη τζαμπα. Μη τα θελουμε ολα δικα μας .
Το 205 1,9 GTI ναι ηταν κορυφαιο στο στριψιμο και καλο γκαζι.
Και το 106 ηταν , αλλά ηθελε προσοχη . Να το μαθεις πριν το πας ταπα
Αλλο κορυφαιο ηταν το 306 gti/rallye306 rallye κυκλοφόρησε μόνο Ην. Βασίλειο.
Θυμάμαι ότι μετά την έλευση του 106 rallye 16V με τα 120, όλος ο ειδικός τύπος θεωρούσε σχεδόν σίγουρη την έλευση ενός 306 rallye με τον 1.6 120. Τελικά δεν έγινε ποτέ. Αντί αυτού το 306 συνέχισε να διατίθεται με τους παρωχημένους 8βάλβιδους. Εξαίρεση οι 2.0 με τα 155 και 167 (μουσαντένια) άλογα. Φήμες λένε ότι δεν ήταν πάνω από 135 - 140.
Ο 1.6 120 μπήκε βέβαια σε πολλά 306 από κάγκουρες. Θυμάμαι ότι ήθελα να κάνω μετατροπή τη ΖΧ 1.6 του φάδερ σε 1.6 120 αλλά δε με άφησε.
Θεωρώ το 306 fl ένα από τα ομορφότερα αυτοκίνητα που βγήκαν ποτέ. -
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
@a-d-p said in PEUGEOT FORUM:
@lap said in PEUGEOT FORUM:
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@nickthetrib said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...
Η πλακα ειναι οτι δεν ειχαν ποτέ PSA οι περισσοτεροι απο αυτους
Είχα βαρεθεί να πηγαίνω το αίσθημα σε συνεργείο για το 106 που είχε καβατζώσει από τον πατέρα της στην αρχή της φοιτητικής μας ζωής.
Βέβαια όταν δούλευε ήταν σαφέστατα καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από την κορόλα που είχα. Και βέβαια πολύ πιο εύκολο για κυκλοφορία στην πόλη.
Αν θεωρουμαι χέητερ επειδή θέλω το αυτοκίνητο να λειτουργεί οπότε το χρειάζομαι και ανεξάρτητα χρήσης, τότε είμαι χέητερ!!!Μιλας για πριν 25 χρονια. Και παλι δεν ηταν δικο σου
. Ουτε ξερουμε τι χρηση του ειχε γινει . Τα rallye ουτε χαλαγανε , ουτε τα εφτανε κανενα αλλο της κατηγοριας στις στροφες . Και ηταν και τζαμπα.
Εμεις θελουμε να οδηγουμε αμαξι με χαρακτηρα, οχι επικαθημενο. Κι αν χαλαει καμια φορα του το συγχωρουμε, γιατι μας αποζημιωνει οδηγικα. Αν θελεμε κατι σιγουρο για μετακινησεις τοτε ΚΤΕΛ ή ταξι , ειναι πιο σιγουρο απ ολαΑλεξανδρε, τα 106 ραλλυ 1.600, 16βαλβιδες, οσα ειχαν περμανιτενια φλαντζα στα 80-120.000 χιλιομετρα την εκαιγαν, την 5η ταχυτητα οταν το κυνηγαγες την αλλαζες πριν αλλαξεις βαλβολινες, ο μονοφυσος εγκεφαλος ειχε αρκετα θεματα, αν εκανες το λαθος και αφηνες το γκαζι στη στροφη ο κωλος ξεπερναγε τη μουρη.
Και τα χειροτερα, 1. το καθισμα του οδηγου ηταν πολυ κοντα στην πορτα και το τιμονι με τα πεταλια ηταν δεξια σου, 2. οι καθρεπτες πολυ μικροι και με μικρη δυνατοτητα ρυθμισης για να τους φερεις εκει που ηθελες.Αυτο για την 5η δεν το εχω ακουσει . Για φλατζα το ξερω . Δεν ειπα οτι ηταν Japan, αλλά δεν εβγαζαν γενικα πολλες βλαβες. Ηταν αμαξακια που τα εσκιζαν ολη μερα . Και τιμη τζαμπα. Μη τα θελουμε ολα δικα μας .
Το 205 1,9 GTI ναι ηταν κορυφαιο στο στριψιμο και καλο γκαζι.
Βαρύ μπροστά.
Είχες γεννηθεί όταν κυκλοφορούσαν; Εγώ κάτι παλιά πρόλαβα
Ναι βρε συ, 56 ειμαι.
για σένα το ξέρω, για τον @lap έχω αμφιβολίες
-
@a-d-p said in PEUGEOT FORUM:
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
@a-d-p said in PEUGEOT FORUM:
@lap said in PEUGEOT FORUM:
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@nickthetrib said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...
Η πλακα ειναι οτι δεν ειχαν ποτέ PSA οι περισσοτεροι απο αυτους
Είχα βαρεθεί να πηγαίνω το αίσθημα σε συνεργείο για το 106 που είχε καβατζώσει από τον πατέρα της στην αρχή της φοιτητικής μας ζωής.
Βέβαια όταν δούλευε ήταν σαφέστατα καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από την κορόλα που είχα. Και βέβαια πολύ πιο εύκολο για κυκλοφορία στην πόλη.
Αν θεωρουμαι χέητερ επειδή θέλω το αυτοκίνητο να λειτουργεί οπότε το χρειάζομαι και ανεξάρτητα χρήσης, τότε είμαι χέητερ!!!Μιλας για πριν 25 χρονια. Και παλι δεν ηταν δικο σου
. Ουτε ξερουμε τι χρηση του ειχε γινει . Τα rallye ουτε χαλαγανε , ουτε τα εφτανε κανενα αλλο της κατηγοριας στις στροφες . Και ηταν και τζαμπα.
Εμεις θελουμε να οδηγουμε αμαξι με χαρακτηρα, οχι επικαθημενο. Κι αν χαλαει καμια φορα του το συγχωρουμε, γιατι μας αποζημιωνει οδηγικα. Αν θελεμε κατι σιγουρο για μετακινησεις τοτε ΚΤΕΛ ή ταξι , ειναι πιο σιγουρο απ ολαΑλεξανδρε, τα 106 ραλλυ 1.600, 16βαλβιδες, οσα ειχαν περμανιτενια φλαντζα στα 80-120.000 χιλιομετρα την εκαιγαν, την 5η ταχυτητα οταν το κυνηγαγες την αλλαζες πριν αλλαξεις βαλβολινες, ο μονοφυσος εγκεφαλος ειχε αρκετα θεματα, αν εκανες το λαθος και αφηνες το γκαζι στη στροφη ο κωλος ξεπερναγε τη μουρη.
Και τα χειροτερα, 1. το καθισμα του οδηγου ηταν πολυ κοντα στην πορτα και το τιμονι με τα πεταλια ηταν δεξια σου, 2. οι καθρεπτες πολυ μικροι και με μικρη δυνατοτητα ρυθμισης για να τους φερεις εκει που ηθελες.Αυτο για την 5η δεν το εχω ακουσει . Για φλατζα το ξερω . Δεν ειπα οτι ηταν Japan, αλλά δεν εβγαζαν γενικα πολλες βλαβες. Ηταν αμαξακια που τα εσκιζαν ολη μερα . Και τιμη τζαμπα. Μη τα θελουμε ολα δικα μας .
Το 205 1,9 GTI ναι ηταν κορυφαιο στο στριψιμο και καλο γκαζι.
Βαρύ μπροστά.
Είχες γεννηθεί όταν κυκλοφορούσαν; Εγώ κάτι παλιά πρόλαβα
Ναι βρε συ, 56 ειμαι.
για σένα το ξέρω, για τον @lap έχω αμφιβολίες
Eχουν τα ΑΙ ηλικια ;
-
Εγώ έχω μπει σε αγοραία τέτοια...
Η τελευταία υπάρχει μέχρι σήμερα...
Ανάμεσα στις μπροστά και πίσω θέσεις είχε και δύο ανακλινόμενα σκαμπώ που για εμάς τα παιδιά με πλάτη τα μπροστινά καθίσματα, ήταν η χαρά μας να καθόμαστε σε αυτά.
-
@georgemit said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@nickthetrib said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...
Η πλακα ειναι οτι δεν ειχαν ποτέ PSA οι περισσοτεροι απο αυτους
Είχα βαρεθεί να πηγαίνω το αίσθημα σε συνεργείο για το 106 που είχε καβατζώσει από τον πατέρα της στην αρχή της φοιτητικής μας ζωής.
Βέβαια όταν δούλευε ήταν σαφέστατα καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από την κορόλα που είχα. Και βέβαια πολύ πιο εύκολο για κυκλοφορία στην πόλη.
Αν θεωρουμαι χέητερ επειδή θέλω το αυτοκίνητο να λειτουργεί οπότε το χρειάζομαι και ανεξάρτητα χρήσης, τότε είμαι χέητερ!!!Μιλας για πριν 25 χρονια. Και παλι δεν ηταν δικο σου
. Ουτε ξερουμε τι χρηση του ειχε γινει . Τα rallye ουτε χαλαγανε , ουτε τα εφτανε κανενα αλλο της κατηγοριας στις στροφες . Και ηταν και τζαμπα.
Εμεις θελουμε να οδηγουμε αμαξι με χαρακτηρα, οχι επικαθημενο. Κι αν χαλαει καμια φορα του το συγχωρουμε, γιατι μας αποζημιωνει οδηγικα. Αν θελεμε κατι σιγουρο για μετακινησεις τοτε ΚΤΕΛ ή ταξι , ειναι πιο σιγουρο απ ολαΑλεξανδρε, τα 106 ραλλυ 1.600, 16βαλβιδες, οσα ειχαν περμανιτενια φλαντζα στα 80-120.000 χιλιομετρα την εκαιγαν, την 5η ταχυτητα οταν το κυνηγαγες την αλλαζες πριν αλλαξεις βαλβολινες, ο μονοφυσος εγκεφαλος ειχε αρκετα θεματα, αν εκανες το λαθος και αφηνες το γκαζι στη στροφη ο κωλος ξεπερναγε τη μουρη.
Και τα χειροτερα, 1. το καθισμα του οδηγου ηταν πολυ κοντα στην πορτα και το τιμονι με τα πεταλια ηταν δεξια σου, 2. οι καθρεπτες πολυ μικροι και με μικρη δυνατοτητα ρυθμισης για να τους φερεις εκει που ηθελες.Αυτο για την 5η δεν το εχω ακουσει . Για φλατζα το ξερω . Δεν ειπα οτι ηταν Japan, αλλά δεν εβγαζαν γενικα πολλες βλαβες. Ηταν αμαξακια που τα εσκιζαν ολη μερα . Και τιμη τζαμπα. Μη τα θελουμε ολα δικα μας .
Το 205 1,9 GTI ναι ηταν κορυφαιο στο στριψιμο και καλο γκαζι.
Και το 106 ηταν , αλλά ηθελε προσοχη . Να το μαθεις πριν το πας ταπα
Αλλο κορυφαιο ηταν το 306 gti/rallye306 rallye κυκλοφόρησε μόνο Ην. Βασίλειο.
Θυμάμαι ότι μετά την έλευση του 106 rallye 16V με τα 120, όλος ο ειδικός τύπος θεωρούσε σχεδόν σίγουρη την έλευση ενός 306 rallye με τον 1.6 120. Τελικά δεν έγινε ποτέ. Αντί αυτού το 306 συνέχισε να διατίθεται με τους παρωχημένους 8βάλβιδους. Εξαίρεση οι 2.0 με τα 155 και 167 (μουσαντένια) άλογα. Φήμες λένε ότι δεν ήταν πάνω από 135 - 140.
Ο 1.6 120 μπήκε βέβαια σε πολλά 306 από κάγκουρες. Θυμάμαι ότι ήθελα να κάνω μετατροπή τη ΖΧ 1.6 του φάδερ σε 1.6 120 αλλά δε με άφησε.
Θεωρώ το 306 fl ένα από τα ομορφότερα αυτοκίνητα που βγήκαν ποτέ.Εδω κυκλοφόρησε ως Race . Κι ολα αυτα ηταν 2λιτρα 16v . Τα απλά (1,4 1,6 ) ναι ηταν 8βαλβιδα
-
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@georgemit said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@nickthetrib said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...
Η πλακα ειναι οτι δεν ειχαν ποτέ PSA οι περισσοτεροι απο αυτους
Είχα βαρεθεί να πηγαίνω το αίσθημα σε συνεργείο για το 106 που είχε καβατζώσει από τον πατέρα της στην αρχή της φοιτητικής μας ζωής.
Βέβαια όταν δούλευε ήταν σαφέστατα καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από την κορόλα που είχα. Και βέβαια πολύ πιο εύκολο για κυκλοφορία στην πόλη.
Αν θεωρουμαι χέητερ επειδή θέλω το αυτοκίνητο να λειτουργεί οπότε το χρειάζομαι και ανεξάρτητα χρήσης, τότε είμαι χέητερ!!!Μιλας για πριν 25 χρονια. Και παλι δεν ηταν δικο σου
. Ουτε ξερουμε τι χρηση του ειχε γινει . Τα rallye ουτε χαλαγανε , ουτε τα εφτανε κανενα αλλο της κατηγοριας στις στροφες . Και ηταν και τζαμπα.
Εμεις θελουμε να οδηγουμε αμαξι με χαρακτηρα, οχι επικαθημενο. Κι αν χαλαει καμια φορα του το συγχωρουμε, γιατι μας αποζημιωνει οδηγικα. Αν θελεμε κατι σιγουρο για μετακινησεις τοτε ΚΤΕΛ ή ταξι , ειναι πιο σιγουρο απ ολαΑλεξανδρε, τα 106 ραλλυ 1.600, 16βαλβιδες, οσα ειχαν περμανιτενια φλαντζα στα 80-120.000 χιλιομετρα την εκαιγαν, την 5η ταχυτητα οταν το κυνηγαγες την αλλαζες πριν αλλαξεις βαλβολινες, ο μονοφυσος εγκεφαλος ειχε αρκετα θεματα, αν εκανες το λαθος και αφηνες το γκαζι στη στροφη ο κωλος ξεπερναγε τη μουρη.
Και τα χειροτερα, 1. το καθισμα του οδηγου ηταν πολυ κοντα στην πορτα και το τιμονι με τα πεταλια ηταν δεξια σου, 2. οι καθρεπτες πολυ μικροι και με μικρη δυνατοτητα ρυθμισης για να τους φερεις εκει που ηθελες.Αυτο για την 5η δεν το εχω ακουσει . Για φλατζα το ξερω . Δεν ειπα οτι ηταν Japan, αλλά δεν εβγαζαν γενικα πολλες βλαβες. Ηταν αμαξακια που τα εσκιζαν ολη μερα . Και τιμη τζαμπα. Μη τα θελουμε ολα δικα μας .
Το 205 1,9 GTI ναι ηταν κορυφαιο στο στριψιμο και καλο γκαζι.
Και το 106 ηταν , αλλά ηθελε προσοχη . Να το μαθεις πριν το πας ταπα
Αλλο κορυφαιο ηταν το 306 gti/rallye306 rallye κυκλοφόρησε μόνο Ην. Βασίλειο.
Θυμάμαι ότι μετά την έλευση του 106 rallye 16V με τα 120, όλος ο ειδικός τύπος θεωρούσε σχεδόν σίγουρη την έλευση ενός 306 rallye με τον 1.6 120. Τελικά δεν έγινε ποτέ. Αντί αυτού το 306 συνέχισε να διατίθεται με τους παρωχημένους 8βάλβιδους. Εξαίρεση οι 2.0 με τα 155 και 167 (μουσαντένια) άλογα. Φήμες λένε ότι δεν ήταν πάνω από 135 - 140.
Ο 1.6 120 μπήκε βέβαια σε πολλά 306 από κάγκουρες. Θυμάμαι ότι ήθελα να κάνω μετατροπή τη ΖΧ 1.6 του φάδερ σε 1.6 120 αλλά δε με άφησε.
Θεωρώ το 306 fl ένα από τα ομορφότερα αυτοκίνητα που βγήκαν ποτέ.Εδω κυκλοφόρησε ως Race . Κι ολα αυτα ηταν 2λιτρα 16v . Τα απλά (1,4 1,6 ) ναι ηταν 8βαλβιδα
Σωστά...
https://www.4troxoi.gr/4tlibrary/article.php?year=1999&month=1&issue=47&cat=Δοκιμές&number=431
-
Να και το δίκο μου ταπεινό Champion 1.4...πέρασε ΚΤΕΟ με μηδέν παρατηρήσεις...
-
Εγώ τότε είχα ΖΧ και ΒΧ...
-
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Εγώ τότε είχα ΖΧ και ΒΧ...
Εγώ το έχω ακομή σαν 3ο όχημα...σε δυο χρόνια θα αποφασίσω εαν θα μείνει μαζί μας, αφού πρώτα κάνει μια ελαφριά ανακατασκευή ή εαν θα αντικατασταθεί απο κάτι νεότερο...
PEUGEOT FORUM