-
Οτι δεν ήξερε να οδηγεί έλεγαν σε φίλο γιατρό που είχε τρυπήσει ο κινητήρας σε καινούργιο Α3 3 μηνών...
-
Ναι ήταν κλασσικό αυτο. Οπως και το :"Είναι καινουριο ακόμα και για αυτο καίει ένα λίτρο λάδι στα 1000km...Θα στρώσει"
-
@gtsartsal said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@dimsabas said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Σήμερα αύριο επιστρέφω πρόωρα Formentor 1.5 στην αντιπροσωπεία, για να μη σπάσει το DSG στα χέρια μου. Είναι στα τελευταία του. Με 11.500 χλμ.
Βάζω D ή R και μου το πετάει. Μόλις πατάω γκάζι, μπαίνει στο Ν και κάνει έναν έντονο κραδασμό, τραντάζεται όλο το αμάξωμα. Δύο μέρες συνεχόμενες, παραλίγο να με αφήσει στη μέση του πουθενά.Είναι δυνατόν να μην μπορούν να φτιάξουν σωστά το μπουρδ...λο; 20τόσα χρόνια κοροϊδεύουν τον κόσμο;
Δημοσιογραφικό;
Το σκίζεται συνέχεια....
Έχουν δίκιο που λένε ότι χαλάει από κακή χρήσηΕσείς το σκίζετε, αυτό σκιζεται.
-
@dimsabas said in Cupra Formentor:
Είναι δυνατόν να μην μπορούν να φτιάξουν σωστά το μπουρδ...λο; 20τόσα χρόνια κοροϊδεύουν τον κόσμο;
Δεν μπορούν γιατί ειναι εξ΄ορισμού λάθος αυτά τα κιβώτια, προφανώς θα χαλάνε...είναι προβληματική η μηχναολογία τους, ποτέ δνε μπορούν να είναι αξιόπιστα, τόσο απλά. Εαν αυτόματο, τότε μόνο πλανητικό με μετατροπέα ροπής - τα άλλα δεν ειναι αυτόματα, ειναι αυτοματοποιημένα χειροκίνητα, δηλαδή εκ' κατασκευής λάθος.
-
@fanis75 said in Cupra Formentor:
@dimsabas said in Cupra Formentor:
Είναι δυνατόν να μην μπορούν να φτιάξουν σωστά το μπουρδ...λο; 20τόσα χρόνια κοροϊδεύουν τον κόσμο;
Δεν μπορούν γιατί ειναι εξ΄ορισμού λάθος αυτά τα κιβώτια, προφανώς θα χαλάνε...είναι προβληματική η μηχναολογία τους, ποτέ δνε μπορούν να είναι αξιόπιστα, τόσο απλά. Εαν αυτόματο, τότε μόνο πλανητικό με μετατροπέα ροπής - τα άλλα δεν ειναι αυτόματα, ειναι αυτοματοποιημένα χειροκίνητα, δηλαδή εκ' κατασκευής λάθος.
θυμάμαι από πολύ παλιά, ότι και τα κλασικά αυτόματα χαλουσαν, όπως και τα μηχανικά, απλώς τα αυτόματα ήταν πανάκριβα. φυσικά άντεχαν περισσότερα χλμ.
-
@dimsabas said in Cupra Formentor:
Σιγά, τι του κάνουμε; Το βάζουμε να βλέπει Σεφερλή; Τι μπορείς να κάνεις σε ένα αυτόματο; Να του ζητάς να αλλάξει ταχύτητες; Μην πάμε να το δικαιολογήσουμε.
Αλλάζουν εύκολα αυτά τα DSG ή γίνεται θέμα ;
-
@a-d-p said in Cupra Formentor:
θυμάμαι από πολύ παλιά, ότι και τα κλασικά αυτόματα χαλουσαν, όπως και τα μηχανικά, απλώς τα αυτόματα ήταν πανάκριβα. φυσικά άντεχαν περισσότερα χλμ.
Χαλούσαν όντως, αλλά για 2 λόγους:
- Ελλιπή συντήρηση
- Ελλατωματικό μοντέλο (1-2 της ZF, αρκετά των Αμερικάνων)
Αλλά μηχανολογικά ειναι φτιαγμένα για να αντέχουν περισσότερο από την μηχανή.
-
@george-0 said in Cupra Formentor:
@dimsabas said in Cupra Formentor:
Σιγά, τι του κάνουμε; Το βάζουμε να βλέπει Σεφερλή; Τι μπορείς να κάνεις σε ένα αυτόματο; Να του ζητάς να αλλάξει ταχύτητες; Μην πάμε να το δικαιολογήσουμε.
Αλλάζουν εύκολα αυτά τα DSG ή γίνεται θέμα ;
Μια χαρά αλλάζουν σε 1-2 μέρες, αφού έρθει το ανταλλακτικό. Το θέμα είναι να μην σε πιάσει εκτός εγγύησης γιατί τότε, αν θυμάμαι καλά, θες σίγουρα το διχιλιαρο.
-
Εξαρτηματα που εχουν φθορα στα κλασικα αυτοματα.
Δισκακια και ταινια, στα παλαιοτερα η ταινια ηταν ευκολα προσβασιμη και ρυθμιζοταν, τα τελευταια 20 χρονια οχι.
κομβερτορας, συνηθως χαλαει ενα ρουλεμαν στο εσωτερικο του, καποιοι τον κοβουν αλλαζουν το ρουλεμαν και τον ξανακολλανε ζυγοσταθμιση ομως δε μπορει να ξαναγινει.
εγκεφαλος, συνηθως το ανοιγεις το καθαριζεις και βγαζει αρκετα χιλιομετρα, δεν ειναι ευκολη διαδικασια. Πολλες φορες χαλανε ή κολλανε οι ηλεκτροβαλβιδες απο τη μουργα που μεταφερει το λιπαντικο.
Θελουν οπωσδηποτε τακτικες αλλαγες λιπαντικου και φιλτρου στο 60-70% των χιλιομετρων που προτεινει ο κατασκευαστης και σε συνθηκη που ανεβαζει μεγαλη θερμοκρασια το λιπαντικο του ή ελξη ακομα νωριτερα. -
@fanis75 said in Cupra Formentor:
@dimsabas said in Cupra Formentor:
Είναι δυνατόν να μην μπορούν να φτιάξουν σωστά το μπουρδ...λο; 20τόσα χρόνια κοροϊδεύουν τον κόσμο;
Δεν μπορούν γιατί ειναι εξ΄ορισμού λάθος αυτά τα κιβώτια, προφανώς θα χαλάνε...είναι προβληματική η μηχναολογία τους, ποτέ δνε μπορούν να είναι αξιόπιστα, τόσο απλά. Εαν αυτόματο, τότε μόνο πλανητικό με μετατροπέα ροπής - τα άλλα δεν ειναι αυτόματα, ειναι αυτοματοποιημένα χειροκίνητα, δηλαδή εκ' κατασκευής λάθος.
Η honda έχει dct σε Moto εδώ και 15 χρόνια...δεν έχει ακουστεί τίποτα....αλλά μιλάμε για honda
-
@ilias-a said in Cupra Formentor:
Εξαρτηματα που εχουν φθορα στα κλασικα αυτοματα.
Δισκακια και ταινια, στα παλαιοτερα η ταινια ηταν ευκολα προσβασιμη και ρυθμιζοταν, τα τελευταια 20 χρονια οχι.
κομβερτορας, συνηθως χαλαει ενα ρουλεμαν στο εσωτερικο του, καποιοι τον κοβουν αλλαζουν το ρουλεμαν και τον ξανακολλανε ζυγοσταθμιση ομως δε μπορει να ξαναγινει.
εγκεφαλος, συνηθως το ανοιγεις το καθαριζεις και βγαζει αρκετα χιλιομετρα, δεν ειναι ευκολη διαδικασια. Πολλες φορες χαλανε ή κολλανε οι ηλεκτροβαλβιδες απο τη μουργα που μεταφερει το λιπαντικο.
Θελουν οπωσδηποτε τακτικες αλλαγες λιπαντικου και φιλτρου στο 60-70% των χιλιομετρων που προτεινει ο κατασκευαστης και σε συνθηκη που ανεβαζει μεγαλη θερμοκρασια το λιπαντικο του ή ελξη ακομα νωριτερα.Και μετά μου λέτε για αυτόματα και ευκολία, άνεση κτλ....να τη χέσω την άνεση αν φεύγουν χιλιάρικα από τη τσέπη μου για πλακα
-
@dimitrioskosmas said in Cupra Formentor:
@ilias-a said in Cupra Formentor:
Εξαρτηματα που εχουν φθορα στα κλασικα αυτοματα.
Δισκακια και ταινια, στα παλαιοτερα η ταινια ηταν ευκολα προσβασιμη και ρυθμιζοταν, τα τελευταια 20 χρονια οχι.
κομβερτορας, συνηθως χαλαει ενα ρουλεμαν στο εσωτερικο του, καποιοι τον κοβουν αλλαζουν το ρουλεμαν και τον ξανακολλανε ζυγοσταθμιση ομως δε μπορει να ξαναγινει.
εγκεφαλος, συνηθως το ανοιγεις το καθαριζεις και βγαζει αρκετα χιλιομετρα, δεν ειναι ευκολη διαδικασια. Πολλες φορες χαλανε ή κολλανε οι ηλεκτροβαλβιδες απο τη μουργα που μεταφερει το λιπαντικο.
Θελουν οπωσδηποτε τακτικες αλλαγες λιπαντικου και φιλτρου στο 60-70% των χιλιομετρων που προτεινει ο κατασκευαστης και σε συνθηκη που ανεβαζει μεγαλη θερμοκρασια το λιπαντικο του ή ελξη ακομα νωριτερα.Και μετά μου λέτε για αυτόματα και ευκολία, άνεση κτλ....να τη χέσω την άνεση αν φεύγουν χιλιάρικα από τη τσέπη μου για πλακα
Αν το σεβαστεις θα βγαλει πανω απο 350.000 χιλιομετρα, ποσα αμπραγιαζ θα ειχες αλλαξει μεχρι τοτε? Ποσες επισκευες στο σαζμαν θα ειχες κανει εστω για ρουλεμαν?
Το προβλημα το μεγαλο για εμενα ειναι οτι σε ατυχημα αν τα χασεις ή αν παθεις ενα εμφραγμα ας πουμε το ρημαδι δεν σβηνει ο κινητηρας και συνεχιζει να παιρνει τα παντα στο διαβα του, πριν 3 χρονια μπεμβε Χ5 κατω απο το σπιτι μου πηρε μαζι του 4 αυτοκινητα και σταματησε στην αυλη του διπλανου μου αφου του ξηλωσε τα μισα καγκελα, απο τυχη δε βρεθηκε πεζος στο διαβα του. -
Δεν ειναι ίδια όλα τα αυτόματα, ούτε το ίδιο (αν)αξιόπιστα.
Μετά απο 10 χρόνια συνεχούς οδήγησης αυτόματου (απο το εξαιρετικό 8ρι ZF της BMW στα eCVT των υβριδικών Toyota) θεωρώ πλέον αδιανόητο να ξαναγυρίσω σε χειροκίνητο. -
Στα 350.000;;; ούτε ένα αμπραγιάζ, ουτε ένα ρουλεμάν.
-
@dimitrioskosmas said in Cupra Formentor:
@ilias-a said in Cupra Formentor:
Εξαρτηματα που εχουν φθορα στα κλασικα αυτοματα.
Δισκακια και ταινια, στα παλαιοτερα η ταινια ηταν ευκολα προσβασιμη και ρυθμιζοταν, τα τελευταια 20 χρονια οχι.
κομβερτορας, συνηθως χαλαει ενα ρουλεμαν στο εσωτερικο του, καποιοι τον κοβουν αλλαζουν το ρουλεμαν και τον ξανακολλανε ζυγοσταθμιση ομως δε μπορει να ξαναγινει.
!
εγκεφαλος, συνηθως το ανοιγεις το καθαριζεις και βγαζει αρκετα χιλιομετρα, δεν ειναι ευκολη διαδικασια. Πολλες φορες χαλανε ή κολλανε οι ηλεκτροβαλβιδες απο τη μουργα που μεταφερει το λιπαντικο.
Θελουν οπωσδηποτε τακτικες αλλαγες λιπαντικου και φιλτρου στο 60-70% των χιλιομετρων που προτεινει ο κατασκευαστης και σε συνθηκη που ανεβαζει μεγαλη θερμοκρασια το λιπαντικο του ή ελξη ακομα νωριτερα.Και μετά μου λέτε για αυτόματα και ευκολία, άνεση κτλ....να τη χέσω την άνεση αν φεύγουν χιλιάρικα από τη τσέπη μου για πλακα
παντως σε aisin σε βιταρα ακομη και σε γαλλοχρεπο ποτε δεν ακουσα ζημια. και δεν θελουν καμμια συντηρηση. ηδη τα πρωτα αυτοματα βιταρα βενζινες, 1.6, με αυτο εχουν περασει τις 500k km. και στη delta di που το ειχα, οτι και να του εκανες δεν χαμπαριαζες.
στη πεμβε που λες μου εχει τυχει να χαλασει σε χι πεντε του 2001 αμερικανα το αυτοματο και το οποιο βρεθηκε με πολυ κοπο. αλλα ηταν πενταρι της τζιεμ και οχι αυτο που εβασε η πεμβε στα ευρωπαικα. -
@georgemit said in Cupra Formentor:
Στα 350.000;;; ούτε ένα αμπραγιάζ, ουτε ένα ρουλεμάν.
Εσυ μπορει, να σου πω καμια χιλιαδα περιπτωσεις με 2-4 αμπραγιαζ και τουλαχιστον μια επισκευη σε αυτα τα χιλιομετρα?
Cupra Formentor