-
@araxnis said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Έπρεπε να σας έχω πριν λίγο στο πάρκινγκ του Σκλαβενίτη στην Ανάβυσσο.
Με όλους τους μαλακες μαζεμένους να έχουν κολλήσει γιατί δεν είχαν 2 λεπτά υπομονή και να πρέπει να κάνω εγώ οπισθογωνια να τους αδειάσω το δρόμο των ηλιθίων ενώ περίμενα καρτερικά και κανονικά να φύγει μια με ένα ξεκωλο κολάν με ένα c3. Είχαν μπλοκάρει τα πάντα, ούτε η κοπέλα μπορούσε να ξεπαρκάρει. Έπος !
Ε έπεσαν πασχαλιάτικα μπινελικια και φωνές … κρίμα τη θεία κοινωνία το πρωί ! Με κόλλασαν!
Φυσικά έχασα και τη θέση και τσακώθηκα με τη γυναίκα που τσαντιστηκε επειδή φώναζα.
Σκεφτείτε όλα αυτά τώρα και να ήμουν με το τεσλα να μην μπορώ ούτε οπισθογωνια να κάνω.Μέσα σε όλο αυτόν τον χαμό που περιγράφεις πρόσεξες και το κολλάν?
Αυτά ειναι τα αρχεγονα POI .
-
@teo-mak said in TESLA FORUM:
@panos2171 said in TESLA FORUM:
Αν εντός πόλης πρέπει και να παρκάρεις σαφώς και δεν είναι για κάθε μέρα. Αν άπλα μετακίνησε είναι μια χαρά. Έχεις ησυχία, καλή ορατότητα και γενικά στα ηλεκτρικά όλα γίνονται πολύ ομαλά.
Να δω τεσλα να κατεβαίνει Μουρεσι ·Αη Γιαννη και να συναντά αγροτικό.
Η να ανεβαίνει μακρυνιτσα για καφε και να ψάχνει για παρκαρισμα…..
Παμ μπανάκι Φόρτυ Σέηντς;
Θα πείτε τον γάτο να σας βρει ελατήρια για ψήλωμα.
Αλήθεια, αφτερ μάρκετ ανάρτηση να ανεβοκατεβαινει δεν έχει βγάλει κανείς για τα Τέσλα;Έδιτ: βλέπω κάτι αεραναρτήσεις, τζάμπα...
-
-
-
Δεν φαν
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Δεν φαντάζεσαι πόσο τυχερός είσαι που δεν κόλλησες στο area synest. Εχω πάθει τρελή φρίκη εκεί. Σταματημένοι σε ουρά 2 χλμ πριν το πάρκο και να μην μπορείς να κάνεις επιτόπου να φύγεις λόγω των παρκαρισμενων. Τελικά πέρασα το πάρκο, ανέβηκα προς τα πάνω το βουνό και κατέβηκα Ακράτα από άλλη μεριά. Προπληρωμένα εισιτήρια χωρίς επιστροφή χρημάτων.
Σχετικά με την φόρτιση, δεν είμαι σίγουρος ότι το πιστεύω αυτό με την ΔΕΗ και ότι πρέπει να είσαι στο ΔΕΗ blue. Μου έτυχε το καλοκαίρι σε δύο διπλανούς ΔΕΗ ac, ο ένας να βγάζει 7 και ο άλλος 11kw.
Σε όλα τα υπόλοιπα του άρθρου συμφωνούμε 100%!
Να προσθέσω την εμπειρία μου από αυτές τις διακοπές όπου κινούμαι πολύ σε επαρχιακό δίκτυο με βουνά, ανέβα κατέβα. Γράφω συστηματικά 13-14kwh/100km (στην πόλη γράφω 16-16.5)Παραθέτω ένα παράδειγμα διαδρομής 65χλμ
-
Επίσης, όντως θα ήταν χρήσιμο να μπορείς να βάλεις limit και κάτω από 50% αλλά που να σκεφτούν αυτοί οι κακόμοιροι στην τεσλα, τους ηλίθιους με τους οποίους έχουμε μπλέξει στην Ελλάδα
-
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Στο μόνο που διαφωνώ Δημήτρη είναι που δε φόρτισες παραπάνω από 44% για να προλάβεις να πας για κατούρημα - και 50% να έχεις φορτίσει θα το πάταγες λίγο παραπάνω στη διαδρομή και πάλι με 40% θα φτάσεις Πάτρα
-
Ρε συ, είναι πολύ κοντά. Τρώει 5%, θα έπρεπε να πηγαίνω με 180.
-
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Ρε συ, είναι πολύ κοντά. Τρώει 5%, θα έπρεπε να πηγαίνω με 180.
Ναι και!?!? Κανεις και μερικα 0-160 να γουσταρεις και να πως αδειαζει!
-
Έξω από την Πάτρα με διασταυρώσεις, διόδια κλπ.
Δεν βγαίνει Φανη.
Σωστά το χειρίστηκε ο Δημήτρης -
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Έξω από την Πάτρα με διασταυρώσεις, διόδια κλπ.
Δεν βγαίνει Φανη.
Σωστά το χειρίστηκε ο ΔημήτρηςΔεν εχω αποψη αφου δεν εχω το αμαξι. Αλλα δοαβαζουμε για δραματικη αυξηση κατανάλωσης με λιγο γκαζακι, σε αυτο βασιστηκα. Παντως εγω θα πηγα8ινα για κατουρημα και μετα τελικιασμενος για Πατρα κα8 εαν εθιχε ακομα πανω απο 40% θα εκανα και μια βολτιτσα. Το κατούρημα μια φορα δεν θα το ανεβαλα!
-
Δεν ήμουν να σκάσω, αλλιώς θα έλεγα στην οικογένεια να το κλείσουν χειροκίνητα.
-
να έχουμε τεσλα και να μένουμε ακατούρητοι και με το φρέντο από Αθήνα παέι πολύ!!!
Χρόνια πολλα!!!
-
Σύντροφοι, μην εμμένετε στην λαίλαπα των ακατουρητων, κατουράτε !
-
@realzeus said in TESLA FORUM:
@george1977 said in TESLA FORUM:
το software define car
Δυστοπία!!!
ΥΓ: Εισαι κομπιουτεράς;
Eίμαι και βλέπω τα μοντέλα που έχουν επιβληθεί στην πληροφορική να επιβάλονται στα αυτόκινητα , πολύ σύντομα.
Το αυτοκίνητο σε μια εποχή όχι μακρινή από την σημερινη θα πουλιέται με συνδρομητικό μοντέλο , όπου για το hardware θα δίνεις ένα μικρό συγκριτικά ποσό αλλά θα πληρώνεις κατά την διάρκεια χρήσης. ΤΟ hardware θα έχει maximum χρόνο ζωής τα δέκα χρόνια όπου μετά θα πηγαίνει ανακύκλωση και θα έχεις δικαιώμα αντικατάτασης σε ευνοική τιμή εφόσον έχεις την συνδρομή ή την πιο premium συνδρομή. Εννοείτε στο συνολικό χρόνο ζωής του θα είναι πολύ ακριβότερό από όσο είναι σήμερα .
-
Το θέμα είναι ότι επειδή μεγαλώνουμε να μας πηγαίνει αυτόνομα...
-
@criuser said in TESLA FORUM:
Το θέμα είναι ότι επειδή μεγαλώνουμε να μας πηγαίνει αυτόνομα...
το μονο που κανουν αυτονομα τα γαλλικα που υποστηριζεις, ειναι να σε αφηνουν στο δρομο
-
Και οι Γάλλοι μια χαρά είναι στην ηλεκτροκίνηση. Χρειαστήκανε μερικά updates για μην κολλάει η κάμερα όταν πηγαίνεις μπροστά , αλλά τώρα παίζουν όλα απροβλημάτιστα.
Το 2008 στην τετραετία είναι καλύτερο από ότι ήταν στην αρχική αγορά , εξαιρώντας την αυτονομία που έχει πέσει από τα 306 χλμ στα 295 χλμ στο κανονικο mode.
-
κ για να μην λέτε οτι γουστάρω να κράζω μόνο τα Tesla, σήμερα το πρωι ξημερώματα, πριν ακόμα σηκωθεί ο ήλιος, πέρασε δίπλα μου το πρώτο Νέο Υ (που εχω δει απο κοντα) στο δρόμο προς Λαμία (πήγα ευθυμερόν Καλαμπάκια), περίπου στο ύψος της Αταλάντης. Απευθείας το κατάλαβα από το μπροστινό φως, και έκοψα λίγο για να με προσπεράσει πιο γρήγορα ώστε να δω και το πίσω μέρος. Ο φωτισμός μπρος και πίσω και η αίσθηση που μου έδωσε σαν όχημα, ήταν καταπλητική, είχε σταθερή ταχύτητα στα 120 χιλιόμετρα και το ακολούθησα για 5-10 χιλιόμετρα να το θαυμάσω. Ο οδηγός του μάλλον με κατάλαβε και σε ένα σημείο είμασταν δίπλα δίπλα και με αφησε να το κοιτάξω. Δυστυχώς η έλλειψη φωτισμού δεν με βοήθησε πολύ να δω λεπτομέρειες, ωστόσο μου φαίνεται πολύ πιο όμορφο από το παλιό, και κατά περίεργο τρόπο, έδειχνε να ειναι πιο μικρό σε διαστάσεις παρόλο που δεν ισχύει. Το Design πραγματικά θεωρώ οτι είναι ένα Προτέρημα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου.
-
Έχει εμπειρία αυτομουτσουνως ή εξ ακοής κάνεις από αυτό ή κάτι αντίστοιχο?
TESLA FORUM