Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τί με συμφέρει?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Τί με συμφέρει?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    20
    47
    2309
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      civil357 last edited by

      Εντωμεταξύ διαβάζω και αυτό ( καλά θυμόμουν):
      https://www.4troxoi.gr/dokimes/nissan-qashqai-odigoyme-tin-ekdosi-1-5d-115-ps/
      Κοινώς αν η έκδοση δεν είναι κάποια από τις 2 πρώτες , που πούλησαν περισσότερο , το μεταχειρισμένο ζητάει όσο το αγόρασε περίπου , 6 χρόνια μετά.
      Ο.κ. καταλαβαίνω το σκεπτικό του ( γενική άνοδος τιμών , σπανίζουν τα πετρέλαια κλπ) , αλλά προσωπικά δεν τα έδινα εύκολα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • cirus
        cirus @williamg last edited by

        @williamg said in Τί με συμφέρει?:

        @cirus said in Τί με συμφέρει?:

        @williamg said in Τί με συμφέρει?:

        @billy84 said in Τί με συμφέρει?:

        @antonakis said in Τί με συμφέρει?:

        Για να βγεις κερδισμένος μακροπρόθεσμα, μόνο αν κάνεις πολλά χλμ εκτός πόλης. (Αν δεν τιμωρήσει το diesel το κράτος στο μέλλον)

        Το puma έχει 8ετη εγγύηση.
        Το QQ φαντάζομαι με 60-100.000χλμ θα αρχίσει να ζητάει πράγματα.

        Τα 8 χρόνια εγγύησης πάντως σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία ίσως αποδειχτούν πιο κοστοβόρα στο τέλος, με δεδομένο ότι και τα 2 αυτοκίνητα είναι σχετικά αξιόπιστα και μπορεί να παίζει σε ''συνεργεία της γειτονιάς''. Φίλος μου πάντως με Qashqai 1,5 diesel που το είχε πάρει καινούργιο, μέχρι τα 100.000Km δεν έχει χρειαστεί κάτι πέραν των αναλώσιμων. Είναι βέβαια και τι θα τύχει!

        Πούμα και αξιοπιστία δεν νομίζω ότι πάνε μαζι
        https://car-recalls.eu/reliability/the-adac-2024-reliability-index-supermini-subcompact/

        Έχει άλλα καλά βέβαια.

        Πάντως και εγω το καινούριο θα έπαιρνα αν ήταν να δώσω τα ίδια χρήματα. Επίσης ελπίζω ότι καθώς το μοντέλο υπάρχει κάποια χρόνια ότι θα έχουν διορθώσει πολλά στραβά.

        8 χρόνια εγγύηση . Ποιο άλλο δίνει τόσο?

        Δεν πάω να πω ότι είναι τα ford τα πιο αξιόπιστα. Μέτρια είναι , ούτε τρομερά ούτε κακά. Αλλά με 8 χρόνια εγγύηση δεν σε πολύ νοιάζει αν βγάλει κάτι αφού θα στο καλυψουν

        Όπως το δείς. Για μένα μετραει και το κόστος του χαμένου χρόνου, των νεύρων (δε μ' αρεσει καθόλου ας πούμε να μένω), του ρίσκου να μπαίνει χέρι στο αμάξι πιό συχνά απ' ότι είναι τελείως απαραίτητο.

        Αλλά εγώ είμαι εγώ. Εϊμαι διατεθειμένος να κάνω σκόντο σε πολλά για να αγοράσω αξιοπιστία. Ο παραδίπλα θέλει παραπάνω οδηγική συγκίνηση. Ο άλλος θέλει σούπερ ασφάλεια. Καθένας έχει άλλες προτεραιότητες.

        Αλλά σου είπα και πιο πάνω. Μεταξύ μετχρ 6 χρόνων και καινούριου θα πήγαινα έτσι κι αλλιώς στο καινούριο και ας μην είχε φήμη τέρατος αξιοπιστίας.

        ΥΓ: Ξέρω 2 με πούμα. Ο ένας είναι σούπερ ευχαριστημένος με μηδέν προβληματα. Ο άλλος του τα χει βγάλει ολα, όπως λέει ο ίδιος, αλλά συνεχίζει να είναι ευχαριστημένος καθώς όλα αντιμετωπίστηκαν απο την αντιπροσ που πηγαίνει. Οπότε και οι 2 που ξέρω...ευχαριστημένοι είναι.

        Οκ δεκτον.

        Αλλά σε πάρα πολλά αυτοκίνητα ακόμα και αξιόπιστα ειδικά αν είναι καινούργια και πρώτη χρονιά που βγαίνουν γίνονται αυτά σε πολλούς κατόχους ανεξαρτητως μάρκας. Η εγγύηση είναι για να σε προστατεύει. Την Τρίτη Τετάρτη χρόνια που κυκλοφορεί ένα μοντέλο έχουν λυθεί παιδικά προβλήματα συνήθως .

        Cirus the virus

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • fanis75
          fanis75 moderator @cirus last edited by

          @cirus said in Τί με συμφέρει?:

          8 χρόνια εγγύηση . Ποιο άλλο δίνει τόσο?

          Η "αγαπημένη" σου 😂 δίνει 10....χαχα!

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • billy84
            billy84 @cirus last edited by

            @cirus said in Τί με συμφέρει?:

            @green-power said in Τί με συμφέρει?:

            @cirus said in Τί με συμφέρει?:

            Τα 8 χρόνια εγγύηση πιο κοστοβορα !!!!
            Μάλιστα το διαβάσαμε και αυτό
            Καλύτερα να διαλέγετε χωρίς εγγύηση παιδιά είναι καλύτερο .
            Να πάρετε VAG να νιώσετε πως είναι να μην έχεις εγγύηση και να σου πιάνουν τον πωπουλη πριν σε φερμαρουν. Με γλυκά λογάκια ΠΑΝΤΑ

            Γιατί με την 8ετή εγγύηση ποιος σου είπε ότι σε καλύπτουν; Είχαμε Ford όχι ένα τέσσερα στην οικογένεια. Τα δύο ήταν τίμια αν και με θεματάκια όσο περνούσε ο χρόνος, το ένα ήταν ρημάδι το τελευταίο με την περίφημη 8ετή εγγύηση το σουτάραμε στο 3ο χρόνο γιατί παρότι είχε πρόβλημα δεν το αναγνώριζαν και δεν το κάλυπταν.

            Όντως 8 χρόνια εγγύηση 8 χρόνια δέσμιος της αντιπροσωπείας. Ενώ στα 4 και στα 5 τους χαιρετάς βρίσκεις αξιόλογο μάστορα που μιλάς ο ίδιος μαζί του και δεν ακολουθούν τα πρωτόκολλα της αντιπροσωπείας που είτε χρειάζεσαι πχ αλλαγή στο μπουζί είτε όχι στα χρεώνουν κανονικότατα. Και δεν τα λες και φτηνά πια τα σέρβις στην επίσημη Ford και 500αρι βαράνε στο μεγάλο άνετα πια. Τα δε ηλεκτρικά της πλην Mach-e κ.λπ. VAG είναι στην πραγματικότητα. Πώς κατάντησε έτσι η ευρωπαϊκή Ford και αναπόφευκτα έχει πατώσει σε πωλήσεις απορώ πραγματικά.

            Ένα Puma την κρατάει ουσιαστικά στην Ελλάδα.

            Δεν μπαινω στην διαδικασία να εξηγησω γιατι είναι καλό να έχεις μεγαλή εγγυηση είναι τοσο αυτονοητο. Αν κάποιος μου πει ότι η γη είναι επίπεδη δεν θα κάτσω να πιασω κουβεντα να εξηγησω οτι δεν είναι. Θα συμφωνησω μαζι του. Το θεωρω αστειο να συζητησω για αυτο.

            Δεσμιος της αντιπροσωπείας δεν είσαι αν θες. Αν διαβασεις την εγγυηση γραφει οτι ισχύει και για συμβεβλημένο αρκει να βαζεις αυθεντικά FORD ανταλλακτικα και να μπορεις να το αποδειξεις σε περιπτωση που χρειαστει (δεν το κάνω, πάω αντιπροσωπεία αλλα το γνωριζω). Και μεις στην οικογενεια είχαμε πολλα ford και ποτε δεν είχαμε θεμα αν επρεπε να καλυφθει κάτι στην εγγυηση το καλυπταν πάντα. Ακομα και οταν μια μπαταρια ήταν εκτος εγγυηση για λιγο, περασαν αίτημα που εγκριθηκε από την ford και την αγορασα με παρα πολύ μεγαλη εκπτωση καλή τη θεληση.

            Στα Ηλεκτρικα μαρκα Ford δεν υπάρχει. VAG είναι οπως σωστα λες εκτος της mach. Το πως καταντησε η FORD είναι αλλη συζητηση και από οτι βλέπω δεν διαφωνουμε. Ουσιαστικα ενα Puma και ενα Kuga εχουν απομείνει και το focus τελιωνει φέτος νομιζω.

            Οι τιμες σε ολες τις αντιπροσωπείες είναι ακριβες αλλα της FORD δεν είναι οσο ακριβες είναι αλλες. Δεν λέω ότι είναι φτηνα αλλα δεν είναι εξισου ακριβα όπως πολλες αλλες μαρκες.

            Δεν είναι καθόλου αυτονόητο και φυσικά εκ του ασφαλούς αναφέρεις ότι αν πηγαίνεις σε οποιοδήποτε συνεργείο θα σε καλύψουν επειδή έβαλες γνήσια ανταλλακτικά Ford. Εγώ σου βάζω στοίχημα ότι θα κάνουν το παγώνι και δε θα συμφέρει να κινηθείς δικαστικά, εκεί πατάνε. Έχουν γίνει αρκετά τέτοια σκηνικά.

            Στο δια ταύτα τώρα, αν αυτό που αγοράζεις είναι σχετικά αξιόπιστο, δεν πρόκειται να ξεπεράσει σε έξοδα το καινούργιο που θα πηγαίνει αντιπροσωπεία. Τα βάλαμε και κάτω στην πράξη με φίλο πριν κάποια χρόνια, αγοράζοντας την ίδια μοτοσυκλέτα (εγώ μεταχειρισμένη, αυτός καινούργια με εγγύηση 2 ετών). Στα 2 χρόνια είχε χαλάσει αρκετά περισσότερα χρήματα και ο ίδιος παραδέχτηκε ότι δε συνέφερε γιατί για να κρατήσει την εγγύηση αναγκαζόταν να πληρώνει τα υπερτιμολογημένα σέρβις.

            Chrisk6 D 2 Replies Last reply Reply Quote 1
            • Chrisk6
              Chrisk6 @billy84 last edited by

              @billy84 said in Τί με συμφέρει?:

              @cirus said in Τί με συμφέρει?:

              @green-power said in Τί με συμφέρει?:

              @cirus said in Τί με συμφέρει?:

              Τα 8 χρόνια εγγύηση πιο κοστοβορα !!!!
              Μάλιστα το διαβάσαμε και αυτό
              Καλύτερα να διαλέγετε χωρίς εγγύηση παιδιά είναι καλύτερο .
              Να πάρετε VAG να νιώσετε πως είναι να μην έχεις εγγύηση και να σου πιάνουν τον πωπουλη πριν σε φερμαρουν. Με γλυκά λογάκια ΠΑΝΤΑ

              Γιατί με την 8ετή εγγύηση ποιος σου είπε ότι σε καλύπτουν; Είχαμε Ford όχι ένα τέσσερα στην οικογένεια. Τα δύο ήταν τίμια αν και με θεματάκια όσο περνούσε ο χρόνος, το ένα ήταν ρημάδι το τελευταίο με την περίφημη 8ετή εγγύηση το σουτάραμε στο 3ο χρόνο γιατί παρότι είχε πρόβλημα δεν το αναγνώριζαν και δεν το κάλυπταν.

              Όντως 8 χρόνια εγγύηση 8 χρόνια δέσμιος της αντιπροσωπείας. Ενώ στα 4 και στα 5 τους χαιρετάς βρίσκεις αξιόλογο μάστορα που μιλάς ο ίδιος μαζί του και δεν ακολουθούν τα πρωτόκολλα της αντιπροσωπείας που είτε χρειάζεσαι πχ αλλαγή στο μπουζί είτε όχι στα χρεώνουν κανονικότατα. Και δεν τα λες και φτηνά πια τα σέρβις στην επίσημη Ford και 500αρι βαράνε στο μεγάλο άνετα πια. Τα δε ηλεκτρικά της πλην Mach-e κ.λπ. VAG είναι στην πραγματικότητα. Πώς κατάντησε έτσι η ευρωπαϊκή Ford και αναπόφευκτα έχει πατώσει σε πωλήσεις απορώ πραγματικά.

              Ένα Puma την κρατάει ουσιαστικά στην Ελλάδα.

              Δεν μπαινω στην διαδικασία να εξηγησω γιατι είναι καλό να έχεις μεγαλή εγγυηση είναι τοσο αυτονοητο. Αν κάποιος μου πει ότι η γη είναι επίπεδη δεν θα κάτσω να πιασω κουβεντα να εξηγησω οτι δεν είναι. Θα συμφωνησω μαζι του. Το θεωρω αστειο να συζητησω για αυτο.

              Δεσμιος της αντιπροσωπείας δεν είσαι αν θες. Αν διαβασεις την εγγυηση γραφει οτι ισχύει και για συμβεβλημένο αρκει να βαζεις αυθεντικά FORD ανταλλακτικα και να μπορεις να το αποδειξεις σε περιπτωση που χρειαστει (δεν το κάνω, πάω αντιπροσωπεία αλλα το γνωριζω). Και μεις στην οικογενεια είχαμε πολλα ford και ποτε δεν είχαμε θεμα αν επρεπε να καλυφθει κάτι στην εγγυηση το καλυπταν πάντα. Ακομα και οταν μια μπαταρια ήταν εκτος εγγυηση για λιγο, περασαν αίτημα που εγκριθηκε από την ford και την αγορασα με παρα πολύ μεγαλη εκπτωση καλή τη θεληση.

              Στα Ηλεκτρικα μαρκα Ford δεν υπάρχει. VAG είναι οπως σωστα λες εκτος της mach. Το πως καταντησε η FORD είναι αλλη συζητηση και από οτι βλέπω δεν διαφωνουμε. Ουσιαστικα ενα Puma και ενα Kuga εχουν απομείνει και το focus τελιωνει φέτος νομιζω.

              Οι τιμες σε ολες τις αντιπροσωπείες είναι ακριβες αλλα της FORD δεν είναι οσο ακριβες είναι αλλες. Δεν λέω ότι είναι φτηνα αλλα δεν είναι εξισου ακριβα όπως πολλες αλλες μαρκες.

              Δεν είναι καθόλου αυτονόητο και φυσικά εκ του ασφαλούς αναφέρεις ότι αν πηγαίνεις σε οποιοδήποτε συνεργείο θα σε καλύψουν επειδή έβαλες γνήσια ανταλλακτικά Ford. Εγώ σου βάζω στοίχημα ότι θα κάνουν το παγώνι και δε θα συμφέρει να κινηθείς δικαστικά, εκεί πατάνε. Έχουν γίνει αρκετά τέτοια σκηνικά.

              Στο δια ταύτα τώρα, αν αυτό που αγοράζεις είναι σχετικά αξιόπιστο, δεν πρόκειται να ξεπεράσει σε έξοδα το καινούργιο που θα πηγαίνει αντιπροσωπεία. Τα βάλαμε και κάτω στην πράξη με φίλο πριν κάποια χρόνια, αγοράζοντας την ίδια μοτοσυκλέτα (εγώ μεταχειρισμένη, αυτός καινούργια με εγγύηση 2 ετών). Στα 2 χρόνια είχε χαλάσει αρκετά περισσότερα χρήματα και ο ίδιος παραδέχτηκε ότι δε συνέφερε γιατί για να κρατήσει την εγγύηση αναγκαζόταν να πληρώνει τα υπερτιμολογημένα σέρβις.

              Σκεψου μονο τακακια, δισκους και λαδια ποσα παραπανω χρεωνει μια αντιπροσωπεια σε σχεση με το να τα παρουμε εμεις εκτος και να τα τοποθετησεις σε δικο σου συνεργειο... και στα αυτοκινητα και στα μοτο.
              Τουλαχιστον να μην βγαζει προβληματα και προσπαθουν να κανουν τον Αλεκο...παροτι εγγυησεις μεγαλες.

              cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • F
                famas last edited by

                Η λογική λέει θα πηγαίνεις αντιπροσωπεία για τα κλασσικά λάδια, φίλτρα, μπουζί και τα αναλώσιμα τύπου τακάκια, δίσκους, αμορτισέρ θα τα κάνεις έξω.

                https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • cirus
                  cirus @Chrisk6 last edited by

                  @chrisk6 said in Τί με συμφέρει?:

                  @billy84 said in Τί με συμφέρει?:

                  @cirus said in Τί με συμφέρει?:

                  @green-power said in Τί με συμφέρει?:

                  @cirus said in Τί με συμφέρει?:

                  Τα 8 χρόνια εγγύηση πιο κοστοβορα !!!!
                  Μάλιστα το διαβάσαμε και αυτό
                  Καλύτερα να διαλέγετε χωρίς εγγύηση παιδιά είναι καλύτερο .
                  Να πάρετε VAG να νιώσετε πως είναι να μην έχεις εγγύηση και να σου πιάνουν τον πωπουλη πριν σε φερμαρουν. Με γλυκά λογάκια ΠΑΝΤΑ

                  Γιατί με την 8ετή εγγύηση ποιος σου είπε ότι σε καλύπτουν; Είχαμε Ford όχι ένα τέσσερα στην οικογένεια. Τα δύο ήταν τίμια αν και με θεματάκια όσο περνούσε ο χρόνος, το ένα ήταν ρημάδι το τελευταίο με την περίφημη 8ετή εγγύηση το σουτάραμε στο 3ο χρόνο γιατί παρότι είχε πρόβλημα δεν το αναγνώριζαν και δεν το κάλυπταν.

                  Όντως 8 χρόνια εγγύηση 8 χρόνια δέσμιος της αντιπροσωπείας. Ενώ στα 4 και στα 5 τους χαιρετάς βρίσκεις αξιόλογο μάστορα που μιλάς ο ίδιος μαζί του και δεν ακολουθούν τα πρωτόκολλα της αντιπροσωπείας που είτε χρειάζεσαι πχ αλλαγή στο μπουζί είτε όχι στα χρεώνουν κανονικότατα. Και δεν τα λες και φτηνά πια τα σέρβις στην επίσημη Ford και 500αρι βαράνε στο μεγάλο άνετα πια. Τα δε ηλεκτρικά της πλην Mach-e κ.λπ. VAG είναι στην πραγματικότητα. Πώς κατάντησε έτσι η ευρωπαϊκή Ford και αναπόφευκτα έχει πατώσει σε πωλήσεις απορώ πραγματικά.

                  Ένα Puma την κρατάει ουσιαστικά στην Ελλάδα.

                  Δεν μπαινω στην διαδικασία να εξηγησω γιατι είναι καλό να έχεις μεγαλή εγγυηση είναι τοσο αυτονοητο. Αν κάποιος μου πει ότι η γη είναι επίπεδη δεν θα κάτσω να πιασω κουβεντα να εξηγησω οτι δεν είναι. Θα συμφωνησω μαζι του. Το θεωρω αστειο να συζητησω για αυτο.

                  Δεσμιος της αντιπροσωπείας δεν είσαι αν θες. Αν διαβασεις την εγγυηση γραφει οτι ισχύει και για συμβεβλημένο αρκει να βαζεις αυθεντικά FORD ανταλλακτικα και να μπορεις να το αποδειξεις σε περιπτωση που χρειαστει (δεν το κάνω, πάω αντιπροσωπεία αλλα το γνωριζω). Και μεις στην οικογενεια είχαμε πολλα ford και ποτε δεν είχαμε θεμα αν επρεπε να καλυφθει κάτι στην εγγυηση το καλυπταν πάντα. Ακομα και οταν μια μπαταρια ήταν εκτος εγγυηση για λιγο, περασαν αίτημα που εγκριθηκε από την ford και την αγορασα με παρα πολύ μεγαλη εκπτωση καλή τη θεληση.

                  Στα Ηλεκτρικα μαρκα Ford δεν υπάρχει. VAG είναι οπως σωστα λες εκτος της mach. Το πως καταντησε η FORD είναι αλλη συζητηση και από οτι βλέπω δεν διαφωνουμε. Ουσιαστικα ενα Puma και ενα Kuga εχουν απομείνει και το focus τελιωνει φέτος νομιζω.

                  Οι τιμες σε ολες τις αντιπροσωπείες είναι ακριβες αλλα της FORD δεν είναι οσο ακριβες είναι αλλες. Δεν λέω ότι είναι φτηνα αλλα δεν είναι εξισου ακριβα όπως πολλες αλλες μαρκες.

                  Δεν είναι καθόλου αυτονόητο και φυσικά εκ του ασφαλούς αναφέρεις ότι αν πηγαίνεις σε οποιοδήποτε συνεργείο θα σε καλύψουν επειδή έβαλες γνήσια ανταλλακτικά Ford. Εγώ σου βάζω στοίχημα ότι θα κάνουν το παγώνι και δε θα συμφέρει να κινηθείς δικαστικά, εκεί πατάνε. Έχουν γίνει αρκετά τέτοια σκηνικά.

                  Στο δια ταύτα τώρα, αν αυτό που αγοράζεις είναι σχετικά αξιόπιστο, δεν πρόκειται να ξεπεράσει σε έξοδα το καινούργιο που θα πηγαίνει αντιπροσωπεία. Τα βάλαμε και κάτω στην πράξη με φίλο πριν κάποια χρόνια, αγοράζοντας την ίδια μοτοσυκλέτα (εγώ μεταχειρισμένη, αυτός καινούργια με εγγύηση 2 ετών). Στα 2 χρόνια είχε χαλάσει αρκετά περισσότερα χρήματα και ο ίδιος παραδέχτηκε ότι δε συνέφερε γιατί για να κρατήσει την εγγύηση αναγκαζόταν να πληρώνει τα υπερτιμολογημένα σέρβις.

                  Σκεψου μονο τακακια, δισκους και λαδια ποσα παραπανω χρεωνει μια αντιπροσωπεια σε σχεση με το να τα παρουμε εμεις εκτος και να τα τοποθετησεις σε δικο σου συνεργειο... και στα αυτοκινητα και στα μοτο.
                  Τουλαχιστον να μην βγαζει προβληματα και προσπαθουν να κανουν τον Αλεκο...παροτι εγγυησεις μεγαλες.

                  Συγνώμη αλλά τα τακάκια πχ μπορείς να τα αλλάξεις όπου θες και να μην τα βάλεις στην αντιπροσωπεία. Δεν επηρεάζουν καμία εγγύηση

                  Παιδιά είναι αστείο να λέτε ότι είναι κακο και δεν συμφέρει να έχεις καλή εγγύηση.

                  Αν δεν κατανοείτε κάτι τόσο απλό δεν μπορώ να κάνω κάτι πραγματικά . Δεν θα κάτσω να επιχειρηματολογήσω σε κάτι αυτονόητο. Είτε το καταλαβαίνετε είτε όχι .

                  Cirus the virus

                  Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • Chrisk6
                    Chrisk6 @cirus last edited by

                    @cirus said in Τί με συμφέρει?:

                    @chrisk6 said in Τί με συμφέρει?:

                    @billy84 said in Τί με συμφέρει?:

                    @cirus said in Τί με συμφέρει?:

                    @green-power said in Τί με συμφέρει?:

                    @cirus said in Τί με συμφέρει?:

                    Τα 8 χρόνια εγγύηση πιο κοστοβορα !!!!
                    Μάλιστα το διαβάσαμε και αυτό
                    Καλύτερα να διαλέγετε χωρίς εγγύηση παιδιά είναι καλύτερο .
                    Να πάρετε VAG να νιώσετε πως είναι να μην έχεις εγγύηση και να σου πιάνουν τον πωπουλη πριν σε φερμαρουν. Με γλυκά λογάκια ΠΑΝΤΑ

                    Γιατί με την 8ετή εγγύηση ποιος σου είπε ότι σε καλύπτουν; Είχαμε Ford όχι ένα τέσσερα στην οικογένεια. Τα δύο ήταν τίμια αν και με θεματάκια όσο περνούσε ο χρόνος, το ένα ήταν ρημάδι το τελευταίο με την περίφημη 8ετή εγγύηση το σουτάραμε στο 3ο χρόνο γιατί παρότι είχε πρόβλημα δεν το αναγνώριζαν και δεν το κάλυπταν.

                    Όντως 8 χρόνια εγγύηση 8 χρόνια δέσμιος της αντιπροσωπείας. Ενώ στα 4 και στα 5 τους χαιρετάς βρίσκεις αξιόλογο μάστορα που μιλάς ο ίδιος μαζί του και δεν ακολουθούν τα πρωτόκολλα της αντιπροσωπείας που είτε χρειάζεσαι πχ αλλαγή στο μπουζί είτε όχι στα χρεώνουν κανονικότατα. Και δεν τα λες και φτηνά πια τα σέρβις στην επίσημη Ford και 500αρι βαράνε στο μεγάλο άνετα πια. Τα δε ηλεκτρικά της πλην Mach-e κ.λπ. VAG είναι στην πραγματικότητα. Πώς κατάντησε έτσι η ευρωπαϊκή Ford και αναπόφευκτα έχει πατώσει σε πωλήσεις απορώ πραγματικά.

                    Ένα Puma την κρατάει ουσιαστικά στην Ελλάδα.

                    Δεν μπαινω στην διαδικασία να εξηγησω γιατι είναι καλό να έχεις μεγαλή εγγυηση είναι τοσο αυτονοητο. Αν κάποιος μου πει ότι η γη είναι επίπεδη δεν θα κάτσω να πιασω κουβεντα να εξηγησω οτι δεν είναι. Θα συμφωνησω μαζι του. Το θεωρω αστειο να συζητησω για αυτο.

                    Δεσμιος της αντιπροσωπείας δεν είσαι αν θες. Αν διαβασεις την εγγυηση γραφει οτι ισχύει και για συμβεβλημένο αρκει να βαζεις αυθεντικά FORD ανταλλακτικα και να μπορεις να το αποδειξεις σε περιπτωση που χρειαστει (δεν το κάνω, πάω αντιπροσωπεία αλλα το γνωριζω). Και μεις στην οικογενεια είχαμε πολλα ford και ποτε δεν είχαμε θεμα αν επρεπε να καλυφθει κάτι στην εγγυηση το καλυπταν πάντα. Ακομα και οταν μια μπαταρια ήταν εκτος εγγυηση για λιγο, περασαν αίτημα που εγκριθηκε από την ford και την αγορασα με παρα πολύ μεγαλη εκπτωση καλή τη θεληση.

                    Στα Ηλεκτρικα μαρκα Ford δεν υπάρχει. VAG είναι οπως σωστα λες εκτος της mach. Το πως καταντησε η FORD είναι αλλη συζητηση και από οτι βλέπω δεν διαφωνουμε. Ουσιαστικα ενα Puma και ενα Kuga εχουν απομείνει και το focus τελιωνει φέτος νομιζω.

                    Οι τιμες σε ολες τις αντιπροσωπείες είναι ακριβες αλλα της FORD δεν είναι οσο ακριβες είναι αλλες. Δεν λέω ότι είναι φτηνα αλλα δεν είναι εξισου ακριβα όπως πολλες αλλες μαρκες.

                    Δεν είναι καθόλου αυτονόητο και φυσικά εκ του ασφαλούς αναφέρεις ότι αν πηγαίνεις σε οποιοδήποτε συνεργείο θα σε καλύψουν επειδή έβαλες γνήσια ανταλλακτικά Ford. Εγώ σου βάζω στοίχημα ότι θα κάνουν το παγώνι και δε θα συμφέρει να κινηθείς δικαστικά, εκεί πατάνε. Έχουν γίνει αρκετά τέτοια σκηνικά.

                    Στο δια ταύτα τώρα, αν αυτό που αγοράζεις είναι σχετικά αξιόπιστο, δεν πρόκειται να ξεπεράσει σε έξοδα το καινούργιο που θα πηγαίνει αντιπροσωπεία. Τα βάλαμε και κάτω στην πράξη με φίλο πριν κάποια χρόνια, αγοράζοντας την ίδια μοτοσυκλέτα (εγώ μεταχειρισμένη, αυτός καινούργια με εγγύηση 2 ετών). Στα 2 χρόνια είχε χαλάσει αρκετά περισσότερα χρήματα και ο ίδιος παραδέχτηκε ότι δε συνέφερε γιατί για να κρατήσει την εγγύηση αναγκαζόταν να πληρώνει τα υπερτιμολογημένα σέρβις.

                    Σκεψου μονο τακακια, δισκους και λαδια ποσα παραπανω χρεωνει μια αντιπροσωπεια σε σχεση με το να τα παρουμε εμεις εκτος και να τα τοποθετησεις σε δικο σου συνεργειο... και στα αυτοκινητα και στα μοτο.
                    Τουλαχιστον να μην βγαζει προβληματα και προσπαθουν να κανουν τον Αλεκο...παροτι εγγυησεις μεγαλες.

                    Συγνώμη αλλά τα τακάκια πχ μπορείς να τα αλλάξεις όπου θες και να μην τα βάλεις στην αντιπροσωπεία. Δεν επηρεάζουν καμία εγγύηση

                    Παιδιά είναι αστείο να λέτε ότι είναι κακο και δεν συμφέρει να έχεις καλή εγγύηση.

                    Αν δεν κατανοείτε κάτι τόσο απλό δεν μπορώ να κάνω κάτι πραγματικά . Δεν θα κάτσω να επιχειρηματολογήσω σε κάτι αυτονόητο. Είτε το καταλαβαίνετε είτε όχι .

                    Ρε σύ δεν είπε ότι είναι κακό κανείς.
                    Απλά πολλές φορές προσπαθούν να ισοσταθμίσουν τα κόστη της μεγάλης εγγύησης με τα ακριβά σέρβις. Κάπως πρέπει να βρεθεί μια ισορροπία.
                    Για τακάκια να ξέρεις πάντως έχουν παιχτεί πολλές αναφορές που κάποιος αλλάζει έξω και τυχαίνει α δημιουργηθεί θέμα στα φρένα και η αντιπροσωπεία λέει ααα δε ξέρω ποιος τα άλλαξα αλλά έκανε ζημιά και άλλα κουλά.
                    Σου λέει ο άλλος από το να τρέχω δικαστικά για τυχόν τετοιες μαλακιες πάω εκεί να μην μου ζαλίζουν τον.

                    Επίσης δεν χρειάζεται να βοηθήσεις στην κατανόηση σε τίποτα. Έχουν και άλλοι εμπειρίες εδώ μέσα και κονε με μεγάλες αντιπροσωπείες ώστε να ξέρουν τι μπορεί να καλύψει ή όχι ένας αντιπρόσωπος.

                    cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • katafractos17
                      katafractos17 @venti1986 last edited by

                      @venti1986 said in Τί με συμφέρει?:

                      Να αγοράσει κάποιος μεταχειρισμένο nissan quasquai πετρέλαιο του 2019 με 21000 ή καινούργιο ford puma παιδιά?

                      Καινούργιο Ford Puma.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dimitrioskosmas @billy84 last edited by

                        @billy84 said in Τί με συμφέρει?:

                        @cirus said in Τί με συμφέρει?:

                        @green-power said in Τί με συμφέρει?:

                        @cirus said in Τί με συμφέρει?:

                        Τα 8 χρόνια εγγύηση πιο κοστοβορα !!!!
                        Μάλιστα το διαβάσαμε και αυτό
                        Καλύτερα να διαλέγετε χωρίς εγγύηση παιδιά είναι καλύτερο .
                        Να πάρετε VAG να νιώσετε πως είναι να μην έχεις εγγύηση και να σου πιάνουν τον πωπουλη πριν σε φερμαρουν. Με γλυκά λογάκια ΠΑΝΤΑ

                        Γιατί με την 8ετή εγγύηση ποιος σου είπε ότι σε καλύπτουν; Είχαμε Ford όχι ένα τέσσερα στην οικογένεια. Τα δύο ήταν τίμια αν και με θεματάκια όσο περνούσε ο χρόνος, το ένα ήταν ρημάδι το τελευταίο με την περίφημη 8ετή εγγύηση το σουτάραμε στο 3ο χρόνο γιατί παρότι είχε πρόβλημα δεν το αναγνώριζαν και δεν το κάλυπταν.

                        Όντως 8 χρόνια εγγύηση 8 χρόνια δέσμιος της αντιπροσωπείας. Ενώ στα 4 και στα 5 τους χαιρετάς βρίσκεις αξιόλογο μάστορα που μιλάς ο ίδιος μαζί του και δεν ακολουθούν τα πρωτόκολλα της αντιπροσωπείας που είτε χρειάζεσαι πχ αλλαγή στο μπουζί είτε όχι στα χρεώνουν κανονικότατα. Και δεν τα λες και φτηνά πια τα σέρβις στην επίσημη Ford και 500αρι βαράνε στο μεγάλο άνετα πια. Τα δε ηλεκτρικά της πλην Mach-e κ.λπ. VAG είναι στην πραγματικότητα. Πώς κατάντησε έτσι η ευρωπαϊκή Ford και αναπόφευκτα έχει πατώσει σε πωλήσεις απορώ πραγματικά.

                        Ένα Puma την κρατάει ουσιαστικά στην Ελλάδα.

                        Δεν μπαινω στην διαδικασία να εξηγησω γιατι είναι καλό να έχεις μεγαλή εγγυηση είναι τοσο αυτονοητο. Αν κάποιος μου πει ότι η γη είναι επίπεδη δεν θα κάτσω να πιασω κουβεντα να εξηγησω οτι δεν είναι. Θα συμφωνησω μαζι του. Το θεωρω αστειο να συζητησω για αυτο.

                        Δεσμιος της αντιπροσωπείας δεν είσαι αν θες. Αν διαβασεις την εγγυηση γραφει οτι ισχύει και για συμβεβλημένο αρκει να βαζεις αυθεντικά FORD ανταλλακτικα και να μπορεις να το αποδειξεις σε περιπτωση που χρειαστει (δεν το κάνω, πάω αντιπροσωπεία αλλα το γνωριζω). Και μεις στην οικογενεια είχαμε πολλα ford και ποτε δεν είχαμε θεμα αν επρεπε να καλυφθει κάτι στην εγγυηση το καλυπταν πάντα. Ακομα και οταν μια μπαταρια ήταν εκτος εγγυηση για λιγο, περασαν αίτημα που εγκριθηκε από την ford και την αγορασα με παρα πολύ μεγαλη εκπτωση καλή τη θεληση.

                        Στα Ηλεκτρικα μαρκα Ford δεν υπάρχει. VAG είναι οπως σωστα λες εκτος της mach. Το πως καταντησε η FORD είναι αλλη συζητηση και από οτι βλέπω δεν διαφωνουμε. Ουσιαστικα ενα Puma και ενα Kuga εχουν απομείνει και το focus τελιωνει φέτος νομιζω.

                        Οι τιμες σε ολες τις αντιπροσωπείες είναι ακριβες αλλα της FORD δεν είναι οσο ακριβες είναι αλλες. Δεν λέω ότι είναι φτηνα αλλα δεν είναι εξισου ακριβα όπως πολλες αλλες μαρκες.

                        Δεν είναι καθόλου αυτονόητο και φυσικά εκ του ασφαλούς αναφέρεις ότι αν πηγαίνεις σε οποιοδήποτε συνεργείο θα σε καλύψουν επειδή έβαλες γνήσια ανταλλακτικά Ford. Εγώ σου βάζω στοίχημα ότι θα κάνουν το παγώνι και δε θα συμφέρει να κινηθείς δικαστικά, εκεί πατάνε. Έχουν γίνει αρκετά τέτοια σκηνικά.

                        Στο δια ταύτα τώρα, αν αυτό που αγοράζεις είναι σχετικά αξιόπιστο, δεν πρόκειται να ξεπεράσει σε έξοδα το καινούργιο που θα πηγαίνει αντιπροσωπεία. Τα βάλαμε και κάτω στην πράξη με φίλο πριν κάποια χρόνια, αγοράζοντας την ίδια μοτοσυκλέτα (εγώ μεταχειρισμένη, αυτός καινούργια με εγγύηση 2 ετών). Στα 2 χρόνια είχε χαλάσει αρκετά περισσότερα χρήματα και ο ίδιος παραδέχτηκε ότι δε συνέφερε γιατί για να κρατήσει την εγγύηση αναγκαζόταν να πληρώνει τα υπερτιμολογημένα σέρβις.

                        στα πρωτα 2 χρονια σε μια καινούρια μοτο μεσαιου μεγαλου κυβισμου θα αλλάξεις 2 φορες λάδια (οπως στη μεταχειρισμένη) υγρά φρένων (όπως στη μεταχειρισμένη) και ανάλογα τα χιλιόμετρα και τον κατασκευαστή θα σου κάτσει ένα μεσαίο-μεγάλο service στην αντιπροσωπεια. λαστιχα θα έχεις καινούρια (αμφίβολο στη μεταχ.) γρανάζια αλυσιδα καινουρια (αμφίβολο στη μεταχ.).
                        πως χάλασε περισσότερα λεφτα στα πρώτα 2 χρόνια?
                        σε τι μοντέλο αναφέρεσαι?

                        billy84 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • cirus
                          cirus @Chrisk6 last edited by cirus

                          @chrisk6 said in Τί με συμφέρει?:

                          @cirus said in Τί με συμφέρει?:

                          @chrisk6 said in Τί με συμφέρει?:

                          @billy84 said in Τί με συμφέρει?:

                          @cirus said in Τί με συμφέρει?:

                          @green-power said in Τί με συμφέρει?:

                          @cirus said in Τί με συμφέρει?:

                          Τα 8 χρόνια εγγύηση πιο κοστοβορα !!!!
                          Μάλιστα το διαβάσαμε και αυτό
                          Καλύτερα να διαλέγετε χωρίς εγγύηση παιδιά είναι καλύτερο .
                          Να πάρετε VAG να νιώσετε πως είναι να μην έχεις εγγύηση και να σου πιάνουν τον πωπουλη πριν σε φερμαρουν. Με γλυκά λογάκια ΠΑΝΤΑ

                          Γιατί με την 8ετή εγγύηση ποιος σου είπε ότι σε καλύπτουν; Είχαμε Ford όχι ένα τέσσερα στην οικογένεια. Τα δύο ήταν τίμια αν και με θεματάκια όσο περνούσε ο χρόνος, το ένα ήταν ρημάδι το τελευταίο με την περίφημη 8ετή εγγύηση το σουτάραμε στο 3ο χρόνο γιατί παρότι είχε πρόβλημα δεν το αναγνώριζαν και δεν το κάλυπταν.

                          Όντως 8 χρόνια εγγύηση 8 χρόνια δέσμιος της αντιπροσωπείας. Ενώ στα 4 και στα 5 τους χαιρετάς βρίσκεις αξιόλογο μάστορα που μιλάς ο ίδιος μαζί του και δεν ακολουθούν τα πρωτόκολλα της αντιπροσωπείας που είτε χρειάζεσαι πχ αλλαγή στο μπουζί είτε όχι στα χρεώνουν κανονικότατα. Και δεν τα λες και φτηνά πια τα σέρβις στην επίσημη Ford και 500αρι βαράνε στο μεγάλο άνετα πια. Τα δε ηλεκτρικά της πλην Mach-e κ.λπ. VAG είναι στην πραγματικότητα. Πώς κατάντησε έτσι η ευρωπαϊκή Ford και αναπόφευκτα έχει πατώσει σε πωλήσεις απορώ πραγματικά.

                          Ένα Puma την κρατάει ουσιαστικά στην Ελλάδα.

                          Δεν μπαινω στην διαδικασία να εξηγησω γιατι είναι καλό να έχεις μεγαλή εγγυηση είναι τοσο αυτονοητο. Αν κάποιος μου πει ότι η γη είναι επίπεδη δεν θα κάτσω να πιασω κουβεντα να εξηγησω οτι δεν είναι. Θα συμφωνησω μαζι του. Το θεωρω αστειο να συζητησω για αυτο.

                          Δεσμιος της αντιπροσωπείας δεν είσαι αν θες. Αν διαβασεις την εγγυηση γραφει οτι ισχύει και για συμβεβλημένο αρκει να βαζεις αυθεντικά FORD ανταλλακτικα και να μπορεις να το αποδειξεις σε περιπτωση που χρειαστει (δεν το κάνω, πάω αντιπροσωπεία αλλα το γνωριζω). Και μεις στην οικογενεια είχαμε πολλα ford και ποτε δεν είχαμε θεμα αν επρεπε να καλυφθει κάτι στην εγγυηση το καλυπταν πάντα. Ακομα και οταν μια μπαταρια ήταν εκτος εγγυηση για λιγο, περασαν αίτημα που εγκριθηκε από την ford και την αγορασα με παρα πολύ μεγαλη εκπτωση καλή τη θεληση.

                          Στα Ηλεκτρικα μαρκα Ford δεν υπάρχει. VAG είναι οπως σωστα λες εκτος της mach. Το πως καταντησε η FORD είναι αλλη συζητηση και από οτι βλέπω δεν διαφωνουμε. Ουσιαστικα ενα Puma και ενα Kuga εχουν απομείνει και το focus τελιωνει φέτος νομιζω.

                          Οι τιμες σε ολες τις αντιπροσωπείες είναι ακριβες αλλα της FORD δεν είναι οσο ακριβες είναι αλλες. Δεν λέω ότι είναι φτηνα αλλα δεν είναι εξισου ακριβα όπως πολλες αλλες μαρκες.

                          Δεν είναι καθόλου αυτονόητο και φυσικά εκ του ασφαλούς αναφέρεις ότι αν πηγαίνεις σε οποιοδήποτε συνεργείο θα σε καλύψουν επειδή έβαλες γνήσια ανταλλακτικά Ford. Εγώ σου βάζω στοίχημα ότι θα κάνουν το παγώνι και δε θα συμφέρει να κινηθείς δικαστικά, εκεί πατάνε. Έχουν γίνει αρκετά τέτοια σκηνικά.

                          Στο δια ταύτα τώρα, αν αυτό που αγοράζεις είναι σχετικά αξιόπιστο, δεν πρόκειται να ξεπεράσει σε έξοδα το καινούργιο που θα πηγαίνει αντιπροσωπεία. Τα βάλαμε και κάτω στην πράξη με φίλο πριν κάποια χρόνια, αγοράζοντας την ίδια μοτοσυκλέτα (εγώ μεταχειρισμένη, αυτός καινούργια με εγγύηση 2 ετών). Στα 2 χρόνια είχε χαλάσει αρκετά περισσότερα χρήματα και ο ίδιος παραδέχτηκε ότι δε συνέφερε γιατί για να κρατήσει την εγγύηση αναγκαζόταν να πληρώνει τα υπερτιμολογημένα σέρβις.

                          Σκεψου μονο τακακια, δισκους και λαδια ποσα παραπανω χρεωνει μια αντιπροσωπεια σε σχεση με το να τα παρουμε εμεις εκτος και να τα τοποθετησεις σε δικο σου συνεργειο... και στα αυτοκινητα και στα μοτο.
                          Τουλαχιστον να μην βγαζει προβληματα και προσπαθουν να κανουν τον Αλεκο...παροτι εγγυησεις μεγαλες.

                          Συγνώμη αλλά τα τακάκια πχ μπορείς να τα αλλάξεις όπου θες και να μην τα βάλεις στην αντιπροσωπεία. Δεν επηρεάζουν καμία εγγύηση

                          Παιδιά είναι αστείο να λέτε ότι είναι κακο και δεν συμφέρει να έχεις καλή εγγύηση.

                          Αν δεν κατανοείτε κάτι τόσο απλό δεν μπορώ να κάνω κάτι πραγματικά . Δεν θα κάτσω να επιχειρηματολογήσω σε κάτι αυτονόητο. Είτε το καταλαβαίνετε είτε όχι .

                          Ρε σύ δεν είπε ότι είναι κακό κανείς.
                          Απλά πολλές φορές προσπαθούν να ισοσταθμίσουν τα κόστη της μεγάλης εγγύησης με τα ακριβά σέρβις. Κάπως πρέπει να βρεθεί μια ισορροπία.
                          Για τακάκια να ξέρεις πάντως έχουν παιχτεί πολλές αναφορές που κάποιος αλλάζει έξω και τυχαίνει α δημιουργηθεί θέμα στα φρένα και η αντιπροσωπεία λέει ααα δε ξέρω ποιος τα άλλαξα αλλά έκανε ζημιά και άλλα κουλά.
                          Σου λέει ο άλλος από το να τρέχω δικαστικά για τυχόν τετοιες μαλακιες πάω εκεί να μην μου ζαλίζουν τον.

                          Επίσης δεν χρειάζεται να βοηθήσεις στην κατανόηση σε τίποτα. Έχουν και άλλοι εμπειρίες εδώ μέσα και κονε με μεγάλες αντιπροσωπείες ώστε να ξέρουν τι μπορεί να καλύψει ή όχι ένας αντιπρόσωπος.

                          Το σχόλιο μου για την εγγύηση και την κατανόηση προφανώς δεν πήγαινε σε σένα. Γενικά μιλάω. Το ότι έκανα quote εσένα δεν σημαίνει ότι αναφέρομαι σε σένα. Απλά για αποφυγή παραξηγησεων το γράφω

                          Για τα υπόλοιπα αναφέρθηκα ήδη.

                          Cirus the virus

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • I
                            i-hasu last edited by

                            Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί οι αντιπροσωπείες είναι τόσο δυσκοιλιες στην εφαρμογή της εγγύησης. Από την τσέπη τους δεν επισκευάζονται. Πραγματικά χαλάνε το όνομα της φίρμας χωρίς λόγο.

                            Zω από περιέργεια
                            να δω τι θα γίνει

                            I fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                            • I
                              ilias-a @i-hasu last edited by

                              @i-hasu said in Τί με συμφέρει?:

                              Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί οι αντιπροσωπείες είναι τόσο δυσκοιλιες στην εφαρμογή της εγγύησης. Από την τσέπη τους δεν επισκευάζονται. Πραγματικά χαλάνε το όνομα της φίρμας χωρίς λόγο.

                              1. Η προμηθεια απο τα ανταλλακτικα, οταν πληρωνει ο πελατης την κερδιζουν σε αντιθεση με εργασια εντος εγγυησης.
                              2. Ο κεντρικος αντιπροσωπος (δε γνωριζω την αιτια) πιεζει να μην τα περασουν ολα εγγυηση.
                              T 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • T
                                teo-mak @ilias-a last edited by

                                @ilias-a said in Τί με συμφέρει?:

                                @i-hasu said in Τί με συμφέρει?:

                                Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί οι αντιπροσωπείες είναι τόσο δυσκοιλιες στην εφαρμογή της εγγύησης. Από την τσέπη τους δεν επισκευάζονται. Πραγματικά χαλάνε το όνομα της φίρμας χωρίς λόγο.

                                1. Η προμηθεια απο τα ανταλλακτικα, οταν πληρωνει ο πελατης την κερδιζουν σε αντιθεση με εργασια εντος εγγυησης.
                                2. Ο κεντρικος αντιπροσωπος (δε γνωριζω την αιτια) πιεζει να μην τα περασουν ολα εγγυηση.

                                Εργατοώρες που μάλλον ειναι σε προσυμφωνία με την κεντρική σε κοστος σαφώς χαμηλότερη απο την επίσημη «λιανικη» και πληρωμή αυτών σε βάθος χρόνου.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • C
                                  civil357 last edited by

                                  Οι περισσότεροι αντιπρόσωποι φανταστείτε τους ως μία μορφή franchise.
                                  Ελέγχονται από τα κεντρικά σχεδόν για οτιδήποτε μπει και βγεί από το συνεργείο. Άρα η πολτική εγγυήσεων είναι αποτέλεσμα της διαπραγμάτευσης της κεντρικής αντιπροσωπείας με το εργοστάσιο.
                                  Συνταξιούχος αντιπρόσωπος μου έλεγε ότι έπρεπε ετησίως εκτός από τους στόχους πωλήσεων να πιάσει και στόχους σε αναλώσιμα ( λάδια - φίλτρα) και εργατοώρες. Επίσης του κρατούσαν προμήθειες για διαφημίσεις και όποτε άλλαζε η (πανελλαδική) διακόσμηση ( καναπέδες - χρώματα - σημαιάκια) τα πλήρωνε από την τσέπη του.
                                  Αυτό το τρόπο λειτουργίας μου μετέφερε.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • I
                                    i-hasu last edited by

                                    Από τον συλλογισμό μου δεν εξαιρω τον κεντρικό αντιπρόσωπο εννοείται.

                                    Zω από περιέργεια
                                    να δω τι θα γίνει

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator @i-hasu last edited by

                                      @i-hasu said in Τί με συμφέρει?:

                                      Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί οι αντιπροσωπείες είναι τόσο δυσκοιλιες στην εφαρμογή της εγγύησης. Από την τσέπη τους δεν επισκευάζονται. Πραγματικά χαλάνε το όνομα της φίρμας χωρίς λόγο.

                                      Δεν είναι δυσκοίλια τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία, της σκούφια τους πετάνε για εργασίες εντός εγγύησης. Η εισαγωγική ή η μητρική είναι η δυσκοίλια. Οπότε με τον όρο "αντιπροσωπείες" έχει σημασία τι εννοούμε. Άλλο ο εισαγωγέας και άλλο ο εξουσιοδοτημένος επισκευαστής.

                                      Δυσκοίλιες έχουν γίνει πάρα πολύ οι εισαγωγικές ή/και οι μητρικές - ξέρω π.χ. πόσο έχει δυσκολέψει η διαδικασία της BMW Hellas που ειναι θυγατρική της BMW AG και πόσο αυστηρό έλεγχο κάνουν οι Γερμανοί πλέον - τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή τον συμφέρει με τα χίλια να περνάει εγγυήσεις, γιατί πληρώνεται στο ακεραιο και μάλιστα με την εργασία στα χαρτιά που ειναι πολύ μεγάλη σε εργατοώρες.

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        i-hasu last edited by

                                        Mην εστιάζεις σε αυτό. Γιατί δεν εφαρμόζει η εισαγωγική εταιρεία τους όρους της εγγύησης που έχει δηλώσει η φίρμα πχ VW?

                                        Zω από περιέργεια
                                        να δω τι θα γίνει

                                        fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator @i-hasu last edited by

                                          @i-hasu said in Τί με συμφέρει?:

                                          Γιατί δεν εφαρμόζει η εισαγωγική εταιρεία τους όρους της εγγύησης που έχει δηλώσει η φίρμα πχ VW?

                                          Γιατί προσπαθούν να γλυτώσουν κόστη, απλό ειναι. Κάθε επισκευή στα πλαίσια της εγγύησης, έχει κόστος για την μητρική εταιρία. Οπότε εαν η μητρική (VW AG) αρνείται να καλύψει την επισκευή, τότε πρέπει να την καλύψει η εισαγωγική.

                                          Εδώ χρειάζεται να γίνει ένας μεγάλος διαχωρισμός που κάνει μεγάλη διαφορά: α) η εισαγωγική ειναι θυγατρική της μητρικής εταιρεία (αυτοκινητοβιομηχανίας), όπως π.χ. η BMW Hellas ή β) η εισαγωγική ειναι ξεχωριστή εταιρία που έχει απλά εμπορική συμφωνία για την αποκλειστική εισαγωγή της συγκεκριμένης μάρκας σε μια (ή περισσότερες) χώρα, όπως π.χ. ειναι η Kosmocar επίσημος και αποκλειστικός εισαγωγέας των VW στην Ελλάδα.

                                          Στην 2η περίπτωση, ειναι θέμα εμπορική συμφωνίας ποιος καλύπτει την εγγύηση και αυτό μπορεί να κάνει μεγάλη διαφορά. Προφανώς εμείς δεν γνωρίζουμε τις λεπτομέρεις της κάθε συμφωνίας, οπότε μόνο εικασίες μπορούμε να κάνουμε. ΟΛΑ όμως έχουν να κάνουν τελικά με το κόστος.

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • I
                                            i-hasu last edited by

                                            η άρνηση επισκευής ΕΝΤΟΣ εγγύησης βλάπτει σημαντικά την φήμη της μάρκας.
                                            όταν το αντιληφθούν ίσως πράτουν τα δέοντα.

                                            Zω από περιέργεια
                                            να δω τι θα γίνει

                                            fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr