-
Εντωμεταξύ διαβάζω και αυτό ( καλά θυμόμουν):
https://www.4troxoi.gr/dokimes/nissan-qashqai-odigoyme-tin-ekdosi-1-5d-115-ps/
Κοινώς αν η έκδοση δεν είναι κάποια από τις 2 πρώτες , που πούλησαν περισσότερο , το μεταχειρισμένο ζητάει όσο το αγόρασε περίπου , 6 χρόνια μετά.
Ο.κ. καταλαβαίνω το σκεπτικό του ( γενική άνοδος τιμών , σπανίζουν τα πετρέλαια κλπ) , αλλά προσωπικά δεν τα έδινα εύκολα. -
@williamg said in Τί με συμφέρει?:
@cirus said in Τί με συμφέρει?:
@williamg said in Τί με συμφέρει?:
@billy84 said in Τί με συμφέρει?:
@antonakis said in Τί με συμφέρει?:
Για να βγεις κερδισμένος μακροπρόθεσμα, μόνο αν κάνεις πολλά χλμ εκτός πόλης. (Αν δεν τιμωρήσει το diesel το κράτος στο μέλλον)
Το puma έχει 8ετη εγγύηση.
Το QQ φαντάζομαι με 60-100.000χλμ θα αρχίσει να ζητάει πράγματα.Τα 8 χρόνια εγγύησης πάντως σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία ίσως αποδειχτούν πιο κοστοβόρα στο τέλος, με δεδομένο ότι και τα 2 αυτοκίνητα είναι σχετικά αξιόπιστα και μπορεί να παίζει σε ''συνεργεία της γειτονιάς''. Φίλος μου πάντως με Qashqai 1,5 diesel που το είχε πάρει καινούργιο, μέχρι τα 100.000Km δεν έχει χρειαστεί κάτι πέραν των αναλώσιμων. Είναι βέβαια και τι θα τύχει!
Πούμα και αξιοπιστία δεν νομίζω ότι πάνε μαζι
https://car-recalls.eu/reliability/the-adac-2024-reliability-index-supermini-subcompact/Έχει άλλα καλά βέβαια.
Πάντως και εγω το καινούριο θα έπαιρνα αν ήταν να δώσω τα ίδια χρήματα. Επίσης ελπίζω ότι καθώς το μοντέλο υπάρχει κάποια χρόνια ότι θα έχουν διορθώσει πολλά στραβά.
8 χρόνια εγγύηση . Ποιο άλλο δίνει τόσο?
Δεν πάω να πω ότι είναι τα ford τα πιο αξιόπιστα. Μέτρια είναι , ούτε τρομερά ούτε κακά. Αλλά με 8 χρόνια εγγύηση δεν σε πολύ νοιάζει αν βγάλει κάτι αφού θα στο καλυψουν
Όπως το δείς. Για μένα μετραει και το κόστος του χαμένου χρόνου, των νεύρων (δε μ' αρεσει καθόλου ας πούμε να μένω), του ρίσκου να μπαίνει χέρι στο αμάξι πιό συχνά απ' ότι είναι τελείως απαραίτητο.
Αλλά εγώ είμαι εγώ. Εϊμαι διατεθειμένος να κάνω σκόντο σε πολλά για να αγοράσω αξιοπιστία. Ο παραδίπλα θέλει παραπάνω οδηγική συγκίνηση. Ο άλλος θέλει σούπερ ασφάλεια. Καθένας έχει άλλες προτεραιότητες.
Αλλά σου είπα και πιο πάνω. Μεταξύ μετχρ 6 χρόνων και καινούριου θα πήγαινα έτσι κι αλλιώς στο καινούριο και ας μην είχε φήμη τέρατος αξιοπιστίας.
ΥΓ: Ξέρω 2 με πούμα. Ο ένας είναι σούπερ ευχαριστημένος με μηδέν προβληματα. Ο άλλος του τα χει βγάλει ολα, όπως λέει ο ίδιος, αλλά συνεχίζει να είναι ευχαριστημένος καθώς όλα αντιμετωπίστηκαν απο την αντιπροσ που πηγαίνει. Οπότε και οι 2 που ξέρω...ευχαριστημένοι είναι.
Οκ δεκτον.
Αλλά σε πάρα πολλά αυτοκίνητα ακόμα και αξιόπιστα ειδικά αν είναι καινούργια και πρώτη χρονιά που βγαίνουν γίνονται αυτά σε πολλούς κατόχους ανεξαρτητως μάρκας. Η εγγύηση είναι για να σε προστατεύει. Την Τρίτη Τετάρτη χρόνια που κυκλοφορεί ένα μοντέλο έχουν λυθεί παιδικά προβλήματα συνήθως .
-
@cirus said in Τί με συμφέρει?:
8 χρόνια εγγύηση . Ποιο άλλο δίνει τόσο?
Η "αγαπημένη" σου
δίνει 10....χαχα! -
@cirus said in Τί με συμφέρει?:
@green-power said in Τί με συμφέρει?:
@cirus said in Τί με συμφέρει?:
Τα 8 χρόνια εγγύηση πιο κοστοβορα !!!!
Μάλιστα το διαβάσαμε και αυτό
Καλύτερα να διαλέγετε χωρίς εγγύηση παιδιά είναι καλύτερο .
Να πάρετε VAG να νιώσετε πως είναι να μην έχεις εγγύηση και να σου πιάνουν τον πωπουλη πριν σε φερμαρουν. Με γλυκά λογάκια ΠΑΝΤΑΓιατί με την 8ετή εγγύηση ποιος σου είπε ότι σε καλύπτουν; Είχαμε Ford όχι ένα τέσσερα στην οικογένεια. Τα δύο ήταν τίμια αν και με θεματάκια όσο περνούσε ο χρόνος, το ένα ήταν ρημάδι το τελευταίο με την περίφημη 8ετή εγγύηση το σουτάραμε στο 3ο χρόνο γιατί παρότι είχε πρόβλημα δεν το αναγνώριζαν και δεν το κάλυπταν.
Όντως 8 χρόνια εγγύηση 8 χρόνια δέσμιος της αντιπροσωπείας. Ενώ στα 4 και στα 5 τους χαιρετάς βρίσκεις αξιόλογο μάστορα που μιλάς ο ίδιος μαζί του και δεν ακολουθούν τα πρωτόκολλα της αντιπροσωπείας που είτε χρειάζεσαι πχ αλλαγή στο μπουζί είτε όχι στα χρεώνουν κανονικότατα. Και δεν τα λες και φτηνά πια τα σέρβις στην επίσημη Ford και 500αρι βαράνε στο μεγάλο άνετα πια. Τα δε ηλεκτρικά της πλην Mach-e κ.λπ. VAG είναι στην πραγματικότητα. Πώς κατάντησε έτσι η ευρωπαϊκή Ford και αναπόφευκτα έχει πατώσει σε πωλήσεις απορώ πραγματικά.
Ένα Puma την κρατάει ουσιαστικά στην Ελλάδα.
Δεν μπαινω στην διαδικασία να εξηγησω γιατι είναι καλό να έχεις μεγαλή εγγυηση είναι τοσο αυτονοητο. Αν κάποιος μου πει ότι η γη είναι επίπεδη δεν θα κάτσω να πιασω κουβεντα να εξηγησω οτι δεν είναι. Θα συμφωνησω μαζι του. Το θεωρω αστειο να συζητησω για αυτο.
Δεσμιος της αντιπροσωπείας δεν είσαι αν θες. Αν διαβασεις την εγγυηση γραφει οτι ισχύει και για συμβεβλημένο αρκει να βαζεις αυθεντικά FORD ανταλλακτικα και να μπορεις να το αποδειξεις σε περιπτωση που χρειαστει (δεν το κάνω, πάω αντιπροσωπεία αλλα το γνωριζω). Και μεις στην οικογενεια είχαμε πολλα ford και ποτε δεν είχαμε θεμα αν επρεπε να καλυφθει κάτι στην εγγυηση το καλυπταν πάντα. Ακομα και οταν μια μπαταρια ήταν εκτος εγγυηση για λιγο, περασαν αίτημα που εγκριθηκε από την ford και την αγορασα με παρα πολύ μεγαλη εκπτωση καλή τη θεληση.
Στα Ηλεκτρικα μαρκα Ford δεν υπάρχει. VAG είναι οπως σωστα λες εκτος της mach. Το πως καταντησε η FORD είναι αλλη συζητηση και από οτι βλέπω δεν διαφωνουμε. Ουσιαστικα ενα Puma και ενα Kuga εχουν απομείνει και το focus τελιωνει φέτος νομιζω.
Οι τιμες σε ολες τις αντιπροσωπείες είναι ακριβες αλλα της FORD δεν είναι οσο ακριβες είναι αλλες. Δεν λέω ότι είναι φτηνα αλλα δεν είναι εξισου ακριβα όπως πολλες αλλες μαρκες.
Δεν είναι καθόλου αυτονόητο και φυσικά εκ του ασφαλούς αναφέρεις ότι αν πηγαίνεις σε οποιοδήποτε συνεργείο θα σε καλύψουν επειδή έβαλες γνήσια ανταλλακτικά Ford. Εγώ σου βάζω στοίχημα ότι θα κάνουν το παγώνι και δε θα συμφέρει να κινηθείς δικαστικά, εκεί πατάνε. Έχουν γίνει αρκετά τέτοια σκηνικά.
Στο δια ταύτα τώρα, αν αυτό που αγοράζεις είναι σχετικά αξιόπιστο, δεν πρόκειται να ξεπεράσει σε έξοδα το καινούργιο που θα πηγαίνει αντιπροσωπεία. Τα βάλαμε και κάτω στην πράξη με φίλο πριν κάποια χρόνια, αγοράζοντας την ίδια μοτοσυκλέτα (εγώ μεταχειρισμένη, αυτός καινούργια με εγγύηση 2 ετών). Στα 2 χρόνια είχε χαλάσει αρκετά περισσότερα χρήματα και ο ίδιος παραδέχτηκε ότι δε συνέφερε γιατί για να κρατήσει την εγγύηση αναγκαζόταν να πληρώνει τα υπερτιμολογημένα σέρβις.
-
@billy84 said in Τί με συμφέρει?:
@cirus said in Τί με συμφέρει?:
@green-power said in Τί με συμφέρει?:
@cirus said in Τί με συμφέρει?:
Τα 8 χρόνια εγγύηση πιο κοστοβορα !!!!
Μάλιστα το διαβάσαμε και αυτό
Καλύτερα να διαλέγετε χωρίς εγγύηση παιδιά είναι καλύτερο .
Να πάρετε VAG να νιώσετε πως είναι να μην έχεις εγγύηση και να σου πιάνουν τον πωπουλη πριν σε φερμαρουν. Με γλυκά λογάκια ΠΑΝΤΑΓιατί με την 8ετή εγγύηση ποιος σου είπε ότι σε καλύπτουν; Είχαμε Ford όχι ένα τέσσερα στην οικογένεια. Τα δύο ήταν τίμια αν και με θεματάκια όσο περνούσε ο χρόνος, το ένα ήταν ρημάδι το τελευταίο με την περίφημη 8ετή εγγύηση το σουτάραμε στο 3ο χρόνο γιατί παρότι είχε πρόβλημα δεν το αναγνώριζαν και δεν το κάλυπταν.
Όντως 8 χρόνια εγγύηση 8 χρόνια δέσμιος της αντιπροσωπείας. Ενώ στα 4 και στα 5 τους χαιρετάς βρίσκεις αξιόλογο μάστορα που μιλάς ο ίδιος μαζί του και δεν ακολουθούν τα πρωτόκολλα της αντιπροσωπείας που είτε χρειάζεσαι πχ αλλαγή στο μπουζί είτε όχι στα χρεώνουν κανονικότατα. Και δεν τα λες και φτηνά πια τα σέρβις στην επίσημη Ford και 500αρι βαράνε στο μεγάλο άνετα πια. Τα δε ηλεκτρικά της πλην Mach-e κ.λπ. VAG είναι στην πραγματικότητα. Πώς κατάντησε έτσι η ευρωπαϊκή Ford και αναπόφευκτα έχει πατώσει σε πωλήσεις απορώ πραγματικά.
Ένα Puma την κρατάει ουσιαστικά στην Ελλάδα.
Δεν μπαινω στην διαδικασία να εξηγησω γιατι είναι καλό να έχεις μεγαλή εγγυηση είναι τοσο αυτονοητο. Αν κάποιος μου πει ότι η γη είναι επίπεδη δεν θα κάτσω να πιασω κουβεντα να εξηγησω οτι δεν είναι. Θα συμφωνησω μαζι του. Το θεωρω αστειο να συζητησω για αυτο.
Δεσμιος της αντιπροσωπείας δεν είσαι αν θες. Αν διαβασεις την εγγυηση γραφει οτι ισχύει και για συμβεβλημένο αρκει να βαζεις αυθεντικά FORD ανταλλακτικα και να μπορεις να το αποδειξεις σε περιπτωση που χρειαστει (δεν το κάνω, πάω αντιπροσωπεία αλλα το γνωριζω). Και μεις στην οικογενεια είχαμε πολλα ford και ποτε δεν είχαμε θεμα αν επρεπε να καλυφθει κάτι στην εγγυηση το καλυπταν πάντα. Ακομα και οταν μια μπαταρια ήταν εκτος εγγυηση για λιγο, περασαν αίτημα που εγκριθηκε από την ford και την αγορασα με παρα πολύ μεγαλη εκπτωση καλή τη θεληση.
Στα Ηλεκτρικα μαρκα Ford δεν υπάρχει. VAG είναι οπως σωστα λες εκτος της mach. Το πως καταντησε η FORD είναι αλλη συζητηση και από οτι βλέπω δεν διαφωνουμε. Ουσιαστικα ενα Puma και ενα Kuga εχουν απομείνει και το focus τελιωνει φέτος νομιζω.
Οι τιμες σε ολες τις αντιπροσωπείες είναι ακριβες αλλα της FORD δεν είναι οσο ακριβες είναι αλλες. Δεν λέω ότι είναι φτηνα αλλα δεν είναι εξισου ακριβα όπως πολλες αλλες μαρκες.
Δεν είναι καθόλου αυτονόητο και φυσικά εκ του ασφαλούς αναφέρεις ότι αν πηγαίνεις σε οποιοδήποτε συνεργείο θα σε καλύψουν επειδή έβαλες γνήσια ανταλλακτικά Ford. Εγώ σου βάζω στοίχημα ότι θα κάνουν το παγώνι και δε θα συμφέρει να κινηθείς δικαστικά, εκεί πατάνε. Έχουν γίνει αρκετά τέτοια σκηνικά.
Στο δια ταύτα τώρα, αν αυτό που αγοράζεις είναι σχετικά αξιόπιστο, δεν πρόκειται να ξεπεράσει σε έξοδα το καινούργιο που θα πηγαίνει αντιπροσωπεία. Τα βάλαμε και κάτω στην πράξη με φίλο πριν κάποια χρόνια, αγοράζοντας την ίδια μοτοσυκλέτα (εγώ μεταχειρισμένη, αυτός καινούργια με εγγύηση 2 ετών). Στα 2 χρόνια είχε χαλάσει αρκετά περισσότερα χρήματα και ο ίδιος παραδέχτηκε ότι δε συνέφερε γιατί για να κρατήσει την εγγύηση αναγκαζόταν να πληρώνει τα υπερτιμολογημένα σέρβις.
Σκεψου μονο τακακια, δισκους και λαδια ποσα παραπανω χρεωνει μια αντιπροσωπεια σε σχεση με το να τα παρουμε εμεις εκτος και να τα τοποθετησεις σε δικο σου συνεργειο... και στα αυτοκινητα και στα μοτο.
Τουλαχιστον να μην βγαζει προβληματα και προσπαθουν να κανουν τον Αλεκο...παροτι εγγυησεις μεγαλες. -
Η λογική λέει θα πηγαίνεις αντιπροσωπεία για τα κλασσικά λάδια, φίλτρα, μπουζί και τα αναλώσιμα τύπου τακάκια, δίσκους, αμορτισέρ θα τα κάνεις έξω.
-
@chrisk6 said in Τί με συμφέρει?:
@billy84 said in Τί με συμφέρει?:
@cirus said in Τί με συμφέρει?:
@green-power said in Τί με συμφέρει?:
@cirus said in Τί με συμφέρει?:
Τα 8 χρόνια εγγύηση πιο κοστοβορα !!!!
Μάλιστα το διαβάσαμε και αυτό
Καλύτερα να διαλέγετε χωρίς εγγύηση παιδιά είναι καλύτερο .
Να πάρετε VAG να νιώσετε πως είναι να μην έχεις εγγύηση και να σου πιάνουν τον πωπουλη πριν σε φερμαρουν. Με γλυκά λογάκια ΠΑΝΤΑΓιατί με την 8ετή εγγύηση ποιος σου είπε ότι σε καλύπτουν; Είχαμε Ford όχι ένα τέσσερα στην οικογένεια. Τα δύο ήταν τίμια αν και με θεματάκια όσο περνούσε ο χρόνος, το ένα ήταν ρημάδι το τελευταίο με την περίφημη 8ετή εγγύηση το σουτάραμε στο 3ο χρόνο γιατί παρότι είχε πρόβλημα δεν το αναγνώριζαν και δεν το κάλυπταν.
Όντως 8 χρόνια εγγύηση 8 χρόνια δέσμιος της αντιπροσωπείας. Ενώ στα 4 και στα 5 τους χαιρετάς βρίσκεις αξιόλογο μάστορα που μιλάς ο ίδιος μαζί του και δεν ακολουθούν τα πρωτόκολλα της αντιπροσωπείας που είτε χρειάζεσαι πχ αλλαγή στο μπουζί είτε όχι στα χρεώνουν κανονικότατα. Και δεν τα λες και φτηνά πια τα σέρβις στην επίσημη Ford και 500αρι βαράνε στο μεγάλο άνετα πια. Τα δε ηλεκτρικά της πλην Mach-e κ.λπ. VAG είναι στην πραγματικότητα. Πώς κατάντησε έτσι η ευρωπαϊκή Ford και αναπόφευκτα έχει πατώσει σε πωλήσεις απορώ πραγματικά.
Ένα Puma την κρατάει ουσιαστικά στην Ελλάδα.
Δεν μπαινω στην διαδικασία να εξηγησω γιατι είναι καλό να έχεις μεγαλή εγγυηση είναι τοσο αυτονοητο. Αν κάποιος μου πει ότι η γη είναι επίπεδη δεν θα κάτσω να πιασω κουβεντα να εξηγησω οτι δεν είναι. Θα συμφωνησω μαζι του. Το θεωρω αστειο να συζητησω για αυτο.
Δεσμιος της αντιπροσωπείας δεν είσαι αν θες. Αν διαβασεις την εγγυηση γραφει οτι ισχύει και για συμβεβλημένο αρκει να βαζεις αυθεντικά FORD ανταλλακτικα και να μπορεις να το αποδειξεις σε περιπτωση που χρειαστει (δεν το κάνω, πάω αντιπροσωπεία αλλα το γνωριζω). Και μεις στην οικογενεια είχαμε πολλα ford και ποτε δεν είχαμε θεμα αν επρεπε να καλυφθει κάτι στην εγγυηση το καλυπταν πάντα. Ακομα και οταν μια μπαταρια ήταν εκτος εγγυηση για λιγο, περασαν αίτημα που εγκριθηκε από την ford και την αγορασα με παρα πολύ μεγαλη εκπτωση καλή τη θεληση.
Στα Ηλεκτρικα μαρκα Ford δεν υπάρχει. VAG είναι οπως σωστα λες εκτος της mach. Το πως καταντησε η FORD είναι αλλη συζητηση και από οτι βλέπω δεν διαφωνουμε. Ουσιαστικα ενα Puma και ενα Kuga εχουν απομείνει και το focus τελιωνει φέτος νομιζω.
Οι τιμες σε ολες τις αντιπροσωπείες είναι ακριβες αλλα της FORD δεν είναι οσο ακριβες είναι αλλες. Δεν λέω ότι είναι φτηνα αλλα δεν είναι εξισου ακριβα όπως πολλες αλλες μαρκες.
Δεν είναι καθόλου αυτονόητο και φυσικά εκ του ασφαλούς αναφέρεις ότι αν πηγαίνεις σε οποιοδήποτε συνεργείο θα σε καλύψουν επειδή έβαλες γνήσια ανταλλακτικά Ford. Εγώ σου βάζω στοίχημα ότι θα κάνουν το παγώνι και δε θα συμφέρει να κινηθείς δικαστικά, εκεί πατάνε. Έχουν γίνει αρκετά τέτοια σκηνικά.
Στο δια ταύτα τώρα, αν αυτό που αγοράζεις είναι σχετικά αξιόπιστο, δεν πρόκειται να ξεπεράσει σε έξοδα το καινούργιο που θα πηγαίνει αντιπροσωπεία. Τα βάλαμε και κάτω στην πράξη με φίλο πριν κάποια χρόνια, αγοράζοντας την ίδια μοτοσυκλέτα (εγώ μεταχειρισμένη, αυτός καινούργια με εγγύηση 2 ετών). Στα 2 χρόνια είχε χαλάσει αρκετά περισσότερα χρήματα και ο ίδιος παραδέχτηκε ότι δε συνέφερε γιατί για να κρατήσει την εγγύηση αναγκαζόταν να πληρώνει τα υπερτιμολογημένα σέρβις.
Σκεψου μονο τακακια, δισκους και λαδια ποσα παραπανω χρεωνει μια αντιπροσωπεια σε σχεση με το να τα παρουμε εμεις εκτος και να τα τοποθετησεις σε δικο σου συνεργειο... και στα αυτοκινητα και στα μοτο.
Τουλαχιστον να μην βγαζει προβληματα και προσπαθουν να κανουν τον Αλεκο...παροτι εγγυησεις μεγαλες.Συγνώμη αλλά τα τακάκια πχ μπορείς να τα αλλάξεις όπου θες και να μην τα βάλεις στην αντιπροσωπεία. Δεν επηρεάζουν καμία εγγύηση
Παιδιά είναι αστείο να λέτε ότι είναι κακο και δεν συμφέρει να έχεις καλή εγγύηση.
Αν δεν κατανοείτε κάτι τόσο απλό δεν μπορώ να κάνω κάτι πραγματικά . Δεν θα κάτσω να επιχειρηματολογήσω σε κάτι αυτονόητο. Είτε το καταλαβαίνετε είτε όχι .
-
@cirus said in Τί με συμφέρει?:
@chrisk6 said in Τί με συμφέρει?:
@billy84 said in Τί με συμφέρει?:
@cirus said in Τί με συμφέρει?:
@green-power said in Τί με συμφέρει?:
@cirus said in Τί με συμφέρει?:
Τα 8 χρόνια εγγύηση πιο κοστοβορα !!!!
Μάλιστα το διαβάσαμε και αυτό
Καλύτερα να διαλέγετε χωρίς εγγύηση παιδιά είναι καλύτερο .
Να πάρετε VAG να νιώσετε πως είναι να μην έχεις εγγύηση και να σου πιάνουν τον πωπουλη πριν σε φερμαρουν. Με γλυκά λογάκια ΠΑΝΤΑΓιατί με την 8ετή εγγύηση ποιος σου είπε ότι σε καλύπτουν; Είχαμε Ford όχι ένα τέσσερα στην οικογένεια. Τα δύο ήταν τίμια αν και με θεματάκια όσο περνούσε ο χρόνος, το ένα ήταν ρημάδι το τελευταίο με την περίφημη 8ετή εγγύηση το σουτάραμε στο 3ο χρόνο γιατί παρότι είχε πρόβλημα δεν το αναγνώριζαν και δεν το κάλυπταν.
Όντως 8 χρόνια εγγύηση 8 χρόνια δέσμιος της αντιπροσωπείας. Ενώ στα 4 και στα 5 τους χαιρετάς βρίσκεις αξιόλογο μάστορα που μιλάς ο ίδιος μαζί του και δεν ακολουθούν τα πρωτόκολλα της αντιπροσωπείας που είτε χρειάζεσαι πχ αλλαγή στο μπουζί είτε όχι στα χρεώνουν κανονικότατα. Και δεν τα λες και φτηνά πια τα σέρβις στην επίσημη Ford και 500αρι βαράνε στο μεγάλο άνετα πια. Τα δε ηλεκτρικά της πλην Mach-e κ.λπ. VAG είναι στην πραγματικότητα. Πώς κατάντησε έτσι η ευρωπαϊκή Ford και αναπόφευκτα έχει πατώσει σε πωλήσεις απορώ πραγματικά.
Ένα Puma την κρατάει ουσιαστικά στην Ελλάδα.
Δεν μπαινω στην διαδικασία να εξηγησω γιατι είναι καλό να έχεις μεγαλή εγγυηση είναι τοσο αυτονοητο. Αν κάποιος μου πει ότι η γη είναι επίπεδη δεν θα κάτσω να πιασω κουβεντα να εξηγησω οτι δεν είναι. Θα συμφωνησω μαζι του. Το θεωρω αστειο να συζητησω για αυτο.
Δεσμιος της αντιπροσωπείας δεν είσαι αν θες. Αν διαβασεις την εγγυηση γραφει οτι ισχύει και για συμβεβλημένο αρκει να βαζεις αυθεντικά FORD ανταλλακτικα και να μπορεις να το αποδειξεις σε περιπτωση που χρειαστει (δεν το κάνω, πάω αντιπροσωπεία αλλα το γνωριζω). Και μεις στην οικογενεια είχαμε πολλα ford και ποτε δεν είχαμε θεμα αν επρεπε να καλυφθει κάτι στην εγγυηση το καλυπταν πάντα. Ακομα και οταν μια μπαταρια ήταν εκτος εγγυηση για λιγο, περασαν αίτημα που εγκριθηκε από την ford και την αγορασα με παρα πολύ μεγαλη εκπτωση καλή τη θεληση.
Στα Ηλεκτρικα μαρκα Ford δεν υπάρχει. VAG είναι οπως σωστα λες εκτος της mach. Το πως καταντησε η FORD είναι αλλη συζητηση και από οτι βλέπω δεν διαφωνουμε. Ουσιαστικα ενα Puma και ενα Kuga εχουν απομείνει και το focus τελιωνει φέτος νομιζω.
Οι τιμες σε ολες τις αντιπροσωπείες είναι ακριβες αλλα της FORD δεν είναι οσο ακριβες είναι αλλες. Δεν λέω ότι είναι φτηνα αλλα δεν είναι εξισου ακριβα όπως πολλες αλλες μαρκες.
Δεν είναι καθόλου αυτονόητο και φυσικά εκ του ασφαλούς αναφέρεις ότι αν πηγαίνεις σε οποιοδήποτε συνεργείο θα σε καλύψουν επειδή έβαλες γνήσια ανταλλακτικά Ford. Εγώ σου βάζω στοίχημα ότι θα κάνουν το παγώνι και δε θα συμφέρει να κινηθείς δικαστικά, εκεί πατάνε. Έχουν γίνει αρκετά τέτοια σκηνικά.
Στο δια ταύτα τώρα, αν αυτό που αγοράζεις είναι σχετικά αξιόπιστο, δεν πρόκειται να ξεπεράσει σε έξοδα το καινούργιο που θα πηγαίνει αντιπροσωπεία. Τα βάλαμε και κάτω στην πράξη με φίλο πριν κάποια χρόνια, αγοράζοντας την ίδια μοτοσυκλέτα (εγώ μεταχειρισμένη, αυτός καινούργια με εγγύηση 2 ετών). Στα 2 χρόνια είχε χαλάσει αρκετά περισσότερα χρήματα και ο ίδιος παραδέχτηκε ότι δε συνέφερε γιατί για να κρατήσει την εγγύηση αναγκαζόταν να πληρώνει τα υπερτιμολογημένα σέρβις.
Σκεψου μονο τακακια, δισκους και λαδια ποσα παραπανω χρεωνει μια αντιπροσωπεια σε σχεση με το να τα παρουμε εμεις εκτος και να τα τοποθετησεις σε δικο σου συνεργειο... και στα αυτοκινητα και στα μοτο.
Τουλαχιστον να μην βγαζει προβληματα και προσπαθουν να κανουν τον Αλεκο...παροτι εγγυησεις μεγαλες.Συγνώμη αλλά τα τακάκια πχ μπορείς να τα αλλάξεις όπου θες και να μην τα βάλεις στην αντιπροσωπεία. Δεν επηρεάζουν καμία εγγύηση
Παιδιά είναι αστείο να λέτε ότι είναι κακο και δεν συμφέρει να έχεις καλή εγγύηση.
Αν δεν κατανοείτε κάτι τόσο απλό δεν μπορώ να κάνω κάτι πραγματικά . Δεν θα κάτσω να επιχειρηματολογήσω σε κάτι αυτονόητο. Είτε το καταλαβαίνετε είτε όχι .
Ρε σύ δεν είπε ότι είναι κακό κανείς.
Απλά πολλές φορές προσπαθούν να ισοσταθμίσουν τα κόστη της μεγάλης εγγύησης με τα ακριβά σέρβις. Κάπως πρέπει να βρεθεί μια ισορροπία.
Για τακάκια να ξέρεις πάντως έχουν παιχτεί πολλές αναφορές που κάποιος αλλάζει έξω και τυχαίνει α δημιουργηθεί θέμα στα φρένα και η αντιπροσωπεία λέει ααα δε ξέρω ποιος τα άλλαξα αλλά έκανε ζημιά και άλλα κουλά.
Σου λέει ο άλλος από το να τρέχω δικαστικά για τυχόν τετοιες μαλακιες πάω εκεί να μην μου ζαλίζουν τον.Επίσης δεν χρειάζεται να βοηθήσεις στην κατανόηση σε τίποτα. Έχουν και άλλοι εμπειρίες εδώ μέσα και κονε με μεγάλες αντιπροσωπείες ώστε να ξέρουν τι μπορεί να καλύψει ή όχι ένας αντιπρόσωπος.
-
@venti1986 said in Τί με συμφέρει?:
Να αγοράσει κάποιος μεταχειρισμένο nissan quasquai πετρέλαιο του 2019 με 21000 ή καινούργιο ford puma παιδιά?
Καινούργιο Ford Puma.
-
@billy84 said in Τί με συμφέρει?:
@cirus said in Τί με συμφέρει?:
@green-power said in Τί με συμφέρει?:
@cirus said in Τί με συμφέρει?:
Τα 8 χρόνια εγγύηση πιο κοστοβορα !!!!
Μάλιστα το διαβάσαμε και αυτό
Καλύτερα να διαλέγετε χωρίς εγγύηση παιδιά είναι καλύτερο .
Να πάρετε VAG να νιώσετε πως είναι να μην έχεις εγγύηση και να σου πιάνουν τον πωπουλη πριν σε φερμαρουν. Με γλυκά λογάκια ΠΑΝΤΑΓιατί με την 8ετή εγγύηση ποιος σου είπε ότι σε καλύπτουν; Είχαμε Ford όχι ένα τέσσερα στην οικογένεια. Τα δύο ήταν τίμια αν και με θεματάκια όσο περνούσε ο χρόνος, το ένα ήταν ρημάδι το τελευταίο με την περίφημη 8ετή εγγύηση το σουτάραμε στο 3ο χρόνο γιατί παρότι είχε πρόβλημα δεν το αναγνώριζαν και δεν το κάλυπταν.
Όντως 8 χρόνια εγγύηση 8 χρόνια δέσμιος της αντιπροσωπείας. Ενώ στα 4 και στα 5 τους χαιρετάς βρίσκεις αξιόλογο μάστορα που μιλάς ο ίδιος μαζί του και δεν ακολουθούν τα πρωτόκολλα της αντιπροσωπείας που είτε χρειάζεσαι πχ αλλαγή στο μπουζί είτε όχι στα χρεώνουν κανονικότατα. Και δεν τα λες και φτηνά πια τα σέρβις στην επίσημη Ford και 500αρι βαράνε στο μεγάλο άνετα πια. Τα δε ηλεκτρικά της πλην Mach-e κ.λπ. VAG είναι στην πραγματικότητα. Πώς κατάντησε έτσι η ευρωπαϊκή Ford και αναπόφευκτα έχει πατώσει σε πωλήσεις απορώ πραγματικά.
Ένα Puma την κρατάει ουσιαστικά στην Ελλάδα.
Δεν μπαινω στην διαδικασία να εξηγησω γιατι είναι καλό να έχεις μεγαλή εγγυηση είναι τοσο αυτονοητο. Αν κάποιος μου πει ότι η γη είναι επίπεδη δεν θα κάτσω να πιασω κουβεντα να εξηγησω οτι δεν είναι. Θα συμφωνησω μαζι του. Το θεωρω αστειο να συζητησω για αυτο.
Δεσμιος της αντιπροσωπείας δεν είσαι αν θες. Αν διαβασεις την εγγυηση γραφει οτι ισχύει και για συμβεβλημένο αρκει να βαζεις αυθεντικά FORD ανταλλακτικα και να μπορεις να το αποδειξεις σε περιπτωση που χρειαστει (δεν το κάνω, πάω αντιπροσωπεία αλλα το γνωριζω). Και μεις στην οικογενεια είχαμε πολλα ford και ποτε δεν είχαμε θεμα αν επρεπε να καλυφθει κάτι στην εγγυηση το καλυπταν πάντα. Ακομα και οταν μια μπαταρια ήταν εκτος εγγυηση για λιγο, περασαν αίτημα που εγκριθηκε από την ford και την αγορασα με παρα πολύ μεγαλη εκπτωση καλή τη θεληση.
Στα Ηλεκτρικα μαρκα Ford δεν υπάρχει. VAG είναι οπως σωστα λες εκτος της mach. Το πως καταντησε η FORD είναι αλλη συζητηση και από οτι βλέπω δεν διαφωνουμε. Ουσιαστικα ενα Puma και ενα Kuga εχουν απομείνει και το focus τελιωνει φέτος νομιζω.
Οι τιμες σε ολες τις αντιπροσωπείες είναι ακριβες αλλα της FORD δεν είναι οσο ακριβες είναι αλλες. Δεν λέω ότι είναι φτηνα αλλα δεν είναι εξισου ακριβα όπως πολλες αλλες μαρκες.
Δεν είναι καθόλου αυτονόητο και φυσικά εκ του ασφαλούς αναφέρεις ότι αν πηγαίνεις σε οποιοδήποτε συνεργείο θα σε καλύψουν επειδή έβαλες γνήσια ανταλλακτικά Ford. Εγώ σου βάζω στοίχημα ότι θα κάνουν το παγώνι και δε θα συμφέρει να κινηθείς δικαστικά, εκεί πατάνε. Έχουν γίνει αρκετά τέτοια σκηνικά.
Στο δια ταύτα τώρα, αν αυτό που αγοράζεις είναι σχετικά αξιόπιστο, δεν πρόκειται να ξεπεράσει σε έξοδα το καινούργιο που θα πηγαίνει αντιπροσωπεία. Τα βάλαμε και κάτω στην πράξη με φίλο πριν κάποια χρόνια, αγοράζοντας την ίδια μοτοσυκλέτα (εγώ μεταχειρισμένη, αυτός καινούργια με εγγύηση 2 ετών). Στα 2 χρόνια είχε χαλάσει αρκετά περισσότερα χρήματα και ο ίδιος παραδέχτηκε ότι δε συνέφερε γιατί για να κρατήσει την εγγύηση αναγκαζόταν να πληρώνει τα υπερτιμολογημένα σέρβις.
στα πρωτα 2 χρονια σε μια καινούρια μοτο μεσαιου μεγαλου κυβισμου θα αλλάξεις 2 φορες λάδια (οπως στη μεταχειρισμένη) υγρά φρένων (όπως στη μεταχειρισμένη) και ανάλογα τα χιλιόμετρα και τον κατασκευαστή θα σου κάτσει ένα μεσαίο-μεγάλο service στην αντιπροσωπεια. λαστιχα θα έχεις καινούρια (αμφίβολο στη μεταχ.) γρανάζια αλυσιδα καινουρια (αμφίβολο στη μεταχ.).
πως χάλασε περισσότερα λεφτα στα πρώτα 2 χρόνια?
σε τι μοντέλο αναφέρεσαι? -
@chrisk6 said in Τί με συμφέρει?:
@cirus said in Τί με συμφέρει?:
@chrisk6 said in Τί με συμφέρει?:
@billy84 said in Τί με συμφέρει?:
@cirus said in Τί με συμφέρει?:
@green-power said in Τί με συμφέρει?:
@cirus said in Τί με συμφέρει?:
Τα 8 χρόνια εγγύηση πιο κοστοβορα !!!!
Μάλιστα το διαβάσαμε και αυτό
Καλύτερα να διαλέγετε χωρίς εγγύηση παιδιά είναι καλύτερο .
Να πάρετε VAG να νιώσετε πως είναι να μην έχεις εγγύηση και να σου πιάνουν τον πωπουλη πριν σε φερμαρουν. Με γλυκά λογάκια ΠΑΝΤΑΓιατί με την 8ετή εγγύηση ποιος σου είπε ότι σε καλύπτουν; Είχαμε Ford όχι ένα τέσσερα στην οικογένεια. Τα δύο ήταν τίμια αν και με θεματάκια όσο περνούσε ο χρόνος, το ένα ήταν ρημάδι το τελευταίο με την περίφημη 8ετή εγγύηση το σουτάραμε στο 3ο χρόνο γιατί παρότι είχε πρόβλημα δεν το αναγνώριζαν και δεν το κάλυπταν.
Όντως 8 χρόνια εγγύηση 8 χρόνια δέσμιος της αντιπροσωπείας. Ενώ στα 4 και στα 5 τους χαιρετάς βρίσκεις αξιόλογο μάστορα που μιλάς ο ίδιος μαζί του και δεν ακολουθούν τα πρωτόκολλα της αντιπροσωπείας που είτε χρειάζεσαι πχ αλλαγή στο μπουζί είτε όχι στα χρεώνουν κανονικότατα. Και δεν τα λες και φτηνά πια τα σέρβις στην επίσημη Ford και 500αρι βαράνε στο μεγάλο άνετα πια. Τα δε ηλεκτρικά της πλην Mach-e κ.λπ. VAG είναι στην πραγματικότητα. Πώς κατάντησε έτσι η ευρωπαϊκή Ford και αναπόφευκτα έχει πατώσει σε πωλήσεις απορώ πραγματικά.
Ένα Puma την κρατάει ουσιαστικά στην Ελλάδα.
Δεν μπαινω στην διαδικασία να εξηγησω γιατι είναι καλό να έχεις μεγαλή εγγυηση είναι τοσο αυτονοητο. Αν κάποιος μου πει ότι η γη είναι επίπεδη δεν θα κάτσω να πιασω κουβεντα να εξηγησω οτι δεν είναι. Θα συμφωνησω μαζι του. Το θεωρω αστειο να συζητησω για αυτο.
Δεσμιος της αντιπροσωπείας δεν είσαι αν θες. Αν διαβασεις την εγγυηση γραφει οτι ισχύει και για συμβεβλημένο αρκει να βαζεις αυθεντικά FORD ανταλλακτικα και να μπορεις να το αποδειξεις σε περιπτωση που χρειαστει (δεν το κάνω, πάω αντιπροσωπεία αλλα το γνωριζω). Και μεις στην οικογενεια είχαμε πολλα ford και ποτε δεν είχαμε θεμα αν επρεπε να καλυφθει κάτι στην εγγυηση το καλυπταν πάντα. Ακομα και οταν μια μπαταρια ήταν εκτος εγγυηση για λιγο, περασαν αίτημα που εγκριθηκε από την ford και την αγορασα με παρα πολύ μεγαλη εκπτωση καλή τη θεληση.
Στα Ηλεκτρικα μαρκα Ford δεν υπάρχει. VAG είναι οπως σωστα λες εκτος της mach. Το πως καταντησε η FORD είναι αλλη συζητηση και από οτι βλέπω δεν διαφωνουμε. Ουσιαστικα ενα Puma και ενα Kuga εχουν απομείνει και το focus τελιωνει φέτος νομιζω.
Οι τιμες σε ολες τις αντιπροσωπείες είναι ακριβες αλλα της FORD δεν είναι οσο ακριβες είναι αλλες. Δεν λέω ότι είναι φτηνα αλλα δεν είναι εξισου ακριβα όπως πολλες αλλες μαρκες.
Δεν είναι καθόλου αυτονόητο και φυσικά εκ του ασφαλούς αναφέρεις ότι αν πηγαίνεις σε οποιοδήποτε συνεργείο θα σε καλύψουν επειδή έβαλες γνήσια ανταλλακτικά Ford. Εγώ σου βάζω στοίχημα ότι θα κάνουν το παγώνι και δε θα συμφέρει να κινηθείς δικαστικά, εκεί πατάνε. Έχουν γίνει αρκετά τέτοια σκηνικά.
Στο δια ταύτα τώρα, αν αυτό που αγοράζεις είναι σχετικά αξιόπιστο, δεν πρόκειται να ξεπεράσει σε έξοδα το καινούργιο που θα πηγαίνει αντιπροσωπεία. Τα βάλαμε και κάτω στην πράξη με φίλο πριν κάποια χρόνια, αγοράζοντας την ίδια μοτοσυκλέτα (εγώ μεταχειρισμένη, αυτός καινούργια με εγγύηση 2 ετών). Στα 2 χρόνια είχε χαλάσει αρκετά περισσότερα χρήματα και ο ίδιος παραδέχτηκε ότι δε συνέφερε γιατί για να κρατήσει την εγγύηση αναγκαζόταν να πληρώνει τα υπερτιμολογημένα σέρβις.
Σκεψου μονο τακακια, δισκους και λαδια ποσα παραπανω χρεωνει μια αντιπροσωπεια σε σχεση με το να τα παρουμε εμεις εκτος και να τα τοποθετησεις σε δικο σου συνεργειο... και στα αυτοκινητα και στα μοτο.
Τουλαχιστον να μην βγαζει προβληματα και προσπαθουν να κανουν τον Αλεκο...παροτι εγγυησεις μεγαλες.Συγνώμη αλλά τα τακάκια πχ μπορείς να τα αλλάξεις όπου θες και να μην τα βάλεις στην αντιπροσωπεία. Δεν επηρεάζουν καμία εγγύηση
Παιδιά είναι αστείο να λέτε ότι είναι κακο και δεν συμφέρει να έχεις καλή εγγύηση.
Αν δεν κατανοείτε κάτι τόσο απλό δεν μπορώ να κάνω κάτι πραγματικά . Δεν θα κάτσω να επιχειρηματολογήσω σε κάτι αυτονόητο. Είτε το καταλαβαίνετε είτε όχι .
Ρε σύ δεν είπε ότι είναι κακό κανείς.
Απλά πολλές φορές προσπαθούν να ισοσταθμίσουν τα κόστη της μεγάλης εγγύησης με τα ακριβά σέρβις. Κάπως πρέπει να βρεθεί μια ισορροπία.
Για τακάκια να ξέρεις πάντως έχουν παιχτεί πολλές αναφορές που κάποιος αλλάζει έξω και τυχαίνει α δημιουργηθεί θέμα στα φρένα και η αντιπροσωπεία λέει ααα δε ξέρω ποιος τα άλλαξα αλλά έκανε ζημιά και άλλα κουλά.
Σου λέει ο άλλος από το να τρέχω δικαστικά για τυχόν τετοιες μαλακιες πάω εκεί να μην μου ζαλίζουν τον.Επίσης δεν χρειάζεται να βοηθήσεις στην κατανόηση σε τίποτα. Έχουν και άλλοι εμπειρίες εδώ μέσα και κονε με μεγάλες αντιπροσωπείες ώστε να ξέρουν τι μπορεί να καλύψει ή όχι ένας αντιπρόσωπος.
Το σχόλιο μου για την εγγύηση και την κατανόηση προφανώς δεν πήγαινε σε σένα. Γενικά μιλάω. Το ότι έκανα quote εσένα δεν σημαίνει ότι αναφέρομαι σε σένα. Απλά για αποφυγή παραξηγησεων το γράφω
Για τα υπόλοιπα αναφέρθηκα ήδη.
-
Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί οι αντιπροσωπείες είναι τόσο δυσκοιλιες στην εφαρμογή της εγγύησης. Από την τσέπη τους δεν επισκευάζονται. Πραγματικά χαλάνε το όνομα της φίρμας χωρίς λόγο.
-
@i-hasu said in Τί με συμφέρει?:
Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί οι αντιπροσωπείες είναι τόσο δυσκοιλιες στην εφαρμογή της εγγύησης. Από την τσέπη τους δεν επισκευάζονται. Πραγματικά χαλάνε το όνομα της φίρμας χωρίς λόγο.
- Η προμηθεια απο τα ανταλλακτικα, οταν πληρωνει ο πελατης την κερδιζουν σε αντιθεση με εργασια εντος εγγυησης.
- Ο κεντρικος αντιπροσωπος (δε γνωριζω την αιτια) πιεζει να μην τα περασουν ολα εγγυηση.
-
@ilias-a said in Τί με συμφέρει?:
@i-hasu said in Τί με συμφέρει?:
Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί οι αντιπροσωπείες είναι τόσο δυσκοιλιες στην εφαρμογή της εγγύησης. Από την τσέπη τους δεν επισκευάζονται. Πραγματικά χαλάνε το όνομα της φίρμας χωρίς λόγο.
- Η προμηθεια απο τα ανταλλακτικα, οταν πληρωνει ο πελατης την κερδιζουν σε αντιθεση με εργασια εντος εγγυησης.
- Ο κεντρικος αντιπροσωπος (δε γνωριζω την αιτια) πιεζει να μην τα περασουν ολα εγγυηση.
Εργατοώρες που μάλλον ειναι σε προσυμφωνία με την κεντρική σε κοστος σαφώς χαμηλότερη απο την επίσημη «λιανικη» και πληρωμή αυτών σε βάθος χρόνου.
-
Οι περισσότεροι αντιπρόσωποι φανταστείτε τους ως μία μορφή franchise.
Ελέγχονται από τα κεντρικά σχεδόν για οτιδήποτε μπει και βγεί από το συνεργείο. Άρα η πολτική εγγυήσεων είναι αποτέλεσμα της διαπραγμάτευσης της κεντρικής αντιπροσωπείας με το εργοστάσιο.
Συνταξιούχος αντιπρόσωπος μου έλεγε ότι έπρεπε ετησίως εκτός από τους στόχους πωλήσεων να πιάσει και στόχους σε αναλώσιμα ( λάδια - φίλτρα) και εργατοώρες. Επίσης του κρατούσαν προμήθειες για διαφημίσεις και όποτε άλλαζε η (πανελλαδική) διακόσμηση ( καναπέδες - χρώματα - σημαιάκια) τα πλήρωνε από την τσέπη του.
Αυτό το τρόπο λειτουργίας μου μετέφερε. -
Από τον συλλογισμό μου δεν εξαιρω τον κεντρικό αντιπρόσωπο εννοείται.
-
@i-hasu said in Τί με συμφέρει?:
Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί οι αντιπροσωπείες είναι τόσο δυσκοιλιες στην εφαρμογή της εγγύησης. Από την τσέπη τους δεν επισκευάζονται. Πραγματικά χαλάνε το όνομα της φίρμας χωρίς λόγο.
Δεν είναι δυσκοίλια τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία, της σκούφια τους πετάνε για εργασίες εντός εγγύησης. Η εισαγωγική ή η μητρική είναι η δυσκοίλια. Οπότε με τον όρο "αντιπροσωπείες" έχει σημασία τι εννοούμε. Άλλο ο εισαγωγέας και άλλο ο εξουσιοδοτημένος επισκευαστής.
Δυσκοίλιες έχουν γίνει πάρα πολύ οι εισαγωγικές ή/και οι μητρικές - ξέρω π.χ. πόσο έχει δυσκολέψει η διαδικασία της BMW Hellas που ειναι θυγατρική της BMW AG και πόσο αυστηρό έλεγχο κάνουν οι Γερμανοί πλέον - τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή τον συμφέρει με τα χίλια να περνάει εγγυήσεις, γιατί πληρώνεται στο ακεραιο και μάλιστα με την εργασία στα χαρτιά που ειναι πολύ μεγάλη σε εργατοώρες.
-
Mην εστιάζεις σε αυτό. Γιατί δεν εφαρμόζει η εισαγωγική εταιρεία τους όρους της εγγύησης που έχει δηλώσει η φίρμα πχ VW?
-
@i-hasu said in Τί με συμφέρει?:
Γιατί δεν εφαρμόζει η εισαγωγική εταιρεία τους όρους της εγγύησης που έχει δηλώσει η φίρμα πχ VW?
Γιατί προσπαθούν να γλυτώσουν κόστη, απλό ειναι. Κάθε επισκευή στα πλαίσια της εγγύησης, έχει κόστος για την μητρική εταιρία. Οπότε εαν η μητρική (VW AG) αρνείται να καλύψει την επισκευή, τότε πρέπει να την καλύψει η εισαγωγική.
Εδώ χρειάζεται να γίνει ένας μεγάλος διαχωρισμός που κάνει μεγάλη διαφορά: α) η εισαγωγική ειναι θυγατρική της μητρικής εταιρεία (αυτοκινητοβιομηχανίας), όπως π.χ. η BMW Hellas ή β) η εισαγωγική ειναι ξεχωριστή εταιρία που έχει απλά εμπορική συμφωνία για την αποκλειστική εισαγωγή της συγκεκριμένης μάρκας σε μια (ή περισσότερες) χώρα, όπως π.χ. ειναι η Kosmocar επίσημος και αποκλειστικός εισαγωγέας των VW στην Ελλάδα.
Στην 2η περίπτωση, ειναι θέμα εμπορική συμφωνίας ποιος καλύπτει την εγγύηση και αυτό μπορεί να κάνει μεγάλη διαφορά. Προφανώς εμείς δεν γνωρίζουμε τις λεπτομέρεις της κάθε συμφωνίας, οπότε μόνο εικασίες μπορούμε να κάνουμε. ΟΛΑ όμως έχουν να κάνουν τελικά με το κόστος.
-
η άρνηση επισκευής ΕΝΤΟΣ εγγύησης βλάπτει σημαντικά την φήμη της μάρκας.
όταν το αντιληφθούν ίσως πράτουν τα δέοντα.
Τί με συμφέρει?