-
Να αγοράσει κάποιος μεταχειρισμένο nissan quasquai πετρέλαιο του 2019 με 21000 ή καινούργιο ford puma παιδιά?
-
@venti1986 said in Τί με συμφέρει?:
Να αγοράσει κάποιος μεταχειρισμένο nissan quasquai πετρέλαιο του 2019 με 21000 ή καινούργιο ford puma παιδιά?
Δεν υπάρχει απάντηση σε αυτή την ερώτηση. Ειναι σαν να ρωτάς: "να φάω μπριζόλα ή μπιφτέκι?"
Άλλη κατηγορία τα 2 αυτοκίνητα, άλλο μέγεθος, άλλες ανάγκες. Επίσης το μεταχειρισμένο 6 ετών σε λίγο θα αρχίσει να ζητάει πράγματα, το καινούργιο είναι αλλιώς και έχει εγγύηση. Οπότε ειναι θέμα αναγκών, προτεραιοτήτων και το τι θέλει ο καθένας.
Εγώ μεταξύ αυτών των 2 θα προτιμούσα το καινούργιο. Αλλά ειναι τελείως υποκειμενικό, δεν υπάρχει σωστό και λάθος.
-
@venti1986 said in Τί με συμφέρει?:
Να αγοράσει κάποιος μεταχειρισμένο nissan quasquai πετρέλαιο του 2019 με 21000 ή καινούργιο ford puma παιδιά?
Αν δεν κάνεις πολλά χλμ εκτός πόλης πάρε καινούριο puma
-
Για να βγεις κερδισμένος μακροπρόθεσμα, μόνο αν κάνεις πολλά χλμ εκτός πόλης. (Αν δεν τιμωρήσει το diesel το κράτος στο μέλλον)
Το puma έχει 8ετη εγγύηση.
Το QQ φαντάζομαι με 60-100.000χλμ θα αρχίσει να ζητάει πράγματα. -
Έχουμε ένα Nissan Q στη δουλειά πετρέλαιο 2019. Είναι σκυλί. Αλλά νομίζω πολλά λεφτά για χειροκίνητο. Εάν μπορείς να το ρίξεις κάτω από 20 εγώ πάνω από 17 δεν θα έδινα.
-
@antonakis said in Τί με συμφέρει?:
Για να βγεις κερδισμένος μακροπρόθεσμα, μόνο αν κάνεις πολλά χλμ εκτός πόλης. (Αν δεν τιμωρήσει το diesel το κράτος στο μέλλον)
Το puma έχει 8ετη εγγύηση.
Το QQ φαντάζομαι με 60-100.000χλμ θα αρχίσει να ζητάει πράγματα.Τα 8 χρόνια εγγύησης πάντως σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία ίσως αποδειχτούν πιο κοστοβόρα στο τέλος, με δεδομένο ότι και τα 2 αυτοκίνητα είναι σχετικά αξιόπιστα και μπορεί να παίζει σε ''συνεργεία της γειτονιάς''. Φίλος μου πάντως με Qashqai 1,5 diesel που το είχε πάρει καινούργιο, μέχρι τα 100.000Km δεν έχει χρειαστεί κάτι πέραν των αναλώσιμων. Είναι βέβαια και τι θα τύχει!
-
Το μοτέρ της Renault δεν φοράει το πετρέλαιο QQ?
-
Προσωπικά, σε σύγκριση με 6ετίας diesel, θα έπαιρνα καινούριο βενζίνη, όποιο κι αν ήταν αυτό...
-
Δεν είναι άμεσα συγκρίσιμα αυτοκίνητα.
Παρόλα αυτά θα πω το εξής που είναι σίγουρο.
Αν δεν κάνεις πάρα πολλά χιλιόμετρα ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ μην πάρεις κανένα diesel όχι το Nissan γενικά αυτό .
Αν κάνεις πολλά ταξίδια και χιλιόμετρα αξίζει να πάρεις diesel. Ακόμα και σήμερα εν έτη 2025 εξακολουθεί να είναι ότι καλύτερο χωρίς παραχωρήσεις σε αυτό.
ΟΜΩΣ σε κάθε άλλη περίπτωση πάρε βενζίνη. Το puma είναι ένα αξιόλογο αμαξάκι πόλης με πολύ μεγάλο χώρο αποσκευών αντίστοιχης με μεγαλύτερης κατηγορίας όχημα. Είναι σπορτίφ , είναι όμορφο έχει σχετικά καλή κατανάλωση με ένα πολύ καλό κινητήρακι. Είναι μια καλή επιλογή για καινούργιο αυτοκίνητο. Θα σε πάει και άνετα ταξίδια δεν μασάει το κινητήρακι του είναι πολύ δυνατο
-
Σε συμφέρει το καινούργιο έναντι του μεταχειρισμένου 6 ετών.
-
@billy84 said in Τί με συμφέρει?:
@antonakis said in Τί με συμφέρει?:
Για να βγεις κερδισμένος μακροπρόθεσμα, μόνο αν κάνεις πολλά χλμ εκτός πόλης. (Αν δεν τιμωρήσει το diesel το κράτος στο μέλλον)
Το puma έχει 8ετη εγγύηση.
Το QQ φαντάζομαι με 60-100.000χλμ θα αρχίσει να ζητάει πράγματα.Τα 8 χρόνια εγγύησης πάντως σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία ίσως αποδειχτούν πιο κοστοβόρα στο τέλος, με δεδομένο ότι και τα 2 αυτοκίνητα είναι σχετικά αξιόπιστα και μπορεί να παίζει σε ''συνεργεία της γειτονιάς''. Φίλος μου πάντως με Qashqai 1,5 diesel που το είχε πάρει καινούργιο, μέχρι τα 100.000Km δεν έχει χρειαστεί κάτι πέραν των αναλώσιμων. Είναι βέβαια και τι θα τύχει!
Πούμα και αξιοπιστία δεν νομίζω ότι πάνε μαζι
https://car-recalls.eu/reliability/the-adac-2024-reliability-index-supermini-subcompact/Έχει άλλα καλά βέβαια.
Πάντως και εγω το καινούριο θα έπαιρνα αν ήταν να δώσω τα ίδια χρήματα. Επίσης ελπίζω ότι καθώς το μοντέλο υπάρχει κάποια χρόνια ότι θα έχουν διορθώσει πολλά στραβά.
-
Γνώμη μου , μεταχειρισμένο σε τιμή κοντά σε καινούργιο αγοράζεις όταν :
α) Δε σε καλύπτει το μέγεθος , θες χώρους και δε φθάνεις οικονομικά σε παραπάνω κατηγορία,
β) όταν ανέκαθεν ήθελες το συγκεκριμένο αυτοκίνητο , αλλά δε μπορούσες να το αγοράσεις ή δεν ήθελες γιατί έβρισκες υπερβολική την τιμή του ως καινούργιο,
γ) όταν το μεταχειρισμένο είναι μακράν καλύτερο σε κάποιο τομέα που εσύ έχεις βάλει ως προτεραιότητα ( πχ πιο σπορτίφ ,πολύ πιο άνετο σε ταξίδια κλπ) και δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο,
δ)όταν δε σε καλύπτει κάτι στην αγορά του καινούργιου , πχ θέλεις οπωσδήποτε πετρέλαιο.Κατά τα άλλα ποιος ο λόγος να "χάσεις" τα καλά του ολοκαίνουργιου;
-
@venti1986 said in Τί με συμφέρει?:
Να αγοράσει κάποιος μεταχειρισμένο nissan quasquai πετρέλαιο του 2019 με 21000 ή καινούργιο ford puma παιδιά?
Δεν γνωρίζω πως κατέληξες σε αυτα τα 2 αυτοκίνητα αλλά θα σου πω πως πρόσφατα νοίκιασα και ειχα στο εξωτερικό για καμιά 10αρια μερες ενα XCeed βενζινη αυτόματο.
Απίστευτο αυτοκίνητο, πολύ στιβαρό στο δρόμο, ανεξάρτητοι σύνδεσμοι πίσω και όχι ημιάκαμπτο, ανετότατο, αν και σχετικό.. πολύ όμορφο ! Γύρισα πίσω και πραγματικά αν και έχω το 2008 σκέφτηκα να το δώσω και να πάρω αυτόματο Xceed.
Στο λέω γιατί αν είναι να βάλεις ένα μεταχειρισμένο στη λίστα βάλε ένα πρόσφατο xceed που θα χει και κάποια ακόμη χρόνια εγγύησης λόγω 7ετιας. -
@williamg said in Τί με συμφέρει?:
@billy84 said in Τί με συμφέρει?:
@antonakis said in Τί με συμφέρει?:
Για να βγεις κερδισμένος μακροπρόθεσμα, μόνο αν κάνεις πολλά χλμ εκτός πόλης. (Αν δεν τιμωρήσει το diesel το κράτος στο μέλλον)
Το puma έχει 8ετη εγγύηση.
Το QQ φαντάζομαι με 60-100.000χλμ θα αρχίσει να ζητάει πράγματα.Τα 8 χρόνια εγγύησης πάντως σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία ίσως αποδειχτούν πιο κοστοβόρα στο τέλος, με δεδομένο ότι και τα 2 αυτοκίνητα είναι σχετικά αξιόπιστα και μπορεί να παίζει σε ''συνεργεία της γειτονιάς''. Φίλος μου πάντως με Qashqai 1,5 diesel που το είχε πάρει καινούργιο, μέχρι τα 100.000Km δεν έχει χρειαστεί κάτι πέραν των αναλώσιμων. Είναι βέβαια και τι θα τύχει!
Πούμα και αξιοπιστία δεν νομίζω ότι πάνε μαζι
https://car-recalls.eu/reliability/the-adac-2024-reliability-index-supermini-subcompact/Έχει άλλα καλά βέβαια.
Πάντως και εγω το καινούριο θα έπαιρνα αν ήταν να δώσω τα ίδια χρήματα. Επίσης ελπίζω ότι καθώς το μοντέλο υπάρχει κάποια χρόνια ότι θα έχουν διορθώσει πολλά στραβά.
8 χρόνια εγγύηση . Ποιο άλλο δίνει τόσο?
Δεν πάω να πω ότι είναι τα ford τα πιο αξιόπιστα. Μέτρια είναι , ούτε τρομερά ούτε κακά. Αλλά με 8 χρόνια εγγύηση δεν σε πολύ νοιάζει αν βγάλει κάτι αφού θα στο καλυψουν
-
@billy84 said in Τί με συμφέρει?:
@antonakis said in Τί με συμφέρει?:
Για να βγεις κερδισμένος μακροπρόθεσμα, μόνο αν κάνεις πολλά χλμ εκτός πόλης. (Αν δεν τιμωρήσει το diesel το κράτος στο μέλλον)
Το puma έχει 8ετη εγγύηση.
Το QQ φαντάζομαι με 60-100.000χλμ θα αρχίσει να ζητάει πράγματα.Τα 8 χρόνια εγγύησης πάντως σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία ίσως αποδειχτούν πιο κοστοβόρα στο τέλος, με δεδομένο ότι και τα 2 αυτοκίνητα είναι σχετικά αξιόπιστα και μπορεί να παίζει σε ''συνεργεία της γειτονιάς''. Φίλος μου πάντως με Qashqai 1,5 diesel που το είχε πάρει καινούργιο, μέχρι τα 100.000Km δεν έχει χρειαστεί κάτι πέραν των αναλώσιμων. Είναι βέβαια και τι θα τύχει!
Τα 8 χρόνια εγγύηση πιο κοστοβορα !!!!
Μάλιστα το διαβάσαμε και αυτό
Καλύτερα να διαλέγετε χωρίς εγγύηση παιδιά είναι καλύτερο .
Να πάρετε VAG να νιώσετε πως είναι να μην έχεις εγγύηση και να σου πιάνουν τον πωπουλη πριν σε φερμαρουν. Με γλυκά λογάκια ΠΑΝΤΑ
-
@cirus said in Τί με συμφέρει?:
Τα 8 χρόνια εγγύηση πιο κοστοβορα !!!!
Μάλιστα το διαβάσαμε και αυτό
Καλύτερα να διαλέγετε χωρίς εγγύηση παιδιά είναι καλύτερο .
Να πάρετε VAG να νιώσετε πως είναι να μην έχεις εγγύηση και να σου πιάνουν τον πωπουλη πριν σε φερμαρουν. Με γλυκά λογάκια ΠΑΝΤΑΓιατί με την 8ετή εγγύηση ποιος σου είπε ότι σε καλύπτουν; Είχαμε Ford όχι ένα τέσσερα στην οικογένεια. Τα δύο ήταν τίμια αν και με θεματάκια όσο περνούσε ο χρόνος, το ένα ήταν ρημάδι το τελευταίο με την περίφημη 8ετή εγγύηση το σουτάραμε στο 3ο χρόνο γιατί παρότι είχε πρόβλημα δεν το αναγνώριζαν και δεν το κάλυπταν.
Όντως 8 χρόνια εγγύηση 8 χρόνια δέσμιος της αντιπροσωπείας. Ενώ στα 4 και στα 5 τους χαιρετάς βρίσκεις αξιόλογο μάστορα που μιλάς ο ίδιος μαζί του και δεν ακολουθούν τα πρωτόκολλα της αντιπροσωπείας που είτε χρειάζεσαι πχ αλλαγή στο μπουζί είτε όχι στα χρεώνουν κανονικότατα. Και δεν τα λες και φτηνά πια τα σέρβις στην επίσημη Ford και 500αρι βαράνε στο μεγάλο άνετα πια. Τα δε ηλεκτρικά της πλην Mach-e κ.λπ. VAG είναι στην πραγματικότητα. Πώς κατάντησε έτσι η ευρωπαϊκή Ford και αναπόφευκτα έχει πατώσει σε πωλήσεις απορώ πραγματικά.
Ένα Puma την κρατάει ουσιαστικά στην Ελλάδα.
-
@venti1986 said in Τί με συμφέρει?:
α αγοράσει κάποιος μεταχειρισμένο nissan quasquai πετρέλαιο του 2019 με 21000 ή καινούργιο ford puma παιδιά?
Θες μεγάλο ή μικρό; Γράφεις χιλιόμετρα ή κινείσαι κυρίως πόλη;
Με βάση τις απαντήσεις σε τέτοια ερωτήματα να κινηθείς.
Πρωτίστως να πάρεις αυτό που χρειάζεσαι και καλύπτει απόλυτα τις ανάγκες σου!
-
@green-power said in Τί με συμφέρει?:
@cirus said in Τί με συμφέρει?:
Τα 8 χρόνια εγγύηση πιο κοστοβορα !!!!
Μάλιστα το διαβάσαμε και αυτό
Καλύτερα να διαλέγετε χωρίς εγγύηση παιδιά είναι καλύτερο .
Να πάρετε VAG να νιώσετε πως είναι να μην έχεις εγγύηση και να σου πιάνουν τον πωπουλη πριν σε φερμαρουν. Με γλυκά λογάκια ΠΑΝΤΑΓιατί με την 8ετή εγγύηση ποιος σου είπε ότι σε καλύπτουν; Είχαμε Ford όχι ένα τέσσερα στην οικογένεια. Τα δύο ήταν τίμια αν και με θεματάκια όσο περνούσε ο χρόνος, το ένα ήταν ρημάδι το τελευταίο με την περίφημη 8ετή εγγύηση το σουτάραμε στο 3ο χρόνο γιατί παρότι είχε πρόβλημα δεν το αναγνώριζαν και δεν το κάλυπταν.
Όντως 8 χρόνια εγγύηση 8 χρόνια δέσμιος της αντιπροσωπείας. Ενώ στα 4 και στα 5 τους χαιρετάς βρίσκεις αξιόλογο μάστορα που μιλάς ο ίδιος μαζί του και δεν ακολουθούν τα πρωτόκολλα της αντιπροσωπείας που είτε χρειάζεσαι πχ αλλαγή στο μπουζί είτε όχι στα χρεώνουν κανονικότατα. Και δεν τα λες και φτηνά πια τα σέρβις στην επίσημη Ford και 500αρι βαράνε στο μεγάλο άνετα πια. Τα δε ηλεκτρικά της πλην Mach-e κ.λπ. VAG είναι στην πραγματικότητα. Πώς κατάντησε έτσι η ευρωπαϊκή Ford και αναπόφευκτα έχει πατώσει σε πωλήσεις απορώ πραγματικά.
Ένα Puma την κρατάει ουσιαστικά στην Ελλάδα.
Δεν μπαινω στην διαδικασία να εξηγησω γιατι είναι καλό να έχεις μεγαλή εγγυηση είναι τοσο αυτονοητο. Αν κάποιος μου πει ότι η γη είναι επίπεδη δεν θα κάτσω να πιασω κουβεντα να εξηγησω οτι δεν είναι. Θα συμφωνησω μαζι του. Το θεωρω αστειο να συζητησω για αυτο.
Δεσμιος της αντιπροσωπείας δεν είσαι αν θες. Αν διαβασεις την εγγυηση γραφει οτι ισχύει και για συμβεβλημένο αρκει να βαζεις αυθεντικά FORD ανταλλακτικα και να μπορεις να το αποδειξεις σε περιπτωση που χρειαστει (δεν το κάνω, πάω αντιπροσωπεία αλλα το γνωριζω). Και μεις στην οικογενεια είχαμε πολλα ford και ποτε δεν είχαμε θεμα αν επρεπε να καλυφθει κάτι στην εγγυηση το καλυπταν πάντα. Ακομα και οταν μια μπαταρια ήταν εκτος εγγυηση για λιγο, περασαν αίτημα που εγκριθηκε από την ford και την αγορασα με παρα πολύ μεγαλη εκπτωση καλή τη θεληση.
Στα Ηλεκτρικα μαρκα Ford δεν υπάρχει. VAG είναι οπως σωστα λες εκτος της mach. Το πως καταντησε η FORD είναι αλλη συζητηση και από οτι βλέπω δεν διαφωνουμε. Ουσιαστικα ενα Puma και ενα Kuga εχουν απομείνει και το focus τελιωνει φέτος νομιζω.
Οι τιμες σε ολες τις αντιπροσωπείες είναι ακριβες αλλα της FORD δεν είναι οσο ακριβες είναι αλλες. Δεν λέω ότι είναι φτηνα αλλα δεν είναι εξισου ακριβα όπως πολλες αλλες μαρκες.
-
@cirus said in Τί με συμφέρει?:
Όντως 8 χρόνια εγγύηση 8 χρόνια δέσμιος της αντιπροσωπείας. Ενώ στα 4 και στα 5 τους χαιρετάς βρίσκεις αξιόλογο μάστορα που μιλάς ο ίδιος μαζί του και δεν ακολουθούν τα πρωτόκολλα της αντιπροσωπείας που είτε χρειάζεσαι πχ αλλαγή στο μπουζί είτε όχι στα χρεώνουν κανονικότατα. Και δεν τα λες και φτηνά πια τα σέρβις στην επίσημη Ford και 500αρι βαράνε στο μεγάλο άνετα πια. Τα δε ηλεκτρικά της πλην Mach-e κ.λπ. VAG είναι στην
συμφωνω
εγω είχα 5ετή εγγυηση στη ford και τα κάλυψε ολα χωρις μα και μου -
@cirus said in Τί με συμφέρει?:
@williamg said in Τί με συμφέρει?:
@billy84 said in Τί με συμφέρει?:
@antonakis said in Τί με συμφέρει?:
Για να βγεις κερδισμένος μακροπρόθεσμα, μόνο αν κάνεις πολλά χλμ εκτός πόλης. (Αν δεν τιμωρήσει το diesel το κράτος στο μέλλον)
Το puma έχει 8ετη εγγύηση.
Το QQ φαντάζομαι με 60-100.000χλμ θα αρχίσει να ζητάει πράγματα.Τα 8 χρόνια εγγύησης πάντως σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία ίσως αποδειχτούν πιο κοστοβόρα στο τέλος, με δεδομένο ότι και τα 2 αυτοκίνητα είναι σχετικά αξιόπιστα και μπορεί να παίζει σε ''συνεργεία της γειτονιάς''. Φίλος μου πάντως με Qashqai 1,5 diesel που το είχε πάρει καινούργιο, μέχρι τα 100.000Km δεν έχει χρειαστεί κάτι πέραν των αναλώσιμων. Είναι βέβαια και τι θα τύχει!
Πούμα και αξιοπιστία δεν νομίζω ότι πάνε μαζι
https://car-recalls.eu/reliability/the-adac-2024-reliability-index-supermini-subcompact/Έχει άλλα καλά βέβαια.
Πάντως και εγω το καινούριο θα έπαιρνα αν ήταν να δώσω τα ίδια χρήματα. Επίσης ελπίζω ότι καθώς το μοντέλο υπάρχει κάποια χρόνια ότι θα έχουν διορθώσει πολλά στραβά.
8 χρόνια εγγύηση . Ποιο άλλο δίνει τόσο?
Δεν πάω να πω ότι είναι τα ford τα πιο αξιόπιστα. Μέτρια είναι , ούτε τρομερά ούτε κακά. Αλλά με 8 χρόνια εγγύηση δεν σε πολύ νοιάζει αν βγάλει κάτι αφού θα στο καλυψουν
Όπως το δείς. Για μένα μετραει και το κόστος του χαμένου χρόνου, των νεύρων (δε μ' αρεσει καθόλου ας πούμε να μένω), του ρίσκου να μπαίνει χέρι στο αμάξι πιό συχνά απ' ότι είναι τελείως απαραίτητο.
Αλλά εγώ είμαι εγώ. Εϊμαι διατεθειμένος να κάνω σκόντο σε πολλά για να αγοράσω αξιοπιστία. Ο παραδίπλα θέλει παραπάνω οδηγική συγκίνηση. Ο άλλος θέλει σούπερ ασφάλεια. Καθένας έχει άλλες προτεραιότητες.
Αλλά σου είπα και πιο πάνω. Μεταξύ μετχρ 6 χρόνων και καινούριου θα πήγαινα έτσι κι αλλιώς στο καινούριο και ας μην είχε φήμη τέρατος αξιοπιστίας.
ΥΓ: Ξέρω 2 με πούμα. Ο ένας είναι σούπερ ευχαριστημένος με μηδέν προβληματα. Ο άλλος του τα χει βγάλει ολα, όπως λέει ο ίδιος, αλλά συνεχίζει να είναι ευχαριστημένος καθώς όλα αντιμετωπίστηκαν απο την αντιπροσ που πηγαίνει. Οπότε και οι 2 που ξέρω...ευχαριστημένοι είναι.
Τί με συμφέρει?