-
@kkostask said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
Και σας ενοχλούν τα Σιτροέν? Σοβαρά τώρα? Εδώ χάνει η μάνα το παιδί…
Τα Σιτροέν μας ενοχλούν γενικά!!!
Ειδικά μετά το τέλος της πρώτης c4!!!
Η προσήλωση στην άνεση που έκανε τα αυτοκίνητα βάρκες, ανεξάρτητα από τον προφίλ χρήσης ακόμα και εκδόσεων, ήταν ο κύριος λόγος! -
τα ηλεκτρονικά που είχε η Μερκ όμως η Σιτροέν ούτε στην φαντασία της.
κοιτάξτε πόσες επιλογές έχει, ούτε ώς έξτρα δεν τα έδιναν οι άλλοι. -
Εγώ για την εργονομία μιλούσα…
-
@driver-m said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
η bmw μου εχει κουμπι στο τιμονι για την ανακυκλωση του αερα το οποιο ειναι τερμα χρηστικο (με το που πας πισω απο καποιο ταξι βαζεις επιτοπου ανακυκλωση αερα για να μην αποκτησεις πνευμονια 80χρονου φανατικου καπνιστη) και δεν το εχω δει πουθενα αλλου
c4 grand picasso , sto υπεροχο τιμονι που δεν γυριζουν τα παντα μαζι του
-
@kkostask said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
Εγώ για την εργονομία μιλούσα…
θεωρείς ότι αν είχε ο γάλλος όλο αυτόν τον εξοπλισμό τα κουμπιά του θα ήταν εργονομικά τοποθετημένα? εδώ ηλεκτρικά παράθυρα και κόρνα και τα βάζει όπου να ναι.
-
Καλά δεν είμαι και τόσο σίγουρος, η Σιτροέν διαχρονικά στα κορυφαία της μοντέλα έδινε απίστευτο, για την κάθε εποχή, εξοπλισμό.
Δεν της έλειπε συνήθως κάτι σε σχέση με τους Γερμανούς για να μην πω ότι τα είχε και στάνταρ, η φωτογραφία που σχολιάζουμε υποθέτω ότι κόστισε σε εξοπλισμό όσο μια 190 για να έχεις δεύτερο.
-
@i-hasu said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@kkostask said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
Εγώ για την εργονομία μιλούσα…
θεωρείς ότι αν είχε ο γάλλος όλο αυτόν τον εξοπλισμό τα κουμπιά του θα ήταν εργονομικά τοποθετημένα? εδώ ηλεκτρικά παράθυρα και κόρνα και τα βάζει όπου να ναι.
Για πότε μιλάς? Για το 1960? Δες τον εξοπλισμό που είχε πχ η c4 mk1 όταν οι Γερμανοί χρέωναν επιπλέον την 5η ταχύτητα και είχαν ρολόι για στροφόμετρο. Έχετε κολλήσει με την κόρνα και τα παράθυρα αλλά έχετε χάσει το δάσος κουμπιών που είχαν κάποια ντεμέκ πρίμιουμ και που εν κινήσει δεν έβρισκες απολύτως τίποτα….
-
@nickthetrib said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@kkostask said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
Και σας ενοχλούν τα Σιτροέν? Σοβαρά τώρα? Εδώ χάνει η μάνα το παιδί…
Τα Σιτροέν μας ενοχλούν γενικά!!!
Ειδικά μετά το τέλος της πρώτης c4!!!
Η προσήλωση στην άνεση που έκανε τα αυτοκίνητα βάρκες, ανεξάρτητα από τον προφίλ χρήσης ακόμα και εκδόσεων, ήταν ο κύριος λόγος!Μην τα παίρνετε.
Τόσα άσχημα χρέπια κυκλοφορούν, κάποιο θα σας αρέσει...
-
@i-hasu said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
τα ηλεκτρονικά που είχε η Μερκ όμως η Σιτροέν ούτε στην φαντασία της.
κοιτάξτε πόσες επιλογές έχει, ούτε ώς έξτρα δεν τα έδιναν οι άλλοι.Και έκανε τα μισά ή το 1/3 από τα γερμανικά που είχαν για διακόπτη φώτων, ένα διακόπτη φούρνου από την Μίλε...
Και σταθερό κέντρο τιμονιού με περιστρεφόμενη στεφάνη.
-
@kkostask said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@i-hasu said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@kkostask said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
Εγώ για την εργονομία μιλούσα…
θεωρείς ότι αν είχε ο γάλλος όλο αυτόν τον εξοπλισμό τα κουμπιά του θα ήταν εργονομικά τοποθετημένα? εδώ ηλεκτρικά παράθυρα και κόρνα και τα βάζει όπου να ναι.
Για πότε μιλάς? Για το 1960? Δες τον εξοπλισμό που είχε πχ η c4 mk1 όταν οι Γερμανοί χρέωναν επιπλέον την 5η ταχύτητα και είχαν ρολόι για στροφόμετρο. Έχετε κολλήσει με την κόρνα και τα παράθυρα αλλά έχετε χάσει το δάσος κουμπιών που είχαν κάποια ντεμέκ πρίμιουμ και που εν κινήσει δεν έβρισκες απολύτως τίποτα….
Η δική μου
-
Aυτά είναι πταίσματα.
Άστον Μάρτιν Λαγκόντα ΜΚ2 στα σέβεντις.
10 κουμπάκια για ανέβα-κατέβα στο κέντρο (παράθυρα - φώτα) :Αλλά και το υπόλοιπο ταμπλώ, δεν πήγαινε πίσω σε εργονομικά καφρηλίκια:
-
@criuser said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@i-hasu said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
τα ηλεκτρονικά που είχε η Μερκ όμως η Σιτροέν ούτε στην φαντασία της.
κοιτάξτε πόσες επιλογές έχει, ούτε ώς έξτρα δεν τα έδιναν οι άλλοι.Και έκανε τα μισά ή το 1/3 από τα γερμανικά που είχαν για διακόπτη φώτων, ένα διακόπτη φούρνου από την Μίλε...
Και σταθερό κέντρο τιμονιού με περιστρεφόμενη στεφάνη.
αυτη η πορτοκαλι οθονιτσα στη μεση χαλαγε καθε φορα που γεμιζες βενζινη ή καπως έτσι...
τοσο στο 407, οσο και στο 508 η αμπερ οταν δεν ειχε ναβι που το χρεωνανε πανακριβα
ναι, ξερω, του μετοχου ΕΙΔΙΚΑ δεν χαλαγεμεσα στην εγγυηση δεν ηταν προβλημα, για μετα υπηρχε ενα αγγλος που ειχε φτιαξει μια πατεντα και ηταν φτηνη, 150, αλλα εδειχνε τα μισα... και του 407 την οθονιτσα εδινε.
του 407 βεβαια ηταν φτηνες, καπου 70 ευρω μτχαχρηστα πραγματα...
που πηγα και ξαναμπλεξα -
@i-hasu said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
Η κόρνα στον μοχλό των φλας στα Σιτροέν! Γενικά τα Σιτροέν ήταν ο ορισμός της αντιεργονομίας στα παλιά της μοντέλα.
Σε πολλά γαλλικά ήταν έτσι. Το είχε και το φορτηγάκι μου (Skoda). Παράνοια!!!
-
@kkostask said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@gatoz said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
https://www.dailymotion.com/video/x2w5yw7
χωρίς λόγια....
Εξαιρετικά απλή υλοποίηση…όλοι έτσι θα έπρεπε να το έχουν…
Κάτω από το χειρόφρενο; Ας το έβαζαν και στο πορτ-μπαγκάζ. Στο Focus 1 έχουν ίδιο μοχλό, αλλά είναι στην πόρτα, δίπλα στον καθρέπτη. Τι πιο λογικό;
-
@fanis75 said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@realzeus said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
Πως φαίνεται ότι δεν το έχεις με την εργονομία. Έχω ένα αυτοκίνητο με διακόπτες στην
Μια χαρά το έχω! Απλά είμαι της γερμανικής εργονομίας δηλαδή της λογικής. Το ποδόφρενο μια χαρά είναι μια φορά το χρησιμοποιήσω όταν παρκάρεις και σου απελευθερώνει τόσο χώρο από την κονσόλα. Τώρα φυσικά τα χουν κάνει ηλεκτρικά το χειρόφρενο και έχεις πάλι το ίδιο αποτέλεσμα αλλά τότε ήτανε πρωτοποριακό και πάρα πολύ σωστό. Επίσης το μοχλό διακόπτη σούπερ ήθελες να τον μάθεις λίγο και μετά για κάθε επόμενη Μερσέντες που αγόρασες ήξερες που είναι τα πάντα. Προφανώς δε μιλάμε για άλλα αυτοκίνητα γιατί μια φορά να αγοράσω Μερσέντες δεν θα ξαναγοράσω ποτέ τίποτε άλλο στη ζωή σου αυτή είναι η λογική.
Καμιά λογική δεν έχουν αυτά. Είναι αυτό που κατηγορείς στους Γάλλους, από την ανάποδη. Οι βλακείες με τον πολυδιακόπτη και το ποδόφρενο είναι άνω ποταμών. Ευτυχώς το κατάλαβαν και τις κατήργησαν. Εργονομία έχουν οι Ιάπωνες. Για το ότι δεν θα αγοράσεις τίποτα άλλο εκτός από Mercedes, ασχολίαστο...
-
@realzeus said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@kkostask said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@gatoz said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
https://www.dailymotion.com/video/x2w5yw7
χωρίς λόγια....
Εξαιρετικά απλή υλοποίηση…όλοι έτσι θα έπρεπε να το έχουν…
Κάτω από το χειρόφρενο; Ας το έβαζαν και στο πορτ-μπαγκάζ. Στο Focus 1 έχουν ίδιο μοχλό, αλλά είναι στν πόρτα, δίπλα στον καθρέπτη. Τι πιο λογικό;
Νόμιζα ότι ήταν στην πόρτα….
Περισσότερο βέβαια αναφερόμουν στην λειτουργικότητα της διάταξης και όχι στη θέση. -
@kkostask said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@realzeus said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@kkostask said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@gatoz said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
https://www.dailymotion.com/video/x2w5yw7
χωρίς λόγια....
Εξαιρετικά απλή υλοποίηση…όλοι έτσι θα έπρεπε να το έχουν…
Κάτω από το χειρόφρενο; Ας το έβαζαν και στο πορτ-μπαγκάζ. Στο Focus 1 έχουν ίδιο μοχλό, αλλά είναι στν πόρτα, δίπλα στον καθρέπτη. Τι πιο λογικό;
Νόμιζα ότι ήταν στην πόρτα….
Περισσότερο βέβαια αναφερόμουν στην λειτουργικότητα της διάταξης και όχι στη θέση. -
Οι εταιρείες εκείνην την εποχή ανταγωνιζόιταν ποια θα βάλει περισσότερα κουμπιά. Την πλειονότητα αυτών δεν την χρησιμοποιούσε κανένας. Πχ το random στο cd player. Ακόμη, ένα μεγάλο ποσοστό των οδηγών δεν τα είχε μάθει ποτέ-και καλά έκανε.
-
@criuser said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@i-hasu said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
τα ηλεκτρονικά που είχε η Μερκ όμως η Σιτροέν ούτε στην φαντασία της.
κοιτάξτε πόσες επιλογές έχει, ούτε ώς έξτρα δεν τα έδιναν οι άλλοι.![f9bb7229-3eimg_20200401_155618.jpg)
Και έκανε τα μισά ή το 1/3 από τα γερμανικά που είχαν για διακόπτη φώτων, ένα διακόπτη φούρνου από την Μίλε...
Και σταθερό κέντρο τιμονιού με περιστρεφόμενη στεφάνη.
Ακόμα τον διακόπτη της Miele έχουν
-
Αυτό που με ξενερώνει στο νήμα αυτό είναι ο χρονολογικός περιορισμός!
Δεν ξεκινάει από το 2002 και έτσι δεν μπορώ να βάλω το απόλυτο αυτοκίνητο που κατουράει όλα τα άλλα!
2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;