Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 5
    • Followers 3
    • Topics 1
    • Posts 718
    • Best 338
    • Groups 0

    alexandros-s

    @alexandros-s

    957
    Reputation
    45
    Profile views
    718
    Posts
    3
    Followers
    5
    Following
    Joined Last Online

    alexandros-s Unfollow Follow

    Best posts made by alexandros-s

    • RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ

      @Báll
      Ξέρεις για ποιον λόγο μου αρέσει να έχω το αυτοκίνητό μου πεντακάθαρο; Για να κάνω ένα ταξίδι με την οικογένειά μου και να το απολαύσουν. Για να κάνω μια βόλτα την μητέρα μου και να ευχαριστηθεί βόλτα. Της βάζω κλασική μουσική που της αρέσει (κάποια που αρέσουν και σ' εμένα).

      Χωρίς τους άλλους, το γυαλιστερό αυτοκίνητό μας δε θα είχε νόημα. Κι αν κάποτε φάει τα ψωμιά του, οι στιγμές θα έχουν μείνει.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      alexandros-s
      alexandros-s
    • RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ

      Έχεις δίκιο Μάστορα. Απλά καμιά φορά κι αυτός που έχει ένα αυτοκίνητο θολό και φαγωμένο θέλει να το δει να γυαλίζει για μια εβδομάδα, ή έναν μήνα. Το έκανα αυτό στο αυτοκίνητο της θείας μου. Της το καθάρισα μέσα-έξω, της το κέρωσα, το είδε και το καμάρωσε. Βέβαια όλο αυτό δεν παρέχει καμία προστασία και δεν προσφέρει τίποτα περισσότερο από ένα χαμόγελο. Ε, γι' αυτό το χαμόγελο άξιζε.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      alexandros-s
      alexandros-s
    • RE: Tρόποι ελέγχου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου

      Μερικά ακόμα...

      1. Όταν ανοίξεις το καπώ, δες τα σημεία που πατούν τα γόνατα. Αν η δεξιά μεριά έχει διαφορετικό βάψιμο από την αριστερή, τότε το αυτοκίνητο είναι τρακαρισμένο. Συχνά, αυτά τα σημεία είναι πλημμελώς βαμμένα από τις εταιρείες, ενώ τα περισσότερα συνεργεία τα βάφουν για να εντυπωσιάσουν τον ιδιοκτήτη. Συνεπώς, η μεριά που είναι πιο καλά βαμμένη είναι και η τρακαρισμένη.
        Γενικώς ψάξε για ασυμμετρίες. Είναι τα δεξιά φώτα το ίδιο θολωμένα με τα αντίστοιχα αριστερά; Είναι τα κενά μεταξύ των φτερών και των λοιπών μερών τα ίδια στην αριστερή και στην δεξιά πλευρά; κλπ.

      2. Προτού δεις το όποιο μοντέλο, ψάξε στο internet για τα τρωτά του σημεία. Εκεί θα δεις τις αναμενόμενες βλάβες. Σε ορισμένα μοντέλα αυτά αποτελούσαν πρόβλημα για όλους τους ιδιοκτήτες. Πάνω σε αυτό έχεις να κάνεις δυο πράγματα:
        Πρώτον: να κάνεις εντατικότερο έλεγχο σε εκείνα τα σημεία.
        Δεύτερον να ρωτήσεις τον ιδιοκτήτη επί των προβλημάτων αυτών. Αν σου πει ότι δεν είχε κανένα τέτοιο πρόβλημα, μάλλον έχεις να κάνεις με ψεύτη.

      3. Μόλις μπεις να το δοκιμάσεις, προχώρα το αυτοκίνητο πέντε μέτρα, σβήσε την μηχανή και βγες να δεις αν στο σημείο που ήταν σταθμευμένο έχει τίποτα σταγόνες λάδι στον δρόμο. Αν στάζει λάδια, πιθανότατα θα έχει αφήσει ίχνη εκεί.

      4. Φρόντισε να ανάψεις την μηχανή με κρύο κινητήρα. Μερικοί κινητήρες έχουν θέματα όταν είναι κρύοι, ενώ όταν είναι ζεστοί λειτουργούν καλά. Κρύος κινητήρας σημαίνει να έχει περάσει κάνα δύωρο σβηστός.

      5. Κάνε μια λίστα με τα πράγματα που πρέπει να ελέγξεις για να μην ξεχάσεις τίποτα. Διότι με την συζήτηση με τον ιδιοκτήτη αποπροσανατολίζεσαι και μπορεί να ξεχάσεις κάτι βασικό.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      alexandros-s
      alexandros-s
    • RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση

      Έχω να κάνω την εξής ερώτηση:
      Αν το οικονομικό δεν ήταν θέμα, θα παίρνατε ηλεκτροκίνητο; Ναι ή όχι και γιατί;

      Απαντώ πρώτος στην ερώτησή μου:
      Όχι ακόμα, γιατί:

      1. Πολύς χρόνος φόρτισης. Κι αν ακόμα κάνω διαχείριση, θα πρέπει να το σκέφτομαι.
      2. Περιορισμένοι -ακόμα- τόποι φόρτισης. Πχ πας στο εξοχικό σου που δεν έχεις ρεύμα και δεν έχει παρά ένα μόνο παρακμιακό βενζινάδικο εκεί κοντά.
      3. Περιμένω να δω μια πενταετία ακόμα, πώς θα πάει το πράγμα. Πχ σε διαθεσιμότητα ηλεκτρικής ενέργειας, σε γεωπολιτικές αλλαγές και σε ένα σωρό άλλα θέματα.

      Δεν έχω απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση. Απλά δε συμμερίζομαι τους άκριτους ενθουσιασμούς για κάθε τι καινούριο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      alexandros-s
      alexandros-s
    • RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ

      Εχθές χρησιμοποίησα και το collinite 476s οπότε τώρα νομίζω μπορώ να πω τις εντυπώσεις μου γι' αυτά τα τρία της collinite (845, 915 και 476), και ποιο μου άρεσε περισσότερο. Τα σχόλιά μου είναι υποκειμενικά και πιθανόν να έχουν να κάνουν και με την μέθοδο που χρησιμοποιώ. Πχ δε χρησιμοποιώ ποτέ μου τα κίτρινα σφουγγαράκια της meguiar's γιατί μου φαίνονται αρκετά τραχιά γι' αυτήν την δουλειά.

      • Ευκολία στο πέρασμα: Το πιο βολικό και εύκολο απ' όλα είναι το 845. Το γεγονός ότι είναι σε ρευστή μορφή κάνει το πέρασμα πολύ εύκολο, γρήγορο και απροβλημάτιστο. Τα άλλα δύο είναι σχεδόν το ίδιο εύκολα, με το 915 ίσως λίγο καλύτερο.

      • Ευκολία στο φινίρισμα Όταν λέω φινίρισμα, εννοώ , την λείανση που γίνεται σε λίγα λεπτά αφού περαστεί το κερί. Το φινίρισμα είναι συνήθως η πιο δύσκολη δουλειά, διότι ανάλογα με το κερί, η πετσέτα κολλάει καθώς περνάει από πάνω του. Συνήθως όσο πιο λιπαρό είναι το κερί, τόσο πιο εύκολο είναι το φινίρισμα. Το 845 είναι το πιο εύκολο, αλλά έχεις πάντα την αίσθηση ότι αφαιρείται και αρκετή ποσότητα από το κερί που είχες βάλει, εν αντιθέσει με το 915 που είναι ελφρώς πιο δύσκολο αλλά αφαιρείται και λιγότερη ποσότητα κεριού διότι έχει κολλήσει περισσότερο. Το 476 είναι το πιο δύσκολο, αφού η πετσέτα κολλάει πολύ. Σε κάποιες στιγμές μου θύμισε το άθλιο το Simoniz. Σε κάποιον που δεν έχει περάσει ποτέ του κερί δε θα το σύστηνα γιατί μπορεί να κάνει εκνευριστεί και να το τρίψει με λάθος τρόπο.

      • Γυαλάδα, υδροφοβία κλπ Και τα τρία έχουν παρόμοια αποτελέσματα. Το 845 στα μάτια μου φαίνεται το πιο ωραίο.

      • Σκόνη Τα καρναουβικά κεριά, μετά το φινίρισμα μπορεί να βγάλουν ένα είδος, άσπρης συνήθως, σκόνης. Αυτή υποθέτω ότι είναι η επιπλέον επιφανειακή καρνάουμπα που ξεράθηκε στο ενδιάμεσο και δεν ενσωματώθηκε με την υπόλοιπη μάζα της. Το 476 βγάζει την περισσότερη και το 915 την λιγότερη.

      • Διάρκεια Από το 476 δεν έχω ακόμα γνώση. Νομίζω όμως ότι ως πιο σκληρό από τα υπόλοιπα, μάλλον θα είναι και αυτό με την μεγαλύτερη διάρκεια. Το 845 έχει την μικρότερη. Πάντως, αυτό που αναφέρουν μερικοί ότι διαρκούν 9 μήνες κλπ, αυτά μου φαίνονται σαν όνειρα θερινής νυκτός. Εγώ βλέπω αισθητή μείωση ήδη από τις πρώτες δυο τρεις εβδομάδες. Από τη στιγμή που βλέπω ότι τα μπιλαράκια της βροχής δε δημιουργούνται όπως πρέπει, συμπεραίνω ότι το κερί δεν είναι αρκετό, άρα η προστασία που παρέχει από κουτσουλιές δεν είναι αυτή που περιμένω.

      • Συμπέρασμα Τελικά το 845 είναι το πιο εύκολο μάλλον γι' αυτό έτυχε τέτοιας ευρείας αποδοχής. Όμως δε διαρκεί πολύ. Το 915 είναι πιο δύσκολο αλλά έχει περισσότερη διάρκεια. Το 476 είναι το πιο δύσκολο. Ίσως να έχει περισσότερη διάρκεια από το 915, αυτό θα το δω εν καιρώ.

      Αυτό ήταν το collinite 476 vs 845 vs 915 συγκριτικό τεστ που έκανα. Το έγραψα γιατί δεν έχω βρει κάτι ανάλογο. Ελπίζω να σας άρεσε.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      alexandros-s
      alexandros-s
    • RE: Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]

      Μ' αρέσει η μυρωδιά του καινούριου αυτοκινήτου και όλος ο τζερτζελές με τα κέρματα κλπ

      Δεν μ' αρέσει όταν έρχονται κάποιοι και αρχίζουν τα "εγώ θα έπαιρνα το τάδε μοντέλο" ή ακόμα χειρότερα "το αυτοκίνητο αυτό είναι χάλια". Άσε το ρε φίλε! Τι του το χαλάς το πανηγύρι;

      posted in Αντίλογος
      alexandros-s
      alexandros-s
    • RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ

      Σήμερα έκανα κεραμική το Volga του μπατζανάκη μου, ο οποίος λόγω πολιτικών πεποιθήσεων και συναισθηματισμού το έχει κρατήσει για να του θυμίζει από πού ξεκίνησε.

      Το Volga είναι εκπληκτικό αυτοκίνητο. Πατάει κάτω και τα vitara και κάθε άλλο όχημα της σημερινής εποχής. Κατ' αρχάς είχε ραδιοκασετόφωνο. Επίσης, δεν είχε πολλές ταχύτητες να σε ζαλίζει. Τρεις ταχύτητες για να κάνεις την δουλειά σου (όχι σαν κάτι σημερινά με πολλές ταχύτητες που χαλάνε συνέχεια). Έχει αναπτήρα, πολλά τασάκια, γυάλινα φώτα που δεν κιτρινίζουν, έχει τσοκ και ένα σωρό άλλα πράγματα που απουσιάζουν από τα σημερινά οχήματα. Είπε κάποιος κάτι για τα παλιά αυτοκίνητα;

      Αλλά τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Ιδού το Volga πώς ήταν πριν από την κεραμική:

      cf3e8630-586f-4706-aa88-29b4c9df674d-volga.jpg

      Και ιδού πώς αστράφτει μετά από την κεραμική!

      34cdedf4-452b-4c4f-9a65-b016b5adf2d3-volga.jpg

      Έγινε κυριολεκτικά σαν καινούριο!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      alexandros-s
      alexandros-s
    • RE: Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]

      Μου αρέσει που δε χανόμαστε με ανθρώπους που είναι μακριά.
      Δε μου αρέσει που χανόμαστε με αυτούς που κάθονται στην διπλανή καρέκλα.

      posted in Αντίλογος
      alexandros-s
      alexandros-s
    • RE: Χρόνια πολλά

      Καλή χρονιά κι ευτυχισμένο το 2023!

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      alexandros-s
      alexandros-s
    • RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]

      @civil357 said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

      @alexandros-s said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

      @civil357 said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

      Στην πλέον πρόσφατη ιστορία του το Ελληνικό κράτος , κρύβει ένα "μυστικό" αδιαφορίας και μισανθρωπιάς εναντίον των Ελλήνων Εβραίων καλά κρυμμένο καθώς κανέναν δε συμφέρει να ανακαινίζεται το θέμα.

      Όποιος λοιπόν περιφέρεται στα πέριξ του ΑΠΘ σήμερα ας κάνει τον κόπο να διαβάσει για την ιστορία του Εβραϊκού κοιμητηρίου στην περιοχή. https://kis.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=2743:2020-06-24-07-22-23&catid=99:2009-06-04-07-06-01&Itemid=76 Το πόσο σημαντικό είναι ένα κοιμητήριο για τους Ιουδαίους , είναι εύκολο να το διαβάσει κανείς.

      Παρόμοια όποιος περπατά στα εμπορικά στενά της όμορφης Θεσσαλονίκης ας αναλογιστεί τι απέγιναν οι περιουσίες των Εβραίων κατοίκων της πόλης. Από τις 11 χιλ. οικίες και 2,3 χιλ. καταστήματα, τα οποία είχαν παραδοθεί σε Έλληνες μεσεγγυούχους (συνεργάτες των Γερμανών, με άλλα λόγια ) , μόλις 543 οικίες, 51 καταστήματα, 67 οικόπεδα και 18 παραπήγματα επιστρέφονται στους κατόχους τους η τους κληρονόμους τους ( Εβραίους) . (https://www.reporter.gr/Apopseis/Apo-thesews/Amfiktywn/499356-H-synwmosia-ths-siwphs-Ti-apeginan-oi-perioysies-twn-Ebraiwn-ths-Thessalonikhs-) Το σκηνικό θα επαναληφθεί σε όλη τη χώρα , όπου υπήρχαν Εβραϊκές κοινότητες. Ακόμα και σήμερα, αν κάποιος γκουγκλάρει θα βρεί πολύ εύκολα άρθρα όπως βεβήλωση συναγωγής, εβραϊκού νεκροταφείου κ.λπ. Τόσο Άρτα όσο και Ιωάννινα οι απόγονοι Εβραίων , επισκέπτονται τις γειτονιές των προγόνων τους αναζητώντας τις κατοικίες τους ή τους τόπους συναγωγής, μάλιστα διοργανώνουν και ετήσιο μνημόσυνο ( ωραία συγκινητική ατμόσφαιρα, ειλικρινά) και εκεί ψάχνεις να βρείς τις ομοιότητες του Χριστιανισμού και του Ιουδαϊσμού στην τελετουργία. Ε , λοιπόν μία πινακίδα έχουν στη γειτονία μου κοντά οι άνθρωποι ότι εδώ υπήρξε συναγωγή και κάθε τρεις και λίγο βανδαλισμένη είναι.

      Ας συνεχίσουμε να γράφουμε τώρα , για τους κατακτητές Παλαιστίνιους , για άξονες κακού - καλού , για κακές και καλές θρησκείες και ότι άλλο προσλαμβάνει καθημερινά κανείς από τη τηλεόραση, αγνοώντας επιδεικτικά ακόμα και τη σύγχρονη ιστορία της χώρας μας, ή πόσο αντισημιτισμός κρύβεται σε μεγάλο μέρος του Ελληνικού πληθυσμού ( εδώ μεγαλο υπουργοί κλήθηκαν να διαγράψουν το πολιτικό τους παρελθόν).

      Αυτά που αναφέρεις έχουν όλα και την άλλη πλευρά. Ψάξε για παράδειγμα για τον μητροπολίτη Γεννάδιο της Θεσσαλονίκης, τι είπε στους πιστούς, καθώς και τι απάντησε στον Γερμανό διοικητή που του ζήτησε έναν κατάλογο με τους Εβραίους της Θεσσαλονίκης. Επίσης κι ο παππούς μου έκρυβε μια οικογένεια Εβραίων στο σπίτι του.
      Το να μιλάς λοιπόν γενικά κι αόριστα για μισανθρωπία εναντίον των Εβραίων, είναι άδικο αφού βάζεις τους πάντες σε ένα τσουβάλι.
      Αν αναφέρεσαι στην αδιαφορία του κράτους, εδώ δεν έχει να κάνει με κάτι που γίνεται εις βάρος των Εβραίων αλλά εις βάρος όλων των Ελλήνων πολιτών. Η κρατική καρβουνοκίνητη ατμομηχανή ανέκαθεν χρησιμοποιούσε τους πολίτες της για κάρβουνο, για να μπορούν τα κομματόσκυλα να απολαμβάνουν το ταξίδι τους.

      Έγραψα σαφέστατα κράτος. Ποτέ σε καμία αναφορά μου σε θέματα του φόρουμ δεν κάνω ιστορική αναδρομή με μνήμες συγγενών ή αμφισβητώ μνήμες άλλων.

      Κράτος όμως δεν είναι μία απροσδιόριστη μηχανή, κάποιοι αποτελούν και τον κορμό του, από τους καταπατητές των περιουσιών ( που πλούτισαν με την δυστυχία των άλλων) , εώς τους Ι.Ν. Ναούς που ζητούσαν οικοδομικά υλικά από το νεκροταφείο και τον απλό λαουτζίκο που πλιατσικολόγησε το Εβραϊκό κοιμητήριο ( αυτά αναφέρει αναλυτικά το πρώτο λινκ που έβαλα).

      Δε μειώνει σε καμία περίπτωση τη στάση ανθρώπων που αναφέρεις , το αντίθετο , αναδεικνύει αυτό που γράφω εγώ , τον αντισημιτισμό μέρους της κοινωνίας μας. Άλλωστε ο Γεννάδιος που αναφέρεις, πρώτος από το 1931 ζήτησε από τους ιερείς να κηρύξουν από άμβωνος την ειρηνική συμβίωση με τους Εβραίους, ενώ αποδοκίμασε τις επιθέσεις κατά των εβραϊκών συνοικισμών ως πράξη βάρβαρη και αντιχριστιανική, κοινώς κάποιοι έκαναν ήδη διωγμούς και προ των Γερμανών.

      Το κράτος είναι για εμάς τους πολίτες μια ξεκάθαρα απροσδιόριστη μηχανή, από τη στιγμή που δε βρσκόμαστε στους ενδοκομματικούς μηχανισμούς του. Αν ήμουν μαύρος, ή Εβραίος, με όλα όσα ζω εγώ (και εκατομμύρια άλλοι συμπολίτες που δε βρίσκονται μέσα στα γρανάζια) θα απέδιδα την επιλεκτική δυσλειτουργία στον ρατσισμό. Όμως όντας λευκός και μη Εβραίος βλέπω πως αυτό που ζω (ανεξαρτήτως κυβέρνησης και κόμματος) δείχνει ότι το πρόβλημα είναι αλλού.
      Ο ρατσισμός και ο αντισημιτισμός είναι μια εύκολη απάντηση αλλά δεν ισχύει εδώ. Και Έλληνες να ήταν όλοι αυτοί, τα ίδια θα τους κάνανε.

      posted in Αντίλογος
      alexandros-s
      alexandros-s

    Latest posts made by alexandros-s

    • RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ

      @panos2171 said in Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ:

      Αρχικά μου πέρασε και αυτή η σκέψη άλλα απόρρησα όταν τα είδα τόσο ψηλά.
      Μάλλον θα πάρω χρώμα με πινελακι.
      Ξέρει κανένας που βρίσκω; Πάω μόνο αντιπροσωπεία η το φτιάχνουν και αλλού; Στο Aygo το είχανε δώσει στην 🩷 μαζί με βερνίκι οπότε κάτι τέτοια θέλω.

      Στην πόρτα σου έχει έναν κωδικό χρώματος. Πάνε με αυτόν τον κωδικό σε ένα μαγαζί με μπογιές ή αν δε μπορείς εκεί δες μήπως γίνεται μέσω internet.
      Μετά θα πάρεις ένα καλό πινέλο από μαγαζί χρωμάτων. Το πινέλο όντως πρέπει να είναι καλό. Δεν είναι για μόστρα. Και απαλά -απαλά, λίγο λίγο θα τα κάνεις όλα.

      Αν γίνει σωστά δε θα φαίνεται τίποτα.

      Υ.Γ. Πριν από το βάψιμο πρέπει να έχεις πλύνει τα σημεία που θα βαφτούν.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      alexandros-s
      alexandros-s
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      Λοιπόν έχω μια πολύ απλή απορία: τι πίεση έχουν τα ελαστικά μου;
      Στην αντιπροσωπεία τα είχαν βρει 30, ο ηλεκτρονικός μετρητής του Lidl έλεγε 34, κάποια βενζινάδικα με βγάζουν στο 28. Τελικά ποιον να εμπιστευτείς; Η απόκλιση δεν είναι μικρή.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      alexandros-s
      alexandros-s
    • RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ

      @taxiarxis said in Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ:

      Με τι καθαρίζετε τα παράθυρά (τζάμια) σας ρε παίδες; Επίσης πως φτάνετε στο κάτω μέρος του παρμπρίζ;

      Τα καθαρίζω με ένα απλό καθαριστιό τζαμιών χωρίς αμμωνία. Λένε ότι η αμμωνία χαλάει τα πλαστικά. Έχω αμφιβολίες για το αν ισχύει αυτό, αλλά επειδή δεν είμαι και σίγουρος, παίρνω χωρίς αμμωνία.

      Όσον αφορά το κάτω μέρος του παρπριζ είναι όντως δύσκολο. Συνήθως έχω ήδη ρίξει στο πανί το καθαριστικό και το πάω εκεί κάτω.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      alexandros-s
      alexandros-s
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Νομίζω ότι οι θέσεις φόρτισης αυξάνουν και στις μικρές πόλεις ειδικά χάρη σε κάποια σούπερ μάρκετ. Πάνε κάποιοι, κάνουν μερικά ψώνια και βγαίνουν με το αυτοκίνητο φορτισμένο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      alexandros-s
      alexandros-s
    • RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ

      Παλιότερα που έβλεπα πολλούς detailers στο youtube, είχα παρατηρήσει ότι όλοι υποτιμούσαν τον καθαρισμό των παραθύρων ειδικά από την εσωτερική πλευρά. Η εξωτερική εξάλλου καθαρίζεται και με το πλύσιμο.
      Εκτός από το θέμα της ασφάλειας, που το γνωρίζουν όλοι, ο καθαρισμός των τζαμιών από την εσωτερική πλευρά, ακόμα κι αν δείχνουν καθαρά, συνεισφέρει πολύ στην καθαριότητα της καμπίνας. Δεν είναι ότι το έκανα μια-δυο φορές και το γράφω. Το είδα κατ' εξακολούθιση αυτό, και γι' αυτό το αναφέρω: η αίσθηση καθαριότητας είναι πολύ μεγαλύτερη όταν έχεις κάνει τα τζάμια.
      Κατανοώ ότι αυτή η δουλειά είναι πολύ ταπεινή σε σχέση με τις υπόλοιπες που κάνουμε. Δεν έχει ούτε μαγικά μπουκαλάκια, ούτε ψαρωτικές μάρκες, ούτε καν χρειάζεται καμιά σπουδαία κατάρτιση. Καμιά φορά όμως αυτά τα ταπεινά έχουν μεγαλύτερη αξία.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      alexandros-s
      alexandros-s
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @dettol said in BYD forum:

      @alexandros-s said in BYD forum:

      Και μου φαίνεται ακόμα πιο λογικός ειδικά στην περίπτωση των ηλεκτρικών, που τα υλικά για τις μπαταρίες είναι όπως φαίνεται περιορισμένα.

      Ολα τα υλικα ειναι περιορισμενα. Η αγορα βρισκει παντα τροπο. Αν υπαρχει ζητηση, θα βρεθει και η πρωτη υλη. Η τιμη των μπαταριων κατηφοριζει συνεχως. Ετσι και αλλιως, δεν θα αλλαξει ο παγκοσμιος στολος απο τη μια στιγμη στην αλλη, απο θερμικα σε ηλεκτρικα, ακομα και αν ολοι παρουν αποφαση τωρα οτι το επομενο οχημα τους θα ειναι ηλεκτρικο.

      Το μονο μεγαλο πλεονεκτημα, εκτος της επιδοτησης, που εχουν τα ηλεκτρικα αυτην τη στιγμη στη χωρα μας, ειναι η μειωμενη φορολογια (ελλειψη ΤΤ, τελων κυκλοφοριας και κατι που εμαθα προσφατα, δεν χρειαζεται ΝΟΜΙΖΩ να τεκμηριωσεις στην εφορια το ποσο αγορας τους, αν εισαι ιδιωτης)

      Δε νομίζω ότι υπάρχει η δυνατότητα για να έχουν όλοι ηλεκτρικά. Δεν ισχυρίζομαι ότι ξέρω νούμερα και ποσοστά. Απλά αυτή η αίσθηση μου έχει δοθεί ειδικά μετά από την κρίση των ημιαγωγών, οπού εκεί η πρώτη ύλη ήταν και άφθονη.
      Να σημειώσω ότι είμαι υπέρ της αγοράς ηλεκτρικού. Απλώς δεν είμαι τόσο αισιόδοξος ως προς την τιμή.
      Όσον αφορά την εφορία. Είμαι σίγουρος ότι αν όλοι μας πάρουμε ηλεκτρικό, το ελληνικό κράτος θα δει ότι δεν έχει έσοδα οπότε θα φορολογήσει και τα ηλεκτρικά με μια πρόφαση. Προφάσεις υπάρχουν αν θέλεις.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      alexandros-s
      alexandros-s
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @dettol said in BYD forum:

      @bekiaris said in BYD forum:

      απο την άλλη βέβαια, κάνουν καλό σε εμένα και τους υπόλοιπους υποστηρικτές,

      οχι δεν κανουν καλο και θα εξηγησω τον λογο. Αν υπηρχαν πιο πολλα ηλεκτρικα οχηματα, δεν θα βλεπαμε εκτρωματα οπως το 40% στα πλοια. Θα επεφταν ψιλες καθε μερα σε οποιον παρκαρε σε θεση φορτιστης. Θα ειχαμε καθαροτερο αερα και λιγοτερη ηχορυπανση. Θα υπηρχαν πιο πολλα σημεια φορτισης, τοσο εντος οσο και εκτος αστικου ιστου. Θα επεφταν κι αλλο οι τιμες πωλησης των ηλεκτρικων οχηματων.

      Ασχετο αλλα ταυτοχρονα σχετικα. Ειδα σημερα ενα πεζω ραλι 106 πρωτης γενιας (αυτο με τον 1.3 κινητηρα), με αλλαγμενη εξατμιση, που εκανε απειρο θορυβο και παλευε να επιταχυνει γληγορα για να κανει το κλασσικο φαναρι-φαναρι. Πραγματικα νομιζα οτι εβλεπα δεινοσαυρο (που καταναλωνει κιολας δεινοσαυρους για να κινηθει 🙂 ). Ειδος προς εξαφανιση και δεν θα μου λειψει καθολου...

      Συμφωνώ σε όλα. Το μόνο με το οποίο διαφωνώ είναι ότι η τιμή θα πέσει αν πάρουμε όλοι. Δε βασίζομαι σε κανένα ένστικτο, αλλά στον νόμο προσφοράς και ζήτησης. Και μου φαίνεται ακόμα πιο λογικός ειδικά στην περίπτωση των ηλεκτρικών, που τα υλικά για τις μπαταρίες είναι όπως φαίνεται περιορισμένα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      alexandros-s
      alexandros-s
    • RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#

      @lap said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:

      @alexandros-s said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:

      Αντί να ψάχνουμε σε όλα πολιτικές αιτίες ή να λέμε ότι φταίει ο τάδε οδηγός, καλύτερο είναι να ζητήσουμε να αλλάξουν ορισμένα αυτονόητα πράγματα, όπως πχ στην προκείμενη περίπτωση ο τρόπος με τον οποίο λειτουργούν τα διόδια, ο οποίος τρόπος είναι η αιτία του δυστυχήματος. Χωρίς κανένα κομματικό χρώμα ή πέταγμα ευθυνών στους οδηγούς. Ο τρόπος με τον οποίο λειτουργούν τα διόδια είναι λάθος κι έχει πάρα πολλές αρνητικές συνέπειες, η χθεσινή είναι δυστυχώς η πιο μακάβρια.

      Ακριβώς. Σε μια περιοχή με συχνή ομίχλη πήγαν και έβαλαν διόδια. Εγκληματική απόφαση

      Δεν είναι μόνο η περιοχή με την ομίχλη.
      Το γεγονός ότι κάποιοι οδηγοί αναγκάζονται (επειδή δεν έχουν λεφτά) να κάνουν όπισθεν για να αλλάξουν λωρίδα, ή να αλλάζουν τελευταία στιγμή, είναι αιτία ατυχήματος και πιστεύω ότι πολλά ατυχήματα έχουν συμβεί στο παερλθόν, απλά δεν ήταν τόσο φοβερά όσο το χθεσινό για να τραβήξουν την προσοχή της κοινής γνώμης. Και φταίνε αυτοί που δεν ήξεραν εκ των προτέρων τα σύμβολα για τα pos, ή το X κάτω από το ανθρωπάκι κλπ; Όχι. Δεν ευθύνονται αυτοί αφού δεν τα διδάσκουν πουθενά.
      Και ένα σωρό άλλα είναι λάθος στα διόδια. Όχι μόνο αυτά που βρίσκονται μέσα σε περιοχές με συχνή ομίχλη (που εννοείται ότι ισχύει και αυτό).

      posted in Περί αυτοκίνησης
      alexandros-s
      alexandros-s
    • RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#

      Αντί να ψάχνουμε σε όλα πολιτικές αιτίες ή να λέμε ότι φταίει ο τάδε οδηγός, καλύτερο είναι να ζητήσουμε να αλλάξουν ορισμένα αυτονόητα πράγματα, όπως πχ στην προκείμενη περίπτωση ο τρόπος με τον οποίο λειτουργούν τα διόδια, ο οποίος τρόπος είναι η αιτία του δυστυχήματος. Χωρίς κανένα κομματικό χρώμα ή πέταγμα ευθυνών στους οδηγούς. Ο τρόπος με τον οποίο λειτουργούν τα διόδια είναι λάθος κι έχει πάρα πολλές αρνητικές συνέπειες, η χθεσινή είναι δυστυχώς η πιο μακάβρια.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      alexandros-s
      alexandros-s
    • RE: Επιπτώσεις των δασμών Τράμπ στην αυτοκινητοβιομηχανια.

      Ένα καλό σενάριο θα ήταν να μειώσει η Ευρώπη τους φόρους στα κινέζικα αλλά αυτό δεν το βλέπω να γίνεται στον αιώνα τον άπαντα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      alexandros-s
      alexandros-s
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr