Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;
    • 1
    • 2
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 16 / 21
    Περί αυτοκίνησης
    43
    401
    8340
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      antonmone @criuser last edited by

      @criuser said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:

      @famas said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:

      Ο συνοδηγός αποκτούσε ειδικότητα Χειριστή Κομβίων Λειτουργίας (ΧΚΛ) προκειμένου να κοιτάει ο οδηγός τον δρόμο.

      Ο οδηγός ήταν σωφέρ, ο συνοδηγός ήταν ασφάλεια και τηλεφωνητής και εξασφάλιζε τις συνθήκες άνεσης χώρου για τον ιδιοκτήτη που ήταν στο πίσω κάθισμα...

      Ενίοτε με την γραμματέα του...😊

      Κι εδώ σεξισμός;Μη μαγαρίσεις το νήμα του μπάσκετ!!😝😝

      C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • L
        lap last edited by lap

        Πω ρε φίλε, και να σου πέσει ο καφές στα κουμπιά και να τρελαθεί το μηχάνημα. Να οδηγείς και να σε ξαπλώνει.

        Φάση gangsta

        Εξαιρετική εργονομία

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          criuser @antonmone last edited by

          @antonmone said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:

          @criuser said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:

          @famas said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:

          Ο συνοδηγός αποκτούσε ειδικότητα Χειριστή Κομβίων Λειτουργίας (ΧΚΛ) προκειμένου να κοιτάει ο οδηγός τον δρόμο.

          Ο οδηγός ήταν σωφέρ, ο συνοδηγός ήταν ασφάλεια και τηλεφωνητής και εξασφάλιζε τις συνθήκες άνεσης χώρου για τον ιδιοκτήτη που ήταν στο πίσω κάθισμα...

          Ενίοτε με την γραμματέα του...😊

          Κι εδώ σεξισμός;Μη μαγαρίσεις το νήμα του μπάσκετ!!😝😝

          Τι σεξισμός ?

          Μιλάω για το πως κινείται ο ιδιοκτήτης της 600 με τους συνεργάτες του, οδηγός, ασφάλεια και γραμματέας...😊

          Εσύ έχεις πονηρό μυαλό..😁

          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • fanis75
            fanis75 moderator @criuser last edited by

            @criuser said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:

            Μιλάω για το πως κινείται ο ιδιοκτήτης της 600 με τους συνεργάτες του, οδηγός, ασφάλεια και γραμματέας...😊

            Και αυτή δεν ειναι καν 600αρα!! Μια ταπεινή W124 ειναι!!

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lap last edited by lap

              Την έχω οδηγήσει. Όντως πέρα από τον αδύναμο κινητήρα της. Ενα ατμοσφαιρικό. Είχε ωραίο πάτημα η άτιμη. Εξαιρετική απόσβεση στις λακούβες.

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                criuser @fanis75 last edited by

                @fanis75 said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:

                @criuser said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:

                Μιλάω για το πως κινείται ο ιδιοκτήτης της 600 με τους συνεργάτες του, οδηγός, ασφάλεια και γραμματέας...😊

                Και αυτή δεν ειναι καν 600αρα!! Μια ταπεινή W124 ειναι!!

                Με φούλ εξοπλισμό σε τιμή βασικής 600άρας...😀

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • fanis75
                  fanis75 moderator @criuser last edited by

                  @criuser said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:

                  Με φούλ εξοπλισμό σε τιμή βασικής 600άρας...😀

                  Ό,τι πληρώνεις παίρνεις. Εαν τότε ήθελες το καλύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο θα το πλήρωνες...αλλιώς υπήρχαν και Γαλλικά και Γιαπωνέζικα για να μας θυμίζουν την μιζέρια μας!

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A d P
                    A d P moderator @fanis75 last edited by

                    @fanis75 said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:

                    @famas said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:

                    Ο συνοδηγός αποκτούσε ειδικότητα Χειριστή Κομβίων Λειτουργίας (ΧΚΛ) προκειμένου να κοιτάει ο οδηγός τον δρόμο.

                    Χαχα....καλό!!

                    Τα βασικά κουμπιά για τον κλιματισμό ειναι μεγάλα, ευδιάκριτα και εύκολα προσβάσιμα. Τα υπόλοιπα τα χρησιμοποιείς μια στο τόσο. Αλλά ειναι εσωτερικό για σεμινάριο....καμία σχέση με τα ψυχρά σημερινά με οθόνες και βλακείες.

                    Εγώ βλέπω εργονομία αντίστοιχη με Tesla (όλα στην οθόνη) , με εξαίρεση τον κλιματισμό.
                    Την ίδια δικαιολογία λέμε και τώρα 😁😁

                    R-LINE

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lap last edited by

                      Πάντως για κάποιον λόγο η μερσεντές πιο πάνω μου έφερε συνειρμό την σκηνή αυτή

                      Youtube Video

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • realzeus
                        realzeus @fanis75 last edited by realzeus

                        @fanis75 said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:

                        Όταν οι Μερτσέντες ηταν πραγματικές και ειχαν εσωτερικό για σεμινάριο εργονομίας και αισθητικής!!

                        Ναι, εξαιρετική εργονομία. Πάλι καλά που δεν τα έβαλαν στο πάτωμα τα κουμπιά. 😂 Οι Mercedes πάντα είχαν κάκιστη εργονομία, με το ποδόφρενο, τους διακόπτες παραθύρων κρυμμένους τέρμα πίσω στην κεντρική κονσόλα και τον μονό λεβιέ-πολυδιακόπτη από που χειριζόσουν φλας-φάρους-υαλοκοθαριστήρες!!! Αυτό το τελευταίο ήταν σαδισμός Γαλλικού επιπέδου... 😲

                        fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • fanis75
                          fanis75 moderator @realzeus last edited by

                          @realzeus said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:

                          Ναι, εξαιρετική εργονομία. Πάλι καλά που δεν τα έβαλαν στο πάτωμα τα κουμπιά. 😂 Οι Mercedes πάντα είχαν κάκιστη εργονομία, με το ποδόφρενο, τους διακόπτες παραθύρων κρυμμένους τέρμα πίσω στην κεντρική κονσόλα και τον μονό λεβιέ-πολυδιακόπτη από που χειριζόσουν φλας-φάρους-υαλοκοθαριστήρες!!! Αυτό το τελευταίο ήταν σαδισμός Γαλλικού επιπέδου... 😲

                          Εξαιρετική εργονομία, ΟΛΑ μελετημένα. Εαν δεις πως ήταν η εργονομία Γάλλων και Ιταλών τότε (με τα κουμπιά για τα παράθυρα στην οροφή!), καταλαβαίνεις. Ειδικά οι διακόπτες στην κονσόλα είναι ό,τι πιο ερονομικό. Και ο πολυδιακόπτης, μια φορά τον μαθαίνεις και ξενοιάζεις για όλη σου την ζωή (με το σκεπτικό οτι δεν θα αγοράσεις άλλο αμάξι προφανώς, αφού έχεις το καλύτερο).

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus @fanis75 last edited by

                            @fanis75 said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:

                            @realzeus said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:

                            Ναι, εξαιρετική εργονομία. Πάλι καλά που δεν τα έβαλαν στο πάτωμα τα κουμπιά. 😂 Οι Mercedes πάντα είχαν κάκιστη εργονομία, με το ποδόφρενο, τους διακόπτες παραθύρων κρυμμένους τέρμα πίσω στην κεντρική κονσόλα και τον μονό λεβιέ-πολυδιακόπτη από που χειριζόσουν φλας-φάρους-υαλοκοθαριστήρες!!! Αυτό το τελευταίο ήταν σαδισμός Γαλλικού επιπέδου... 😲

                            Εξαιρετική εργονομία, ΟΛΑ μελετημένα. Εαν δεις πως ήταν η εργονομία Γάλλων και Ιταλών τότε (με τα κουμπιά για τα παράθυρα στην οροφή!), καταλαβαίνεις. Ειδικά οι διακόπτες στην κονσόλα είναι ό,τι πιο ερονομικό. Και ο πολυδιακόπτης, μια φορά τον μαθαίνεις και ξενοιάζεις για όλη σου την ζωή (με το σκεπτικό οτι δεν θα αγοράσεις άλλο αμάξι προφανώς, αφού έχεις το καλύτερο).

                            Πιστεύω ότι τρολλάρεις...

                            I fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                            • I
                              iceman7 @realzeus last edited by

                              @realzeus said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:

                              @fanis75 said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:

                              @realzeus said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:

                              Ναι, εξαιρετική εργονομία. Πάλι καλά που δεν τα έβαλαν στο πάτωμα τα κουμπιά. 😂 Οι Mercedes πάντα είχαν κάκιστη εργονομία, με το ποδόφρενο, τους διακόπτες παραθύρων κρυμμένους τέρμα πίσω στην κεντρική κονσόλα και τον μονό λεβιέ-πολυδιακόπτη από που χειριζόσουν φλας-φάρους-υαλοκοθαριστήρες!!! Αυτό το τελευταίο ήταν σαδισμός Γαλλικού επιπέδου... 😲

                              Εξαιρετική εργονομία, ΟΛΑ μελετημένα. Εαν δεις πως ήταν η εργονομία Γάλλων και Ιταλών τότε (με τα κουμπιά για τα παράθυρα στην οροφή!), καταλαβαίνεις. Ειδικά οι διακόπτες στην κονσόλα είναι ό,τι πιο ερονομικό. Και ο πολυδιακόπτης, μια φορά τον μαθαίνεις και ξενοιάζεις για όλη σου την ζωή (με το σκεπτικό οτι δεν θα αγοράσεις άλλο αμάξι προφανώς, αφού έχεις το καλύτερο).

                              Πιστεύω ότι τρολλάρεις...

                              Σώπα καλέ που τρολαρει ο Φάνης 😂😂

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                super-t @fanis75 last edited by

                                @fanis75 said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:

                                Όταν οι Μερτσέντες ηταν πραγματικές και ειχαν εσωτερικό για σεμινάριο εργονομίας και αισθητικής!!

                                IMG_6293.jpeg

                                Άξιος διάδοχος.

                                alt text

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator @realzeus last edited by

                                  @realzeus said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:

                                  Πιστεύω ότι τρολλάρεις...

                                  Κάθε άλλο.....το πιστεύω ακράδαντα....δεν έχω δει καλύτερο εσωτερικό απο των ΜΒ της εποχής, απλά έργο τέχνης και μάθημα εργονομίας. Και η BMW για χρόνια ειχε τους διακόπτες για τα ηλεκτρικά παράθυρα στην κονσόλα, με την Ε39 τα σκάτωσαν και τους πήγαν στην Πόρτα.

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator last edited by

                                    f056e5e9-e1a0-4fb3-b434-44e209fcc0b0-image.png

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • alexandros-k
                                      alexandros-k last edited by

                                      Καλα οι οθονες ειναι γελοιες , προτιμω κουμπια κι εγω , αλλά και η Merc δεν ειναι τοσο εργονομικη με τοσα κουμπια το ενα διπλα στο αλλο . Βεβαια ας ειναι κι ετσι , σε σχεση με τις οθονες

                                      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator @alexandros-k last edited by

                                        @alexandros-k said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:

                                        Καλα οι οθονες ειναι γελοιες , προτιμω κουμπια κι εγω , αλλά και η Merc δεν ειναι τοσο εργονομικη με τοσα κουμπια το ενα διπλα στο αλλο . Βεβαια ας ειναι κι ετσι , σε σχεση με τις οθονες

                                        Τα πολλά κουμπιά ειναι του κλιματισμού....τα άλλα επάνω τα χρησιμοποιεί κάποιος πιο σπάνια.

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • piliourits
                                          piliourits last edited by

                                          Αν λοιπόν τα καλύτερα αυτοκίνητα ήταν αυτά τα χρόνια, μπορούμε να αγοράσουμε ένα γιουρο 5 δεκαετίας τουλάχιστον να κάνουμε τη δουλειά μας άψογα εε;

                                          Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • realzeus
                                            realzeus @fanis75 last edited by realzeus

                                            @fanis75 said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:

                                            @realzeus said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:

                                            Πιστεύω ότι τρολλάρεις...

                                            Κάθε άλλο.....το πιστεύω ακράδαντα....δεν έχω δει καλύτερο εσωτερικό απο των ΜΒ της εποχής, απλά έργο τέχνης και μάθημα εργονομίας. Και η BMW για χρόνια ειχε τους διακόπτες για τα ηλεκτρικά παράθυρα στην κονσόλα, με την Ε39 τα σκάτωσαν και τους πήγαν στην Πόρτα.

                                            Πως φαίνεται ότι δεν το έχεις με την εργονομία. Έχω ένα αυτοκίνητο με διακόπτες στην κονσόλα (Discovery), είναι ΤΡΑΓΙΚΟ!!! Όλα τα άλλα τα έχουν στην πόρτα, όπως ακριβώς πρέπει. Πολύ πιο εργονομικό στην πόρτα, τους βλέπεις με μια ματιά! Τον πολυδιακόπτη της W124 τον έχεις δουλέψει; Φλας-σινιάλο-φάροι-καθαριστήρες στον ίδιον μοχλό. Το απόλυτο χάος!!! Για το ποδέφρενο δεν μιλάω, από κάποιο φορτηγό Mercedes θα το πήραν... Εργονομία καλή τότε είχαν οι Ιάπωνες. Παραδόξως καλή εργονομία είχαν και οι Ιταλοί μετά τα '80s. Αριστερός μοχλοδιακόπτης για φλας-φώτα-φάρους-σινιάλο. Δεξής μοχλοδιακόπτης για υαλοκαθαριστήρες. Ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες στην πόρτα. Χειρόφρενο εκεί που έχουν όλα τα αυτοκίνητα. Όμορφα και νοικοκυρεμένα! Την χαζομάρα του Saab μου με το κλειδί στο χειρόφρενο την συγχωρώ γιατί το κλειδί 2 φορές το χρησιμοποιείς, μια όταν μπεις και μια όταν βγεις. Το βρίσκω και χαριτωμένη τσαχπινιά, δεν ενοχλεί.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 16 / 21
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr