Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;
    • 1
    • 2
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 20
    • 21
    • 15 / 21
    Περί αυτοκίνησης
    43
    401
    8340
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • alexandros-k
      alexandros-k @famas last edited by

      @famas said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:

      @fanis75 said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:

      @nickthetrib said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:

      Σε συστήματα ασφαλείας, κάνεις!!!
      Πχ esp το παλιό φοκους δεν έχει!

      Μια χαρά έχει αυτό που οδηγώ και ESP και ABS και αερόσακους κλπ.

      Είναι με τον Ti VCT ;

      Αυτος πρεπει να ειναι . Δεν θυμαμαι να ερχοταν με 100 αλογα το Focus II . Οσα θυμαμαι ηταν με τα 115

      F 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        famas @alexandros-k last edited by

        @alexandros-k said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:

        Αυτος πρεπει να ειναι . Δεν θυμαμαι να ερχοταν με 100 αλογα το Focus II . Οσα θυμαμαι ηταν με τα 115

        Τα περισσότερα ΜΚ ΙΙ cabrio ήταν 100ρια.

        https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

        alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • panos2171
          panos2171 last edited by

          Και του Δία με τα 100 είναι αν δε κάνω λάθος και θεομακρες σχέσεις.
          Θυμάμαι που παρότι έφτανε στον κόφτη ήμασταν σχεδόν στο ίδιο σημείο.

          alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • fanis75
            fanis75 moderator last edited by

            @famas said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:

            O Πάνω είναι με τον μεταβλητό κι έδινε από 115 ως 125.
            Ο Κάτω είναι χωρίς τον μεταβλητό κι έδινε 100 άλογα

            Το κοιταξα, ο πάνω ειναι. Αρα 115, οσα μου ειπε και ο φιλος που με το δάνεισε.

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              driver-m @fanis75 last edited by

              @fanis75 said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:

              Σχετικό με το θέμα, επειδή το τελευταίο διάστημα οδηγώ ένα For Focus MkII 1.6 του 2005 και εχω οδηγήσει αρκετά και το τελευταίο Focus (Mk4) με τον 1.5 με τα 150 άλογα. Οπότε, σχετικό με το θέμα μια σύγκριση 2 αυτοκινήτων που έχουν 15 χρόνια διαφορά (και 2 γενιές) μεταξύ τους.

              Αρχικά να πω ότι επι της ουσίας δεν μου λείπει κάτι στο αυτοκίνητου του 2005 και αυτό ειναι ίσως το πιο σημαντικό. Επιτελεί μια χαρά τον ρόλο του για καθημερινό αυτοκίνητο χωρίς κανένα πρόβλημα. Θα ήθελα να έχει π.χ. αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω (που μπορούσαν να παραγγλεθούν τότε) και μια οθόνη για να συνδέω το κινητό και να έχω χάρτε, αμφότερα όμως μπορούν να τοποθετηθούν aftermarket.

              Κατά τα άλλα ειναι άνετο, με πολύ καλή οδική συμπεριφορά, καλό κιβώτιο και γενικά δεν υστερεί σε κάποιον τομέα σημαντικά έναντι του αδερφού του 2 γενιές μετά, εκτός φυσικά των επιδόσεων! Εκεί είναι μέρα με τη νύχτα και είναι η μεγαλύτερη διαφορά και αναβάθμιση για εμένα, το 1.5 τούρμπο με τα 150 άλογα ειναι 10 φορές καλύτερος κινητήρας από τον 1.6 ατμοσφαιρικό. Και το κιβώτιο ειναι καλύτερο στο νέο, αλλά όχι τεράστια διαφορά.

              Μια άλλη μεγάλη διαφορά (η οποία είναι ακόμα μεγαλύτερη εαν σκεφτούμε και τις επιδόσεις) ειναι η κατανάλωση. Κινούμαι μέσα στην πόλη και μέση στα 200χλμ που έχω κάνει, έχει 11.8λτ/100χλμ!! Τεράστιο νούμερο που δεν το φανταζόμουν με τίποτα. Το νέο, που ειναι πολύ πιο γρήγορο, σε αντίστοιχη χρήση ήταν στο 8.5. Μιλάμε δηλαδή για μια διαφορά €6/100χλμ, που σημαίνει €600 το έτος για 10.000χλμ. Προφανώς δεν θα γίνει ποτέ απόσβεση στην διαφορά τιμής, όμως αυτό ειναι άλλη κουβέντα.

              Αυτό που κρατάω εγώ ειναι ότι ένα αυτοκίνητο 20ετίας της σειράς (δεν ειναι mercedes or porsche) στέκεται μια χαρά ακόμα και σήμερα για τις καθημερινές ανάγκες, χωρίς να αισθάνομαι ότι έχω κάνει κάποιον σοβαρό συμβιβασμό.

              Eτσι ακριβως ειναι. Αυτο γραφω σε τοσα ποστς κι εγω σε συγκριση του 207 μου με 4 συγχρονα superminis. Κι εκει ουτε καμια χαοτικη διαφορα σε επιδοσεις ειδα με τα περισσοτερα ουτε στη βενζινη. Ροπη ειχαν αρκετα περισσοτερη ελεω τουρμπο αλλα οχι ιπποδυναμη. Και οκ καινε 1,5-2 λιτρα μαξ κατω στην πολη. Εκτος, ουτε τοση διαφορα δεν εχουν.
              Θα ηταν αστειο λοιπον να πουλησω ενα τετοιο αμαξι 4 χιλιαρικα για να δωσω αλλα 18-20 για να παρω ενα συγχρονο αντιστοιχο του. Ποσω μαλλον να νομιζω οτι εκανα και καλη επιλογη απο αποψη οικονομιας.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • I
                i-hasu last edited by

                Οπως και να χει ένα σύγχρονο καινούριο αυτοκίνητο είναι καλύτερο ενός που έχει 20-25 έτη στην πλάτη του. Είναι γεγονός και δεν αλλάζει.

                Zω από περιέργεια
                να δω τι θα γίνει

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • cirus
                  cirus last edited by cirus

                  Η γρια κότα έχει το ζουμι

                  Μια 60ρα είναι όσο τρεις 20ρες

                  Cirus the virus

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • alexandros-k
                    alexandros-k @famas last edited by

                    @famas said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:

                    @alexandros-k said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:

                    Αυτος πρεπει να ειναι . Δεν θυμαμαι να ερχοταν με 100 αλογα το Focus II . Οσα θυμαμαι ηταν με τα 115

                    Τα περισσότερα ΜΚ ΙΙ cabrio ήταν 100ρια.

                    Για τα καμπριο δεν ξερω, δεν τα θυμομουνα καν. Δεν πρεπει να εχω δει και ποτε 😁 . Τα χατσμπακ πρεπει να ηταν ολα με τον 115

                    nickthetrib 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • alexandros-k
                      alexandros-k @panos2171 last edited by alexandros-k

                      @panos2171 said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:

                      Και του Δία με τα 100 είναι αν δε κάνω λάθος και θεομακρες σχέσεις.
                      Θυμάμαι που παρότι έφτανε στον κόφτη ήμασταν σχεδόν στο ίδιο σημείο.

                      Του Δια ειναι ΜΚ1 ομως. Αυτο ναι μονο με τον 100 τον θυμαμαι στα 1,6
                      Ο 1,8 ειχε 115 τοτε

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • panos2171
                        panos2171 last edited by

                        Σωστά, δεν πρόσεξα ότι αναφέρθηκε το ΜΚ ΙΙ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • nickthetrib
                          nickthetrib @alexandros-k last edited by

                          @alexandros-k said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:

                          @famas said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:

                          @alexandros-k said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:

                          Αυτος πρεπει να ειναι . Δεν θυμαμαι να ερχοταν με 100 αλογα το Focus II . Οσα θυμαμαι ηταν με τα 115

                          Τα περισσότερα ΜΚ ΙΙ cabrio ήταν 100ρια.

                          Για τα καμπριο δεν ξερω, δεν τα θυμομουνα καν. Δεν πρεπει να εχω δει και ποτε 😁 . Τα χατσμπακ πρεπει να ηταν ολα με τον 115

                          Όχι, απλά η διαφορά στην τιμή ήταν μικρή και το 100αρι δεν πούλησε!

                          And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            danis last edited by

                            Μαζεύοντας πράγματα από την παλιά αποθήκη του πατρικού, πέφτω πάνω σε κούτες με τα περιοδικά που διάβαζα μικρός. Drive, 15 Φεβρουαρίου 1999
                            20250221_161107.JPG

                            Τότε, ο Κλεάνθης Τριανταφυλλίδης, πήρε ξεκάθαρη θέση
                            20250221_161846.JPG

                            Πιστεύω οτι αν σήμερα έκαναν ένα αντίστοιχο αφιέρωμα, το συμπέρασμα θα ήταν το ίδιο.

                            Αλήθεια, @dimsabas , πότε είχες περάσει εκείνη τη συνέντευξη για το Drive?

                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • D
                              dimsabas @danis last edited by

                              Με προσέλαβαν στο Autocar στις 20/1/2000. Άρα λογικά η συνέντευξη έγινε τον Δεκέμβριο του 1999.

                              https://cartalk.gr/

                              D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                danis @dimsabas last edited by

                                @dimsabas said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:

                                Με προσέλαβαν στο Autocar στις 20/1/2000. Άρα λογικά η συνέντευξη έγινε τον Δεκέμβριο του 1999.

                                Ok!
                                Βρήκα το όνομά σου στην ομάδα, σε κάποια τεύχη Autocar του 2000.
                                Πάντως βλέπω κάποιες δοκιμές (ελληνικές) ανυπόγραφες, ενώ σε άλλες άλλες υπάρχει όνομα.
                                Πως και;

                                Αντίθετα πάντως με τα αυτοκίνητα, τα περιοδικά στα τέλη '90 αρχές '00, έχω την αίσθηση οτι είχαν πολύ πιο πλήρη και περιεκτικά άρθρα και ποικίλη θεματολογία, σε σχέση με σήμερα.
                                Βέβαια τότε δίναμε και 1-1.5 χιλιάρικο για το κάθε τεύχος, ενώ σήμερα είναι οριακά δωρεάν.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  dimsabas last edited by

                                  Ήμουν από το πρώτο τεύχος μέχρι τον Ιούλιο του 2002. Όλες οι ελληνικές δοκιμές ήταν ανυπόγραφες, εξαίρεση οι πρώτες γνωριμίες στο εξωτερικό. Διότι αυτές εξέφραζαν την προσωπική γνώμη αυτού που ταξίδεψε έξω, ενώ οι ελληνικές ήταν (και καλά) κοινή συνισταμένη όλων των συντακτών.

                                  https://cartalk.gr/

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lap last edited by lap

                                    Πω τι μου θύμισες! Το θυμάμαι αυτό το τεύχος!

                                    Θυμάμαι και τις βιντεοκασέτες! Τις έχω όλες!

                                    VHS ομως δεν έχω 🤕

                                    Δεν μου άρεσε αυτό το τεύχος!

                                    Εγω τότε ήθελα να δω πολλά νέα μοντέλα! Αυτές οι δοκιμές διαπιστώσεων ήταν βαρετές!

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator last edited by

                                      Όταν οι Μερτσέντες ηταν πραγματικές και ειχαν εσωτερικό για σεμινάριο εργονομίας και αισθητικής!!

                                      IMG_6293.jpeg

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      realzeus S 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                                      • F
                                        famas last edited by

                                        Ο συνοδηγός αποκτούσε ειδικότητα Χειριστή Κομβίων Λειτουργίας (ΧΚΛ) προκειμένου να κοιτάει ο οδηγός τον δρόμο.

                                        https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                                        fanis75 C 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator @famas last edited by

                                          @famas said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:

                                          Ο συνοδηγός αποκτούσε ειδικότητα Χειριστή Κομβίων Λειτουργίας (ΧΚΛ) προκειμένου να κοιτάει ο οδηγός τον δρόμο.

                                          Χαχα....καλό!!

                                          Τα βασικά κουμπιά για τον κλιματισμό ειναι μεγάλα, ευδιάκριτα και εύκολα προσβάσιμα. Τα υπόλοιπα τα χρησιμοποιείς μια στο τόσο. Αλλά ειναι εσωτερικό για σεμινάριο....καμία σχέση με τα ψυχρά σημερινά με οθόνες και βλακείες.

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            criuser @famas last edited by

                                            @famas said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:

                                            Ο συνοδηγός αποκτούσε ειδικότητα Χειριστή Κομβίων Λειτουργίας (ΧΚΛ) προκειμένου να κοιτάει ο οδηγός τον δρόμο.

                                            Ο οδηγός ήταν σωφέρ, ο συνοδηγός ήταν ασφάλεια και τηλεφωνητής και εξασφάλιζε τις συνθήκες άνεσης χώρου για τον ιδιοκτήτη που ήταν στο πίσω κάθισμα...

                                            Ενίοτε με την γραμματέα του...😊

                                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                            A 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 15 / 21
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr