-
Όλοι που και που κάνουν τις μ.......ες τους με την εργονομία. Οι Ιάπωνες στο MX5 έχουν τους διακοπτες των παραθύρων στην κονσόλα τον ένα δίπλα στον άλλο, ο συνοδηγός σχεδόν τις περισσότερες φορές θα πειράξει και το δικό μου.
Το Honda accord του 90 είχε τον διακόπτη των alarm πίσω από το τιμόνι.
Τα ford έχουν τον διακόπτη φώτων ανεξάρτητο και όχι στο μοχλό ( νομίζω και οι mercedes). -
για αυτό τα βάζουν σε μία οθόνη και άντε ψάξε τα στα υπομενού.
-
@panos2171 said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
Όλοι που και που κάνουν τις μ.......ες τους με την εργονομία. Οι Ιάπωνες στο MX5 έχουν τους διακοπτες των παραθύρων στην κονσόλα τον ένα δίπλα στον άλλο, ο συνοδηγός σχεδόν τις περισσότερες φορές θα πειράξει και το δικό μου.
Το Honda accord του 90 είχε τον διακόπτη των alarm πίσω από το τιμόνι.
Τα ford έχουν τον διακόπτη φώτων ανεξάρτητο και όχι στο μοχλό ( νομίζω και οι mercedes).Τα καινούρια ΜΧ το έχουν σωστά, στην πόρτα:
Μπροστά από τον πίνακα οργάνων είχε τα αλάρμ το Opel Rekord του 1979. Σε εκείνο έμαθα να κάνω ανάποδο τιμόνι. 1700 κυβικά , 60 άλογα, φρένα ανύπαρκτα... Ο θεός με έσωσε...
@panos2171 said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
Τα ford έχουν τον διακόπτη φώτων ανεξάρτητο και όχι στο μοχλό ( νομίζω και οι mercedes).
Όλα τα καινούρια. Αρχίζει και αλλάζει πάλι.
-
Τα περισσότερα τζαπάν των σέβεντις και έιτις είχαν τα αλάρμ στην κολώνα του τιμονιού, πίσω από το τιμόνι.
Το Ρόβερ 75 το είχε δίπλα στο χειρόφρενο! Το άλλαξα μόνος μου και το έβαλα κατάφατσα στο ταμπλό, κάτω από το στέρεο, ο αντιπρόσωπος που το πήγαινα για σέρβις όταν του το έδειξα γούρλωσε τα μάτια και φώναξε τα μαστόρια να το δούνε. -
Mazda 323F του 1989 με αλάρμ στο κέντρο του ταμπλό και 4 ηλεκτρικά παράθυρα στην πόρτα του οδηγού. 10 χρόνια μπροστά σε εργονομία οι Ιάπωνες!!!
-
Oλα οσα λετε απο καποιο σημειο και μετα συνηθιζονται. Στο τεμπρα που ειχε παλια ο πατερας μου το αλαρμ ηταν στην κολωνα του τιμονιου, ε μια χαρα εργονομικο ηταν λιγο να το συνηθιζες. Ε μετα σε μια δελτα 2 που πηρε ηταν στο κεντρο του ταμπλο, οπως και τωρα στα περισσοτερα αυτοκινητα αλλα μεχρι να το συνηθισεις ηθελε λιγο χρονο. Ολα αυτα λεπτομερειες ειναι τα περισσοτερα (δε λεω για το ποδοφρενο της merc φυσικα) και προφανως απειρως εργονομικοτερα απ'τα συγχρονα που πλοηγεισαι στο μενου για να αλλαξεις ενα σταθμο στο ραδιοφωνο ή να βρεις ενα τραγουδι απ'το usb που θελει 40 κινησεις.
Για εμενα η μεγαλη αλλαγη στην εργονομια εγινε οταν μπηκαν τα χειριστηρια του ηχοσυστηματος πανω στο τιμονι. Κι οχι μονο, η bmw μου εχει κουμπι στο τιμονι για την ανακυκλωση του αερα το οποιο ειναι τερμα χρηστικο (με το που πας πισω απο καποιο ταξι βαζεις επιτοπου ανακυκλωση αερα για να μην αποκτησεις πνευμονια 80χρονου φανατικου καπνιστη) και δεν το εχω δει πουθενα αλλου. Λογικα θα υπαρχει σε καποια μοντελα και τωρα, αλλα θα επρεπε να ηταν πολυ πιο καθιερωμενο.
-
Η κόρνα στον μοχλό των φλας στα Σιτροέν! Γενικά τα Σιτροέν ήταν ο ορισμός της αντιεργονομίας στα παλιά της μοντέλα.
-
https://www.dailymotion.com/video/x2w5yw7
χωρίς λόγια....
-
@i-hasu said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
Η κόρνα στον μοχλό των φλας στα Σιτροέν! Γενικά τα Σιτροέν ήταν ο ορισμός της αντιεργονομίας στα παλιά της μοντέλα.
Και στο Renault 19 εκεί ήταν, νομίζω εκεί την είχαν όλα τα γαλλικά
-
@gatoz said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
https://www.dailymotion.com/video/x2w5yw7
χωρίς λόγια....
Εξαιρετικά απλή υλοποίηση…όλοι έτσι θα έπρεπε να το έχουν…
-
@a-d-p said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@i-hasu said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
Η κόρνα στον μοχλό των φλας στα Σιτροέν! Γενικά τα Σιτροέν ήταν ο ορισμός της αντιεργονομίας στα παλιά της μοντέλα.
Και στο Renault 19 εκεί ήταν, νομίζω εκεί την είχαν όλα τα γαλλικά
Εκει την ειχε το ρημαδι, αν ειναι δυνατον να μη μπορεις να κοπανησεις την κορνα και να ριχνεις τα μπινελικια σου οταν χρειαζεται.
-
@realzeus said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
Πως φαίνεται ότι δεν το έχεις με την εργονομία. Έχω ένα αυτοκίνητο με διακόπτες στην
Μια χαρά το έχω! Απλά είμαι της γερμανικής εργονομίας δηλαδή της λογικής. Το ποδόφρενο μια χαρά είναι μια φορά το χρησιμοποιήσω όταν παρκάρεις και σου απελευθερώνει τόσο χώρο από την κονσόλα. Τώρα φυσικά τα χουν κάνει ηλεκτρικά το χειρόφρενο και έχεις πάλι το ίδιο αποτέλεσμα αλλά τότε ήτανε πρωτοποριακό και πάρα πολύ σωστό. Επίσης το μοχλό διακόπτη σούπερ ήθελες να τον μάθεις λίγο και μετά για κάθε επόμενη Μερσέντες που αγόρασες ήξερες που είναι τα πάντα. Προφανώς δε μιλάμε για άλλα αυτοκίνητα γιατί μια φορά να αγοράσω Μερσέντες δεν θα ξαναγοράσω ποτέ τίποτε άλλο στη ζωή σου αυτή είναι η λογική.
-
@driver-m said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
Oλα οσα λετε απο καποιο σημειο και μετα συνηθιζονται. Στο τεμπρα που ειχε παλια ο πατερας μου το αλαρμ ηταν στην κολωνα του τιμονιου, ε μια χαρα εργονομικο ηταν λιγο να το συνηθιζες. Ε μετα σε μια δελτα 2 που πηρε ηταν στο κεντρο του ταμπλο, οπως και τωρα στα περισσοτερα αυτοκινητα αλλα μεχρι να το συνηθισεις ηθελε λιγο χρονο. Ολα αυτα λεπτομερειες ειναι τα περισσοτερα (δε λεω για το ποδοφρενο της merc φυσικα) και προφανως απειρως εργονομικοτερα απ'τα συγχρονα που πλοηγεισαι στο μενου για να αλλαξεις ενα σταθμο στο ραδιοφωνο ή να βρεις ενα τραγουδι απ'το usb που θελει 40 κινησεις.
Για εμενα η μεγαλη αλλαγη στην εργονομια εγινε οταν μπηκαν τα χειριστηρια του ηχοσυστηματος πανω στο τιμονι. Κι οχι μονο, η bmw μου εχει κουμπι στο τιμονι για την ανακυκλωση του αερα το οποιο ειναι τερμα χρηστικο (με το που πας πισω απο καποιο ταξι βαζεις επιτοπου ανακυκλωση αερα για να μην αποκτησεις πνευμονια 80χρονου φανατικου καπνιστη) και δεν το εχω δει πουθενα αλλου. Λογικα θα υπαρχει σε καποια μοντελα και τωρα, αλλα θα επρεπε να ηταν πολυ πιο καθιερωμενο.
Οι διακόπτες των παραθύρων στο κέντρο και δίπλα μεταξύ τους δε γίνεται να συνηθίζονται από τον εκάστοτε συνοδηγό και είναι εκνευριστικο ξαφνικά να βλέπεις το παράθυρο σου να ανοιγοκλείνει και να σου αποσπά την προσοχή. Θυμάμαι και το rover 620 ήταν έτσι. Από την άλλη το punto πχ ναι μεν στην κεντρική κονσόλα αλλά απέναντι μεταξύ τους.
Επίσης τα παλιά γιαπωνέζικα είχαν σκληρούς διακόπτες στους μοχλούς. -
@fanis75 said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@realzeus said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
Πως φαίνεται ότι δεν το έχεις με την εργονομία. Έχω ένα αυτοκίνητο με διακόπτες στην
Μια χαρά το έχω! Απλά είμαι της γερμανικής εργονομίας δηλαδή της λογικής. Το ποδόφρενο μια χαρά είναι μια φορά το χρησιμοποιήσω όταν παρκάρεις και σου απελευθερώνει τόσο χώρο από την κονσόλα. Τώρα φυσικά τα χουν κάνει ηλεκτρικά το χειρόφρενο και έχεις πάλι το ίδιο αποτέλεσμα αλλά τότε ήτανε πρωτοποριακό και πάρα πολύ σωστό. Επίσης το μοχλό διακόπτη σούπερ ήθελες να τον μάθεις λίγο και μετά για κάθε επόμενη Μερσέντες που αγόρασες ήξερες που είναι τα πάντα. Προφανώς δε μιλάμε για άλλα αυτοκίνητα γιατί μια φορά να αγοράσω Μερσέντες δεν θα ξαναγοράσω ποτέ τίποτε άλλο στη ζωή σου αυτή είναι η λογική.
Παντα αντικειμενικος ο Φανης.... χαχαχα
Οταν ειναι για Μερσεντε , ειναι ιδιαιτεροτητα και το μαθαινεις για παντα
Οταν ειναι για κανα γαλλοιταλικο ειναι αχρηστοι, γτπ κτλΤο ποδοφρενο άλλη μια μαλακια, γι αυτο και δεν το ακολουθησε και κανεις αλλος. Αν το ειχε κανει καμια Citroen θα το κοροιδευες. Αντικειμενικα παντα
-
Το χειροφρενο στο ποδι θα επρεπε να το ακολουθησουν στα αγωνιστικα , ειναι πολυ εργονομικο .
-
@alexandros-k said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
Το ποδοφρενο άλλη μια μαλακια, γι αυτο και δεν το ακολουθησε και κανεις αλλος. Αν το ειχε κανει καμια Citroen θα το κοροιδευες. Αντικειμενικα παντα
Το ειχαν και οι Σιτροεν και ηταν σουπερ!
Αλλα ναι ειμαι παντα αντικειμενικός οτι είναι γαλλόχρεπα απο το 2000 και μετά!
-
Ποδόφρενο έχει και το Πρίους μου, μια χαρά είναι.
-
-
Gentlemen fasten your seatbelts!!!
We have lift off licence!Η αλήθεια είναι ότι αν περάσει λίγος καιρός και μάθεις που είναι τι. Είναι κομπλέ!
Οι οθόνες δεν επιτρέπουν κάτι τέτοιο! -
Και σας ενοχλούν τα Σιτροέν? Σοβαρά τώρα? Εδώ χάνει η μάνα το παιδί…
2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;