Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;
    • 1
    • 2
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 17 / 21
    Περί αυτοκίνησης
    43
    401
    8339
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • panos2171
      panos2171 last edited by

      Όλοι που και που κάνουν τις μ.......ες τους με την εργονομία. Οι Ιάπωνες στο MX5 έχουν τους διακοπτες των παραθύρων στην κονσόλα τον ένα δίπλα στον άλλο, ο συνοδηγός σχεδόν τις περισσότερες φορές θα πειράξει και το δικό μου.
      Το Honda accord του 90 είχε τον διακόπτη των alarm πίσω από το τιμόνι.
      Τα ford έχουν τον διακόπτη φώτων ανεξάρτητο και όχι στο μοχλό ( νομίζω και οι mercedes).

      realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        i-hasu last edited by

        για αυτό τα βάζουν σε μία οθόνη και άντε ψάξε τα στα υπομενού. 😆

        Zω από περιέργεια
        να δω τι θα γίνει

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus @panos2171 last edited by realzeus

          @panos2171 said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:

          Όλοι που και που κάνουν τις μ.......ες τους με την εργονομία. Οι Ιάπωνες στο MX5 έχουν τους διακοπτες των παραθύρων στην κονσόλα τον ένα δίπλα στον άλλο, ο συνοδηγός σχεδόν τις περισσότερες φορές θα πειράξει και το δικό μου.
          Το Honda accord του 90 είχε τον διακόπτη των alarm πίσω από το τιμόνι.
          Τα ford έχουν τον διακόπτη φώτων ανεξάρτητο και όχι στο μοχλό ( νομίζω και οι mercedes).

          Τα καινούρια ΜΧ το έχουν σωστά, στην πόρτα:

          alt text

          Μπροστά από τον πίνακα οργάνων είχε τα αλάρμ το Opel Rekord του 1979. Σε εκείνο έμαθα να κάνω ανάποδο τιμόνι. 1700 κυβικά , 60 άλογα, φρένα ανύπαρκτα... Ο θεός με έσωσε...

          @panos2171 said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:

          Τα ford έχουν τον διακόπτη φώτων ανεξάρτητο και όχι στο μοχλό ( νομίζω και οι mercedes).

          Όλα τα καινούρια. Αρχίζει και αλλάζει πάλι.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dstou last edited by dstou

            Τα περισσότερα τζαπάν των σέβεντις και έιτις είχαν τα αλάρμ στην κολώνα του τιμονιού, πίσω από το τιμόνι.
            Το Ρόβερ 75 το είχε δίπλα στο χειρόφρενο! Το άλλαξα μόνος μου και το έβαλα κατάφατσα στο ταμπλό, κάτω από το στέρεο, ο αντιπρόσωπος που το πήγαινα για σέρβις όταν του το έδειξα γούρλωσε τα μάτια και φώναξε τα μαστόρια να το δούνε. 😊

            f672c6b6-da4a-43db-ba58-c840daf46208-image.png

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Mazda 323F του 1989 με αλάρμ στο κέντρο του ταμπλό και 4 ηλεκτρικά παράθυρα στην πόρτα του οδηγού. 10 χρόνια μπροστά σε εργονομία οι Ιάπωνες!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • D
                driver-m last edited by driver-m

                Oλα οσα λετε απο καποιο σημειο και μετα συνηθιζονται. Στο τεμπρα που ειχε παλια ο πατερας μου το αλαρμ ηταν στην κολωνα του τιμονιου, ε μια χαρα εργονομικο ηταν λιγο να το συνηθιζες. Ε μετα σε μια δελτα 2 που πηρε ηταν στο κεντρο του ταμπλο, οπως και τωρα στα περισσοτερα αυτοκινητα αλλα μεχρι να το συνηθισεις ηθελε λιγο χρονο. Ολα αυτα λεπτομερειες ειναι τα περισσοτερα (δε λεω για το ποδοφρενο της merc φυσικα) και προφανως απειρως εργονομικοτερα απ'τα συγχρονα που πλοηγεισαι στο μενου για να αλλαξεις ενα σταθμο στο ραδιοφωνο ή να βρεις ενα τραγουδι απ'το usb που θελει 40 κινησεις.

                Για εμενα η μεγαλη αλλαγη στην εργονομια εγινε οταν μπηκαν τα χειριστηρια του ηχοσυστηματος πανω στο τιμονι. Κι οχι μονο, η bmw μου εχει κουμπι στο τιμονι για την ανακυκλωση του αερα το οποιο ειναι τερμα χρηστικο (με το που πας πισω απο καποιο ταξι βαζεις επιτοπου ανακυκλωση αερα για να μην αποκτησεις πνευμονια 80χρονου φανατικου καπνιστη) και δεν το εχω δει πουθενα αλλου. Λογικα θα υπαρχει σε καποια μοντελα και τωρα, αλλα θα επρεπε να ηταν πολυ πιο καθιερωμενο.

                panos2171 O 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                • I
                  i-hasu last edited by

                  Η κόρνα στον μοχλό των φλας στα Σιτροέν! Γενικά τα Σιτροέν ήταν ο ορισμός της αντιεργονομίας στα παλιά της μοντέλα.

                  Zω από περιέργεια
                  να δω τι θα γίνει

                  A d P realzeus 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                  • gatoz
                    gatoz last edited by

                    https://www.dailymotion.com/video/x2w5yw7

                    χωρίς λόγια....

                    #milf-a-man

                    K 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A d P
                      A d P moderator @i-hasu last edited by

                      @i-hasu said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:

                      Η κόρνα στον μοχλό των φλας στα Σιτροέν! Γενικά τα Σιτροέν ήταν ο ορισμός της αντιεργονομίας στα παλιά της μοντέλα.

                      Και στο Renault 19 εκεί ήταν, νομίζω εκεί την είχαν όλα τα γαλλικά

                      R-LINE

                      I 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • K
                        kkostask @gatoz last edited by

                        @gatoz said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:

                        https://www.dailymotion.com/video/x2w5yw7

                        χωρίς λόγια....

                        Εξαιρετικά απλή υλοποίηση…όλοι έτσι θα έπρεπε να το έχουν…

                        realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          ilias-a @A d P last edited by

                          @a-d-p said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:

                          @i-hasu said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:

                          Η κόρνα στον μοχλό των φλας στα Σιτροέν! Γενικά τα Σιτροέν ήταν ο ορισμός της αντιεργονομίας στα παλιά της μοντέλα.

                          Και στο Renault 19 εκεί ήταν, νομίζω εκεί την είχαν όλα τα γαλλικά

                          Εκει την ειχε το ρημαδι, αν ειναι δυνατον να μη μπορεις να κοπανησεις την κορνα και να ριχνεις τα μπινελικια σου οταν χρειαζεται.😊

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • fanis75
                            fanis75 moderator last edited by

                            @realzeus said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:

                            Πως φαίνεται ότι δεν το έχεις με την εργονομία. Έχω ένα αυτοκίνητο με διακόπτες στην

                            Μια χαρά το έχω! Απλά είμαι της γερμανικής εργονομίας δηλαδή της λογικής. Το ποδόφρενο μια χαρά είναι μια φορά το χρησιμοποιήσω όταν παρκάρεις και σου απελευθερώνει τόσο χώρο από την κονσόλα. Τώρα φυσικά τα χουν κάνει ηλεκτρικά το χειρόφρενο και έχεις πάλι το ίδιο αποτέλεσμα αλλά τότε ήτανε πρωτοποριακό και πάρα πολύ σωστό. Επίσης το μοχλό διακόπτη σούπερ ήθελες να τον μάθεις λίγο και μετά για κάθε επόμενη Μερσέντες που αγόρασες ήξερες που είναι τα πάντα. Προφανώς δε μιλάμε για άλλα αυτοκίνητα γιατί μια φορά να αγοράσω Μερσέντες δεν θα ξαναγοράσω ποτέ τίποτε άλλο στη ζωή σου αυτή είναι η λογική.

                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                            alexandros-k realzeus 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                            • panos2171
                              panos2171 @driver-m last edited by

                              @driver-m said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:

                              Oλα οσα λετε απο καποιο σημειο και μετα συνηθιζονται. Στο τεμπρα που ειχε παλια ο πατερας μου το αλαρμ ηταν στην κολωνα του τιμονιου, ε μια χαρα εργονομικο ηταν λιγο να το συνηθιζες. Ε μετα σε μια δελτα 2 που πηρε ηταν στο κεντρο του ταμπλο, οπως και τωρα στα περισσοτερα αυτοκινητα αλλα μεχρι να το συνηθισεις ηθελε λιγο χρονο. Ολα αυτα λεπτομερειες ειναι τα περισσοτερα (δε λεω για το ποδοφρενο της merc φυσικα) και προφανως απειρως εργονομικοτερα απ'τα συγχρονα που πλοηγεισαι στο μενου για να αλλαξεις ενα σταθμο στο ραδιοφωνο ή να βρεις ενα τραγουδι απ'το usb που θελει 40 κινησεις.

                              Για εμενα η μεγαλη αλλαγη στην εργονομια εγινε οταν μπηκαν τα χειριστηρια του ηχοσυστηματος πανω στο τιμονι. Κι οχι μονο, η bmw μου εχει κουμπι στο τιμονι για την ανακυκλωση του αερα το οποιο ειναι τερμα χρηστικο (με το που πας πισω απο καποιο ταξι βαζεις επιτοπου ανακυκλωση αερα για να μην αποκτησεις πνευμονια 80χρονου φανατικου καπνιστη) και δεν το εχω δει πουθενα αλλου. Λογικα θα υπαρχει σε καποια μοντελα και τωρα, αλλα θα επρεπε να ηταν πολυ πιο καθιερωμενο.

                              Οι διακόπτες των παραθύρων στο κέντρο και δίπλα μεταξύ τους δε γίνεται να συνηθίζονται από τον εκάστοτε συνοδηγό και είναι εκνευριστικο ξαφνικά να βλέπεις το παράθυρο σου να ανοιγοκλείνει και να σου αποσπά την προσοχή. Θυμάμαι και το rover 620 ήταν έτσι. Από την άλλη το punto πχ ναι μεν στην κεντρική κονσόλα αλλά απέναντι μεταξύ τους.
                              Επίσης τα παλιά γιαπωνέζικα είχαν σκληρούς διακόπτες στους μοχλούς.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • alexandros-k
                                alexandros-k @fanis75 last edited by

                                @fanis75 said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:

                                @realzeus said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:

                                Πως φαίνεται ότι δεν το έχεις με την εργονομία. Έχω ένα αυτοκίνητο με διακόπτες στην

                                Μια χαρά το έχω! Απλά είμαι της γερμανικής εργονομίας δηλαδή της λογικής. Το ποδόφρενο μια χαρά είναι μια φορά το χρησιμοποιήσω όταν παρκάρεις και σου απελευθερώνει τόσο χώρο από την κονσόλα. Τώρα φυσικά τα χουν κάνει ηλεκτρικά το χειρόφρενο και έχεις πάλι το ίδιο αποτέλεσμα αλλά τότε ήτανε πρωτοποριακό και πάρα πολύ σωστό. Επίσης το μοχλό διακόπτη σούπερ ήθελες να τον μάθεις λίγο και μετά για κάθε επόμενη Μερσέντες που αγόρασες ήξερες που είναι τα πάντα. Προφανώς δε μιλάμε για άλλα αυτοκίνητα γιατί μια φορά να αγοράσω Μερσέντες δεν θα ξαναγοράσω ποτέ τίποτε άλλο στη ζωή σου αυτή είναι η λογική.

                                Παντα αντικειμενικος ο Φανης.... χαχαχα
                                Οταν ειναι για Μερσεντε , ειναι ιδιαιτεροτητα και το μαθαινεις για παντα
                                Οταν ειναι για κανα γαλλοιταλικο ειναι αχρηστοι, γτπ κτλ

                                Το ποδοφρενο άλλη μια μαλακια, γι αυτο και δεν το ακολουθησε και κανεις αλλος. Αν το ειχε κανει καμια Citroen θα το κοροιδευες. Αντικειμενικα παντα 😸

                                fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • O
                                  otso last edited by

                                  Το χειροφρενο στο ποδι θα επρεπε να το ακολουθησουν στα αγωνιστικα , ειναι πολυ εργονομικο .

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator @alexandros-k last edited by

                                    @alexandros-k said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:

                                    Το ποδοφρενο άλλη μια μαλακια, γι αυτο και δεν το ακολουθησε και κανεις αλλος. Αν το ειχε κανει καμια Citroen θα το κοροιδευες. Αντικειμενικα παντα 😸

                                    Το ειχαν και οι Σιτροεν και ηταν σουπερ!

                                    Αλλα ναι ειμαι παντα αντικειμενικός οτι είναι γαλλόχρεπα απο το 2000 και μετά!

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dstou last edited by

                                      Ποδόφρενο έχει και το Πρίους μου, μια χαρά είναι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator last edited by

                                        IMG_6306.jpeg

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • nickthetrib
                                          nickthetrib last edited by nickthetrib

                                          Gentlemen fasten your seatbelts!!!
                                          We have lift off licence!

                                          Η αλήθεια είναι ότι αν περάσει λίγος καιρός και μάθεις που είναι τι. Είναι κομπλέ!
                                          Οι οθόνες δεν επιτρέπουν κάτι τέτοιο!

                                          And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kkostask last edited by

                                            Και σας ενοχλούν τα Σιτροέν? Σοβαρά τώρα? Εδώ χάνει η μάνα το παιδί…

                                            nickthetrib 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 17 / 21
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr