Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TOYOTA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TOYOTA FORUM
    • 1
    • 2
    • 297
    • 298
    • 299
    • 300
    • 301
    • 315
    • 316
    • 299 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    142
    6315
    157176
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      ilias-a last edited by

      Πατηστε τωρα που μπορειτε γιατι σε 2-3 χρονακια με τις καμερες πιθανον οι περισσοτεροι χωρις διπλωμα θα μεινουμε.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • D
        dettol @gatoz last edited by

        @gatoz said in TOYOTA FORUM:

        @dettol said in TOYOTA FORUM:

        ωραια τα αστειακια, αλλα να σας υπενθυμισω οτι το φεβ ραβ4 εχει 300αλογα και 0-100 6''. Εχει κυκλοφορησει αρκετα τελευταια, οποτε καλο ειναι να το εχετε και αυτο στα υποψιν 🙂

        ...και τελικη 197km
        οκ, παει καλα μεχρι τα 110, μετα ισχυουν θεραπευτικα πρωτοκολλα, ξερεις εσυ, κοβει....
        απο το γαλλοχρεπο ειναι λιγο πιο αργο μεχρι τα 100 και μετα χαος, θα φτασει το γαλλο πουστη μονο οταν αυτος ανεβει στην οδικη....
        και επειδης λετε για καταναλωσις, ειναι οικονομικοτερο το πραμα μεχρι τα 100-110. μετα καιει (!) παραπανω. και τελικα με μ.ο. ειναι πανω 1lt.
        ασε που εχει τζαπονεζοτσιπιες παντου
        πχ το κιλες ειναι γτπκ, τα μενου στην οθονη χειροτερα, το acc ασχετο....

        απο περιεργεια εψαξα τα 0-100 των δυο οχηματων. Το 3008 φεβ των 300 ιππων, στα χαρτια εχει 5.4 . Το τογιοτα βλεπω οτι εχει τελικα 180 (προφανως με κοφτη). Ετσι και αλλιως πανω απο 165 δεν εχω παει ποτε 🙂

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • R
          ribopaido last edited by

          Γράψτε που κινείστε λιγο να δω κατι
          radar-troxaias-taxyththas.jpg

          Επιτέλους αυξάνονται οι ταχύτητες...
          Μην με πάς απο το σπίτι .. στο ΘΕΟ να με πας...
          https://www.carandmotor.gr/nea/allazoyn-oria-tahytitas-stin-ethniki-odo-tahytites

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            tolisk20 last edited by tolisk20

            Ανεκαθεν απ το πρωτο μου οχημα που ηταν στα 18 μου ενα σταρλετακι με 80 αλογα και αργοτερα που εφτασα να εχω καθημερινο αμαξι 600+ αλογων στην εθνικη πηγαινα με 120χλμ (110-130)
            110 σε ανηφορικα τμηματα και 130 στις κατηφορες..την ιδια ακριβως οδηγηση κανω και τωρα με το υβριδικο που εχω..η μονη διαφορα οτι το αφηνω και ρολλαρει περισσοτερο στα κατηφορικα τμηματα πηγαινωντας ηλεκτρικα για αρκετα χιλιομετρα..

            Δεν κατακρινω αυτους που πανε με 140-150-160 στην εθνικη..απλα το μονο ερωτημα που μου γεννιετε ειναι τι οδηγικη ευχαριστιση παιρνουν απ αυτο?..υπαρχει καποιος αλλος λογος που το κανουν αυτο..βιαζοντε να πανε στις δουλιες του η νομιζουν οτι ειναι καλυτεροι οδηγοι και μπορουν να πανε με περισσοτερα χλμ απ αυτα που οριζει ο Κ.Ο.Κ?.θα μεινω ομως κυριως στην οδηγικη ευχαριστηση..

            Ως εργαζομενος οδηγος με βαν εδω και 7 χρονια αλλα και ως ερασιτεχνης οδηγος αγωνων ταχυτητος (ντραγκστερ,rwyb) και παρειστικα ξεκαυλωματα σε καποιες εγχωριες πιστες οπως μεγαρα σερρες κτλπ δεν βρισκω κανενα μα κανενα λογο να τρεχεις στον δημοσιο δρομο ειτε στην εθνικη ειτε στα στενα ειτε οπουδηποτε..Αργα η γρηγορα θα το πληρωσεις ειτε εσυ ειτε ο ανθρωπος σου που χεις διπλα σου ειτε ο συνανθρωπος σου που οδηγει η ειναι πεζος..
            Πολλοι σκεφτονται μια κληση αλλα αυτο ειναι το λιγοτερο κακο που μπορει να σου βγει μελλοντικα και σε καλο!!

            J alexandros-k 2 Replies Last reply Reply Quote 14
            • A
              antonmone @nickthetrib last edited by antonmone

              @nickthetrib said in TOYOTA FORUM:

              @antonmone said in TOYOTA FORUM:

              @dettol said in TOYOTA FORUM:

              @criuser said in TOYOTA FORUM:

              @dettol said in TOYOTA FORUM:

              @andya3 said in TOYOTA FORUM:

              Το 1995 είχα ένα Citroen Xanthia και πηγαίναμε με 100-120 στην εθνική. Και μιλώντας για εθνική, καμία σχέση μ΄αυτό που υπάρχει σήμερα. Για παράδειγμα το Αθήνα-Πάτρα ήταν μιάμιση λωρίδα σε κάθε ρεύμα, χωρίς διαχωριστικό τοιχάκι στη μέση. Και αν ήθελες να κάνεις προσπέραση έκανες πρώτα 5 φορές το σταυρό σου, μετά 3 μετάνοιες, και έβγαινες στο αντίθετο ρεύμα.

              Τώρα 30 χρόνια μετά, με δρόμους με 4 λωρίδες ανά κατεύθυνση, διαχωριστικό τοίχο στη μέση, αυτοκίνητα με esp, abs, προηγμένα συστήματα ασφαλείας, που σου μιλάνε, σου ψήνουν καφέ και σου βγάζουν και κίτρινη κάρτα αν υπάρχει κάποιος κίνδυνος. Θεωρούν οι Toyotaiοι φυσιλογικό να πηγαίνεις δεξιά με 100-110, γιατί και καλά είναι οι νόμιμες ταχύτητες ή είναι συνετοί οδηγοί, ενώ οι άλλοι που πάνε με 130-140 τρέχουν και είναι άμυαλοι.

              Επιστροφή στο παρελθόν με την αιχμή της τεχνολογίας, τα υβριδικά Toyota και μάλιστα ολοταχώς με 100-110 το πολύ! 😀

              μου αρεσει πολυ αυτο το νημα. Νιωθω τις συζητησεις σαν ζεστη πολυφορεμενη κουβερτα. Εχω μια ανεση σαν στο σπιτι μου 🙂

              5f7215c0-2423-4ab2-a8e9-ea4d8021b559-image.png

              γαλλιδα αγαπημενη του @antonmone ;

              Οταν είναι καλή η προβατίνα ,τύφλα να χει το ζυγούρι!
              Τα παλιά μεταχειρισμένα δεν έχουν κόφτη και συστήματα ασφαλείας,απλά μπαίνεις μέσα και ξεκινάς!
              Εχω και άλλα ,όμως το νήμα των Τουοτα δεν είναι για γούστα!😝

              Τα Toyota δεν είναι μόνο τα υβριδικά!!!
              Celica και Αθήνα Πάτρα κάτω από 2ωρο στα μέχρι τα τέλη του 2005!
              CarinaΕ κουβαλώντας το μισό χωριό να προσπερνά ότι κινείται από Άρτα μέχρι Αθήνα!
              Αουρις του 2007 1.4 να κάνει την νέα διαδρομή Άρτα Αθήνα σε 2 ώρες και 40 λεπτά!!!
              Αν κάποιος είναι αποφασισμένος να κινηθεί σβέλτα, θα κινηθεί ανεξάρτητα το όχημα! Το ότι το όχημα μπορεί να τον περιορίσει, δεν σημαίνει ότι θα κινηθεί αργά!
              Απλά δεν θα κινηθεί όσο γρήγορα όσο με κάποιο άλλο όχημα που δεν θα τον περιορίσει!
              Πχ υβριδική Corolla με αποφασισμένο οδηγό που δεν μετράει κατανάλωση αλλά χρόνο ταξιδιού θα κινηθεί σβέλτα!
              Όχι τόσο σβέλτα όσο ενα focus ή civic, αλλά σβέλτα!!!

              Στο Nativity in black a tribute to Black Sabbath,οι θεοί Megaderh παίζουν το Paranoid οπότε όταν τελείωσε το τραγούδι ο Nick έπαιζε ντραμς μόνος του ,οπότε ακούγεται ο Mustaine να του φωνάζει τρίς…
              Nick
              Nick
              Nick
              Τρολαρουμε καμμία φορά ,αν θες να τρέχεις ,τρέχεις και με smart 600αρι ορθόδοξο!!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                andya3 last edited by

                Δεν τρέχεις με ένα σύγχρονο αυτοκίνητο σε ένα σύγχρονο αυτοκινητόδρομο όταν πηγαίνεις με 140. Ακόμα και 150. Αντιθέτως πηγαίνεις αργά όταν πηγαίνεις με 110.

                Φυσικά ο καθένας ας πηγαίνει όπως θέλει στα όρια της λογικής πάντα, όχι να κάνει Ράλι και να θέτει σε κίνδυνο τον εαυτό του, τους συνεπιβάτες του και τους άλλους χρήστες του δρόμου.

                Αλλά μην κάνουμε και το άσπρο μαύρο και γυρνάμε σε εποχές 30 χρόνια πίσω, που τα αυτοκίνητα ήταν πολύ πιο ανασφαλή και το ίδιο και οι υποδομές των δρόμων.

                Η πολιτεία από πλευράς της βάζει συντηρητικά όρια ταχύτητας από 100-130 και καλά κάνει, γιατί πρέπει να λαμβάνει υπόψη της και άλλες παραμέτρους. Το παλιό αυτοκίνητο, τον ηλικιωμένο ή άπειρο οδηγό, τον κακό καιρό κλπ. Κοιτάει ένα μέσο όρο, δεν μπορεί να ενθαρρύνει όλους τους οδηγούς να πηγαίνουν γρήγορα. Αυτό όμως είναι άλλο θέμα απ' αυτό που συζητάμε.

                Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • J
                  jamesd @tolisk20 last edited by

                  @tolisk20 said in TOYOTA FORUM:

                  Δεν κατακρινω αυτους που πανε με 140-150-160 στην εθνικη..απλα το μονο ερωτημα που μου γεννιετε ειναι τι οδηγικη ευχαριστιση παιρνουν απ αυτο?..

                  Είναι περίπου η ίδια ευχαρίστηση που παίρνουν οι οδηγοί των περισσότερων SUV στα στροφιλίκια

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • SamRonnin
                    SamRonnin last edited by

                    Γέμισε ο κόσμος Φερσταπεν Χάμιλτον και Φετελ βρε παιδί μου εδω μεσα....σβελτοι όλοι.... καί εμείς οι υπόλοιποι που κινούμαστε νόμιμα και για 34 χρόνια πάμε καί φέρνουμε τις οικογένειες μας χωρίς γρατσουνια πρέπει να είμαστε μεγάλες κοτες... δεν κρατηθηκα με τόσα που διαβάζω έπρεπε να το γράψω 😂

                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                    • V
                      v_a last edited by

                      Άρα θα ήταν μια καλή πρόταση να έχουμε άλλα όρια ανάλογα τους οδηγούς;
                      Ταμπέλα με 100μαξ (για άσχετους, ή οδηγούς χρεπιων, ή που πληρούν ταυτόχρονα και τα δυο)
                      Ταμπέλα με 130μαξ (για όσους δε φοβούνται να κάψουν και λίγο βενζίνα παραπάνω ρε αδερφέ)
                      Ταμπέλα 160 (για τα αλάνια)
                      Ταμπέλα 200 (για τον γατο)
                      Ή καθόλου όρια ταχυτήτων γιατί ως γνωστόν ο κλασικός Έλλην βάζει μόνος του τα όριά του.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • H
                        hountalas last edited by

                        Πωπωπω πως κάνετε έτσι για κάτι που λέμε ότι κάνετε και όντως κάνετε;
                        Για τα 110 λέω.

                        V 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • V
                          v_a @hountalas last edited by

                          @hountalas said in TOYOTA FORUM:

                          Πωπωπω πως κάνετε έτσι για κάτι που λέμε ότι κάνετε και όντως κάνετε;
                          Για τα 110 λέω.

                          Γιατί θα εκπλαγείς αν βγεις εθνική, ότι πια η πλειονότητα των οδηγών κινείται μέσα στα όρια +10%, ανεξαρτήτου μάρκας και μοντέλου.
                          Σε αντίθεση με 20, 30 χρόνια πριν.

                          H 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • H
                            hountalas @v_a last edited by

                            @v_a said in TOYOTA FORUM:

                            @hountalas said in TOYOTA FORUM:

                            Πωπωπω πως κάνετε έτσι για κάτι που λέμε ότι κάνετε και όντως κάνετε;
                            Για τα 110 λέω.

                            Γιατί θα εκπλαγείς αν βγεις εθνική, ότι πια η πλειονότητα των οδηγών κινείται μέσα στα όρια +10%, ανεξαρτήτου μάρκας και μοντέλου.
                            Σε αντίθεση με 20, 30 χρόνια πριν.

                            Έχουμε πει σε άλλο νήμα ότι από το όριο (130) με +10% άντε +15% δεν σε γράφουν άτυπα και αρχίσαμε πάλι ατέρμονη συζήτηση για να καλύψουμε το 110! Φυσικά και αν είναι πάνω από το όριο αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις δεν έρχεται κλήση.
                            Το θέμα είναι γιατί τυχαίνει το 110 να συνδυάζεται και με hybrid!
                            Βάζουμε και λίγο τρολ φυσικά γιατί το τραβάει η κουβέντα..

                            J 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • J
                              jamesd @hountalas last edited by

                              @hountalas said in TOYOTA FORUM:

                              @v_a said in TOYOTA FORUM:

                              @hountalas said in TOYOTA FORUM:

                              Πωπωπω πως κάνετε έτσι για κάτι που λέμε ότι κάνετε και όντως κάνετε;
                              Για τα 110 λέω.

                              Γιατί θα εκπλαγείς αν βγεις εθνική, ότι πια η πλειονότητα των οδηγών κινείται μέσα στα όρια +10%, ανεξαρτήτου μάρκας και μοντέλου.
                              Σε αντίθεση με 20, 30 χρόνια πριν.

                              Έχουμε πει σε άλλο νήμα ότι από το όριο (130) με +10% άντε +15% δεν σε γράφουν άτυπα και αρχίσαμε πάλι ατέρμονη συζήτηση για να καλύψουμε το 110! Φυσικά και αν είναι πάνω από το όριο αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις δεν έρχεται κλήση.
                              Το θέμα είναι γιατί τυχαίνει το 110 να συνδυάζεται και με hybrid!
                              Βάζουμε και λίγο τρολ φυσικά γιατί το τραβάει η κουβέντα..

                              Τόσο δύσκολο είναι; Hybrid= πληρώνω premium τιμή για να κάνω οικονομία καυσίμου και τη διαφορά θα τη βγάλω από τη βενζίνη που δεν θα κάψω. Με τέτοιο μενταλιτέ πόσο θέλεις να τρέξει στην εθνική οδό;😁

                              H 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • H
                                hountalas @jamesd last edited by

                                @jamesd said in TOYOTA FORUM:

                                @hountalas said in TOYOTA FORUM:

                                @v_a said in TOYOTA FORUM:

                                @hountalas said in TOYOTA FORUM:

                                Πωπωπω πως κάνετε έτσι για κάτι που λέμε ότι κάνετε και όντως κάνετε;
                                Για τα 110 λέω.

                                Γιατί θα εκπλαγείς αν βγεις εθνική, ότι πια η πλειονότητα των οδηγών κινείται μέσα στα όρια +10%, ανεξαρτήτου μάρκας και μοντέλου.
                                Σε αντίθεση με 20, 30 χρόνια πριν.

                                Έχουμε πει σε άλλο νήμα ότι από το όριο (130) με +10% άντε +15% δεν σε γράφουν άτυπα και αρχίσαμε πάλι ατέρμονη συζήτηση για να καλύψουμε το 110! Φυσικά και αν είναι πάνω από το όριο αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις δεν έρχεται κλήση.
                                Το θέμα είναι γιατί τυχαίνει το 110 να συνδυάζεται και με hybrid!
                                Βάζουμε και λίγο τρολ φυσικά γιατί το τραβάει η κουβέντα..

                                Τόσο δύσκολο είναι; Hybrid= πληρώνω premium τιμή για να κάνω οικονομία καυσίμου και τη διαφορά θα τη βγάλω από τη βενζίνη που δεν θα κάψω. Με τέτοιο μενταλιτέ πόσο θέλεις να τρέξει στην εθνική οδό;😁

                                Είναι μια απάντηση αυτό!
                                Από τις λίγες που δίνονται!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • gatoz
                                  gatoz last edited by gatoz

                                  παντως με τους τουοταιους το δικο μου θεμα δεν ειναι τα κατονδεκα στην εο
                                  δεν πατανε γενικα και τη λεα οποτε ολα καλα, ειδικα οταν μενουν δεξα και δεν νομιζουν οτι στην ανηφορα στον σειριο κανουν σλιπστριμινγκ στον απο πισω....

                                  το δικο μου το θεμα ειναι μεσα στη πολη που σερνονται απο φαναρι σε φαναρι, ετσι και πεσω πισω απο γιαρι στην ρωμυλιας-παπανδρεου θα με πιασουν κοκκινα και τα 21 φαναρια στα 4.8km. και ενω ο δρομος εχει 2 στοιχους, εκει στον αριστερο καρφωμενοι και κουβεντα για συμμαζεμα, οποτε εγω με την αντιπαθεια στην δεξια, και τη λωριδα, υποφερω απο εντερικες διαταραχες να περιμενω να βαζελιασει το φαναρι πισω απο το ησαποχημα

                                  #milf-a-man

                                  I 1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                  • V
                                    vagkirk last edited by

                                    Ναι μέσα στην πόλη μερικοί hybrid είναι απίστευτα σπαστικοι, αφήνουν μεγάλη απόσταση από τον μπροστινό τους στο σταμάτα ξεκινά και ανεβάζουν την δική μας κατανάλωση και την πίεση τουλάχιστον 20-30% καθώς πιέζουμε περισσότερο το πεντάλ για να προσπεράσουμε μόλις βρεθεί κενό δεξιά ή αριστερά μας.

                                    Τώρα για τις υψηλές ταχύτητες στην ΕΟ δεν μιλάμε για τάπα 180 σε όλη τη διαδρομή αλλά σε μερικά σημεία χωρίς κίνηση, περισσότερο το βράδυ, θεωρώ πως όλα τα αυτοκίνητα από τα μέσα του 2000 και μετά με καλά ελαστικά και σωστά συντηρημένα από πλευράς αναρτήσεων και φρένων δεν αποτελούν κίνδυνο να αναπτύσσουν μερικές φορές και ταχύτητες από 140 έως 180 .

                                    Το μόνο που φοβάμαι στις περιπτώσεις αυτές είναι το πολύ σπάνιο γεγονός να μπει κάποιο ζωάκι μέσα στην ΕΟ ειδικά τη νύχτα.

                                    D P 2 Replies Last reply Reply Quote 4
                                    • D
                                      dettol @vagkirk last edited by

                                      @vagkirk said in TOYOTA FORUM:

                                      Το μόνο που φοβάμαι στις περιπτώσεις αυτές είναι το πολύ σπάνιο γεγονός να μπει κάποιο ζωάκι μέσα στην ΕΟ ειδικά τη νύχτα.

                                      ή καποιος μπαρμπας αναποδα ή οτιδηποτε ξαφνικο. Καλες οι υψηλες ταχυτητες αλλα μειωνουν πολυ τον χρονο αντιδρασης και για αυτον τον λογο δεν μου αρεσουν.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • georgemit
                                        georgemit last edited by

                                        Σωστός! Κάθε φορά που πηγαίνω ακόμα και με 120 - 130 σε κάποια ανοιχτή καμπή της εο χωρίς πολλά μέτρα ορατότητας φοβάμαι μήπως δω μπροστά μου κανέναν σταματημένο κάθετα στον δρόμο μετά από στούκα.

                                        i30 160 N line!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • I
                                          ilias-a @gatoz last edited by ilias-a

                                          @gatoz said in TOYOTA FORUM:

                                          παντως με τους τουοταιους το δικο μου θεμα δεν ειναι τα κατονδεκα στην εο
                                          δεν πατανε γενικα και τη λεα οποτε ολα καλα, ειδικα οταν μενουν δεξα και δεν νομιζουν οτι στην ανηφορα στον σειριο κανουν σλιπστριμινγκ στον απο πισω....

                                          το δικο μου το θεμα ειναι μεσα στη πολη που σερνονται απο φαναρι σε φαναρι, ετσι και πεσω πισω απο γιαρι στην ρωμυλιας-παπανδρεου θα με πιασουν κοκκινα και τα 21 φαναρια στα 4.8km. και ενω ο δρομος εχει 2 στοιχους, εκει στον αριστερο καρφωμενοι και κουβεντα για συμμαζεμα, οποτε εγω με την αντιπαθεια στην δεξια, και τη λωριδα, υποφερω απο εντερικες διαταραχες να περιμενω να βαζελιασει το φαναρι πισω απο το ησαποχημα

                                          Στην παπανδρεου και γιαρις να μην εχεις μπροστα σου απελπισια ειναι απο τα καθετα στο πεζοδρομιο που προσπαθουν να ξεπαρκαρουν, με μηχανακι και την περπατας δυσκολα πλεον.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • ataim
                                            ataim last edited by

                                            Είχαν βγάλει κούρσα για την εθνική, δεν είναι ούτε το yc, ούτε το rav, ούτε το cc. Στα 200 με το gs450h είσαι όπως στα 100 με τα άλλα. Κρίμα που το σταμάτησαν.

                                            C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 297
                                            • 298
                                            • 299
                                            • 300
                                            • 301
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 299 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr