-
@andya3 said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:
Έχω αμφιβολίες αν το CC σε σύντομες διαδρομές ειδικά με κρύο καιρό θα έχει τη μειωμένη κατανάλωση που περιμένεις λόγω υβριδικού.
Γνωστός που έχει το YC και το χρησιμοποιεί σε παρόμοιες συνθήκες γκρινιάζει για την κατανάλωση, αλλά δεν ενδιαφέρθηκα να μάθω παραπάνω λεπτομέρειες.
Ας πουν περισσότερα οι κάτοχοι.
Σαν κάτοχος Yaris cross με 40000 χλμ εκ των οποίων τα χιλιόμετρα είναι 70 - 30 χαλκιδα Σχηματάρι και μέσα Χαλκίδα η κατανάλωση που εχω είναι 3.8L!Αστεία κατανάλωση ούτε σκούτερ δεν καταναλώνει τόσο.Βεβαια είμαι και cool οδηγός.Για πρώτο αυτοκίνητο είναι μακράν για εμένα η καλύτερη λυση.
Στα σχέδια είναι και δεύτερο Και έχω ψηλά το Corolla cross επίσης!Αλλά με προβληματίζει ότι το κόστος πάει ψηλά αρκετά.
-
@mariolas said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:
@andya3 said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:
Έχω αμφιβολίες αν το CC σε σύντομες διαδρομές ειδικά με κρύο καιρό θα έχει τη μειωμένη κατανάλωση που περιμένεις λόγω υβριδικού.
Γνωστός που έχει το YC και το χρησιμοποιεί σε παρόμοιες συνθήκες γκρινιάζει για την κατανάλωση, αλλά δεν ενδιαφέρθηκα να μάθω παραπάνω λεπτομέρειες.
Ας πουν περισσότερα οι κάτοχοι.
Σαν κάτοχος Yaris cross με 40000 χλμ εκ των οποίων τα χιλιόμετρα είναι 70 - 30 χαλκιδα Σχηματάρι και μέσα Χαλκίδα η κατανάλωση που εχω είναι 3.8L!Αστεία κατανάλωση ούτε σκούτερ δεν καταναλώνει τόσο.Βεβαια είμαι και cool οδηγός.Για πρώτο αυτοκίνητο είναι μακράν για εμένα η καλύτερη λυση.
Στα σχέδια είναι και δεύτερο Και έχω ψηλά το Corolla cross επίσης!Αλλά με προβληματίζει ότι το κόστος πάει ψηλά αρκετά.
Το Χαλκίδα -Σχηματάρι δεν είναι σύντομη διαδρομή πόλης, με την έννοια σπίτι - super market. Είναι καμιά 20αριά χιλιόμετρα σε ανοιχτό δρόμο. Και με το T-Roc κοντά στο 5 θα ήμουν από κατανάλωση.
-
@mariolas said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:
@andya3 said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:
Έχω αμφιβολίες αν το CC σε σύντομες διαδρομές ειδικά με κρύο καιρό θα έχει τη μειωμένη κατανάλωση που περιμένεις λόγω υβριδικού.
Γνωστός που έχει το YC και το χρησιμοποιεί σε παρόμοιες συνθήκες γκρινιάζει για την κατανάλωση, αλλά δεν ενδιαφέρθηκα να μάθω παραπάνω λεπτομέρειες.
Ας πουν περισσότερα οι κάτοχοι.
Βεβαια είμαι και cool οδηγός.
Γιατιί ποιος οδηγός ΤΟΥΟΤΑ δεν είναι cool;
Μόνο ο Μότης δεν είναι αλλά στα λόγια.
Στις πράξεις είναι φουλ του φουλ.Α και ένας άλλος με κανάλι στο yt κάτοχος yaris cross που ανοίγει θεματολογία για περί yaris cross. Φαντασία άπειρη ο τύπος. Έχει πάει Καβάλα από το παλιό δρόμο για να δείξει κατανάλωση χώμα..ΗΡΩΑΣ
-
@andya3 said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:
@mariolas said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:
@andya3 said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:
Έχω αμφιβολίες αν το CC σε σύντομες διαδρομές ειδικά με κρύο καιρό θα έχει τη μειωμένη κατανάλωση που περιμένεις λόγω υβριδικού.
Γνωστός που έχει το YC και το χρησιμοποιεί σε παρόμοιες συνθήκες γκρινιάζει για την κατανάλωση, αλλά δεν ενδιαφέρθηκα να μάθω παραπάνω λεπτομέρειες.
Ας πουν περισσότερα οι κάτοχοι.
Σαν κάτοχος Yaris cross με 40000 χλμ εκ των οποίων τα χιλιόμετρα είναι 70 - 30 χαλκιδα Σχηματάρι και μέσα Χαλκίδα η κατανάλωση που εχω είναι 3.8L!Αστεία κατανάλωση ούτε σκούτερ δεν καταναλώνει τόσο.Βεβαια είμαι και cool οδηγός.Για πρώτο αυτοκίνητο είναι μακράν για εμένα η καλύτερη λυση.
Στα σχέδια είναι και δεύτερο Και έχω ψηλά το Corolla cross επίσης!Αλλά με προβληματίζει ότι το κόστος πάει ψηλά αρκετά.
Το Χαλκίδα -Σχηματάρι δεν είναι σύντομη διαδρομή πόλης, με την έννοια σπίτι - super market. Είναι καμιά 20αριά χιλιόμετρα σε ανοιχτό δρόμο. Και με το T-Roc κοντά στο 5 θα ήμουν από κατανάλωση.
Αν είχα σύντομες στην πόλη διαδρομές όπως για παράδειγμα στην Παλλήνη που εμένα 30 χρόνια! η κατανάλωση που θα είχα θα ήταν ακόμα πιο χαμηλά αυτά...
-
@caro-0 said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:
@andya3 said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:
Έχω αμφιβολίες αν το CC σε σύντομες διαδρομές ειδικά με κρύο καιρό θα έχει τη μειωμένη κατανάλωση που περιμένεις λόγω υβριδικού.
Γνωστός που έχει το YC και το χρησιμοποιεί σε παρόμοιες συνθήκες γκρινιάζει για την κατανάλωση, αλλά δεν ενδιαφέρθηκα να μάθω παραπάνω λεπτομέρειες.
Ας πουν περισσότερα οι κάτοχοι.
Με το c3 έχω 9.5l
Με το QQ πάλι εκεί γύρω θα καις λογικά αλλά θα έχεις που δεν έχει η Corolla, blind spot, cross traffic alert, και νομίζω αισθητήρες πίσω. Με το c3 aircross θα έχεις κατανάλωση μεταξύ 5 και 9.5, ένα αμάξι μετριότατο προς κακό σε όλα τα αλλά και αρκετές χιλιάδες ευρώ στην τσέπη. H CC σου ταιριάζει πιστεύω, κοιτα προσεκτικά τον εξοπλισμό για να σιγουρευτείς ότι δεν του λείπει κάτι που χρειάζεσαι αλλά οδήγησε και το QQ αν δεν το έχεις αποκλείσει λόγω κατανάλωσης.
-
@gatoz said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:
@caro-0 said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:
@antonmone said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:
@gatoz said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:
CX-5 μαζνταρα
Δεν υπάρχει ,αναμονή για το fl.
2λιτρο μας πήγαν μέσα κατευθείαν, επίσης τα Mazda 100 καλά έχουν αλλά αν χαλάσει κάτι δεν ξέρω χρόνο αναμονής ανταλλακτικου όπως επίσης πιστεύω ότι έχουν και ακριβά Service
Στα toyota βρωμάει ο τοπος και από μτχ ανταλλακτικά αλλά υπάρχει και το know how.
H Mazda έχει πλέον εξωτικές τεχνολογίες σε κινητήρες με ότι συνεπάγεται.
τα mazda ομως ειναι αυτοκινητα οχι παροχη του εφκα
Ναι ρε γατε αλλά ο άνθρωπος ζητάει βαρετό αυτοκίνητο να τον πάει από το α στο β με οικονομία. Ο ορισμός του Toyota είναι οπότε το cc είναι τέλειο για αυτα που θελει
Σε αυτούς που τους αρέσουν τα αυτοκίνητα και η οδήγηση δεν θα προτείναμε Toyota. Βασικά αν τους αρέσουν τα αυτοκίνητα δεν θα έπαιρναν έτσι και αλλιώς Toyota από μόνοι τους αλλά αυτό είναι μια άλλη συζήτηση
-
Σε αυτά τα χρήματα, δύο ξαδέρφια μου αγόρασαν ελαφρά μεταχειρισμένο Lynk & Co. Πέντε μηνών με 11Κ χιλιόμετρα στα 29.900. Αμαξάρα σε σχέση με όσα αναφέρεις. Δεν έχει καμία επαφή ΠΟΥΘΕΝΑ, εκτός από την ξενοιασιά για το δίκτυο της Toyota. Υπάρχει και καινούργιο στα 35Κ, αλλά εκεί ξεφεύγουν τα χρήματα.
-
Πες και το υπόλοιπο, από τότε δεν σου μιλούν.
-
Δεν υπάρχει κάτι καλύτερο σε υβριδικό από CC στην κατηγορία χρημάτων της. Έχω πήρα CHR γιατί μου άρεσε περισσότερο εμφανισιακά, αλλά θα το άλλαζα με Corolla για την καλύτερη άνεση της πίσω. Αν είσαι θαρραλέος υπάρχει και το ΜG ΖS Max Hybrid που έχει εξαιρετικό VFM αλλά και τα ερωτηματικά κινεζικής προελεύσεως. Πάντως η πιο λογική επιλογή αγοράς καινούριου αυτή την στιγμή είναι κάτι φουλ ηλεκτρικό, γιατί είτε μας αρέσει είτε όχι, είναι το μέλλον.
-
Κάτοχος Yaris Hatchback 2024 130hp, μέση καταναλωση το καλοκαιρι με κλιματισμο και νορμαλ οδηγηση 4 , χωρις κλιματισμο το βραδυ εχω δει και 3αρια για πλακα με νορμαλ επιταχυνση. Τώρα το χειμωνα 4.2 μεσο ορο σε αποστασεις κοντινες (5χλμ στη καβαλας) απο περιστερι για αθηνα που εργαζομαι.
Δεν προλαβαινει να ζεσταθει καλα καλα ειναι η αληθεια και δυστυχως αυτο μου την δίνει λογω κρυου μοτερ αλλα πάντα το ανοίγω νορμαλ μη το ζορίσω .
Χτες που το πήγα λυκοβρυση για καφε σε φιλο και γυρισα ,μέσο όρο καταναλωσης 3.7. -
@jamesd said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:
@caro-0 said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:
@andya3 said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:
Έχω αμφιβολίες αν το CC σε σύντομες διαδρομές ειδικά με κρύο καιρό θα έχει τη μειωμένη κατανάλωση που περιμένεις λόγω υβριδικού.
Γνωστός που έχει το YC και το χρησιμοποιεί σε παρόμοιες συνθήκες γκρινιάζει για την κατανάλωση, αλλά δεν ενδιαφέρθηκα να μάθω παραπάνω λεπτομέρειες.
Ας πουν περισσότερα οι κάτοχοι.
Με το c3 έχω 9.5l
Με το QQ πάλι εκεί γύρω θα καις λογικά αλλά θα έχεις που δεν έχει η Corolla, blind spot, cross traffic alert, και νομίζω αισθητήρες πίσω. Με το c3 aircross θα έχεις κατανάλωση μεταξύ 5 και 9.5, ένα αμάξι μετριότατο προς κακό σε όλα τα αλλά και αρκετές χιλιάδες ευρώ στην τσέπη. H CC σου ταιριάζει πιστεύω, κοιτα προσεκτικά τον εξοπλισμό για να σιγουρευτείς ότι δεν του λείπει κάτι που χρειάζεσαι αλλά οδήγησε και το QQ αν δεν το έχεις αποκλείσει λόγω κατανάλωσης.
συμφωνω,
αν η καταναλωση ειναι η βασικη σου προτεραιότητα τοτε ναι το CC είναι η καλύτερη επιλογη σε ποσο γυρω στις 30Κ
αλλιως το QQ είναι καλύτερο αυτοκίνητο overall , οδηγησε το και θα καταλαβεις τις διαφορες -
@caro-0 said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:
επίσης τα Mazda 100 καλά έχουν αλλά αν χαλάσει κάτι δεν ξέρω χρόνο αναμονής ανταλλακτικου όπως επίσης πιστεύω ότι έχουν και ακριβά Service
H Mazda έχει πλέον εξωτικές τεχνολογίες σε κινητήρες με ότι συνεπάγεται.Εκτός των αναλωσίμων που είναι άμεσα διαθέσιμα, τα περισσότερα είναι Ευρώπη και κάθε Τρίτη ή Τετάρτη είναι παραδοτέα στον επισκευαστή. Αν είναι Ιαπωνία, 15 μέρες
Η τεχνολογία eSkyactiv X, δεν έχει βγάλει προβλήματα, εξ όσων γνωρίζω.
Σε κατανάλωση εντός αστικού ιστού ,υπερτερεί το Corolla Cross ίσως και στους χώρους και ως εκεί. Το CX-30 είναι παντού ανώτερο.
Εκτιμώ μια δοκιμή στα υποψήφια μοντέλα, θα σε βοηθήσει
-
@caro-0 said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:
Καλησπέρα σας
Θα ήθελα την βοήθεια σας, εξετάζω την αλλαγή c3 iii 1.2 110 αυτόματο με οικογενειακό όχημα καθώς είμαστε 4 νοματαίοι.
Ψάχνοντας το η μόνη επιλογή είναι το corolla cross για τους παρακάτω λόγους.
- χαμηλή κατανάλωση
- Οι πολύ σύντομες κρύες διαδρομές δεν θα δώσουν τη μέγιστη οικονομία, πιστεύω τα 6λτ είναι το μέγιστο που θα δεις σαν μέση κατανάλωση, συνήθως με καλό καιρό παρακάτω.
- suv οπότε το φορτώνεις πίσω αρκετά καθ' ύψος
- Ισχύει, το 1.8 έχει λίγο βαθύτερο πορτμπαγκάζ απ τα άλλα, και η πλάτη των καθισμάτων έχει δύο κλίσεις (όπως και στο ερκρος) άλλα στην πιο κατακόρυφη βολεύει και χωράει αρκετά πράγματα.
-
δείκτης nvh (εξαιρείται ο θόρυβος όταν γκαζώνει), βουτυρενια αίσθηση σε εκκίνηση κτλ. χωρίς σκαλοπάτια σε κινητήρα (turbo) αλλά και κιβώτιο όταν είναι κρύο σε κατηφόρα ή σε εκκίνηση, γλυτώνεις γκατγκ γκρουγκ
-
Smooth αίσθηση, κοντά σε ηλεκτρικό
-
4κιλυνδρο (χωρίς τους κραδασμούς των 3κιλυνδρων και αμφίβολη αντοχή στο χρόνο)
-
με άμεσο και Έμμεσο ψεκασμό (γλυτώνεις καρβουνιλα μακροπρόθεσμα)
-
αξιοπιστία (citroen που έχω είναι λαχείο, εμένα καίει λάδι)
-
6 χρόνια εγγύηση και 11 μπαταρία
- Ισχύουν όλα τα παραπάνω. Η εγγύηση εξαρτάται κι απ τα χιλιόμετρα, αλλά πάλι θα είναι περισσότερο από υπόλοιπες εταιρείες και λίγοι θα κάνουν χρήση.
-
μεγάλο δίκτυο από συνεργεία
-
after sale (απο όσο λένε)
- Ισχύει οπότε αν/όταν δεν τη θες άλλο, θα χάσεις τα λιγότερα χρήματα.
-
δοκιμασμένο υβριδικό σύστημα
-
αξιόπιστο κιβώτιο (αξιόπιστο και το eat6 που έχω)
-
απλό εργονομικό εσωτερικό, όλα είναι εκεί που πρέπει
-
Απομακρυσμενη ενεργοποίηση θέρμανσης, το θέλω γιατί το πρωί τα μικρά ξυλιαζουν
-
μεταπωλητή αξία
-
Ιδανικό ύψος των καθισμάτων στο μπες βγες (μικρός είμαι αλλά) στο ύψος μου (1.80).
Θα ήθελα:
- Πολλαπλούς στο 1.8
- κι εγώ θα ήθελα, αλλά είναι αξιοσημείωτα καλό και σε απόσβεση ανωμαλιών και σε στρίψιμο, σε βαθμό που να μη σε νοιάζει όταν το οδηγήσεις.
- Εργοστασιακό αισθητήρες πίσω στη βασική
- εγώ τους ζητούσα και πήρα ως δώρο (τους αφτερ μάρκετ) αλλά τελικά λάθος μου. (Τελικά δεν τους βάλανε, το παρέλαβα από αλλού) Η οθόνη-καμερα είναι τόσο καλά και τόσο μεγάλα και με ενεργές γραμμές καθοδήγησης, που είναι άχρηστοι οι αισθητήρες πίσω. Δεν το πίστευα μέχρι να το ζήσω, σκεφτόμουν ότι υποβαθμιζουν τη σημασία τους επειδή δεν τους έχουν, αλλά όντως είναι περιττοί. Μόνο τις πρώτες μέρες να προσέχεις, που είχες συνηθίσει "με το αυτί". Επιπλέον σε όπισθεν κλπ το αμάξι κινείται ηλεκτρικά, βοηθάει ακόμα περισσότερο.
-
Μεγαλύτερους χώρους στους πίσω
-
Μεγαλύτερο άνοιγμα θυρών πίσω
- θα μπορούσαν να είχαν καλύτερη εκμετάλλευση αν ήταν ευρωπαϊκό, αλλά είναι πλήρως λειτουργικό και ποιοτικό το εσωτερικό. Όχι με την έννοια της πολυτέλειας, αλλά της ευχρηστίας.
Η χρήση του θα είναι κάθε μέρα παιδιά σχολείο, super market κτλ. Θα είναι το κύριο αυτοκίνητο οικογενειακό, για 6 μήνες ακόμα θα έχουμε καρότσι. Και κάποια ταξίδια το χρόνο. Δεν θέλω μπαγκαζιερα.
Είναι το τέλειο βαρετό αυτοκίνητο για βαρετά πράγματα.
- πιστεύω πως είναι καλύτερο από πολλές εταιρείες σε κάποια πράγματα όπως οδική συμπεριφορά-τιμονι, το στερεότυπο ίσως δεν ισχύει πλέον
Θα ήθελα να μου δώσετε εναλλακτικές και να δω και να οδηγήσω και κάτι άλλο.
Το αυτοκίνητο θα κάνει μικρές διαδρομές κρύο κάθε μέρα και θέλω κάτι αξιόπιστο (ένας από τους λόγους που σκέφτηκα toyota hybrid).
Ευχαριστώ για την υπομονή σας και τον χρόνο σας
Προσπαθώ να απαντήσω στα περισσότερα που γράφεις παραπάνω.
-
@caro-0 said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:
@andya3 said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:
Έχω αμφιβολίες αν το CC σε σύντομες διαδρομές ειδικά με κρύο καιρό θα έχει τη μειωμένη κατανάλωση που περιμένεις λόγω υβριδικού.
Γνωστός που έχει το YC και το χρησιμοποιεί σε παρόμοιες συνθήκες γκρινιάζει για την κατανάλωση, αλλά δεν ενδιαφέρθηκα να μάθω παραπάνω λεπτομέρειες.
Ας πουν περισσότερα οι κάτοχοι.
Με το c3 έχω 9.5l
Διαβάζοντας και τα σχόλια των άλλων και βλέποντας το 9,5 στο 3, υπ΄ όψη ότι το 2020-2021 έκανα 40000 χλμ με τον 3 αιρκρος με τον δικό σου κινητήρα και είχα μέση κατανάλωση 7,5 λίτρα, αλλά και με το γεγονός ότι το δικό μας δεύτερο αμάξι το 20χρονο C4 με τον 1600 και τα 110 άλογα κάνει κάπου 3-5000 χλμ τον χρόνο ακριβώς σε τέτοιες διαδρομές, των 1-5 χλμ, καίει κάπου στα 10 λίτρα.
Οπότε θεωρώ ότι καις πολύ για το αυτοκίνητο που έχεις, οπότε τα υβριδικά δεν θα καίνε λίγα, γιατί όσοι τα έχουν τα πάνε λίγο πιο γρήγορα από το να πήγαιναν με τα πόδια και προσεύχονται να πέσουν σε μποτιλιαρίσματα.
Με αυτά που λες, θεωρώ ότι είσαι ο ορισμός του ηλεκτρικού, εφ΄ όσον βέβαια ανοίξει πάλι το νέο πρόγραμμα.
Εκεί δες είτε τα κινέζικα της μπιντ, είτε τα γαλλικά που σου είπα, όπου με την υπάρχουσα επιδότηση το αιρκρος στην πλούσια έκδοση βγαίνει κάτω 24000.
Ακόμα και να μην έχεις δυνατότητα να φορτίσεις σπίτι, ο αριθμός των ετήσιων χλμ είναι λίγος, οπότε με φόρτιση στα σούπερ μάρκετ θα ξεμπερδεύεις, ενώ στα λίγα ταξίδια που κάνεις θα μπορείς να κάνεις ένα προγραμματισμό.
Επίσης η αγορά φτηνού ηλεκτρικού, θα σου μειώσει και το πιθανό ρίσκο μεταπώλησης.
-
@criuser said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:
@caro-0 said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:
@andya3 said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:
Έχω αμφιβολίες αν το CC σε σύντομες διαδρομές ειδικά με κρύο καιρό θα έχει τη μειωμένη κατανάλωση που περιμένεις λόγω υβριδικού.
Γνωστός που έχει το YC και το χρησιμοποιεί σε παρόμοιες συνθήκες γκρινιάζει για την κατανάλωση, αλλά δεν ενδιαφέρθηκα να μάθω παραπάνω λεπτομέρειες.
Ας πουν περισσότερα οι κάτοχοι.
Με το c3 έχω 9.5l
Διαβάζοντας και τα σχόλια των άλλων και βλέποντας το 9,5 στο 3, υπ΄ όψη ότι το 2020-2021 έκανα 40000 χλμ με τον 3 αιρκρος με τον δικό σου κινητήρα και είχα μέση κατανάλωση 7,5 λίτρα, αλλά και με το γεγονός ότι το δικό μας δεύτερο αμάξι το 20χρονο C4 με τον 1600 και τα 110 άλογα κάνει κάπου 3-5000 χλμ τον χρόνο ακριβώς σε τέτοιες διαδρομές, των 1-5 χλμ, καίει κάπου στα 10 λίτρα.
Οπότε θεωρώ ότι καις πολύ για το αυτοκίνητο που έχεις, οπότε τα υβριδικά δεν θα καίνε λίγα, γιατί όσοι τα έχουν τα πάνε λίγο πιο γρήγορα από το να πήγαιναν με τα πόδια και προσεύχονται να πέσουν σε μποτιλιαρίσματα.
Με αυτά που λες, θεωρώ ότι είσαι ο ορισμός του ηλεκτρικού, εφ΄ όσον βέβαια ανοίξει πάλι το νέο πρόγραμμα.
Εκεί δες είτε τα κινέζικα της μπιντ, είτε τα γαλλικά που σου είπα, όπου με την υπάρχουσα επιδότηση το αιρκρος στην πλούσια έκδοση βγαίνει κάτω 24000.
Ακόμα και να μην έχεις δυνατότητα να φορτίσεις σπίτι, ο αριθμός των ετήσιων χλμ είναι λίγος, οπότε με φόρτιση στα σούπερ μάρκετ θα ξεμπερδεύεις, ενώ στα λίγα ταξίδια που κάνεις θα μπορείς να κάνεις ένα προγραμματισμό.
Επίσης η αγορά φτηνού ηλεκτρικού, θα σου μειώσει και το πιθανό ρίσκο μεταπώλησης.
Δεν ξεκινάει καλά η εβδομάδα!
Dettol μη χακάρεις τον λογαριασμό του Criuser απαγορεύεται από τους κανονισμούς! -
@antonmone said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:
@criuser said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:
@caro-0 said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:
@andya3 said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:
Έχω αμφιβολίες αν το CC σε σύντομες διαδρομές ειδικά με κρύο καιρό θα έχει τη μειωμένη κατανάλωση που περιμένεις λόγω υβριδικού.
Γνωστός που έχει το YC και το χρησιμοποιεί σε παρόμοιες συνθήκες γκρινιάζει για την κατανάλωση, αλλά δεν ενδιαφέρθηκα να μάθω παραπάνω λεπτομέρειες.
Ας πουν περισσότερα οι κάτοχοι.
Με το c3 έχω 9.5l
Διαβάζοντας και τα σχόλια των άλλων και βλέποντας το 9,5 στο 3, υπ΄ όψη ότι το 2020-2021 έκανα 40000 χλμ με τον 3 αιρκρος με τον δικό σου κινητήρα και είχα μέση κατανάλωση 7,5 λίτρα, αλλά και με το γεγονός ότι το δικό μας δεύτερο αμάξι το 20χρονο C4 με τον 1600 και τα 110 άλογα κάνει κάπου 3-5000 χλμ τον χρόνο ακριβώς σε τέτοιες διαδρομές, των 1-5 χλμ, καίει κάπου στα 10 λίτρα.
Οπότε θεωρώ ότι καις πολύ για το αυτοκίνητο που έχεις, οπότε τα υβριδικά δεν θα καίνε λίγα, γιατί όσοι τα έχουν τα πάνε λίγο πιο γρήγορα από το να πήγαιναν με τα πόδια και προσεύχονται να πέσουν σε μποτιλιαρίσματα.
Με αυτά που λες, θεωρώ ότι είσαι ο ορισμός του ηλεκτρικού, εφ΄ όσον βέβαια ανοίξει πάλι το νέο πρόγραμμα.
Εκεί δες είτε τα κινέζικα της μπιντ, είτε τα γαλλικά που σου είπα, όπου με την υπάρχουσα επιδότηση το αιρκρος στην πλούσια έκδοση βγαίνει κάτω 24000.
Ακόμα και να μην έχεις δυνατότητα να φορτίσεις σπίτι, ο αριθμός των ετήσιων χλμ είναι λίγος, οπότε με φόρτιση στα σούπερ μάρκετ θα ξεμπερδεύεις, ενώ στα λίγα ταξίδια που κάνεις θα μπορείς να κάνεις ένα προγραμματισμό.
Επίσης η αγορά φτηνού ηλεκτρικού, θα σου μειώσει και το πιθανό ρίσκο μεταπώλησης.
Δεν ξεκινάει καλά η εβδομάδα!
Dettol μη χακάρεις τον λογαριασμό του Criuser απαγορεύεται από τους κανονισμούς!Ο ντετόλ θα του πρότεινε να πάρει το 500 ντόλφιν που έχει μείνει απούλητο...
Ενώ εγώ τον οδηγώ σταθερά στον σωστό δρόμο....
-
@criuser said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:
@antonmone said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:
@criuser said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:
@caro-0 said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:
@andya3 said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:
Έχω αμφιβολίες αν το CC σε σύντομες διαδρομές ειδικά με κρύο καιρό θα έχει τη μειωμένη κατανάλωση που περιμένεις λόγω υβριδικού.
Γνωστός που έχει το YC και το χρησιμοποιεί σε παρόμοιες συνθήκες γκρινιάζει για την κατανάλωση, αλλά δεν ενδιαφέρθηκα να μάθω παραπάνω λεπτομέρειες.
Ας πουν περισσότερα οι κάτοχοι.
Με το c3 έχω 9.5l
Διαβάζοντας και τα σχόλια των άλλων και βλέποντας το 9,5 στο 3, υπ΄ όψη ότι το 2020-2021 έκανα 40000 χλμ με τον 3 αιρκρος με τον δικό σου κινητήρα και είχα μέση κατανάλωση 7,5 λίτρα, αλλά και με το γεγονός ότι το δικό μας δεύτερο αμάξι το 20χρονο C4 με τον 1600 και τα 110 άλογα κάνει κάπου 3-5000 χλμ τον χρόνο ακριβώς σε τέτοιες διαδρομές, των 1-5 χλμ, καίει κάπου στα 10 λίτρα.
Οπότε θεωρώ ότι καις πολύ για το αυτοκίνητο που έχεις, οπότε τα υβριδικά δεν θα καίνε λίγα, γιατί όσοι τα έχουν τα πάνε λίγο πιο γρήγορα από το να πήγαιναν με τα πόδια και προσεύχονται να πέσουν σε μποτιλιαρίσματα.
Με αυτά που λες, θεωρώ ότι είσαι ο ορισμός του ηλεκτρικού, εφ΄ όσον βέβαια ανοίξει πάλι το νέο πρόγραμμα.
Εκεί δες είτε τα κινέζικα της μπιντ, είτε τα γαλλικά που σου είπα, όπου με την υπάρχουσα επιδότηση το αιρκρος στην πλούσια έκδοση βγαίνει κάτω 24000.
Ακόμα και να μην έχεις δυνατότητα να φορτίσεις σπίτι, ο αριθμός των ετήσιων χλμ είναι λίγος, οπότε με φόρτιση στα σούπερ μάρκετ θα ξεμπερδεύεις, ενώ στα λίγα ταξίδια που κάνεις θα μπορείς να κάνεις ένα προγραμματισμό.
Επίσης η αγορά φτηνού ηλεκτρικού, θα σου μειώσει και το πιθανό ρίσκο μεταπώλησης.
Δεν ξεκινάει καλά η εβδομάδα!
Dettol μη χακάρεις τον λογαριασμό του Criuser απαγορεύεται από τους κανονισμούς!Ο ντετόλ θα του πρότεινε να πάρει το 500 ντόλφιν που έχει μείνει απούλητο...
Ενώ εγώ τον οδηγώ σταθερά στον σωστό δρόμο....
Το 500 στο πήδηξε από την τζαμαρία!
-
@antonmone said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:
@criuser said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:
@antonmone said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:
@criuser said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:
@caro-0 said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:
@andya3 said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:
Έχω αμφιβολίες αν το CC σε σύντομες διαδρομές ειδικά με κρύο καιρό θα έχει τη μειωμένη κατανάλωση που περιμένεις λόγω υβριδικού.
Γνωστός που έχει το YC και το χρησιμοποιεί σε παρόμοιες συνθήκες γκρινιάζει για την κατανάλωση, αλλά δεν ενδιαφέρθηκα να μάθω παραπάνω λεπτομέρειες.
Ας πουν περισσότερα οι κάτοχοι.
Με το c3 έχω 9.5l
Διαβάζοντας και τα σχόλια των άλλων και βλέποντας το 9,5 στο 3, υπ΄ όψη ότι το 2020-2021 έκανα 40000 χλμ με τον 3 αιρκρος με τον δικό σου κινητήρα και είχα μέση κατανάλωση 7,5 λίτρα, αλλά και με το γεγονός ότι το δικό μας δεύτερο αμάξι το 20χρονο C4 με τον 1600 και τα 110 άλογα κάνει κάπου 3-5000 χλμ τον χρόνο ακριβώς σε τέτοιες διαδρομές, των 1-5 χλμ, καίει κάπου στα 10 λίτρα.
Οπότε θεωρώ ότι καις πολύ για το αυτοκίνητο που έχεις, οπότε τα υβριδικά δεν θα καίνε λίγα, γιατί όσοι τα έχουν τα πάνε λίγο πιο γρήγορα από το να πήγαιναν με τα πόδια και προσεύχονται να πέσουν σε μποτιλιαρίσματα.
Με αυτά που λες, θεωρώ ότι είσαι ο ορισμός του ηλεκτρικού, εφ΄ όσον βέβαια ανοίξει πάλι το νέο πρόγραμμα.
Εκεί δες είτε τα κινέζικα της μπιντ, είτε τα γαλλικά που σου είπα, όπου με την υπάρχουσα επιδότηση το αιρκρος στην πλούσια έκδοση βγαίνει κάτω 24000.
Ακόμα και να μην έχεις δυνατότητα να φορτίσεις σπίτι, ο αριθμός των ετήσιων χλμ είναι λίγος, οπότε με φόρτιση στα σούπερ μάρκετ θα ξεμπερδεύεις, ενώ στα λίγα ταξίδια που κάνεις θα μπορείς να κάνεις ένα προγραμματισμό.
Επίσης η αγορά φτηνού ηλεκτρικού, θα σου μειώσει και το πιθανό ρίσκο μεταπώλησης.
Δεν ξεκινάει καλά η εβδομάδα!
Dettol μη χακάρεις τον λογαριασμό του Criuser απαγορεύεται από τους κανονισμούς!Ο ντετόλ θα του πρότεινε να πάρει το 500 ντόλφιν που έχει μείνει απούλητο...
Ενώ εγώ τον οδηγώ σταθερά στον σωστό δρόμο....
Το 500 στο πήδηξε από την τζαμαρία!
-
@antonmone said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:
@criuser said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:
@antonmone said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:
@criuser said in [Corolla cross
Το 500 στο πήδηξε από την τζαμαρία!
Που βλέπετε το αστειο; Αν δεν ελέγξεις στην αντιπροσωπεία αν λειτουργεί το start button και το δεξί πεντάλ, πως θα το αγοράσεις; Γουρούνι στο σακί θα πάρεις;
-
@ss_76 said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:
@caro-0 said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:
επίσης τα Mazda 100 καλά έχουν αλλά αν χαλάσει κάτι δεν ξέρω χρόνο αναμονής ανταλλακτικου όπως επίσης πιστεύω ότι έχουν και ακριβά Service
H Mazda έχει πλέον εξωτικές τεχνολογίες σε κινητήρες με ότι συνεπάγεται.Εκτός των αναλωσίμων που είναι άμεσα διαθέσιμα, τα περισσότερα είναι Ευρώπη και κάθε Τρίτη ή Τετάρτη είναι παραδοτέα στον επισκευαστή. Αν είναι Ιαπωνία, 15 μέρες
Η τεχνολογία eSkyactiv X, δεν έχει βγάλει προβλήματα, εξ όσων γνωρίζω.
Σε κατανάλωση εντός αστικού ιστού ,υπερτερεί το Corolla Cross ίσως και στους χώρους και ως εκεί. Το CX-30 είναι παντού ανώτερο.
Εκτιμώ μια δοκιμή στα υποψήφια μοντέλα, θα σε βοηθήσει
Το Mazda είναι σε άλλο επίπεδο, απλώς δεν πιστεύω ότι αγγίζει σε πραγματικές συνθήκες τις καταναλώσεις των full hybrid toyota, lexus, honda. Ειδικά αν το "μαστιγώνεις"
Corolla cross ή κάτι άλλο;