-
Απλά άλλη μια φορά αποδεικνύεται ότι την διοίκηση της εταιρείας πρέπει να την ασκούν ιδιοκτήτες και όχι υπάλληλοι, γιατί οι πρώτοι τρώνε οι ίδιοι το ρίσκο, ενώ οι δεύτεροι απλά χάνουν κάποια μπόνους πέραν του παχυλότατου μισθού τους,
Δεν υπάρχουν ιδιοκτήτες στις πολυεθνικές. Μιλάμε για κωλοσσούς, όχι για το περίπτερο της γειτονιάς. Η διοίκηση ασκείται από την συνέλευση των μετόχων και το ΔΣ.
-
Το μαγαζί εύκολα θα αλλάξει.
Απλά άλλη μια φορά αποδεικνύεται ότι την διοίκηση της εταιρείας πρέπει να την ασκούν ιδιοκτήτες και όχι υπάλληλοι, γιατί οι πρώτοι τρώνε οι ίδιοι το ρίσκο, ενώ οι δεύτεροι απλά χάνουν κάποια μπόνους πέραν του παχυλότατου μισθού τους,
Νουμερο 1 κανονας αυτος.
Μόνο που κάποια ρετάλια σε ονομαστά πανεπιστήμια στο αμέρικα, πέρασαν την άλλη άποψη που οδήγησε στον γιγαντισμό των εταιρειών με αποτελέσματα τις συνεχείς κρίσεις από τις λάθος αποφάσεις , όπως και τις υψηλού ρίσκου αποφάσεις των υπαλλήλων αυτών που βρέθηκαν με αδιαφανείς διαδικασίες στις υψηλές θέσεις.
-
Απλά άλλη μια φορά αποδεικνύεται ότι την διοίκηση της εταιρείας πρέπει να την ασκούν ιδιοκτήτες και όχι υπάλληλοι, γιατί οι πρώτοι τρώνε οι ίδιοι το ρίσκο, ενώ οι δεύτεροι απλά χάνουν κάποια μπόνους πέραν του παχυλότατου μισθού τους,
Δεν υπάρχουν ιδιοκτήτες στις πολυεθνικές. Μιλάμε για κωλοσσούς, όχι για το περίπτερο της γειτονιάς. Η διοίκηση ασκείται από την συνέλευση των μετόχων και το ΔΣ.
Σωστά τις έγραψες...
κΩλοσσούς...
-
-
Η Τέσλα είναι μία εταιρεία που στήθηκε από την αρχή ηλεκτρική, από κάποιον τύπο που είναι ο πιο έξυπνος άνθρωπος στον κόσμο και παράγει καινούργια τεχνολογία και καινοτομεί παντού.
Η σύγκριση με προϊόντα χωρών που βασίζονται στην αντιγραφή, στους χαμηλούς μισθούς, στα ανύπαρκτα εργασιακά δικαιώματα και στις κρατικές επιδοτήσεις, είναι προφανές ότι θα δείξει την πραγματικότητα, που όσο και χαμηλή να είναι η τιμή των αντιγραφέων, δεν θα μπορεί να καλύψει την πραγματική διαφορά.
Τα ίδια έλεγαν και οι Αμερικάνοι πριν από χρόνια, και πιστευαν οτι θα έχουν φθηνά εργατικά παραγωγικά χέρια στην Κίνα, και τώρα βάζουν δασμούς για να αντιμετωπίσουν τον ανταγωνισμό. Τα μεγέθη πλέον της Κίνας σε όλα τα επίπεδα, δείχνουν οτι τα επόμενα χρόνια θα ξεπεράσει την Αμερική ως οικονομική δύναμη, και για αυτό τους έχει πιάσει καούρα. Γενικά αυτό που αναφέρεις, ίσχυε, πριν μία δεκαετιά, πλέον η Κίνα παράγει τεχνολογία και εινια πρώτη σε πολλούς τομείς, οπως πχ ηλεκτρικά αυτοκίνητα , φ/β πάνελς κτλ. Ναι η Tesla εχει καλύτερο efficiency, δεν το συζητάμε αυτό, αλλά δεν σημαίνει απαραίτητα οτι σε κάποια χρόνια οι ισσοροποίες θα ει΄ναι οι ίδιες. Μέχρι στιγμής, το στοίχημα φαίνεται να κερδίζουν οι κινέζοι, αν και η οικονομια τους ειναι εύθραυστη, οπότε μελλοντικά μην αποκλείεις να δούμε και "ανατροπές" στην τεχνολογία των EV -είτε μπαταριών είτε software. Μακάρι να μην γίνει, ειμαι υπέρ της Tesla, αλλά δεν θα στοιχήμάτιζα υπέρ της.
-
Το μαγαζί εύκολα θα αλλάξει.
Απλά άλλη μια φορά αποδεικνύεται ότι την διοίκηση της εταιρείας πρέπει να την ασκούν ιδιοκτήτες και όχι υπάλληλοι, γιατί οι πρώτοι τρώνε οι ίδιοι το ρίσκο, ενώ οι δεύτεροι απλά χάνουν κάποια μπόνους πέραν του παχυλότατου μισθού τους,
Και αν οι ιδιοκτήτες είναι άσχετοι ή ανίκανοι;
-
για να επιστρεψουμε στα των byd, εγω θα επαναλαβω (εχοντας πλεον λιγο περισσοτερο hands on experience) την αρχικη μου τοποθετηση. Δελφινι αγοραζεις με κλειστα ματια. Δεν υπαρχει τιποτα αλλο αυτην τη στιγμη σε αυτην την τιμη. Αττο, εχοντας υποψιν σου οτι θα πρεπει να κανεις καλο προγραμματισμο, χωρις ιδιαιτερη βοηθεια απο το αμαξι, για τις στασεις φορτισης σε ταξιδι (διοτι φανταζομαι οποιος αγοραζει 4.45μ αμαξι, ε θα το παει και εκτος των τοιχων). Παραμενει vfm.
Στα seal και seal u (το πληρες ηλεκτρικο, οχι το phev) μπαινουν πολλοι αστερισκοι. Το ναβι θεωρητικα εχει τη δυνατοτητα να δειξει στασεις ανεφοδιασμου και soc προορισμου, αλλα μαλλον το κανει οποτε "γουσταρει". Αν καποιος θελει καποιο απο τα δυο αυτοκινητα, εγω θα του προτεινα να αγορασει και ενα obd scanner το οποιο συνεργαζεται με το abrp, να τσιμπησει συνδρομη abrp premium και να βασιζεται στο abrp για χαραξη πορειας εχοντας στη διαθεση του τα realtime δεδομενα καταναλωσης που δινει το obd scanner. Βεβαιως, ολα αυτα στην αρχη, μεχρι να μαθει κανεις το οχημα, διοτι μετα την χαραξη πορειας την κανει μονος του στο κεφαλι του.Αλλα ρε γμτ, αν φτασεις να δωσεις λεφτα seal, seal u, ε παρε ενα M3, MY και να ξεμπερδευεις. Εκτος αν θες σενταν 4.80 μ για να πηγαινεις ταπα στο φιλαδελφεια - αγιο στεφανο... ποσιμπολ
ΥΓ; ολα αυτα τα λεω με την παραδοχη οτι το infotainment/trip computer που ειδα στο δελφινι ειναι το ιδιο με τα ακριβα μοντελα. Αν εχει παραπανω features στα seal, τοτε αγνοειτε ολα οσα ειπα.
Περιμενω με ανυπομονησια το αρθρο του σαμπα. -
Η Tesla παραμένει Ν1 κατα την άποψη μου στα αυτοκινητα που βγάζει αλλα αυτά παραμένουν στην μεγάλη κατηγορία που δεν είναι ότι καλύτερο για τους ευρωπαίους
Οι κινέζοι παίζουν μπαλα σε ολες τις κατηγορίες οπότε αντίπαλο σοβαρό προς το παρόν έχουν μονο εκεί που παίζει μπάλα και η τεσλα
Σε ολες τις άλλες κατηγορίες ομως δεν εχουν σοβαρό αντίπαλο προς το παρόν, παραμένουν Ν1 σε ολα πλην αυτων που ανταγωνίζονται με την τεσλα
Αν η τεσλα είχε κάνει την κίνηση να βγάλει μικρότερα αμάξια θα είχε ξεσκιστεί στις πωλήσεις ανετα. Αλλα δυστηχώς της είναι αδιάφορο και θελει τα robotaxi και όχι μικρότερα αμάξια. Πραγματικα για μένα ακατανόητο και κρίμα!!!!!
-
@babisstinson said in BYD forum:
360χλμ @ 120km/h
ς δεν έχει αντίπαλο ακόμα στην αυτονομία.
ΥΓ: Προς διαχειριστές: Όσο μπορείτε σβήνετε τα άσχετα πολιτικά σχόλια που αναγκαζόμαστε να διαβάζουμε, καθιστούν τα νήματα κουραστικά. Προς αυτούς που τα γράφουν: Υπάρχει σχετικό Θέμα να βγάζετε το άχτι σας, είναι ανάγκη να τα γράφετε σε κάθε Θέμα; Κάποιοι μπαίνουν σε φόρουμ αυτοκίνησης για να διαβάζουν για αυτοκίνηση όχι πολιτική.
Δεν πειράζει, έτσι είναι η ζωή. Δεν τα έχουμε όλα. Εκτός αν είμαστε κληρονόμοι.
Συνεχίστε
-
Επειδή δεν κατάφερα να οδηγήσω Byd περιμένω και εγώ την δοκιμή του @dimsabas για το seal.
Η δοκιμή του tesla πάντως απλά επιβεβαίωσε αυτό που λένε οι περισσότεροι, είναι μακράν καλύτερα από ότι κυκλοφορεί σήμερα.
Το άλλο ηλεκτρικό που συμπάθησα ήταν το Yudo αλλά ως καθημερινό, ή σαν αυτοκίνητο για πωλητές σε νησί. Αν υπήρχε σε leasing σε καλή τιμή θα το είχα πάρει ήδη για την εταιρία. -
@limited_one said in BYD forum:
Πάντως για την περίπτωση του seal, εγώ θα επέλεγα ένα tesla m3 long range αν έκανα συχνά την διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη.
Κι όχι μόνο για αυτόν τον λόγο.
-
@limited_one said in BYD forum:
Πάντως για την περίπτωση του seal, εγώ θα επέλεγα ένα tesla m3 long range αν έκανα συχνά την διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη.
Κι όχι μόνο για αυτόν τον λόγο.
Υποθέτω οτι υπάρχουν και άλλοι λόγοι, και για αυτό περιμένουμε να δημοσιευτεί η δοκιμή σου! Αλλά αν το ζητούμενο είναι η αυτονομία, αυτή τη στιγμή κανένα ηλεκτρικό δεν δείχνει να μπορεί να ανταγωνιστεί τα tesla long range.
-
@limited_one said in BYD forum:
ν και άλλοι λόγοι, αλλά αν το ζητούμενο είναι η αυτονομία, αυτή τη στιγμή κανένα ηλεκτρικό δεν δείχνει να μπορεί να ανταγωνιστεί τα tesla long range.
Ναι, είναι αρκετοί οι λόγοι. Όπως βέβαια, υπάρχουν κι αρκετά σημεία που το BYD είναι καλύτερο.
-
-
Το μαγαζί εύκολα θα αλλάξει.
Απλά άλλη μια φορά αποδεικνύεται ότι την διοίκηση της εταιρείας πρέπει να την ασκούν ιδιοκτήτες και όχι υπάλληλοι, γιατί οι πρώτοι τρώνε οι ίδιοι το ρίσκο, ενώ οι δεύτεροι απλά χάνουν κάποια μπόνους πέραν του παχυλότατου μισθού τους,
Και αν οι ιδιοκτήτες είναι άσχετοι ή ανίκανοι;
Καλύτερα από το να ηγούνται άσχετοι ή ανίκανοι μάνατζερ με άλλου είδους προσόντα που άπτονται των προσωπικών σχέσεων των υπαλλήλων στις εταιρείες.
-
-
Πωωωω αμάν. Στις 1666 κάνε μετάνοιες
-
-
@limited_one said in BYD forum:
Αλλά αν το ζητούμενο είναι η αυτονομία, αυτή τη στιγμή κανένα ηλεκτρικό δεν δείχνει να μπορεί να ανταγωνιστεί τα tesla long range.
Καλά ότι υπάχουν και μπορούν νομίζω είναι σίγουρο (μιλώντας πάντα για την ίδια κατηγορία αμαξώματος).
Απλά είναι πολύ ακριβότερα και με μεγαλύτερη μπαταρία, καθότι η Tesla έχει μείνει στο Long Range με 75KWh μπαταρία, ενώ άλλα μοντέλα της ίδιας κατηγορίας, ξεκινάνε πλέον από εκεί ως βασική μπαταρία και βγάζουν τις Long Range εκδόσεις με πάνω από 90-95kWh. -
Απλά άλλη μια φορά αποδεικνύεται ότι την διοίκηση της εταιρείας πρέπει να την ασκούν ιδιοκτήτες και όχι υπάλληλοι, γιατί οι πρώτοι τρώνε οι ίδιοι το ρίσκο, ενώ οι δεύτεροι απλά χάνουν κάποια μπόνους πέραν του παχυλότατου μισθού τους,
Δεν υπάρχουν ιδιοκτήτες στις πολυεθνικές. Μιλάμε για κωλοσσούς, όχι για το περίπτερο της γειτονιάς. Η διοίκηση ασκείται από την συνέλευση των μετόχων και το ΔΣ.
Συμφωνώ. Η απλουστευτική λογική —> η διοίκηση στους ιδιότητες μπορεί να μοιάζει λογικοφανής και να δουλεύει υπό προϋποθέσεις αλλά δεν μακροημερεύει. Δεν μπορείς να διοικήσεις ένα κράτος ή μια πολυεθνική όπως διοικείς μια οικογένεια
BYD forum