-
@vagkirk said in BMW 1 Series F70 (2024):
@dstou said in BMW 1 Series F70 (2024):
Αλλά υπάρχει αντίλογος και σε αυτό: πες ότι πληρώνω και μιας που δεν έχετε 1500 πετρέλαιο, έχετε φουλ υβρίδιο? -> Όχι
Όπως ειπώθηκε και παραπάνω δεν υπάρχει κανένας λόγος για φουλ υβριδικά ακόμη και για PHEV κατά την άποψη μου.
Έπρεπε η στρατηγική των Ευρωπαίων να μοιραστεί ανάμεσα σε μικρά , καλά και φθηνά ηλεκτρικά με πραγματική αυτονομία στα 250 χλμ και με διπλή επιδότηση αν κατασκευάζονται σε Ευρωπαϊκή χώρα, και από την άλλη σε διλιτρες ντιζελαρες mild hybrid για οικονομικά μεγάλα ταξίδια και περιαστικές μετακινήσεις με μ.ο 3-5 L/100km
Εγώ προσωπικά ποντάρω πως το μέλλον είναι στον 2.0 ΤDI του VAG , και στα μικρά κινέζικοα ηλεκτρικά όπως το Dolphin και ένα άλλο πιο μικρό που έχει η BYD και δεν το έχει φέρει ακόμη Ευρώπη.
Συμφωνώ, αλλά η Ελλάδα πρέπει να συμμορφωθεί και με το θέμα των τρελών φορολογήσεων στα 2-λιτρα σε σχέση με τις υπόλοιπες Ευρωπαικές χώρες.
Η υλοποίηση του 2.0 TDI mhb που έδειξαν στην AUDI, κατά την γνώμη μου ήταν πολύ καλή και ας μην είναι Full Hybrid. -
Η ουσία του σχολίου μου είναι ότι το 120 καίει. Και καίει γιατί δεν έχει κάποια προηγμένη τεχνολογία πάνω του, όπως ο υβριδισμός. Και δεν υπάρχει σοβαρή εναλλακτική, για εδώ μιλάω, μιας που τα 2.000 κυβικά (πετρέλαιο) είναι κΑμμένΑ και το 1.500 πετρέλαιο είναι κΟμμένΟ
Ουσιαστικά η πεμβέ αυτή τη στιγμή με αυτό το μοντέλο παίζει καθυστερήσεις. Είναι ένα συμβατικό ιχ, πιθανό το τελευταίο της σειράς του, το επόμενο της σειράς 1 θα είναι μάλλον ηλεκτρικό.
όσο η πεμβέ δε βρίσκει ουσία στο να επενδύσει σε υβριδικά τώρα, τόσο εγώ (ο οποίος έχει καλομάθει με τα 5λ/100 του υβριδικού μου) δε βλέπω λόγο να καίω διψήφια λίτρα στην Αθήνα.
Bad the lies, το μοντέλο έχει κατά βάση τεχνολογία 20ετίας πάνω του (Αυτό ερμηνεύει εν μέρει και την τιμή του).
Να θυμίσω ότι το εν λόγω αυτοκίνητο αρκετοί (οι περισσότεροι), στις παλιότερες εκδόσεις του, το χρησιμοποιούσαν κατα βάση για μέσα στην πόλη. Τώρα, με 10 και 11 λίτρα εδωμέσα, και χωρίς εναλλακτική, θα το σκεφτούν ξανά.
Και εδώ φαίνονται επίσης τα μετέωρα βήματα του μαγαζιού. Στην απλή του έκδοση, και με 170 άλογα πλέον, το αμάξι έχει αγριέψει αρκετά, στα ψηλά πατώματα, 135ι δηλαδή, έχει ηρεμήσει, έστω και λίγο. Πόσες φορές έχετε δει νεώτερη πεμβέ με λιγότερη αλογοδύναμη και ροπή από αυτή που αντικαθιστά; καμία φορά, ή έστω σπάνια. -
Αν οι vw, audi, bmw έβγαζαν ένα υβριδικό τύπου Toyota με παρόμοια συμπεριφορά και τιμή. Αλλά και με τα ίδια μεινεκτήματα. Να ανεβάζει στροφές μόνος του ο θερμικός και να σκούζει όλη την ώρα, να πατινάρει το κιβώτιο, να έκαναν οικονομία στα υλικά και στην ηχομόνωση για να κρατήσουν χαμηλά την τιμή.
Πόσο κράξιμο θα έτρωγαν από τους υποψήφιους αγοραστές? Φαντάζομαι πολύ. Γενικά στην ευρωπαική αγορά αναφέρομαι, όχι μόνο για Ελλάδα.
Δεν απευθύνονται στο ίδιο αγοραστικό κοινό η Toyota και οι Γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες. Η Toyota παίζει μεταξύ Dacia και Citroen. Γιατί κανείς δε λέει τι αμαξάρα είναι το Sandero που βγαίνει τόσα χρόνια πρώτο σε πωλήσεις, αλλά αντίθετα λέει το αμαξάρες είναι τα Toyota με βάση τις πωλήσεις?
Νομίζω η χαμηλή κατανάλωση ειδικά στη πόλη έχει γίνει εμμονή στην Ελλάδα και οδηγεί σε λάθος συμπεράσματα.
-
@andya3 said in BMW 1 Series F70 (2024):
Αν οι vw, audi, bmw έβγαζαν ένα υβριδικό τύπου Toyota με παρόμοια συμπεριφορά και τιμή. Αλλά και με τα ίδια μεινεκτήματα. Να ανεβάζει στροφές μόνος του ο θερμικός και να σκούζει όλη την ώρα, να πατινάρει το κιβώτιο, να έκαναν οικονομία στα υλικά και στην ηχομόνωση για να κρατήσουν χαμηλά την τιμή.
Πόσο κράξιμο θα έτρωγαν από τους υποψήφιους αγοραστές? Φαντάζομαι πολύ. Γενικά στην ευρωπαική αγορά αναφέρομαι, όχι μόνο για Ελλάδα.
Δεν απευθύνονται στο ίδιο αγοραστικό κοινό η Toyota και οι Γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες. Η Toyota παίζει μεταξύ Dacia και Citroen. Γιατί κανείς δε λέει τι αμαξάρα είναι το Sandero που βγαίνει τόσα χρόνια πρώτο σε πωλήσεις, αλλά αντίθετα λέει το αμαξάρες είναι τα Toyota με βάση τις πωλήσεις?
Νομίζω η χαμηλή κατανάλωση ειδικά στη πόλη έχει γίνει εμμονή στην Ελλάδα και οδηγεί σε λάθος συμπεράσματα.
Καμία εμμονή
Όποιος έχει hev και θερμικό στην οικογένεια, εφόσον το χρησιμοποιεί για μετάβαση στην δουλειά, δεν διανοείται να επιλέξει το θερμικό, είναι πραγματικά πεταμένα λεφτά εν έτει 2024 οι μισοί να κινούνται με 4λ. σε αστική χρήση, άλλοι με ακόμη μικρότερο κόστος (ηλεκτρικά) και όσοι αγοράζουν αυτοκίνητο θερμικό να βλέπουν 10λ σε συνθήκες κίνησης που είναι καθημερινό και μόνιμο πρόβλημα σε όλους τους δρόμους της Αθήνας.
Εάν κάποιος έχει αγοράσει αυτοκίνητο για τις εκδρομές δηλαδή 5 Σ.Κ. τον χρόνο + θερινές διακοπές, χωρίς να απαιτήσεις για μετάβαση στην δουλειά εννοείται ότι αγοράζει και volvo x90 3.2 του 2010 με κατανάλωση 15-20λ.
Οι ευρωπαϊκές ποτέ δεν θα μπορούσαν να αναπτύξουν αξιόπιστο hev, εάν λάβουμε υπόψη ότι η vw κατάφερε μετά από 10+ χρόνια να καταστήσει αξιόπιστο σχετικά τον tsi, οπότε το hev θα τους έπαιρνε 3 δεκαετίες. -
@vagkirk said in BMW 1 Series F70 (2024):
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
@vagkirk said in BMW 1 Series F70 (2024):
το τοπ 3 (Leon , Focus, Golf)
Ε όχι και το Golf στην κορυφή της συμπεριφοράς, όταν υπάρχει Mazda 3 και Honda Civic, ή έστω και Mercedes A Class και Audi A3.
Έβαλα στην εξίσωση τους πιθανούς λογικούς αντιπάλους με συντελεστή βαρύτητας την τιμή αγοράς.
Το Civic δεν το θεωρώ αντίπαλο του , ξεκινάει από 40.000€ , είναι 2λιτρο που αποτελεί αντικίνητρο για πολλούς, αλλά το κυριότερο είναι πολύ ανώτερο οδηγικά κατά την άποψη μου από τον άσσο, το βλέπω μια κατηγορία επάνω,και το προηγούμενο Civic 1.5 182 ήταν παντού καλύτερο από τον άσσο.
Το mazda 3 δεν το έβαλα λόγω παντελούς έλλειψης ενδιαφέροντος δυστυχώς στη χώρα μας λόγω κινητήρα.
Α3 και Αclass είναι πανάκριβα με λιγότερα άλογα και εξοπλισμό από τον νέο Άσσο.
Εντάξει δεν είναι και τόσο μακριά το Golf οδηγικά, εγώ προσωπικά βρίσκω μόνο 5-10% διαφορές σε όλα σχεδόν τα C hatch της αγοράς στο οδηγικό κομμάτι.
Οι διαφορές βρίσκονται κυρίως στην αίσθηση που σου βγάζει το τιμόνι ως προς την πληροφόρηση , στην αμεσότητα του turn in που λέμε σε σφιχτές και μεσαίες στροφές- σχεδόν όλα είναι πλέον καλά σε αυτό τον τομέα, δεν υπάρχει κάποιο ενοχλητικά υποστροφικο, που χαζεύει επικίνδυνα κλπ- και μετά στο ποσό καλά κρατάει σε πολύ υψηλές ταχύτητες σε ευθείες και καμπες της ΕΟ.Για να καταλάβεις , κατά την άποψη μου , για τα δικά μου γούστα, το καλύτερο οδηγικά C hatch είναι το Corolla γιατί είναι πραγματικά ζουζούνι στον τομέα του turn in με υπέροχο τιμόνι σε πληροφόρηση και ακρίβεια. Αλλά δυστυχώς σε σχέση με τα υπόλοιπα νομίζεις πως οδηγείς την οτομοτρις μόλις του ζητήσεις άμεσες επιταχύνσεις ή θέλεις να κινηθείς διαρκώς πάνω από τα 150 συνεχώς σε ΕΟ.
Και overall καλύτερο χωρίς τα μειονεκτήματα του Corolla είναι το προηγούμενο 308 , τιμόνι , αμεσότητα, τεράστια όρια πρόσφυσης, και άνεση όλα σε υψηλό βαθμό, πεζαρα αληθινή.
Αυτά που δεν έχω ποτέ αντιληφθεί γιατί θεωρούνται τόσο καλά οδηγικά είναι τα Focus (τις τελευταίες γενιές εννοώ) και Leon. Το Focus είναι ίδιο με το Golf , δεν μπορώ να βρω την παραμικρή διαφορά σε αίσθηση, το Leon είναι απλά πιο σκληρό.
Φυσικά όλα αυτά που λέω είναι με βάση μικρές δοκιμές εκτός από τα 308 και Corolla, και με βάση το δικό μου στυλ οδήγησης που είμαι ατσαλος με φρένα μέσα στη στροφή, πολλές διορθώσεις στο τιμόνι, σφήνες στην κίνηση και κυρίως υψηλή ταχύτητα εισόδου δηλαδή.
Διαφωνώ σε αρκετά, αλλά σέβομαι την άποψή σου. Προσωπικά βλέπω διαφορές ανάμεσα στα μοντέλα και όχι καταλήγω σε μερικώς διαφορετικά συμπεράσματα.
@nmsm2 said in BMW 1 Series F70 (2024):
Οι ευρωπαϊκές ποτέ δεν θα μπορούσαν να αναπτύξουν αξιόπιστο hev
Δεν έχει ακουστεί κάτι κακό για το σύστημα της Renault.
-
@nmsm2 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@andya3 said in BMW 1 Series F70 (2024):
Αν οι vw, audi, bmw έβγαζαν ένα υβριδικό τύπου Toyota με παρόμοια συμπεριφορά και τιμή. Αλλά και με τα ίδια μεινεκτήματα. Να ανεβάζει στροφές μόνος του ο θερμικός και να σκούζει όλη την ώρα, να πατινάρει το κιβώτιο, να έκαναν οικονομία στα υλικά και στην ηχομόνωση για να κρατήσουν χαμηλά την τιμή.
Πόσο κράξιμο θα έτρωγαν από τους υποψήφιους αγοραστές? Φαντάζομαι πολύ. Γενικά στην ευρωπαική αγορά αναφέρομαι, όχι μόνο για Ελλάδα.
Δεν απευθύνονται στο ίδιο αγοραστικό κοινό η Toyota και οι Γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες. Η Toyota παίζει μεταξύ Dacia και Citroen. Γιατί κανείς δε λέει τι αμαξάρα είναι το Sandero που βγαίνει τόσα χρόνια πρώτο σε πωλήσεις, αλλά αντίθετα λέει το αμαξάρες είναι τα Toyota με βάση τις πωλήσεις?
Νομίζω η χαμηλή κατανάλωση ειδικά στη πόλη έχει γίνει εμμονή στην Ελλάδα και οδηγεί σε λάθος συμπεράσματα.
Καμία εμμονή
Όποιος έχει hev και θερμικό στην οικογένεια, εφόσον το χρησιμοποιεί για μετάβαση στην δουλειά, δεν διανοείται να επιλέξει το θερμικό, είναι πραγματικά πεταμένα λεφτά εν έτει 2024 οι μισοί να κινούνται με 4λ. σε αστική χρήση, άλλοι με ακόμη μικρότερο κόστος (ηλεκτρικά) και όσοι αγοράζουν αυτοκίνητο θερμικό να βλέπουν 10λ σε συνθήκες κίνησης που είναι καθημερινό και μόνιμο πρόβλημα σε όλους τους δρόμους της Αθήνας.
Εάν κάποιος έχει αγοράσει αυτοκίνητο για τις εκδρομές δηλαδή 5 Σ.Κ. τον χρόνο + θερινές διακοπές, χωρίς να απαιτήσεις για μετάβαση στην δουλειά εννοείται ότι αγοράζει και volvo x90 3.2 του 2010 με κατανάλωση 15-20λ.
Οι ευρωπαϊκές ποτέ δεν θα μπορούσαν να αναπτύξουν αξιόπιστο hev, εάν λάβουμε υπόψη ότι η vw κατάφερε μετά από 10+ χρόνια να καταστήσει αξιόπιστο σχετικά τον tsi, οπότε το hev θα τους έπαιρνε 3 δεκαετίες.Συμπληρώνω ότι δεν είναι μόνο θέμα οικονομίας, αλλά και οικολογίας. Φανταστείτε πόσο λιγότερη (ηχο)ρύπανση θα είχαμε εάν τα μισά αυτοκίνητα που κυκλοφορούσαν στις πόλεις ήταν πραγματικά HEV.
Όποιος δεν το ζει καθημερινά, δεν μπορεί να το καταλάβει.
Το να εφευρίσκουμε συνεχώς δικαιολογίες γιατί οι Ευρωπαίοι τόσες δεκαετίες δεν κατάφεραν να φτιάξουν πραγματικό HEV και να υποβαθμίζουμε την υβριδική τεχνολογία, χωρίς να την έχουμε καν δοκιμάσει, νομίζω οτι εχει καταντήσει κουραστικό.
Οι Ευρωπαίοι πίστεψαν ότι με την απευθείας μετάβαση στα ηλεκτρικά βρήκαν την κότα με τα χρυσά αυγά (φτιάχνω ένα setup ηλεκτροκινητήρα και πατώματος και δημιουργώ ολόκληρη γκάμα δήθεν διαφορετικών μοντέλων), αλλά την πάτησαν από τους Κινέζους, που εχουν φθηνές πρωτες ύλες, know how δεκαετιών στα ηλεκτρικά και προσφέρουν πλέον και καλή ποιότητα και τεχνολογία ασφάλειας και άνεσης σε ασυναγώνιστο value for money, με ερωτηματικό την αξιοπιστία, την οποία τα υβριδικά Toyota έχουν αποδειξει εδώ και δεκαετίες.
Ας πρόσεχαν... -
Οι ευρωπαϊκές ποτέ δεν θα μπορούσαν να αναπτύξουν αξιόπιστο hev
Δεν έχει ακουστεί κάτι κακό για το σύστημα της Renault.
Έχει βγει στην αγορά τα τελευταία δύο χρόνια αρχής γενομένης αν θυμάμαι καλά με το arkana. Οπότε είναι νωρίς ακόμη για αξιολόγηση της αξιοπιστίας του full hybrid της renault εάν λάβει υπόψη κανείς ότι πουλά ελάχιστα hev, διότι όλοι καταλήγουν προς Ιαπωνία μεριά (toyota, honda, nissan), οπότε το δείγμα είναι απειροελάχιστο και δεν θα δώσει δείγματα γραφής.
Όσον αφορά την λειτουργία του υβριδικού συστήματος, επειδή το 2022-2023 το είχα ψάξει στην έρευνα αγοράς που είχα κάνει, το σύστημα κατά την εναλλαγή από μπαταρία στον θερμικό και αντίστροφα είχε κραδασμούς όπως και το compass, ενώ σε honda, toyota είναι αδύνατον να καταλάβεις την εναλλαγή. Τα λοιπά καταναλώσεις, τεχνικές λεπτομέρειες δεν τις θυμάμαι -
Δεν μιλάμε μόνο για τις πωλήσεις στην Ελλάδα Ελλάδα, αλλά γενικά.
-
@nmsm2 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@andya3 said in BMW 1 Series F70 (2024):
Αν οι vw, audi, bmw έβγαζαν ένα υβριδικό τύπου Toyota με παρόμοια συμπεριφορά και τιμή. Αλλά και με τα ίδια μεινεκτήματα. Να ανεβάζει στροφές μόνος του ο θερμικός και να σκούζει όλη την ώρα, να πατινάρει το κιβώτιο, να έκαναν οικονομία στα υλικά και στην ηχομόνωση για να κρατήσουν χαμηλά την τιμή.
Πόσο κράξιμο θα έτρωγαν από τους υποψήφιους αγοραστές? Φαντάζομαι πολύ. Γενικά στην ευρωπαική αγορά αναφέρομαι, όχι μόνο για Ελλάδα.
Δεν απευθύνονται στο ίδιο αγοραστικό κοινό η Toyota και οι Γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες. Η Toyota παίζει μεταξύ Dacia και Citroen. Γιατί κανείς δε λέει τι αμαξάρα είναι το Sandero που βγαίνει τόσα χρόνια πρώτο σε πωλήσεις, αλλά αντίθετα λέει το αμαξάρες είναι τα Toyota με βάση τις πωλήσεις?
Νομίζω η χαμηλή κατανάλωση ειδικά στη πόλη έχει γίνει εμμονή στην Ελλάδα και οδηγεί σε λάθος συμπεράσματα.
Καμία εμμονή
Όποιος έχει hev και θερμικό στην οικογένεια, εφόσον το χρησιμοποιεί για μετάβαση στην δουλειά, δεν διανοείται να επιλέξει το θερμικό, είναι πραγματικά πεταμένα λεφτά εν έτει 2024 οι μισοί να κινούνται με 4λ. σε αστική χρήση, άλλοι με ακόμη μικρότερο κόστος (ηλεκτρικά) και όσοι αγοράζουν αυτοκίνητο θερμικό να βλέπουν 10λ σε συνθήκες κίνησης που είναι καθημερινό και μόνιμο πρόβλημα σε όλους τους δρόμους της Αθήνας.
Εάν κάποιος έχει αγοράσει αυτοκίνητο για τις εκδρομές δηλαδή 5 Σ.Κ. τον χρόνο + θερινές διακοπές, χωρίς να απαιτήσεις για μετάβαση στην δουλειά εννοείται ότι αγοράζει και volvo x90 3.2 του 2010 με κατανάλωση 15-20λ.
Οι ευρωπαϊκές ποτέ δεν θα μπορούσαν να αναπτύξουν αξιόπιστο hev, εάν λάβουμε υπόψη ότι η vw κατάφερε μετά από 10+ χρόνια να καταστήσει αξιόπιστο σχετικά τον tsi, οπότε το hev θα τους έπαιρνε 3 δεκαετίες.Θα το ξαναπώ. Κακώς κατά τη γνώμη μου εξιδανικεύετε την υβριδική τεχνολογία.
Και η Honda έχει αναπτύξει δικά της υβριδικά και πάνε άπατα. Είναι χειρότερη απ' της Toyota? Δεν ξέρω, πάντως υβριδικά είναι, με βάση το σκεπτικό ανωτερότητας δεν θα έπρεπε να πουλάνε κι αυτά σαν τρελά?
Και η Nissan το ίδιο. Κι αυτή απ' το κακό στο χειρότερο πάει. 9.000 άτομα διάβαζα απολύει και κλείνει εργοστάσια.
Η Toyota ανέπτυξε ένα πετυχημένο εμπορικά προιόν, στηριγμένη στην υβριδική τεχνολογία και τη μειωμένη κατανάλωση στην πόλη. Κάλυψε ένα κενό στην αγορά. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες είναι εμπορικές εταιρείες, η επιτυχία τους είναι να καλύψουν κενά στην αγορά για να πουλήσουν πιο πολύ, δεν κάνουν τεχνολογικό ανταγωνισμό.
-
@andya3 said in [BMW 1 Series F70 (2024)]
Και η Honda έχει αναπτύξει δικά της υβριδικά και πάνε άπατα.
Το 2023 ποσοστό πωλήσεων παγκοσμίως:
Toyota - 11%
VW - 6%
Honda - 5%
Ford - 5%
Hyundai - 5%Μια χαρά πωλήσεις κάνει η Honda και δεν είναι κανένα τέρας με δεκάδες εταιρείες όπως η VAG.
-
@george-0 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@andya3 said in [BMW 1 Series F70 (2024)]
Και η Honda έχει αναπτύξει δικά της υβριδικά και πάνε άπατα.
Το 2023 ποσοστό πωλήσεων παγκοσμίως:
Toyota - 11%
VW - 6%
Honda - 5%
Ford - 5%
Hyundai - 5%Μια χαρά πωλήσεις κάνει η Honda και δεν είναι κανένα τέρας με δεκάδες εταιρείες όπως η VAG.
Αν βάλεις τι πσοοστό από τις πωλήσεις της Toyota και της Honda είναι τα υβριδικά τους, θα μπορεί να βγει κάποιο συμπέρασμα, που να έχει και σχέση με την κουβέντα που κάνουμε.
-
@andya3 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@george-0 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@andya3 said in [BMW 1 Series F70 (2024)]
Και η Honda έχει αναπτύξει δικά της υβριδικά και πάνε άπατα.
Το 2023 ποσοστό πωλήσεων παγκοσμίως:
Toyota - 11%
VW - 6%
Honda - 5%
Ford - 5%
Hyundai - 5%Μια χαρά πωλήσεις κάνει η Honda και δεν είναι κανένα τέρας με δεκάδες εταιρείες όπως η VAG.
Αν βάλεις τι πσοοστό από τις πωλήσεις της Toyota και της Honda είναι τα υβριδικά τους, θα μπορεί να βγει κάποιο συμπέρασμα, που να έχει και σχέση με την κουβέντα που κάνουμε.
Δεν χρειάζεται τόσο πολύ ανάλυση. Κάποια είναι υβριδικά κάποια ηλεκτρικά κάποια plug in και κάποια ICE. Επίσης είναι γνωστό τοις πάσι ότι τα υβριδικά πουλάνε σαν νεράκι στη σαχαρα.
-
@george-0 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@andya3 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@george-0 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@andya3 said in [BMW 1 Series F70 (2024)]
Και η Honda έχει αναπτύξει δικά της υβριδικά και πάνε άπατα.
Το 2023 ποσοστό πωλήσεων παγκοσμίως:
Toyota - 11%
VW - 6%
Honda - 5%
Ford - 5%
Hyundai - 5%Μια χαρά πωλήσεις κάνει η Honda και δεν είναι κανένα τέρας με δεκάδες εταιρείες όπως η VAG.
Αν βάλεις τι πσοοστό από τις πωλήσεις της Toyota και της Honda είναι τα υβριδικά τους, θα μπορεί να βγει κάποιο συμπέρασμα, που να έχει και σχέση με την κουβέντα που κάνουμε.
Δεν χρειάζεται τόσο πολύ ανάλυση. Κάποια είναι υβριδικά κάποια ηλεκτρικά κάποια plug in και κάποια ICE. Επίσης είναι γνωστό τοις πάσι ότι τα υβριδικά πουλάνε σαν νεράκι στη σαχαρα.
Καλά, αφού δε χρειάζεται, θα στηριχτούμε στην αξιοπιστία των δικών σου απόψεων.
-
@andya3 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@george-0 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@andya3 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@george-0 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@andya3 said in [BMW 1 Series F70 (2024)]
Και η Honda έχει αναπτύξει δικά της υβριδικά και πάνε άπατα.
Το 2023 ποσοστό πωλήσεων παγκοσμίως:
Toyota - 11%
VW - 6%
Honda - 5%
Ford - 5%
Hyundai - 5%Μια χαρά πωλήσεις κάνει η Honda και δεν είναι κανένα τέρας με δεκάδες εταιρείες όπως η VAG.
Αν βάλεις τι πσοοστό από τις πωλήσεις της Toyota και της Honda είναι τα υβριδικά τους, θα μπορεί να βγει κάποιο συμπέρασμα, που να έχει και σχέση με την κουβέντα που κάνουμε.
Δεν χρειάζεται τόσο πολύ ανάλυση. Κάποια είναι υβριδικά κάποια ηλεκτρικά κάποια plug in και κάποια ICE. Επίσης είναι γνωστό τοις πάσι ότι τα υβριδικά πουλάνε σαν νεράκι στη σαχαρα.
Καλά, αφού δε χρειάζεται, θα στηριχτούμε στην αξιοπιστία των δικών σου απόψεων.
Παρέθεσε εσύ τα στοιχεία που επικαλείσαι και μην περιμένεις ότι υπάρχει κάποια συνομωσία που σε δικαιώνει.
-
@george-0 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@andya3 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@george-0 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@andya3 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@george-0 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@andya3 said in [BMW 1 Series F70 (2024)]
Και η Honda έχει αναπτύξει δικά της υβριδικά και πάνε άπατα.
Το 2023 ποσοστό πωλήσεων παγκοσμίως:
Toyota - 11%
VW - 6%
Honda - 5%
Ford - 5%
Hyundai - 5%Μια χαρά πωλήσεις κάνει η Honda και δεν είναι κανένα τέρας με δεκάδες εταιρείες όπως η VAG.
Αν βάλεις τι πσοοστό από τις πωλήσεις της Toyota και της Honda είναι τα υβριδικά τους, θα μπορεί να βγει κάποιο συμπέρασμα, που να έχει και σχέση με την κουβέντα που κάνουμε.
Δεν χρειάζεται τόσο πολύ ανάλυση. Κάποια είναι υβριδικά κάποια ηλεκτρικά κάποια plug in και κάποια ICE. Επίσης είναι γνωστό τοις πάσι ότι τα υβριδικά πουλάνε σαν νεράκι στη σαχαρα.
Καλά, αφού δε χρειάζεται, θα στηριχτούμε στην αξιοπιστία των δικών σου απόψεων.
Παρέθεσε εσύ τα στοιχεία που επικαλείσαι και μην περιμένεις ότι υπάρχει κάποια συνομωσία που σε δικαιώνει.
Δες τις πωλήσεις της Honda στην Ευρώπη. Και σε απόλυτους αριθμούς και σε πτώση ποσοστών μέσα στο χρόνο.
https://www.goodcarbadcar.net/honda-europe-sales-figures/Δες και τα αντίστοιχα νούμερα της Nissan.
https://www.goodcarbadcar.net/nissan-europe-sales-figures/Και εξήγησέ μου και μένα πως βοήθησε ο υβριδισμός αυτές τις εταιρείες και που είναι οι θεωρίες συνωμοσίες που επικαλείσαι.
Ιδιαίτερα για τη Nissan, δες κι ένα δημοσίευμα για τις απολύσεις που σκοπεύει να κάνει και τη μείωση κατά 20% της παγκόσμιας παραγωγής της.
https://www.cnn.gr/oikonomia/diethni/story/447633/me-9-000-apolyseis-ergazomenon-apanta-stis-meioseis-ton-poliseon-i-nissanΓιατί όλοι λέμε για το κακό που βρήκε τη vw που δεν φτιάχνει υβριδικά. Και νομίζουμε ότι στον υπόλοιπο κόσμο οι αυτοκινητοβιομηχανίες και ειδικά όσες κατάφεραν να φτιάξουν τα υπέρτατης τεχνολογίας υβριδικά κάνουν πάρτυ.
Η επιτυχία της Toyota είναι ότι έβγαλε ένα σωστό προιόν στη σωστή τιμή για την αγορά που ήθελε να απευθυνθεί. Δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεροχή της υβριδικής τεχνολογίας αυτό.
Αντίστοιχο πάνε να κάνουν οι Κινέζοι με τα ηλεκτρικά. Δεν θα είναι υπεροχή των ηλεκτρικών. Θα είναι το σωστό προιόν, στην κατάλληλη τιμή.
-
@andya3 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@george-0 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@andya3 said in [BMW 1 Series F70 (2024)]
Και η Honda έχει αναπτύξει δικά της υβριδικά και πάνε άπατα.
Το 2023 ποσοστό πωλήσεων παγκοσμίως:
Toyota - 11%
VW - 6%
Honda - 5%
Ford - 5%
Hyundai - 5%Μια χαρά πωλήσεις κάνει η Honda και δεν είναι κανένα τέρας με δεκάδες εταιρείες όπως η VAG.
Αν βάλεις τι πσοοστό από τις πωλήσεις της Toyota και της Honda είναι τα υβριδικά τους, θα μπορεί να βγει κάποιο συμπέρασμα, που να έχει και σχέση με την κουβέντα που κάνουμε.
"Πραγματοποιώντας ρεκόρ πωλήσεων όλων των εποχών το 2023, τα υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα της Honda είναι πλέον κορυφαία στις πωλήσεις στις ΗΠΑ, με το υβριδικό Honda CR-V το υβριδικό μοντέλο με τις μεγαλύτερες πωλήσεις της χώρας (197.317) και το υβριδικό σεντάν Accord το πιο δημοφιλές υβριδικό-ηλεκτρικό αυτοκίνητο (96.323)."
https://www.greencarcongress.com/2024/01/20240118-honda.html
-
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
@vagkirk said in BMW 1 Series F70 (2024):
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
@vagkirk said in BMW 1 Series F70 (2024):
Δεν έχει ακουστεί κάτι κακό για το σύστημα της Renault.
Στο 16 λεπτό αναφέρει κάποιο πρόβλημα
-
@andya3 said in BMW 1 Series F70 (2024):
Και η Honda έχει αναπτύξει δικά της υβριδικά και πάνε άπατα.
Μην ξεχνάς ότι στην ελληνική αγορά τα υβριδικά της είναι δίλιτρα εκτός από το jazz που δεν βλέπεται και το hrv. Ειδικά στην Αμερική τα honda είναι περισσότερα από τα ευρωπαϊκά.
-
Η οικονομία ενδιαφέρει όσους κινούνται στην πόλη. Έβαλα σήμερα €30 βενζίνη στο τέρας και από 110χλμ υπολειπόμενη αυτονομία πήγε στα 201....χαχα!! Με το υβρίδιο με 30€ κάνω κάπου 350χλμ. Για τα 20-30χλμ που κάνω την εβδομάδα, μου είναι αδιάφορο. Όμως για κάποιον που κάνει 500χλμ την εβδομάδα, αρχίζει να έχει διαφορά στο ετήσιο κόστος.
@andya3 said in BMW 1 Series F70 (2024):
Και η Honda έχει αναπτύξει δικά της υβριδικά και πάνε άπατα. Είναι χειρότερη απ' της Toyota? Δεν ξέρω, πάντως υβριδικά είναι, με βάση το σκεπτικό ανωτερότητας δεν θα έπρεπε να πουλάνε κι αυτά σαν τρελά?
Όχι, θα έλεγα ότι ειναι τα ίδια ή και καλύτερα. Αλλά κοστίζουν τα διπλά λεφτά! Για αυτό πάνε άπατα. Επίσης ειναι και 2λιτρα τα περισσότερα.
-
@green-power said in BMW 1 Series F70 (2024):
@andya3 said in BMW 1 Series F70 (2024):
Και η Honda έχει αναπτύξει δικά της υβριδικά και πάνε άπατα.
Μην ξεχνάς ότι στην ελληνική αγορά τα υβριδικά της είναι δίλιτρα εκτός από το jazz που δεν βλέπεται και το hrv. Ειδικά στην Αμερική τα honda είναι περισσότερα από τα ευρωπαϊκά.
Μια χαρά βλέπετε το jazz (αγαπημένο Honda του @lap ) και το HRV είναι αμαξαρα, αλλά τουλάχιστον 5000€ ακριβότερα από τον ανταγωνισμό + Σαρακάκης ( δεν έχω προσωπική εμπειρία, αλλά βλέπω ότι για πολλούς αποτελεί αποτρεπτικό παράγοντα)
Στα 35000€ που ξεκινάει το HRV παίρνεις Toyota CHR club και corolla cross style με πανοραμική ηλιοροφή και τα δύο και περισσεύουν και ρέστα για βενζίνη για τον πρώτο χρόνο
BMW 1 Series F70 (2024)