Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW 1 Series F70 (2024)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW 1 Series F70 (2024)
    • 1
    • 2
    • 34
    • 35
    • 36
    • 37
    • 38
    • 59
    • 60
    • 36 / 60
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    107
    1186
    72207
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      Green Power last edited by Green Power

      @tsofras said in BMW 1 Series F70 (2024):

      Για κοντά 4.5 μέτρα αμάξι τα 300 λίτρα είναι αστεία , μεγάλο φάουλ η τοποθέτηση της μπαταρίας πίσω
      Να τα χαίρεστε οι νέοι κάτοχοι ωραίο αμάξι πήρατε

      Εδώ υπάρχουν plug in suv από tonale μέχρι glc με 380 λίτρα πορτ μπαγκάζ και χτυπάνε άσχημα τα 300 του άσου;

      Τα 80 λίτρα σε σχέση με πριν αφαιρέθηκαν από τον χώρο της ρεζέρβας δεν έχει τόσο μεγάλη διαφορά σε σχέση με πριν στα δικά μου μάτια τουλάχιστον.

      Όποιος θέλει άπλετους χώρους και πορτμπαγκάζ παίρνει suv όχι μικρομεσαίο. Για μένα πάντως το πορτμπαγκάζ που είχαν τα παλιά σεντάν mondeo, passat, 3άρα κλπ δεν το έχουν τα suv μέχρι κατηγορία c τουλάχιστον.

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • S
        spi_duster last edited by

        Τεσπά όταν μιλάμε για αυτοκίνητο σαν τον άσσο είναι στα όρια της απρέπειας η συζήτηση για το αν έχει 30 λίτρα παρακάτω από ένα ανταγωνιστικό μοντέλο στο Πορτ μπαγκαζ. Στην κατηγορία του για πολύ συγκεκριμένους λόγους που είναι ευνοητοι, συγκρίνεται με το φοκους, την Α κλας, το κουπρα, το Α3 ,το i30 , το Corolla και το 308 . Στοχευμένα τα σημεία που υπερτερεί έναντι των υπολοίπων είναι λίγο πολύ γνωστά και δεν έχουν να κάνουν με καροτσια, παμπερς, καλάμια ψαρέματος, τενεκέδες λάδι και τραπεζοκαθίσματα παραλίας. Έχουν να κάνουν με αυτό που αντιπροσωπεύει η φίρμα. Την οδηγική ευχαρίστηση και την οδηγό κεντρική εργονομία. Αξίες που για μεγάλη μερίδα του αγοραστικού κοινού έχουν χαθεί στη λήθη της καθημερινότητας.

        ....

        1 Reply Last reply Reply Quote 7
        • J
          JimKL 0 last edited by

          Το μόνο που με χαλάει σε αυτό το αμάξι είναι η μάσκα μπροστά. Πολύ φλώρικο, μόνο σε BMW δεν φέρνει

          alex-mix 1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • alex-mix
            alex-mix @JimKL 0 last edited by

            @jimkl-0 said in BMW 1 Series F70 (2024):

            Το μόνο που με χαλάει σε αυτό το αμάξι είναι η μάσκα μπροστά. Πολύ φλώρικο, μόνο σε BMW δεν φέρνει

            Και μενα απο τα βιντεο δε μου αρεσε απο κοντα ομως εχει μεγαλη διαφορα

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • Mebmw
              Mebmw @argonautis last edited by

              @argonautis said in BMW 1 Series F70 (2024):

              @tsofras said in BMW 1 Series F70 (2024):

              @yem said in BMW 1 Series F70 (2024):

              @vagkirk said in BMW 1 Series F70 (2024):

              100-120 λίτρα παραπάνω χώρου και μάλιστα μόνο σε ύψος ενός B suv δεν κάνουν τη διαφορά για ογκώδη καρότσια , παρκοκρέβατα κλπ συμπράγκαλα που θέλετε.

              Δεν μιλάμε μόνο για παρκοκρέβατα και για καρότσια αλλά και όλα τα άλλα συμπρακαλα που θέλουν τα παιδιά μαζί.
              Όταν είσαι 20-30 πόντους μακρύτερος από ένα BSUv τότε δεν δικαιολογεί να έχεις και τόσο μικρότερο πορτ μπαγκαζ.

              Σχεδιαστικά πάντως τα σπάει.

              Και δεν είναι μόνο αυτά άσχετα αν γίνεται συνέχεια αναφορά για μετακόμιση .
              Πήγα για ψώνια με την οικογένεια ρούχα , χριστουγενιάτικα μέχρι και δέντρο πήραμε. Το γέμισα το Formentor και επειδή είχα αναφέρει ότι σκεφτούμουν τον νέο Άσσο αλλά κόλαγα στο πορτ μπαγκαζ , είναι αρκετές οι φορές που χρειάζεσαι παραπάνω χώρους και δεν μπορείς να έχεις την μπαγκαζιέρα όλο τον χρόνο .

              Για κοντά 4.5 μέτρα αμάξι τα 300 λίτρα είναι αστεία , μεγάλο φάουλ η τοποθέτηση της μπαταρίας πίσω
              Να τα χαίρεστε οι νέοι κάτοχοι ωραίο αμάξι πήρατε

              Νομίζω οι κάτοχοι θα το χαίρονται έτσι και αλλιώς,έστω και με 300l πορτ μπαγκαζ.Πρόκειται για ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο που χαίρεσαι να οδηγείς. Βέβαια ο καθένας αγοράζει για τις ανάγκες του πρωτίστως.

              Σιγουρα το χαιρομαι Ευχαριστω!

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • yem
                yem last edited by yem

                Βρε εννοείται να το χαίρονται όλοι όσοι το αγόρασαν δεν το συζητάμε, και σίγουρα δεν συγκρίνεται οδηγικα με b-suv ούτε και με c suv, αλλά δεν μπορούμε να λέμε για πορτμπαγκαζ ότι δεν έχει σημασία σε C-hatch! Και στην τελική δεν μιλάμε για κανένα super car ή για κανένα special edition Μοντέλο Για Το entry level της bmw μιλάμε

                Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • georgemit
                  georgemit last edited by georgemit

                  Για τα ελληνικά δεδομένα το entry level της bmw φαντάζει supercar, δυστυχώς.
                  Δυστυχώς για μας τους Έλληνες, το αυτοκίνητο μια χαρά είναι μη παρεξηγηθώ.

                  i30 1.5 160 N line!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • G
                    Green Power last edited by Green Power

                    @georgemit said in BMW 1 Series F70 (2024):

                    Για τα ελληνικά δεδομένα το entry level της bmw φαντάζει supercar, δυστυχώς.
                    Δυστυχώς για μας τους Έλληνες, το αυτοκίνητο μια χαρά είναι μη παρεξηγηθώ.

                    Έτσι είναι αν δεν υπήρχε η άθλια ελληνική φορολόγηση αμαξάρες όπως civic, rav4 θα έβρισκαν ανταπόκριση στην αγορά από το να μένουν στις εκθέσεις.

                    Περάσαμε και μια κρίση που το αυτοκίνητο κατέληξε να είναι πολυτέλεια.

                    Σκέψου πως μου φαίνεται εμένα ο άσος που είχα ατμοσφαιρικό fiesta του 10 με 96 άλογα...

                    yem 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • georgemit
                      georgemit last edited by

                      Σε καταλαβαίνω γιατί κι εγώ fiesta 1.4 του 2009 είχα.😀
                      Από το 2019 βέβαια είχα και ένα scala, το fiesta το έδωσα το 22.

                      i30 1.5 160 N line!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • fanis75
                        fanis75 moderator @yem last edited by

                        @yem said in BMW 1 Series F70 (2024):

                        αλλά δεν μπορούμε να λέμε για πορτμπαγκαζ ότι δεν έχει σημασία σε C-hatch!

                        Δεν έχει (ή δεν πρέπει να έχει) σημασία σε ένα hatch που ειναι ξεκάθαρα φτιαγμένο για οδήγηση από μια εταιρία που έχει δηλώσει πολλές φορές ότι προτεραιότητά της δεν ειναι οι χώροι αλλά η οδήγηση. Εαν για κάποιον έχει (σεβαστό), τότε κοιτάει λάθος αυτοκίνητο, τόσο απλά!

                        Είναι σαν να να λέμε γιατί δεν έχει φυτικές ίνες το παϊδάκι - μα αφού άλλος ειναι ο σκοπός του! Για φυτικές ίνες θα αγοράσουμε μαρούλι, όχι παϊδάκια.

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        T 1 Reply Last reply Reply Quote 6
                        • T
                          tsofras @fanis75 last edited by

                          @fanis75 said in BMW 1 Series F70 (2024):

                          @yem said in BMW 1 Series F70 (2024):

                          αλλά δεν μπορούμε να λέμε για πορτμπαγκαζ ότι δεν έχει σημασία σε C-hatch!

                          Δεν έχει (ή δεν πρέπει να έχει) σημασία σε ένα hatch που ειναι ξεκάθαρα φτιαγμένο για οδήγηση από μια εταιρία που έχει δηλώσει πολλές φορές ότι προτεραιότητά της δεν ειναι οι χώροι αλλά η οδήγηση. Εαν για κάποιον έχει (σεβαστό), τότε κοιτάει λάθος αυτοκίνητο, τόσο απλά!

                          Είναι σαν να να λέμε γιατί δεν έχει φυτικές ίνες το παϊδάκι - μα αφού άλλος ειναι ο σκοπός του! Για φυτικές ίνες θα αγοράσουμε μαρούλι, όχι παϊδάκια.

                          οκ αλλά μην είμαστε και υπερβολικοί και τα υπόλοιπα λίγα hatch που έχουν μείνει αντίστοιχη οδηγική συμπεριφορά έχουν.
                          Είχα το προηγούμενο Leon και είχα κάνει test drive των προηγούμενο άσσο και το focus
                          Λίγο πολύ τα ίδια σε μικρές διαφορές στα σημεία , οπότε αν δεν σε απασχολεί το σήμα - ποιότητα (στα σημεία) , για κάποιους παίζουν μεγαλύτερο ρόλο ακόμη και τα 80 λίτρα

                          Στα θετικά όμως της BMW που είναι και απο τους λίγους που το έχουν κρατήσει είναι η μαμά θέσεις για να βάλεις ράγες οροφής χωρίς να φοβάσαι ότι θα κάνεις ζημιά στο αμάξι

                          Για όσους σχολιάσαν το ποστ μου , επειδή ξέρω τι γίνεται εδω μέσα αν γράφεις κάτι , για αυτό τόνισα να είναι καλά και να τα χαίρονται οι ιδιοκτήτες
                          Τώρα αν νομίζετε ότι δεν υπάρχει κόσμος που μπορεί να το απορρίψει για τους χώρους που προσφέρει τότε οκ κάνω λάθος , προσωπικά το απορρίπτω ακριβώς για αυτόν τον λόγο και δεν καταλαβαίνω γιατί δεν το δέχεστε μερικοί

                          Καλά χιλιόμετρα σε όλους

                          Υ.Γ. το έχω ξαναπεί εδω μέσα , φορουμ αυτοκίνησης είναι , ας δεχόμαστε και καμία άλλη γνώμη ειδικά αν δεν περιέχει κάποιο πικρόχολο σχόλιο ή ειρωνεία , πολύ φανμποισμός παντού πλέον

                          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 15
                          • fanis75
                            fanis75 moderator @tsofras last edited by

                            @tsofras said in BMW 1 Series F70 (2024):

                            Τώρα αν νομίζετε ότι δεν υπάρχει κόσμος που μπορεί να το απορρίψει για τους χώρους που προσφέρει τότε οκ κάνω λάθος , προσωπικά το απορρίπτω ακριβώς για αυτόν τον λόγο και δεν καταλαβαίνω γιατί δεν το δέχεστε μερικοί

                            Δεν ξέρω εαν όλα αυτά τα γράφεις για εμένα (!!!), αλλά απαντάω επειδή κάνεις παράθεση δικό μου ποστ.

                            καλά κάνεις και το απορρίπτεις και εσύ και όλοι όσοι το απορρίπτουν για τους χώρους. Και αυτό ακριβώς λέω, ότι όποιον έχει ως κριτήριο τους χώρους (εγώ π.χ. δεν τους κοιτάω ποτέ, μου ειναι αδιάφοροι), κακώς κοιτάει τον Άσσο ή οποιαδήποτε άλλη bmw, γιατί άλλα ειναι τα προτερήματα αυτών των αυτοκινήτων.

                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                            T 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • yem
                              yem @Green Power last edited by

                              @green-power said in BMW 1 Series F70 (2024):

                              Σκέψου πως μου φαίνεται εμένα ο άσος που είχα ατμοσφαιρικό fiesta του 10 με 96 άλογα...

                              Οι περισσότεροι κάπως έτσι είμαστε , μπήκαμε σε έναν αυτοκινητιστικό λήθαργο και απο τα "ψόφια" ατμοσφαιρικά βρεθήκαμε με τούρμπο - οθόνες και 18" ζάντες χααχχααχαχα .

                              Άντε και το επόμενο ηλεχτρικό

                              Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                              1 Reply Last reply Reply Quote 6
                              • T
                                tsofras @fanis75 last edited by

                                @fanis75 said in BMW 1 Series F70 (2024):

                                @tsofras said in BMW 1 Series F70 (2024):

                                Τώρα αν νομίζετε ότι δεν υπάρχει κόσμος που μπορεί να το απορρίψει για τους χώρους που προσφέρει τότε οκ κάνω λάθος , προσωπικά το απορρίπτω ακριβώς για αυτόν τον λόγο και δεν καταλαβαίνω γιατί δεν το δέχεστε μερικοί

                                Δεν ξέρω εαν όλα αυτά τα γράφεις για εμένα (!!!), αλλά απαντάω επειδή κάνεις παράθεση δικό μου ποστ.

                                καλά κάνεις και το απορρίπτεις και εσύ και όλοι όσοι το απορρίπτουν για τους χώρους. Και αυτό ακριβώς λέω, ότι όποιον έχει ως κριτήριο τους χώρους (εγώ π.χ. δεν τους κοιτάω ποτέ, μου ειναι αδιάφοροι), κακώς κοιτάει τον Άσσο ή οποιαδήποτε άλλη bmw, γιατί άλλα ειναι τα προτερήματα αυτών των αυτοκινήτων.

                                Όχι Φάνη με παρεξήγησες το Υ.Γ. πήγαινε γενικά , το σχόλιο περί χώρων και οδηγικής αίσθησης ήταν σχετικό με το δικό σου
                                sorry για την αναστάτωση 🙂

                                fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator @tsofras last edited by

                                  @tsofras said in BMW 1 Series F70 (2024):

                                  sorry για την αναστάτωση 🙂

                                  Καμία αναστάτωση....φόρουμ είμαστε (καφενείο), χαβαλέ κάνουμε να περνάμε ευχάριστα!

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • V
                                    vagkirk last edited by

                                    Μια ευγενική υπενθύμιση.

                                    Σχεδόν εκθειαζουμε τον νέο Άσσο όχι γιατί είναι BMW , ούτε γιατί είναι διαστημόπλοιο οδηγικά σε σχέση με τους ανταγωνιστές του , ούτε γιατί είναι υπερπριμιουμ κλπ.

                                    Ο κύριος λόγος είναι το κορυφαίο VFM στην τιμή που λανσαρίστηκε με 170 άλογα , αυτόματο κιβώτιο, υπερπλήρη εξοπλισμό από την βασική έκδοση.

                                    Εάν σε αυτά τώρα προσθέσουμε την αντικειμενικά καλή οδηγική συμπεριφορά στην κορυφή της κατηγορίας έστω και στο ίδιο επίπεδο το τοπ 3 (Leon , Focus, Golf) τότε γίνεται λογική και ρεαλιστική επιλογή η θυσία των χειρότερων χώρων σε όφελος των υπολοίπων θετικών χαρακτηριστικών του.

                                    Μετά μένει να μπει λίγο το υποκειμενικό κριτήριο στη μέση ως προς την σχεδίαση εσωτερικά και εξωτερικά και αν αυτό είναι θετικό για κάποιον σε συμπλήρωμα των παραπάνω αντικειμενικών γνωρισμάτων του μπορεί να εξοστρακισει οποιαδήποτε άλλη επιλογή από την BSUV από κάτω του έως και την CSUV από πάνω του.

                                    Το μοναδικό αρνητικό για μένα είναι πως είναι ...BMW και ότι αυτό σημαίνει ως προς την εικόνα που αποπνέει το σηματακι αλλά ακόμα και αυτός που είναι ήπιων τόνων (Golf / Leon) ή λίγο σοφιστικέ (308) μπορεί να το αντιπαρελθει όταν οι αντίστοιχες προτάσεις μόλις έρθει η ώρα του ταμείου κοστίζουν παραπάνω

                                    realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                    • G
                                      Green Power last edited by

                                      @georgemit said in BMW 1 Series F70 (2024):

                                      Σε καταλαβαίνω γιατί κι εγώ fiesta 1.4 του 2009 είχα.
                                      Από το 2019 βέβαια είχα και ένα scala, το fiesta το έδωσα το 22.

                                      Συνάδελφος χαχα! Αγαπημένο αμάξι για αυτό ο αντικαταστάτης του ήθελα να ήταν πολύ καλός!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • G
                                        Green Power last edited by

                                        @yem said in BMW 1 Series F70 (2024):

                                        Οι περισσότεροι κάπως έτσι είμαστε , μπήκαμε σε έναν αυτοκινητιστικό λήθαργο και απο τα "ψόφια" ατμοσφαιρικά βρεθήκαμε με τούρμπο - οθόνες και 18" ζάντες χααχχααχαχα .
                                        Άντε και το επόμενο ηλεχτρικό

                                        Κι όπως τρέχει η τεχνολογία είναι σαν να κανες ταξίδι στο χρόνο. Υγεία να υπάρχει και όλα έρχονται!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • realzeus
                                          realzeus @vagkirk last edited by

                                          @vagkirk said in BMW 1 Series F70 (2024):

                                          το τοπ 3 (Leon , Focus, Golf)

                                          Ε όχι και το Golf στην κορυφή της συμπεριφοράς, όταν υπάρχει Mazda 3 και Honda Civic, ή έστω και Mercedes A Class και Audi A3.

                                          V 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • D
                                            dstou last edited by dstou

                                            Eίδα το καινούργιο Πεμβέ 120 στην έκθεση. Με άρεσε. Μάλιστα βρήκα τους χώρους του βελτιωμένους σε σχέση με το παρελθόν. Λίγο τα καθίσματα μου φάνηκαν χαμηλά και σφικτά, είναι ίδιον του μοντέλου όμως.
                                            Έχει πολύ καλή τιμή, όχι μόνο σε σχέση με άλλα μουράτα, αλλά και γενικώς. Εδώ που φτάσαμε πάλι καλά να λέμε.
                                            Αν και συμβατική κατασκευή, δεν ξέρω τι κάνει από αξιοπιστία.

                                            Τι ΔΕΝ έχει:
                                            Ένα οικονομικό πετρέλαιο, σαν τα προηγούμενα τα 1500. Τώρα το ξεκινάει στα 2.000 κυβικά, δηλαδή γειά σας.
                                            Ένα φουλ υβρίδιο. Σε ένα μήνα έχουμε 2025, και μιλάμε για μάιλντ χάιμπριντ ακόμα? (βέβαια υπάρχει αντίλογος εδώ: πως θα έκανε κάτω από 30 με αυτοματίκλα τότε?). Αλλά υπάρχει αντίλογος και σε αυτό: πες ότι πληρώνω και μιας που δεν έχετε 1500 πετρέλαιο, έχετε φουλ υβρίδιο? -> Όχι.
                                            Καίει. Απόρροια του παραπάνω, αλλά και της πρεμούρας να δώσει πολλά άλογα. Σήμερα μιλάμε για διψήφια νούμερα σε λίτρα?
                                            Δεν έχει μηχανικό κιβώτιο. Κάποιοι το θέλουν, ακόμη.

                                            Συμπέραζμα: αν αναζητάτε κάτι (ψιλο)μουράτο, και δεν καίγεστε για χώρους, να το δείτε οπωσδήποτε. Μόνο το 120, μην ασχολείστε με τα υπόλοιπα της σειράς.

                                            V 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 59
                                            • 60
                                            • 36 / 60
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr