-
@tsofras said in BMW 1 Series F70 (2024):
Για κοντά 4.5 μέτρα αμάξι τα 300 λίτρα είναι αστεία , μεγάλο φάουλ η τοποθέτηση της μπαταρίας πίσω
Να τα χαίρεστε οι νέοι κάτοχοι ωραίο αμάξι πήρατεΕδώ υπάρχουν plug in suv από tonale μέχρι glc με 380 λίτρα πορτ μπαγκάζ και χτυπάνε άσχημα τα 300 του άσου;
Τα 80 λίτρα σε σχέση με πριν αφαιρέθηκαν από τον χώρο της ρεζέρβας δεν έχει τόσο μεγάλη διαφορά σε σχέση με πριν στα δικά μου μάτια τουλάχιστον.
Όποιος θέλει άπλετους χώρους και πορτμπαγκάζ παίρνει suv όχι μικρομεσαίο. Για μένα πάντως το πορτμπαγκάζ που είχαν τα παλιά σεντάν mondeo, passat, 3άρα κλπ δεν το έχουν τα suv μέχρι κατηγορία c τουλάχιστον.
-
Τεσπά όταν μιλάμε για αυτοκίνητο σαν τον άσσο είναι στα όρια της απρέπειας η συζήτηση για το αν έχει 30 λίτρα παρακάτω από ένα ανταγωνιστικό μοντέλο στο Πορτ μπαγκαζ. Στην κατηγορία του για πολύ συγκεκριμένους λόγους που είναι ευνοητοι, συγκρίνεται με το φοκους, την Α κλας, το κουπρα, το Α3 ,το i30 , το Corolla και το 308 . Στοχευμένα τα σημεία που υπερτερεί έναντι των υπολοίπων είναι λίγο πολύ γνωστά και δεν έχουν να κάνουν με καροτσια, παμπερς, καλάμια ψαρέματος, τενεκέδες λάδι και τραπεζοκαθίσματα παραλίας. Έχουν να κάνουν με αυτό που αντιπροσωπεύει η φίρμα. Την οδηγική ευχαρίστηση και την οδηγό κεντρική εργονομία. Αξίες που για μεγάλη μερίδα του αγοραστικού κοινού έχουν χαθεί στη λήθη της καθημερινότητας.
-
Το μόνο που με χαλάει σε αυτό το αμάξι είναι η μάσκα μπροστά. Πολύ φλώρικο, μόνο σε BMW δεν φέρνει
-
@jimkl-0 said in BMW 1 Series F70 (2024):
Το μόνο που με χαλάει σε αυτό το αμάξι είναι η μάσκα μπροστά. Πολύ φλώρικο, μόνο σε BMW δεν φέρνει
Και μενα απο τα βιντεο δε μου αρεσε απο κοντα ομως εχει μεγαλη διαφορα
-
@argonautis said in BMW 1 Series F70 (2024):
@tsofras said in BMW 1 Series F70 (2024):
@yem said in BMW 1 Series F70 (2024):
@vagkirk said in BMW 1 Series F70 (2024):
100-120 λίτρα παραπάνω χώρου και μάλιστα μόνο σε ύψος ενός B suv δεν κάνουν τη διαφορά για ογκώδη καρότσια , παρκοκρέβατα κλπ συμπράγκαλα που θέλετε.
Δεν μιλάμε μόνο για παρκοκρέβατα και για καρότσια αλλά και όλα τα άλλα συμπρακαλα που θέλουν τα παιδιά μαζί.
Όταν είσαι 20-30 πόντους μακρύτερος από ένα BSUv τότε δεν δικαιολογεί να έχεις και τόσο μικρότερο πορτ μπαγκαζ.Σχεδιαστικά πάντως τα σπάει.
Και δεν είναι μόνο αυτά άσχετα αν γίνεται συνέχεια αναφορά για μετακόμιση .
Πήγα για ψώνια με την οικογένεια ρούχα , χριστουγενιάτικα μέχρι και δέντρο πήραμε. Το γέμισα το Formentor και επειδή είχα αναφέρει ότι σκεφτούμουν τον νέο Άσσο αλλά κόλαγα στο πορτ μπαγκαζ , είναι αρκετές οι φορές που χρειάζεσαι παραπάνω χώρους και δεν μπορείς να έχεις την μπαγκαζιέρα όλο τον χρόνο .Για κοντά 4.5 μέτρα αμάξι τα 300 λίτρα είναι αστεία , μεγάλο φάουλ η τοποθέτηση της μπαταρίας πίσω
Να τα χαίρεστε οι νέοι κάτοχοι ωραίο αμάξι πήρατεΝομίζω οι κάτοχοι θα το χαίρονται έτσι και αλλιώς,έστω και με 300l πορτ μπαγκαζ.Πρόκειται για ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο που χαίρεσαι να οδηγείς. Βέβαια ο καθένας αγοράζει για τις ανάγκες του πρωτίστως.
Σιγουρα το χαιρομαι Ευχαριστω!
-
Βρε εννοείται να το χαίρονται όλοι όσοι το αγόρασαν δεν το συζητάμε, και σίγουρα δεν συγκρίνεται οδηγικα με b-suv ούτε και με c suv, αλλά δεν μπορούμε να λέμε για πορτμπαγκαζ ότι δεν έχει σημασία σε C-hatch! Και στην τελική δεν μιλάμε για κανένα super car ή για κανένα special edition Μοντέλο Για Το entry level της bmw μιλάμε
-
Για τα ελληνικά δεδομένα το entry level της bmw φαντάζει supercar, δυστυχώς.
Δυστυχώς για μας τους Έλληνες, το αυτοκίνητο μια χαρά είναι μη παρεξηγηθώ. -
@georgemit said in BMW 1 Series F70 (2024):
Για τα ελληνικά δεδομένα το entry level της bmw φαντάζει supercar, δυστυχώς.
Δυστυχώς για μας τους Έλληνες, το αυτοκίνητο μια χαρά είναι μη παρεξηγηθώ.Έτσι είναι αν δεν υπήρχε η άθλια ελληνική φορολόγηση αμαξάρες όπως civic, rav4 θα έβρισκαν ανταπόκριση στην αγορά από το να μένουν στις εκθέσεις.
Περάσαμε και μια κρίση που το αυτοκίνητο κατέληξε να είναι πολυτέλεια.
Σκέψου πως μου φαίνεται εμένα ο άσος που είχα ατμοσφαιρικό fiesta του 10 με 96 άλογα...
-
Σε καταλαβαίνω γιατί κι εγώ fiesta 1.4 του 2009 είχα.
Από το 2019 βέβαια είχα και ένα scala, το fiesta το έδωσα το 22. -
@yem said in BMW 1 Series F70 (2024):
αλλά δεν μπορούμε να λέμε για πορτμπαγκαζ ότι δεν έχει σημασία σε C-hatch!
Δεν έχει (ή δεν πρέπει να έχει) σημασία σε ένα hatch που ειναι ξεκάθαρα φτιαγμένο για οδήγηση από μια εταιρία που έχει δηλώσει πολλές φορές ότι προτεραιότητά της δεν ειναι οι χώροι αλλά η οδήγηση. Εαν για κάποιον έχει (σεβαστό), τότε κοιτάει λάθος αυτοκίνητο, τόσο απλά!
Είναι σαν να να λέμε γιατί δεν έχει φυτικές ίνες το παϊδάκι - μα αφού άλλος ειναι ο σκοπός του! Για φυτικές ίνες θα αγοράσουμε μαρούλι, όχι παϊδάκια.
-
@fanis75 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@yem said in BMW 1 Series F70 (2024):
αλλά δεν μπορούμε να λέμε για πορτμπαγκαζ ότι δεν έχει σημασία σε C-hatch!
Δεν έχει (ή δεν πρέπει να έχει) σημασία σε ένα hatch που ειναι ξεκάθαρα φτιαγμένο για οδήγηση από μια εταιρία που έχει δηλώσει πολλές φορές ότι προτεραιότητά της δεν ειναι οι χώροι αλλά η οδήγηση. Εαν για κάποιον έχει (σεβαστό), τότε κοιτάει λάθος αυτοκίνητο, τόσο απλά!
Είναι σαν να να λέμε γιατί δεν έχει φυτικές ίνες το παϊδάκι - μα αφού άλλος ειναι ο σκοπός του! Για φυτικές ίνες θα αγοράσουμε μαρούλι, όχι παϊδάκια.
οκ αλλά μην είμαστε και υπερβολικοί και τα υπόλοιπα λίγα hatch που έχουν μείνει αντίστοιχη οδηγική συμπεριφορά έχουν.
Είχα το προηγούμενο Leon και είχα κάνει test drive των προηγούμενο άσσο και το focus
Λίγο πολύ τα ίδια σε μικρές διαφορές στα σημεία , οπότε αν δεν σε απασχολεί το σήμα - ποιότητα (στα σημεία) , για κάποιους παίζουν μεγαλύτερο ρόλο ακόμη και τα 80 λίτραΣτα θετικά όμως της BMW που είναι και απο τους λίγους που το έχουν κρατήσει είναι η μαμά θέσεις για να βάλεις ράγες οροφής χωρίς να φοβάσαι ότι θα κάνεις ζημιά στο αμάξι
Για όσους σχολιάσαν το ποστ μου , επειδή ξέρω τι γίνεται εδω μέσα αν γράφεις κάτι , για αυτό τόνισα να είναι καλά και να τα χαίρονται οι ιδιοκτήτες
Τώρα αν νομίζετε ότι δεν υπάρχει κόσμος που μπορεί να το απορρίψει για τους χώρους που προσφέρει τότε οκ κάνω λάθος , προσωπικά το απορρίπτω ακριβώς για αυτόν τον λόγο και δεν καταλαβαίνω γιατί δεν το δέχεστε μερικοίΚαλά χιλιόμετρα σε όλους
Υ.Γ. το έχω ξαναπεί εδω μέσα , φορουμ αυτοκίνησης είναι , ας δεχόμαστε και καμία άλλη γνώμη ειδικά αν δεν περιέχει κάποιο πικρόχολο σχόλιο ή ειρωνεία , πολύ φανμποισμός παντού πλέον
-
@tsofras said in BMW 1 Series F70 (2024):
Τώρα αν νομίζετε ότι δεν υπάρχει κόσμος που μπορεί να το απορρίψει για τους χώρους που προσφέρει τότε οκ κάνω λάθος , προσωπικά το απορρίπτω ακριβώς για αυτόν τον λόγο και δεν καταλαβαίνω γιατί δεν το δέχεστε μερικοί
Δεν ξέρω εαν όλα αυτά τα γράφεις για εμένα (!!!), αλλά απαντάω επειδή κάνεις παράθεση δικό μου ποστ.
καλά κάνεις και το απορρίπτεις και εσύ και όλοι όσοι το απορρίπτουν για τους χώρους. Και αυτό ακριβώς λέω, ότι όποιον έχει ως κριτήριο τους χώρους (εγώ π.χ. δεν τους κοιτάω ποτέ, μου ειναι αδιάφοροι), κακώς κοιτάει τον Άσσο ή οποιαδήποτε άλλη bmw, γιατί άλλα ειναι τα προτερήματα αυτών των αυτοκινήτων.
-
@green-power said in BMW 1 Series F70 (2024):
Σκέψου πως μου φαίνεται εμένα ο άσος που είχα ατμοσφαιρικό fiesta του 10 με 96 άλογα...
Οι περισσότεροι κάπως έτσι είμαστε , μπήκαμε σε έναν αυτοκινητιστικό λήθαργο και απο τα "ψόφια" ατμοσφαιρικά βρεθήκαμε με τούρμπο - οθόνες και 18" ζάντες χααχχααχαχα .
Άντε και το επόμενο ηλεχτρικό
-
@fanis75 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@tsofras said in BMW 1 Series F70 (2024):
Τώρα αν νομίζετε ότι δεν υπάρχει κόσμος που μπορεί να το απορρίψει για τους χώρους που προσφέρει τότε οκ κάνω λάθος , προσωπικά το απορρίπτω ακριβώς για αυτόν τον λόγο και δεν καταλαβαίνω γιατί δεν το δέχεστε μερικοί
Δεν ξέρω εαν όλα αυτά τα γράφεις για εμένα (!!!), αλλά απαντάω επειδή κάνεις παράθεση δικό μου ποστ.
καλά κάνεις και το απορρίπτεις και εσύ και όλοι όσοι το απορρίπτουν για τους χώρους. Και αυτό ακριβώς λέω, ότι όποιον έχει ως κριτήριο τους χώρους (εγώ π.χ. δεν τους κοιτάω ποτέ, μου ειναι αδιάφοροι), κακώς κοιτάει τον Άσσο ή οποιαδήποτε άλλη bmw, γιατί άλλα ειναι τα προτερήματα αυτών των αυτοκινήτων.
Όχι Φάνη με παρεξήγησες το Υ.Γ. πήγαινε γενικά , το σχόλιο περί χώρων και οδηγικής αίσθησης ήταν σχετικό με το δικό σου
sorry για την αναστάτωση -
@tsofras said in BMW 1 Series F70 (2024):
sorry για την αναστάτωση
Καμία αναστάτωση....φόρουμ είμαστε (καφενείο), χαβαλέ κάνουμε να περνάμε ευχάριστα!
-
Μια ευγενική υπενθύμιση.
Σχεδόν εκθειαζουμε τον νέο Άσσο όχι γιατί είναι BMW , ούτε γιατί είναι διαστημόπλοιο οδηγικά σε σχέση με τους ανταγωνιστές του , ούτε γιατί είναι υπερπριμιουμ κλπ.
Ο κύριος λόγος είναι το κορυφαίο VFM στην τιμή που λανσαρίστηκε με 170 άλογα , αυτόματο κιβώτιο, υπερπλήρη εξοπλισμό από την βασική έκδοση.
Εάν σε αυτά τώρα προσθέσουμε την αντικειμενικά καλή οδηγική συμπεριφορά στην κορυφή της κατηγορίας έστω και στο ίδιο επίπεδο το τοπ 3 (Leon , Focus, Golf) τότε γίνεται λογική και ρεαλιστική επιλογή η θυσία των χειρότερων χώρων σε όφελος των υπολοίπων θετικών χαρακτηριστικών του.
Μετά μένει να μπει λίγο το υποκειμενικό κριτήριο στη μέση ως προς την σχεδίαση εσωτερικά και εξωτερικά και αν αυτό είναι θετικό για κάποιον σε συμπλήρωμα των παραπάνω αντικειμενικών γνωρισμάτων του μπορεί να εξοστρακισει οποιαδήποτε άλλη επιλογή από την BSUV από κάτω του έως και την CSUV από πάνω του.
Το μοναδικό αρνητικό για μένα είναι πως είναι ...BMW και ότι αυτό σημαίνει ως προς την εικόνα που αποπνέει το σηματακι αλλά ακόμα και αυτός που είναι ήπιων τόνων (Golf / Leon) ή λίγο σοφιστικέ (308) μπορεί να το αντιπαρελθει όταν οι αντίστοιχες προτάσεις μόλις έρθει η ώρα του ταμείου κοστίζουν παραπάνω
-
@georgemit said in BMW 1 Series F70 (2024):
Σε καταλαβαίνω γιατί κι εγώ fiesta 1.4 του 2009 είχα.
Από το 2019 βέβαια είχα και ένα scala, το fiesta το έδωσα το 22.Συνάδελφος χαχα! Αγαπημένο αμάξι για αυτό ο αντικαταστάτης του ήθελα να ήταν πολύ καλός!
-
@yem said in BMW 1 Series F70 (2024):
Οι περισσότεροι κάπως έτσι είμαστε , μπήκαμε σε έναν αυτοκινητιστικό λήθαργο και απο τα "ψόφια" ατμοσφαιρικά βρεθήκαμε με τούρμπο - οθόνες και 18" ζάντες χααχχααχαχα .
Άντε και το επόμενο ηλεχτρικόΚι όπως τρέχει η τεχνολογία είναι σαν να κανες ταξίδι στο χρόνο. Υγεία να υπάρχει και όλα έρχονται!
BMW 1 Series F70 (2024)