-
Ποιοι Ευρωπαίοι κατασκευαστές έχουν υβριδικά παρόμοια με Toyota-Honda κτλ;
-
@super-t said in BMW 1 Series F70 (2024):
Ποιοι Ευρωπαίοι κατασκευαστές έχουν υβριδικά παρόμοια με Toyota-Honda κτλ;
Νομίζω έχουν μόνο Plug in Hybrids.
-
@super-t said in BMW 1 Series F70 (2024):
Ποιοι Ευρωπαίοι κατασκευαστές έχουν υβριδικά παρόμοια με Toyota-Honda κτλ;
Εκτός της Ρενώ (που ειναι υποδεέστερο όμως, αλλά παρόμοιο), κανείς άλλος.
-
@super-t said in BMW 1 Series F70 (2024):
Ποιοι Ευρωπαίοι κατασκευαστές έχουν υβριδικά παρόμοια με Toyota-Honda κτλ;
Πόσοι χρειάζονται τέτοιου είδους υβριδικά, γιατί περνάνε την ζωή τους πίσω από το Τρόλει Κολιάτσου - Παγκράτι ?
-
Γιατί να κάτσει να ασχοληθεί η bmw ή άλλος Ευρωπαίος κατασκευαστής με λύση πλήρως υβριδική ,αν δε το έχει πράξει ήδη;
Λύση μετάβασης υπάρχει ήδη . ενισχυμένος μικρουβριδισμός, πείτε το όπως θέλετε. Επίσης αν η πλατφόρμα του το επιτρέπει , έχει έτοιμη πολύ αποδοτική λύση phev ( παραδείγματα 308 Golf και λοιπά ), ιδίως η bmw , και δοκιμασμένη αρκετά χρόνια πια.Από τη στιγμή που μέχρι τώρα Γερμανοί, Στελάντις και λοιποί, δεν παρουσίασαν λύση πλήρως υβριδικού , δε νομίζω ότι θα το κάνουν και ποτέ. Επένδυσαν σε μπρίζα για πλήρη υβριδισμό και τις λοιπές λύσεις, γιατί να το κάνουν τώρα ΑΝ ισχύσει ο ορίζοντας του 35 , μιλάμε για 10 χρόνια μόλις , δύο γενιές μοντέλων μόλις για να αποσβέσουν.
Bmw 1 και χώροι , να το καταλάβω να το λέμε όταν η πλατφόρμα ήταν πισωκίνητη , τώρα όμως; Επίσης μοντέλα όπως η Χ1 ή η Χ3 , έχουν πολύ καλούς χώρους για την κατηγορία τους και το μέγεθός τους, άρα δεν είναι κανόνας Bmw και χώροι δεν ταιριάζουν. Κοινώς χωρίς να μειώνω την όποια οδηγική αξία του αυτοκινήτου ( δεν έχω οδηγήσει άλλωστε) , θες επειδή επέλεξαν το συγκεκριμένο μέγεθος και σχήμα ως πιο σπορτίφ , θες λόγω διάταξης ανάρτησης ( λέω εγώ τώρα) ,ε , κάτι ξέχασαν ρε παιδιά ( χώρο αποσκευών) , αυτό ίσως διώξει κάποιους υποψήφιους αγοραστές ή ίσως αναγκάσει κάποιους άλλους σε παραχωρήσεις , αν το θέλουν τόσο πολύ το αυτοκίνητο. Προσωπικά δεν θα κολλούσα σε αυτό.
-
Σύμφωνα με όσα ισχύουν από 1/1/2025, ότι βγάζει πάνω από 95 γραμμάρια ρύπους πληρώνει φόρο.
Το γιάρις κρός βγάζει από 101 και το υβριδικό C3 117.
Αρα και τα δύο πληρώνουν φόρο.
Μετά το 2030 θα πουλάνε μόνο αυτοκίνητα που θα είναι κάτω από 50 γρ. ρύπους, οπότε μόνο τα phev το πιάνουν που η Τογιότα είναι πίσω, ενώ οι Ευρωπαίοι μπροστά.
-
@criuser said in BMW 1 Series F70 (2024):
Σύμφωνα με όσα ισχύουν από 1/1/2025, ότι βγάζει πάνω από 95 γραμμάρια ρύπους πληρώνει φόρο.
Το γιάρις κρός βγάζει από 101 και το υβριδικό C3 117.
Αρα και τα δύο πληρώνουν φόρο.
Μετά το 2030 θα πουλάνε μόνο αυτοκίνητα που θα είναι κάτω από 50 γρ. ρύπους, οπότε μόνο τα phev το πιάνουν που η Τογιότα είναι πίσω, ενώ οι Ευρωπαίοι μπροστά.
Τι φόρο;
-
@iceman7 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@criuser said in BMW 1 Series F70 (2024):
Σύμφωνα με όσα ισχύουν από 1/1/2025, ότι βγάζει πάνω από 95 γραμμάρια ρύπους πληρώνει φόρο.
Το γιάρις κρός βγάζει από 101 και το υβριδικό C3 117.
Αρα και τα δύο πληρώνουν φόρο.
Μετά το 2030 θα πουλάνε μόνο αυτοκίνητα που θα είναι κάτω από 50 γρ. ρύπους, οπότε μόνο τα phev το πιάνουν που η Τογιότα είναι πίσω, ενώ οι Ευρωπαίοι μπροστά.
Τι φόρο;
Τελος κυκλοφοριας εννοει αλλα ειναι πρωιμη η συζητηση.
-
@iceman7 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@criuser said in BMW 1 Series F70 (2024):
Σύμφωνα με όσα ισχύουν από 1/1/2025, ότι βγάζει πάνω από 95 γραμμάρια ρύπους πληρώνει φόρο.
Το γιάρις κρός βγάζει από 101 και το υβριδικό C3 117.
Αρα και τα δύο πληρώνουν φόρο.
Μετά το 2030 θα πουλάνε μόνο αυτοκίνητα που θα είναι κάτω από 50 γρ. ρύπους, οπότε μόνο τα phev το πιάνουν που η Τογιότα είναι πίσω, ενώ οι Ευρωπαίοι μπροστά.
Τι φόρο;
Σου βρήκα κάτι, υπάρχουν πολλά άμα ψάξεις..
@george-0 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@iceman7 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@criuser said in BMW 1 Series F70 (2024):
Σύμφωνα με όσα ισχύουν από 1/1/2025, ότι βγάζει πάνω από 95 γραμμάρια ρύπους πληρώνει φόρο.
Το γιάρις κρός βγάζει από 101 και το υβριδικό C3 117.
Αρα και τα δύο πληρώνουν φόρο.
Μετά το 2030 θα πουλάνε μόνο αυτοκίνητα που θα είναι κάτω από 50 γρ. ρύπους, οπότε μόνο τα phev το πιάνουν που η Τογιότα είναι πίσω, ενώ οι Ευρωπαίοι μπροστά.
Τι φόρο;
Τελος κυκλοφοριας εννοει αλλα ειναι πρωιμη η συζητηση.
Οχι βέβαια. Φόρο στις εταιρείες παραγωγής απ΄ ευθείας ο οποίος θα περάσει στις τιμές των αυτοκινήτων, των θερμικών και υβριδικών δηλαδή, ώστε να γίνουν πιο ελκυστικά τα ηλεκτρικά, αλλά και σαν προσωρινή λύση τα phev.
-
@criuser said in BMW 1 Series F70 (2024):
@iceman7 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@criuser said in BMW 1 Series F70 (2024):
Σύμφωνα με όσα ισχύουν από 1/1/2025, ότι βγάζει πάνω από 95 γραμμάρια ρύπους πληρώνει φόρο.
Το γιάρις κρός βγάζει από 101 και το υβριδικό C3 117.
Αρα και τα δύο πληρώνουν φόρο.
Μετά το 2030 θα πουλάνε μόνο αυτοκίνητα που θα είναι κάτω από 50 γρ. ρύπους, οπότε μόνο τα phev το πιάνουν που η Τογιότα είναι πίσω, ενώ οι Ευρωπαίοι μπροστά.
Τι φόρο;
Σου βρήκα κάτι, υπάρχουν πολλά άμα ψάξεις..
@george-0 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@iceman7 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@criuser said in BMW 1 Series F70 (2024):
Σύμφωνα με όσα ισχύουν από 1/1/2025, ότι βγάζει πάνω από 95 γραμμάρια ρύπους πληρώνει φόρο.
Το γιάρις κρός βγάζει από 101 και το υβριδικό C3 117.
Αρα και τα δύο πληρώνουν φόρο.
Μετά το 2030 θα πουλάνε μόνο αυτοκίνητα που θα είναι κάτω από 50 γρ. ρύπους, οπότε μόνο τα phev το πιάνουν που η Τογιότα είναι πίσω, ενώ οι Ευρωπαίοι μπροστά.
Τι φόρο;
Τελος κυκλοφοριας εννοει αλλα ειναι πρωιμη η συζητηση.
Οχι βέβαια. Φόρο στις εταιρείες παραγωγής απ΄ ευθείας ο οποίος θα περάσει στις τιμές των αυτοκινήτων, των θερμικών και υβριδικών δηλαδή, ώστε να γίνουν πιο ελκυστικά τα ηλεκτρικά, αλλά και σαν προσωρινή λύση τα phev.
Δεν το ηξερα αυτο. Παντως οτι τα Plug in hybrid εχουν λιγοτερες εκπομπες ανθρακα ειναι αυθαίρετο καθως επαφιεται στο χρηστη ποσο θα το χρησιμοποιει ως υβριδικο.
-
Σωστό αυτό, αλλά από την στιγμή που υπολογίζεται έτσι στον νόμο, αυτό λαμβάνουμε υπ΄ όψη.
-
@criuser said in BMW 1 Series F70 (2024):
Πόσοι χρειάζονται τέτοιου είδους υβριδικά, γιατί περνάνε την ζωή τους πίσω από το Τρόλει Κολιάτσου - Παγκράτι ?
ΟΛΟΙ όσοι κινούνται στις Ευρωπαϊκές μεγαλουπόλεις - έχει δει την κίνηση που έχει το Λονδίνο, Παρίσι, Φρανκφούρτη, Βουδαπέστη, Βουκουρέστι κλπ.? Χειρότερα και από τα δικά μας - μην κοιτάς εσύ που έχεις την πολυτέλεια να κινείσαι σε ώρες μη αιχμής. Άρα μιλάμε για πάνω από το 50% των οδηγών!
Η διαφορά ειναι ότι στις σοβαρές πόλεις έχουν και σοβαρά ΜΜΜ, οπότε η ανάκγη για αμάξι ειναι μικρότερη, αλλά υπαρκτή. Στην Αθήνα ειναι μονόδρομος.
-
@criuser said in BMW 1 Series F70 (2024):
Οχι βέβαια. Φόρο στις εταιρείες παραγωγής απ΄ ευθείας ο οποίος θα περάσει στις τιμές των αυτοκινήτων, των θερμικών και υβριδικών δηλαδή, ώστε να γίνουν πιο ελκυστικά τα ηλεκτρικά, αλλά και σαν προσωρινή λύση τα phev.
Ήδη υπάρχει αυτό, δεν ειναι κάτι νέο. Γιατί νομίζεις έχουν εκοξευτεί οι τιμές των αυτοκινήτων? Γιατί το πρόστιμο που πληρώνουν οι εταιρίες, το μετακυλούν στον αγοραστή.
-
@criuser said in BMW 1 Series F70 (2024):
Σωστό αυτό, αλλά από την στιγμή που υπολογίζεται έτσι στον νόμο, αυτό λαμβάνουμε υπ΄ όψη.
Νομος ειναι το δικιο της Toyota
-
@fanis75 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@criuser said in BMW 1 Series F70 (2024):
Πόσοι χρειάζονται τέτοιου είδους υβριδικά, γιατί περνάνε την ζωή τους πίσω από το Τρόλει Κολιάτσου - Παγκράτι ?
ΟΛΟΙ όσοι κινούνται στις Ευρωπαϊκές μεγαλουπόλεις - έχει δει την κίνηση που έχει το Λονδίνο, Παρίσι, Φρανκφούρτη, Βουδαπέστη, Βουκουρέστι κλπ.? Χειρότερα και από τα δικά μας - μην κοιτάς εσύ που έχεις την πολυτέλεια να κινείσαι σε ώρες μη αιχμής. Άρα μιλάμε για πάνω από το 50% των οδηγών!
Η διαφορά ειναι ότι στις σοβαρές πόλεις έχουν και σοβαρά ΜΜΜ, οπότε η ανάκγη για αμάξι ειναι μικρότερη, αλλά υπαρκτή. Στην Αθήνα ειναι μονόδρομος.
Πολύ σωστά. Τον τελευταίο καιρό η κατανάλωση στο πούμα στην επιστροφή από δουλειά είναι μεταξύ 10,5-12,5 λ/100 λόγω κίνησης και ανηφόρας, σταμάτα-ξεκίνα. Με τέτοιες συνθήκες είναι εντελώς λανθασμένη βενζίνας και μάνιουαλ.
-
@famas said in BMW 1 Series F70 (2024):
Πολύ σωστά. Τον τελευταίο καιρό η κατανάλωση στο πούμα στην επιστροφή από δουλειά είναι μεταξύ 10,5-12,5 λ/100 λόγω κίνησης και ανηφόρας, σταμάτα-ξεκίνα. Με τέτοιες συνθήκες είναι εντελώς λανθασμένη βενζίνας και μάνιουαλ.
Το ξέρω. Δυστυχώς, επειδή κινούμαι κατά 90% εντός Αττικής και σε ώρες αιχμής, έχω δει την κατανάλωση σε πολλά αυτοκίνητα που είχα. Ακόμα και το Πάντα ήταν στο 7αρι. Οπότε για εμένα το υβρίδιο ήταν η λογική επιλογή-μονόδρομος. Τώρα με του πατέρα μου ειμαι στα 20+λίτρα για πλάκα, γεμίζω το ρεζερβουάρ των 60+ λίτρων και έχω αυτονομία 300χλμ....
Η γυναίκα μου με το υβρίδιο γλυτώνει πάνω από €100/μήνα. Οπότε όλα ειναι θέμα του που κινείται ο καθένας. Εεε η πλειοψηφία είναι εργαζόμενοι που κινούνται στις ώρες αιχμής, χωρίς εναλλακτική διαδρομή ή μέσο.
-
@civil357 said in BMW 1 Series F70 (2024):
Γιατί να κάτσει να ασχοληθεί η bmw ή άλλος Ευρωπαίος κατασκευαστής με λύση πλήρως υβριδική ,αν δε το έχει πράξει ήδη;
Λύση μετάβασης υπάρχει ήδη . ενισχυμένος μικρουβριδισμός, πείτε το όπως θέλετε. Επίσης αν η πλατφόρμα του το επιτρέπει , έχει έτοιμη πολύ αποδοτική λύση phev ( παραδείγματα 308 Golf και λοιπά ), ιδίως η bmw , και δοκιμασμένη αρκετά χρόνια πια.Από τη στιγμή που μέχρι τώρα Γερμανοί, Στελάντις και λοιποί, δεν παρουσίασαν λύση πλήρως υβριδικού , δε νομίζω ότι θα το κάνουν και ποτέ. Επένδυσαν σε μπρίζα για πλήρη υβριδισμό και τις λοιπές λύσεις, γιατί να το κάνουν τώρα ΑΝ ισχύσει ο ορίζοντας του 35 , μιλάμε για 10 χρόνια μόλις , δύο γενιές μοντέλων μόλις για να αποσβέσουν.
...
Αυτό σκεφτόμουν και έλεγα αν το πει και κάποιος άλλος. Αν δεν είχαν ήδη υβριδικά στην αγορά οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές είναι ήδη πολύ αργά να βγάλουν τώρα.
@criuser said in BMW 1 Series F70 (2024):
Σύμφωνα με όσα ισχύουν από 1/1/2025, ότι βγάζει πάνω από 95 γραμμάρια ρύπους πληρώνει φόρο.
Το γιάρις κρός βγάζει από 101 και το υβριδικό C3 117.
Αρα και τα δύο πληρώνουν φόρο.
Μετά το 2030 θα πουλάνε μόνο αυτοκίνητα που θα είναι κάτω από 50 γρ. ρύπους, οπότε μόνο τα phev το πιάνουν που η Τογιότα είναι πίσω, ενώ οι Ευρωπαίοι μπροστά.
93,6 (?!) g είναι το όριο και είναι fleet wide ανά κατασκευαστή και με μ.ο. βάρους κιόλας. Οπότε αν για κάθε 1 υβριδικό C3 πουλάει και 1 ηλεκτρικό C3 είναι στα 58,5.
Και να ένας ακόμα λόγος που δεν έχει νόημα σήμερα να βγάλουν υβριδικά οι Ευρωπαίοι.
-
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
@vagkirk said in BMW 1 Series F70 (2024):
το τοπ 3 (Leon , Focus, Golf)
Ε όχι και το Golf στην κορυφή της συμπεριφοράς, όταν υπάρχει Mazda 3 και Honda Civic, ή έστω και Mercedes A Class και Audi A3.
Έβαλα στην εξίσωση τους πιθανούς λογικούς αντιπάλους με συντελεστή βαρύτητας την τιμή αγοράς.
Το Civic δεν το θεωρώ αντίπαλο του , ξεκινάει από 40.000€ , είναι 2λιτρο που αποτελεί αντικίνητρο για πολλούς, αλλά το κυριότερο είναι πολύ ανώτερο οδηγικά κατά την άποψη μου από τον άσσο, το βλέπω μια κατηγορία επάνω,και το προηγούμενο Civic 1.5 182 ήταν παντού καλύτερο από τον άσσο.
Το mazda 3 δεν το έβαλα λόγω παντελούς έλλειψης ενδιαφέροντος δυστυχώς στη χώρα μας λόγω κινητήρα.
Α3 και Αclass είναι πανάκριβα με λιγότερα άλογα και εξοπλισμό από τον νέο Άσσο.
Εντάξει δεν είναι και τόσο μακριά το Golf οδηγικά, εγώ προσωπικά βρίσκω μόνο 5-10% διαφορές σε όλα σχεδόν τα C hatch της αγοράς στο οδηγικό κομμάτι.
Οι διαφορές βρίσκονται κυρίως στην αίσθηση που σου βγάζει το τιμόνι ως προς την πληροφόρηση , στην αμεσότητα του turn in που λέμε σε σφιχτές και μεσαίες στροφές- σχεδόν όλα είναι πλέον καλά σε αυτό τον τομέα, δεν υπάρχει κάποιο ενοχλητικά υποστροφικο, που χαζεύει επικίνδυνα κλπ- και μετά στο ποσό καλά κρατάει σε πολύ υψηλές ταχύτητες σε ευθείες και καμπες της ΕΟ.Για να καταλάβεις , κατά την άποψη μου , για τα δικά μου γούστα, το καλύτερο οδηγικά C hatch είναι το Corolla γιατί είναι πραγματικά ζουζούνι στον τομέα του turn in με υπέροχο τιμόνι σε πληροφόρηση και ακρίβεια. Αλλά δυστυχώς σε σχέση με τα υπόλοιπα νομίζεις πως οδηγείς την οτομοτρις μόλις του ζητήσεις άμεσες επιταχύνσεις ή θέλεις να κινηθείς διαρκώς πάνω από τα 150 συνεχώς σε ΕΟ.
Και overall καλύτερο χωρίς τα μειονεκτήματα του Corolla είναι το προηγούμενο 308 , τιμόνι , αμεσότητα, τεράστια όρια πρόσφυσης, και άνεση όλα σε υψηλό βαθμό, πεζαρα αληθινή.
Αυτά που δεν έχω ποτέ αντιληφθεί γιατί θεωρούνται τόσο καλά οδηγικά είναι τα Focus (τις τελευταίες γενιές εννοώ) και Leon. Το Focus είναι ίδιο με το Golf , δεν μπορώ να βρω την παραμικρή διαφορά σε αίσθηση, το Leon είναι απλά πιο σκληρό.
Φυσικά όλα αυτά που λέω είναι με βάση μικρές δοκιμές εκτός από τα 308 και Corolla, και με βάση το δικό μου στυλ οδήγησης που είμαι ατσαλος με φρένα μέσα στη στροφή, πολλές διορθώσεις στο τιμόνι, σφήνες στην κίνηση και κυρίως υψηλή ταχύτητα εισόδου δηλαδή.
-
@vagkirk said in BMW 1 Series F70 (2024):
Για να καταλάβεις , κατά την άποψη μου , για τα δικά μου γούστα, το καλύτερο οδηγικά C hatch είναι το Corolla γιατί είναι πραγματικά ζουζούνι στον τομέα του turn in με υπέροχο τιμόνι σε πληροφόρηση και ακρίβεια. Αλλά δυστυχώς σε σχέση με τα υπόλοιπα νομίζεις πως οδηγείς την οτομοτρις μόλις του ζητήσεις άμεσες επιταχύνσεις ή θέλεις να κινηθείς διαρκώς πάνω από τα 150 συνεχώς σε ΕΟ.
Αυτά που δεν έχω ποτέ αντιληφθεί γιατί θεωρούνται τόσο καλά οδηγικά είναι τα Focus (τις τελευταίες γενιές εννοώ) και Leon. Το Focus είναι ίδιο με το Golf , δεν μπορώ να βρω την παραμικρή διαφορά σε αίσθηση, το Leon είναι απλά πιο σκληρό.
-
Υπάρχει και η αμιγώς θερμική που δεν κάνει έτσι ή η νέα 2λιτρη με τα 200 άλογα που ξυρίζει!!
-
Το Φόκους (για εμένα) είναι πολύ καλύτεορ το γκόλφ - μιλάω για αυτό με τους πολλαπλούς. Το καλύτερο χατς που έχω οδηγήσει σε θέμα οδικής συμπερφοράς. Αλλά έχω οδηγήσει μόνο το ST Line.
-
-
@dstou said in BMW 1 Series F70 (2024):
Αλλά υπάρχει αντίλογος και σε αυτό: πες ότι πληρώνω και μιας που δεν έχετε 1500 πετρέλαιο, έχετε φουλ υβρίδιο? -> Όχι
Όπως ειπώθηκε και παραπάνω δεν υπάρχει κανένας λόγος για φουλ υβριδικά ακόμη και για PHEV κατά την άποψη μου.
Έπρεπε η στρατηγική των Ευρωπαίων να μοιραστεί ανάμεσα σε μικρά , καλά και φθηνά ηλεκτρικά με πραγματική αυτονομία στα 250 χλμ και με διπλή επιδότηση αν κατασκευάζονται σε Ευρωπαϊκή χώρα, και από την άλλη σε διλιτρες ντιζελαρες mild hybrid για οικονομικά μεγάλα ταξίδια και περιαστικές μετακινήσεις με μ.ο 3-5 L/100km
Εγώ προσωπικά ποντάρω πως το μέλλον είναι στον 2.0 ΤDI του VAG , και στα μικρά κινέζικοα ηλεκτρικά όπως το Dolphin και ένα άλλο πιο μικρό που έχει η BYD και δεν το έχει φέρει ακόμη Ευρώπη.
BMW 1 Series F70 (2024)