Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 708
    • 709
    • 710
    • 711
    • 712
    • 897
    • 898
    • 710 / 898
    Περί αυτοκίνησης
    161
    17944
    408061
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      andya3 @dettol last edited by

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Για λύστε μου βρε ηλεκτροκίνητοι μια απορία.

      Ας πούμε ότι στις μεγάλες πόλεις και στην εθνική βρίσκεις φορτιστές. Δεν ξέρω αν είναι πολλοί, λίγοι, τι διαθεσιμότητα έχουν, αν δουλευουν όλοι κλπ. Αλλά ας υποθέσουμε ότι με τον άλλο ή τον άλλο τρόπο βρίσκεις.

      Δεν είναι όμως μόνο μεγάλες πόλεις και εθνική η χώρα. Πας για παράδειγμα διακοπές στη Νάξο, ή τη Σύρο ή την Πύλο, ή την Κέρκυρα, ή κάνεις μια μεγάλη επαρχιακή διαδρομή, τι γίνεται?

      Σταματάς στο πρώτο σπίτι που θα βρεις κοντά στο δρόμο και τους λες "να σου δώσω μια μπαλαντέζα να τη βάλεις σε μια πρίζα σου, γιατί είναι έτοιμο να μείνει το αυτοκίνητο?" 😊

      Στην ηπειρωτική Ελλάδα είναι πραγματικά δύσκολο να αντιμετωπίσεις πρόβλημα.
      Στα νησιά τα πράγματα είναι όντως χειρότερα. Εκεί θέλει συνεννόηση με το κατάλυμα ώστε να δεις αν σε αφήνουν να φορτίζεις. Επίσης, αν υπάρχει κάποιος ΑΒ σουπερμάρκετ, συνήθως έχει και ac φορτιστές.
      Μια έσχατη λύση είναι η φόρτιση στη μαρίνα του νησιού, αλλά θα πρέπει να έχεις adapter για τον mobile charger σου. Τα νησιά δεν με ενθουσιάζουν γενικά οπότε είναι λίγο blind spot στις γνώσεις μου. Το καλοκαίρι πήγα Λήμνο και φόρτιζα είτε στο ξενοδοχείο (σουκο) είτε στον ΑΒ.

      Μ' όλα αυτά που έγραψες, νοιώθω μια ψυχολογική κούραση πριν καν ξεκινήσω τις διακοπές μου με ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
      Άμα πάρω ηλεκτρικό, θα νοικιάζω θερμικό στον τόπο διακοπών, να γλυτώνω και τα μεταφορικά με το καράβι. 😊

      Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • piliourits
        piliourits @dettol last edited by

        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        Οσοι οδηγοι ταξι εχω διαβασει/δει συνεντευξεις τους, που εχουν παρει ηλεκτρικα, τα εχουν εξολοκληρου δικα τους και τα δουλευουν μονοι τους. Επισης, μπορουν και φορτιζουν σπιτι τους το βραδυ και σε καποιον ταχυφορτιστη κατα τη διαρκεια της ημερας. Μαλλον ειναι μικρο το υποσυνολο των αυτοκινητιστων που ικανοποιουν αυτους τους ορους.
        Επισης, και χωρις να γινω ελιτιστης, αλλα δεν ειναι παντα ουτε οι πιο μορφωμενοι αλλα ουτε ο πιο καλα ενημερωμενοι συνανθρωποι μας.
        Ενω φορτιζα στις διακοπες με ειχε πλησιασει ενας ταξιτζης και με ρωτουσε. Οταν του ειπα οτι το κρατος δινει επιδοτηση 22.500 ενθουσιαστηκε. Δεν το γνωριζε!

        Έτσι είναι όντως.
        Αλλά αν του έλεγες ότι πρέπει να βρει 50 χιλιάρικα ζεστά και μετά να περιμένει επιστροφή ΦΠΑ και έγκριση της επιδότησης για εκταμίευσή της σε 15 μήνες τουλάχιστον, εφόσον είναι τοτε ασφαλιστικά και φορολογικά ενήμερος, μάλλον θα κρεμούσε τα μούτρα και θα έψαχνε που θα βρει φθηνότερα κινέζικα λάστιχα και ιμιτασιον τακάκια για το ντίζελ 15ετιας (που δεν χρειάζεται καν ξήλωμα ντιπιεφ, αν δεν είχαν τότε)...

        Mountains all around me, reaching out to heaven...

        R 1 Reply Last reply Reply Quote 5
        • D
          dettol @andya3 last edited by

          @andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          @andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          Για λύστε μου βρε ηλεκτροκίνητοι μια απορία.

          Ας πούμε ότι στις μεγάλες πόλεις και στην εθνική βρίσκεις φορτιστές. Δεν ξέρω αν είναι πολλοί, λίγοι, τι διαθεσιμότητα έχουν, αν δουλευουν όλοι κλπ. Αλλά ας υποθέσουμε ότι με τον άλλο ή τον άλλο τρόπο βρίσκεις.

          Δεν είναι όμως μόνο μεγάλες πόλεις και εθνική η χώρα. Πας για παράδειγμα διακοπές στη Νάξο, ή τη Σύρο ή την Πύλο, ή την Κέρκυρα, ή κάνεις μια μεγάλη επαρχιακή διαδρομή, τι γίνεται?

          Σταματάς στο πρώτο σπίτι που θα βρεις κοντά στο δρόμο και τους λες "να σου δώσω μια μπαλαντέζα να τη βάλεις σε μια πρίζα σου, γιατί είναι έτοιμο να μείνει το αυτοκίνητο?" 😊

          Στην ηπειρωτική Ελλάδα είναι πραγματικά δύσκολο να αντιμετωπίσεις πρόβλημα.
          Στα νησιά τα πράγματα είναι όντως χειρότερα. Εκεί θέλει συνεννόηση με το κατάλυμα ώστε να δεις αν σε αφήνουν να φορτίζεις. Επίσης, αν υπάρχει κάποιος ΑΒ σουπερμάρκετ, συνήθως έχει και ac φορτιστές.
          Μια έσχατη λύση είναι η φόρτιση στη μαρίνα του νησιού, αλλά θα πρέπει να έχεις adapter για τον mobile charger σου. Τα νησιά δεν με ενθουσιάζουν γενικά οπότε είναι λίγο blind spot στις γνώσεις μου. Το καλοκαίρι πήγα Λήμνο και φόρτιζα είτε στο ξενοδοχείο (σουκο) είτε στον ΑΒ.

          Μ' όλα αυτά που έγραψες, νοιώθω μια ψυχολογική κούραση πριν καν ξεκινήσω τις διακοπές μου με ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
          Άμα πάρω ηλεκτρικό, θα νοικιάζω θερμικό στον τόπο διακοπών, να γλυτώνω και τα μεταφορικά με το καράβι. 😊

          Όσο θυμάμαι την εμπειρία μου στο καράβι, δεν θέλω να ξανά πάω σε νησί γενικά. Ισως θασο ή άνδρο μόνο που δεν είναι πολλές οι ώρες παραμονής εντός του πλοίου.

          A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            andya3 @dettol last edited by

            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            Για λύστε μου βρε ηλεκτροκίνητοι μια απορία.

            Ας πούμε ότι στις μεγάλες πόλεις και στην εθνική βρίσκεις φορτιστές. Δεν ξέρω αν είναι πολλοί, λίγοι, τι διαθεσιμότητα έχουν, αν δουλευουν όλοι κλπ. Αλλά ας υποθέσουμε ότι με τον άλλο ή τον άλλο τρόπο βρίσκεις.

            Δεν είναι όμως μόνο μεγάλες πόλεις και εθνική η χώρα. Πας για παράδειγμα διακοπές στη Νάξο, ή τη Σύρο ή την Πύλο, ή την Κέρκυρα, ή κάνεις μια μεγάλη επαρχιακή διαδρομή, τι γίνεται?

            Σταματάς στο πρώτο σπίτι που θα βρεις κοντά στο δρόμο και τους λες "να σου δώσω μια μπαλαντέζα να τη βάλεις σε μια πρίζα σου, γιατί είναι έτοιμο να μείνει το αυτοκίνητο?" 😊

            Στην ηπειρωτική Ελλάδα είναι πραγματικά δύσκολο να αντιμετωπίσεις πρόβλημα.
            Στα νησιά τα πράγματα είναι όντως χειρότερα. Εκεί θέλει συνεννόηση με το κατάλυμα ώστε να δεις αν σε αφήνουν να φορτίζεις. Επίσης, αν υπάρχει κάποιος ΑΒ σουπερμάρκετ, συνήθως έχει και ac φορτιστές.
            Μια έσχατη λύση είναι η φόρτιση στη μαρίνα του νησιού, αλλά θα πρέπει να έχεις adapter για τον mobile charger σου. Τα νησιά δεν με ενθουσιάζουν γενικά οπότε είναι λίγο blind spot στις γνώσεις μου. Το καλοκαίρι πήγα Λήμνο και φόρτιζα είτε στο ξενοδοχείο (σουκο) είτε στον ΑΒ.

            Μ' όλα αυτά που έγραψες, νοιώθω μια ψυχολογική κούραση πριν καν ξεκινήσω τις διακοπές μου με ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
            Άμα πάρω ηλεκτρικό, θα νοικιάζω θερμικό στον τόπο διακοπών, να γλυτώνω και τα μεταφορικά με το καράβι. 😊

            Όσο θυμάμαι την εμπειρία μου στο καράβι, δεν θέλω να ξανά πάω σε νησί γενικά. Ισως θασο ή άνδρο μόνο που δεν είναι πολλές οι ώρες παραμονής εντός του πλοίου.

            Ας μην περιοριστούμε στα νησιά. Νομίζω είναι γενικά δύσκολο να κάνεις επαρχιακές διαδρομές με ηλεκτρικό.

            Άλλο να περνάς κοντά από τον Πύργο ή την Καλαμμάτα ή τη Λαμία και να κάνεις κάπου μια στάση να βάλεις βενζίνη. Κι αυτό πάλι αν δε βρεις βενζινάδικο σε κάποιο χωριό, που θα βρεις οπωσδήποτε.
            Άλλο να πρέπει να κάνεις υποχρεωτική στάση στην πόλη για να φορτίσεις και να ψάχνεις που έχει φορτιστή και αν δουλεύει και αν είναι διαθέσιμος.

            Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

            D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              dettol @andya3 last edited by

              @andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              Για λύστε μου βρε ηλεκτροκίνητοι μια απορία.

              Ας πούμε ότι στις μεγάλες πόλεις και στην εθνική βρίσκεις φορτιστές. Δεν ξέρω αν είναι πολλοί, λίγοι, τι διαθεσιμότητα έχουν, αν δουλευουν όλοι κλπ. Αλλά ας υποθέσουμε ότι με τον άλλο ή τον άλλο τρόπο βρίσκεις.

              Δεν είναι όμως μόνο μεγάλες πόλεις και εθνική η χώρα. Πας για παράδειγμα διακοπές στη Νάξο, ή τη Σύρο ή την Πύλο, ή την Κέρκυρα, ή κάνεις μια μεγάλη επαρχιακή διαδρομή, τι γίνεται?

              Σταματάς στο πρώτο σπίτι που θα βρεις κοντά στο δρόμο και τους λες "να σου δώσω μια μπαλαντέζα να τη βάλεις σε μια πρίζα σου, γιατί είναι έτοιμο να μείνει το αυτοκίνητο?" 😊

              Στην ηπειρωτική Ελλάδα είναι πραγματικά δύσκολο να αντιμετωπίσεις πρόβλημα.
              Στα νησιά τα πράγματα είναι όντως χειρότερα. Εκεί θέλει συνεννόηση με το κατάλυμα ώστε να δεις αν σε αφήνουν να φορτίζεις. Επίσης, αν υπάρχει κάποιος ΑΒ σουπερμάρκετ, συνήθως έχει και ac φορτιστές.
              Μια έσχατη λύση είναι η φόρτιση στη μαρίνα του νησιού, αλλά θα πρέπει να έχεις adapter για τον mobile charger σου. Τα νησιά δεν με ενθουσιάζουν γενικά οπότε είναι λίγο blind spot στις γνώσεις μου. Το καλοκαίρι πήγα Λήμνο και φόρτιζα είτε στο ξενοδοχείο (σουκο) είτε στον ΑΒ.

              Μ' όλα αυτά που έγραψες, νοιώθω μια ψυχολογική κούραση πριν καν ξεκινήσω τις διακοπές μου με ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
              Άμα πάρω ηλεκτρικό, θα νοικιάζω θερμικό στον τόπο διακοπών, να γλυτώνω και τα μεταφορικά με το καράβι. 😊

              Όσο θυμάμαι την εμπειρία μου στο καράβι, δεν θέλω να ξανά πάω σε νησί γενικά. Ισως θασο ή άνδρο μόνο που δεν είναι πολλές οι ώρες παραμονής εντός του πλοίου.

              Ας μην περιοριστούμε στα νησιά. Νομίζω είναι γενικά δύσκολο να κάνεις επαρχιακές διαδρομές με ηλεκτρικό.

              Άλλο να περνάς κοντά από τον Πύργο ή την Καλαμμάτα ή τη Λαμία και να κάνεις κάπου μια στάση να βάλεις βενζίνη. Κι αυτό πάλι αν δε βρεις βενζινάδικο σε κάποιο χωριό, που θα βρεις οπωσδήποτε.
              Άλλο να πρέπει να κάνεις υποχρεωτική στάση στην πόλη για να φορτίσεις και να ψάχνεις που έχει φορτιστή και αν δουλεύει και αν είναι διαθέσιμος.

              Εχουν ξανά γίνει αυτές οι συζητήσεις. Κατέβασε PlugShare και ABRP και πειραματισου.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A d P
                A d P moderator last edited by A d P

                @andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                Για λύστε μου βρε ηλεκτροκίνητοι μια απορία.

                Ας πούμε ότι στις μεγάλες πόλεις και στην εθνική βρίσκεις φορτιστές. Δεν ξέρω αν είναι πολλοί, λίγοι, τι διαθεσιμότητα έχουν, αν δουλευουν όλοι κλπ. Αλλά ας υποθέσουμε ότι με τον άλλο ή τον άλλο τρόπο βρίσκεις.

                Δεν είναι όμως μόνο μεγάλες πόλεις και εθνική η χώρα. Πας για παράδειγμα διακοπές στη Νάξο, ή τη Σύρο ή την Πύλο, ή την Κέρκυρα, ή κάνεις μια μεγάλη επαρχιακή διαδρομή, τι γίνεται?

                Σταματάς στο πρώτο σπίτι που θα βρεις κοντά στο δρόμο και τους λες "να σου δώσω μια μπαλαντέζα να τη βάλεις σε μια πρίζα σου, γιατί είναι έτοιμο να μείνει το αυτοκίνητο?" 😊

                Στην ηπειρωτική Ελλάδα είναι πραγματικά δύσκολο να αντιμετωπίσεις πρόβλημα.
                Στα νησιά τα πράγματα είναι όντως χειρότερα. Εκεί θέλει συνεννόηση με το κατάλυμα ώστε να δεις αν σε αφήνουν να φορτίζεις. Επίσης, αν υπάρχει κάποιος ΑΒ σουπερμάρκετ, συνήθως έχει και ac φορτιστές.
                Μια έσχατη λύση είναι η φόρτιση στη μαρίνα του νησιού, αλλά θα πρέπει να έχεις adapter για τον mobile charger σου. Τα νησιά δεν με ενθουσιάζουν γενικά οπότε είναι λίγο blind spot στις γνώσεις μου. Το καλοκαίρι πήγα Λήμνο και φόρτιζα είτε στο ξενοδοχείο (σουκο) είτε στον ΑΒ.

                Μ' όλα αυτά που έγραψες, νοιώθω μια ψυχολογική κούραση πριν καν ξεκινήσω τις διακοπές μου με ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
                Άμα πάρω ηλεκτρικό, θα νοικιάζω θερμικό στον τόπο διακοπών, να γλυτώνω και τα μεταφορικά με το καράβι. 😊

                Όσο θυμάμαι την εμπειρία μου στο καράβι, δεν θέλω να ξανά πάω σε νησί γενικά. Ισως θασο ή άνδρο μόνο που δεν είναι πολλές οι ώρες παραμονής εντός του πλοίου.

                Ας μην περιοριστούμε στα νησιά. Νομίζω είναι γενικά δύσκολο να κάνεις επαρχιακές διαδρομές με ηλεκτρικό.

                Άλλο να περνάς κοντά από τον Πύργο ή την Καλαμμάτα ή τη Λαμία και να κάνεις κάπου μια στάση να βάλεις βενζίνη. Κι αυτό πάλι αν δε βρεις βενζινάδικο σε κάποιο χωριό, που θα βρεις οπωσδήποτε.
                Άλλο να πρέπει να κάνεις υποχρεωτική στάση στην πόλη για να φορτίσεις και να ψάχνεις που έχει φορτιστή και αν δουλεύει και αν είναι διαθέσιμος.

                Εξαρτάται που κινείται ο καθένας....
                Τα δικά μου στάνταρ ταξίδια είναι:
                Στο χωριό στη Χαλκιδική 100χλμ (σουκο) και
                Στο χωριό στις Σέρρες 80 χλμ (σουκο)
                Αλεξανδρούπολη 300χλμ (μεσοτοιχία στο ξενοδοχείο 🏨 έχει φορτιστή )
                Ιωάννινα 260χλμ (στα περισσότερα ξενοδοχεία που είδα παρέχεται φόρτιση)
                Τα υπόλοιπα χλμ μου είναι πέριξ του σπιτιού μου, οπότε δεν με απασχολεί 😁
                θα μπορούσα άνετα να έχω ηλεκτρικό.

                R-LINE

                A 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • A
                  andya3 @A d P last edited by

                  @a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  Για λύστε μου βρε ηλεκτροκίνητοι μια απορία.

                  Ας πούμε ότι στις μεγάλες πόλεις και στην εθνική βρίσκεις φορτιστές. Δεν ξέρω αν είναι πολλοί, λίγοι, τι διαθεσιμότητα έχουν, αν δουλευουν όλοι κλπ. Αλλά ας υποθέσουμε ότι με τον άλλο ή τον άλλο τρόπο βρίσκεις.

                  Δεν είναι όμως μόνο μεγάλες πόλεις και εθνική η χώρα. Πας για παράδειγμα διακοπές στη Νάξο, ή τη Σύρο ή την Πύλο, ή την Κέρκυρα, ή κάνεις μια μεγάλη επαρχιακή διαδρομή, τι γίνεται?

                  Σταματάς στο πρώτο σπίτι που θα βρεις κοντά στο δρόμο και τους λες "να σου δώσω μια μπαλαντέζα να τη βάλεις σε μια πρίζα σου, γιατί είναι έτοιμο να μείνει το αυτοκίνητο?" 😊

                  Στην ηπειρωτική Ελλάδα είναι πραγματικά δύσκολο να αντιμετωπίσεις πρόβλημα.
                  Στα νησιά τα πράγματα είναι όντως χειρότερα. Εκεί θέλει συνεννόηση με το κατάλυμα ώστε να δεις αν σε αφήνουν να φορτίζεις. Επίσης, αν υπάρχει κάποιος ΑΒ σουπερμάρκετ, συνήθως έχει και ac φορτιστές.
                  Μια έσχατη λύση είναι η φόρτιση στη μαρίνα του νησιού, αλλά θα πρέπει να έχεις adapter για τον mobile charger σου. Τα νησιά δεν με ενθουσιάζουν γενικά οπότε είναι λίγο blind spot στις γνώσεις μου. Το καλοκαίρι πήγα Λήμνο και φόρτιζα είτε στο ξενοδοχείο (σουκο) είτε στον ΑΒ.

                  Μ' όλα αυτά που έγραψες, νοιώθω μια ψυχολογική κούραση πριν καν ξεκινήσω τις διακοπές μου με ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
                  Άμα πάρω ηλεκτρικό, θα νοικιάζω θερμικό στον τόπο διακοπών, να γλυτώνω και τα μεταφορικά με το καράβι. 😊

                  Όσο θυμάμαι την εμπειρία μου στο καράβι, δεν θέλω να ξανά πάω σε νησί γενικά. Ισως θασο ή άνδρο μόνο που δεν είναι πολλές οι ώρες παραμονής εντός του πλοίου.

                  Ας μην περιοριστούμε στα νησιά. Νομίζω είναι γενικά δύσκολο να κάνεις επαρχιακές διαδρομές με ηλεκτρικό.

                  Άλλο να περνάς κοντά από τον Πύργο ή την Καλαμμάτα ή τη Λαμία και να κάνεις κάπου μια στάση να βάλεις βενζίνη. Κι αυτό πάλι αν δε βρεις βενζινάδικο σε κάποιο χωριό, που θα βρεις οπωσδήποτε.
                  Άλλο να πρέπει να κάνεις υποχρεωτική στάση στην πόλη για να φορτίσεις και να ψάχνεις που έχει φορτιστή και αν δουλεύει και αν είναι διαθέσιμος.

                  Εξαρτάται που κινείται ο καθένας....
                  Τα δικά μου στάνταρ ταξίδια είναι:
                  Στο χωριό στη Χαλκιδική 100χλμ (σουκο) και
                  Στο χωριό στις Σέρρες χλμ (σουκο)
                  Αλεξανδρούπολη 300χλμ (μεσοτοιχία στο ξενοδοχείο 🏨 έχει φορτιστή )
                  Ιωάννινα 260χλμ (στα περισσότερα ξενοδοχεία που είδα παρέχεται φόρτιση)
                  Τα υπόλοιπα χλμ μου είναι πέριξ του σπιτιού μου, οπότε δεν με απασχολεί 😁
                  θα μπορούσα άνετα να έχω ηλεκτρικό.

                  Εσύ το έχεις με το ηλεκτρικό με τις διαδρομές που κάνεις.

                  Εγώ αντιθέτως με τίποτα. Όπου γης και πατρίς. Αποφασίζω και πάω. Σιγά μην κάτσω να σχεδιάζω που θα φορτίσω στη διαδρομή και που θα βρω πρίζα εκεί που θα πάω.

                  Για την πόλη μάλιστα. Θα μου ήταν πολύ χρήσιμο ένα μικρό ηλεκτρικό. Είδα στο internet αυτό το γλάρο που αναφέρετε. Αντιγραφή του Picanto. Αν έχει και παρόμοιους χώρους και καλή τιμή λουκουμάκι φαίνεται.

                  Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • D
                    dimsabas last edited by

                    Όσοι ορέγεστε Seagull, χάνετε πολύτιμο χρόνο. Δεν θα υπάρχει επιδότηση όταν (αν) έρθει. Δείτε το Leapmotor T03, που είναι ήδη διαθέσιμο. 16 παρά ΜΕ την επιδότηση και φαίνεται εξαιρετικό. Ομολογώ ότι βγάζω το καπέλο στη Stellantis, έκανε πολύ καλή κίνηση με το προξενιό με τους Κινέζους.

                    https://cartalk.gr/

                    I .SPIROS. 0 2 Replies Last reply Reply Quote 9
                    • R
                      red_monster @piliourits last edited by

                      @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      Οσοι οδηγοι ταξι εχω διαβασει/δει συνεντευξεις τους, που εχουν παρει ηλεκτρικα, τα εχουν εξολοκληρου δικα τους και τα δουλευουν μονοι τους. Επισης, μπορουν και φορτιζουν σπιτι τους το βραδυ και σε καποιον ταχυφορτιστη κατα τη διαρκεια της ημερας. Μαλλον ειναι μικρο το υποσυνολο των αυτοκινητιστων που ικανοποιουν αυτους τους ορους.
                      Επισης, και χωρις να γινω ελιτιστης, αλλα δεν ειναι παντα ουτε οι πιο μορφωμενοι αλλα ουτε ο πιο καλα ενημερωμενοι συνανθρωποι μας.
                      Ενω φορτιζα στις διακοπες με ειχε πλησιασει ενας ταξιτζης και με ρωτουσε. Οταν του ειπα οτι το κρατος δινει επιδοτηση 22.500 ενθουσιαστηκε. Δεν το γνωριζε!

                      Έτσι είναι όντως.
                      Αλλά αν του έλεγες ότι πρέπει να βρει 50 χιλιάρικα ζεστά και μετά να περιμένει επιστροφή ΦΠΑ και έγκριση της επιδότησης για εκταμίευσή της σε 15 μήνες τουλάχιστον, εφόσον είναι τοτε ασφαλιστικά και φορολογικά ενήμερος, μάλλον θα κρεμούσε τα μούτρα και θα έψαχνε που θα βρει φθηνότερα κινέζικα λάστιχα και ιμιτασιον τακάκια για το ντίζελ 15ετιας (που δεν χρειάζεται καν ξήλωμα ντιπιεφ, αν δεν είχαν τότε)...

                      Αυτό

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        iceman7 @dimsabas last edited by

                        @dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        Όσοι ορέγεστε Seagull, χάνετε πολύτιμο χρόνο. Δεν θα υπάρχει επιδότηση όταν (αν) έρθει. Δείτε το Leapmotor T03, που είναι ήδη διαθέσιμο. 16 παρά ΜΕ την επιδότηση και φαίνεται εξαιρετικό. Ομολογώ ότι βγάζω το καπέλο στη Stellantis, έκανε πολύ καλή κίνηση με το προξενιό με τους Κινέζους.

                        Δεν είναι το παν η επιδότηση αν είναι να πάρεις κάτι καλύτερο.
                        Άλλωστε στα ποσα αυτά η επιδότηση θα είναι της τάξης των 3-4 χιλιάδων

                        W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • .SPIROS. 0
                          .SPIROS. 0 @dimsabas last edited by

                          @dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          Όσοι ορέγεστε Seagull, χάνετε πολύτιμο χρόνο. Δεν θα υπάρχει επιδότηση όταν (αν) έρθει. Δείτε το Leapmotor T03, που είναι ήδη διαθέσιμο. 16 παρά ΜΕ την επιδότηση και φαίνεται εξαιρετικό. Ομολογώ ότι βγάζω το καπέλο στη Stellantis, έκανε πολύ καλή κίνηση με το προξενιό με τους Κινέζους.

                          αυτο ναι, ειναι μια καλη λυση για (καπως) μικρο ηλεκτρικο. Καταφεραν βεβαια και 2πλασιασαν την τιμη του απο την Κινα μεχρι εδω.

                          cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • W
                            wantone @iceman7 last edited by

                            @iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            @dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            Όσοι ορέγεστε Seagull, χάνετε πολύτιμο χρόνο. Δεν θα υπάρχει επιδότηση όταν (αν) έρθει. Δείτε το Leapmotor T03, που είναι ήδη διαθέσιμο. 16 παρά ΜΕ την επιδότηση και φαίνεται εξαιρετικό. Ομολογώ ότι βγάζω το καπέλο στη Stellantis, έκανε πολύ καλή κίνηση με το προξενιό με τους Κινέζους.

                            Δεν είναι το παν η επιδότηση αν είναι να πάρεις κάτι καλύτερο.
                            Άλλωστε στα ποσα αυτά η επιδότηση θα είναι της τάξης των 3-4 χιλιάδων

                            3-4 χιλ ειναι πολλα χρηματα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • cirus
                              cirus @.SPIROS. 0 last edited by cirus

                              @spiros-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              Όσοι ορέγεστε Seagull, χάνετε πολύτιμο χρόνο. Δεν θα υπάρχει επιδότηση όταν (αν) έρθει. Δείτε το Leapmotor T03, που είναι ήδη διαθέσιμο. 16 παρά ΜΕ την επιδότηση και φαίνεται εξαιρετικό. Ομολογώ ότι βγάζω το καπέλο στη Stellantis, έκανε πολύ καλή κίνηση με το προξενιό με τους Κινέζους.

                              αυτο ναι, ειναι μια καλη λυση για (καπως) μικρο ηλεκτρικο. Καταφεραν βεβαια και 2πλασιασαν την τιμη του απο την Κινα μεχρι εδω.

                              Δεν υπάρχει ουτε θα υπάρξει μοντέλο στην κίνα με κοντινη τιμή εδώ σε σχεση με εκεί

                              Μην ξεχνάς ότι και τα VW και τα ευρωπαικά ΜΙΣΗ ΤΙΜΗ πουλιούνται εκεί τα περισσότερα!!!! Αν οχι μιση τιμή αρκετά φτηνότερα από εδώ!!!!

                              Cirus the virus

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • piliourits
                                piliourits last edited by

                                Προσωπικά πάντως, στις τιμές που έχω αντιληφθεί, Τέσλα θα αγόραζα ή κάτι άλλο πχ Χιουνται που δείχνει σοβαρή.
                                Για θέμα υποστήριξης και μεταπώλησης.
                                Νομίζω ότι όσο καλά (ακόμα και καλύτερα) να είναι τα Κινέζικα, το μπάσιμο του πρωτάρη στην αγορά θα έπρεπε να γίνει το πολύ στα 2/3 της τιμής των καθιερωμενων ήδη ανταγωνιστών. Κακό του κεφαλιού των Κινέζων, να τα δώσουν στους Έλληνες εισαγωγείς, ας τα πουλούσαν μόνο online σαν τη Τέσλα.

                                Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                D I 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  dettol @piliourits last edited by

                                  @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  Προσωπικά πάντως, στις τιμές που έχω αντιληφθεί, Τέσλα θα αγόραζα ή κάτι άλλο πχ Χιουνται που δείχνει σοβαρή.
                                  Για θέμα υποστήριξης και μεταπώλησης.
                                  Νομίζω ότι όσο καλά (ακόμα και καλύτερα) να είναι τα Κινέζικα, το μπάσιμο του πρωτάρη στην αγορά θα έπρεπε να γίνει το πολύ στα 2/3 της τιμής των καθιερωμενων ήδη ανταγωνιστών. Κακό του κεφαλιού των Κινέζων, να τα δώσουν στους Έλληνες εισαγωγείς, ας τα πουλούσαν μόνο online σαν τη Τέσλα.

                                  δεν ειναι θεμα ελληνικης αντιπροσωπειας, αλλα τιμης στην ευρωπη γενικα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • A
                                    antonmone last edited by

                                    BYD = 3η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία σε κεφαλαιοποίηση αγοράς παγκοσμίως!

                                    ΒYD = 23% μερίδιο αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων παγκοσμίως (1 στα 4 ηλεκτρικά είναι δικό της!)

                                    BYD - μέλη ελληνικου αυτοκινητιστικού φορουμ
                                    0-1! Τελικό.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • I
                                      iceman7 @piliourits last edited by

                                      @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      Προσωπικά πάντως, στις τιμές που έχω αντιληφθεί, Τέσλα θα αγόραζα ή κάτι άλλο πχ Χιουνται που δείχνει σοβαρή.
                                      Για θέμα υποστήριξης και μεταπώλησης.
                                      Νομίζω ότι όσο καλά (ακόμα και καλύτερα) να είναι τα Κινέζικα, το μπάσιμο του πρωτάρη στην αγορά θα έπρεπε να γίνει το πολύ στα 2/3 της τιμής των καθιερωμενων ήδη ανταγωνιστών. Κακό του κεφαλιού των Κινέζων, να τα δώσουν στους Έλληνες εισαγωγείς, ας τα πουλούσαν μόνο online σαν τη Τέσλα.

                                      Οι κινέζοι δεν πανε ποτε και πουθενα χωρις local guy...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • piliourits
                                        piliourits last edited by piliourits

                                        Δηλαδή, μάθανε ότι στην Ευρωπαϊκή αγορά απαυτωνόμαστε, πλακώσανε και οι Κινέζοι...

                                        Πως το γράψε ο μονμαν, προς το παρόν καλύτερα να ενδωσουμε στο Τογιοτισμό και από Κινέζους μόνο βελονισμό!

                                        Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • C
                                          civil357 last edited by

                                          Βέβαια κάπου διάβασα ότι Γερμανία οι Κινέζοι της Byd , πήραν πίσω την αντιπροσώπευση από τον τοπικό εισαγωγέα και αποφάσισαν να αναπτύξουν το δικό τους δίκτυο μέσω θυγατρικής.

                                          Τα μεγέθη της Ελλάδας όμως είναι πολύ μικρά για να τους απασχολούν ως προτεραιότητα σήμερα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • L
                                            lap last edited by

                                            Οι Έλληνες εισαγωγείς είναι οι μεταμοντέρνοι μπακάληδες στα χωριά που πουλάνε σε ότι τιμή γουστάρουν ότι θέλουν

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 708
                                            • 709
                                            • 710
                                            • 711
                                            • 712
                                            • 897
                                            • 898
                                            • 710 / 898
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr