Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 707
    • 708
    • 709
    • 710
    • 711
    • 907
    • 908
    • 709 / 908
    Περί αυτοκίνησης
    162
    18144
    412069
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      red_monster @dettol last edited by red_monster

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Προς τέρψη του φιλοθεάμων κοινού, ηλεκτρικά οχήματα και παρόμοιες υλοποιήσεις υπάρχουν δεκαετίες τώρα. Πως να το κάνουμε τώρα ; Το ξέρω ότι σε μερικούς μοιάζει ροκετ σαιενς αλλά δεν είναι έτσι τα πράγματα.

      Τίποτα δεν μοιάζει ρόκετ σάιενς, αν δεν πρέπει να πληρώσεις το ρίσκο εσύ από την τσέπη σου...😊

      Για αυτό περιμένουμε τα λήζιγνκ...

      Ως γνωστόν, τα αγορασμένα ηλεκτρικά πάνε με ταχύτητα ΚΤΕΛ, ενώ τα ληζινγκ ηλεκτρικά πάνε με ταχύτητα πυραύλου.

      Κανείς πως δεν καταλαβαίνεις και εσύ τώρα !
      Τα ηλεκτρικά ως αγορα ειναι για τους χαζούς, οι έξυπνοι αγοράζουν μεν ηλεκτρικά αλλά με λιζινγκ !
      Εξάλλου όλοι έχουμε τις ίδιες ανάγκες !

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • C
        criuser @dettol last edited by

        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        Προς τέρψη του φιλοθεάμων κοινού, ηλεκτρικά οχήματα και παρόμοιες υλοποιήσεις υπάρχουν δεκαετίες τώρα. Πως να το κάνουμε τώρα ; Το ξέρω ότι σε μερικούς μοιάζει ροκετ σαιενς αλλά δεν είναι έτσι τα πράγματα.

        Τίποτα δεν μοιάζει ρόκετ σάιενς, αν δεν πρέπει να πληρώσεις το ρίσκο εσύ από την τσέπη σου...😊

        Για αυτό περιμένουμε τα λήζιγνκ...

        Ως γνωστόν, τα αγορασμένα ηλεκτρικά πάνε με ταχύτητα ΚΤΕΛ, ενώ τα ληζινγκ ηλεκτρικά πάνε με ταχύτητα πυραύλου.

        Ο πύραυλος είναι του Ελον που μεταφέρει επιβάτες, άρα ΚΤΕΛ και αυτός...😁 😀

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          criuser last edited by

          Οσοι έχουν εταιρεία με σταθερές ροές εσόδων, τους συμφέρει μια χαρά το λήζινγκ. Μεγάλες αποσβέσεις, μηδενικό ρίσκο μεταπώλησης.

          Οι ιδιώτες πρέπει να δώσουν όλα τα λεφτά, ή να κάνουν χρηματοδότηση, να περιμένουν να πάρουν πίσω την επιδότηση, αν έχουν φορολογική ενημερότητα, δηλαδή δεν έχουν ούτε μη ληξιπρόθεσμα και έχουν και το άγχος της μεταπώλησης.

          Ας κάνουν οι οικονομολόγοι της παρέας τα δύο σενάρια, με γραφικές παραστάσεις να το κάνουμε κυριλέ...😊

          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

          D R 2 Replies Last reply Reply Quote 1
          • D
            dettol @criuser last edited by

            @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            Οσοι έχουν εταιρεία με σταθερές ροές εσόδων, τους συμφέρει μια χαρά το λήζινγκ. Μεγάλες αποσβέσεις, μηδενικό ρίσκο μεταπώλησης.

            Οι ιδιώτες πρέπει να δώσουν όλα τα λεφτά, ή να κάνουν χρηματοδότηση, να περιμένουν να πάρουν πίσω την επιδότηση, αν έχουν φορολογική ενημερότητα, δηλαδή δεν έχουν ούτε μη ληξιπρόθεσμα και έχουν και το άγχος της μεταπώλησης.

            Ας κάνουν οι οικονομολόγοι της παρέας τα δύο σενάρια, με γραφικές παραστάσεις να το κάνουμε κυριλέ...😊

            Αν πάρεις στελαντις, που η τιμή ληζινγκ είναι μπιτ-παρα, συμφέρει το ληζινγκ. Αν πάρεις σοβαρό αμάξι (δηλ οτιδήποτε εκτός στελαντις), δεν συμφέρει, διότι πληρώνεις το 80% της αξίας και στην 4ετια δεν έχεις αμάξι. 😄

            C A L 3 Replies Last reply Reply Quote 4
            • C
              criuser @dettol last edited by

              @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              Οσοι έχουν εταιρεία με σταθερές ροές εσόδων, τους συμφέρει μια χαρά το λήζινγκ. Μεγάλες αποσβέσεις, μηδενικό ρίσκο μεταπώλησης.

              Οι ιδιώτες πρέπει να δώσουν όλα τα λεφτά, ή να κάνουν χρηματοδότηση, να περιμένουν να πάρουν πίσω την επιδότηση, αν έχουν φορολογική ενημερότητα, δηλαδή δεν έχουν ούτε μη ληξιπρόθεσμα και έχουν και το άγχος της μεταπώλησης.

              Ας κάνουν οι οικονομολόγοι της παρέας τα δύο σενάρια, με γραφικές παραστάσεις να το κάνουμε κυριλέ...😊

              Αν πάρεις στελαντις, που η τιμή ληζινγκ είναι μπιτ-παρα, συμφέρει το ληζινγκ. Αν πάρεις σοβαρό αμάξι (δηλ οτιδήποτε εκτός στελαντις), δεν συμφέρει, διότι πληρώνεις το 80% της αξίας και στην 4ετια δεν έχεις αμάξι. 😄

              Και αν το πάρεις και δεν αποσβέσεις τίποτα και χάσεις και την επιδότηση και μετά ψάχνεις για μεταπώληση που δεν θα έχει τι κάνεις ?

              Από τα παραπάνω προκύπτει ότι το ρίσκο του ηλεκτρικού υπάρχει και είναι σημαντικό.

              Εκτός αν είναι φτηνό Στελλάντις όπως είπες...

              Δεν θα είναι σοβαρό, αλλά όποιος το πάρει θα έχει κάνει σοβαρή οικονομία σε σχέση με τους άλλους που θα έχουν πάρει σοβαρά ηλεκτρικά, αλλά θα έχουν κάνει και σοβαρή σπατάλη...😊

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • George 0
                George 0 last edited by

                Δεν το έχετε καταλάβει το leasing. Αδυνατώ να το εξηγήσω εδώ. Εάν μου δωθεί η ευκαιρία στο ψαρονέφρι.

                We declare our right on this earth to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • A
                  antonmone @dettol last edited by

                  @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  Οσοι έχουν εταιρεία με σταθερές ροές εσόδων, τους συμφέρει μια χαρά το λήζινγκ. Μεγάλες αποσβέσεις, μηδενικό ρίσκο μεταπώλησης.

                  Οι ιδιώτες πρέπει να δώσουν όλα τα λεφτά, ή να κάνουν χρηματοδότηση, να περιμένουν να πάρουν πίσω την επιδότηση, αν έχουν φορολογική ενημερότητα, δηλαδή δεν έχουν ούτε μη ληξιπρόθεσμα και έχουν και το άγχος της μεταπώλησης.

                  Ας κάνουν οι οικονομολόγοι της παρέας τα δύο σενάρια, με γραφικές παραστάσεις να το κάνουμε κυριλέ...😊

                  Αν πάρεις στελαντις, που η τιμή ληζινγκ είναι μπιτ-παρα, συμφέρει το ληζινγκ. Αν πάρεις σοβαρό αμάξι (δηλ οτιδήποτε εκτός στελαντις), δεν συμφέρει, διότι πληρώνεις το 80% της αξίας και στην 4ετια δεν έχεις αμάξι. 😄

                  Πήγαινε πρώτος στην ταβέρνα ,θα φτύσει στο πιάτο σου !!😝😝

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • R
                    red_monster @criuser last edited by

                    @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    Οσοι έχουν εταιρεία με σταθερές ροές εσόδων, τους συμφέρει μια χαρά το λήζινγκ. Μεγάλες αποσβέσεις, μηδενικό ρίσκο μεταπώλησης.

                    Οι ιδιώτες πρέπει να δώσουν όλα τα λεφτά, ή να κάνουν χρηματοδότηση, να περιμένουν να πάρουν πίσω την επιδότηση, αν έχουν φορολογική ενημερότητα, δηλαδή δεν έχουν ούτε μη ληξιπρόθεσμα και έχουν και το άγχος της μεταπώλησης.

                    Ας κάνουν οι οικονομολόγοι της παρέας τα δύο σενάρια, με γραφικές παραστάσεις να το κάνουμε κυριλέ...😊

                    Μην γενικεύεις. Στη δίκη μου περίπτωση έβγαινε ίσα βάρκα και μου μένει και το πάγιο

                    C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • C
                      criuser @red_monster last edited by

                      @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      Οσοι έχουν εταιρεία με σταθερές ροές εσόδων, τους συμφέρει μια χαρά το λήζινγκ. Μεγάλες αποσβέσεις, μηδενικό ρίσκο μεταπώλησης.

                      Οι ιδιώτες πρέπει να δώσουν όλα τα λεφτά, ή να κάνουν χρηματοδότηση, να περιμένουν να πάρουν πίσω την επιδότηση, αν έχουν φορολογική ενημερότητα, δηλαδή δεν έχουν ούτε μη ληξιπρόθεσμα και έχουν και το άγχος της μεταπώλησης.

                      Ας κάνουν οι οικονομολόγοι της παρέας τα δύο σενάρια, με γραφικές παραστάσεις να το κάνουμε κυριλέ...😊

                      Μην γενικεύεις. Στη δίκη μου περίπτωση έβγαινε ίσα βάρκα και μου μένει και το πάγιο

                      Εσύ είσαι αλιευτικό για αυτό...😇

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • L
                        lap @dettol last edited by

                        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        Οσοι έχουν εταιρεία με σταθερές ροές εσόδων, τους συμφέρει μια χαρά το λήζινγκ. Μεγάλες αποσβέσεις, μηδενικό ρίσκο μεταπώλησης.

                        Οι ιδιώτες πρέπει να δώσουν όλα τα λεφτά, ή να κάνουν χρηματοδότηση, να περιμένουν να πάρουν πίσω την επιδότηση, αν έχουν φορολογική ενημερότητα, δηλαδή δεν έχουν ούτε μη ληξιπρόθεσμα και έχουν και το άγχος της μεταπώλησης.

                        Ας κάνουν οι οικονομολόγοι της παρέας τα δύο σενάρια, με γραφικές παραστάσεις να το κάνουμε κυριλέ...😊

                        Αν πάρεις στελαντις, που η τιμή ληζινγκ είναι μπιτ-παρα, συμφέρει το ληζινγκ. Αν πάρεις σοβαρό αμάξι (δηλ οτιδήποτε εκτός στελαντις), δεν συμφέρει, διότι πληρώνεις το 80% της αξίας και στην 4ετια δεν έχεις αμάξι. 😄

                        https://el.wiktionary.org/wiki/μπιρ_παρά

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • D
                          dettol @lap last edited by

                          @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          Οσοι έχουν εταιρεία με σταθερές ροές εσόδων, τους συμφέρει μια χαρά το λήζινγκ. Μεγάλες αποσβέσεις, μηδενικό ρίσκο μεταπώλησης.

                          Οι ιδιώτες πρέπει να δώσουν όλα τα λεφτά, ή να κάνουν χρηματοδότηση, να περιμένουν να πάρουν πίσω την επιδότηση, αν έχουν φορολογική ενημερότητα, δηλαδή δεν έχουν ούτε μη ληξιπρόθεσμα και έχουν και το άγχος της μεταπώλησης.

                          Ας κάνουν οι οικονομολόγοι της παρέας τα δύο σενάρια, με γραφικές παραστάσεις να το κάνουμε κυριλέ...😊

                          Αν πάρεις στελαντις, που η τιμή ληζινγκ είναι μπιτ-παρα, συμφέρει το ληζινγκ. Αν πάρεις σοβαρό αμάξι (δηλ οτιδήποτε εκτός στελαντις), δεν συμφέρει, διότι πληρώνεις το 80% της αξίας και στην 4ετια δεν έχεις αμάξι. 😄

                          https://el.wiktionary.org/wiki/μπιρ_παρά

                          Δεν έχουν τέλος οι γνώσεις σου!

                          George 0 L 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                          • George 0
                            George 0 @dettol last edited by

                            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            Οσοι έχουν εταιρεία με σταθερές ροές εσόδων, τους συμφέρει μια χαρά το λήζινγκ. Μεγάλες αποσβέσεις, μηδενικό ρίσκο μεταπώλησης.

                            Οι ιδιώτες πρέπει να δώσουν όλα τα λεφτά, ή να κάνουν χρηματοδότηση, να περιμένουν να πάρουν πίσω την επιδότηση, αν έχουν φορολογική ενημερότητα, δηλαδή δεν έχουν ούτε μη ληξιπρόθεσμα και έχουν και το άγχος της μεταπώλησης.

                            Ας κάνουν οι οικονομολόγοι της παρέας τα δύο σενάρια, με γραφικές παραστάσεις να το κάνουμε κυριλέ...😊

                            Αν πάρεις στελαντις, που η τιμή ληζινγκ είναι μπιτ-παρα, συμφέρει το ληζινγκ. Αν πάρεις σοβαρό αμάξι (δηλ οτιδήποτε εκτός στελαντις), δεν συμφέρει, διότι πληρώνεις το 80% της αξίας και στην 4ετια δεν έχεις αμάξι. 😄

                            https://el.wiktionary.org/wiki/μπιρ_παρά

                            Δεν έχουν τέλος οι γνώσεις σου!

                            Είναι σε απάντηση για τη μαλάγρα.

                            We declare our right on this earth to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lap @dettol last edited by

                              @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              Οσοι έχουν εταιρεία με σταθερές ροές εσόδων, τους συμφέρει μια χαρά το λήζινγκ. Μεγάλες αποσβέσεις, μηδενικό ρίσκο μεταπώλησης.

                              Οι ιδιώτες πρέπει να δώσουν όλα τα λεφτά, ή να κάνουν χρηματοδότηση, να περιμένουν να πάρουν πίσω την επιδότηση, αν έχουν φορολογική ενημερότητα, δηλαδή δεν έχουν ούτε μη ληξιπρόθεσμα και έχουν και το άγχος της μεταπώλησης.

                              Ας κάνουν οι οικονομολόγοι της παρέας τα δύο σενάρια, με γραφικές παραστάσεις να το κάνουμε κυριλέ...😊

                              Αν πάρεις στελαντις, που η τιμή ληζινγκ είναι μπιτ-παρα, συμφέρει το ληζινγκ. Αν πάρεις σοβαρό αμάξι (δηλ οτιδήποτε εκτός στελαντις), δεν συμφέρει, διότι πληρώνεις το 80% της αξίας και στην 4ετια δεν έχεις αμάξι. 😄

                              https://el.wiktionary.org/wiki/μπιρ_παρά

                              Δεν έχουν τέλος οι γνώσεις σου!

                              😁

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • piliourits
                                piliourits last edited by

                                alt text

                                Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • A d P
                                  A d P moderator @piliourits last edited by fanis75

                                  @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  Λογικό, αν σκεφτούμε ότι τα περισσότερα ταξί δουλεύουν 24/7, ο χρόνος φόρτισης, όσο μικρός κι αν είναι, σημαίνει ώρες εκτός μεροκάματου.

                                  R-LINE

                                  fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lap last edited by lap

                                    Μα το κέρδος που έχεις ανα χιλιόμετρο μέσα στην πολη προσφέρει τα ίδια έσοδα με λιγότερες ώρες εργασίας!

                                    Εν ολίγοις αυτοί εργάζονται 8-12 ωρα για να βγάλουν τα ίδια με αυτόν που θα δούλευε 5-6 ώρες!

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • D
                                      dettol last edited by

                                      Οσοι οδηγοι ταξι εχω διαβασει/δει συνεντευξεις τους, που εχουν παρει ηλεκτρικα, τα εχουν εξολοκληρου δικα τους και τα δουλευουν μονοι τους. Επισης, μπορουν και φορτιζουν σπιτι τους το βραδυ και σε καποιον ταχυφορτιστη κατα τη διαρκεια της ημερας. Μαλλον ειναι μικρο το υποσυνολο των αυτοκινητιστων που ικανοποιουν αυτους τους ορους.
                                      Επισης, και χωρις να γινω ελιτιστης, αλλα δεν ειναι παντα ουτε οι πιο μορφωμενοι αλλα ουτε ο πιο καλα ενημερωμενοι συνανθρωποι μας.
                                      Ενω φορτιζα στις διακοπες με ειχε πλησιασει ενας ταξιτζης και με ρωτουσε. Οταν του ειπα οτι το κρατος δινει επιδοτηση 22.500 ενθουσιαστηκε. Δεν το γνωριζε!

                                      piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • A
                                        andya3 last edited by

                                        Για λύστε μου βρε ηλεκτροκίνητοι μια απορία.

                                        Ας πούμε ότι στις μεγάλες πόλεις και στην εθνική βρίσκεις φορτιστές. Δεν ξέρω αν είναι πολλοί, λίγοι, τι διαθεσιμότητα έχουν, αν δουλευουν όλοι κλπ. Αλλά ας υποθέσουμε ότι με τον άλλο ή τον άλλο τρόπο βρίσκεις.

                                        Δεν είναι όμως μόνο μεγάλες πόλεις και εθνική η χώρα. Πας για παράδειγμα διακοπές στη Νάξο, ή τη Σύρο ή την Πύλο, ή την Κέρκυρα, ή κάνεις μια μεγάλη επαρχιακή διαδρομή, τι γίνεται?

                                        Σταματάς στο πρώτο σπίτι που θα βρεις κοντά στο δρόμο και τους λες "να σου δώσω μια μπαλαντέζα να τη βάλεις σε μια πρίζα σου, γιατί είναι έτοιμο να μείνει το αυτοκίνητο?" 😊

                                        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                        bekiaris D 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                                        • bekiaris
                                          bekiaris @andya3 last edited by

                                          Αυτό το έχετε δεί?

                                          BYD Seal 06 GT EV launched starting at 19,300 USD in China

                                          Ομορφούλικο μου φαίνεται και έχει και 4κίνητη έκδοση με 72.96 kWh. Δεν ξέρω πως θα διαμορφωθούν οι τιμές στην Ελλαδα, αλλα μου φαίνεται καλή περίπτωση.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dettol @andya3 last edited by

                                            @andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            Για λύστε μου βρε ηλεκτροκίνητοι μια απορία.

                                            Ας πούμε ότι στις μεγάλες πόλεις και στην εθνική βρίσκεις φορτιστές. Δεν ξέρω αν είναι πολλοί, λίγοι, τι διαθεσιμότητα έχουν, αν δουλευουν όλοι κλπ. Αλλά ας υποθέσουμε ότι με τον άλλο ή τον άλλο τρόπο βρίσκεις.

                                            Δεν είναι όμως μόνο μεγάλες πόλεις και εθνική η χώρα. Πας για παράδειγμα διακοπές στη Νάξο, ή τη Σύρο ή την Πύλο, ή την Κέρκυρα, ή κάνεις μια μεγάλη επαρχιακή διαδρομή, τι γίνεται?

                                            Σταματάς στο πρώτο σπίτι που θα βρεις κοντά στο δρόμο και τους λες "να σου δώσω μια μπαλαντέζα να τη βάλεις σε μια πρίζα σου, γιατί είναι έτοιμο να μείνει το αυτοκίνητο?" 😊

                                            Στην ηπειρωτική Ελλάδα είναι πραγματικά δύσκολο να αντιμετωπίσεις πρόβλημα.
                                            Στα νησιά τα πράγματα είναι όντως χειρότερα. Εκεί θέλει συνεννόηση με το κατάλυμα ώστε να δεις αν σε αφήνουν να φορτίζεις. Επίσης, αν υπάρχει κάποιος ΑΒ σουπερμάρκετ, συνήθως έχει και ac φορτιστές.
                                            Μια έσχατη λύση είναι η φόρτιση στη μαρίνα του νησιού, αλλά θα πρέπει να έχεις adapter για τον mobile charger σου. Τα νησιά δεν με ενθουσιάζουν γενικά οπότε είναι λίγο blind spot στις γνώσεις μου. Το καλοκαίρι πήγα Λήμνο και φόρτιζα είτε στο ξενοδοχείο (σουκο) είτε στον ΑΒ.

                                            A mesastou 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 707
                                            • 708
                                            • 709
                                            • 710
                                            • 711
                                            • 907
                                            • 908
                                            • 709 / 908
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr