-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Προς τέρψη του φιλοθεάμων κοινού, ηλεκτρικά οχήματα και παρόμοιες υλοποιήσεις υπάρχουν δεκαετίες τώρα. Πως να το κάνουμε τώρα ; Το ξέρω ότι σε μερικούς μοιάζει ροκετ σαιενς αλλά δεν είναι έτσι τα πράγματα.
Τίποτα δεν μοιάζει ρόκετ σάιενς, αν δεν πρέπει να πληρώσεις το ρίσκο εσύ από την τσέπη σου...
Για αυτό περιμένουμε τα λήζιγνκ...
Ως γνωστόν, τα αγορασμένα ηλεκτρικά πάνε με ταχύτητα ΚΤΕΛ, ενώ τα ληζινγκ ηλεκτρικά πάνε με ταχύτητα πυραύλου.
Ο πύραυλος είναι του Ελον που μεταφέρει επιβάτες, άρα ΚΤΕΛ και αυτός...
-
Οσοι έχουν εταιρεία με σταθερές ροές εσόδων, τους συμφέρει μια χαρά το λήζινγκ. Μεγάλες αποσβέσεις, μηδενικό ρίσκο μεταπώλησης.
Οι ιδιώτες πρέπει να δώσουν όλα τα λεφτά, ή να κάνουν χρηματοδότηση, να περιμένουν να πάρουν πίσω την επιδότηση, αν έχουν φορολογική ενημερότητα, δηλαδή δεν έχουν ούτε μη ληξιπρόθεσμα και έχουν και το άγχος της μεταπώλησης.
Ας κάνουν οι οικονομολόγοι της παρέας τα δύο σενάρια, με γραφικές παραστάσεις να το κάνουμε κυριλέ...
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Οσοι έχουν εταιρεία με σταθερές ροές εσόδων, τους συμφέρει μια χαρά το λήζινγκ. Μεγάλες αποσβέσεις, μηδενικό ρίσκο μεταπώλησης.
Οι ιδιώτες πρέπει να δώσουν όλα τα λεφτά, ή να κάνουν χρηματοδότηση, να περιμένουν να πάρουν πίσω την επιδότηση, αν έχουν φορολογική ενημερότητα, δηλαδή δεν έχουν ούτε μη ληξιπρόθεσμα και έχουν και το άγχος της μεταπώλησης.
Ας κάνουν οι οικονομολόγοι της παρέας τα δύο σενάρια, με γραφικές παραστάσεις να το κάνουμε κυριλέ...
Αν πάρεις στελαντις, που η τιμή ληζινγκ είναι μπιτ-παρα, συμφέρει το ληζινγκ. Αν πάρεις σοβαρό αμάξι (δηλ οτιδήποτε εκτός στελαντις), δεν συμφέρει, διότι πληρώνεις το 80% της αξίας και στην 4ετια δεν έχεις αμάξι.
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Οσοι έχουν εταιρεία με σταθερές ροές εσόδων, τους συμφέρει μια χαρά το λήζινγκ. Μεγάλες αποσβέσεις, μηδενικό ρίσκο μεταπώλησης.
Οι ιδιώτες πρέπει να δώσουν όλα τα λεφτά, ή να κάνουν χρηματοδότηση, να περιμένουν να πάρουν πίσω την επιδότηση, αν έχουν φορολογική ενημερότητα, δηλαδή δεν έχουν ούτε μη ληξιπρόθεσμα και έχουν και το άγχος της μεταπώλησης.
Ας κάνουν οι οικονομολόγοι της παρέας τα δύο σενάρια, με γραφικές παραστάσεις να το κάνουμε κυριλέ...
Αν πάρεις στελαντις, που η τιμή ληζινγκ είναι μπιτ-παρα, συμφέρει το ληζινγκ. Αν πάρεις σοβαρό αμάξι (δηλ οτιδήποτε εκτός στελαντις), δεν συμφέρει, διότι πληρώνεις το 80% της αξίας και στην 4ετια δεν έχεις αμάξι.
Και αν το πάρεις και δεν αποσβέσεις τίποτα και χάσεις και την επιδότηση και μετά ψάχνεις για μεταπώληση που δεν θα έχει τι κάνεις ?
Από τα παραπάνω προκύπτει ότι το ρίσκο του ηλεκτρικού υπάρχει και είναι σημαντικό.
Εκτός αν είναι φτηνό Στελλάντις όπως είπες...
Δεν θα είναι σοβαρό, αλλά όποιος το πάρει θα έχει κάνει σοβαρή οικονομία σε σχέση με τους άλλους που θα έχουν πάρει σοβαρά ηλεκτρικά, αλλά θα έχουν κάνει και σοβαρή σπατάλη...
-
Δεν το έχετε καταλάβει το leasing. Αδυνατώ να το εξηγήσω εδώ. Εάν μου δωθεί η ευκαιρία στο ψαρονέφρι.
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Οσοι έχουν εταιρεία με σταθερές ροές εσόδων, τους συμφέρει μια χαρά το λήζινγκ. Μεγάλες αποσβέσεις, μηδενικό ρίσκο μεταπώλησης.
Οι ιδιώτες πρέπει να δώσουν όλα τα λεφτά, ή να κάνουν χρηματοδότηση, να περιμένουν να πάρουν πίσω την επιδότηση, αν έχουν φορολογική ενημερότητα, δηλαδή δεν έχουν ούτε μη ληξιπρόθεσμα και έχουν και το άγχος της μεταπώλησης.
Ας κάνουν οι οικονομολόγοι της παρέας τα δύο σενάρια, με γραφικές παραστάσεις να το κάνουμε κυριλέ...
Αν πάρεις στελαντις, που η τιμή ληζινγκ είναι μπιτ-παρα, συμφέρει το ληζινγκ. Αν πάρεις σοβαρό αμάξι (δηλ οτιδήποτε εκτός στελαντις), δεν συμφέρει, διότι πληρώνεις το 80% της αξίας και στην 4ετια δεν έχεις αμάξι.
Πήγαινε πρώτος στην ταβέρνα ,θα φτύσει στο πιάτο σου !!
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Οσοι έχουν εταιρεία με σταθερές ροές εσόδων, τους συμφέρει μια χαρά το λήζινγκ. Μεγάλες αποσβέσεις, μηδενικό ρίσκο μεταπώλησης.
Οι ιδιώτες πρέπει να δώσουν όλα τα λεφτά, ή να κάνουν χρηματοδότηση, να περιμένουν να πάρουν πίσω την επιδότηση, αν έχουν φορολογική ενημερότητα, δηλαδή δεν έχουν ούτε μη ληξιπρόθεσμα και έχουν και το άγχος της μεταπώλησης.
Ας κάνουν οι οικονομολόγοι της παρέας τα δύο σενάρια, με γραφικές παραστάσεις να το κάνουμε κυριλέ...
Μην γενικεύεις. Στη δίκη μου περίπτωση έβγαινε ίσα βάρκα και μου μένει και το πάγιο
-
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Οσοι έχουν εταιρεία με σταθερές ροές εσόδων, τους συμφέρει μια χαρά το λήζινγκ. Μεγάλες αποσβέσεις, μηδενικό ρίσκο μεταπώλησης.
Οι ιδιώτες πρέπει να δώσουν όλα τα λεφτά, ή να κάνουν χρηματοδότηση, να περιμένουν να πάρουν πίσω την επιδότηση, αν έχουν φορολογική ενημερότητα, δηλαδή δεν έχουν ούτε μη ληξιπρόθεσμα και έχουν και το άγχος της μεταπώλησης.
Ας κάνουν οι οικονομολόγοι της παρέας τα δύο σενάρια, με γραφικές παραστάσεις να το κάνουμε κυριλέ...
Μην γενικεύεις. Στη δίκη μου περίπτωση έβγαινε ίσα βάρκα και μου μένει και το πάγιο
Εσύ είσαι αλιευτικό για αυτό...
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Οσοι έχουν εταιρεία με σταθερές ροές εσόδων, τους συμφέρει μια χαρά το λήζινγκ. Μεγάλες αποσβέσεις, μηδενικό ρίσκο μεταπώλησης.
Οι ιδιώτες πρέπει να δώσουν όλα τα λεφτά, ή να κάνουν χρηματοδότηση, να περιμένουν να πάρουν πίσω την επιδότηση, αν έχουν φορολογική ενημερότητα, δηλαδή δεν έχουν ούτε μη ληξιπρόθεσμα και έχουν και το άγχος της μεταπώλησης.
Ας κάνουν οι οικονομολόγοι της παρέας τα δύο σενάρια, με γραφικές παραστάσεις να το κάνουμε κυριλέ...
Αν πάρεις στελαντις, που η τιμή ληζινγκ είναι μπιτ-παρα, συμφέρει το ληζινγκ. Αν πάρεις σοβαρό αμάξι (δηλ οτιδήποτε εκτός στελαντις), δεν συμφέρει, διότι πληρώνεις το 80% της αξίας και στην 4ετια δεν έχεις αμάξι.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Οσοι έχουν εταιρεία με σταθερές ροές εσόδων, τους συμφέρει μια χαρά το λήζινγκ. Μεγάλες αποσβέσεις, μηδενικό ρίσκο μεταπώλησης.
Οι ιδιώτες πρέπει να δώσουν όλα τα λεφτά, ή να κάνουν χρηματοδότηση, να περιμένουν να πάρουν πίσω την επιδότηση, αν έχουν φορολογική ενημερότητα, δηλαδή δεν έχουν ούτε μη ληξιπρόθεσμα και έχουν και το άγχος της μεταπώλησης.
Ας κάνουν οι οικονομολόγοι της παρέας τα δύο σενάρια, με γραφικές παραστάσεις να το κάνουμε κυριλέ...
Αν πάρεις στελαντις, που η τιμή ληζινγκ είναι μπιτ-παρα, συμφέρει το ληζινγκ. Αν πάρεις σοβαρό αμάξι (δηλ οτιδήποτε εκτός στελαντις), δεν συμφέρει, διότι πληρώνεις το 80% της αξίας και στην 4ετια δεν έχεις αμάξι.
Δεν έχουν τέλος οι γνώσεις σου!
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Οσοι έχουν εταιρεία με σταθερές ροές εσόδων, τους συμφέρει μια χαρά το λήζινγκ. Μεγάλες αποσβέσεις, μηδενικό ρίσκο μεταπώλησης.
Οι ιδιώτες πρέπει να δώσουν όλα τα λεφτά, ή να κάνουν χρηματοδότηση, να περιμένουν να πάρουν πίσω την επιδότηση, αν έχουν φορολογική ενημερότητα, δηλαδή δεν έχουν ούτε μη ληξιπρόθεσμα και έχουν και το άγχος της μεταπώλησης.
Ας κάνουν οι οικονομολόγοι της παρέας τα δύο σενάρια, με γραφικές παραστάσεις να το κάνουμε κυριλέ...
Αν πάρεις στελαντις, που η τιμή ληζινγκ είναι μπιτ-παρα, συμφέρει το ληζινγκ. Αν πάρεις σοβαρό αμάξι (δηλ οτιδήποτε εκτός στελαντις), δεν συμφέρει, διότι πληρώνεις το 80% της αξίας και στην 4ετια δεν έχεις αμάξι.
Δεν έχουν τέλος οι γνώσεις σου!
Είναι σε απάντηση για τη μαλάγρα.
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Οσοι έχουν εταιρεία με σταθερές ροές εσόδων, τους συμφέρει μια χαρά το λήζινγκ. Μεγάλες αποσβέσεις, μηδενικό ρίσκο μεταπώλησης.
Οι ιδιώτες πρέπει να δώσουν όλα τα λεφτά, ή να κάνουν χρηματοδότηση, να περιμένουν να πάρουν πίσω την επιδότηση, αν έχουν φορολογική ενημερότητα, δηλαδή δεν έχουν ούτε μη ληξιπρόθεσμα και έχουν και το άγχος της μεταπώλησης.
Ας κάνουν οι οικονομολόγοι της παρέας τα δύο σενάρια, με γραφικές παραστάσεις να το κάνουμε κυριλέ...
Αν πάρεις στελαντις, που η τιμή ληζινγκ είναι μπιτ-παρα, συμφέρει το ληζινγκ. Αν πάρεις σοβαρό αμάξι (δηλ οτιδήποτε εκτός στελαντις), δεν συμφέρει, διότι πληρώνεις το 80% της αξίας και στην 4ετια δεν έχεις αμάξι.
Δεν έχουν τέλος οι γνώσεις σου!
-
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Λογικό, αν σκεφτούμε ότι τα περισσότερα ταξί δουλεύουν 24/7, ο χρόνος φόρτισης, όσο μικρός κι αν είναι, σημαίνει ώρες εκτός μεροκάματου.
-
Μα το κέρδος που έχεις ανα χιλιόμετρο μέσα στην πολη προσφέρει τα ίδια έσοδα με λιγότερες ώρες εργασίας!
Εν ολίγοις αυτοί εργάζονται 8-12 ωρα για να βγάλουν τα ίδια με αυτόν που θα δούλευε 5-6 ώρες!
-
Οσοι οδηγοι ταξι εχω διαβασει/δει συνεντευξεις τους, που εχουν παρει ηλεκτρικα, τα εχουν εξολοκληρου δικα τους και τα δουλευουν μονοι τους. Επισης, μπορουν και φορτιζουν σπιτι τους το βραδυ και σε καποιον ταχυφορτιστη κατα τη διαρκεια της ημερας. Μαλλον ειναι μικρο το υποσυνολο των αυτοκινητιστων που ικανοποιουν αυτους τους ορους.
Επισης, και χωρις να γινω ελιτιστης, αλλα δεν ειναι παντα ουτε οι πιο μορφωμενοι αλλα ουτε ο πιο καλα ενημερωμενοι συνανθρωποι μας.
Ενω φορτιζα στις διακοπες με ειχε πλησιασει ενας ταξιτζης και με ρωτουσε. Οταν του ειπα οτι το κρατος δινει επιδοτηση 22.500 ενθουσιαστηκε. Δεν το γνωριζε! -
Για λύστε μου βρε ηλεκτροκίνητοι μια απορία.
Ας πούμε ότι στις μεγάλες πόλεις και στην εθνική βρίσκεις φορτιστές. Δεν ξέρω αν είναι πολλοί, λίγοι, τι διαθεσιμότητα έχουν, αν δουλευουν όλοι κλπ. Αλλά ας υποθέσουμε ότι με τον άλλο ή τον άλλο τρόπο βρίσκεις.
Δεν είναι όμως μόνο μεγάλες πόλεις και εθνική η χώρα. Πας για παράδειγμα διακοπές στη Νάξο, ή τη Σύρο ή την Πύλο, ή την Κέρκυρα, ή κάνεις μια μεγάλη επαρχιακή διαδρομή, τι γίνεται?
Σταματάς στο πρώτο σπίτι που θα βρεις κοντά στο δρόμο και τους λες "να σου δώσω μια μπαλαντέζα να τη βάλεις σε μια πρίζα σου, γιατί είναι έτοιμο να μείνει το αυτοκίνητο?"
-
Αυτό το έχετε δεί?
BYD Seal 06 GT EV launched starting at 19,300 USD in China
Ομορφούλικο μου φαίνεται και έχει και 4κίνητη έκδοση με 72.96 kWh. Δεν ξέρω πως θα διαμορφωθούν οι τιμές στην Ελλαδα, αλλα μου φαίνεται καλή περίπτωση.
-
@andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Για λύστε μου βρε ηλεκτροκίνητοι μια απορία.
Ας πούμε ότι στις μεγάλες πόλεις και στην εθνική βρίσκεις φορτιστές. Δεν ξέρω αν είναι πολλοί, λίγοι, τι διαθεσιμότητα έχουν, αν δουλευουν όλοι κλπ. Αλλά ας υποθέσουμε ότι με τον άλλο ή τον άλλο τρόπο βρίσκεις.
Δεν είναι όμως μόνο μεγάλες πόλεις και εθνική η χώρα. Πας για παράδειγμα διακοπές στη Νάξο, ή τη Σύρο ή την Πύλο, ή την Κέρκυρα, ή κάνεις μια μεγάλη επαρχιακή διαδρομή, τι γίνεται?
Σταματάς στο πρώτο σπίτι που θα βρεις κοντά στο δρόμο και τους λες "να σου δώσω μια μπαλαντέζα να τη βάλεις σε μια πρίζα σου, γιατί είναι έτοιμο να μείνει το αυτοκίνητο?"
Στην ηπειρωτική Ελλάδα είναι πραγματικά δύσκολο να αντιμετωπίσεις πρόβλημα.
Στα νησιά τα πράγματα είναι όντως χειρότερα. Εκεί θέλει συνεννόηση με το κατάλυμα ώστε να δεις αν σε αφήνουν να φορτίζεις. Επίσης, αν υπάρχει κάποιος ΑΒ σουπερμάρκετ, συνήθως έχει και ac φορτιστές.
Μια έσχατη λύση είναι η φόρτιση στη μαρίνα του νησιού, αλλά θα πρέπει να έχεις adapter για τον mobile charger σου. Τα νησιά δεν με ενθουσιάζουν γενικά οπότε είναι λίγο blind spot στις γνώσεις μου. Το καλοκαίρι πήγα Λήμνο και φόρτιζα είτε στο ξενοδοχείο (σουκο) είτε στον ΑΒ. -
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Για λύστε μου βρε ηλεκτροκίνητοι μια απορία.
Ας πούμε ότι στις μεγάλες πόλεις και στην εθνική βρίσκεις φορτιστές. Δεν ξέρω αν είναι πολλοί, λίγοι, τι διαθεσιμότητα έχουν, αν δουλευουν όλοι κλπ. Αλλά ας υποθέσουμε ότι με τον άλλο ή τον άλλο τρόπο βρίσκεις.
Δεν είναι όμως μόνο μεγάλες πόλεις και εθνική η χώρα. Πας για παράδειγμα διακοπές στη Νάξο, ή τη Σύρο ή την Πύλο, ή την Κέρκυρα, ή κάνεις μια μεγάλη επαρχιακή διαδρομή, τι γίνεται?
Σταματάς στο πρώτο σπίτι που θα βρεις κοντά στο δρόμο και τους λες "να σου δώσω μια μπαλαντέζα να τη βάλεις σε μια πρίζα σου, γιατί είναι έτοιμο να μείνει το αυτοκίνητο?"
Στην ηπειρωτική Ελλάδα είναι πραγματικά δύσκολο να αντιμετωπίσεις πρόβλημα.
Στα νησιά τα πράγματα είναι όντως χειρότερα. Εκεί θέλει συνεννόηση με το κατάλυμα ώστε να δεις αν σε αφήνουν να φορτίζεις. Επίσης, αν υπάρχει κάποιος ΑΒ σουπερμάρκετ, συνήθως έχει και ac φορτιστές.
Μια έσχατη λύση είναι η φόρτιση στη μαρίνα του νησιού, αλλά θα πρέπει να έχεις adapter για τον mobile charger σου. Τα νησιά δεν με ενθουσιάζουν γενικά οπότε είναι λίγο blind spot στις γνώσεις μου. Το καλοκαίρι πήγα Λήμνο και φόρτιζα είτε στο ξενοδοχείο (σουκο) είτε στον ΑΒ.Μ' όλα αυτά που έγραψες, νοιώθω μια ψυχολογική κούραση πριν καν ξεκινήσω τις διακοπές μου με ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Άμα πάρω ηλεκτρικό, θα νοικιάζω θερμικό στον τόπο διακοπών, να γλυτώνω και τα μεταφορικά με το καράβι.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης