-
@nickthetrib said in OPEL FRONTERA 2024:
@georgekn said in OPEL FRONTERA 2024:
@antonakis said in OPEL FRONTERA 2024:
αναμνήσεις...
Isuzu...κατά βάθος...
όχι και πολύ βάθος!
Εντελώς μάλλον
-
@georgekn said in OPEL FRONTERA 2024:
αναμνήσεις...
Isuzu...κατά βάθος...
Για αυτό ήταν αθάνατο. Αν ηταν ατοφιο opel θα ήταν ετοιμοθάνατο
-
Να δούμε η 5,4 κατανάλωση που ανακοινώνουν να ειναι μαξι 6λ ελπίζω
-
@gtsartsal said in OPEL FRONTERA 2024:
@katafractos17 said in OPEL FRONTERA 2024:
Εμένα δε μου αρέσει που στο βωμό της εξοικονόμησης χρημάτων που θα δαπανηθούν για ένα διαφορετικό σχέδιο, να βγαίνουν τα ίδια αυτοκίνητα οπτικά, με διαφορετικό σήμα.
Άσε την Opel να βγάλει το δικό της σχέδιο.
Όπως επίσης κάτι παρόμοιο έχουν κάνει και η Renault με τη Mitsubishi, η Toyota με τις Suzuki και Mazda και διάφοροι κατά καιρούς.Η Τογιότα με Σουζούκι και Μάζντα το έχουν κάνει κυρίως για τους ρυπους...
Το εμφανισιακό;
-
@katafractos17 said in OPEL FRONTERA 2024:
@gtsartsal said in OPEL FRONTERA 2024:
@katafractos17 said in OPEL FRONTERA 2024:
Εμένα δε μου αρέσει που στο βωμό της εξοικονόμησης χρημάτων που θα δαπανηθούν για ένα διαφορετικό σχέδιο, να βγαίνουν τα ίδια αυτοκίνητα οπτικά, με διαφορετικό σήμα.
Άσε την Opel να βγάλει το δικό της σχέδιο.
Όπως επίσης κάτι παρόμοιο έχουν κάνει και η Renault με τη Mitsubishi, η Toyota με τις Suzuki και Mazda και διάφοροι κατά καιρούς.Η Τογιότα με Σουζούκι και Μάζντα το έχουν κάνει κυρίως για τους ρυπους...
Το εμφανισιακό;
Πήραν ένα ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο, έβαλαν τη μάρκα τους και έριξαν τον μ.ο. των ρύπων της εταιρίας.
Αριθμητικά τερτιπια και μόνο. -
@fanis75 said in OPEL FRONTERA 2024:
@a-d-p said in OPEL FRONTERA 2024:
Για σχεδίαση μίλησε ο @katafractos17 , πάτωμα όλα ίδια έγιναν/θα γίνουν
Ααα ΟΚ, δικό μου λάθος - παρανόηση.
Εμ άμα βιάζεσαι να κακολογήσεις, την πατάς...
-
@savas89 said in OPEL FRONTERA 2024:
Να δούμε η 5,4 κατανάλωση που ανακοινώνουν να ειναι μαξι 6λ ελπίζω
Κοίταξε πριν το αιρκρος πετρέλαιο, είχα το αιρκρος βενζίνης αυτόματα και τα δύο.
Η μέση κατανάλωση ήταν 7,7. Αλλά εγώ ταξιδεύω με όρια+20 πάντα.
Τώρα το υβριδικό αν κάνει το 50 % μέσα στην πόλη ηλεκτρικά, αν κάνεις πολύ μέσα στην πόλη και πας σαν τογιότα στο ταξίδι, δηλαδή όρια μείον 20, μπορεί να είσαι και στο 6.
Εγώ θα είμαι σκάρτα 7.
-
@criuser said in OPEL FRONTERA 2024:
@savas89 said in OPEL FRONTERA 2024:
Να δούμε η 5,4 κατανάλωση που ανακοινώνουν να ειναι μαξι 6λ ελπίζω
Κοίταξε πριν το αιρκρος πετρέλαιο, είχα το αιρκρος βενζίνης αυτόματα και τα δύο.
Η μέση κατανάλωση ήταν 7,7. Αλλά εγώ ταξιδεύω με όρια+20 πάντα.
Τώρα το υβριδικό αν κάνει το 50 % μέσα στην πόλη ηλεκτρικά, αν κάνεις πολύ μέσα στην πόλη και πας σαν τογιότα στο ταξίδι, δηλαδή όρια μείον 20, μπορεί να είσαι και στο 6.
Εγώ θα είμαι σκάρτα 7.
Ωω αλήθεια πολύ αισιοδοξα αυτα. 85% κινούμαι πολη..
-
@savas89 said in OPEL FRONTERA 2024:
@criuser said in OPEL FRONTERA 2024:
@savas89 said in OPEL FRONTERA 2024:
Να δούμε η 5,4 κατανάλωση που ανακοινώνουν να ειναι μαξι 6λ ελπίζω
Κοίταξε πριν το αιρκρος πετρέλαιο, είχα το αιρκρος βενζίνης αυτόματα και τα δύο.
Η μέση κατανάλωση ήταν 7,7. Αλλά εγώ ταξιδεύω με όρια+20 πάντα.
Τώρα το υβριδικό αν κάνει το 50 % μέσα στην πόλη ηλεκτρικά, αν κάνεις πολύ μέσα στην πόλη και πας σαν τογιότα στο ταξίδι, δηλαδή όρια μείον 20, μπορεί να είσαι και στο 6.
Εγώ θα είμαι σκάρτα 7.
Ωω αλήθεια πολύ αισιοδοξα αυτα. 85% κινούμαι πολη..
Εξαρτάται που στην πόλη. Δηλαδή τι μωτ έχεις ? Αν είσαι 18-22 καλύτερα υβριδικό τογιότα. Η ηλεκτρικό.
-
@criuser said in OPEL FRONTERA 2024:
@savas89 said in OPEL FRONTERA 2024:
@criuser said in OPEL FRONTERA 2024:
@savas89 said in OPEL FRONTERA 2024:
Να δούμε η 5,4 κατανάλωση που ανακοινώνουν να ειναι μαξι 6λ ελπίζω
Κοίταξε πριν το αιρκρος πετρέλαιο, είχα το αιρκρος βενζίνης αυτόματα και τα δύο.
Η μέση κατανάλωση ήταν 7,7. Αλλά εγώ ταξιδεύω με όρια+20 πάντα.
Τώρα το υβριδικό αν κάνει το 50 % μέσα στην πόλη ηλεκτρικά, αν κάνεις πολύ μέσα στην πόλη και πας σαν τογιότα στο ταξίδι, δηλαδή όρια μείον 20, μπορεί να είσαι και στο 6.
Εγώ θα είμαι σκάρτα 7.
Ωω αλήθεια πολύ αισιοδοξα αυτα. 85% κινούμαι πολη..
Εξαρτάται που στην πόλη. Δηλαδή τι μωτ έχεις ? Αν είσαι 18-22 καλύτερα υβριδικό τογιότα. Η ηλεκτρικό.
Λάρισα περίπου 30km μεσο ορο την ημέρα
-
Τι αυτοκίνητο έχεις τώρα και τι κατανάλωση έχει;
-
@criuser said in OPEL FRONTERA 2024:
Τι αυτοκίνητο έχεις τώρα και τι κατανάλωση έχει;
Παλιο εχω για μες στην πόλη ford focus του 7 με αέριο που του είχα βάλει το 14, 10λ στα 100 μεσα πολη αν οχι λιγότερο, λιγότερο στα πέριξ, 2 με 2,2γεμίσματα γενικά κανω στα 37λ φουλαρισμα..
-
Θεωρώ ότι θα είσαι γύρω στα 6.5 παντού αφού στην πόλη θα βοηθήσει ο ηλεκτροκινητήρας
-
Είδα κ εγώ τις τιμές του νέου Opel Frontera που τις περίμενα πως κ πως.
Απλά επειδή με ενδιαφέρει η πλούσια έκδοση η GS λίγο απογοητεύτηκα από την τιμή, καθώς στη διαμόρφωση με το χρώμα πάει στα 30.000.Το περίμενα 2 με 3 χιλιάρικα κάτω, στην τιμή δηλαδή που είναι η αντίστοιχη έκδοση στο C3 Aircross (σε αυτό δε μου αρέσει η λωρίδα-οθόνη που έχει μπροστά από τον οδηγό).
Εν τω μεταξύ, έχει πέσει κ η τιμή του Ford Puma αυτή την περίοδο και αυτόματο στην Titanium έκδοση μαζί με την προσθήκη χρώματος και ενός πακέτου με έξτρα συστήματα βοηθείας βγαίνει κοντά στα 27.300.
Οπότε νομίζω θα πρέπει να κάνει κάποια προωθητική ενέργεια για να μπορέσει να χτυπήσει τον ανταγωνισμό στην πλούσια έκδοση.
Γενικά θα πρέπει να περιμένουμε κ την αξιοπιστία του υβριδικού συστήματος με το αυτόματο κιβώτιο που έχει μπει σε όλα τα μοντέλα της Stellantis.
-
Δεν είναι κακές οι τιμές των Aircross/Frontera στην μεσαία έκδοση μέχρι 26.000 για το μέγεθος τους σε μεταξόνιο και πορτμπαγκάζ.
Φυσικά το Frontera κερδίζει με καλύτερη σχεδίαση εξωτερικά αλλά κυρίως εσωτερικά.Πάνω όμως από τα 28.000€ δεν νομίζω πως αξίζουν.
Εκεί ρε παιδιά και συγνώμη που επαναλαμβάνομαι , υπάρχει ο νέος Άσσος , ίδιο μήκος , ίδιο μεταξόνιο , και το σημαντικότερο μεγαλύτερη αίσθηση ευρυχωρίας στο πλάτος λόγω καταπληκτικης σχεδίασης του ταμπλό και της μεσαίας κονσόλας που σου δίνει την εντύπωση πως είναι φαρδύτερο μέσα και από το 5008 , χωρίς να πιέζεται το δεξί σου πόδι από την κονσόλα - που στο Aircross ίσως και να οδηγήσει σε σοβαρή αγκύλωση μετά από 1 ώρα οδήγησης -
Και πίσω εκτός από την πρόσβαση που αν δεν προσέξεις μπαίνοντας αν είσαι πάνω από 180 χτυπάς το κεφάλι σου , ο χώρος για γόνατα και ο αέρας για το κεφάλι επαρκούν για έως ύψος 1.95 , που σημαίνει πως υπερκαλύπτει τις ανάγκες μιας τετραμελούς οικογένειας με παιδιά μέχρι 15 χρόνων.
Μοναδικό μειονεκτήματα το πορτμπαγκάζ για εκδρομές, λύση μια σπορ αεροδυναμική μπαγκαζιερα που από την άλλη θα προσφέρει και στυλιστικά στην όλη εικόνα του αυτοκινήτου.
Αν τώρα προσθέσεις και τα αντικειμενικά πλεονεκτήματα του αυτοκινήτου που είναι η καλύτερη ποιότητα εσωτερικού, οι οθοναρες με το καλύτερο λογισμικό και interface, και φυσικά επιδόσεις και αίσθηση και οδηγική συμπεριφορά τότε το πράγμα μιλάει από μόνο του.
-
@vagkirk said in OPEL FRONTERA 2024:
Δεν είναι κακές οι τιμές των Aircross/Frontera στην μεσαία έκδοση μέχρι 26.000 για το μέγεθος τους σε μεταξόνιο και πορτμπαγκάζ.
Φυσικά το Frontera κερδίζει με καλύτερη σχεδίαση εξωτερικά αλλά κυρίως εσωτερικά.Πάνω όμως από τα 28.000€ δεν νομίζω πως αξίζουν.
Εκεί ρε παιδιά και συγνώμη που επαναλαμβάνομαι , υπάρχει ο νέος Άσσος , ίδιο μήκος , ίδιο μεταξόνιο , και το σημαντικότερο μεγαλύτερη αίσθηση ευρυχωρίας στο πλάτος λόγω καταπληκτικης σχεδίασης του ταμπλό και της μεσαίας κονσόλας που σου δίνει την εντύπωση πως είναι φαρδύτερο μέσα και από το 5008 , χωρίς να πιέζεται το δεξί σου πόδι από την κονσόλα - που στο Aircross ίσως και να οδηγήσει σε σοβαρή αγκύλωση μετά από 1 ώρα οδήγησης -
Και πίσω εκτός από την πρόσβαση που αν δεν προσέξεις μπαίνοντας αν είσαι πάνω από 180 χτυπάς το κεφάλι σου , ο χώρος για γόνατα και ο αέρας για το κεφάλι επαρκούν για έως ύψος 1.95 , που σημαίνει πως υπερκαλύπτει τις ανάγκες μιας τετραμελούς οικογένειας με παιδιά μέχρι 15 χρόνων.
Μοναδικό μειονεκτήματα το πορτμπαγκάζ για εκδρομές, λύση μια σπορ αεροδυναμική μπαγκαζιερα που από την άλλη θα προσφέρει και στυλιστικά στην όλη εικόνα του αυτοκινήτου.
Αν τώρα προσθέσεις και τα αντικειμενικά πλεονεκτήματα του αυτοκινήτου που είναι η καλύτερη ποιότητα εσωτερικού, οι οθοναρες με το καλύτερο λογισμικό και interface, και φυσικά επιδόσεις και αίσθηση και οδηγική συμπεριφορά τότε το πράγμα μιλάει από μόνο του.
Συμφωνώ σε όλα,εκπληκτικό αμαξι πλην όμως για 1.93cm ύψος οδηγού και ανω το αμαξι δεν κάνει (χαμηλό ταβάνι)
-
@vagkirk said in OPEL FRONTERA 2024:
Δεν είναι κακές οι τιμές των Aircross/Frontera στην μεσαία έκδοση μέχρι 26.000 για το μέγεθος τους σε μεταξόνιο και πορτμπαγκάζ.
Φυσικά το Frontera κερδίζει με καλύτερη σχεδίαση εξωτερικά αλλά κυρίως εσωτερικά.Πάνω όμως από τα 28.000€ δεν νομίζω πως αξίζουν.
Εκεί ρε παιδιά και συγνώμη που επαναλαμβάνομαι , υπάρχει ο νέος Άσσος , ίδιο μήκος , ίδιο μεταξόνιο , και το σημαντικότερο μεγαλύτερη αίσθηση ευρυχωρίας στο πλάτος λόγω καταπληκτικης σχεδίασης του ταμπλό και της μεσαίας κονσόλας που σου δίνει την εντύπωση πως είναι φαρδύτερο μέσα και από το 5008 , χωρίς να πιέζεται το δεξί σου πόδι από την κονσόλα - που στο Aircross ίσως και να οδηγήσει σε σοβαρή αγκύλωση μετά από 1 ώρα οδήγησης -
Και πίσω εκτός από την πρόσβαση που αν δεν προσέξεις μπαίνοντας αν είσαι πάνω από 180 χτυπάς το κεφάλι σου , ο χώρος για γόνατα και ο αέρας για το κεφάλι επαρκούν για έως ύψος 1.95 , που σημαίνει πως υπερκαλύπτει τις ανάγκες μιας τετραμελούς οικογένειας με παιδιά μέχρι 15 χρόνων.
Μοναδικό μειονεκτήματα το πορτμπαγκάζ για εκδρομές, λύση μια σπορ αεροδυναμική μπαγκαζιερα που από την άλλη θα προσφέρει και στυλιστικά στην όλη εικόνα του αυτοκινήτου.
Αν τώρα προσθέσεις και τα αντικειμενικά πλεονεκτήματα του αυτοκινήτου που είναι η καλύτερη ποιότητα εσωτερικού, οι οθοναρες με το καλύτερο λογισμικό και interface, και φυσικά επιδόσεις και αίσθηση και οδηγική συμπεριφορά τότε το πράγμα μιλάει από μόνο του.
Αν βάλεις δίπλα δίπλα ένα c- hatchback και ένα b-suv θα καταλάβεις ότι, πέρα από μήκος αμαξώματος και μεταξονιου, υπάρχει μια μεγάλη διαφορά στο ύψος του αμαξώματος και γενικά στον όγκο, δεν είναι απλά ένα hatchback με μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος (όπως ένα crossover). Από εκεί πηγάζει και ο μεγαλύτερος χώρος αποσκευών.
-
Κάθεσαι πιο κάθετα, άρα πιο άνετα στο ταξίδι, μεγαλύτερος χώρος για τα πόδια των πίσω.
-
Επιβεβαιώνω ως επί 10ετίες χρήστης hatcback. Πηγαίνοντας σε SUV (T-Roc) είναι μεγάλη η διαφορά σε χώρους, πρακτικότητα και άνεση σε κίνηση και σε ταξίδι.
Όσο έχω οικογενειακές υποχρεώσεις δεν θα γύρναγα πίσω σε hatch. Μόνο αν το ήθελα μόνο για τον εαυτό μου, άντε να βάζω και τη γυναίκα μέσα καμιά φορά...
-
@andya3 said in OPEL FRONTERA 2024:
Επιβεβαιώνω ως επί 10ετίες χρήστης hatcback. Πηγαίνοντας σε SUV (T-Roc) είναι μεγάλη η διαφορά σε χώρους, πρακτικότητα και άνεση σε κίνηση και σε ταξίδι.
Όσο έχω οικογενειακές υποχρεώσεις δεν θα γύρναγα πίσω σε hatch. Μόνο αν το ήθελα μόνο για τον εαυτό μου, άντε να βάζω και τη γυναίκα μέσα καμιά φορά...
Εεε, Καλά εσύ πήρες και το καλύτερότερο SUV
OPEL FRONTERA 2024