Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    OPEL FRONTERA 2024
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. OPEL FRONTERA 2024
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 2 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    22
    77
    5585
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • georgekn
      georgekn @nickthetrib last edited by

      @nickthetrib said in OPEL FRONTERA 2024:

      @georgekn said in OPEL FRONTERA 2024:

      @antonakis said in OPEL FRONTERA 2024:

      0197153b-8da1-42de-84b9-841205570a85-image.png

      αναμνήσεις...

      Isuzu...κατά βάθος...

      όχι και πολύ βάθος!

      Εντελώς μάλλον 😀

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • cirus
        cirus @georgekn last edited by

        @georgekn said in OPEL FRONTERA 2024:

        αναμνήσεις...

        Isuzu...κατά βάθος...

        Για αυτό ήταν αθάνατο. Αν ηταν ατοφιο opel θα ήταν ετοιμοθάνατο

        Cirus the virus

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • S
          savas89 last edited by savas89

          Να δούμε η 5,4 κατανάλωση που ανακοινώνουν να ειναι μαξι 6λ ελπίζω

          C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • katafractos17
            katafractos17 @gtsartsal last edited by

            @gtsartsal said in OPEL FRONTERA 2024:

            @katafractos17 said in OPEL FRONTERA 2024:

            Εμένα δε μου αρέσει που στο βωμό της εξοικονόμησης χρημάτων που θα δαπανηθούν για ένα διαφορετικό σχέδιο, να βγαίνουν τα ίδια αυτοκίνητα οπτικά, με διαφορετικό σήμα.
            Άσε την Opel να βγάλει το δικό της σχέδιο.
            Όπως επίσης κάτι παρόμοιο έχουν κάνει και η Renault με τη Mitsubishi, η Toyota με τις Suzuki και Mazda και διάφοροι κατά καιρούς.

            Η Τογιότα με Σουζούκι και Μάζντα το έχουν κάνει κυρίως για τους ρυπους...

            Το εμφανισιακό; 🙂

            gtsartsal 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • gtsartsal
              gtsartsal @katafractos17 last edited by

              @katafractos17 said in OPEL FRONTERA 2024:

              @gtsartsal said in OPEL FRONTERA 2024:

              @katafractos17 said in OPEL FRONTERA 2024:

              Εμένα δε μου αρέσει που στο βωμό της εξοικονόμησης χρημάτων που θα δαπανηθούν για ένα διαφορετικό σχέδιο, να βγαίνουν τα ίδια αυτοκίνητα οπτικά, με διαφορετικό σήμα.
              Άσε την Opel να βγάλει το δικό της σχέδιο.
              Όπως επίσης κάτι παρόμοιο έχουν κάνει και η Renault με τη Mitsubishi, η Toyota με τις Suzuki και Mazda και διάφοροι κατά καιρούς.

              Η Τογιότα με Σουζούκι και Μάζντα το έχουν κάνει κυρίως για τους ρυπους...

              Το εμφανισιακό; 🙂

              Πήραν ένα ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο, έβαλαν τη μάρκα τους και έριξαν τον μ.ο. των ρύπων της εταιρίας.
              Αριθμητικά τερτιπια και μόνο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • C
                criuser @fanis75 last edited by

                @fanis75 said in OPEL FRONTERA 2024:

                @a-d-p said in OPEL FRONTERA 2024:

                Για σχεδίαση μίλησε ο @katafractos17 , πάτωμα όλα ίδια έγιναν/θα γίνουν 😁😁

                Ααα ΟΚ, δικό μου λάθος - παρανόηση.

                Εμ άμα βιάζεσαι να κακολογήσεις, την πατάς...😊

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  criuser @savas89 last edited by

                  @savas89 said in OPEL FRONTERA 2024:

                  Να δούμε η 5,4 κατανάλωση που ανακοινώνουν να ειναι μαξι 6λ ελπίζω

                  Κοίταξε πριν το αιρκρος πετρέλαιο, είχα το αιρκρος βενζίνης αυτόματα και τα δύο.

                  Η μέση κατανάλωση ήταν 7,7. Αλλά εγώ ταξιδεύω με όρια+20 πάντα.

                  Τώρα το υβριδικό αν κάνει το 50 % μέσα στην πόλη ηλεκτρικά, αν κάνεις πολύ μέσα στην πόλη και πας σαν τογιότα στο ταξίδι, δηλαδή όρια μείον 20, μπορεί να είσαι και στο 6.

                  Εγώ θα είμαι σκάρτα 7.

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                  S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    savas89 @criuser last edited by

                    @criuser said in OPEL FRONTERA 2024:

                    @savas89 said in OPEL FRONTERA 2024:

                    Να δούμε η 5,4 κατανάλωση που ανακοινώνουν να ειναι μαξι 6λ ελπίζω

                    Κοίταξε πριν το αιρκρος πετρέλαιο, είχα το αιρκρος βενζίνης αυτόματα και τα δύο.

                    Η μέση κατανάλωση ήταν 7,7. Αλλά εγώ ταξιδεύω με όρια+20 πάντα.

                    Τώρα το υβριδικό αν κάνει το 50 % μέσα στην πόλη ηλεκτρικά, αν κάνεις πολύ μέσα στην πόλη και πας σαν τογιότα στο ταξίδι, δηλαδή όρια μείον 20, μπορεί να είσαι και στο 6.

                    Εγώ θα είμαι σκάρτα 7.

                    Ωω αλήθεια πολύ αισιοδοξα αυτα. 85% κινούμαι πολη..

                    C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      criuser @savas89 last edited by

                      @savas89 said in OPEL FRONTERA 2024:

                      @criuser said in OPEL FRONTERA 2024:

                      @savas89 said in OPEL FRONTERA 2024:

                      Να δούμε η 5,4 κατανάλωση που ανακοινώνουν να ειναι μαξι 6λ ελπίζω

                      Κοίταξε πριν το αιρκρος πετρέλαιο, είχα το αιρκρος βενζίνης αυτόματα και τα δύο.

                      Η μέση κατανάλωση ήταν 7,7. Αλλά εγώ ταξιδεύω με όρια+20 πάντα.

                      Τώρα το υβριδικό αν κάνει το 50 % μέσα στην πόλη ηλεκτρικά, αν κάνεις πολύ μέσα στην πόλη και πας σαν τογιότα στο ταξίδι, δηλαδή όρια μείον 20, μπορεί να είσαι και στο 6.

                      Εγώ θα είμαι σκάρτα 7.

                      Ωω αλήθεια πολύ αισιοδοξα αυτα. 85% κινούμαι πολη..

                      Εξαρτάται που στην πόλη. Δηλαδή τι μωτ έχεις ? Αν είσαι 18-22 καλύτερα υβριδικό τογιότα. Η ηλεκτρικό.

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                      S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        savas89 @criuser last edited by

                        @criuser said in OPEL FRONTERA 2024:

                        @savas89 said in OPEL FRONTERA 2024:

                        @criuser said in OPEL FRONTERA 2024:

                        @savas89 said in OPEL FRONTERA 2024:

                        Να δούμε η 5,4 κατανάλωση που ανακοινώνουν να ειναι μαξι 6λ ελπίζω

                        Κοίταξε πριν το αιρκρος πετρέλαιο, είχα το αιρκρος βενζίνης αυτόματα και τα δύο.

                        Η μέση κατανάλωση ήταν 7,7. Αλλά εγώ ταξιδεύω με όρια+20 πάντα.

                        Τώρα το υβριδικό αν κάνει το 50 % μέσα στην πόλη ηλεκτρικά, αν κάνεις πολύ μέσα στην πόλη και πας σαν τογιότα στο ταξίδι, δηλαδή όρια μείον 20, μπορεί να είσαι και στο 6.

                        Εγώ θα είμαι σκάρτα 7.

                        Ωω αλήθεια πολύ αισιοδοξα αυτα. 85% κινούμαι πολη..

                        Εξαρτάται που στην πόλη. Δηλαδή τι μωτ έχεις ? Αν είσαι 18-22 καλύτερα υβριδικό τογιότα. Η ηλεκτρικό.

                        Λάρισα περίπου 30km μεσο ορο την ημέρα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          criuser last edited by

                          Τι αυτοκίνητο έχεις τώρα και τι κατανάλωση έχει;

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                          S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            savas89 @criuser last edited by

                            @criuser said in OPEL FRONTERA 2024:

                            Τι αυτοκίνητο έχεις τώρα και τι κατανάλωση έχει;

                            Παλιο εχω για μες στην πόλη ford focus του 7 με αέριο που του είχα βάλει το 14, 10λ στα 100 μεσα πολη αν οχι λιγότερο, λιγότερο στα πέριξ, 2 με 2,2γεμίσματα γενικά κανω στα 37λ φουλαρισμα..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              criuser last edited by

                              Θεωρώ ότι θα είσαι γύρω στα 6.5 παντού αφού στην πόλη θα βοηθήσει ο ηλεκτροκινητήρας

                              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • D
                                dim_25 last edited by

                                Είδα κ εγώ τις τιμές του νέου Opel Frontera που τις περίμενα πως κ πως.
                                Απλά επειδή με ενδιαφέρει η πλούσια έκδοση η GS λίγο απογοητεύτηκα από την τιμή, καθώς στη διαμόρφωση με το χρώμα πάει στα 30.000.

                                Το περίμενα 2 με 3 χιλιάρικα κάτω, στην τιμή δηλαδή που είναι η αντίστοιχη έκδοση στο C3 Aircross (σε αυτό δε μου αρέσει η λωρίδα-οθόνη που έχει μπροστά από τον οδηγό).

                                Εν τω μεταξύ, έχει πέσει κ η τιμή του Ford Puma αυτή την περίοδο και αυτόματο στην Titanium έκδοση μαζί με την προσθήκη χρώματος και ενός πακέτου με έξτρα συστήματα βοηθείας βγαίνει κοντά στα 27.300.

                                Οπότε νομίζω θα πρέπει να κάνει κάποια προωθητική ενέργεια για να μπορέσει να χτυπήσει τον ανταγωνισμό στην πλούσια έκδοση.

                                Γενικά θα πρέπει να περιμένουμε κ την αξιοπιστία του υβριδικού συστήματος με το αυτόματο κιβώτιο που έχει μπει σε όλα τα μοντέλα της Stellantis.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • V
                                  vagkirk last edited by

                                  Δεν είναι κακές οι τιμές των Aircross/Frontera στην μεσαία έκδοση μέχρι 26.000 για το μέγεθος τους σε μεταξόνιο και πορτμπαγκάζ.
                                  Φυσικά το Frontera κερδίζει με καλύτερη σχεδίαση εξωτερικά αλλά κυρίως εσωτερικά.

                                  Πάνω όμως από τα 28.000€ δεν νομίζω πως αξίζουν.

                                  Εκεί ρε παιδιά και συγνώμη που επαναλαμβάνομαι , υπάρχει ο νέος Άσσος , ίδιο μήκος , ίδιο μεταξόνιο , και το σημαντικότερο μεγαλύτερη αίσθηση ευρυχωρίας στο πλάτος λόγω καταπληκτικης σχεδίασης του ταμπλό και της μεσαίας κονσόλας που σου δίνει την εντύπωση πως είναι φαρδύτερο μέσα και από το 5008 , χωρίς να πιέζεται το δεξί σου πόδι από την κονσόλα - που στο Aircross ίσως και να οδηγήσει σε σοβαρή αγκύλωση μετά από 1 ώρα οδήγησης -

                                  Και πίσω εκτός από την πρόσβαση που αν δεν προσέξεις μπαίνοντας αν είσαι πάνω από 180 χτυπάς το κεφάλι σου , ο χώρος για γόνατα και ο αέρας για το κεφάλι επαρκούν για έως ύψος 1.95 , που σημαίνει πως υπερκαλύπτει τις ανάγκες μιας τετραμελούς οικογένειας με παιδιά μέχρι 15 χρόνων.

                                  Μοναδικό μειονεκτήματα το πορτμπαγκάζ για εκδρομές, λύση μια σπορ αεροδυναμική μπαγκαζιερα που από την άλλη θα προσφέρει και στυλιστικά στην όλη εικόνα του αυτοκινήτου.

                                  Αν τώρα προσθέσεις και τα αντικειμενικά πλεονεκτήματα του αυτοκινήτου που είναι η καλύτερη ποιότητα εσωτερικού, οι οθοναρες με το καλύτερο λογισμικό και interface, και φυσικά επιδόσεις και αίσθηση και οδηγική συμπεριφορά τότε το πράγμα μιλάει από μόνο του.

                                  J A d P 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                                  • J
                                    jamesd @vagkirk last edited by jamesd

                                    @vagkirk said in OPEL FRONTERA 2024:

                                    Δεν είναι κακές οι τιμές των Aircross/Frontera στην μεσαία έκδοση μέχρι 26.000 για το μέγεθος τους σε μεταξόνιο και πορτμπαγκάζ.
                                    Φυσικά το Frontera κερδίζει με καλύτερη σχεδίαση εξωτερικά αλλά κυρίως εσωτερικά.

                                    Πάνω όμως από τα 28.000€ δεν νομίζω πως αξίζουν.

                                    Εκεί ρε παιδιά και συγνώμη που επαναλαμβάνομαι , υπάρχει ο νέος Άσσος , ίδιο μήκος , ίδιο μεταξόνιο , και το σημαντικότερο μεγαλύτερη αίσθηση ευρυχωρίας στο πλάτος λόγω καταπληκτικης σχεδίασης του ταμπλό και της μεσαίας κονσόλας που σου δίνει την εντύπωση πως είναι φαρδύτερο μέσα και από το 5008 , χωρίς να πιέζεται το δεξί σου πόδι από την κονσόλα - που στο Aircross ίσως και να οδηγήσει σε σοβαρή αγκύλωση μετά από 1 ώρα οδήγησης -

                                    Και πίσω εκτός από την πρόσβαση που αν δεν προσέξεις μπαίνοντας αν είσαι πάνω από 180 χτυπάς το κεφάλι σου , ο χώρος για γόνατα και ο αέρας για το κεφάλι επαρκούν για έως ύψος 1.95 , που σημαίνει πως υπερκαλύπτει τις ανάγκες μιας τετραμελούς οικογένειας με παιδιά μέχρι 15 χρόνων.

                                    Μοναδικό μειονεκτήματα το πορτμπαγκάζ για εκδρομές, λύση μια σπορ αεροδυναμική μπαγκαζιερα που από την άλλη θα προσφέρει και στυλιστικά στην όλη εικόνα του αυτοκινήτου.

                                    Αν τώρα προσθέσεις και τα αντικειμενικά πλεονεκτήματα του αυτοκινήτου που είναι η καλύτερη ποιότητα εσωτερικού, οι οθοναρες με το καλύτερο λογισμικό και interface, και φυσικά επιδόσεις και αίσθηση και οδηγική συμπεριφορά τότε το πράγμα μιλάει από μόνο του.

                                    Συμφωνώ σε όλα,εκπληκτικό αμαξι πλην όμως για 1.93cm ύψος οδηγού και ανω το αμαξι δεν κάνει (χαμηλό ταβάνι)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A d P
                                      A d P moderator @vagkirk last edited by

                                      @vagkirk said in OPEL FRONTERA 2024:

                                      Δεν είναι κακές οι τιμές των Aircross/Frontera στην μεσαία έκδοση μέχρι 26.000 για το μέγεθος τους σε μεταξόνιο και πορτμπαγκάζ.
                                      Φυσικά το Frontera κερδίζει με καλύτερη σχεδίαση εξωτερικά αλλά κυρίως εσωτερικά.

                                      Πάνω όμως από τα 28.000€ δεν νομίζω πως αξίζουν.

                                      Εκεί ρε παιδιά και συγνώμη που επαναλαμβάνομαι , υπάρχει ο νέος Άσσος , ίδιο μήκος , ίδιο μεταξόνιο , και το σημαντικότερο μεγαλύτερη αίσθηση ευρυχωρίας στο πλάτος λόγω καταπληκτικης σχεδίασης του ταμπλό και της μεσαίας κονσόλας που σου δίνει την εντύπωση πως είναι φαρδύτερο μέσα και από το 5008 , χωρίς να πιέζεται το δεξί σου πόδι από την κονσόλα - που στο Aircross ίσως και να οδηγήσει σε σοβαρή αγκύλωση μετά από 1 ώρα οδήγησης -

                                      Και πίσω εκτός από την πρόσβαση που αν δεν προσέξεις μπαίνοντας αν είσαι πάνω από 180 χτυπάς το κεφάλι σου , ο χώρος για γόνατα και ο αέρας για το κεφάλι επαρκούν για έως ύψος 1.95 , που σημαίνει πως υπερκαλύπτει τις ανάγκες μιας τετραμελούς οικογένειας με παιδιά μέχρι 15 χρόνων.

                                      Μοναδικό μειονεκτήματα το πορτμπαγκάζ για εκδρομές, λύση μια σπορ αεροδυναμική μπαγκαζιερα που από την άλλη θα προσφέρει και στυλιστικά στην όλη εικόνα του αυτοκινήτου.

                                      Αν τώρα προσθέσεις και τα αντικειμενικά πλεονεκτήματα του αυτοκινήτου που είναι η καλύτερη ποιότητα εσωτερικού, οι οθοναρες με το καλύτερο λογισμικό και interface, και φυσικά επιδόσεις και αίσθηση και οδηγική συμπεριφορά τότε το πράγμα μιλάει από μόνο του.

                                      Αν βάλεις δίπλα δίπλα ένα c- hatchback και ένα b-suv θα καταλάβεις ότι, πέρα από μήκος αμαξώματος και μεταξονιου, υπάρχει μια μεγάλη διαφορά στο ύψος του αμαξώματος και γενικά στον όγκο, δεν είναι απλά ένα hatchback με μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος (όπως ένα crossover). Από εκεί πηγάζει και ο μεγαλύτερος χώρος αποσκευών.

                                      R-LINE

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        criuser last edited by

                                        Κάθεσαι πιο κάθετα, άρα πιο άνετα στο ταξίδι, μεγαλύτερος χώρος για τα πόδια των πίσω.

                                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • A
                                          andya3 last edited by

                                          Επιβεβαιώνω ως επί 10ετίες χρήστης hatcback. Πηγαίνοντας σε SUV (T-Roc) είναι μεγάλη η διαφορά σε χώρους, πρακτικότητα και άνεση σε κίνηση και σε ταξίδι.

                                          Όσο έχω οικογενειακές υποχρεώσεις δεν θα γύρναγα πίσω σε hatch. Μόνο αν το ήθελα μόνο για τον εαυτό μου, άντε να βάζω και τη γυναίκα μέσα καμιά φορά...

                                          Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                          A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • A d P
                                            A d P moderator @andya3 last edited by A d P

                                            @andya3 said in OPEL FRONTERA 2024:

                                            Επιβεβαιώνω ως επί 10ετίες χρήστης hatcback. Πηγαίνοντας σε SUV (T-Roc) είναι μεγάλη η διαφορά σε χώρους, πρακτικότητα και άνεση σε κίνηση και σε ταξίδι.

                                            Όσο έχω οικογενειακές υποχρεώσεις δεν θα γύρναγα πίσω σε hatch. Μόνο αν το ήθελα μόνο για τον εαυτό μου, άντε να βάζω και τη γυναίκα μέσα καμιά φορά...

                                            Εεε, Καλά εσύ πήρες και το καλύτερότερο SUV 😛😁

                                            R-LINE

                                            A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 2 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr